Koryy 13.8, negyeddöntőben elvérzett, aztán valamiért (talán bulijoe kihagyásáért) újrafutották a kategóriát, de akkor már csak lájtban végiggurultak Ponyával.
Ronnie 13.9, tesztben nem tudott döntőbe kerülni.
Fastcar a 164-el 15.8, ha jól emléxem, negyöddöntőben ő is kiesett, újrafutáskor Bulijoe ellen gurult végig.
Hadada 11.6 (nagy gratula, asszem ez PB), kategóriájában egyedül indult, így nyert is.
Maszat 13.2, ő a negyeddöntőben kapott ki PepeM3-tól (e36 3.2, 321 ps), nettóban 7 századdal jobbat ment ugyan, de a reakciója egy tizeddel rosszabb volt :(
Cacho pedig 14.6, de ezzel is csak 11. a kategóriájában :) (ahol mellesleg Szteroid155 is lenne).
Forum >> Gyorsulások (Hungaroring, Alfa Racing Tali...)
Cacho27-09-2009 00:05:25 // 3372
Cacho26-09-2009 23:57:04 // 3371
Ma volt az idényzáró, hring valamiért elmarad!
Kau26-09-2009 21:29:31 // 3370
Gyertek! ;)
16.1-et sikerült ma mennem kétszer is. Ez a legjobb. (Régebben is ez volt :))
201-en 10.2-k.
16.1-et sikerült ma mennem kétszer is. Ez a legjobb. (Régebben is ez volt :))
201-en 10.2-k.
Krisz15526-09-2009 21:17:55 // 3369
úgy vettem a gépet májusban h 185/65-ös téligumi volt rajta és most is az van még télre mostmár az is marad:) gondolom az is előny:P na lehet kinézek még nem tudom az általában jobb 1-ben helyet foglaló hölggyel még meg kell beszélnem. szal a bnőmmel. neked mi a legjobbad 402 méteren?
Kau26-09-2009 21:11:21 // 3368
4-én lesz a verseny.
Q4-re többet kell költeni, mert az erősebb kategória :))
Ott vannak a Subaruk, EVO-k...
Q4-re többet kell költeni, mert az erősebb kategória :))
Ott vannak a Subaruk, EVO-k...
Krisz15526-09-2009 20:58:02 // 3367
vhogy sejtettem:D csak ha meg sokat költök rá akkor értelmesebb lenne Q4-et venni ami meg AWD-s és turbos. de lehet ki kéne nézni a Hungaroringre:) okt 3án amúgyis ott vagyok de nem gyorsulás miatt
Kau26-09-2009 20:34:53 // 3366
Nem akarlak elkeseríteni, de egy széria autóval semmilyen érdemleges eredményt nem lehet elérni. Persze valahol el kell kezdeni mindenkinek és arra jó, hogy megtudd, honnan indulsz. Ezután jönnek a fejlesztések és ezzel párhuzamosan jönnek az egyre jobb idők. Szórakozásra jó, de költséges "hobby". Ahhoz, hogy bekerülj pl. a legjobb 8 közé, ahhoz pár százezret rá kellene költeni. Ahhoz, hogy dobogós legyél, kb. 1 millát. Minimum. És az örökös szinten tartás és fejlesztés is plusz pénz. Ezt az esélyek miatt írtam. De sokan kijárnak esélytelenül is. Mint én is :)))
A honda vtikkel nem tudom felvenni a versenyt. Jobb időket mennek, mint a GTA Alfák. De amiért érdemes kijárni, az a jó társaság és egy kis adrenalin növelő versenyzés :)
Jövő hétvégén a Hungaroringen lesz a záró verseny. Gyere ki ;)
A honda vtikkel nem tudom felvenni a versenyt. Jobb időket mennek, mint a GTA Alfák. De amiért érdemes kijárni, az a jó társaság és egy kis adrenalin növelő versenyzés :)
Jövő hétvégén a Hungaroringen lesz a záró verseny. Gyere ki ;)
Krisz15526-09-2009 20:24:09 // 3365
Sziasztok!
szerintetek az én 2.0 16V-s 155-ösömmel lehet elérni vmi érdemlegeset gyorsulásin? figyelembe véve h jelenleg a kipufogót leszámítva teljesen gyári állapotú. nem nagyon vagyok tisztába milyen negyed mérföldes idő az amivel már érdemes megpróbálni egy rendes legális gyorsulásin
szerintetek az én 2.0 16V-s 155-ösömmel lehet elérni vmi érdemlegeset gyorsulásin? figyelembe véve h jelenleg a kipufogót leszámítva teljesen gyári állapotú. nem nagyon vagyok tisztába milyen negyed mérföldes idő az amivel már érdemes megpróbálni egy rendes legális gyorsulásin
Kau26-09-2009 18:32:51 // 3364
Ja és reggelről még Ollah is kint volt.
Kau26-09-2009 18:32:15 // 3363
Kau25-09-2009 14:30:33 // 3361
Holnap Kiskunlacházán 402 méteres gyorsulási verseny lesz. Ha valakinek van kedve még egy kicsit versenyezni, az jöjjön :)
Cacho27-08-2009 11:45:42 // 3360
Nem tudni még.
Betonl@b-AlfaShop25-08-2009 21:04:03 // 3359
mi a következő projekt tipusilag..
Cacho22-08-2009 22:41:34 // 3358
Ha csak el nem viszik az autómat...
Ronnie22-08-2009 16:25:30 // 3357
Szept.5 mehetünk, de addig nem tudok belenyúlni a kocsiba, de 26.-ra talán tudok finomítani is a technikán
Ronnie22-08-2009 16:23:43 // 3356
Azt mindenképp, nekem úgy is jobban fekszik normál 1/4mérföld!
Ronnie22-08-2009 16:22:40 // 3355
ha bele szakadok is, megtalálom azt a konfigot, amivel bemegy 9 alá!
Cacho22-08-2009 16:21:24 // 3354
Én inkább lacházára mennék. Szept. 5., vagy 26..
Ronnie22-08-2009 16:18:42 // 3353
Cacho22-08-2009 15:45:03 // 3352
Köszi.
Utcaival tavaly Kalocsán 9,66 volt, egyébként Lacházán még nem volt 9,7 alatt.
Most mentem először semi-slick-el.
Utcaival tavaly Kalocsán 9,66 volt, egyébként Lacházán még nem volt 9,7 alatt.
Most mentem először semi-slick-el.
VMate22-08-2009 15:19:33 // 3351
az szép idő, grat hozzá, utcai gumival milyen időt tud a gép ?
Cacho21-08-2009 14:57:13 // 3350
Jaja, olvastam timeslipen. Mindegy, döntőzhettem volna simán.
EngineCoffeeTables21-08-2009 14:51:07 // 3349
Hát elöször az volt a terv, hogy megyek megnézem milyen a téma, megyek egyet.
Félreálltam, megnéztem, 9,9. aztán láttam hogy 13. vagyok és akkor már csak viccből mentem még 2-t. 9,5 volt a 8. és a többi 9alja, szóval nem erölködtem hogy esetleg beférjek. Most kicsit(idénre biztos) félrerakom a gyorsulási "projektet" és majd egyszer ha lesz lehetőségem és pénzem akkor előveszem újra. :((((
Félreálltam, megnéztem, 9,9. aztán láttam hogy 13. vagyok és akkor már csak viccből mentem még 2-t. 9,5 volt a 8. és a többi 9alja, szóval nem erölködtem hogy esetleg beférjek. Most kicsit(idénre biztos) félrerakom a gyorsulási "projektet" és majd egyszer ha lesz lehetőségem és pénzem akkor előveszem újra. :((((
EngineCoffeeTables21-08-2009 14:47:09 // 3348
Nem tudom, mikor indultunk hazafele beért yasec(carlos) a lotus elissel és elvileg ő is 9 alját ment.
Cacho21-08-2009 14:41:13 // 3347
Markgum semi-slick.
VMate21-08-2009 11:49:49 // 3346
milyen gumival mentél 9.4et ??
LacUS21-08-2009 11:25:44 // 3345
:) Nem tanácstalanul ült, szórakoztatott minket :) Jó kis kaland volt, remélem legközelebb nem lesz ilyen, vagy legalábbis aszfalton legyen :)
TeShow (Illesh156)21-08-2009 11:22:22 // 3344
Kinéztünk! Láttam nagyba szerelitek a gépet, meg akartam állni csak az egyik szervező várt minket, siettem remélem a dudámat hallottátok! Sajnálatomra összesen ha 2 alfa volt kint az is csak a parkoló autók között! Volt pár érdekes autó, nem voltunk kint sokáig , egy kicsit sok volt a VW! Visszafele is siettünk még a gép alatt voltatok Csaba egy kicsit tanácstalanul ült a kocsi előtt, de örülök, hogy sikerült összerakni!
121-08-2009 10:15:33 // 3343
Rengeteg folyadék!!!! Napi 4-5 liter, (ebből lehet valamennyi sör is) , És ugrálj sokat lépcsőn!! Aztán várd a végzeted, hogy mikor indul meg a kő! :-)
Goodboy21-08-2009 10:15:10 // 3342
vagyis kijelentö modban,gratulálok,csak még reggel van!!!! jo hallani az ilyen szép eredményeket!!!!!
Goodboy21-08-2009 10:14:09 // 3341
Gratulálok neketek fiuk?
Kau21-08-2009 09:25:47 // 3339
A ringen SOKKAL rosszabb a tapadás! Ott tényleg leengedhetted volna a keréknyomást. A jobb idő a hűvösebb levegő miatt volt.
Kau21-08-2009 09:21:47 // 3337
Gratulálok mindenkinek!
Nem semmi előzmények. Hallom nappal még szívatták is a népet a folksvágenesek miatt?
Többek között ezért se fordultam már a ring felé én se este 6-kor. Úgy gondoltam, hogy sokan lesznek. Így időben hazaértem és még el tudtunk menni az esti programokra. Hastáncosok, tűzzsonglőrök, tűzijátk, Kozsó, pfff :)))
Nem semmi előzmények. Hallom nappal még szívatták is a népet a folksvágenesek miatt?
Többek között ezért se fordultam már a ring felé én se este 6-kor. Úgy gondoltam, hogy sokan lesznek. Így időben hazaértem és még el tudtunk menni az esti programokra. Hastáncosok, tűzzsonglőrök, tűzijátk, Kozsó, pfff :)))
Cacho21-08-2009 00:45:44 // 3336
Faszom, dobogós lehettem volna?:(
LacUS21-08-2009 00:21:19 // 3335
Hát egy kis beszámoló.
Hadadával úgy 11 körül érkeztünk meg a ring bejárathoz ,ahol is a hátsó difi egy könnyed próbarajt eredményeként kapitulált , a kocsi épphogy legurult majd megállt.Se előre se hátra Hadada körbetelefonált,hogy most mi legyen.Trailer nemjó, nem tudja felhúzni a kerekek full blokkoltsága miatt.Tanakodás, haver felhívás,hogy hozza el a tartalék difit, és majd porban fekve emelkedőn difi csere lesz :) Kis csini ruhákat levedlettük és Pubi, Hadada és kontárságom elkezdte a mókát 2 körül.....Negyed 4 körül a kocsi lábra állt és egy újabb próba rajt után gyógyulttá nyilvánítottuk.Bementünk,Hadada ment egyet kezdésnek óvatosan 8,6....Kaki.Ment mégegyett 7.8... Alakul ez :D Megállt, és bennünk is az ütő, a kocsi alatt kis tócsa...Fasza. Alulról nem látszott semmi,de váltóolaj volt. Úgy nézett ki az osztómű kapott egyet amikor fixre zárt a hátsó difit és megakadt.Gáz mert kint volt a dragpolák is Hadada riválisa a bajnokságban és első helyen kvalifikált...Újabb tanakodás, mi legyen, álljon ki a döntőben fix másodikként a pontért, vagy rúgja el, ha törik törik, de megpróbáltuk. Úgy döntött Laci, hogy akkor már lesz ami lesz, lecseréltük kisebbre a kerekeket, hogy kicsit tehermentesítsük a hajtást. Eljött a döntő ideje a polák 7.6 Hadada 7.8-cal kvalifikált a nem 100% os alfával. Rajt egy kicsit bealvósra sikerült, ám 2. ben már egymás mellett voltak és az alfa szép hajrával elsőként ért célba. Hát, nem kicsit örültünk, hogy ilyen szopás után még versenyezni tudott Hadada és még első is lett.Amihez gratulálok itt is :D A kocsi egyébként hazament a saját lábán és most van egy hét hogy kicseréljük az osztóművet elől, hogy a szeptember első hetében megrendezésre kerülő King of Europe-n már újra 100%-os legyen a gép.
A DCS csapat eredményei:
A többiekről. Maszat a 3. helyért egy golffal ment.A bemutatott vizisiklószerű mozgása a kocsinak látványos volt, de sajnos a golf ellen kevés volt.Majd legközelebb, a kezdett szerintem biztató. :) Andi a BMWvel első helyen zárt, hibátlan versenyzéssel, csak gratulálni lehet. Fastcar leírta a kuplungját de szépen hozta a harmadik helyet. Csaba a hondáva 3. lett, sajnos nem találta a megfelelő tapadást, illettve gumiméretet, meg különben is neki Lancia való, ( remélem olvasod!). Fapuma, egyéni csúcsot futott, és ha a superfinal-es bakit nem számítjuk egyenletes teljesítményt nyújtva 1. lett, gratulálok.
Hadadával úgy 11 körül érkeztünk meg a ring bejárathoz ,ahol is a hátsó difi egy könnyed próbarajt eredményeként kapitulált , a kocsi épphogy legurult majd megállt.Se előre se hátra Hadada körbetelefonált,hogy most mi legyen.Trailer nemjó, nem tudja felhúzni a kerekek full blokkoltsága miatt.Tanakodás, haver felhívás,hogy hozza el a tartalék difit, és majd porban fekve emelkedőn difi csere lesz :) Kis csini ruhákat levedlettük és Pubi, Hadada és kontárságom elkezdte a mókát 2 körül.....Negyed 4 körül a kocsi lábra állt és egy újabb próba rajt után gyógyulttá nyilvánítottuk.Bementünk,Hadada ment egyet kezdésnek óvatosan 8,6....Kaki.Ment mégegyett 7.8... Alakul ez :D Megállt, és bennünk is az ütő, a kocsi alatt kis tócsa...Fasza. Alulról nem látszott semmi,de váltóolaj volt. Úgy nézett ki az osztómű kapott egyet amikor fixre zárt a hátsó difit és megakadt.Gáz mert kint volt a dragpolák is Hadada riválisa a bajnokságban és első helyen kvalifikált...Újabb tanakodás, mi legyen, álljon ki a döntőben fix másodikként a pontért, vagy rúgja el, ha törik törik, de megpróbáltuk. Úgy döntött Laci, hogy akkor már lesz ami lesz, lecseréltük kisebbre a kerekeket, hogy kicsit tehermentesítsük a hajtást. Eljött a döntő ideje a polák 7.6 Hadada 7.8-cal kvalifikált a nem 100% os alfával. Rajt egy kicsit bealvósra sikerült, ám 2. ben már egymás mellett voltak és az alfa szép hajrával elsőként ért célba. Hát, nem kicsit örültünk, hogy ilyen szopás után még versenyezni tudott Hadada és még első is lett.Amihez gratulálok itt is :D A kocsi egyébként hazament a saját lábán és most van egy hét hogy kicseréljük az osztóművet elől, hogy a szeptember első hetében megrendezésre kerülő King of Europe-n már újra 100%-os legyen a gép.
A DCS csapat eredményei:
A többiekről. Maszat a 3. helyért egy golffal ment.A bemutatott vizisiklószerű mozgása a kocsinak látványos volt, de sajnos a golf ellen kevés volt.Majd legközelebb, a kezdett szerintem biztató. :) Andi a BMWvel első helyen zárt, hibátlan versenyzéssel, csak gratulálni lehet. Fastcar leírta a kuplungját de szépen hozta a harmadik helyet. Csaba a hondáva 3. lett, sajnos nem találta a megfelelő tapadást, illettve gumiméretet, meg különben is neki Lancia való, ( remélem olvasod!). Fapuma, egyéni csúcsot futott, és ha a superfinal-es bakit nem számítjuk egyenletes teljesítményt nyújtva 1. lett, gratulálok.
EngineCoffeeTables20-08-2009 23:58:13 // 3334
Ja de a 9,8 1,2baros guminyomással volt, a Ringen meg csak 1,8ra engedtem. Szerintem tapadásban kb ugyanaz volt. Vagy csak a Ringen hüvösebb volt és az segített a motornak.
EngineCoffeeTables20-08-2009 23:56:22 // 3333
3. Az első kettő(Baby Blue, Castor) végig 9,2 alatt mentek. Az ötödik már 10,15 volt.
Cacho20-08-2009 23:41:47 // 3332
Kalocsán meg 9,8-at mentél, igaz?
Nekem a döntőkben kétszer is sikerült 9,4-et mennem, akkor ha a ringen megyek mondjuk 9,5-öt, hanyadik lehettem volna?
Nekem a döntőkben kétszer is sikerült 9,4-et mennem, akkor ha a ringen megyek mondjuk 9,5-öt, hanyadik lehettem volna?
EngineCoffeeTables20-08-2009 22:44:15 // 3331
Voltam ma a Ringen is, és nem volt rossz, inkább saját hülyeségem miatt húztam fel magam. Regisztráltam, és a srác elkérte a forgalmit is, amit nem vittem magammal(elfelejtettem, kint nem kell az autóban lennie) igy S2 helyett Teszt kategóriába raktak. Ebbe még bele is nyugodtam, mert hogy tesztben se szoktak sokan lenni. A vége az lett hogy futottam 9,9-et amivel Tesztben 13. időm volt, ellenben S2-ben 4. Időm lett volna:(((((
Amúgy minden szép és jó volt. Maszat ment még egy 8,8at. Fastcar ment egy alacsony 9et. Hadada nem indult azalatt a 4 óra alatt amit fent voltam.
Elfáradtunk, elkedvtelenedtem és eljöttünk a döntők elött. Amúgy abszólút nem volt sorbanállás:))))) Mehettem volna akár 30-t is.
Offosok közül: RT(AudiS2) és a Viper futott 6,9-et. Techart porke és egy fekete porsche 7alja és F1 Pisti ugró vadkecskeaudija is ment de futómü problémák.
Most kb ennyi....
Amúgy minden szép és jó volt. Maszat ment még egy 8,8at. Fastcar ment egy alacsony 9et. Hadada nem indult azalatt a 4 óra alatt amit fent voltam.
Elfáradtunk, elkedvtelenedtem és eljöttünk a döntők elött. Amúgy abszólút nem volt sorbanállás:))))) Mehettem volna akár 30-t is.
Offosok közül: RT(AudiS2) és a Viper futott 6,9-et. Techart porke és egy fekete porsche 7alja és F1 Pisti ugró vadkecskeaudija is ment de futómü problémák.
Most kb ennyi....
Satti20-08-2009 17:40:38 // 3330
Amikor majd kijön, az nem lesz még kellemes, de legalább túl leszel rajta.
ystuc20-08-2009 17:32:39 // 3329
Hétfő óta szenvedek vele. De ma az ügyeleten végre megvan a teljes diagnózis. :-) Két vesekövem van, az egyik már úton kifelé, a másik meg majd egyszer kijön. Amelyik úton van, az szívat most, és ülhetek itthon. :-(
Teát iszom, az legalább átmos rendesen. Amúgy tök jól vagyok, a mai szuri rendberakott, de azért még elleszek ezzel egy kicsit... :-/
Teát iszom, az legalább átmos rendesen. Amúgy tök jól vagyok, a mai szuri rendberakott, de azért még elleszek ezzel egy kicsit... :-/
Satti20-08-2009 17:18:38 // 3328
Baszki, az nem jó! Igyál sok sört, colát, narancslét, vagy ami ízlik. Gyorsulni majd máskor is tudsz, az első az egészség!
ystuc20-08-2009 17:13:39 // 3327
Sajnos Kalocsára nem tudtam menni, és nagyon úgy néz ki, hogy a Ringre sem jutok ki. Szórakozik velem a vesekő... :-/
LacUS08-08-2009 17:00:05 // 3324
Nem az enyém, a barátomé, én csak segítek neki, meg videózom :)
Bakelyt08-08-2009 16:53:01 // 3323
Ezt az Alfat en is ladtam egyszer a 2009 Szatmarnemeti gyorsulasin :-) , a kedvencem volt es nem okozott egyaltalan csalodast :-). Nagyon szepen ment es az a hang ..... :-)
A tied a kicsike?
A tied a kicsike?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
557
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?