Forum >> 2 keréken is szép az élet
GT Ɨ|ѯ17-04-2008 11:44:25 // 4145
ETTŐL már CSAK jobb lehet!
Kovi17-04-2008 11:32:46 // 4144
Kiváncsi leszek mi lesz a végkifejlet!!!!!!!!
GT Ɨ|ѯ17-04-2008 11:24:07 // 4143
Ez mind korrekt és szép,de remélem innentől csak dobogó lesz!:-)
Belga16-04-2008 10:56:39 // 4142
NS Cikk: Nyitott kaput dönget
Talmácsi kéréséről hét végéig dönt az Aprilia-vezérkar
Talmácsi Gábor megkönnyebbült. Járt az Aprilia-gyárban, ahol nyitott kapuat döngetett, hiszen az ottani vezetők is egyetértenek abban: az egyes rajtszámot viselő motornak muszáj jól szerepelnie a világbanokságon. A mérnökcseréről - amit kért, s amiben a megoldást látja - legkésőbb vasárnapig döntenek.
Talmácsi Gábor kedden Olaszországba utazott, ahol nemcsak az Aprilia gyári csapatának vezetőivel, hanem saját alakulatának vezetőivel is találkozott. Úgy gondolt, az a tisztességes megoldás, ha mindenkivel tisztázza, mit szeretne. Legelőször szerelőivel beszélt. Elmondta, hogy emberileg egyikükkel sincs baja, de tény, hogy november óta (ekkor ült fel először az idei fejlesztésű RSA Apriliára) nem motorozott egy jóízűt. Majd hozzátette: változásra van szükség ahhoz, hogy új lendületet kapjon ő és a csapat is.
"Fogalmuk sem volt, hogy mit szeretnék kérni tőlük. Arra számítottak, hogy teljesen új motort akarok, vagy visszakapni a régit, vagy új himbarendszert vagy tudom is én, hogy miket. Aztán kiböktem, hogy Massimo Branchinivel szeretnék dolgozni, mert ő az előző évben sokat segített nekem, és mindíg jó eredményre sarkallt. Szerintem minden motorversenyzőnek fontos, hogy olyan emberek vegyék körül, akikben bízhat, akikkel jó eredményt tud elérni" - mondta Tamácsi.
Talmácsi nem került meg senkit, nem az Aprilia főmérnökéhez rohant segítségért, hanem mindenkivel egyeztetett. Először a csapattal, utána magával a mérnökkel, végül pedig Gigi Dall'Ignával, a gyár főmérnökével. Példaértékű, ahogy megoldotta a problémát (nem véletlen, jó néhány nagyvállalat hívta meg a rendezvényére, hogy elmondja dolgozóinak, mennyire fontos a csapaton belüli kommunikáció és összetartás), mert végül úgy keveredett ki az ügyből, hogy az van, amit ő akar, ugyanakkor senki sem érzi sértve magát. Pontosabban egyelőre nem tudni, miként végződik az ügy.
"A főmérnök azt ígérte, a hét végéig megmondja, lehetséges-e a mérnökcsere, mivel nagyon-nagy átszervezést igényel, hogy az Aprilia év özben mozgassa az embereket - folytatta Talma. - Egyelőre várnunk kell, egyvalamire azonban rájöttem: nagyon jól tettük, hogy eljöttünk Olaszországba, és őszintén elmondtuk a problémáinkat. Így legalább nyílvánvalóvá vált: nagyon fontos vagyok nekik és az is, hogy az egyes rajtszámú motor jól szerepeljen. Az előző évben is segítettek, hogy világbajnok legyek, és most is ugyanez a tervük."
Talmácsi és menedzsere, Stefano Favaro természetesen az általuk kiszemelt mérnökkel, Massimo Branchinivel is egyeztetett, aki biztosította őket támogatásáról. Az előző évben is rengeteget tett a magyarért (Talma azt mondta, nélküle nem biztos, hogy világbajnok lett volna), és bár szerényen figyelmeztette a világbajnokot, hogy ő nem mágus, valójában az a legfontosabb, hogy Talmácsi bízik benne.
A legfontosabb kérdés valójában továbbra is az, hogy mi a gond Talma motorjával, hogy mitől nem tud vele igazán gyors lenni, s ami még lényegesebb: miért nem tud könnyedén motorozni, úgy, mint régen?
A választ az adhatja meg, ha összevetik a többi Aprilia-pilóta számítógépes adataival az övéit. (Ez teljesen normális a csapatnál, tudjuk tavalyról, hiszen akkor egész évben szinte mindenki Talma adataiból élt.)
Az elemzés elkezdődött - méghozzá Branchini vezetésével - a "csodamérnök" ugyanis, ha csatlakozik az Aspar-istállóhoz, ha nem, biztosan segít...
Talmácsi kéréséről hét végéig dönt az Aprilia-vezérkar
Talmácsi Gábor megkönnyebbült. Járt az Aprilia-gyárban, ahol nyitott kapuat döngetett, hiszen az ottani vezetők is egyetértenek abban: az egyes rajtszámot viselő motornak muszáj jól szerepelnie a világbanokságon. A mérnökcseréről - amit kért, s amiben a megoldást látja - legkésőbb vasárnapig döntenek.
Talmácsi Gábor kedden Olaszországba utazott, ahol nemcsak az Aprilia gyári csapatának vezetőivel, hanem saját alakulatának vezetőivel is találkozott. Úgy gondolt, az a tisztességes megoldás, ha mindenkivel tisztázza, mit szeretne. Legelőször szerelőivel beszélt. Elmondta, hogy emberileg egyikükkel sincs baja, de tény, hogy november óta (ekkor ült fel először az idei fejlesztésű RSA Apriliára) nem motorozott egy jóízűt. Majd hozzátette: változásra van szükség ahhoz, hogy új lendületet kapjon ő és a csapat is.
"Fogalmuk sem volt, hogy mit szeretnék kérni tőlük. Arra számítottak, hogy teljesen új motort akarok, vagy visszakapni a régit, vagy új himbarendszert vagy tudom is én, hogy miket. Aztán kiböktem, hogy Massimo Branchinivel szeretnék dolgozni, mert ő az előző évben sokat segített nekem, és mindíg jó eredményre sarkallt. Szerintem minden motorversenyzőnek fontos, hogy olyan emberek vegyék körül, akikben bízhat, akikkel jó eredményt tud elérni" - mondta Tamácsi.
Talmácsi nem került meg senkit, nem az Aprilia főmérnökéhez rohant segítségért, hanem mindenkivel egyeztetett. Először a csapattal, utána magával a mérnökkel, végül pedig Gigi Dall'Ignával, a gyár főmérnökével. Példaértékű, ahogy megoldotta a problémát (nem véletlen, jó néhány nagyvállalat hívta meg a rendezvényére, hogy elmondja dolgozóinak, mennyire fontos a csapaton belüli kommunikáció és összetartás), mert végül úgy keveredett ki az ügyből, hogy az van, amit ő akar, ugyanakkor senki sem érzi sértve magát. Pontosabban egyelőre nem tudni, miként végződik az ügy.
"A főmérnök azt ígérte, a hét végéig megmondja, lehetséges-e a mérnökcsere, mivel nagyon-nagy átszervezést igényel, hogy az Aprilia év özben mozgassa az embereket - folytatta Talma. - Egyelőre várnunk kell, egyvalamire azonban rájöttem: nagyon jól tettük, hogy eljöttünk Olaszországba, és őszintén elmondtuk a problémáinkat. Így legalább nyílvánvalóvá vált: nagyon fontos vagyok nekik és az is, hogy az egyes rajtszámú motor jól szerepeljen. Az előző évben is segítettek, hogy világbajnok legyek, és most is ugyanez a tervük."
Talmácsi és menedzsere, Stefano Favaro természetesen az általuk kiszemelt mérnökkel, Massimo Branchinivel is egyeztetett, aki biztosította őket támogatásáról. Az előző évben is rengeteget tett a magyarért (Talma azt mondta, nélküle nem biztos, hogy világbajnok lett volna), és bár szerényen figyelmeztette a világbajnokot, hogy ő nem mágus, valójában az a legfontosabb, hogy Talmácsi bízik benne.
A legfontosabb kérdés valójában továbbra is az, hogy mi a gond Talma motorjával, hogy mitől nem tud vele igazán gyors lenni, s ami még lényegesebb: miért nem tud könnyedén motorozni, úgy, mint régen?
A választ az adhatja meg, ha összevetik a többi Aprilia-pilóta számítógépes adataival az övéit. (Ez teljesen normális a csapatnál, tudjuk tavalyról, hiszen akkor egész évben szinte mindenki Talma adataiból élt.)
Az elemzés elkezdődött - méghozzá Branchini vezetésével - a "csodamérnök" ugyanis, ha csatlakozik az Aspar-istállóhoz, ha nem, biztosan segít...
Mike.14-04-2008 22:12:31 // 4140
Szinte biztos, ez a VB cím kezd már elúszni. :-((
GT Ɨ|ѯ14-04-2008 22:09:14 // 4139
szégyen...a motor,amit ( ismét ) Talma alá adtak..attack...
zolee14513-04-2008 22:08:37 // 4138
Hol van a tavalyi motor? Miért van az, hogy tavaly, a tavaly előtti motorral nyert, idén meg a legfrissebb fejlesztéssel szenved? egyáltalán megy olyan időket mint tavaly? Á, vicc az egész...:(
Kovi13-04-2008 19:31:29 // 4137
Kovi13-04-2008 19:24:27 // 4136
Talmácsi Gábor nyilatkozata:
"Nagyon le vagyok törve, pályafutásom egyik legnehezebb versenye volt a mostani. Az első nyolc-tíz körben még nem volt nagy baj, ám ahogy fogyott a benzin és a motor elején egyre kevesebb súly volt, elkezdett instabillá válni a versenygép. Lassan fordult, össze-vissza csúszkált, így sokat hibáztam. Hiába haladtam a negyedik helyen, a köridőim nagyon rapszodikusak voltak, és az egyenesben egyedül képtelen voltam gyorsan menni, emiatt utolért a mögöttem jövő boly. A végén már csak annyi erőm volt, hogy előzzek még egyet szélárnyékból, de többre nem futotta. Így is rettenetesen fáj az alkarom, alig bírom felemelni a kezem. A szívem meg még jobban, méghozzá azért, mert nagyon messze vagyunk attól a motortól, amivel nyerni lehet. Muszáj valami megoldást találni a gondjainkra!"
"Nagyon le vagyok törve, pályafutásom egyik legnehezebb versenye volt a mostani. Az első nyolc-tíz körben még nem volt nagy baj, ám ahogy fogyott a benzin és a motor elején egyre kevesebb súly volt, elkezdett instabillá válni a versenygép. Lassan fordult, össze-vissza csúszkált, így sokat hibáztam. Hiába haladtam a negyedik helyen, a köridőim nagyon rapszodikusak voltak, és az egyenesben egyedül képtelen voltam gyorsan menni, emiatt utolért a mögöttem jövő boly. A végén már csak annyi erőm volt, hogy előzzek még egyet szélárnyékból, de többre nem futotta. Így is rettenetesen fáj az alkarom, alig bírom felemelni a kezem. A szívem meg még jobban, méghozzá azért, mert nagyon messze vagyunk attól a motortól, amivel nyerni lehet. Muszáj valami megoldást találni a gondjainkra!"
Satti13-04-2008 19:01:21 // 4135
Ja, ahogy elnézem, ma itt nem sokan követték az eseményeket.
Lorenzo gyerek ügyes volt, és örülök, hogy Rossi is szépen nyomta, csak a végére elfogyott a gumi, a michelin most is jobb volt, mint a bridgestone.
Talma 6. helye nagyon szép eredmény a mostaniak tükrében, amit ki lehetett hozni a motorból, azt kihozta, de sajnos ez volt most a max. amit elérhetett.
Lorenzo gyerek ügyes volt, és örülök, hogy Rossi is szépen nyomta, csak a végére elfogyott a gumi, a michelin most is jobb volt, mint a bridgestone.
Talma 6. helye nagyon szép eredmény a mostaniak tükrében, amit ki lehetett hozni a motorból, azt kihozta, de sajnos ez volt most a max. amit elérhetett.
Sanyi13-04-2008 14:06:24 // 4134
MotoGp fanok ééébresztő!
Nem rég kezdődött a 800as futam!
Nem rég kezdődött a 800as futam!
Satti30-03-2008 18:38:56 // 4133
Képben vagyok, hallottam már ilyen dolgokról:-)) Majd ha itt leszel vizsgázni, vagy ilyesmi, akkor elmegyünk vmerre, és megbeszéljük ezeket a nagyon fontos dolgokat!:-))
Tommi30-03-2008 18:33:44 // 4132
Akkor ezek szerint kitalátlad :)))
Satti30-03-2008 18:30:20 // 4131
Nem kérdezek inkább rá!:-))
Satti30-03-2008 18:29:19 // 4130
Stoner ma nagyon bénázott, nem tudom mi volt vele, csámborgott össze vissza, ráadásul a két legnagyobb hiba, pont ugyanott volt.
Tommi30-03-2008 18:14:02 // 4129
Én a 125-ről és a 250-ről ööö... "egyéb elfoglaltságok" :))) miatt lemaradtam (Satti, ha rákérdezel, inkább a Csajosban válaszolnék, ok? :) ), így csak a nagyokat láttam. Rossi komolyat ment, viszont csodálkozok, hogy a Ducatiknak ennyire nem ment...
Satti30-03-2008 18:12:19 // 4128
Naa, a mai futamról annyit, hogy nagyon nagyon szomorú vagyok, hogy Talmával az tőrtént, ami, nagyon bosszantó, szépen rajtolt, ott volt az elején, ahogy kell, erre megint beszart a motor, nagyon félek, hogy úgy fog járni Gábor az idén, mint tavaly Pasini, és ez a VB címbe is kerűlhet.
Viszont aminek örültem, hogy Rossi szép versenyzéssel, ismét megmutatta, milyen szuper tud lenni, és ez a 2. hely volt most a 100. dobogós helyezése csak a nagy kategóriában, ami nagyon komoly!
Viszont aminek örültem, hogy Rossi szép versenyzéssel, ismét megmutatta, milyen szuper tud lenni, és ez a 2. hely volt most a 100. dobogós helyezése csak a nagy kategóriában, ami nagyon komoly!
Sanyi30-03-2008 14:50:17 // 4127
Ciao Imikééém!
:-)
:-)
imi15630-03-2008 14:50:03 // 4126
Most mennem kell,szeva Sanyikám:)))!
imi15630-03-2008 14:49:26 // 4125
Mekkora baki lett volna,így elbukni a második helyet:SSSSSS!
imi15630-03-2008 14:48:41 // 4124
Jó kis futam volt ez!
Pedrosa,gyönyörű teljesítménnyel nyerte a versenyt.Nagyon megérdemelte!
GRATULA neki és persze a többi helyezettnek is:)!
Pedrosa,gyönyörű teljesítménnyel nyerte a versenyt.Nagyon megérdemelte!
GRATULA neki és persze a többi helyezettnek is:)!
Sanyi30-03-2008 14:48:15 // 4123
Gratula a fiúknak!
:-)
:-)
Sanyi30-03-2008 14:47:53 // 4122
Kicsit meglepődött volna ha Lornezo elhúz mellette! :-D
imi15630-03-2008 14:46:45 // 4121
Rossi nincs teljesen képben:)!
Azt hitte,már egy körrel előbb,hogy vége a versenynek:DDDDDDD!
Azt hitte,már egy körrel előbb,hogy vége a versenynek:DDDDDDD!
imi15630-03-2008 14:41:05 // 4120
Ez lett a vége a nagy sietésnek:(((!
imi15630-03-2008 14:39:43 // 4119
A mai,nagyon nem Stoner napja!!!!
Sanyi30-03-2008 14:39:36 // 4118
Most meg elbaxta!
Nem kicsit.....
Vége.
Nem kicsit.....
Vége.
imi15630-03-2008 14:38:27 // 4117
Hajmeresztő mutatvány volt:S!
Sanyi30-03-2008 14:38:21 // 4116
Stoner nagyon durván jön fel. 1,3s van a 10. Nakano-tól.
Sanyi30-03-2008 14:37:33 // 4115
Míg le nem mászott félig a mociról :-SSS
imi15630-03-2008 14:35:51 // 4114
Hayden szépen jön fel Lorenzora:)!
imi15630-03-2008 14:31:10 // 4113
Egyszerűen nem értem,hogy Melandri miért ilyen gyenge a bivalyerős Ducatival!
Pedig ő is nagyon ügyes motoros!
Még emkléxem rá,hogyan ment a kisebb kategóriákban:)))!
Pedig ő is nagyon ügyes motoros!
Még emkléxem rá,hogyan ment a kisebb kategóriákban:)))!
Sanyi30-03-2008 14:28:37 // 4112
Nagyon durván nő az előnye Dani-nek!
imi15630-03-2008 14:25:46 // 4111
Egyenlőre úgy tűnik,verhetetlen ma a srác!
imi15630-03-2008 14:24:10 // 4110
Igen-igen!
Vmi történhetett a gépével???
Vmi történhetett a gépével???
Sanyi30-03-2008 14:23:58 // 4109
Már 3,734s a hátránya.
:-SSS
:-SSS
imi15630-03-2008 14:23:19 // 4108
Azért egy Pedrosa-Rossi csatát is megnéznék a végén,az első helyért:)!
Egyenlőre úgy tűnik,nem fog összejönni.Dani egyre jobban elmegy:(!
Egyenlőre úgy tűnik,nem fog összejönni.Dani egyre jobban elmegy:(!
Sanyi30-03-2008 14:22:51 // 4107
Most már viszont lemaradóban a srááác egy kicsit.
Sanyi30-03-2008 14:18:56 // 4106
Nem semmi a srác.
Minden körben gyorsabb 1 szőrszálnyival.
Minden körben gyorsabb 1 szőrszálnyival.
imi15630-03-2008 14:14:14 // 4105
Lorenzo nagyon tapad:(((((!
Annak ellenére,hogy újonc itt,nagyon megy!
Annak ellenére,hogy újonc itt,nagyon megy!
Sanyi30-03-2008 14:11:32 // 4104
Na igen!
Én sem bánnám ha nyerne! :-)))
Én sem bánnám ha nyerne! :-)))
imi15630-03-2008 14:09:49 // 4103
Legnagyobb örömömre:)))))!
Nagyon ráférne már valami szép eredmény!
Nagyon ráférne már valami szép eredmény!
imi15630-03-2008 14:08:50 // 4102
A doktor megkezdte az oktatást a fiataloknak:))))))!
Remélem nem hibázik!
Remélem nem hibázik!
Sanyi30-03-2008 14:08:03 // 4101
Rossi jön előre!!!!!
imi15630-03-2008 14:07:56 // 4100
Igen,hibázott:(!
Ilyent sem láttunk mostanában!
Ilyent sem láttunk mostanában!
Sanyi30-03-2008 14:06:58 // 4099
Most már esélytelen....
imi15630-03-2008 14:05:35 // 4098
Minthogyha nem lenne annyira erős ma a Ducati!
Az egyenesekben nem tud annyira elnyúlni!
Az egyenesekben nem tud annyira elnyúlni!
imi15630-03-2008 14:01:59 // 4097
Lehet,hogy igazad lesz,Stoner oltári nagyot rajtolt!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
541
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?