Forum >> Retrovízió - A '70-es, '80-as, '90-es évek életképei!

pettinke19-03-2009 09:28:56 // 3867
háááát, én megnéztem, meg kell mondjam, egy cseppet csalódtam.
összevissz 9 autó van (amik egyébként tényleg gyönyörűek, mármint, a maguk módján), mindezt 1500 Ft belépőért + 1000 Ft fotójegyért, egy félhomályos teremben, merthogy nem kapcsolják fel az összes pilácsot gondolom takarékosságilag. egyáltalán, a Közlekedési Múzeumban valahogy megrekedt az idő a '80-as években :-((

azért itt van nehány kép
Zsolt15516-03-2009 21:20:24 // 3866
A Közlekedési Múzemban még április elejéig megtekinthetőek a "keleti" autó csodák.

Inter156 (il mascalzone)11-03-2009 20:03:24 // 3865
Ez nagyon tetszik,főleg svédül:)))))
Edyboy11-03-2009 16:14:17 // 3864
Boldog békeidők :)
Edyboy11-03-2009 16:04:03 // 3863
Köszi :)
Zsolt15511-03-2009 07:34:27 // 3861
A régi szép idők! :-)))
Kazes☻10-03-2009 00:07:14 // 3860
Ügyes voltál, nyertél egy tranzisztoros zsebrádiót. :)))
Edyboy09-03-2009 23:48:07 // 3859
Edyboy09-03-2009 23:36:50 // 3858
Edyboy09-03-2009 23:18:12 // 3857
Edyboy09-03-2009 22:55:03 // 3856
Miért nem kell villamos a Rákóczi úton?

Oktatófilm :)
GT Ɨ|ѯ09-03-2009 16:13:18 // 3854
és milyen jól jártak a vevők...:-)
ystuc08-03-2009 18:18:42 // 3853
Elég sok M-zárolt cucc végezte a különböző inkurencia raktárakban. Több helyen is voltam, elég sok eszközt adtunk át. Pl Mezőfalva, Kalocsa, Marcali, stb... Konkrétan az ÁPV Rt értékesíti elvileg őket, de hogy végül mi lesz velük, azt a fene tudja. Régebben magánember is vehetett belőlük, de ez a lehetőség megszűnt. Szerintem lassan az enyészeté lesznek, ami szar ügy. Voltak olyan eszközök is, amikben max 100 km volt.
Kau08-03-2009 17:01:35 // 3852
Érdekes látni ugyanazt a helyszínt régen és ma.
Kau08-03-2009 17:00:20 // 3851
Érdekes, hogy mikor megszűnt a katonaság Rétságon (ott voltam katona), mennyi új állapotban lévő M-zárolt Csepel volt. Vajon mi lett azokkal? Szerintem nem volt bennük 5000km.
Inter156 (il mascalzone)08-03-2009 16:57:16 // 3850
Ja és a ragadós pille cukor??Az se kis pályás:)))
Inter156 (il mascalzone)08-03-2009 16:55:28 // 3849
Hát abból én is elszívtam egy pár dobozzal:)) De hogy ez most honnan került elő? Rejtély :)
Kazes☻07-03-2009 22:01:39 // 3848
Húúú, de jó, cigirágóóó a kedvencem volt. :)))
Inter156 (il mascalzone)07-03-2009 19:20:01 // 3847
Régi nyalánkságok,amiket már most is kapni:))))
ystuc07-03-2009 09:13:42 // 3846
566-ost én is vezettem. Csak nem ponyvás, hanem darus kivitelben. Masszív egy dög, és viszonylag jó volt hajtani, bár a hátramenetbe kapcsolás erőt kívánt. :-)

Ő volt az:
TDI7507-03-2009 00:35:43 // 3845
Azért kár hogy bezárták a Csepelt. Nagyon jó ötleteik voltak. Pl a 413-as tipusjelű motorból létezett diesel és benzines kivitel. Az érdekesség viszont az volt benne, hogy a dieselből viszonylag könnyen benzinest tudtak csinálni, és fordítva is igaz volt. Csupán néhány alkatrészt kellett cserélni. Viszont hogy a diesel magas kompresszióját hogyan csökkentették le hogy benzines legyen azt nem tudom. Pedig a diesel kompresszióval benzint sűríteni az a tuti öngyulladás receptje (amit ugye szeretünk benzin üzemnél elkerülni). Állítólag a hengerekhez és a hengerfejekhez nem nyúltak, valamint az átalakításhoz nem kellett nagyon megbontani a motort. Ja mégvalami első ránézésre kiköpött VM diesel . Különálló hengerfejek, alul vezérelt felül szelepelt fogaskerékvezérlésű motor, könnyűfém dugattyú, nedves hüvely, fogaskerék olajszivattyú... STB Tisztára mint a régi TD Alfák. Csak azt ne feledjük hogy a 413-as motor születésekor 1950-et írtunk. Vagyis egy kicsit nagyságrendekkel meghaladta a korát.
Edyboy06-03-2009 10:52:24 // 3844
Ugyanaz,sín nélkül :(
Zsolt15506-03-2009 05:27:54 // 3843
Zugliget,

Zsolt15506-03-2009 05:11:49 // 3842
A Gellér téri kép az nagyon jó! :-)))
Zsolt15506-03-2009 05:05:17 // 3841
Csepel 350,



Csepel 800,



Csepel 566,



Csepel 588.

Edyboy06-03-2009 02:03:40 // 3840
Budapest anno :)))
TDI7505-03-2009 23:03:05 // 3839

Csepel 344 D


És még egy 344 D
Attie04-03-2009 21:53:24 // 3838
Ez odabasz :))
Villanydömper :DDD
rfree04-03-2009 21:50:43 // 3837
Üdv. Mindenkinek. Egy kis infó ha tehetitek szerezzétek be a RETRÓ BALATON, RETRÓ BUDAPEST 1-2 filmet.(60-70 évekböl minden.) igazán remek filmek.
GT Ɨ|ѯ03-03-2009 16:54:51 // 3836
ez nagyon komoly...:-)
Zsolt15502-03-2009 20:57:55 // 3835
Vagy legalább is oda tervezték. Azért kiváncsi lettem volna, hogy hogyan ürítették, és rakták meg.
Zsolt15502-03-2009 20:55:56 // 3834
Az! :-))) Szibériában, bányákban használták, ahol a hideg miatt a belsőégésű motoroknak bizonytalan volt az üzeme.
GTPeti02-03-2009 20:51:59 // 3833
Végigdöngetne egy ilyen a Baross utcán. :)))
ystuc02-03-2009 20:51:00 // 3832
Ez meg mi a tököm? Trolitefu?
Edyboy02-03-2009 19:02:47 // 3830
GT Ɨ|ѯ26-02-2009 19:41:05 // 3829
a filmról olvadt 1 kicsi mindig:-)
de tényleg,az illatának is feelingje volt...
AlfaZsolti26-02-2009 17:22:03 // 3828
Egy kis csemege
GTPeti24-02-2009 15:03:52 // 3827
Szerintem ez Akai.
(Clarion nem lehet, mert nem gyártott szobai hifit. Én legalábbis így tudom.)
GTPeti24-02-2009 14:49:04 // 3826
Én még az izzóraégett por (?) szagára is emlékszem. Vagy az a filmtől volt? Mindenesetre volt egy spec. szaga ennek a vetítőnek (bekapcsolt állapotában). :)
De lehet, hogy a kalapácslakk engedte szabadjára észtereit a hő hatására? :)
Mulder24-02-2009 12:10:52 // 3824
Mai napig az egyik legjobb film:)
GT Ɨ|ѯ24-02-2009 12:04:01 // 3823
a diavetítőm pont ugyanez a szín volt:-)
kapeka (Nagyvad)23-02-2009 23:58:43 // 3822
Biztos hogy nem Akai, inkább talán Clarion, elővettem egy ilyen sárga dobozt (legó van benne...), de nem igazán olvasható.
Edyboy23-02-2009 23:30:52 // 3821
Edyboy23-02-2009 23:17:46 // 3820
Edyboy23-02-2009 23:00:27 // 3819
Gábor8022-02-2009 19:05:47 // 3818
Egy kis nosztalgia:

-régi édességekből:





-és más egyéb használati dolgokból:

Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.