Sziasztok
Nemrég értünk haza Esztergomból. Ez volt az első tali aminrészt vettem, de ki merem jelenteni, hogy nem az utolsó. Sok élménnyel lettem gazdagabb, és még azért az időjárás is viszonylag kegyes volt hozzánk. Kicsit fújt a szél, de ott egye a fene... Feltöltöttem Amore FTP-re a képeket amit az X. Esztergomi Alfa Romeo Találkozo by Tibooo mappában találtok. További szép napot, és Alfa Amore... :P
Üdv: Tibooo
Forum >> Találkozások
Tibooo10-04-2010 18:43:08 // 38783
zotya littlesoldier és Szabina10-04-2010 18:31:33 // 38782
én már haza is értem!
ma nagyon sok alfával találkoztam ja Esztergomba :DD
a találkozó nagyon jó volt jo volt találkozni a télen nem látott emberekkel és uj embereke megismerni megint!
köszi a szervezőknek!
ma nagyon sok alfával találkoztam ja Esztergomba :DD
a találkozó nagyon jó volt jo volt találkozni a télen nem látott emberekkel és uj embereke megismerni megint!
köszi a szervezőknek!
Satti10-04-2010 17:39:15 // 38781
Sajnos ez tőrtént, még most is nagyon bosszankodok. :-(
Bazsa14510-04-2010 17:33:18 // 38780
taliról :D kimaradt sorry
Bazsa14510-04-2010 17:32:46 // 38779
Jelentem Én, Mi már hazaértünk az esztergomi .Az idő napos, de elég szeles volt.Ez volt az első tali részvétem, de mind AAfi, mind a párom mind jó magam jól éreztük magunkat.Oda úton Bp határában összejött egy 3as konvoj 2 145 és 1 155 utóbbi vik73 új tagunk :) Képek száma 150-200 közé tehető amiket én lőttem. Egy kis időt kérek amíg gépre és leválogatásra kerülnek.
Bár a képeket szeretném minden Tag számára elérhetővé tenni és biztosítani számukra, hogy letölthessék saját maguk számár ugyan akkor nem szeretném ha mások hozzáférhetnének, így szelektálni fogok vagy amíg a szerver bírja töltöm ide :D
De amint találok "zárt" elérhetőséget (vagy ha valaki tud ebben segíteni azt megköszönném) megy az összes fotó.
Bár a képeket szeretném minden Tag számára elérhetővé tenni és biztosítani számukra, hogy letölthessék saját maguk számár ugyan akkor nem szeretném ha mások hozzáférhetnének, így szelektálni fogok vagy amíg a szerver bírja töltöm ide :D
De amint találok "zárt" elérhetőséget (vagy ha valaki tud ebben segíteni azt megköszönném) megy az összes fotó.
Kau10-04-2010 17:11:10 // 38778
Aki már hazaért Esztergomból, nyugodtan írja meg milyen volt és képeket is szívesen nézegetünk ;)
Cro16610-04-2010 16:52:26 // 38777
Ahh. Akkor ezért nem láttalak:(
Satti10-04-2010 08:20:40 // 38776
Nem tudtunk elindulni Esztergomba, nagyon bosszant és dühös vagyok, meg persze csalódott is. Magoo-val mentem volna, kora reggel negyed 6-kor indulásra készen vártam, mikor telefonált, hogy szétment az egyik kerék, ill. a gumi az úton, mert Szegedtől kb. 20 km-re lakik, így nem tudott jönni, mert pótkerék az nincs, vagyis csak mankókerék, amivel sajnos nem lehet az oda-vissza majd 500 km-et megtenni. Ez nagyon bosszantó, nagyon rá voltam már készűlve, ez lett volna az 5. Egom találkozóm, ráadásul azért is indultunk volna ilyen korán, mert idén is segítettünk volna a parkoltatásban Tomminak, ez miatt is mérgelődök most is.
Akik ott lesznek érezzék jól magzkat és értékeljék, hogy milyen jó dolog is ez.
Akik ott lesznek érezzék jól magzkat és értékeljék, hogy milyen jó dolog is ez.
Kócosw10-04-2010 07:52:11 // 38775
Mindenkinek jo idöt,es jo szorakozäst a talihoz innen a messziböl!
Sajna iden sem hött össze hogy mindeket nagy talin resztvegyek :S
Sajna iden sem hött össze hogy mindeket nagy talin resztvegyek :S
ALFI15610-04-2010 06:42:36 // 38774
Az ország közepén nagyon jó idő van!Reméljük így is marad!
Indulás a Dunaújvárosi Békevárosrészbe lévő OMV kútról 08:00-kor.Ha nem itt akkor az M6-os autópályán is lehet csatlakozni.
Indulás a Dunaújvárosi Békevárosrészbe lévő OMV kútról 08:00-kor.Ha nem itt akkor az M6-os autópályán is lehet csatlakozni.
Betonl@b-AlfaShop09-04-2010 21:56:57 // 38773
most látom te már beraktad,sorry az ismétlésért, de a tartalmon ez nem változtat :-))
Betonl@b-AlfaShop09-04-2010 21:53:50 // 38772
Kis segítség annak aki ritkán teszi:-)
A konvojozás íratlan szabályai.
Tapasztalatom alapján nagyon kevés embernek van elképzelése arról, mire és miért kell figyelni, ha konvojozásról, azaz konvojban haladásról beszélünk. Papíron persze mindenki tud vezetni, és mindenki azt gondolja, hogy ismeri és tudja az autóoszlopban haladás alapelveit. A gyakorlat sajnos viszont az, hogy ez nagyon nem így van. Erre szeretnénk rávilágítani az alábbi gondolatsorokkal.
Először is szögezzük le azt, hogy az autózás a veszélyes üzem! Egy autós találkozón vannak, akik felfokozott állapotba kerülnek, és bizonyítani akarnak. De vajon kinek és egyáltalán miért?
Nem kell bizonygatni a vezetési tudást közúton, arra ott vannak a zárt pályák.
Pár fogalom a konvojban: vezérgép, záróautók, utóvéd, konvojozók.
Konvojozók: Főleg nekik készült ez a leírás, és akik nem tartoznak a másik 3 csoportba!
Vezérgép: Gondolom egyértelmű, ez a jármű az első a konvojban, ő diktálja a tempót. Ezt a gépkocsit nem előzheti meg egyik konvojozó sem, mert akkor elszabadul a pokol, és csak kalamajkához vezet. A vezérgépet csak a záróautó(k) előzhetik meg, de ők sem mindig és ők sem minden esetben.
Záróautó: Általában a vezérgép mögötti egy – két, szintén feladattal ellátott autót nevezzük így. Akkor van szerepe, és akkor előzi meg a vezérgépet, ha az útvonal megtétele közben közeledik egy olyan csomópont (pl körforgalom, illetve kereszteződés) melyet zárni kell. Zárni, pedig azért kell, hogy a konvoj ne szakadjon szét, és ne kerüljenek OFF verdák közénk. A csomópont leküzdése után a konvojban résztvevőknek segíteni kell a záróautók újbóli előre jutását zárás után.
Utóvéd: Gondolom ez is egyértelmű, ő az utolsó a sorban, szemmel tartja a konvojt és folyamatos kapcsolatban –telefon, adóvevő- van a vezérgéppel. Nem várt esemény, például bármely résztvevő félreáll (műszaki meghibásodása esetén), ő megáll mellette, és megkérdezi, kell e segítség, ha igen szól a vezérgépnek. Konvoj megáll és gyorsan maximum 1-2 perc alatt, kiderítjük, ki tud segíteni a bajba jutottnak. Ezután a konvoj tovább indul, hogy a közúti forgalmat ne tartsuk fel és saját magunk menet tervét, se borítsuk fel túlságosan, mert lehet, hogy konvojhoz csatlakozók vannak az útvonal távolabbi pontján. Mindezeken túl ő látja el kisegítő információkkal a vezért, mint pl , „lassabban”, „gyorsabban”, „offos autó előz”…stb.
A vezérgépnek illik a megengedett sebességkorlátozás (legalább) maximumán haladni, egyenletes sebességgel. Ez azért fontos, mert az utóvéd mögé megérkező OFF járművek gyakran próbálják átfűzni magukat a konvojon, és ez nem a legjobb. Ez egyrészt nem szép látvány a sok Alfa Romeo között, másrészt balesetveszélyes. Amennyiben mégis bekerül egy OFF jármű a konvojba, segítsük az előre jutását, akár lehúzódással is!
Az OFF verdákkal és vezetőikkel lehetőleg kulturáltan viselkedünk, semmiképpen nem kényszerítjük őket árokba, nem mutogatunk és kiabálunk Alfáshoz nem illő szavakat. Ilyenkor nem csak a modortalan viselkedést, az elkövetőt minősítik, hanem az egész Alfás társadalmat. Ugye nem szeretnék, hogy rossz legyen a közvélemény rólunk? Ne feledjétek, a konvojban nem önmagad, hanem az egész konvojt és csapatot képviseled!
A konvojozók ügyeljenek a követési távolságra, a megfelelő távolság pedig a fékút ugyebár. Bár én szeretem, ha ettől egy kicsit rövidebb a távolság, de ezt csak az vállalja, aki az általa választott térközben adott esetben MEG IS TUD ÁLLNI.
FŐ a biztonság mindenek előtt!
Tegyük fel, hogy a vezérgép sebessége 130km/h. Ekkor a 10-15. konvojozó vagy utóvéd sebessége akár 150-160 km/h is lehet.
Nem megfelelő magatartás és vezetési stílus a gázt adok és fékezek egy picit! A fékező autó, nevezzük „A”-nak mögött haladó „B” már nagyobbat fékez, a „C” még nagyobbat és lehet, hogy a „G” jelű jármű már satufékkel próbálja elkerülni a karosszériás műhelyt. Viszont ha fékezéskor is figyelünk egymásra, akkor jóval kisebb az esélye az ütközésnek. Egyik szemünk mindig előre néz, másik, pedig a tükörben figyeli a hátsó autókat. Például mi vezetjük az „A” jelű Alfát. A megfelelő magatartás, hogy a fékezéssel egy időben balra vagy jobbra húzódunk, a „B” jelű ezzel ellentétes irányba, a „C” jelű leköveti „A” jelűt, „D” jelű, pedig a „B”-t követi. Ezzel egy közlekedési sávban kialakítunk 2 sávot, mely keskeny lesz, de mentőöv lehet.
A vezérgépet, záróautókat valamint az utóvédet a rendezvény szervezője jelöli ki, konvojozás közbeni önkényes „most én záróautó leszek, de jó buli, megmutatom a csajomnak, milyen macho vagyok” kezdeményezést, köszönjük, de nem kérjük.
Megfigyeltem azt is, hogy vannak páran akik minden kanyar előtt fékeznek. Bármilyen lassan is megyünk, ez nem jó. Nem jó, mert nő a követési távolság, nem jó, mert kopik a fékbetét és károsítja a környezetet, nem jó, mert nem várt fékezésre készteti mögötte haladót. Ugye ezután következik a már említett egyre nagyobb fékezések sora. Aki úgy érzi, hogy gyengébben vezet, az inkább szóljon a szervezőknek és a konvoj első felébe álljon, ne a végére.
Szóval, figyeljünk egymásra Alfistik, hogy öröm maradjon a konvojozás :)
A szerzők
A konvojozás íratlan szabályai.
Tapasztalatom alapján nagyon kevés embernek van elképzelése arról, mire és miért kell figyelni, ha konvojozásról, azaz konvojban haladásról beszélünk. Papíron persze mindenki tud vezetni, és mindenki azt gondolja, hogy ismeri és tudja az autóoszlopban haladás alapelveit. A gyakorlat sajnos viszont az, hogy ez nagyon nem így van. Erre szeretnénk rávilágítani az alábbi gondolatsorokkal.
Először is szögezzük le azt, hogy az autózás a veszélyes üzem! Egy autós találkozón vannak, akik felfokozott állapotba kerülnek, és bizonyítani akarnak. De vajon kinek és egyáltalán miért?
Nem kell bizonygatni a vezetési tudást közúton, arra ott vannak a zárt pályák.
Pár fogalom a konvojban: vezérgép, záróautók, utóvéd, konvojozók.
Konvojozók: Főleg nekik készült ez a leírás, és akik nem tartoznak a másik 3 csoportba!
Vezérgép: Gondolom egyértelmű, ez a jármű az első a konvojban, ő diktálja a tempót. Ezt a gépkocsit nem előzheti meg egyik konvojozó sem, mert akkor elszabadul a pokol, és csak kalamajkához vezet. A vezérgépet csak a záróautó(k) előzhetik meg, de ők sem mindig és ők sem minden esetben.
Záróautó: Általában a vezérgép mögötti egy – két, szintén feladattal ellátott autót nevezzük így. Akkor van szerepe, és akkor előzi meg a vezérgépet, ha az útvonal megtétele közben közeledik egy olyan csomópont (pl körforgalom, illetve kereszteződés) melyet zárni kell. Zárni, pedig azért kell, hogy a konvoj ne szakadjon szét, és ne kerüljenek OFF verdák közénk. A csomópont leküzdése után a konvojban résztvevőknek segíteni kell a záróautók újbóli előre jutását zárás után.
Utóvéd: Gondolom ez is egyértelmű, ő az utolsó a sorban, szemmel tartja a konvojt és folyamatos kapcsolatban –telefon, adóvevő- van a vezérgéppel. Nem várt esemény, például bármely résztvevő félreáll (műszaki meghibásodása esetén), ő megáll mellette, és megkérdezi, kell e segítség, ha igen szól a vezérgépnek. Konvoj megáll és gyorsan maximum 1-2 perc alatt, kiderítjük, ki tud segíteni a bajba jutottnak. Ezután a konvoj tovább indul, hogy a közúti forgalmat ne tartsuk fel és saját magunk menet tervét, se borítsuk fel túlságosan, mert lehet, hogy konvojhoz csatlakozók vannak az útvonal távolabbi pontján. Mindezeken túl ő látja el kisegítő információkkal a vezért, mint pl , „lassabban”, „gyorsabban”, „offos autó előz”…stb.
A vezérgépnek illik a megengedett sebességkorlátozás (legalább) maximumán haladni, egyenletes sebességgel. Ez azért fontos, mert az utóvéd mögé megérkező OFF járművek gyakran próbálják átfűzni magukat a konvojon, és ez nem a legjobb. Ez egyrészt nem szép látvány a sok Alfa Romeo között, másrészt balesetveszélyes. Amennyiben mégis bekerül egy OFF jármű a konvojba, segítsük az előre jutását, akár lehúzódással is!
Az OFF verdákkal és vezetőikkel lehetőleg kulturáltan viselkedünk, semmiképpen nem kényszerítjük őket árokba, nem mutogatunk és kiabálunk Alfáshoz nem illő szavakat. Ilyenkor nem csak a modortalan viselkedést, az elkövetőt minősítik, hanem az egész Alfás társadalmat. Ugye nem szeretnék, hogy rossz legyen a közvélemény rólunk? Ne feledjétek, a konvojban nem önmagad, hanem az egész konvojt és csapatot képviseled!
A konvojozók ügyeljenek a követési távolságra, a megfelelő távolság pedig a fékút ugyebár. Bár én szeretem, ha ettől egy kicsit rövidebb a távolság, de ezt csak az vállalja, aki az általa választott térközben adott esetben MEG IS TUD ÁLLNI.
FŐ a biztonság mindenek előtt!
Tegyük fel, hogy a vezérgép sebessége 130km/h. Ekkor a 10-15. konvojozó vagy utóvéd sebessége akár 150-160 km/h is lehet.
Nem megfelelő magatartás és vezetési stílus a gázt adok és fékezek egy picit! A fékező autó, nevezzük „A”-nak mögött haladó „B” már nagyobbat fékez, a „C” még nagyobbat és lehet, hogy a „G” jelű jármű már satufékkel próbálja elkerülni a karosszériás műhelyt. Viszont ha fékezéskor is figyelünk egymásra, akkor jóval kisebb az esélye az ütközésnek. Egyik szemünk mindig előre néz, másik, pedig a tükörben figyeli a hátsó autókat. Például mi vezetjük az „A” jelű Alfát. A megfelelő magatartás, hogy a fékezéssel egy időben balra vagy jobbra húzódunk, a „B” jelű ezzel ellentétes irányba, a „C” jelű leköveti „A” jelűt, „D” jelű, pedig a „B”-t követi. Ezzel egy közlekedési sávban kialakítunk 2 sávot, mely keskeny lesz, de mentőöv lehet.
A vezérgépet, záróautókat valamint az utóvédet a rendezvény szervezője jelöli ki, konvojozás közbeni önkényes „most én záróautó leszek, de jó buli, megmutatom a csajomnak, milyen macho vagyok” kezdeményezést, köszönjük, de nem kérjük.
Megfigyeltem azt is, hogy vannak páran akik minden kanyar előtt fékeznek. Bármilyen lassan is megyünk, ez nem jó. Nem jó, mert nő a követési távolság, nem jó, mert kopik a fékbetét és károsítja a környezetet, nem jó, mert nem várt fékezésre készteti mögötte haladót. Ugye ezután következik a már említett egyre nagyobb fékezések sora. Aki úgy érzi, hogy gyengébben vezet, az inkább szóljon a szervezőknek és a konvoj első felébe álljon, ne a végére.
Szóval, figyeljünk egymásra Alfistik, hogy öröm maradjon a konvojozás :)
A szerzők
Betonl@b-AlfaShop09-04-2010 21:49:24 // 38771
Szombaton erősen felhős, időnként borult lesz az ég. Eleinte főként keleten, majd máshol is többfelé előfordulhat kisebb eső, zápor. A Dunántúlon megerősödik az északnyugati szél. 9, 13 fok között alakul a csúcshőmérséklet.
TDI7509-04-2010 21:36:34 // 38770
Bakker! Sajnos nem tudunk jönni holnap!
zotya littlesoldier és Szabina09-04-2010 17:37:26 // 38769
élni tudni kell! :D
Wickey09-04-2010 17:15:38 // 38768
Engem meg nem érdekel, majd sprickolok egy kis ablakmosót az első szélvédőre hogy kilássak és rendesen csillogjon rajta a repedés, oszt szevasz :DDDD
Munkagép :-)
Munkagép :-)
Piritu - 1.000.00009-04-2010 17:13:45 // 38767
zotya littlesoldier és Szabina09-04-2010 15:20:07 // 38766
én már el mondtam 4 miatyánkot meg 3 üdvözlégyet :D
Satti09-04-2010 15:04:09 // 38765
Akkor te is imádkozz bőszen, hogy ne essen az eső. :-)
zotya littlesoldier és Szabina09-04-2010 13:53:06 // 38764
az lehet de reggel 9 álltam neki kivül belül és csk most lettem kész vele!
jo igaz pár dolgot belül ki is cseréltem ami el volt törve most minden makulátlan! bent áll a garázsba és várja hogy reggel induljon a tesvéreihez!
jo igaz pár dolgot belül ki is cseréltem ami el volt törve most minden makulátlan! bent áll a garázsba és várja hogy reggel induljon a tesvéreihez!
Piritu - 1.000.00009-04-2010 13:04:49 // 38763
Feketén a fekete nem látszik :-))
Satti09-04-2010 11:29:19 // 38761
Az biztos, csak mostanában már általában nem tévednek nagyot.
zotya littlesoldier és Szabina09-04-2010 11:17:06 // 38760
akkor nem megyek mögötted mert a frissen mosott takaritott polirozott autóm egy merő korom lesz! :DD
Piritu - 1.000.00009-04-2010 10:58:02 // 38759
Erősen gondolkodom hogy mégse a Pókkal kéne menni hanem az olajkályhával :-(
Meg abba könnyebben befér a mosógép is :-))
Meg abba könnyebben befér a mosógép is :-))
csocsi09-04-2010 10:48:13 // 38758
Annál nagyobb az öröm ha nem jönbe :))
Satti09-04-2010 09:21:28 // 38757
Néztem én is már mindenhol az előrejelzéseket, de valóban lehűlést, max. 12-13 fokot és esőket jósolnak, ez sajna nem jó hír.
ystuc09-04-2010 09:01:42 // 38756
10 fokot és esőt mondanak holnapra. Ne legyen igazuk!
Piritu - 1.000.00009-04-2010 08:22:20 // 38755
Tessék mindenkienk szurkolni a jó időért! A helyiek meg intézkedjenek a bazilikában! :-)
zotya littlesoldier és Szabina09-04-2010 06:29:37 // 38754
még mindig lehet csatlakozni a pápai konvojhoz!
Satti08-04-2010 20:28:48 // 38753
Sajnos nem sok jót ígér az időjárás a hétvégére, jó lenne vhogyan az esőfelhőket elűzni majd szombaton Egomból. Nagyon erősen kell akarni mindenkinek, aki ott lesz és akkor összejőhet. :-)
Cro16608-04-2010 12:01:07 // 38752
Basszus..tavaly az olaj még csak-csak elfért a csomagtartóban...de ez sajnos nem fér majd be..ehh bérelnem kell egy utánfutót:(( :DD
zotya littlesoldier és Szabina08-04-2010 11:37:50 // 38751
Felhivás
Piritu cartarsal egyeztettünk és arra jutottunk hogy az Esztergomi konvoj Reggel 7:00 (+ - 5 perc) kor indul pápai Tescotól!
továbbá Györből megállunk kicsit bevárjuk a Győri cartarsakat is aki jön + aki még velünk szeretne jönni és az Alfa Riglerék elöl indulunk tovább 7:45 (+ - 5 perc) Esztergom irányába!
és utközben bárki csatlakozhat
Piritu cartarsal egyeztettünk és arra jutottunk hogy az Esztergomi konvoj Reggel 7:00 (+ - 5 perc) kor indul pápai Tescotól!
továbbá Györből megállunk kicsit bevárjuk a Győri cartarsakat is aki jön + aki még velünk szeretne jönni és az Alfa Riglerék elöl indulunk tovább 7:45 (+ - 5 perc) Esztergom irányába!
és utközben bárki csatlakozhat
tomek_08-04-2010 11:34:31 // 38750
GEORGE08-04-2010 03:27:25 // 38749
Hinnye Koma, ez rendes fődíj :-)
Tommi08-04-2010 02:36:11 // 38748
Kedves Gyerekek :)
Egy kicsit felizgatnék mindenkit :)
Az esztergomi találkozón a tombola fődíja egy kb 150 ezer forintos INDESIT (tehát olasz :) ) mosógép lesz, úgyhogy érdemes lesz leadni a reglapokat és megvárni délután a tombolát :)))
Egy kicsit felizgatnék mindenkit :)
Az esztergomi találkozón a tombola fődíja egy kb 150 ezer forintos INDESIT (tehát olasz :) ) mosógép lesz, úgyhogy érdemes lesz leadni a reglapokat és megvárni délután a tombolát :)))
Piritu - 1.000.00007-04-2010 22:13:48 // 38747
aki még nem olvasta: A konvojozás szabályai
Angyal Rita07-04-2010 20:36:24 // 38746
Ma alászálltam lefelé a szerpentinen, szembejött egy sötét színű 56- os, intettek belőle! Utána ahogy kikanyarodtam az irodaházunktól, láttam Jampa cartárs gépét átsétáln a kereszteződésen. Beértem kicsit odébb, láttam, hogy ott ácsorog a szélső sávban, mellé dübörögtem a boxival. Ablakot lehúzta, dumáltunk addig, amíg elváltott a lámpa. Velem volt a roti is és a moszkvai őrkutyusom is, ezért finoman rajtoltam.
Üdv innen is.
Üdv innen is.
Tommi07-04-2010 20:29:32 // 38745
Ma a belvárosban és a II-XI-XII-XIV-XX kerületekben járva egy csomó Alfával találkoztam, nagyjából majdnem mindenki köszönt :)))
krecsi07-04-2010 09:03:42 // 38744
Üdv neked is!:)
Felrázta a géped hangja a környéket:))
Tegnap Sződliget-Dunakeszi között a megszokottnál több alfással találkoztam és mindenkivel megvolt a kölcsönös üdvözlés. Hazafelé már siralmasabb volt a helyzet.
Felrázta a géped hangja a környéket:))
Tegnap Sződliget-Dunakeszi között a megszokottnál több alfással találkoztam és mindenkivel megvolt a kölcsönös üdvözlés. Hazafelé már siralmasabb volt a helyzet.
pityke06-04-2010 22:38:49 // 38743
ehhh azt a szép passatot meg le se fényképezted : ))))
Kau06-04-2010 19:52:25 // 38742
Ma délelőtt a 2/a-n egy 156SW-vel kölcsönös üdvözlés. Délben egy bordó 145-öst engedtem magam elé kanyarodni a XIII.ker. Népfürdő utcában, feltartva a sort magam mögött :))
Délután Dunakeszin krecsi cartárssal futottam össze.
Üdv itt is mindenkinek! :)
Délután Dunakeszin krecsi cartárssal futottam össze.
Üdv itt is mindenkinek! :)
biglaci05-04-2010 18:57:49 // 38741
zotya littlesoldier és Szabina05-04-2010 11:44:19 // 38740
én is ott leszek
Piritu - 1.000.00005-04-2010 11:41:39 // 38739
zotya littlesoldier és Szabina05-04-2010 10:44:56 // 38738
Felhivás
Piritucartarsal egyeztettünk és arra jutottunk hogy az Esztergomi konvoj Reggel 7:00 (+ - 5 perc) kor indul pápai Tescotól!
továbbá Györből megállunk kicsit bevárjuk a Győri cartarsakat is aki jön + aki még velünk szeretne jönni és az Alfa Riglerék elöl indulunk tovább 7:45 (+ - 5 perc) Esztergom irányába!
és utközben bárki csatlakozhat
Piritucartarsal egyeztettünk és arra jutottunk hogy az Esztergomi konvoj Reggel 7:00 (+ - 5 perc) kor indul pápai Tescotól!
továbbá Györből megállunk kicsit bevárjuk a Győri cartarsakat is aki jön + aki még velünk szeretne jönni és az Alfa Riglerék elöl indulunk tovább 7:45 (+ - 5 perc) Esztergom irányába!
és utközben bárki csatlakozhat
Tommi05-04-2010 00:16:42 // 38737
Ma délután olyan 6 óra körül a nyóckerben a József krt-József utca sarkán egy fekete 145-össel villantottunk össze, HPT-471 volt a rendszáma, ami nagyon-nagyon ismerős, de a sofőrt nem tudtam rendesen megnézni magamnak, pedig tuti ismerem :) Üdv itt is :)
kristof04-04-2010 23:14:35 // 38736
Ma Dunaújvárosban olyan 22-15 fele álltam a Skálánál lévő piros lámpánál, szembe jött egy fekete 156-os ha jól láttam. rám dudált, intettem is neki, de nem tudom észre vette-e. Üdv. neki innen is:) Fél perc múlva pedig egy piros 145-ös jött mellém és összeintettünk. Neki is üdv:)
Ferko04-04-2010 20:23:59 // 38735
MA Debrecenben-PAc területén 17:20kor egy ezüst 156-at 2.5 V6-al intettünk össze; utána nem sokkal szintén vele egy piros lámpánál.
Mindeközben egy ezüst 156 Sw sofőrjével is sikerült összevillantani, integetni.:-DD
Mindeközben egy ezüst 156 Sw sofőrjével is sikerült összevillantani, integetni.:-DD
Piritu - 1.000.00004-04-2010 19:21:51 // 38734
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
484
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?