Ez egy ilyen "trendi" dolog. Nekem is kb. 500 km volt a friss "olajban" /Selénia/, amit a szerelő kérdezés nélkül cserélt valami Mobil 1-re, mert szerinte... :-/
...ha lecserélte, minden esetre 22e-t számolt be érte...
Forum >> Márkaszerviz-tapasztalatok
Tom1205-04-2009 18:08:53 // 555
Wickey04-04-2009 14:12:50 // 554
No, ugyan nem márkaszervíz, de előkerült egy újabb adalék Piri három évvel ezelőtti munkásságával kapcsolatban.
Már akkor sem nagyon voltunk szinkronban, odavittem az autót komplett vezérlés és hosszbordásszíj cserére, légszűrő, pollenszűrő, fékfolyadék, hűtőfolyadék, egyszóval MINDENcserére, leszámítva olaj + olajszűrő, merthogy az még nekem is megy, sőt 3ezer km-el azelőtt cseréltem. Említette, hogy illdomos ilyenkor vízpumpát is cserélni, mutatott is egy fos vízpumpát, hogy milyen horrorisztikus véget tud érni. Mondtam, hogy helyes, ilyen egy figyelmes szakember, cseréljék csak ki azt is szépen.
Na, le is cserélték... az alig futott olajat. Pislogtam is, hogy mi ez a +20k a számlán az eredetileg mondotthoz képest... Most, hogy leszaladta a periódusát a vezműszíj, most nézegetem... hátbazdmeg még a gyári vízpumpa van az autón, és olyan hangja van, hogy lehet, elteszem az utókornak emlékbe. Nem hinnén ugyanis, hogy 2006ban ő egy 2002-es vízpumpát rakott volna be "újonnan", míg minő véletlen a kocsi 2002 év eleji. Továbbá az ilyenkor szokásos pasztázásnak sem véltem semmi nyomát felfedezni: az bizony egy közel negyedmilliót lefutott alkatrész. Nem sok választotta el attól a pumpát, hogy beálljon, mint a szög a fába. Ilyenkor azért mázlistának érzem magam, hogy nem fosta el magát a cucc. Erősen gyanús, hogy ennyire alaposan cserélhették le a fékfolyadékot is. Mondjuk most már az is tökmindegy, mert háromévente azt én amúgy is lecserélném: van is egy liter a csomagtartóban, ma beleborul az is.
Well done.
Már akkor sem nagyon voltunk szinkronban, odavittem az autót komplett vezérlés és hosszbordásszíj cserére, légszűrő, pollenszűrő, fékfolyadék, hűtőfolyadék, egyszóval MINDENcserére, leszámítva olaj + olajszűrő, merthogy az még nekem is megy, sőt 3ezer km-el azelőtt cseréltem. Említette, hogy illdomos ilyenkor vízpumpát is cserélni, mutatott is egy fos vízpumpát, hogy milyen horrorisztikus véget tud érni. Mondtam, hogy helyes, ilyen egy figyelmes szakember, cseréljék csak ki azt is szépen.
Na, le is cserélték... az alig futott olajat. Pislogtam is, hogy mi ez a +20k a számlán az eredetileg mondotthoz képest... Most, hogy leszaladta a periódusát a vezműszíj, most nézegetem... hátbazdmeg még a gyári vízpumpa van az autón, és olyan hangja van, hogy lehet, elteszem az utókornak emlékbe. Nem hinnén ugyanis, hogy 2006ban ő egy 2002-es vízpumpát rakott volna be "újonnan", míg minő véletlen a kocsi 2002 év eleji. Továbbá az ilyenkor szokásos pasztázásnak sem véltem semmi nyomát felfedezni: az bizony egy közel negyedmilliót lefutott alkatrész. Nem sok választotta el attól a pumpát, hogy beálljon, mint a szög a fába. Ilyenkor azért mázlistának érzem magam, hogy nem fosta el magát a cucc. Erősen gyanús, hogy ennyire alaposan cserélhették le a fékfolyadékot is. Mondjuk most már az is tökmindegy, mert háromévente azt én amúgy is lecserélném: van is egy liter a csomagtartóban, ma beleborul az is.
Well done.
Xixo02-04-2009 01:21:05 // 553
Akkor olyan sokat nem is tett hozzá... :))
Zsolt15501-04-2009 07:19:43 // 552
Hódít a Dacia Németországban.
"... Az akció ideje alatt a német állam 2500 eurót fizet azoknak, akik újra cserélik kiöregedett gépkocsijukat. ..."
"... Az akció ideje alatt a német állam 2500 eurót fizet azoknak, akik újra cserélik kiöregedett gépkocsijukat. ..."
Zsolt15501-04-2009 07:13:10 // 551
Már egy féléve lehetett hallani, hogy problémák vannak. A FIAT Bertinus is bezárt márciusban Dunakeszin.
Zsolt15501-04-2009 07:11:10 // 550
Sajnos valóban kompromisszumra képtelenek a márkaszervizek. A stílus meg ...
Xixo01-04-2009 03:58:53 // 549
Okos biztonsági őr nálunk kitalálta, hogy a németek rendeltek 40ezer Dacia Logant, amibe ha régi Opelt számolnak be, akkor kapnak majd támogatást. De csak ebben az esetben!! Mondom aha persze...
Nem fogjátok kitalálni, milyen autója van?!?! :))))))
Nem fogjátok kitalálni, milyen autója van?!?! :))))))
Tom1231-03-2009 13:30:21 // 548
...de minek, tettek róla, hogy legyen durrrr, bomba nélkül is... :-))
off...
off...
Erhard 242 (Pure Energy)31-03-2009 13:23:18 // 547
ott max egy időzített bombát dobnék fel :D
BeeGee31-03-2009 13:20:40 // 546
Ja, reggel be is mentem a CSB-be, hogy pecsételjék be a szervizfüzetembe a 20 és 30K-s szervizeket, amit elfelejtettek.. Nem egyszer, kétszer is..
Tom1231-03-2009 13:20:33 // 545
Szerintem "dobd fel" a parlamentben, hátha....;-)
Erhard 242 (Pure Energy)31-03-2009 13:12:21 // 544
ennél sokkal jobb ötletnek tartanám hogy az építkezésnél adják vissza az Áfa-t azt legalább itthon költik el s egy lakás nem amortizálódik mint egy autó és hosszú távú befektetés...
Tom1231-03-2009 13:02:47 // 543
Ez rögtön az elején megfordult a fejemben, mikor erről a támogatásról hallottam... Mondjuk, arra én is kíváncsi leszek, hogy hosszabb távon is "megéri-e" ez a támogatás, vagy csak arra számítanak, hogy nem tarthat a válság túl hosszú ideig. Ez így elég "izgalmasan" hangzik. Olyan, mint komoly betegség ellen a fájdalomcsillapító, semmit nem old meg, de legalább "nem fáj"...:-))
Tom1231-03-2009 12:56:09 // 542
"Sarkozit is bírálják ezért, hogy csak akkor segít a PUGnak az állam ha hazahozza a termelést."
...nem lep meg, de ez is off...:-)
...nem lep meg, de ez is off...:-)
BeeGee31-03-2009 12:42:21 // 541
Ajjaj, van egy olyen érzésem, hogy ennek a gyökerei sokkal mélyebben vannak, mint ahogy első ránézésre gondoltuk volna
Sokan szembesülnek ezzel mostanában, kisembertől kezdve a politikusokig.. Csak az a gáz, hogy nem tud vele mit kezdeni az ember :(
De ez már erősen off :)
Németország támogatás: nem csak hazai terméket támogatnak vele, azt kifejezetten tiltja az eu. Sarkozit is bírálják ezért, hogy csak akkor segít a PUGnak az állam ha hazahozza a termelést.
Sokan szembesülnek ezzel mostanában, kisembertől kezdve a politikusokig.. Csak az a gáz, hogy nem tud vele mit kezdeni az ember :(
De ez már erősen off :)
Németország támogatás: nem csak hazai terméket támogatnak vele, azt kifejezetten tiltja az eu. Sarkozit is bírálják ezért, hogy csak akkor segít a PUGnak az állam ha hazahozza a termelést.
Erhard 242 (Pure Energy)31-03-2009 12:28:57 // 540
jah megérte ebben a negyedévben lehet mutogatni a statisztikát milyen faxa a gazdaság, majd térjünk erre vissza a következő negyedév után amikor már a spórolt pénz is elfogy :D az hogy németországban növeli a gazdaságot elhiszem hazai terméket vesznek támogatással aminek a nyeresége ott marad...nálunk hol van ilyen? :D
Tom1231-03-2009 12:26:37 // 539
Ja, azt kifelejtettem az előbb, hogy az 1500 EUR az állami kedvezmény.:-)
Tom1231-03-2009 12:25:43 // 538
Lehet benne valami, persze, ha van miből "spórolni"...
Ajjaj, van egy olyen érzésem, hogy ennek a gyökerei sokkal mélyebben vannak, mint ahogy első ránézésre gondoltuk volna...
Szerintem nem csak a vásárlókkal van itt a probléma...
Passz...
Ajjaj, van egy olyen érzésem, hogy ennek a gyökerei sokkal mélyebben vannak, mint ahogy első ránézésre gondoltuk volna...
Szerintem nem csak a vásárlókkal van itt a probléma...
Passz...
BeeGee31-03-2009 12:11:06 // 537
Más anyagi kultúrában biztos segít.
Aki 16-20.000 EUR-s autót spórol össze, annak sokat számít hogy megkapja az egynegyedét, hiszen ésszel él. A hazai tipikus autóvásárló pedig nem.. :) :(
Aki 16-20.000 EUR-s autót spórol össze, annak sokat számít hogy megkapja az egynegyedét, hiszen ésszel él. A hazai tipikus autóvásárló pedig nem.. :) :(
Tom1231-03-2009 12:09:54 // 536
"azzal hogy adnak támogatást pl egy Pugra azzal csak a franciáknak tesznek jót"
+ az importőrnek + a márkakereskedésnek + a szerviznek, a suzukinál még 1 +, az, hogy azt helyben gyártják, megmeradnak a munkahelyek.
A Seatot, stb. stb. sem Szlovákiában gyártják, de úgy néz ki, mégis valahol megérte a gazdaságnak - a jelek /hírek/ szerint...
+ az importőrnek + a márkakereskedésnek + a szerviznek, a suzukinál még 1 +, az, hogy azt helyben gyártják, megmeradnak a munkahelyek.
A Seatot, stb. stb. sem Szlovákiában gyártják, de úgy néz ki, mégis valahol megérte a gazdaságnak - a jelek /hírek/ szerint...
Tom1231-03-2009 12:06:11 // 535
Egyébként elég meglepő volt Szlovákiában is, hogy mennyi autót vásároltak kp.-re...
Én sem értem, hogy ennyit "segített" volna az a 3 - 4000 Euró ebben? /konkrét példa, Seat Leon: 500 EUR "forgalmazói kedvezmény", + 2330 EUR "Seat" kedvezmény + 1500 EUR = összesen: 4330,- EUR/
Én sem értem, hogy ennyit "segített" volna az a 3 - 4000 Euró ebben? /konkrét példa, Seat Leon: 500 EUR "forgalmazói kedvezmény", + 2330 EUR "Seat" kedvezmény + 1500 EUR = összesen: 4330,- EUR/
Erhard 242 (Pure Energy)31-03-2009 11:57:53 // 534
így van jól megírta a cartárs hogy miért nem....plusz azzal hogy adnak támogatást pl egy Pugra azzal csak a franciáknak tesznek jót... a Buzuki meg azért lenne jó ha fogyna a magyar gazdaságnak mert nem csak az ott dolgozókat szolgálná ha nem a beszállító cégeket is használt autókról meg le kéne venni a regadót pl...
De mivel márkaszerviz a topic egy kis érdekesség a szfvári fiat szalonról...egyik ismerősöm most volt náluk és nem tudják megmondani melyik jeladó szar a puntójába, ráadásul flegma stílus is társul hozzá...na ez a gáz ... s csodálkoznak ha nem náluk veszik meg a jeladót horror áron....
De mivel márkaszerviz a topic egy kis érdekesség a szfvári fiat szalonról...egyik ismerősöm most volt náluk és nem tudják megmondani melyik jeladó szar a puntójába, ráadásul flegma stílus is társul hozzá...na ez a gáz ... s csodálkoznak ha nem náluk veszik meg a jeladót horror áron....
BeeGee31-03-2009 11:48:21 // 533
Így végülis érthető, hogy nem támogatják az újautó vásárlást, hiszen csak a banknak tenne jót vele.
Akkor lenne értelme, ha 50-70% önrész felett, vagy kp-s vásárlást támogatná. Szvsz.
Akkor lenne értelme, ha 50-70% önrész felett, vagy kp-s vásárlást támogatná. Szvsz.
BeeGee31-03-2009 11:46:44 // 532
Itthon visszadobták ezt a tervet..
Nálunk, érdekes módon, az eddig piacvezető suzuki egyből elvesztette az elsőbbséget, -70%os visszaeséssel. Hirtelen eltűnt a piaca - ami nem is volt igazi piac, csak a 0%-os kezdőrészletek miatt..
Nálunk, érdekes módon, az eddig piacvezető suzuki egyből elvesztette az elsőbbséget, -70%os visszaeséssel. Hirtelen eltűnt a piaca - ami nem is volt igazi piac, csak a 0%-os kezdőrészletek miatt..
Alfa Amore31-03-2009 11:42:52 // 531
Az aktuális cikkben helyesbítések történtek.
Tom1231-03-2009 11:34:19 // 530
Akkor jól sejtettem... :-))))
... ezt csak úgy általában kérdeztem, vagy írjak inkább egyenesen a megfelelő minisztériumba? :-) Szerintem most egész más dolgokkal vannak elfoglalva, de innentől meg már politika lenne...
Szerintem nem csak a "Buzuki" fogyna, ami prsze a legelőnyösebb lenne /munkahelyek/, mert, ahol az utóbbi időben megfordultam, ott vitték pl. a Seatot, Skodát, VW-t is. Pl. az Alfákra is érvényes volt a kedvezmény, de erről pl. Bckk cartárs bővebben tudna "mesélni". Ja + még az 1, vagy fél évnél /ebben nem vagyok 100%-os/ fiatalabb használt autókra is...
... ezt csak úgy általában kérdeztem, vagy írjak inkább egyenesen a megfelelő minisztériumba? :-) Szerintem most egész más dolgokkal vannak elfoglalva, de innentől meg már politika lenne...
Szerintem nem csak a "Buzuki" fogyna, ami prsze a legelőnyösebb lenne /munkahelyek/, mert, ahol az utóbbi időben megfordultam, ott vitték pl. a Seatot, Skodát, VW-t is. Pl. az Alfákra is érvényes volt a kedvezmény, de erről pl. Bckk cartárs bővebben tudna "mesélni". Ja + még az 1, vagy fél évnél /ebben nem vagyok 100%-os/ fiatalabb használt autókra is...
Erhard 242 (Pure Energy)31-03-2009 11:22:03 // 529
nem én vagyok a Gordon Flash Captain :DDD nem tudhatom...de az állami támogatásnak is csak akkor lenne értelme ha a buzukit támogatnák meg amit itt gyártanak :P
Tom1231-03-2009 10:09:35 // 528
...csak "konyhanyelven" jelenti azt, hogy holnap lehúzzák a rolót és a végrehajtó visz mindent. Persze, ha "minden kötél szakad", ez sincs kizárva, de ez nem ilyen "egyszerű".
Tom1231-03-2009 10:06:16 // 527
Magyarországon nem lesz valami állami támogatás? Német, olasz, stb. országokban ez működik, pl. ma olvastam, hogy a Fiat visza is vonta az elbocsátásokat /5700 emberről volt szó/. Amit konkrétan tapasztaltam, hogy a támogatás /átlagosan 1500 EUR/ hatására Szlovákiában is csúcsforgalom volt a szalonokban. Az 1. "felvonás" lezajlott, de állítólag még tervezik a következőt... Egyébként érdemes volna körülnézni a bezúzandó autók között is, mert sok "értékes" cucc kerül bezúzásra /autók, amiket leadtak/. Pl. alufelnik, bőrülések, + egy rakás "adok - veszek" alkatrész, és hasonlók...
Liquid31-03-2009 08:57:29 // 526
ebben van valami...
mondjuk ha a márkaszervizek nem lehúzni akarnának, akkor legalább a szervízrész menne, de jelenleg csak a gar. leteltéig...
mondjuk ha a márkaszervizek nem lehúzni akarnának, akkor legalább a szervízrész menne, de jelenleg csak a gar. leteltéig...
Erhard 242 (Pure Energy)31-03-2009 08:54:16 // 525
mit nem hiszel? az autókereskedők fele be fog dőlni a 95%-uk hitelre építette a szalont s gondolom nem forint alapú a hitel, ráadásul új autó eladás nuku, szakszerviz szintén zenész...
Marty31-03-2009 08:38:58 // 524
Valóban itt fogalmi zavarok vannak!!!
Ugyanis a csődeljárás:
Olyan eljárás, amelynek során az adós - a csődegyezség megkötése érdekében - fizetési haladékot kezdeményez, illetve csődegyezség megkötésére tesz kísérletet.
Szerintem!:)
Ugyanis a csődeljárás:
Olyan eljárás, amelynek során az adós - a csődegyezség megkötése érdekében - fizetési haladékot kezdeményez, illetve csődegyezség megkötésére tesz kísérletet.
Szerintem!:)
Tommi31-03-2009 08:30:24 // 523
Este olvastam a hírt, hogy letérdel a Csiki-Bege. Korábban az ott dolgozoktól lehetett hallani érdekes dolgokról, de ezt nem hittem volna. A Csiki-Bege Lajosnak pont az volt az elmélete, hogy több lábon kell állni és az úgy jobb. Erre tessék, épített egy lakóparkot milliárdokért, ahol nem tudják eladni a lakásokat és van egy autóplázája, ahonnan meg nem viszik az autókat... Kíváncsi vagyok mi lesz a vége.
Ezúton hívnám fel a hírről itt az Amorén cikket író szerkesztő kollégát, hogy a csőd fogalmát és az ezzel kapcsolatos dolgokat nézze át alaposabban, mert a megfogalmazás finoman szólva nem pontos. Ha már újságíró vagy mifene, akkor hitelesen és hozzáértően tájákoztasson, ne amatőr módjára :)))
Ezúton hívnám fel a hírről itt az Amorén cikket író szerkesztő kollégát, hogy a csőd fogalmát és az ezzel kapcsolatos dolgokat nézze át alaposabban, mert a megfogalmazás finoman szólva nem pontos. Ha már újságíró vagy mifene, akkor hitelesen és hozzáértően tájákoztasson, ne amatőr módjára :)))
LeZo23-03-2009 08:22:01 // 522
Ezekről a márkaszervizekről írnék egy érdekes dolgot....
Idén télen egyik reggel nem indult az Alfa. Sehogy! ...volt pánik, meg érdeklődés, ötletek sok helyről de végül bevitte egy tréler az a kocsit a hátán egy "délbudakörnyéki" márkaszervízbe. Hozzá kell tennem hogy van ott ismerős, bár nem a szervízben.
Fél órás komoly várakozás után az ügyféltérben kitalálták hogy a "koromérzékelő volt elszennyeződve" azért nem indul az autó. Ezt kipucolták (1500Ft) és munkadíjként még ott hagytam további 6000Ft-t így a számal 7500 Ft lett. A kocsi működik bár mondták azt is hogy irtó piszkos lehet a turbó, azt ki kellene pucolni, és arra is kaptam egy fizetésnyi ajánlatot. (valóban koszos, de CSAK a turbó le és felszereléséért 40.000 -t kérni..... ) De legmókásabb az, hogy elötte tudom hogy számolta az autó hogy a következő szervízig mennyi van még hátra, mert néha betévedtem azon a "computer"-nek nevezett egérmozin ebbe a menübe.
Szóval: 7500 Ft-t kitöröltek egy hibakódot, kaptam egy néha rángató autót, az óta nem számolja a service a következő esedésekességet sem. Mikor kérdeztem hogy mi lehet ez persze az volt a válasz hogy fogalmuk sincs, meg ilyet még nem láttak. És azóta hallottam hogy más is járt így. A legmókásabb az volt hogy a munkafelvevő azt mondta: ez nem magyarországi autó lehet valami speciális változat és nem lesz olcsó a javítása.... Elkértem a papirokat, és azt hiszem oda többet nem megyek.
Idén télen egyik reggel nem indult az Alfa. Sehogy! ...volt pánik, meg érdeklődés, ötletek sok helyről de végül bevitte egy tréler az a kocsit a hátán egy "délbudakörnyéki" márkaszervízbe. Hozzá kell tennem hogy van ott ismerős, bár nem a szervízben.
Fél órás komoly várakozás után az ügyféltérben kitalálták hogy a "koromérzékelő volt elszennyeződve" azért nem indul az autó. Ezt kipucolták (1500Ft) és munkadíjként még ott hagytam további 6000Ft-t így a számal 7500 Ft lett. A kocsi működik bár mondták azt is hogy irtó piszkos lehet a turbó, azt ki kellene pucolni, és arra is kaptam egy fizetésnyi ajánlatot. (valóban koszos, de CSAK a turbó le és felszereléséért 40.000 -t kérni..... ) De legmókásabb az, hogy elötte tudom hogy számolta az autó hogy a következő szervízig mennyi van még hátra, mert néha betévedtem azon a "computer"-nek nevezett egérmozin ebbe a menübe.
Szóval: 7500 Ft-t kitöröltek egy hibakódot, kaptam egy néha rángató autót, az óta nem számolja a service a következő esedésekességet sem. Mikor kérdeztem hogy mi lehet ez persze az volt a válasz hogy fogalmuk sincs, meg ilyet még nem láttak. És azóta hallottam hogy más is járt így. A legmókásabb az volt hogy a munkafelvevő azt mondta: ez nem magyarországi autó lehet valami speciális változat és nem lesz olcsó a javítása.... Elkértem a papirokat, és azt hiszem oda többet nem megyek.
Zsolt15523-03-2009 06:51:22 // 521
Én sem hittem, hogy egy egyszerű olajcserét el lehet rontani. :-(((
RoliQ421-03-2009 23:06:50 // 520
miért te mennyi idő alatt raksz be egy levegőszűrőt?:)
Tom1221-03-2009 22:37:09 // 519
Én egyszer Skoda szervizben cseréltettem ki az olajat /az volt "kéznél"/, gondoltam, ott nincs mit elrontani, végig "aszisztáltam" szerelőnek, így is megszakította a leeresztő csavar menetét... :-/
Xixo21-03-2009 22:31:13 // 518
Érdekes hozzáállás... :(
Zsolt15521-03-2009 06:50:43 // 517
Sajnos bérautó helyett nem jár csereautó. :-(((
Xixo20-03-2009 22:58:26 // 516
Azért egy csereautót csak hozzátok vágtak, nem??
Zsolt15520-03-2009 22:32:08 // 515
Sikerült ismét tapasztalatott szereznünk, hogy még a "Márkaszerviz" név sem nyújt garanciát semmire. :-(((
Tegnap bevittük az egyik dízel "sosekopel" autónkat 30 e.km-es szervízre. A történet lényege, hogy az új olajszürőt vagy ferdén tették fel, és feszítették meg, vagy jobban meghúzták, mert elörték azt a csonkot, ami a szürőnél van.
Az eredmény:
- alapjáraton nincs olajnyomás,
- Németországból kell alkatrészt rendelni - mert itthon nincs -, ami várhatóan csak kedden érkezik meg.
Amikor kérdeztük, hogy mi történt, vagy mi volt a hiba, akkor okaként egyértelműen az "olajszürőt" jelölték meg.
Erre kértem, hogy ezt írják le, mire azt válaszolta a szevizes, hogy várjuk hétfőig, és megbeszéli a kollégájával mit lehetne tenni.
Gratula nekik! :-(((
Tegnap bevittük az egyik dízel "sosekopel" autónkat 30 e.km-es szervízre. A történet lényege, hogy az új olajszürőt vagy ferdén tették fel, és feszítették meg, vagy jobban meghúzták, mert elörték azt a csonkot, ami a szürőnél van.
Az eredmény:
- alapjáraton nincs olajnyomás,
- Németországból kell alkatrészt rendelni - mert itthon nincs -, ami várhatóan csak kedden érkezik meg.
Amikor kérdeztük, hogy mi történt, vagy mi volt a hiba, akkor okaként egyértelműen az "olajszürőt" jelölték meg.
Erre kértem, hogy ezt írják le, mire azt válaszolta a szevizes, hogy várjuk hétfőig, és megbeszéli a kollégájával mit lehetne tenni.
Gratula nekik! :-(((
admirális13-02-2009 14:19:46 // 514
Hát azért egy légszűrő csere nem igényel valami nagy szakértelmet. Egy 8.000 ft-os légszűrőt illene ingyen betenni, és kezet csókolni hogy tőlük vásárolt és nem a szűrő boltban.
admirális13-02-2009 14:17:20 // 513
Nem, ez nem vicc:)))). De a 8.000 ft-s légszűrőt sem venném meg, ha 800-ért kapni olyat ami talán még jobb is mint a gyári, mert az alja le van falazva és kívül-belül van benne fém szűrőhenger.
GEORGE13-02-2009 14:10:11 // 512
Okés, de ettől még kevesellem hogy 1.200 hisz bőven 5ezer felett van az óradíj egy ilyen helyen.....
ALFI15613-02-2009 14:04:59 // 511
A többi benne van az anyagárba.
GEORGE13-02-2009 14:03:54 // 510
munkadíj 1.200 ft?
Nem csak elírtad?
Nem csak elírtad?
Erhard 242 (Pure Energy)13-02-2009 14:03:53 // 509
a légszűrőt leszámítva korrekt árak...
admirális13-02-2009 13:56:42 // 508
Nos tehát a tegnap felvetett márkaszervíz költségek részletesen:
-Kicseréltették az egész generátort, mert úgy ítélték meg, hogy nem elég csak a csapágyat, bár volt töltés. Az alkatrész ára 70.000. Ft, a csere 20.000.
-Olajcsere 13.000 ft
-Olajszűrő 3.000 ft.
-Légszűrő 8.000 ft, munkadíj 1.200 ft
A munkát a Kelet-Pest végezte.
-Kicseréltették az egész generátort, mert úgy ítélték meg, hogy nem elég csak a csapágyat, bár volt töltés. Az alkatrész ára 70.000. Ft, a csere 20.000.
-Olajcsere 13.000 ft
-Olajszűrő 3.000 ft.
-Légszűrő 8.000 ft, munkadíj 1.200 ft
A munkát a Kelet-Pest végezte.
Zsolt15513-02-2009 07:17:37 // 507
Egyáltalán nem biztos. És az sem, hogy valóban olyan gyári alkatrész kerül bele, mint amit kifizet az ügyfél.
Opel Astra első szemlén kb.12 e.Ft-ot sporoltunk úgy, hogy mi vittük az alkatrészeket hozzá.
Opel Astra első szemlén kb.12 e.Ft-ot sporoltunk úgy, hogy mi vittük az alkatrészeket hozzá.
Zsolt15513-02-2009 07:03:57 // 506
Ez sajnos nagy átlagban így működik. :-(((
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
423
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?