Forum >> Találkozások

Kau16-04-2007 10:31:03 // 23183
Az a civic, amelyikkel a döntőbe jutásért mentem az 1-es kategóriában, gurult ellenem 15.0-át! Mindegyik kategória végén nagyon kiélezett Hondák voltak :(
Csongor16-04-2007 09:02:02 // 23182
Sziasztok, jó kis tali volt ez, szerintem az Alfások nem vallottak szégyent!!! Készítettem néhány videót, nem túl jók mivel digit fényképezővel készültek, de talán átjön rajtuk a hangulat: Alfa-Honda tali videók
kando.16-04-2007 07:42:18 // 23181
Ma reggel az Etele téren láttam egy fekete 155-t, piros kígyóval az index alatt, ki volt ? A srác egy csajt hozott, valahova a buszpályaudvarra :))
pb_16-04-2007 01:02:09 // 23180
Eléggé a végén lennél a tavalyi AR-es 2-es kategóriának.
Ronnie16-04-2007 00:23:57 // 23179
Nálunk viszont tényleg minden stimmolt, figyu: Honda Accord 2.4 i-VTEC 16V Type-S Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 190(140)/6800 Nyomaték (Nm / 1 min): 220/4500 Kézi váltó fokozatai: 6 Saját tömeg menetkészen (kg): 1390 Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 190(140)/6300 Nyomaték (Nm / 1 min): 222/5000 Kézi váltó fokozatai: 6 Saját tömeg menetkészen (kg): 1325
Ronnie16-04-2007 00:15:09 // 23178
Legkésőbb augusztusban kiderül, de szerintem is reális egy 14.9, nitróval meg a 14 sem lehetettlen, bár akkor egy kategóriát feljebb csúszom, és a gta-kal megyek majd, de bele kell férjen! ;o)
Rumi16-04-2007 00:12:06 // 23177
a 2.es is fair volt, a Hondások nem tehetnek róla, hogy az Alfa gyár tele zsúfolja az alsó kategóriás autóit is mindenféle extrákkal, meg hogy nehezebb (reméljük merevebb is) kasztnit épít a kocsijai köré :)) vásárláskor ezt is választjuk, száguldó koporsó, vagy kényelmes szépség, ami a gyorsulás rovására megy ;)
Ronnie16-04-2007 00:10:32 // 23176
Azért próbáltam menteni a menthetőt, még péntek éjjel lementem Pirihez egy AC pumpáért, aztán reggel 7-kor nekiálltam kicserélni, de kiderült hogy nem belevalót kaptam.. :o(((( .. én megpróbáltam
Rumi16-04-2007 00:08:57 // 23175
ezért vannak ott nagyobb köbcentis autók ;) :pp nagy súly -> nagy ccm -> nagyobb kategória :) amugy 200 méteren tényleg nagyon gáz a súly, de 400on (főleg 130 km/h fölött) már szinte csak a lóerő meg a Cw számít. de amugy te is mondtad, hogy ha jó az AC-d, ettől sokkal többre képes az autód. és szerintem is az a reális :)
GEORGE16-04-2007 00:05:34 // 23174
Sajnos ilyen az élet :-( Nem is értem a mai "mestreket" :-(
Ronnie16-04-2007 00:05:21 // 23173
Amúgy sztem pont a 3-as kategória volt az egyetlen, ahol fair volt a besorolás, mivel pl. az accord type-S/R teljesen egyenrangú ellenfél a 156v6-nak mint súlyban, mint teljesítményben! sztem jó, és reális is volt ez így,.. eltekintve a turbós civictől.. aminek nem sok köze volt a kategóriánkhoz..
Ronnie15-04-2007 23:59:21 // 23172
Jó letrt volna az mostanra is, ha nem szarik mindenki a fejemre! Mikor megtzdtam, hogy pénteken írják csak meg a progit, és rakjuk össze a gépet, már tudtam, hogy tuti gáz lesz. Ugyan is bármi apróság közbe jöhet, és akkor bizony ugrik a másnapi buli! Így is lett.
Ronnie15-04-2007 23:56:26 // 23171
Miért vicc? Nézd meg milyen súlyú autók mentek a 2-es, ill. a 3-as kategóriában!
GEORGE15-04-2007 23:42:11 // 23170
Szeva barátom :-)))))) Mikor lesz már jó a ROSSO csoda?? :-)))
Rumi15-04-2007 23:41:23 // 23169
ez amugy vicc hogy a 3as katban 15,2vel döntöősek voltatok, mikor a 2esben 14,9alatt lehetett csak bejutni, és a döntöben az Integrák 14,6 okkal mentek :S
Goodboy15-04-2007 23:33:25 // 23168
iGYEKSZEM nem csalodást okozni magamnak sem!!
Ronnie15-04-2007 23:28:05 // 23167
A nagy premierről én is lecsúsztam, de lesz még alkalmunk mutogatni magunk! ;o)
Ronnie15-04-2007 23:25:02 // 23166
A progi sztem most jó lett, érezhetően egyenletesebb a teljes ford.szám tartományban, és a tiltásom is ki lett tóva! A programm tol neki elég benyát, vmi hardver probléma lehet, talán AC!? de sajna nem maradt elég idő megoldani. :(
Goodboy15-04-2007 23:22:46 // 23165
Irom azoknak akik kiváncsian vártak ,Kiskunra,h nem készült el a nagy progim sajnos,összecsapni meg nem akartam a dolgot!!Bocs tülük! Kuplungom talán elég jo ,(1320 nm,6 águ szinter 1 tömegü lendkerék pár kg al könnyitve) de nem is merek ilyet irni mert ........!!!Sajnos az én széria kuplungom nem tudta az über brutál több száz loeröt meg a x száz nyomatékot mint sok másnak a mesterük szerint!!!GRATULA MINDENKINEK AKI HELYTÁLLT AZ ALFÁK NEVÉBEN!!
Karakot15-04-2007 23:17:31 // 23164
Egyébként mé nem adnak már benyát annak a szegény motornak? Kész a chip, és még mindíg szegény a keverék? :( Neked úgy látszik nem is nitro kell a tuninghoz, hanem végre egy kis benzin. :))))
Cs15-04-2007 23:17:15 // 23163
Na, jó kis tali volt, bár nekem elég szarul kezdődött. Megkésve bár, de nem elfeledve, ezúton is szeretném megköszönni néhány tagunknak a részemre nyújtott segítséget. Nélkületek elveszett ember lettem volna :-) Mindjárt reptér bejáratánál láttam pár hondát, először azt hittem, ők mutatják az utat, aztán láttam, hogy csattanás volt. Pár perccel később, bent a sátornál, ahol a gyorsulásra lehet nevezni, ott is megtalálta egymást két honda, miközben a nevezési lapokat töltögettem. Ahogy az várható volt, nagy Honda dominancia volt. A szervezők is kitettek magukért. Bár tény, hogy lehetett volna több és nagyobb sátor, több hűtővel. Fagyi, jégkrém hiánycikk volt, hangosítás csak az elején, de azért jó volt. A gyorsulási versenyen az indítás lehetett volna jobb is, ha már profikról van szó. Vagy én vagyok túl amatőr. Számtalanszor úgy engedték el a mezőnyt, hogy nem álltak fel jól a versenyzők, nem világított mindkét lámpa. Vagy nagyon gyorsan rajtoltatták el az autókat. Nem mindig, de azért erre is volt számtalan példa. Mondjuk ez nem a szervezők hibája. Ami a gyorsulásaimat illeti. Picit csalódtam, jobb időket vártam a kocsitól/magamtól. Mindent egybevetve azért jó volt. Legközelebb kipróbálom a pálya versenyt is, amire most nem jutott idő.
Ronnie15-04-2007 23:16:28 // 23162
Amúgy jól megszívtam, mivel az előgyújtásomat visszavettük, ami némi veszteséget okoz normál üzemben, de a nitrózáshoz elengedhetettlen! A bibi csak az, hogy nem nitróztam. :o(((
Karakot15-04-2007 23:15:52 // 23161
Éééééééééteeeem mááááá. :)
Ronnie15-04-2007 23:11:30 // 23160
Ciao! A Nirtó kész volt, de nem használtam, mert pénteken derült ki, mikor szondáztunk, hogy még mindíg szegény a keverék, így nem nem nyomtam nitrót, mert kinyírtam volna a mocit. "Cacho mennyit ment, hogy 2. lett?" Csak a döntöbe jutáshoz kellett az idő, ahova mindketten bekerültünk, onnan kiejtés alapján jutsz tovább, nem számít az idő, amúgy 15,2 körül mentünk mindketten. A döntőbe jutott : - a 350 lovas turbós civic - Accord Type-R - Cacho - Én Az, hogy melyikünk lesz a 2. (merthogy az Accordnál mindketten jobbat mentünk) azon múlt, hogy kit sorsolnak először össze a Vogelsinger Sanyi megacivicjével.. Érted? ;o)
Karakot15-04-2007 22:42:45 // 23159
Szeva! Mi lett a legjobb időd? Cacho mennyit ment, hogy 2. lett? Ezek szerint nem készült el a nitro install. :( Pedig azt hittem, a 75-os fúvókákkal majd vered a kategóriád... Remélem Siófokra kész lesz, mert meg kell mutassad, milyen is AZ! :)
Ronnie15-04-2007 22:38:40 // 23158
Jaja, kicsit meg is ijedtem, mikor besasoltam az Accordba, és csont üres volt a belseje, elöl meg fent volt a pályaguma a 15"os alufelnin, .. de aztán mégsem volt gond.. ;o)

Ő volt

DCS15-04-2007 22:13:35 // 23157
10.5 az nagyon jó idő...,ennyit jelent egy jó sofőr....:-)))
DCS15-04-2007 22:12:26 // 23156
14.9-15.1
DCS15-04-2007 22:10:51 // 23155
most mérte verseny előtt ... 1400kg :-((
Ronnie15-04-2007 22:03:57 // 23153
Ciao fiatalok!
dfg (Tanárúr)15-04-2007 22:02:10 // 23152
szerintem is. mióta egyszer bele kellett nyúlni a motorba, azóta nem az igazi.
Don Gombóc15-04-2007 22:01:24 // 23151
Erre gondoltam. :)) Télleg mennyi a súlya Hadada verdájának ha nem titok?
Cacho15-04-2007 21:51:25 // 23150
Hát, ehhez én is kuka vagyok, de majd az okosabbak megmondják :) Egyébként egy fél mp-el jobbat kellett volna mennie a ti-dnek szerintem :(
dfg (Tanárúr)15-04-2007 21:43:35 // 23149
őszintén megmondom, hogy kértem helyet Halesz-től, ahová tölthetek fel videókat, és küldött mail-ben egy címet, nevet, és jelszót. hogy el lehet-e érni ezek nélkül nem tudom, és sajnos nem is értek hozzá.
Cacho15-04-2007 21:40:27 // 23148
1.6 boxertől szerintem reális.
Cacho15-04-2007 21:37:19 // 23147
És én is csatlakozom.
Cacho15-04-2007 21:34:19 // 23146
Érdekelne mindkét videó :) Mélemre el tudnád küldeni?
Cs15-04-2007 21:33:59 // 23145
ennek az ftp-nek mi az elérhetősége?
dfg (Tanárúr)15-04-2007 21:31:32 // 23144
jah. vagy 20 perc múlva lesz fenn mind.
dfg (Tanárúr)15-04-2007 21:31:02 // 23143
Na mindegy el vagyok keseredve. Jelentem az ftp-re mennek fel az ujjabb videók, ezek a gyorsulásról készültek. Bocsi, hogy csak a saját autómat címeztem meg, de a többieket nem ismerem mind.
Kau15-04-2007 21:27:28 // 23142
Szerintem elég sok Ti ilyen időket fut. Nem hiszem, hogy rossz lenne.
dfg (Tanárúr)15-04-2007 21:21:07 // 23141
szia. 10,5 200m, 16,3 402m, és 0.5-ös reakcióval. Lehet ennyi a gumiban? 9-10 futamot mentem, és mind 4 tizeden belül volt.
Kau15-04-2007 21:21:04 // 23140
A DCS QV milyen időt fut 400-on?
Kau15-04-2007 21:18:03 // 23139
Bocs. Ledobott a net. Most sikerült visszalépni. 201m. - 10.5 legtöbbször 0.2 reakcióidők ;)
Liquid15-04-2007 21:05:41 // 23138
Pénteken a Győr-pláza parkolóban bekártyáztam egy fekete 147-et, remémel nem Amore-s CarTárs volt! :))
DCS15-04-2007 21:04:58 // 23137
egy jó Ti-nek 15.0és 15,4 körül kellene mennie,egy gyárinak pedig 15.8 körül...,Neked mennyi volt az időd??
dfg (Tanárúr)15-04-2007 21:03:20 // 23136
Ja és utállak a lábadba épített rajtgép miatt! :)))))))
dfg (Tanárúr)15-04-2007 21:02:41 // 23135
Ez a szörnyű, hogy én is csak ennyiket tudtam menni. valami baj van a géppel. Nem akarlak megsérten ezzel, ellenkezőleg, elismerem, hogy jó a géped, de egy ti-nek jobbnak kellene lennie.
DCS15-04-2007 20:59:55 // 23134
mennyi volt az eredményed 201 méteren??
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.