Forum >> Találkozások
boyci23-01-2008 14:06:15 // 29283
Ez nagyon jóóó dolog szerintem!!! :))) Én örülök ennek is :)))
GabCsi23-01-2008 10:07:54 // 29282
Reggel Kökinél láttam egy fekete Brerát a gyorsforgalmin Ferihegyfele.
Majdnem neki is mentem a 82-es busznak:)
Majdnem neki is mentem a 82-es busznak:)
-----------23-01-2008 10:02:12 // 29281
Bocsiiiii boycim....nem akarom senkitől elvenni a dicsőséget.....deeee.......taggá válásom után én is válaszoltam Tommi hozzászólására, ami még a taggá válásom előtti talinkat örökítette meg. De azért jupppppiiiiii a te storyd is!!!! :):):)
boyci23-01-2008 00:35:27 // 29280
Jupppppppppppppppppppppppppppppppppi!!! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ez az első ilyen üzi, hogy aki még nem regizett és utakon villi volt egymás közt, ide is beírjon!!!!!
Háááát ennek most naon örülök!!! :))))
Üdv neked itten mégecccer! :DDDD
Ez az első ilyen üzi, hogy aki még nem regizett és utakon villi volt egymás közt, ide is beírjon!!!!!
Háááát ennek most naon örülök!!! :))))
Üdv neked itten mégecccer! :DDDD
norbee22-01-2008 23:26:17 // 29279
Fekete 145, Bocskaitól végig a Petőfi hídon, kristálylámpás, kígyós matrica. Tulaj szuggerálta a műszerfalat folyamatosan, remélem egyben hazaért. :) Üdv neki! :)
GEORGE22-01-2008 22:56:24 // 29277
Kis vicceske .-)))))
csocsi22-01-2008 22:48:47 // 29276
Biztos nem 1.6 gép lehetett :))
Willy22-01-2008 22:39:31 // 29275
Ma a 6-os úton Szekszárdtól Paksig együtt autóztam egy zöld 156-ossal. OFF-al voltam, de csak paks előtt nem sokkal tudott megelőzni. Addig együtt előzgettünk. :))) Nagyon ismerős járgány volt. Üdv neki itt is. :)))
Halesz22-01-2008 17:17:22 // 29274
Azért ennek milyen kicsi már az esélye :) Két 145-ös egymás mellett a mosóban!!!
Király :)
Király :)
Roberto14722-01-2008 17:13:19 // 29273
Olvasgattam a régi írások közt és ezt találtam (Boyci írta ezt 2007-07-16-án):
Vigántpetend : sötét 145 :intés megvolt...mind a két részről
Kelenföld IBF 232 147, zöldes szín...egyhelyben állt(nagyon cíííp volt!!!)
XI.ker. fekete 147...intés megvolt...m.a.k.r.
XI.ker Karinthy Frigyes u. fehér alfa 155 (JOCÓ...lsd, képek)
Veszprém sötét 155...senki nem intett! sütött a nap a szembe..vagy nem?
Nagykőrösi út fekete GTV...szééép vóóót az is!
Pár héttel azelőtt vettem az autót. :) Ekkor még nem voltam tag. :)))))))
( a vastagon szedett én lennék)
Vigántpetend : sötét 145 :intés megvolt...mind a két részről
Kelenföld IBF 232 147, zöldes szín...egyhelyben állt(nagyon cíííp volt!!!)
XI.ker. fekete 147...intés megvolt...m.a.k.r.
XI.ker Karinthy Frigyes u. fehér alfa 155 (JOCÓ...lsd, képek)
Veszprém sötét 155...senki nem intett! sütött a nap a szembe..vagy nem?
Nagykőrösi út fekete GTV...szééép vóóót az is!
Pár héttel azelőtt vettem az autót. :) Ekkor még nem voltam tag. :)))))))
( a vastagon szedett én lennék)
someday22-01-2008 14:34:07 // 29272
O a komam mar nyuzom egy ideje, hogy regeljen, Jozsi155 tol vette a vasat (ha jol emlekszem)
fog regelni ha lesz kepe es mar elore lebeszeltem vele a talikat :)
fog regelni ha lesz kepe es mar elore lebeszeltem vele a talikat :)
Tommi22-01-2008 13:52:24 // 29271
Szombat délután Szegeden a Plaza előtt álltam a piros lámpánál és utolért egy fekete (sötétkék?), lefóliázott üvegű 166, villogott és integetett a srác, üdv neki innen is, nem tudom tag-e nálunk :)
Aztán vasárnap szintén Szegeden a Belvárosi híd és az Oroszlán utca közötti részen húzott el mellettem egy rosso, Amorés matricás 33-as. Mondjuk én gyalog voltam, úgyhogy nem köszöntem neki :)))
A Forrás hotelben laktunk és a szomszéd utcában állt egy nagyon szép rosso 156, kígyós matricával, a rendszámot sajnos nem jegyeztem meg :)
Aztán vasárnap szintén Szegeden a Belvárosi híd és az Oroszlán utca közötti részen húzott el mellettem egy rosso, Amorés matricás 33-as. Mondjuk én gyalog voltam, úgyhogy nem köszöntem neki :)))
A Forrás hotelben laktunk és a szomszéd utcában állt egy nagyon szép rosso 156, kígyós matricával, a rendszámot sajnos nem jegyeztem meg :)
GEORGE22-01-2008 13:33:37 // 29270
Jó van :-) Kezd alakulni a főkép dolog :-)))
Dévid22-01-2008 09:33:43 // 29269
20 perce Petőháza-Fertőd között kék 145 1.4 TS, fénykürt + elakadásjelző. Innen is Üdv, és jelzem szép a géped!
Áki21-01-2008 23:24:56 // 29268
Amint megvannak a friss hírek hozom neked!;-)
boyci21-01-2008 23:03:22 // 29267
...majd jövök a hírekért!!! :))
boyci21-01-2008 23:03:00 // 29266
Ez naggggyon komoly!! :)))
Áki21-01-2008 22:59:21 // 29265
Biztos jól vannak!Holnapra többet tudunk róluk,addigra beérnek ők is!
boyci21-01-2008 22:26:44 // 29263
A BKV Volvo-ja ma az első homokbuckán elakadt és se előre se hátra nem tudott megmozdulni. Wernel László IFA-ja rántotta ki a Székesfehérváron épült terepjáró buszt......."
ennek nem örülök, ezen utaznak a barátaim :((
ennek nem örülök, ezen utaznak a barátaim :((
Áki21-01-2008 22:17:37 // 29262
A homok fogságában a BKV és még sokan mások
2008-01-21, Banc Darguin Nemzeti Park, Mauritánia - A Budapest-Bamako mezőnye ma reggel rettenetes homokviharban vágott neki a 10. nap közel 500 kilométeres távjának.
A reggeli eligazításon Nouadhibou rendőrfőnöke is ott volt és biztosított mindenkit, hogy a teljes mauritán távon jelen lesz mind a rendőrség, mind a katonaság és biztosítja a versenyzők testi épségét. A főrendőr nemcsak, hogy megjelent, hanem a bamakosokkal töltötte az éjszakát a táborhelyen egy 22O-as Merci első ülésen. A mai útvonalon is lépten-nyomon fegyveres őrök tisztelegtek a bátor magyaroknak.
A rendőrökön kívül megjelent a Mauritán Turisztikai Szövetség elnöke is, aki végig kíséri a mezőnyt egészen a mali határig. Ez a példátlan vendégszeretet és kedvesség, ami a helyiekből árad az utolsó kételyeket is eloszlatta a résztvevőkben.
A start után a viszonylag könnyű autózásra számítók csalódtak, ugyanis a homokviharban sem az előttük, sem az utánuk haladókat nem látták. Sűrű szemekben fújta a homokot a szél. Még a tapasztalt sivatagi rókákat is meglepte a vihar.
Két útvonal közül lehetet ma választani. A verseny kategóriában indulók és a jobb, négykerék meghajtású járművekkel indulók keresztül autóztak a Banc D Arguin Nemzeti Park aranysárga homokdűnéi között. A park több száz vándormadár faj téli otthona. Valamint fókák, delfinek és bálnák élnek a park vizeiben. Ma előkerültek az ásók és a vontatókötelek is. Még az is, aki viszonylag könnyedén vette a nagy homokozót, sem tudhatta, hogy a végén nem egy mocsárban köt ki.
A versenykategóriában mindössze öt csapat ért be a negyvenből időre. A 15O indulóból mindössze 7O-8O jármű vette sikeresen a mai etapot. Többen a dűnék között éjszakáznak ma a sivatagban.
Az etap vége a már hagyományosnak számító táborhely, amit mindenki csak Budapest-Bamako Beach-nek még maurániai szerte is.
A gyengébb autókkal indulók egy egyszerűbb útvonalon közelítették meg ezt a lélegzetelállító partszakaszt, ahol a Szahara találkozik az Atlanti óceánnal. Itt egy másfél napos pihenő vár mindenkire, és az újabb apállyal újra útra kel a karaván, immáron Mauritánia fővárosa Noukchott felé.
A versenyben továbbra is szlovák Ulrich házaspár vezet, de még mindig nem behozhatatlan az előnyük.
Jól halad a Velorex, és a motorosok is derekasan állják a számukra igencsak mostoha időjárási viszonyokat. A kis Polski angol utasai reggel Nouadhibouban a lengyel hardware-rel küzdöttek, de a fiúk kitartása arra enged következtetni, hogy nem adják meg magukat egy könnyen. A buszok versenyében egyelőre kiegyenlített a küzdelem, mindketten kiválóan teljesítik az etapokat.
A BKV Volvo-ja ma az első homokbuckán elakadt és se előre se hátra nem tudott megmozdulni. Wernel László IFA-ja rántotta ki a Székesfehérváron épült terepjáró buszt. Mind a busz, mind az IFA holléte e sorok írásakor ismeretlen. Mauritániával egyetlen magyar mobilszolgáltatónak sincs roaming megállapodása. A műholdas számokon sem sikerült kapcsolatot teremteni.
Az esti táborhely 25 kilométerre van a legközelebbi lakott településtől. A helyi fegyveres erők itt is éberen vigyáznak a Budapest-Bamako résztvevőire. A holnapi etap vége Nouakchott, Mauritánia fővárosa.
2008-01-21, Banc Darguin Nemzeti Park, Mauritánia - A Budapest-Bamako mezőnye ma reggel rettenetes homokviharban vágott neki a 10. nap közel 500 kilométeres távjának.
A reggeli eligazításon Nouadhibou rendőrfőnöke is ott volt és biztosított mindenkit, hogy a teljes mauritán távon jelen lesz mind a rendőrség, mind a katonaság és biztosítja a versenyzők testi épségét. A főrendőr nemcsak, hogy megjelent, hanem a bamakosokkal töltötte az éjszakát a táborhelyen egy 22O-as Merci első ülésen. A mai útvonalon is lépten-nyomon fegyveres őrök tisztelegtek a bátor magyaroknak.
A rendőrökön kívül megjelent a Mauritán Turisztikai Szövetség elnöke is, aki végig kíséri a mezőnyt egészen a mali határig. Ez a példátlan vendégszeretet és kedvesség, ami a helyiekből árad az utolsó kételyeket is eloszlatta a résztvevőkben.
A start után a viszonylag könnyű autózásra számítók csalódtak, ugyanis a homokviharban sem az előttük, sem az utánuk haladókat nem látták. Sűrű szemekben fújta a homokot a szél. Még a tapasztalt sivatagi rókákat is meglepte a vihar.
Két útvonal közül lehetet ma választani. A verseny kategóriában indulók és a jobb, négykerék meghajtású járművekkel indulók keresztül autóztak a Banc D Arguin Nemzeti Park aranysárga homokdűnéi között. A park több száz vándormadár faj téli otthona. Valamint fókák, delfinek és bálnák élnek a park vizeiben. Ma előkerültek az ásók és a vontatókötelek is. Még az is, aki viszonylag könnyedén vette a nagy homokozót, sem tudhatta, hogy a végén nem egy mocsárban köt ki.
A versenykategóriában mindössze öt csapat ért be a negyvenből időre. A 15O indulóból mindössze 7O-8O jármű vette sikeresen a mai etapot. Többen a dűnék között éjszakáznak ma a sivatagban.
Az etap vége a már hagyományosnak számító táborhely, amit mindenki csak Budapest-Bamako Beach-nek még maurániai szerte is.
A gyengébb autókkal indulók egy egyszerűbb útvonalon közelítették meg ezt a lélegzetelállító partszakaszt, ahol a Szahara találkozik az Atlanti óceánnal. Itt egy másfél napos pihenő vár mindenkire, és az újabb apállyal újra útra kel a karaván, immáron Mauritánia fővárosa Noukchott felé.
A versenyben továbbra is szlovák Ulrich házaspár vezet, de még mindig nem behozhatatlan az előnyük.
Jól halad a Velorex, és a motorosok is derekasan állják a számukra igencsak mostoha időjárási viszonyokat. A kis Polski angol utasai reggel Nouadhibouban a lengyel hardware-rel küzdöttek, de a fiúk kitartása arra enged következtetni, hogy nem adják meg magukat egy könnyen. A buszok versenyében egyelőre kiegyenlített a küzdelem, mindketten kiválóan teljesítik az etapokat.
A BKV Volvo-ja ma az első homokbuckán elakadt és se előre se hátra nem tudott megmozdulni. Wernel László IFA-ja rántotta ki a Székesfehérváron épült terepjáró buszt. Mind a busz, mind az IFA holléte e sorok írásakor ismeretlen. Mauritániával egyetlen magyar mobilszolgáltatónak sincs roaming megállapodása. A műholdas számokon sem sikerült kapcsolatot teremteni.
Az esti táborhely 25 kilométerre van a legközelebbi lakott településtől. A helyi fegyveres erők itt is éberen vigyáznak a Budapest-Bamako résztvevőire. A holnapi etap vége Nouakchott, Mauritánia fővárosa.
Áki21-01-2008 22:15:58 // 29261
9. nap krónikája - Aknamező és magyar mauritán barátság
Hihetetlen biztonsági erők fogadják Mauritániában a Budapest-Bamakot.
Ma reggel a nyugat szaharai Dakhlában ébredt a Budapest-Bamako mezőnye. A csapatok hamar kigördültek, hogy megtegyék az utolsó 400 kilométert a marokkói fennhatóság alatt álló területen.
Néhány csapat azonban a box utcában kezdett ma reggel. Az autószerelők utcája hamar megtelt bamakos kocsikkal. Elsőként a 00-ás VW bogár gördült be. Ő már előző nap este ott várakozott. "A sziklás Dzsbel Szarhro és a köves folyómedrek sem viselték meg úgy a bogarat, mint egy dakhlai járdaszegély" - mondta Villám Géza miután a VW1600-os olajszűrője kilyukadt. Az öreg német járgány után begurult a 31-es kis lengyel és az Origo csapat is. Az Origó csapat megsérült a hűtőjét a helyszínen meghegesztették ügyes kezű szaharai mesterek. A bogarat is rendbe rakták, és a kis polákot is úgy pofozták helyre, mintha minden nap Polskit szerelnének.
Az utolsó csapatok délelőtt 11-kor hagyták el a várost, amikor a déli szél jelentősen megerősödött. A heves ellenszél nem is zavarta annyira a későn indulókat, mint a kegyetlen homokvihar, ami pillanatok alatt rémisztett meg mindenkit. Több csapat is szerelt a homokviharban az út szélén. "Kegyetlen volt. Olyan érzés volt, mint ha valaki smirglivel reszelné az arcunk" - mondta Jorgov Cana a Szahara Expressz csapat tagja.
Az Origó csapat kálváriája ma tovább folytatódott. Késő délután értek be a határ előtti utolsó benzinkúthoz, ahol gázolaj helyett 23 liter benzint nyomtak a tankjukba. Le kellett szívni az összes üzemanyagot, mielőtt tovább indultak volna. Nincs információnk arról, hogy zárás előtt elérték-e a marokkói határt.
A verseny nagy eseménye ma az volt, hogy második helyen álló 01-es DLC Racing Team feladja a versenyt. A marokkói autó behozatali papírjukat elvesztették, és a vámosok a határról visszafordították őket. Már indultak volna fájó szívvel vissza, amikor az autó egyik zugában megtalálták a fontos dokumentumot.
A határátlépés miatt ma csak két feladat várt a versenyzőkre. A mauritán oldalon lévő geo-caching feladatot többen az elaknásított nyugat szaharai oldalról akarták megközelíteni. Emiatt a bírók lefújták a mai versenynapot és törölték mindkét feladatot. "Furcsállom, hogy van aki az életét feláldozná 5 verseny pontért a Budapest-Bamakon" - nyilatkozta Polgár András versenybíró. Az esti előzetes értékelések szerint a feladatot mindössze két csapat, a szlovák Ulrichék és az időközben előkerült Dácia csapat teljesítette.
A határátkelésnél ma többen egy nagy kanállal kaptak az igazi Afrikából. Sokaknak csak a marokkói kilépés 5-6 órába tellett és a teljes átkelés 7-8 órát is igénybe vett. A marokkói határőrök egy új rendszert vezettek be. A határőrség és a vám kiléptetésen túl egy barátságos katonatiszt, egy olajfa hűsében mindenkinek az adatait kézzel feljegyezte egy nagy kockás lapú könyvbe. Itt volt a leghosszabb sor.
A marokkói határt a kietlen senki földje követte. A sziklás földút két oldalán látható kiégett és felrobbant autóroncsok mindenkit emlékeztetettek arra, hogy az út szélén túl gyilkos aknák lapulnak. "Az adrenalin szintem soha nem volt még ilyen magas" - mondta Mezei Gyula a 08-as BKV Team tagja és az MTV sztár műsorvezetője. E sorok írásakor még nincs tudomásunk arról, hogy bárki is aknára futott volna.
A magyarokat Mauritániában hihetetlen odafigyeléssel és eddig nem látott biztonsági intézkedésekkel fogadták. Az országba bevezető utat fegyveres egyenruhások és civil ruhás rendőrök figyelték. A ma esti szaharai sátortábort közel száz fegyveres katona és rendőr vigyázza. "Mi egész éjjel virrasztunk, hogy Önök nyugodtan aludhassanak ma este" - mondta Mohameden Ould Islam a nemzetbiztonsági hivatal egyik képviselője.
A táborhelyen megjelent Mohamed Deidy Nouadhibou tartomány kormányzója és Mustapha El Hassen a noudhiboui rendőrség parancsnoka is. Elmondták, hogy a minden tiszteletük és elismerésük a Budapest-Bamako résztvevői. "Megköszönjük, hogy bizalmat szavaztak országunknak azzal, hogy ellátogattak hozzánk. Megerősítem, hogy az Önök biztonsága ezen a héten a mi legfontosabb feladatunk" - mondta El Hassen kapitány. A határőrségen pedig elmondták, hogy a "mauritán-magyar barátság nevében egész éjjel nyitva tart a határátkelő, ami egyébként 8-kor bezárna". Holnap a helyi rendőrség parancsnoka fogja tájékoztatni az indulókat a legfrissebb biztonsági helyzetről.
A holnapi etap lesz az idei Bamako egyik legkeményebb napja. Közel 500 kilométer vár a versenyzőkre, kemény, dűnés sivatagi homokon.
Hihetetlen biztonsági erők fogadják Mauritániában a Budapest-Bamakot.
Ma reggel a nyugat szaharai Dakhlában ébredt a Budapest-Bamako mezőnye. A csapatok hamar kigördültek, hogy megtegyék az utolsó 400 kilométert a marokkói fennhatóság alatt álló területen.
Néhány csapat azonban a box utcában kezdett ma reggel. Az autószerelők utcája hamar megtelt bamakos kocsikkal. Elsőként a 00-ás VW bogár gördült be. Ő már előző nap este ott várakozott. "A sziklás Dzsbel Szarhro és a köves folyómedrek sem viselték meg úgy a bogarat, mint egy dakhlai járdaszegély" - mondta Villám Géza miután a VW1600-os olajszűrője kilyukadt. Az öreg német járgány után begurult a 31-es kis lengyel és az Origo csapat is. Az Origó csapat megsérült a hűtőjét a helyszínen meghegesztették ügyes kezű szaharai mesterek. A bogarat is rendbe rakták, és a kis polákot is úgy pofozták helyre, mintha minden nap Polskit szerelnének.
Az utolsó csapatok délelőtt 11-kor hagyták el a várost, amikor a déli szél jelentősen megerősödött. A heves ellenszél nem is zavarta annyira a későn indulókat, mint a kegyetlen homokvihar, ami pillanatok alatt rémisztett meg mindenkit. Több csapat is szerelt a homokviharban az út szélén. "Kegyetlen volt. Olyan érzés volt, mint ha valaki smirglivel reszelné az arcunk" - mondta Jorgov Cana a Szahara Expressz csapat tagja.
Az Origó csapat kálváriája ma tovább folytatódott. Késő délután értek be a határ előtti utolsó benzinkúthoz, ahol gázolaj helyett 23 liter benzint nyomtak a tankjukba. Le kellett szívni az összes üzemanyagot, mielőtt tovább indultak volna. Nincs információnk arról, hogy zárás előtt elérték-e a marokkói határt.
A verseny nagy eseménye ma az volt, hogy második helyen álló 01-es DLC Racing Team feladja a versenyt. A marokkói autó behozatali papírjukat elvesztették, és a vámosok a határról visszafordították őket. Már indultak volna fájó szívvel vissza, amikor az autó egyik zugában megtalálták a fontos dokumentumot.
A határátlépés miatt ma csak két feladat várt a versenyzőkre. A mauritán oldalon lévő geo-caching feladatot többen az elaknásított nyugat szaharai oldalról akarták megközelíteni. Emiatt a bírók lefújták a mai versenynapot és törölték mindkét feladatot. "Furcsállom, hogy van aki az életét feláldozná 5 verseny pontért a Budapest-Bamakon" - nyilatkozta Polgár András versenybíró. Az esti előzetes értékelések szerint a feladatot mindössze két csapat, a szlovák Ulrichék és az időközben előkerült Dácia csapat teljesítette.
A határátkelésnél ma többen egy nagy kanállal kaptak az igazi Afrikából. Sokaknak csak a marokkói kilépés 5-6 órába tellett és a teljes átkelés 7-8 órát is igénybe vett. A marokkói határőrök egy új rendszert vezettek be. A határőrség és a vám kiléptetésen túl egy barátságos katonatiszt, egy olajfa hűsében mindenkinek az adatait kézzel feljegyezte egy nagy kockás lapú könyvbe. Itt volt a leghosszabb sor.
A marokkói határt a kietlen senki földje követte. A sziklás földút két oldalán látható kiégett és felrobbant autóroncsok mindenkit emlékeztetettek arra, hogy az út szélén túl gyilkos aknák lapulnak. "Az adrenalin szintem soha nem volt még ilyen magas" - mondta Mezei Gyula a 08-as BKV Team tagja és az MTV sztár műsorvezetője. E sorok írásakor még nincs tudomásunk arról, hogy bárki is aknára futott volna.
A magyarokat Mauritániában hihetetlen odafigyeléssel és eddig nem látott biztonsági intézkedésekkel fogadták. Az országba bevezető utat fegyveres egyenruhások és civil ruhás rendőrök figyelték. A ma esti szaharai sátortábort közel száz fegyveres katona és rendőr vigyázza. "Mi egész éjjel virrasztunk, hogy Önök nyugodtan aludhassanak ma este" - mondta Mohameden Ould Islam a nemzetbiztonsági hivatal egyik képviselője.
A táborhelyen megjelent Mohamed Deidy Nouadhibou tartomány kormányzója és Mustapha El Hassen a noudhiboui rendőrség parancsnoka is. Elmondták, hogy a minden tiszteletük és elismerésük a Budapest-Bamako résztvevői. "Megköszönjük, hogy bizalmat szavaztak országunknak azzal, hogy ellátogattak hozzánk. Megerősítem, hogy az Önök biztonsága ezen a héten a mi legfontosabb feladatunk" - mondta El Hassen kapitány. A határőrségen pedig elmondták, hogy a "mauritán-magyar barátság nevében egész éjjel nyitva tart a határátkelő, ami egyébként 8-kor bezárna". Holnap a helyi rendőrség parancsnoka fogja tájékoztatni az indulókat a legfrissebb biztonsági helyzetről.
A holnapi etap lesz az idei Bamako egyik legkeményebb napja. Közel 500 kilométer vár a versenyzőkre, kemény, dűnés sivatagi homokon.
GTVili21-01-2008 21:06:49 // 29260
Ma reggel a Maglód-i OMV kúton egy gyönyörű 155-sel....Talán IDC-XXX rendszámmal.
A péztárnál beáll mögém,hátrafordulok:Gratula a vashoz,nagyon szép!
-Öööö...Köszönöm szépen!
-A fórumon is fent vagy?
-Mit? Jaaaa...neeem.(mosoly)Majd ha lessz egy jó főképem!
A péztárnál beáll mögém,hátrafordulok:Gratula a vashoz,nagyon szép!
-Öööö...Köszönöm szépen!
-A fórumon is fent vagy?
-Mit? Jaaaa...neeem.(mosoly)Majd ha lessz egy jó főképem!
koz21-01-2008 18:00:34 // 29259
kod21-01-2008 09:19:47 // 29258
Szolgálati közlemény: tegnap kalandos úton egy 147 vagy 156 kulcsa került hozzám. A kulcsot a Hajógyári szigeten találták. Aki megmondja hogy mi van még a karikán az nálam átveheti a kulcsot.
Tedi20-01-2008 21:45:51 // 29257
Ma délután 3 körül az 1-es főúton Bicske magasságában 1 km-en belül 3 Alfával villantottam össze. Meg ne kérdezzétek, hogy milyenek voltak, mert nem emlékszem :) Illetve egy 156-ra igen, de a többi...
Ferko20-01-2008 21:34:31 // 29256
Az elkövetkezendő két hétben tessék figyelni egy zöld 146-ot is!:-DD
Angyal Rita20-01-2008 17:30:55 // 29255
Sziasztok!
Ma este, ahogy mentem felfelé, Dávidföldre, szembejött az első hajtűkanyarban egy szép rosso 156, benne egy lány, integettünk egymásnak, nem tudom, tag- e itt, innen is üdv neki!
Ma este, ahogy mentem felfelé, Dávidföldre, szembejött az első hajtűkanyarban egy szép rosso 156, benne egy lány, integettünk egymásnak, nem tudom, tag- e itt, innen is üdv neki!
Vikking 31120-01-2008 16:07:51 // 29254
Tegnap Gödöllőn, a vasútállomástól Isaszeg felé, kikanyarodó 147 , facelift, piros... Kölcsönös villogás, integetés megvolt :)
Áki20-01-2008 12:18:04 // 29253
8. nap krónikája
2008-01-19 Dakhla, Marokkó - a 8. nap krónikája
Ma reggel csodálatos napfelkeltére ébredtek a Budapest-Bamako résztvevői. A Tatuin bolygó átmeneti megszállói a reggel 7 órás eligazításra mindannyian felsorakoztak. Izgatottak voltak hiszen az úti cél a nyugat-szaharai Dakhla városa. Az út mentén még ma is több helyen aknás területek vannak, így aki nem figyelt rendesen, könnyen bajba juthatott volna.
Más is lázban tartotta a versenykategóriában indulókat. Felmerült, hogy bizonyos versenyzők csalással jutottak előnyhöz. Egészen pontosan, hogy bizonyos a túrakategóriában induló társaik segítik őket. Ezért a versenybírók kénytelenek voltak módosítani a versenyszabályokat, ami még soha nem fordult elő a Budapest-Bamako történetében. A módosítás arról szól, hogy minden versenyzőnek le kell fotóznia magát az adott geocaching pontnál, hogy ezzel is igazolja, hogy valóban ott járt.
A mai nap volt a Budapest-Bamako 8. napja, ami a féltávnak felel meg. A versenyben kiélezett a helyzet, még semmi nem dőlt el, senkinek sincs behozhatatlan előnye.
A mai napon hat kisebb tájékozódási feladatot oldottak meg a versenyzők, de nem is ez, inkább a több mint 900 kilométeres maratoni hosszúságú etap tette próbára a mezőny tűrőképességét. A táj monotonságában a néha felbukkanó óceán tajtékos hullámai csaltak derűt a mezőny tagjainak arcára.
Layoune városát elérve még egy megmosolyogtató vagy éppen kétségbeejtő esett történt. A 7-es busz kapitánya elvesztette a buszát. A versenyzők által használt rádiókon kért segítséget a csuklós Ikarus megtalálásához, így a város apraja nagyja a 7-est kereste. „Remélem arról van szó, hogy a társaim csak megtréfáltak és nem arról, hogy ellopták a buszt.” – nyilatkozta Aravind Bremadaman. Estig nem érkezett hír róla, hogy előkerült volna.
A holnapi nap a nagy átkelés napja. Mindenki izgatottan várja, hogy milyen lesz a fogadtatás Mauritániában. Nouadibhou rendőrfőnöke ígéretet tett a szervezőknek, hogy személyesen látogatja meg a tábort, előadást tart a mauritán biztonsági előírásokról és mindenki kérdésére igyekszik választ adni.
2008-01-19 Dakhla, Marokkó - a 8. nap krónikája
Ma reggel csodálatos napfelkeltére ébredtek a Budapest-Bamako résztvevői. A Tatuin bolygó átmeneti megszállói a reggel 7 órás eligazításra mindannyian felsorakoztak. Izgatottak voltak hiszen az úti cél a nyugat-szaharai Dakhla városa. Az út mentén még ma is több helyen aknás területek vannak, így aki nem figyelt rendesen, könnyen bajba juthatott volna.
Más is lázban tartotta a versenykategóriában indulókat. Felmerült, hogy bizonyos versenyzők csalással jutottak előnyhöz. Egészen pontosan, hogy bizonyos a túrakategóriában induló társaik segítik őket. Ezért a versenybírók kénytelenek voltak módosítani a versenyszabályokat, ami még soha nem fordult elő a Budapest-Bamako történetében. A módosítás arról szól, hogy minden versenyzőnek le kell fotóznia magát az adott geocaching pontnál, hogy ezzel is igazolja, hogy valóban ott járt.
A mai nap volt a Budapest-Bamako 8. napja, ami a féltávnak felel meg. A versenyben kiélezett a helyzet, még semmi nem dőlt el, senkinek sincs behozhatatlan előnye.
A mai napon hat kisebb tájékozódási feladatot oldottak meg a versenyzők, de nem is ez, inkább a több mint 900 kilométeres maratoni hosszúságú etap tette próbára a mezőny tűrőképességét. A táj monotonságában a néha felbukkanó óceán tajtékos hullámai csaltak derűt a mezőny tagjainak arcára.
Layoune városát elérve még egy megmosolyogtató vagy éppen kétségbeejtő esett történt. A 7-es busz kapitánya elvesztette a buszát. A versenyzők által használt rádiókon kért segítséget a csuklós Ikarus megtalálásához, így a város apraja nagyja a 7-est kereste. „Remélem arról van szó, hogy a társaim csak megtréfáltak és nem arról, hogy ellopták a buszt.” – nyilatkozta Aravind Bremadaman. Estig nem érkezett hír róla, hogy előkerült volna.
A holnapi nap a nagy átkelés napja. Mindenki izgatottan várja, hogy milyen lesz a fogadtatás Mauritániában. Nouadibhou rendőrfőnöke ígéretet tett a szervezőknek, hogy személyesen látogatja meg a tábort, előadást tart a mauritán biztonsági előírásokról és mindenki kérdésére igyekszik választ adni.
GEORGE20-01-2008 03:34:13 // 29252
Előfordul ez is néha, néha :-)
Halesz20-01-2008 02:25:02 // 29251
Na akkor ilyenkor szokás szétoffolni a topicot! :)
GEORGE20-01-2008 02:19:17 // 29250
Mit csodálkozol ilyenkor már mindenki alszik, kivéve mink :-))
Halesz20-01-2008 02:17:29 // 29249
Én meg most jöttem haza mosatásból... kezdenek felszáradni az utak, fúj a szél, 10 fok van (hajnali 2-kor...)... Holnapra meg napsütést mondanak. Megérdemelte az autóm az ápolást, már nagyon durván koszos volt.
Viszont egy alfával sem taliztam :(
Viszont egy alfával sem taliztam :(
Áki20-01-2008 00:22:38 // 29248
A 7.nap krónikája
2008-01-18 Tatooine bolygó, Marokkó
Ma reggel 7 órakor a marokkói Tatából startolt el a Budapest-Bamako mezőnye. A mesebeli Dzsbel Szarhro hegység előző napi etapja rendesen megtépázta az autókat, de reggelre minden nagyobb problémát sikerült megjavítani.
Bár az 140-es SZKBE csapat pár kilométer után lerobbant ismét, de az arra járó BKV busz felvette néhány utasukat, és jegy ellenében elszállította őket a legközelebbi városig. Derül ki a BKV sajtközleményéből. Ott sikeresen megszervezték a mentést, így mire a bevontatott jármű odaért, már felkészülve várták a helyi szerelők őket.
A 122-es csapat tagjai Villám Tibor és Molnár Tibor még egy kedves kötelességüknek tettek eleget. A magyarországi Tata városa ajándékokat küldött a marokkói Tatának. Fogadásukra összesereglett a város apraja nagyja. Magyar népviseletbe öltözött gyerekek és a városka polgármestere üdvözölte őket. Közös teázással és tánccal köszönték meg a kedves ajándékokat.
A mai verseny erősen szétzilálta a mezőnyt. Egy elírás került az itinerbe, így sokan, akik nem észlelték időben a hibát hamar az algériai határon találták magukat. Óvás nem történt. Tulajdonképpen a póruljártak még hálásak is voltak az élményért és semmivel össze nem hasonlítható természeti csodakért, ami útközben fogadta őket. Az apró falvak egyszerű szépsége, a helyiek kedvessége és vendégszeretete mindenkit kárpótolt a nehézségekért.
Történt ma egy olyan eset is, ami sajnos néha előfordul a hosszú összezártság miatt. Az egyik csapat két tagja annyira összeveszett egymással, hogy egyikük ott hagyta a másikat az útszélén hálózsák és étel nélkül és továbbhajtott. A szerencsétlenül járt felet végül az M1-es rajtszámú Coimbra Racing mentor csapat vette fel és szállította a napi etap céljába. A bamakosok összetartására jellemző, hogy a srác nem maradt étel és meleg takaró nélkül. Az érintettek nevük elhallgatását kérték.
Ma a 23-as rajtszámú Brilum Dream Team feladta a versenyt. "Kardántengelytörés miatt nem tudunk tovább versenyezni" - mondta Bartal Attila. "De Bamakoig lemegyünk" - tette hozzá.
A Daciaval Bamakoba csapata ma este ért a tegnapi táborhelyre, Tatára. Egész éjjel és nappal vezettek, hogy utolérjék a mezőnyt.
A 31-es kis Polskit tegnap Zagorában pofozták helyre. A pilóták még mindig úton vannak a mai táborhoz.
A mai etap vége egy elhagyott katonai támaszpont Tan-Tan városától 70 km-re, ahol a beérkezőket a 7-es csuklós Ikarus busz csapata várta csapolt sörrel, tánccal, diszkó gömbbel és minden egyéb party kellékkel. A hangulat kiváló. Mindenki reménykedve várja a holnapi szakaszt melynek vége a nyugat szaharai Dakhla városa lesz. A táv 650 km, főleg kő- és homoksivatag.
2008-01-18 Tatooine bolygó, Marokkó
Ma reggel 7 órakor a marokkói Tatából startolt el a Budapest-Bamako mezőnye. A mesebeli Dzsbel Szarhro hegység előző napi etapja rendesen megtépázta az autókat, de reggelre minden nagyobb problémát sikerült megjavítani.
Bár az 140-es SZKBE csapat pár kilométer után lerobbant ismét, de az arra járó BKV busz felvette néhány utasukat, és jegy ellenében elszállította őket a legközelebbi városig. Derül ki a BKV sajtközleményéből. Ott sikeresen megszervezték a mentést, így mire a bevontatott jármű odaért, már felkészülve várták a helyi szerelők őket.
A 122-es csapat tagjai Villám Tibor és Molnár Tibor még egy kedves kötelességüknek tettek eleget. A magyarországi Tata városa ajándékokat küldött a marokkói Tatának. Fogadásukra összesereglett a város apraja nagyja. Magyar népviseletbe öltözött gyerekek és a városka polgármestere üdvözölte őket. Közös teázással és tánccal köszönték meg a kedves ajándékokat.
A mai verseny erősen szétzilálta a mezőnyt. Egy elírás került az itinerbe, így sokan, akik nem észlelték időben a hibát hamar az algériai határon találták magukat. Óvás nem történt. Tulajdonképpen a póruljártak még hálásak is voltak az élményért és semmivel össze nem hasonlítható természeti csodakért, ami útközben fogadta őket. Az apró falvak egyszerű szépsége, a helyiek kedvessége és vendégszeretete mindenkit kárpótolt a nehézségekért.
Történt ma egy olyan eset is, ami sajnos néha előfordul a hosszú összezártság miatt. Az egyik csapat két tagja annyira összeveszett egymással, hogy egyikük ott hagyta a másikat az útszélén hálózsák és étel nélkül és továbbhajtott. A szerencsétlenül járt felet végül az M1-es rajtszámú Coimbra Racing mentor csapat vette fel és szállította a napi etap céljába. A bamakosok összetartására jellemző, hogy a srác nem maradt étel és meleg takaró nélkül. Az érintettek nevük elhallgatását kérték.
Ma a 23-as rajtszámú Brilum Dream Team feladta a versenyt. "Kardántengelytörés miatt nem tudunk tovább versenyezni" - mondta Bartal Attila. "De Bamakoig lemegyünk" - tette hozzá.
A Daciaval Bamakoba csapata ma este ért a tegnapi táborhelyre, Tatára. Egész éjjel és nappal vezettek, hogy utolérjék a mezőnyt.
A 31-es kis Polskit tegnap Zagorában pofozták helyre. A pilóták még mindig úton vannak a mai táborhoz.
A mai etap vége egy elhagyott katonai támaszpont Tan-Tan városától 70 km-re, ahol a beérkezőket a 7-es csuklós Ikarus busz csapata várta csapolt sörrel, tánccal, diszkó gömbbel és minden egyéb party kellékkel. A hangulat kiváló. Mindenki reménykedve várja a holnapi szakaszt melynek vége a nyugat szaharai Dakhla városa lesz. A táv 650 km, főleg kő- és homoksivatag.
Mike.19-01-2008 22:17:37 // 29247
És pár perc alatt lett minden ilyen fehér. A kelet pesti Fiatnál még semmi, amire a pólushoz értünk ott már gázos volt a helyzet.
ystuc19-01-2008 21:57:21 // 29246
Dúrva. Itt Bp-n nem is emléxem, hogy valaha is jártam volna ekkora ködben.
Mike.19-01-2008 21:56:10 // 29245
Bp. ről kifelé már gáz volt, az 5-ösön csak xarabb lett , aztán a 0-ás és Kiskunlacházáig az 51-is extra gáz. Dunavecse-Solt környékén volt egy 20 km es rész ahol semmi köd sem volt.
ystuc19-01-2008 21:53:21 // 29244
50-nel? Akkora köd volt arrafelé?
Mike.19-01-2008 21:51:14 // 29243
És te még így is hamarabb hazaértél mint én. Nekem 50 -el kellett mennem végig. :-/
De legalább a fogyasztásom király lett! :-))
De legalább a fogyasztásom király lett! :-))
Mike.19-01-2008 21:49:22 // 29242
Ma délután elugottam Györbe. Az oda és vissza úton találkoztam jó pár alfával. Egy kivételével senki nem intett, villogott vissza. Az az egy köszönő egy fekete 155-ös volt , akinek meg én nem intettem, későn vettem észre, Bocsi. :-))
Zsolt15519-01-2008 21:47:03 // 29241
Én hazafelé a Lehel térnél találkoztam "LacaAlfa33"-al, és egy másik Alfával, de őt csak félig láttam. De bőszen integettünk egymásnak. :-)))
Csöri19-01-2008 21:37:44 // 29240
Jó kis tali lehetett.:)))))
Én ma Poloval és Erhardal taliztam a szfvári pláza tetején.:)
Én ma Poloval és Erhardal taliztam a szfvári pláza tetején.:)
GEORGE19-01-2008 21:35:25 // 29239
nem vettem annak...
Tedi19-01-2008 21:34:05 // 29238
Ma reggel kilenc körül egy 145-ös tesóval intettünk össze a Petőfi hídon és haladtunk együtt a Fehérvári útig. A kis boxin sport kipuff volt, nagyon brutál hangja volt :)
Üdv itt is
Üdv itt is
ystuc19-01-2008 21:32:56 // 29237
Tényleg nagy köd volt. Jó, én nem szemrehányásnak írtam, csak átadtam, az infót...
GEORGE19-01-2008 21:31:12 // 29236
A komoly ködre való tekintettel nem mentem be...nekem még hátra volt 120km....
majd legközelebb :-)
majd legközelebb :-)
ystuc19-01-2008 21:29:47 // 29235
De, még ott voltunk. Bo is 23:15 körül ért oda. Mondjuk addigra megfogyatkoztunk, Diával mi is akkortájt indultunk. Éjfél elött pár perccel értünk haza.
GEORGE19-01-2008 21:25:25 // 29234
Bo drágámmal volt szerencsém a bowlingon talizni :-)
23:20 fele jártam a Lurdynál gondolom ekkor már nem voltatok ott ....
23:20 fele jártam a Lurdynál gondolom ekkor már nem voltatok ott ....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
391
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?