Forum >> Motorsport
count M30-11-2004 18:36:10 // 72
Teddy, nincs meg nagyobb felbontásban ez a kép véletlenül? Mondjuk 1280×1024-be jó lenne... ;)
r.cM
Tedi30-11-2004 17:38:39 // 71
Ez jóó :) Tecc. :)
Már várom, hogy elinduljon a WTCC szezon, legalább lesz miről beszélni :)
Tedi29-11-2004 10:30:12 // 68
Alfy25-11-2004 14:12:21 // 67
Punisher25-11-2004 13:52:58 // 66
Enzo Coloni 156 Maxiturismo. A spanyol túraautó bajnokságban megy. A Maxiturismo középmotoros 3.0 V6-os, melyhez egy 6 sebességes, Hewland-Coloni szekvenciális sebességváltót kapcsoltak. 380 LE-t teljesít, de 500 LE-s is lesz a tervek szeint. A karosszéria üvegszálas Monocoque. A vezető középen ül a vezetőfülkében. 18 colos OZ magnézium felnik, Brembo fékek, diffuzor.
Kb 600.000 Német Márkába került az autó hajdanán, ami egy privát cégnek elég sok.
Punisher24-11-2004 15:03:38 // 65
Leírom helyesen:
Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600 Alfa Romeo 147 Super 1600
Most megbüntettem magamat.
Alfy24-11-2004 14:45:24 // 64
Nincs adat hozzá. Itt találtam: www.cibegi.de/alfaistcool/ :-)
Punisher24-11-2004 14:19:28 // 63
Ez nagyon komoly! Hol megy ez a kocsi, és mit tud?
Punisher24-11-2004 14:18:03 // 62
Alfy24-11-2004 14:04:25 // 61
Punisher24-11-2004 13:54:17 // 60
Tedi23-11-2004 23:08:52 // 59
Cacho22-11-2004 23:13:49 // 58
Hát ja, ha nem is hátsókerék, de legalább egy összkerék dukálna már nagyon :(((
Punisher22-11-2004 17:29:04 // 57
Tedi22-11-2004 17:18:57 // 56
Én is várom már, mint a messiást, de nem jött meg az info az autodeltától, ami kell a cikkhez. :((
Azmo22-11-2004 10:13:54 // 55
Az jutott eszembe, hogy kéne építeni egy gocart-ot, aminek a mocija Alfa motor:) Át kéne persze alakítani valamelyik kisebb boxer mocit pl.:) Klassz lenne, csak kéne hozzá a technikai véna....
Halesz22-11-2004 00:59:13 // 54
Halesz22-11-2004 00:57:23 // 53
Sziasztok!
A mostani hét képén szereplő autóról találtam még néhány fotót! :)
http://www.race-cars.com/carsales/other/1062734270/1062734270pp.htm
..21-11-2004 21:43:39 // 52
Teddy hol a cikkem a turbos összekerekes GTről??:))
Várom:)
Tedi21-11-2004 20:56:53 // 51
Igen, de valamiért a GT kivétel.
Ha rajtam múlt volna, akkor felfúrás+turbo :)) De ahhoz már összkerék illik. Mondjuk szvsz a 3.7-es 156-oshoz is az kellene...
Cacho21-11-2004 12:03:32 // 50
Az autodelta nem a blokkot fúrja 3.7-re?
Punisher21-11-2004 11:00:54 // 49
Nem értem miért mondogatjátok, hogy nincs Alfa Romeo motorsport, a jövőre már Túraautó Világbajnokságnak nevezett futamokon kívül.
Van az löbb említett 147 GTA Cup, ahol GTA kasztnis 2.0TS motoros 220 LE-s autók mennek. Az egyik barátom ment is ilyennel.
Van 147 JTD kupa, ahol 160LE-s régi típusú JTD-kel mennek.
A rally bajnokságban van Super 1600-as 147.
Vannak 1.6 F2-es 147-ek a rallyban. Ha van ABMoteurs TV csatornátok, lehet látni őket.
Láttam már rally cross 147-et.
Van GTV-R 3.0 pályautó pl. Engstler Motorsportnak. 300LE
Láttam már DTM 156-ot. Alább lesz róla kép. Coloni Motorsport.
Plusz a régebbi modellek is mennek erre arra.
A magyar pályautózásban is mennek Alfák: Borbandi Zsolt barátomnak 155 je van. Akinek van Alfissimoja megnézheti, valamelyik számban van róluk cikk.
Van itt Alfa motorsport, csak reklámja nincs. Ez itt a baj. Megint mondom. Reklám kell!
Ha lehetne feltölteni ide BMP file-t a fent említett autókról képeim is vannak!
Van az löbb említett 147 GTA Cup, ahol GTA kasztnis 2.0TS motoros 220 LE-s autók mennek. Az egyik barátom ment is ilyennel.
Van 147 JTD kupa, ahol 160LE-s régi típusú JTD-kel mennek.
A rally bajnokságban van Super 1600-as 147.
Vannak 1.6 F2-es 147-ek a rallyban. Ha van ABMoteurs TV csatornátok, lehet látni őket.
Láttam már rally cross 147-et.
Van GTV-R 3.0 pályautó pl. Engstler Motorsportnak. 300LE
Láttam már DTM 156-ot. Alább lesz róla kép. Coloni Motorsport.
Plusz a régebbi modellek is mennek erre arra.
A magyar pályautózásban is mennek Alfák: Borbandi Zsolt barátomnak 155 je van. Akinek van Alfissimoja megnézheti, valamelyik számban van róluk cikk.
Van itt Alfa motorsport, csak reklámja nincs. Ez itt a baj. Megint mondom. Reklám kell!
Ha lehetne feltölteni ide BMP file-t a fent említett autókról képeim is vannak!
Tedi20-11-2004 21:41:12 // 48
Létezik, a Eurosport ha jó kedve van, akkor közvetíti is :) Asszem' az LG Superracing Weekend keretein belül rendezik.
Andorka20-11-2004 17:48:39 // 47
Az igazi ralirajongó az egész mezőnyt megvárja, ha másnem akkor a H csoport miatt:-)))
Amúgy nem kötelező N csoportban menni, lehetne A csoportos Alfát is építeni, esetleg egy JWRC-s modellt 1.6os motorral 210 lóerővel. Ahhoz persze már gyári támogatás kellene.Sajnos az olaszok meg a pályaversenyzésre figyelnek, a ralira már nem.
Van még egy kérdésem: van Magyarországon Clio kupa. Létezik bárhol a világon Alfa márkakupa? (ahol "azonos" autók mennek)Annál olcsóbb autósport nincs, csak a gokartozás.
Tedi20-11-2004 17:38:30 // 46
Az Autodelta is kompresszort akasztott a GT-re.
Punisher20-11-2004 11:13:54 // 45
JA, nem tettem hozzá, hogy Novitec -ék kompresszort használnak ebben az esetben.
Punisher20-11-2004 11:10:55 // 44
Punisher20-11-2004 11:00:04 // 43
Értem én miről van szó. Csak egy kicsi elméláztam az ősidőkön.
wwwSentinelwww20-11-2004 10:54:17 // 42
Loool igy van kuzin igy van..... vagy mégsem? :-DDDDDDDDDd
Tedi19-11-2004 23:28:00 // 41
Na kuzinom, Te is a magabiztosság megtestesítője vagy :))
wwwSentinelwww19-11-2004 19:42:29 // 40
Huhh amugy én is gondolkodtam ezen pont a legutóbbi rallyn ami Fony nál volt, hogy Alfa miért nincs, véleményem szerint nem nagy élmény a Hondákat végigvárni, sőt gyakorlottab rallyrajáróknak szenvedés a dolog, de talán ezek a kis villyanborotvák jobban pörögnek és az őrült japánok megcsinálták azt hogy ne essenek szét magas fordulatszámon :-DDD Pörögni pörög, nem nagyon megy mondjuk. Szerintem a lényeg hogy ÓCSÓ ez nem is vitás. Alfa drágább lenne valszín. Bár lehet hogy nemtom... :-P
Tedi19-11-2004 19:37:58 // 39
Bg.18-11-2004 22:12:40 // 38
A 10 hengeres, közép motoros 164-es, nem semmi autó:))
Az Alfetta GT,GTV6, turbódelta, Giulia GTA, SZ mind sikeres rally autó volt!
A GTV egészen a 4 kerekes korszak elejéig az (egyik) leg ütőképesebb autó volt a mezőnyben!
..18-11-2004 22:03:43 // 37
Jó-jó de az én kedvencem (A matador) nem csinálta minden ezt meg minden második versenyen.Volt egy cikk, ahol leírták,hogy a OFFford rallyOn főhadiszállásán külön hangár volt a Colinunk által lenullázott autóknak mert nem fértek el ott ahova eredetileg azt az évi 2 3 Tk-s autót tervezték tárolni:)
Tedi18-11-2004 22:03:19 // 36
Pontosítok: nem turbot akasztottak rá, hanem kompresszort.
Tedi18-11-2004 22:00:23 // 35
Nem mondom el, majd holnap olvasd el a friss hírek között :))) Bocsi :)
OFF
Hát láttam én már őrült spanyolt is egy off celicát rommá törni még a 90-es évek hajnalán :))
ON
..18-11-2004 21:43:33 // 34
Teddy,
A GT turbo AWD lesz?
Amúgy igazad van az amortizáció miatt drágább a rally, főleg,ha vmi őrült skót kezébe adják a kormányt:))
Tedi18-11-2004 20:23:02 // 33
"az ETCCben sem állítgatnak hanem minden pályára egy arra hangolt futóművet raknak a kocsi alá."
Na ezt nem tudtam, így már kicsit más a kép. Viszont az amortizációs kijelentésemet fenntartom :)) Meg azt is, hogy drágább a rallye, mint a pályaversenyzés.
A GT turbo-ra már nem kell várni, az autodelta holnap mutatja be. :) 320 paci. Viszont abból kizártnak tartom, hogy legyártsanak annyit, amennyi kell a homologizációhoz.
lorinnyu18-11-2004 18:37:16 // 32
igazad van máshol is cserélgetnek dolgokat pl futó de szerintem a rallyban gyakrabban kell és többet cserélni.
..18-11-2004 17:26:59 // 31
Hogy a mai alfákkal miért nem csinálják?Egyszerű.Nehezek,mint az állat.A legkisebb alfa is 1300kg, egy honda meg nincs ennyi, legalábbis az előző generációs civicek nem voltak ennyire nehezek.
Ha megnézünk egy pálya alfát (S2000) nem hiszem,hogy a formáján kívűl sok mindenben hasonlítana utcai társára.
Rally futómű?Hát ha jól tudom az ETCCben sem állítgatnak hanem minden pályára egy arra hangolt futóművet raknak a kocsi alá.Szóval semmivel sem olcsóbb a gyorsasági verseny.
Rallyban ugye, kell egy homologozizációs modell.És ha már rallyzni kéne,akkor sztem a GT összkerékkel és a mostmég "nemlétező" turbo motorral jó is lehetne.
Andorka18-11-2004 17:18:05 // 30
No, amiért a rali témát felhoztam: elvégre itt gyári autókat átalakítva is lehet eredményeket elérni. Egy homológ bukókeret, könnyítések, erősített futómű és kész az N-es Alfa:)
A Honda-val miért csinálják ezt az emberek és egy Alfa-val miért nem? PR szempontból én pont a Hondát tartom az Alfa fő riválisának.
Amúgy aki ismeri a ralit, az tudja hogy igenis van reklámértéke, itt mutatkozott be a Lancia (nem a Delta-val), a Saab , a többieket már mondtátok. Ráadásul itt autó formájú autók mennek(amihez nagyon hasonló alakúakat lehet látni utcán), nem holmi szappandobozok, mint a formaegyben.
Tedi18-11-2004 14:23:01 // 29
Tommi!
Való igaz, a rallyban volt van és lesz is pr-érték. Többek között az általunk is annyira magasztalt Lancia Delta is így lett világhíres, de az off subaru és micu, vagy a toyota celica is. De milyen áron?!
Ha belegondolsz, egy túrautó vagy más pályaautó fenntartása sokal kissebb öszegbe kerül, mint egy rallyautóé. A rally-ban jó ha van elég széles skálán változtatható futóműved stb. És akkor a szervizelésről nem is beszéltem, ami irdatlan mennyiségű összeget tud felemészteni. Sokal nagyobb a hibalehetőség az autó használatából kifolyólag. Acropolis rally-n egy szervízpont, egy komplett futómű csere.
Én azt nem tudom megérteni, hogy Alfa 3x volt bajnok ETCC-ben, 1994-es DTM bajnok, 2x F1 bajnok, és mégsem úgy szerepel kis hazánk köztudatában, mint sikeres sportmárka. Ergo: manapság szar a PR, de ez már egy másik topic témája.
Tommi17-11-2004 19:59:00 // 28
Teddy!
Azért gondolj bele, hogy a raliban igenis volt reklámérték már régen is. Szerintem :) Sok autógyár és autótípus köszönheti a népszerűségét a ralinak, akik egyébként nem biztos, hogy a "sima" reklámozásba fektetett horror összegekkel hasonló népszerűséget tudtak volna elérni.
Amelyik autómárka egy-egy versenyágban sikeres, az bekerül a köztudatba (pláne ha kicsit segítenek is a cég marketingesei ügyesen kihasználni a sikereket) és a vásárló-jelöltek arra gondolnak, hogy "hú, ha ezek rali/túraautó/akármilyen szériában sikeresek, akkor tudhatnak valamit és biztos fasza vasakat csinálnak" - legalábbis én így gondolkodnék :) Nekem pl igenis számítana valamennyire, hogy az adott gyártónak milyen sportmúltja van. Gondoljatok bele, hogy annak idején a Bentley (20-as és 30-as évek) vagy a Jaguar (50-es évek) is a versenypályákon szerzett hírnevet és tulajdonképpen a mai napig az akkor felépített hírnevéből él. Na, kicsit elkanyarodtam az Alfáktól :)))
Tommi17-11-2004 19:51:12 // 27
Punisher!
Azt vágom, hogy régen is volt rali, még ha a mostanitól kissé eltérő formában is. Én kifejezetten a rali vb-re értettem, hogy később indult, nem magára a versenyzési formára.
Punisher16-11-2004 15:06:04 // 26
Punisher16-11-2004 14:40:31 // 25
Punisher16-11-2004 14:37:03 // 24
Rally volt régen is. De nem zárt pályán mentek, hanem közúton. A nézők akkoriban nem igen tudtak eljutni a versenyekre, mint manapság, és a TV-ben sem lehetett megnézni a rally összefoglalót. Nem volt igazán reklámértéke.
Az egyetlen, nagy tömegeknek is szórakozást nyújtó autóverseny a forma 1 volt.
Punisher16-11-2004 14:32:28 // 23
Versenyezetik azokat az Alfákat, csak épp nem kedves hazánkban. Mert ugye 147-es Alfák mennek a nemzetközi mezőnyben, igaz kevés sikerrel. Nem is értem mi értelme van egy kompakt kategóriás autót indítani a Super 1600 - as kisautók között, mint a Punto, Polo stb.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
581
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?