Forum >> Félig Off-os autók (egyéb olasz autók)
RomeoOne01-04-2019 21:34:42 // 2447
Mi akadályoz meg, hogy vegyél egyet és beletedd? :P
WarbiRunner (Gyuri)01-04-2019 21:26:37 // 2446
Kedvenc motorom az 5 hengeres Fiat 2.0 :-) És a Braziloknál lehetett kapni Marea 20v turbo-t, eleve etanolra beállítva. Ezekből aztán lett is sok tuning gép. Mondjuk ez a legdurvábbak egyike. Fiat Coupe turbó videó is van pár sokszor megnézős :-)
Egy 20v turbo motort tegyen nekem valaki lepapírozva egy 146-ba, és semmi más autó nem kell. De legalább a sima 20v-t beletették volna, a TS helyett. Sose bocsátom meg nekik :-)
Egy 20v turbo motort tegyen nekem valaki lepapírozva egy 146-ba, és semmi más autó nem kell. De legalább a sima 20v-t beletették volna, a TS helyett. Sose bocsátom meg nekik :-)
Buksi01-04-2019 16:34:44 // 2445
Húúú... ez durva! :-O
RomeoOne01-04-2019 16:22:45 // 2444
WarbiRunner (Gyuri)01-04-2019 10:07:02 // 2443
Már az előzőből is készült ilyesmi Touring tuning :-)
RomeoOne31-03-2019 22:37:23 // 2442
Buksi21-03-2019 11:28:28 // 2441
Hát ez az, amit én sem értek. :-/
Liquid20-03-2019 12:46:21 // 2440
jól néz ki, csak azt nem értem mért kell minden videot elnyomni egy hangos tuctuccal
Buksi20-03-2019 12:32:36 // 2439
RomeoOne15-03-2019 21:38:21 // 2438
GTVili14-03-2019 12:09:48 // 2437
Tényleg meglepően nagyobbnak tűnik. Az Auris egy lapos bunker....ez meg egy hodály. Egy arasz van még a fejem felett...az egész autó magasabb,és sokkal robusztusabb benyomást kelt.
Azért a hosszú távú fogyasztására kíváncsi leszek.
Azért a hosszú távú fogyasztására kíváncsi leszek.
Buksi14-03-2019 11:53:08 // 2436
Akkor ahhoz képest egy hajó. :-))
Tetszenek nekem ezek a Tipo-k. :-)
Tetszenek nekem ezek a Tipo-k. :-)
GTVili14-03-2019 10:02:15 // 2435
A koncepció biztosan.....egyébként azt hiszem török.... ;-)
De egyébként jó,nekem legalábbis nagyon bejön....pláne egy Auris után....
De egyébként jó,nekem legalábbis nagyon bejön....pláne egy Auris után....
Buksi14-03-2019 08:43:22 // 2434
Legalább olasz! ;-)
GTVili13-03-2019 22:31:21 // 2433
RomeoOne12-03-2019 23:02:41 // 2432
Buksi01-03-2019 11:31:41 // 2431
Bazi jól néz ki. :-)
Nekem a 488 is bejön, pláne azért, mert rólam vagy nekem nevezték el! ;-)))))
Nekem a 488 is bejön, pláne azért, mert rólam vagy nekem nevezték el! ;-)))))
RomeoOne28-02-2019 14:10:04 // 2430
A 458 meg a 488 annyira nem fogott meg de ez... Ez nálam nagyon betalált. Csak az az egy nagy baja, hogy nem én vagyok a célközönség...
Ferrari F8 Tributo
Ferrari F8 Tributo
Kazes☻18-02-2019 08:13:08 // 2429
szállító8117-01-2019 10:49:09 // 2428
Sziasztok,
Köszönöm mindkét tippet. FB -on már írtam a Bravo/Brava csoportba, ott is inkább ilyen elkoszolódás jellegű dologra tippelnek első körben. Valószínűleg a kiolvasást fogom elsőként végrehajtani, mert valami oka csak van annak, hogy világít a hibakód, aztán valamelyik hétvégén, ha jobb idő lesz, megcsinálom a szívótorok, alapjárati motor, stb kitakarítását, hátha az is segít valamennyit.
Üdv.Gergő
Köszönöm mindkét tippet. FB -on már írtam a Bravo/Brava csoportba, ott is inkább ilyen elkoszolódás jellegű dologra tippelnek első körben. Valószínűleg a kiolvasást fogom elsőként végrehajtani, mert valami oka csak van annak, hogy világít a hibakód, aztán valamelyik hétvégén, ha jobb idő lesz, megcsinálom a szívótorok, alapjárati motor, stb kitakarítását, hátha az is segít valamennyit.
Üdv.Gergő
berobbantam17-01-2019 04:41:28 // 2427
Hidegen a lambda nem szól bele a keverékképzésbe.Én kezdeném egy folytószelepház tisztítással.De a bravónak is van fóruma.fiatbravo.hu.Mikor még feljártam jó kis csapat volt ott is.Valószínű tudnak segíteni.
szállító8116-01-2019 21:53:56 // 2425
Sziasztok,
Adott egy 97-es Fiat Bravo 1.4 12v, édesanyám autója, én próbálom életben tartani. Alapvetően jó állapotú, de van vele pár apróság, amit helyre kell hoznom.
Elsőként is az érdekelne, mitől lehet az, hogy pár hete első reggeli hideg indításnál a motor irreálisan magas fordulatszámon pörög pár percig. Mondjuk 1-1,5 percig 3000 felett, majd lemegy egy -két percig 2000-re, aztán négy öt perc múlva normális 1000 körüli. Nem kell mondanom, hogy ez valószínűleg fokozottan hozzájárul a motor idő előtti kopásához... :-( Én az automata szívatóra gyanakszok, jó úton járok? Lehet azt kiszedni, takarítani vagy ilyesmi, ha ott lehet a baj? Esetleg valami érzékelő lehet rossz, ami alapján a keveréket állítja be ilyen dúsra, hogy ennyire magas lesz a fordulat szám hideg motornál?
A másik, ami talán összefüggésben lehet az elsővel, az az, hogy kigyullad pár perc üzemelés után a befecskendezés hibakódja. Ez mitől lehet? Kiolvasással ki lehet gondolom deríteni, miért dobja ezt a hibakódot, ugye?
A felső két probléma lehet valami típus betegség, ami valamilyen alkatrész cseréjével orvosolható, vagy inkább kísérletezős lesz, hogy hol lehet a hiba?
Válaszaitokat és tippjeiteket a fentiek kapcsán előre is köszönöm!
Üdv.Gergő
Adott egy 97-es Fiat Bravo 1.4 12v, édesanyám autója, én próbálom életben tartani. Alapvetően jó állapotú, de van vele pár apróság, amit helyre kell hoznom.
Elsőként is az érdekelne, mitől lehet az, hogy pár hete első reggeli hideg indításnál a motor irreálisan magas fordulatszámon pörög pár percig. Mondjuk 1-1,5 percig 3000 felett, majd lemegy egy -két percig 2000-re, aztán négy öt perc múlva normális 1000 körüli. Nem kell mondanom, hogy ez valószínűleg fokozottan hozzájárul a motor idő előtti kopásához... :-( Én az automata szívatóra gyanakszok, jó úton járok? Lehet azt kiszedni, takarítani vagy ilyesmi, ha ott lehet a baj? Esetleg valami érzékelő lehet rossz, ami alapján a keveréket állítja be ilyen dúsra, hogy ennyire magas lesz a fordulat szám hideg motornál?
A másik, ami talán összefüggésben lehet az elsővel, az az, hogy kigyullad pár perc üzemelés után a befecskendezés hibakódja. Ez mitől lehet? Kiolvasással ki lehet gondolom deríteni, miért dobja ezt a hibakódot, ugye?
A felső két probléma lehet valami típus betegség, ami valamilyen alkatrész cseréjével orvosolható, vagy inkább kísérletezős lesz, hogy hol lehet a hiba?
Válaszaitokat és tippjeiteket a fentiek kapcsán előre is köszönöm!
Üdv.Gergő
szelod904-01-2019 23:31:33 // 2424
Punto Evoval van valakinek tapasztalata? Leginkább benzines. Esetleg valaki, akinek van is? Lenne pár kérdésem
Marklar15504-01-2019 21:33:04 // 2423
Facebookon megtalálod a garmint. Hátha nagyobb esélyed van. ;) Itt nem sokan ismerik azt a Themát (300C) ,de még a Lancias csoportban sem.
Sanyi04-01-2019 19:36:45 // 2422
Sziasztok,
Lancia Thema 2012-es gyári naviját(Garmin) lehet valahogy magyarosítani illetve frissíteni? Milyen megoldás létezik erre?
Köszi előre is annak aki tud némi infóval szolgálni. :)
Lancia Thema 2012-es gyári naviját(Garmin) lehet valahogy magyarosítani illetve frissíteni? Milyen megoldás létezik erre?
Köszi előre is annak aki tud némi infóval szolgálni. :)
Kazes☻02-01-2019 22:35:56 // 2421
Ja... jó kis videjó vót! Főleg a végén a panoráma. :)
Buksi02-01-2019 22:33:43 // 2420
Az ilyen meg is érdemli, hogy büdös legyen a szája és kirohadjanak a fogai! :-D
Buksi02-01-2019 22:33:07 // 2419
De azért tetszett? :-D
Marklar15502-01-2019 16:15:38 // 2418
A seregben az egyik körlettársam is "ilyen" volt. Felkelt reggel és fogat mosott. Majd reggeli, ebéd, nasik, vacsora +bagó. 21 évesen tök szar fogai voltak elől, s büdös volt a szája is. Hiába célozgattam rá, hogy ha csak 1x is mos fogat/ nap, akkor az legalább vacsi után legyen...
Buksi01-01-2019 23:58:52 // 2416
127_sud27-12-2018 10:00:37 // 2415
Én egy sima 1,4 T-Jet-et használok, M-Air lett volna a kiszemelt de akkor nem volt olyan állapotú megfelelő áron amikor kerestünk (fekete, fehér és ezüst kizárva). Nem bántam meg ezt sem, egy elég jól felszereltet találtunk 33000km-el. Maga az autó nagyon kényelmes és elég jól kitalált, a futóműve elég "egyszerű" de ebből kifolyólag nincs is vele gond. Azért egy régi 156-al is sokkal jobbat lehetett kanyarodni. A 120Le-s T-Jet is elviselhető, el lehet vele autózni. A M-Air modult háromszor is módosították, a végre már tényleg megbízható lett. Nekem a C635-ös váltóm van ami egész jó, én mindenképpen faceliftest vennék a helyedben (vízszintes hűtőrácsost). Persze a M-Air szinte csak abban volt, ha van konkrét kérdésed szívesen válaszolok. Persze csak ha tudok. 2750-et forog 6.-ban 130-nál ami elég hosszú tehát pályán elég jó.
Ati7727-12-2018 09:03:18 // 2414
Asszonynak elég lenne a 65 le-s Ibiza utàn. Én még nem mondtam le a 155- ről.😉
Marklar15526-12-2018 21:50:15 // 2413
Legyen már az a lúd kövér. Az az 1,8 Tbi... ;)
Ati7725-12-2018 20:20:06 // 2412
Sziasztok.
Érdeklődnék,hasznàl-e valaki Lancia Delta-t ,1.4 T-jet M-Air motorral. Ha igen ,mik a tapasztalatok.Véleményeket megköszönöm.
Mindenkinek kellemes ünnepeket.
Ciao.
Érdeklődnék,hasznàl-e valaki Lancia Delta-t ,1.4 T-jet M-Air motorral. Ha igen ,mik a tapasztalatok.Véleményeket megköszönöm.
Mindenkinek kellemes ünnepeket.
Ciao.
Kazes☻20-12-2018 15:54:03 // 2411
Lekésted, mi már lezsíroztuk! :P
:D
:D
WarbiRunner (Gyuri)20-12-2018 15:44:16 // 2410
Stipistop a barna :-)
Jorjie19-12-2018 21:31:16 // 2408
Kazes☻17-12-2018 12:50:17 // 2407
Kazes☻16-12-2018 21:05:17 // 2406
Kazes☻07-12-2018 13:02:43 // 2405
Feltámad a Fiat Olaszországban
MiTo-ba is dobhattak volna egy jó kis akkupakkot, mielőtt teljesen megszüntették volna... szvsz. :)
MiTo-ba is dobhattak volna egy jó kis akkupakkot, mielőtt teljesen megszüntették volna... szvsz. :)
WarbiRunner (Gyuri)06-12-2018 13:17:52 // 2404
.. talan :-)
Kazes☻05-12-2018 20:06:51 // 2402
Kazes☻27-11-2018 12:30:24 // 2401
Rolee4624-09-2018 23:02:29 // 2400
A Moderátor csak igazat tesz!
+1☹
+1☹
Piritu - 1.000.00024-09-2018 21:49:06 // 2399
+1
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
487
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?