Akinek valami még hiányzik keressen :-)

Speed22-03-2008 14:50:29 //
12226
Ok! Mindent nem tudhatok. :)) De az aljanépnek a V motor mást jelent. Érdekes hogy ez különbözteti meg a kettőt, bár, így már logikus miért.
Szilárd22-03-2008 14:49:31 //
12225
Ha tudsz szerezni még,akkor engem is érdekelne 1 db.
Üdv!
Megjöttek a 164-es modellek! Gyönyörű kidolgozással, ahogy azt a Minichampstől megszoktuk.
A rossz hír, hogy csak 4 db-ot tudtam felhajtani egyelőre, úgyhogy rendelési sorrendben tudom kiszolgálni az igényeket:
Whiteshark
Ottó164
GT
ystuc
Átvehetők keddtől Bp-en, v. ápr. 12-n Esztergomban, v. megbeszélés szerint.
Ár: 36,5 Euro vagy 9600 Ft.
A Ft-os ár még nem fix (csak 90 %), ugyanis csak kb. emléxem, hogy váltotta az OTP az Eurót.
Pontosabbat a számlalevél megérkezée után
Buksi22-03-2008 12:52:53 //
12223
És akkor hogyan oldottad meg a lámpák alatt a festést? :-)
GT Ɨ|ѯ22-03-2008 12:46:06 //
12222
1ébként az elsőket sem,mert gyönyörűen síkba vannak ragasztva...:-))
Buksi22-03-2008 12:44:53 //
12221
Az már inkább ilyen utópepecselési "meló"! :-))))))
Buksi22-03-2008 12:44:09 //
12220
Jah, tényleg! Azt nem! :-(
Azt hittem, hogy az elsőkre gondolsz! :-)
GT Ɨ|ѯ22-03-2008 12:34:35 //
12219
Még maradt 1 kis tisztázás a krómfesték szélénél ,körbe az ablakoknál,de majd máskor:-)
GT Ɨ|ѯ22-03-2008 12:33:16 //
12218
12181-es hsz:-)
GT Ɨ|ѯ22-03-2008 12:32:46 //
12217
a 155 DTM hátsó lámpát nem lehet lefeszegetni:-))
De már lefestettem,nem robbantottam le:-)
Buksi22-03-2008 12:31:46 //
12216
Húúú, gyönyörű lett! :-O
Buksi22-03-2008 12:31:14 //
12215
Miért? :-)
GT Ɨ|ѯ22-03-2008 12:28:24 //
12214
GT Ɨ|ѯ22-03-2008 12:26:52 //
12213
Felejtős!!!:-))
Buksi22-03-2008 12:08:21 //
12212
Próbáld meg egy nagyon vékony szikével körbefeszegetni! Csak óvatosan! :-)
GT Ɨ|ѯ22-03-2008 09:04:07 //
12211
"Szakmai" kérdés:
Leragasztott lámpákat mivel tudom sérülés nélkül levenni a műanyag kasztniról??
(Festés végett)
GT Ɨ|ѯ21-03-2008 20:56:30 //
12210
remélem is!:-)
Buksi21-03-2008 19:31:30 //
12209
Biztos akad majd valami jó vétel! :-)
GT Ɨ|ѯ21-03-2008 19:30:49 //
12208
tesztelem ám majd őket!:-)
csak legyen végre valami...
Buksi21-03-2008 19:29:22 //
12207
A Tamiya után a Heller, Revell az, amit esetleg még vennék! Ezekkel már volt "dolgom", a minőségük is egész jó! :-)
GT Ɨ|ѯ21-03-2008 19:27:51 //
12206
Airfix - sorry!!:-)))
GT Ɨ|ѯ21-03-2008 19:27:14 //
12205
Kíváncsi vagyok még az Airflex-re is bár nagyon nagy csodát ( ott sem ) várok-Made in England:.-DD
Múlt 7-en láttam pár Heller ( Francia ) modellt polcon Gödön-nem tűnnek gagyinak ( AR nem volt köztük:-(((
Buksi21-03-2008 19:24:10 //
12204
Ha választani kellene, akkor én is inkább a Tamiya-ra voksolnék! :-)
GT Ɨ|ѯ21-03-2008 19:22:59 //
12203
Annyira nem fogott meg a Gunzle ..pedig japcsi ez is,mégis 1 Tamiya jobban tecc,nekem:-))
Buksi21-03-2008 19:20:29 //
12202
Már kíváncsi vagyok rá! :-))
GT Ɨ|ѯ21-03-2008 19:17:55 //
12201
vasárnap kész lesz a GTAm:-)
majd tolok fel róla párat:-DD
Buksi21-03-2008 19:14:29 //
12200
Okés! :-)
De ha gondolod csinálhatsz többet is! ;-))))
GT Ɨ|ѯ21-03-2008 18:52:08 //
12199
ok:-)
már csak 1 lesz:
-mikor kész az összes matrica.és begurul a plexigarázsba.:-DDDD
Buksi21-03-2008 18:47:54 //
12198
Áhh, értem! Akkor majd a fotókat se mellőzd! ;-))))
GT Ɨ|ѯ21-03-2008 18:42:04 //
12197
nem volt fényezve,csak matricázva...-így vettem.
Most le lett takarítva és fényezve,majd kapja a matricaszettet:-))
Buksi21-03-2008 17:30:31 //
12196
De nagyon szép! :-)
Buksi21-03-2008 17:29:36 //
12195
Mit kellett rajta felújítani? :-O
GT Ɨ|ѯ21-03-2008 15:05:32 //
12194
Gratula!!
( meg happy Birthday )
Szép a bordó 33-as!:-))
GT Ɨ|ѯ21-03-2008 14:03:19 //
12191
GT Ɨ|ѯ21-03-2008 12:58:55 //
12190
Jó lenne!:-DD
Ahogy az 55-öst is megoldottad!:-))
SKrisz21-03-2008 12:55:52 //
12189
Nincs! Szerezzek? :))
GT Ɨ|ѯ21-03-2008 12:54:00 //
12188
Nincs valami Alfád eladó??:-)
SKrisz21-03-2008 12:53:37 //
12187
Asszem erről beszéltem én is! :)))
SKrisz21-03-2008 12:53:02 //
12186
Nemcsak a 84-es Testarossa, de az utós 512, 512M is 180 fokos V motorral szerelt volt. Aztán abbahagyták a gyártást... leginkább gazdasági okokból gondolom... Az ok egyébként amiért kitalálta a Ferrari, hogy neki ez kell, az súlypont volt. A 180 fokosnál sokkal alacsonyabb volt, mint egy "sima" 90 vagy 60 fokos V motor esetében.
SKrisz21-03-2008 12:50:22 //
12185
Ahogy Bandi75 azt már elmondta ami 180 fok az nem mind boxer. A főtengely tagolása más a boxernél és már a V motornál /Egyikben egymással azonos, másiknál egymással ellentétes ütemben mozognak a "szemközti" hengerek! :)/
GT Ɨ|ѯ21-03-2008 12:49:28 //
12184
ezzel próbálkozgatok most..:-)))
GT Ɨ|ѯ21-03-2008 12:46:49 //
12183
már csak a hátsó lámpák festése van hátra-majd vasárnap végzek vele:-))
Mi az, már kész a GTA 2000? :-O
GT Ɨ|ѯ21-03-2008 12:29:21 //
12181
Felújításba kezdtem:-))
( jobb híján..)

bandi7521-03-2008 12:20:19 //
12179
a 84-es testarossa legalábbis tuti hogy nem az... pedig az is 12 henger flat. ebből valószínűsithető, hogy a 512-es sem. kicsit keveri az irodalom a flat és boxer elnevezéseket, de valahol biztos utána lehet nézni
bandi7521-03-2008 12:15:47 //
12178
szemben van, de a főtengely osztása miatt nem boxer, hanem V. maradjunk ennyiben :-) . minden boxer 180-fokos, de nem minden 180-fokos boxer :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.