Forum >> Motorsport

Xixo21-04-2010 12:16:24 // 6172
5 motor maradt + a használtak (-2db használt Alonál).
Xixo21-04-2010 12:15:13 // 6171
Még szerencse, hogy ilyen felfokozott izgalmak csak akkoriban voltak és 2007-ben meg 2008-ban tök egyértelműen dőlt el a cím sorsa... :))
Satti21-04-2010 11:41:27 // 6170
2002, 2003, 2004-ben is nagyon jó és főként megbízható volt a Ferrari, azért is lehetett az a remek sorozat, hogy sosem ment tönkre a gép.
Satti21-04-2010 11:39:14 // 6169
Nem csak alatta volt szar, a csapattárs alatt is soxor ment tönkre, ugyanúgy a Ferrarinál is. Ilyet kijelenti sztem marhaság és felesleges, ennyi erővel most meg Alonso alatt ment szét a gép, de egy f1 verdának mindent ki kellene bírnia, ahogyan régi időkben mondták, az igazi jó gépet a végsőkig lehet "gyilkolni", a futamon végigmegy és csak a célbaérés után esik szét. Mondjuk ezt manapság már nem nagyon lehet eljátszani, mert a motoroknak több futamot is ki kellene bírni, mint ahogyan most a Ferrarinál egy kissé bajban is vannak, mert csak 4 motor maradt fejenként a hátralévő 15 futamra, majd jól be kell osztani. No de ez már a másik topicba való.
Vikking 31121-04-2010 11:11:34 // 6168
Véletlenül nem a 2004-es volt a legjobb vas? Amiben annyira bíztak, hogy 2005-ben is elindították? De biztos én tudom rosszul :)))


Az meg furcsa, hogy a meklárennél is szar volt rajkó alatt az autó, egyesek szerint a Ferrarinál is... :) Hát ez van! :D Más alatt mindig minden tökéletesen klappolt...
pb_21-04-2010 10:56:26 // 6167
+int LfRdíted a Tnyeket, de hát ezt már +szoktuk.))
Satti21-04-2010 10:44:40 // 6166
Ott akkor is hajszálon múlt, mert MS épphogy bejött 8.-nak, ráadásul a saját öccse majdnem ki is ütőtte, Kimi meg a 2. lett, de abban az évben volt az eset, amikor kiderűlt, hogy teljesen rossz az arra az évre épített gép és az előző évi össze-vissza módosított változataival kellett versenyezni a Mclarennél, míg a Ferrari abban az évben az addigi legjobb és legmegbízhatóbb géppel rendelkezett, akkoriban volt, hogy MS-nek több mint 40 futamon keresztűl nem volt műszaki problémája, míg a McLaren abban az időben sajnos minden 3., 4. futamon kihullott vmi technikai gond miatt. Ennek fényében nézve már szintén más a helyzet. :-)
Vikking 31121-04-2010 10:39:10 // 6165
(Hogy miért a sok szmájli : 2003-ban Schuminak pontot kellett szereznie, rajkónak pedig elsőnek kellett lennie. Addig 2 vagy 3 db futamgyőzelme volt, míg Schumi emberemlékezet óta mindig szerzett pontot. Szóval lehet innen is nézni, akár. :)))))
Vikking 31121-04-2010 10:37:52 // 6164
:)))) Igen. :)))))
Satti21-04-2010 09:02:00 // 6163
Ezt felesleges sztem mondani, hisz elég sokat és jót csatázott MS-el annak idején a VB címért, volt olyan is, 2003-ban, mikor csak az utolsó futam végén dőlt el a cím és akkor is csak hajszállal, de ez már történelem.
Vikking 31121-04-2010 08:33:42 // 6162
(most mondjam azt, hogy a raliban is megvárná rajkó míg visszavonul a legjobb? :DDD Utána szerezne egy vb címet és leszarná? :DDD)
Satti20-04-2010 21:52:08 // 6161
Vannak apró örömök az életben. :-)
Jól esik egy kis elégtétel. :-)
Buksi20-04-2010 17:42:05 // 6160
Nehogy sírógörcsöt kapjatok! :-DDDD
Ferko20-04-2010 09:16:38 // 6159
Te is megkönnyezted?:-))))))))))))))))))))))
Vikking 31119-04-2010 20:39:12 // 6158
Azért ahhoz nem kevés kéne rajkótól... :)

Ha egy Grönholmnak meg egy Solbergnek nem sikerül (t) ... :)
Andy19-04-2010 20:34:43 // 6157
Lehet lassan Satti is megérti mi bajunk volt a kedvencével? :))
Iniezione19-04-2010 20:31:55 // 6156
Remélem visszatér az F1-be!Vettel-el fain párost alkotnának!
Tom1219-04-2010 11:30:25 // 6155
Örülök, hogy kezd magára találni.:-)
Satti19-04-2010 10:09:11 // 6154
Loeb az abszolút királya a WRC-nek, ehhez kétség sem fér. :-)
mesa19-04-2010 09:54:15 // 6153
Hozzá teszem: én szeretem Seb Loeb-öt is, mielőtt félreértés lenne a dologból ;-)
mesa19-04-2010 09:52:41 // 6152
Satti bácsi, nekem semmi bajom egy győzelemre éhes Raikkönennel! ;-)

Engem csak a lustasága irritál. Ezért mondom, hogy úgy tűnik, itt megtalálta a kedvet a versenyzéshez, és ez nagyon jó! Mindenkinek jó lenne, ha nyerne, de legalább megszorongatná Loeb tökeit :)
Satti19-04-2010 09:48:14 // 6151
Basszus, ezt a hsz-t elmentem, már vagy 6-szor elolvastam és még mindig nem hiszem el. :-)
Abban meg csak bízni tudok, hogy ez a javuló formája így marad, valószínűleg élvezi is a rallyt, az is sokat számít.
mesa19-04-2010 09:23:41 // 6150
Gratulálok Kimi Raikkönennek!

Én év eleje óta csak azt néztem, meg tudja-e előzni versenyben Villagrát.
Megtette. Ez a 6 perc hátrány sem olyan rossz, mint amiket eddig autózott

Azt is meg kell említenem, hogy most nem csak a második nap autózott jó szakasz időket, amikor már csak a célba juttatás az elsődleges a csapatoknak, hanem az első napon is ment ötödiket, hatodikat.

Szerintem hülyeség lenne visszatérnie az F1-be.
Egy-két éven belül akár rali VB is lehetne, s ezzel legalább akkora tettet hajtana végre, mint Schumacher a 7 címének megszerzésével.
Satti18-04-2010 21:44:57 // 6149
Ennek örülök, ez egy jó edemény Kimitől, ez még csak a 4. verseny hétvége volt, lehet ez még jobb is. Egyedűl az bosszant, hogy sehol nem lehet nézni, csak később a youtube-on a videókat.
Belga18-04-2010 15:46:48 // 6148
Ez a vege:

mesa18-04-2010 11:27:11 // 6147
Most tényleg jól!
Úgy látszik, bejött neki a "kocsi csere" :))))
Iniezione18-04-2010 02:15:27 // 6146
Jól nyomta a VB!!!!:))
mesa17-04-2010 23:46:56 // 6145
mesa16-04-2010 22:45:15 // 6144
Török ralit a Citroen junior csapatból Ogier vezeti az első nap után, még pedig Sordo előtt

Hirvonen, Solberg, Loeb, Latvala, Villagra, Raikkönen, Wilson a WRC-k további sorrendje

Meglepetés Ott Tanak az N-es Evo X-eseel közvetlen mögöttük!

Akár csak AAron Burkat, és Neville, akik S1600-assal következnek a teljes S2000-es mezőnynek fricskát mutatva
Mulder16-04-2010 21:57:03 // 6143
Mikuláson is jól küldte az Octavia WRC-nek:D
veteranviking16-04-2010 21:35:12 // 6142
Én is most nézegettem, hogy milyen tehetséges az inas.
Mulder16-04-2010 19:32:03 // 6141
:DDD
Most olvasgatom, hogy töröktől bérli a fiestát.....és majdnem odaszerződött.
veteranviking16-04-2010 19:06:14 // 6140
Turkey rally
Fischer Dani eddig jobb, mint Ken Block. Muhaha!
Mulder14-04-2010 08:52:05 // 6139
Megyünk leckét venni a sráctól:DDDD
mesa13-04-2010 20:58:15 // 6138
Van máááásik!

Majdnem Raikkönen, pedig még csak 8 ;-) a kis Rovanpera


Carlos Sainz hűtlen fia eltévelyedett és rali helyett a Forma 1 felé vette az irányt
A leggyorsabb Formula BMW-s volt Silverstone-ban
Mulder13-04-2010 19:23:44 // 6137
Hétvégi RSB Kurd-Lengyel
Mulder13-04-2010 09:52:59 // 6136
1.10-nél tipikus körbeautózás ténye áll fent:DD
mesa13-04-2010 09:48:29 // 6135
Erre ma hívta fel a figyelmem Tentacle cartárs:

http://www.youtube.com/watch?v=YPVmwOhwmlY

Ezek után nem kérdés, kell-e megint RWD! :)
Lali7513-04-2010 07:16:18 // 6134
Kicsit mostoha a szakág,de illene a rallyecrossra is figyelni!(Főleg,hogy ALFA is gurul a versenyeken)
mesa05-04-2010 18:45:55 // 6133

2010 Jordán Rajje, végeredmény:

1.Loeb
2.Latvala +35.8
3.P Solberg +1:11.8
4.Sordo +1:49.3
5.Wilson +8:24.3
6.Ogier +10:26.4
7.Villagra +11:28.0
8.Kimi +12:31.0
9.H Solberg +14:08.6
10.Pons +18:33.9

WRC állás, pilóták:

1.Loeb 68 points
2.Latvala 43
3.Hirvonen 37
4.P Solberg 35
5.Ogier 33
6.Sordo 24
7.H Solberg 18
8.Wilson 16
9.Villagra 12
10.Pons 5
12.Kimi 4

Petter Solberg ex VB visszatérése dobogósra sikeredett!
Gratulálok a régi subarusnak!!!
mesa05-04-2010 18:40:48 // 6132
"vége felé egész begyorsult" -

kb olyan szöveg, mint a Paliknak amikor előadja, hogy "kanyarok előtt utoléri, de az elől haladó jobban gyorsít ki"

a Rallyban az élen a végén lassúsági verseny van jó néhány éve. Semmi másról nem szól, mint taktikázásról :(

Raj produkciójáról:

- első nap 10. volt, 8 perc hátránnyal, utolsó a WRC mezőnyben
- második nap úgy lett 8., 12 perc hátránnyal, hogy Hirvonen kiesett , Henning Solberg pedig defektet kapott

Így nem lett az utolsó a WRC mezőnyben Raikkönen

Összességében gratulálok az első pontjaihoz, bevallom én nullát láttam eddig benne ! ;-)
Buksi04-04-2010 19:16:06 // 6131
Na jah! :-DD
Satti04-04-2010 18:42:04 // 6130
Igen, egész pontosan 4-et, a végefelé egész jól begyorsult, egyes szakaszokon 6., 7. időket is autózott, alakul ez, lehet még jobb is, mert ez volt most az egyik legnehezebb futam a szezonban.
Mulder04-04-2010 16:52:07 // 6129
Hibázni lehet..........csak nem ajánlott:DD
Alfás Fecó04-04-2010 15:48:28 // 6128
Räikkönen megszerezte első vb-pontjait.


http://www.origo.hu/auto/wrc/20100403-loeb-latvala-solberg-sorrend-az-elen.html
Buksi04-04-2010 14:00:29 // 6127
Nem nagyon? Sztem egyáltalán nem! ;-))
Tom1203-04-2010 20:05:21 // 6126
Itt nem nagyon lehet hibázni, jó kis hegyi szakasz...:-)
Buksi03-04-2010 18:29:39 // 6125
Bakker végigért... :-O
Pedig lelki szemeimmel láttam, hogy egy-két kanyart nem tud bevenni! :-))))
Mulder03-04-2010 15:52:48 // 6124
Esetleg kipróbálja a hegyiversenyzést:D
mesa02-04-2010 22:42:18 // 6123
:))
Most már tudjuk, hogy megy havon és murván. Egyedül az aszfalt maradt, ahol még mutathat fel eredményt.
Ha ott is hozza ezt a formát, jövőre megint kategóriát válthat. Tippem: DTM :))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.