Forum >> Gyorsulások (Hungaroring, Alfa Racing Tali...)
RoliQ414-06-2008 21:10:23 // 2672
Anikó velem ment.... és 15,5!
ALFI15614-06-2008 21:07:05 // 2671
Anikó mennyit ment?
Kau14-06-2008 21:03:51 // 2670
Gondolom az első körben kiesett a másodiktól...
Koryy, Robi és Laca miket mentek még?
Koryy, Robi és Laca miket mentek még?
Kau14-06-2008 21:00:58 // 2669
Pff. Rosszakat. Még a korábbi időimet sem bírtam hozni. Kétszer 16.3-at, meg rosszabbat.
Mivel a Hringen javult, ezért azt vártam, hogy 16 alá hozom... Kicsit elkedvetlenített.
Mivel a Hringen javult, ezért azt vártam, hogy 16 alá hozom... Kicsit elkedvetlenített.
RoliQ414-06-2008 20:57:26 // 2668
Hello! Én is voltam gyorsuláson! hát az időm nem fényes de az ató szoktatlan:) 15,7 :( ez a 13. helyre volt elég :) Anikó bejutott 7. helyen a döntőbe! Egyébként jó buli volt ! Ennyi!
EngineCoffeeTables14-06-2008 20:46:51 // 2667
Mit mentél?
Kau14-06-2008 20:38:34 // 2666
Sajnos nincs. De hidd el, nem voltak rosszak úgy sem ;)
Kazes☻14-06-2008 19:54:23 // 2665
Az első kép az jó, nincs meg véletlenül szemből? Vagy fiúk, remélem nem?! :)))
Kau14-06-2008 19:38:06 // 2664
ALFI15614-06-2008 19:25:49 // 2663
Ahoz képest,hogy az evo is e körülit ment.
Kau14-06-2008 19:24:56 // 2662
Elég jót ment ellenem :)) 14.7-et
201m - 9.4
201m - 9.4
ALFI15614-06-2008 19:16:34 // 2661
Lacáé elég jót lépett nem?
Kau14-06-2008 19:11:59 // 2660
Hazaértem Kiskunlacházáról. Örömmel láttam, hogy a végére egész sok Alfás kilátogatott. Többen is a mediterrán partyról jöttek. Bár sokmindenkit nem láttam menni, mert 5-kor eljöttem. Elég volt egész napra, pláne esélytelenül.
De hát hiába. Az 1.6-os Alfák nem 402 méterre valók. Még az a szaros Nissan Skyline is utólért :)))
Amúgy a kocsi sem hozta azt, amit gondoltam :((((
Kíváncsi vagyok a többiek eredményére is. Írjátok meg, hogy sikerült!
De hát hiába. Az 1.6-os Alfák nem 402 méterre valók. Még az a szaros Nissan Skyline is utólért :)))
Amúgy a kocsi sem hozta azt, amit gondoltam :((((
Kíváncsi vagyok a többiek eredményére is. Írjátok meg, hogy sikerült!
EngineCoffeeTables14-06-2008 11:33:29 // 2659
Érdemes átmenni mert nagy meccs lesz, bárcsak én mehetnék:((((
ALFI15614-06-2008 10:41:12 // 2656
Most hallotam,hogy van ma Kiskunlacházán gyorsulás.Innen megy valaki?
EngineCoffeeTables13-06-2008 17:45:43 // 2655
Majd megkérlek titeket hogy had üljek be egy-egy menetre tanulási szándékkal.
KávégépesLaca13-06-2008 08:50:53 // 2654
Jól gondolod :)
Kau13-06-2008 08:46:44 // 2653
Hú, de fogod sajnálni, hogy pont most nem jössz kocsival. Mikor meglátod azt a sok Alfát menni...
EngineCoffeeTables10-06-2008 09:30:34 // 2652
Sajnos már nem:((((
Megvettem a repjegyet aug.17-re. Úgyhogy max off-ossal megyek 20.án a rábaringre.
Megvettem a repjegyet aug.17-re. Úgyhogy max off-ossal megyek 20.án a rábaringre.
Kau10-06-2008 07:28:51 // 2651
A lehetőség adott :))
EngineCoffeeTables09-06-2008 16:44:11 // 2650
Ilyen illusztris társaságba én is szivesen bekerülnék:)))))
Kau09-06-2008 11:18:04 // 2649
Most szombaton gyorsulási verseny lesz Kiskunlacházán. Kik jönnek?
Gondolom: Koryy, Fastcar, Laca 155 és Andrea , Anikó, Kau. (Remélem Hadada is jön).
Jó lenne még több Alfát látni a versenyeken.
Gondolom: Koryy, Fastcar, Laca 155 és Andrea , Anikó, Kau. (Remélem Hadada is jön).
Jó lenne még több Alfát látni a versenyeken.
EngineCoffeeTables09-06-2008 07:52:21 // 2648
de még kellene faragni 0.152-t :D
Kau08-06-2008 20:32:51 // 2647
Egész jól alakul ;)
EngineCoffeeTables08-06-2008 17:24:38 // 2646
Most a nevemet irták el:DDDDD
EngineCoffeeTables08-06-2008 17:23:39 // 2645
EngineCoffeeTables08-06-2008 17:17:20 // 2644
Újra sikerült saját rekordot futnom: 16,151@139.04
Jó lett volna lemenni 16 alá de a kipu kibaszott velem és letört az egyik rögzitőfül. Felrögzítettük de maradt rajta egy jókora lyuk és olyan rcsinglada hangja lett:(((
Este hegesztés:\
Jó lett volna lemenni 16 alá de a kipu kibaszott velem és letört az egyik rögzitőfül. Felrögzítettük de maradt rajta egy jókora lyuk és olyan rcsinglada hangja lett:(((
Este hegesztés:\
Cacho01-06-2008 09:57:08 // 2643
Egy fekete, meg egy fehér volt. Én a fehérrel mentem, övé volt a legjobb idő, de úgy füstölt, mint egy gyárkémény.
Baby Blue nem volt, viszont volt egy ugyanolyan, csak sárga, 14-es idővel kavalifikált, viszont az elődöntőben beugrott, ezért lettem harmadik.
Baby Blue nem volt, viszont volt egy ugyanolyan, csak sárga, 14-es idővel kavalifikált, viszont az elődöntőben beugrott, ezért lettem harmadik.
Kau01-06-2008 09:49:26 // 2642
Gondolom melyik integra volt. A DCS-s bmw ott volt? Te kategóriád. (Baby Blue)
Cacho01-06-2008 09:46:42 // 2641
Geci meleg volt egész nap, ez nem nagyon tett jót a célvonaliknak.
Én nem tudtam javítani, 15.31@146.8 lett a legjobbam, ezt épp az elődöntőben futtam az egyik Integra ellen, 0.2-es reakcióval, de ez is nagyon kevés volt, még a végén ki is engedett :(
Azt hiszem, hogy Robi, meg Kornél sem tudott javítani.
Én nem tudtam javítani, 15.31@146.8 lett a legjobbam, ezt épp az elődöntőben futtam az egyik Integra ellen, 0.2-es reakcióval, de ez is nagyon kevés volt, még a végén ki is engedett :(
Azt hiszem, hogy Robi, meg Kornél sem tudott javítani.
Kau01-06-2008 09:42:21 // 2639
Gratula minden Alfásnak!
Mondtam én, hogy sűrűbben kéne járnod a versenyekre ;)
Sikerült valamelyikteknek javítani az eddigi idején?
Mondtam én, hogy sűrűbben kéne járnod a versenyekre ;)
Sikerült valamelyikteknek javítani az eddigi idején?
fastcar01-06-2008 07:34:18 // 2638
Gratula a dobogósoknak!
Cacho01-06-2008 00:29:18 // 2637
Ma (tegnap) volt gyorsulási verseny Kunmadarason.
Fastcar döntős volt AP6-ban, Koryy nyerte az AS3-at, én pedig 3. lettem AS2-ben. Több Alfa nem volt.
Fastcar döntős volt AP6-ban, Koryy nyerte az AS3-at, én pedig 3. lettem AS2-ben. Több Alfa nem volt.
EngineCoffeeTables27-05-2008 14:45:20 // 2636
Bologatós szmájli :DDDD
Kau27-05-2008 14:42:08 // 2635
Oké ;)
Ezért van a fórum. Ha mindenki mindenben egyet értene, az olyan lenne, mint a Csajok minden mennyiségben topic :))))
Ott van egyetértés :))
Ezért van a fórum. Ha mindenki mindenben egyet értene, az olyan lenne, mint a Csajok minden mennyiségben topic :))))
Ott van egyetértés :))
Abarth27-05-2008 14:34:38 // 2634
Jól csináltam hidd el a Mantát már úgy vettem, hogy benne volt. Az egy hónap elég relatíve kicsit többet azért, de kicsit túloztam. Lényeg a lényeg, ÉN senkinek sem ajánlom. Mindenki szíve joga mit tesz, én csak jótanácsot akartam adni. Aki eddig hallgatott rám csak jól járt, haverom golfja nem fogyaszt már 14l-t és végre le tudta verni a 70le-s Pandámat az 1.8al. A hondás ismerősöm nem vette ki (mondjuk nem is tisztította rendszeresen) hála neki beállt a honda motor, és csak gyorsulni használta.
Nem akarok én se vitázni csak leírtam.
Nem akarok én se vitázni csak leírtam.
Kau27-05-2008 14:27:37 // 2633
Én nem akarlak téged meggyőzni, hogy jobb vagy sem. Az írásaidból világosan kiderül, hogy valamit nem jól csináltál.
Azt írtad foglalkoztál vele, de egyikbe sem volt tovább 1 hónapnál.
Mégis "kivégezte a Puntón az LMM-et, a Manta injektorán vastagon állt a légszűrőolajba beleragadt dzsuva"
1 hónap alatt vastagon? Nem csodálom, hogy nálad nem váltak be.
Azt írtad foglalkoztál vele, de egyikbe sem volt tovább 1 hónapnál.
Mégis "kivégezte a Puntón az LMM-et, a Manta injektorán vastagon állt a légszűrőolajba beleragadt dzsuva"
1 hónap alatt vastagon? Nem csodálom, hogy nálad nem váltak be.
Kau27-05-2008 14:16:38 // 2632
Abarth27-05-2008 14:16:16 // 2631
Gyakorlatilag kimondtad a lényeget: szériaautó. Csak önmagától a levegőszűrőtől nem lesz erősebb az autó, sőt akár sokat ronthat is a menetteljesítményen. A legtöbben bedőlnek a marketingszövegnek, mint ahogyan én is anno.
Kau27-05-2008 14:12:16 // 2630
Csak egy gyárban dolgozó mérnök szériaautókban gondolkozik, ahol figyelembe kell vennie néhány előírást. Ilyen pl. a zajcsökkentés is. Ezenkívül egy nyugdíjjas vásárlótól se várhatja el, hogy szűrőt takarítson 5-10 ezer km-enként. Ez miatt pedig nem lehet egy szériaautónak előírni a 10 ezer km-enkénti kötelező szervízt.
De minden autósnak ezektől függetlenül megvan a lehetősége, hogy különböző módon erősebbé tehesse az autóját. Ennek semmi köze a gyári mérnökökhöz.
És van még ugye számtalan lehetőség is...
A Green "márkáról" mástól is hallottunk rosszat...
De minden autósnak ezektől függetlenül megvan a lehetősége, hogy különböző módon erősebbé tehesse az autóját. Ennek semmi köze a gyári mérnökökhöz.
És van még ugye számtalan lehetőség is...
A Green "márkáról" mástól is hallottunk rosszat...
Abarth27-05-2008 14:01:18 // 2628
Eddig 4 autóm volt, Manta('79) Punto('03) Brava('01) Panda('06) ezek közül a Pandába nem raktam egyedül direkt levegőszűrőt (nem boombassticosat K&N) egyikbe se volt 1hónapnál tovább bent mert csak rontott mindegyiken, vettem a fáradtságot mindegyiken az adott lehetőség szerint a legjobban volt beépítve, hossz, áramlási tényező, szívási hely minden megvolt és bármelyikbe amikor visszakerült a gyári sokkal jobb volt. A punton kivégezte a légtömegmérőt (500 és 2000 között ugrált az alapjárat), a Mantának az injektorát szétszedtük és a pillangószelepen vastagon állt a légszűrőolajba beleragadt dzsuva.... (a fogyasztást is növeli min. 1l-el)
Használtam betétszűrőt a Bravaban Green márkájút 20ért vettem anno, a 3. mosásnál levált az aluhálóról a gumiperem, a mosásáról annyit, hogy a koszt azzal a mosószerrel szinte lehetetlen maradéktalanul kimosni, és minden mosásnál kásosodik a szivacsszerkezet! Visszaraktam a gyári papírt és amennyivel rosszabbul ment annyival még együtt lehet élni :)
Ha belegondolsz a gyárban dolgozó mérnökök tudnak annyira, hogy a XY gyártó jobbat tud csinálni a gyárban megtervezettnél!
A versenyzés más tészta, oda versenyautó kell, olyan technika ami már igényli a több levegőt, aminél a befecskendezett üzemanyag keveréke nem csak ettől függ.
Használtam betétszűrőt a Bravaban Green márkájút 20ért vettem anno, a 3. mosásnál levált az aluhálóról a gumiperem, a mosásáról annyit, hogy a koszt azzal a mosószerrel szinte lehetetlen maradéktalanul kimosni, és minden mosásnál kásosodik a szivacsszerkezet! Visszaraktam a gyári papírt és amennyivel rosszabbul ment annyival még együtt lehet élni :)
Ha belegondolsz a gyárban dolgozó mérnökök tudnak annyira, hogy a XY gyártó jobbat tud csinálni a gyárban megtervezettnél!
A versenyzés más tészta, oda versenyautó kell, olyan technika ami már igényli a több levegőt, aminél a befecskendezett üzemanyag keveréke nem csak ettől függ.
EngineCoffeeTables27-05-2008 13:51:30 // 2627
Ez meg: autodelta
EngineCoffeeTables27-05-2008 13:49:06 // 2626
Én ezt találtam: KandN
Kau27-05-2008 13:44:56 // 2625
Sportbetét BMC Magyarországon a tiédbe 15200 Ft.
Kau27-05-2008 13:34:50 // 2624
Van egy olyan topik, hogy "Direkt légszűrőkről"
Itt többféle információt is össze lehet gyűjteni, mert sok a tévhit!
Nem lehet általánosítani, hogy nem jó a direktszűrő. Vannak típusok, ahol tényleg nem ajánlott és van, ahol jó. A sportbetétszűrő pedig mivel típusazonos, ezért mindegyik kocsiba rakható. Persze nem kell csodát várni egy 15 ezer forintos beruházástól, nem turbót tesz az ember az autóba. De egy picit rugalmasabb lesz a kocsi. És egy gyorsulási versenyen, ahol tized és század másodpercek döntenek, ott bizony mindent ki kell használni.
Természetesen nem azt mondom, hogy az Anglia - Magyarország útvonalat ezzel kéne megtenni oda-vissza, de rövidebb utakon, versenyeken jó.
Az LMM annak is behal, aki papírszűrőt használ. Ez inkább típushiba, mintsem a sportszűrők hibája. Persze a túlolajozással biztosan lehet ártani is. Nekem 3 éve van benne a direktszűrő (télen is) és ugyanezzel az LMM-el. A motorkopásról nem tudok nyilatkozni. Nem tapasztaltam ilyet. Igaz betartom a szükséges olajcsere és levegőszűrőcsere periódust.
1-2 év alatt leválna a betétszűrő pereme a mosásoktól??? Milyen az?
Pl. a BMC 25 ezer km-nél írja az első takarítást! De vegyünk 15 ezret. Akkor sem olyan sok a takarítás, amitől szétmenne. Ezekből márkásat kell venni.
Itt többféle információt is össze lehet gyűjteni, mert sok a tévhit!
Nem lehet általánosítani, hogy nem jó a direktszűrő. Vannak típusok, ahol tényleg nem ajánlott és van, ahol jó. A sportbetétszűrő pedig mivel típusazonos, ezért mindegyik kocsiba rakható. Persze nem kell csodát várni egy 15 ezer forintos beruházástól, nem turbót tesz az ember az autóba. De egy picit rugalmasabb lesz a kocsi. És egy gyorsulási versenyen, ahol tized és század másodpercek döntenek, ott bizony mindent ki kell használni.
Természetesen nem azt mondom, hogy az Anglia - Magyarország útvonalat ezzel kéne megtenni oda-vissza, de rövidebb utakon, versenyeken jó.
Az LMM annak is behal, aki papírszűrőt használ. Ez inkább típushiba, mintsem a sportszűrők hibája. Persze a túlolajozással biztosan lehet ártani is. Nekem 3 éve van benne a direktszűrő (télen is) és ugyanezzel az LMM-el. A motorkopásról nem tudok nyilatkozni. Nem tapasztaltam ilyet. Igaz betartom a szükséges olajcsere és levegőszűrőcsere periódust.
1-2 év alatt leválna a betétszűrő pereme a mosásoktól??? Milyen az?
Pl. a BMC 25 ezer km-nél írja az első takarítást! De vegyünk 15 ezret. Akkor sem olyan sok a takarítás, amitől szétmenne. Ezekből márkásat kell venni.
EngineCoffeeTables27-05-2008 12:55:06 // 2623
Nem lombozol le, mert ezért kérdeztem. A GTV-nél csak a szívócső átalakitásával lehet direktszürőt feltenni(a LMM a légszürőház tetejében van) ezért olcsóbb és egyszerübb a sport szürőbetét. Most cseréltem ki, és az tiszta utángyártott érzésre gyengébb mint a koszos tipusazonos. Úgyhogy most jelen pillanatban a spot betétszürő mellett vagyok.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
431
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?