Forum >> Gyorsulások (Hungaroring, Alfa Racing Tali...)
EngineCoffeeTables24-03-2009 19:57:06 // 3022
Aha, mintával, kopásjelzővel. Van beszarásjelzője is---> ha el kezd esni az eső:DDDDDDD
GTVili24-03-2009 19:56:09 // 3021
A GTV orrnehéz....sajnos túlságosan is......Tapasztalat....:-( Lehet hogy gyorsuláshoz lehetne még nehezebb......de tempósabb kanyarvételnél,esetleg szűk fordulóban bizony túrja az orrát rendesen....
Cacho24-03-2009 19:56:02 // 3020
Hehe, faterom 3 literes Gtv-jén 205/50/16-os gumák voltak gyárilag. Azzal aztán 3000-ről rajtolva is vagy 2-szer el kellett venni a gyázt :)
EngineCoffeeTables24-03-2009 19:55:53 // 3019
Én 4000 körül dobom a kuplungot aszfalton utcaival és tapsztalat szerint ugyanott a 5000 körül lehet dobni az utcai slickkel. Nyomás mindkét guminál kb 1,2bar
Cacho24-03-2009 19:53:47 // 3018
Neked az a Yoko ugye "E" betűs? Szóval utcai?
EngineCoffeeTables24-03-2009 19:53:32 // 3017
Nem szó szerint nehéz a hátulja, csak az átlagosnál nehezebb. Egy átlagos elsőkerekes orrmotoros autó frontnehéz hogy biztonságos legyen és az orrát túrja mindig. De a GTV orrmotoros elsőkerekes Sportkocsi és hogy megörizzék a sportkocsis jelleget ezért osztották el jobban a súlyt. Ez majdnem minden esetben jobb csak a gyorsulásnál szar mert nincs akkora súly a hajtott kerekeken és csak kapirgál. Szerintem egy azonos pilótával ugyanaz a 2literes 156 lenyomná a GTV TS-t.
Cacho24-03-2009 19:53:08 // 3016
Inkább a fordulatot nehéz eltalálni ott a rajtnál kinyomott kuplungnál, mert sokkal jobban harap, mint a TS. Most is ugye az első futamban a 3000 kevésnek bizonyult, másodjára 3500-at akartam. De ott buziskodtam csak 3000 meg 4000 között, végül 3700-ról sikerült elrúgni és az egy kicsit sok lett.
GTVili24-03-2009 19:48:11 // 3015
Öööööö.....izé...a GTV-nek mióta nehéz a hátulja....? A súlyelosztás kb 60-40%....az eleje javára.....;-D
EngineCoffeeTables24-03-2009 19:44:18 // 3014
Nagyon nehéz elindulni a V6-tal? Nekem is kapargatja rendesen, de mondjuk ez inkább a könnyü eleje és nehéz hátulja miatt van:(((
Cacho24-03-2009 19:29:31 // 3013
Azon agyaltam, hogy talán egy 14,8-ra le tudnék menni utcai slick-el.
Cacho24-03-2009 19:27:59 // 3012
Slick nélkül is mehetsz profiba. Csak 30 rugó az éves liszensz.
EngineCoffeeTables24-03-2009 18:14:10 // 3011
Épp akartam írni hogy S2ben nehezebb bejutni:(((( Megnéztem és 25. lehettem volna a legjobb időmmel:(((( Fel kéne tenni slickeket és átmenni profiba:)))))
Cacho24-03-2009 08:56:39 // 3010
Hát most pont ugyanannyi futamot hozott S2-re is :)
Cacho24-03-2009 08:36:03 // 3009
Végül 15,2 kellett S1-ben a döntőhöz. S2-ben meg 14,4...
Cacho24-03-2009 08:31:46 // 3008
Én is úgy tudom, hogy csak sima nitro.
Kau24-03-2009 07:53:05 // 3007
Sokan voltunk S1-ben. Kattints a Timeslipen a döntőknél az S1 feliratra. Hoz 3 oldalnyi futamot, ami csak a mi kategóriánk. Ez a legnagyobb mindig.
Fél 3-kor a 10. voltam, utána már nem is néztem, mert az előttem levő 15.8x-al volt, én pedig nem tudok futni 15.8-at :((
Fél 3-kor a 10. voltam, utána már nem is néztem, mert az előttem levő 15.8x-al volt, én pedig nem tudok futni 15.8-at :((
EngineCoffeeTables23-03-2009 22:00:10 // 3006
Te regisztráltál döntőre? Hányadik idővel voltál a kvalifikáció alatt?
Mert nem volt teljes a kategóriád 8-as táblája:((((
Mert nem volt teljes a kategóriád 8-as táblája:((((
EngineCoffeeTables23-03-2009 21:58:17 // 3005
Váltó, féltengelyek biztos hogy kellenének, plusz idő a cseréhez és legalább mennék vele 2000km-t mielött visszaindulnék Skóciába. Sacc/kb 3 max 4 hetet leszek otthon és kellene találni vkit aki megcsinálja a cserét. Ha már új motort teszünk bele azt szervizelni(szijjak olajak szürők). Ha vki meg is venné a TS motort, váltót szerintem nehezen mehetne végbe a dolog anyagi csőd nélkül. De érdekelne:))))
LacUS23-03-2009 21:47:56 // 3004
Itthon van egy ismerősömnek egy V6TB gtv moci... ;) kábel meg ecu kell de teljes :)
EngineCoffeeTables23-03-2009 20:34:00 // 3003
Ja és errefele V6 turbo mint a fehér holló:(((( kettő eladót láttam az elmúlt egy év alatt, az egyik Japán a másik Európai import volt mert itt nem forgalmazták. De 166ban se.
EngineCoffeeTables23-03-2009 20:32:12 // 3002
Nem, itt ezt nagyon eccerü lebonyolítani az otthoni viszonyokhoz képest.
Motorcsere--->forgalmi elküld az okmányirodának és visszajön az új forgalmi ingyen az új motormérettel:))) Ha olyan motor megy bele amivel szerelték a tipust akkor még az alvázszámot is átirják arra a tipusra.
A probléma az árral van:((( Egy felújított 3,0 V6 motor kb 2000font. plusz a váltó, akkor már q2 és a többi "apróság" amit cserélni kellene. És találni vkit aki egy GTV- motorcserét itt be merne vállalni. Ja és ha be is vállalják akkor 30font a minimum óradij:(((
Tehát alapból vehetek ezen a pénzen egy V6-ot, de azt jelen pillanatban nem tudnám újra elkezdeni rendbehozni és fenntartani(biztosítás, adók, alkatrészek).
Válság van:(((( A bilikék fűnyíró pedig megy és lassan a motor után a futómű is egészséges lesz. Talán jövő hónapban eljutok vele gyorsulni is.
Ha V6 akkor GTV6 lenne most lottonyeremény esetén:)))
Motorcsere--->forgalmi elküld az okmányirodának és visszajön az új forgalmi ingyen az új motormérettel:))) Ha olyan motor megy bele amivel szerelték a tipust akkor még az alvázszámot is átirják arra a tipusra.
A probléma az árral van:((( Egy felújított 3,0 V6 motor kb 2000font. plusz a váltó, akkor már q2 és a többi "apróság" amit cserélni kellene. És találni vkit aki egy GTV- motorcserét itt be merne vállalni. Ja és ha be is vállalják akkor 30font a minimum óradij:(((
Tehát alapból vehetek ezen a pénzen egy V6-ot, de azt jelen pillanatban nem tudnám újra elkezdeni rendbehozni és fenntartani(biztosítás, adók, alkatrészek).
Válság van:(((( A bilikék fűnyíró pedig megy és lassan a motor után a futómű is egészséges lesz. Talán jövő hónapban eljutok vele gyorsulni is.
Ha V6 akkor GTV6 lenne most lottonyeremény esetén:)))
LacUS23-03-2009 20:12:15 // 3001
Ja és semmi sem kizár, pusztán pénz kérdése, Csabának igen jó tengeren túli és távol keleti kapcsolatai vannak...Egy hiper váltóról asszem már volt szó, csak hát pénz pénz pénz...De ugye ez nem mitsus topic.Erről Csaba honkapján beszélhetünk, talán az érintettek okosabbat is mondanak.
Hadada is gyorsulhatna még, hiszen gyári a váltó, amivel nem tud "audis" rajtot nyomni mert törne, ezért nem rakhat fel slicket sem. Egy Hewland váltó bél amit a gyár 450NM-ig garantál 1,5 miska.....És hát Hadada autója kicsit több ennél....:)Tervek vannak, dehát a világ pénze nem lenne elég, szponzor nincs, úgyhogy evvan.
És nálad amúgy mivan?GTV-vel lesz vmi?Egy V6 turbot beledobhatnál, vagy nálatok szigorúan veszik az ilyesmit?
Hadada is gyorsulhatna még, hiszen gyári a váltó, amivel nem tud "audis" rajtot nyomni mert törne, ezért nem rakhat fel slicket sem. Egy Hewland váltó bél amit a gyár 450NM-ig garantál 1,5 miska.....És hát Hadada autója kicsit több ennél....:)Tervek vannak, dehát a világ pénze nem lenne elég, szponzor nincs, úgyhogy evvan.
És nálad amúgy mivan?GTV-vel lesz vmi?Egy V6 turbot beledobhatnál, vagy nálatok szigorúan veszik az ilyesmit?
LacUS23-03-2009 20:06:13 // 3000
Hát ezt tőlük kéne megkérdezni, de ahogy Csabát ismerem, nem beszél a levegőbe.Amúgy a probléma a versenyen jött,ki sajnos.Gabinak (Fapuma) még van mit gyakorolnia, de hát senki sem 1.7 60 lábbal 0,1-es reakcióval kezdte. Első verseny, volt ez van.
EngineCoffeeTables23-03-2009 19:39:04 // 2999
Olastam a DCS honlapon a Gyorsulás topicot:)))))
DCS szerint Fapumának 11 alja jön következőre??????
Szóval valami extra speckó váltó lehet ha hoz 1,5mp-et.....
DCS szerint Fapumának 11 alja jön következőre??????
Szóval valami extra speckó váltó lehet ha hoz 1,5mp-et.....
LacUS23-03-2009 18:25:44 // 2998
Ja a kadett amúgy szerintem szívó volt csak nitroval.Nem volt lefújóhang se turbo fütty...:)
LacUS23-03-2009 18:23:25 // 2997
A jelen pillanatnyi állás szerint az aktív versenyző DCS autók közt most Hadada a leggyorsabb.A következő versenyre várható a lancia....azt hiszem ez no komment, valamint Hadadának is van még a tarsolyában, de az nem biztos,hogy a következő versenyen már meglesz. :)
EngineCoffeeTables23-03-2009 18:07:36 // 2996
Akkor tényleg a szememmel van baj:)))))
Cacho23-03-2009 14:54:12 // 2995
DCS a piros micuval 11,3-at is szaggatott...
Cacho23-03-2009 09:28:37 // 2994
Nagyon csalóka akkor a kép. Hadada célvonalija 184.7, a kadetté meg 180.2...
Gizmó23-03-2009 00:13:05 // 2992
A győztesé villog... jól emlékszel.
someday22-03-2009 22:47:52 // 2991
úgy emlékszem, hogy a győztes ideje villogott/villant kint.
EngineCoffeeTables22-03-2009 19:14:32 // 2990
Hát ha te leolvastad akkor gratulálok:))))) Én kétszer állítottam meg de csak a feketeséget láttam:((((
Kau22-03-2009 19:07:13 // 2989
201 méteren DCS ment jobb időt Hadada legjobbjától. 402 méteren nem tudom. Talán van 11-es ideje neki is. De most pillanatnyilag a Q4-es a leggyorsabb.
RoliQ422-03-2009 19:02:26 // 2988
Szerintem mindkét időt mutatták!
Kau22-03-2009 18:58:43 // 2987
Most még úgy néz ki :)))
Kau22-03-2009 18:58:08 // 2986
Cacho, neked mire volt elég a 15.10?
EngineCoffeeTables22-03-2009 18:56:42 // 2985
Lehet baj van a szememmel, de te is nézd meg még egyszer :)))))mert az elején tuti elmegy de a végén ment rá rendesen a kadett(valószinüleg a nitro miatt), és csak hadada idejét mutatják.
De tényleg akkor a két EVO ellenére egy alfa a leggyorsabb a DCS Team-böl?
De tényleg akkor a két EVO ellenére egy alfa a leggyorsabb a DCS Team-böl?
Cacho22-03-2009 18:51:42 // 2984
Akkor épp a motorosok eredményeit sorolta Frenki.
Cacho22-03-2009 18:50:15 // 2983
Biztos, hogy nyert, mert a Kadett legjobb ideje 12,5 volt.
Poló22-03-2009 18:48:45 // 2982
Neked télleg baj van a szemeddel :) :) :)
Szerinted beérte a Kadett? Olyat kapott a rajtnál, hogy 100 km alatt sem érte volna be :)
De miért nem mondták Hadada nevét a díjazottak között? Vagy másik kategória díjazottait emlegették?
Szerinted beérte a Kadett? Olyat kapott a rajtnál, hogy 100 km alatt sem érte volna be :)
De miért nem mondták Hadada nevét a díjazottak között? Vagy másik kategória díjazottait emlegették?
EngineCoffeeTables22-03-2009 18:31:14 // 2981
Hadada itt nyert vagy beérte a kadett?
Kau22-03-2009 18:09:05 // 2980
Pontosabban turbós-nitrós kadett :)
Kau22-03-2009 18:07:27 // 2979
EngineCoffeeTables22-03-2009 16:20:34 // 2978
Messze volt és már nem az igazi a szemem:))))
CSak a baj van ezekkel a 2000-esekkel:)))))
CSak a baj van ezekkel a 2000-esekkel:)))))
Kau22-03-2009 16:18:18 // 2977
Jó kis videó :))
Egy picit helyesbítenék. Nem Bora volt, hanem egy 2000 köbcentis Octavia ;)
Egy picit helyesbítenék. Nem Bora volt, hanem egy 2000 köbcentis Octavia ;)
EngineCoffeeTables22-03-2009 15:38:33 // 2976
pb_22-03-2009 12:22:08 // 2975
Ezt idén szívesen kihagynám az életemből. Valahogy nem jönnek be nekem ezek a 19én, + 20án hajnalba fejlesztünk projektek.DD
someday22-03-2009 10:17:19 // 2974
Azt tudom, hogy állt. ciki volt hogy mindennélkül indították a versenyzőket, de téged sem láttalak, így jobb híján, a szuzukikat, a franciákat és a seatokat fikáztam :P
Kau22-03-2009 10:08:03 // 2973
Á. Neked elég lesz Augusztus 19-én. 20.-ára úgyis összeáll egy még erősebb, mint a korábbi években :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
554
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?