hát ez nem az:-)
nem olajkályha:-D
Forum >> A jövő Alfái
GT Ɨ|ѯ09-10-2009 19:14:14 // 11542
Grando09-10-2009 18:52:51 // 11541
Ez nem az az arctalan nevenincs seíze-sebűze univerzális autó az OMV reklámból? :DDD
Inter156 (il mascalzone)09-10-2009 18:52:19 // 11540
De jó kis piros szánkó!!! Garázsba is,vitrinbe is:-))))
GT Ɨ|ѯ09-10-2009 18:47:16 // 11539
Montreal concept:-)
na,ez kellene, nem terepjáró:-DD
na,ez kellene, nem terepjáró:-DD
Vikking 31109-10-2009 18:12:54 // 11538
Persze... Na mindegy, kicsit abszurd ez az eu, értemén hogy a németeknek meg a franciáknak meg az angoloknak jó KELL, hogy legyen és ezért védik a saját termékeiket, de akkor hol maradunk mi pl a mezőgazdaságunkkal amire méreteihez ill teljesítőképességéhez mérten alig adnak támogatást?! De akkor mire fel mondják, hogy esélyegyenlőség? Arról nem beszélve hogy furamódon mégsem mehetek én oda dolgozni ahova akarok, még az eun belül sem.
De én vagyok a tökhülye hogy euroszkeptikus vagyok... Nem baj, felvállalom....
De én vagyok a tökhülye hogy euroszkeptikus vagyok... Nem baj, felvállalom....
GT Ɨ|ѯ09-10-2009 18:07:53 // 11537
nem,nem kicsit!:-(
Xixo09-10-2009 17:06:34 // 11536
Itthon. De az EU-ban is sokkal drágább. Usa 22dollár, dojcse 27euró, itthol 8,8mill.
Vikking 31109-10-2009 16:59:41 // 11535
Az addig oké, de amíg még rájön a kevés regisztrációs díj is, meg mittomén.... Áhh...
Vikking 31109-10-2009 16:59:05 // 11534
Azért (sajnos) V8 gyártásban is előrébb járnak mint mi a két típusban bemutatott egy darab 2.6 V8-asunkkal :)))))
De értem mit mondasz, nem kötekszem :D
De értem mit mondasz, nem kötekszem :D
Xixo09-10-2009 16:47:23 // 11533
Értem én, hogy mire gondolsz, de azt oldjuk meg inkább magunk, ahhoz értünk elvileg. Terepjárót meg ők tudnak csinálni, azt vegyük át tőlük, ha nagyon muszáj.
Xixo09-10-2009 16:45:05 // 11532
Mondjuk ha ezen tudnának valamit csűrni-csavarni és valahogy EU-s céggé tenni a Dodge-ot és nem lenne rá az a kurva sok vám....
Na az betenne szerintem néhány gyárnak!
Na az betenne szerintem néhány gyárnak!
Vikking 31109-10-2009 16:41:45 // 11531
Hát egen, de ha már muszáj valamelyest identitást veszteni, akkor inkább egy hátsókerekes V8-as Mustang - verő sportautóval mint egy ilyen tehénnel... Nem? :)
Xixo09-10-2009 16:40:53 // 11530
Na ez így kemény lenne! :))
Vikking 31109-10-2009 16:40:33 // 11529
Bááááá...................
Nem a Te munkád miatt... Hanem csak az alapötlet miatt.... Bloáááááá......
főleg mondjuk MiTo lámpákkal? Naaa? :DDDD fokozzuk? :P
Nem a Te munkád miatt... Hanem csak az alapötlet miatt.... Bloáááááá......
főleg mondjuk MiTo lámpákkal? Naaa? :DDDD fokozzuk? :P
Vikking 31109-10-2009 16:39:08 // 11528
Így van, én tudom. Nevetséges árakon vannak odakint a honi autók...
És itthon sem a szállítási költség miatt kerül 10 millába egy Mustang.... :@
És itthon sem a szállítási költség miatt kerül 10 millába egy Mustang.... :@
Xixo09-10-2009 16:38:39 // 11527
Őszintén szólva Alfaként nekem se kéne annyira, maradjunk már "önmagunk". :)
Xixo09-10-2009 16:36:37 // 11526
Az a különbség, hogy kint fele ennyibe kerül! És ez nem túlzás, hanem frankón a felébe kerül!! Úgyhogy persze, hogy bárki megveszi. Gondolom itt is inkább vennének Alfát mint Fiatot, ha ugyan annyiba kerülne. Kint is csak az európai márkákat kell megfizetni, ott is a sznobság mércéje egy merci vagy bömös.
De egy az egyben átcimkézni mindenképp gáz!!!
De egy az egyben átcimkézni mindenképp gáz!!!
ystuc09-10-2009 16:34:46 // 11525
Ez így egy kicsit hányinger...
mesa09-10-2009 16:32:10 // 11524
Giulia Crosswagon 4x4 Weekend 2012-
Vikking 31109-10-2009 16:30:44 // 11523
Háááát - háááát... :) Nem értünk egyet :) Nekem egyik sem igazából :)
De ezen nem fogunk összeveszni.
De ezen nem fogunk összeveszni.
Xixo09-10-2009 16:28:39 // 11522
Üzletileg biztos bejött nekik, csak mondjuk ha 10 éve azt mondom neked, hogy Porsche terepjáró meg 4 ajtós Porsche, akkor jó esetben is körülröhögtél volna. :))
Xixo09-10-2009 16:27:03 // 11521
Xixo09-10-2009 16:21:51 // 11520
Inkább ez, mint egy divatbömös vagy kúakárhányas. Igaz a régebbiek jobban tetszenek, a baxottnagy Ramok. :)
Vikking 31109-10-2009 16:21:02 // 11519
Egyébként visszatérve: Ha tényleg arról lesz szó, hogy átcímkézik a dodgeokat Alfává (amire ha belegondoltok tök kevés esély lenne, a Dodge odaát a prolik autója, tehát inkább a Fiathoz kéne hogy köze legyen mint a konszern sportos márkájához, de nem vagyok én hozzáértő ...), akkor tényleg jobban járunk ha a challengerekkel meg ilyen okosságokkal jönnek ide mint egy ilyen böszme fasztarisznyával...
Buksi09-10-2009 13:36:39 // 11518
Nekem meg pláne! :-))
Ferko09-10-2009 12:56:53 // 11516
Akár az is jó lenne.:-DD
Vikking 31109-10-2009 12:50:01 // 11515
V6TB-t mindenkinek!
Teddy 4 prezident' !!!!!!!!!
:D
Teddy 4 prezident' !!!!!!!!!
:D
Tedi09-10-2009 12:46:42 // 11514
Downsizing van, már mindenki inkább turbósít, szvsz a V6 TB lehet reális :) Na nem mintha azzal bármi bajom lenne, sőt..:)
Buksi09-10-2009 12:23:15 // 11512
Jöhetnének új V6 mocik is! ;-)))
Tom1209-10-2009 12:10:12 // 11511
...akarom mondani - utópia.:-)
Tom1209-10-2009 12:06:09 // 11510
Nem utólia, sok - sok pénz... :-))
Ferko09-10-2009 12:04:06 // 11509
Én annak örülnék, ha az Alfa teljes egészében önálló lenne. elkezdene gyártani hátsókerekes ótókat, régi V6 mocikkal.:-DDDDD
Tudom tudom......utópia.:-D
Tudom tudom......utópia.:-D
Vikking 31109-10-2009 11:48:20 // 11508
Azért Instant get :P
Tom1209-10-2009 11:32:33 // 11507
"Hát azért megnézném hogy mennyire ámulnál el egy Challengerben, akármelyik aláfhoz képest (akár GTA is lehet felőlem...)"
Ja, kérem, a Challengert egy "bimotore" GTA-hoz lehetne hasonlítani, úgyis kb 2x akkora motorja van.:-))
Ja, kérem, a Challengert egy "bimotore" GTA-hoz lehetne hasonlítani, úgyis kb 2x akkora motorja van.:-))
Tom1209-10-2009 11:28:52 // 11506
Lehet, hogy az is bejön... Már a "családi" Aston Martin is készül. :-)
Tom1209-10-2009 11:27:21 // 11505
aztógyár = autógyár :-)
Tom1209-10-2009 11:26:35 // 11504
Vedd "kitüntetésnek", úgy mindjárt más a kép.:-)) Jobb lett volna, ha "lepaktálnak" az Audival, vagy a Mercedessel, vagy bármi mással, az Alfa meg szépen "elsorvadna"? Jelenleg szerintem egyik aztógyár sem engedhette volna meg magának, hogy "dobjon" egy ilyen együttműködést, ráadásul még jól is elsülhet, csak várjuk ki a végét.;-)
GT Ɨ|ѯ09-10-2009 10:48:28 // 11503
poénos,de ( csak ) ennyi:-)
iAntenna09-10-2009 10:36:40 // 11502
gyalázat vagy sem, a porschenak bejött a dolog, a BMWről már nem is beszélve.
Viszont az 5 ajtós családi porsche az gááááz
Viszont az 5 ajtós családi porsche az gááááz
Vikking 31109-10-2009 10:04:19 // 11501
És a mocihoz mit szólsz? :DDD
GT Ɨ|ѯ09-10-2009 10:01:56 // 11500
ááá,ez tényleg légyxar a levesben...:-(
Vikking 31109-10-2009 09:43:37 // 11499
Szerintem az igazság valahol a kettő között van.
Átcímkézve nekem egy Dodge suv sem kéne, szerintem Neked sem tetszene mondjuk ez egy Alfa pajzzsal...
De pl ez egy határozottan ötletes elképzelés... :P
Pihentagy rovat... :P
Átcímkézve nekem egy Dodge suv sem kéne, szerintem Neked sem tetszene mondjuk ez egy Alfa pajzzsal...
De pl ez egy határozottan ötletes elképzelés... :P
Pihentagy rovat... :P
GT Ɨ|ѯ09-10-2009 07:58:04 // 11498
jól beszéltél,UFF..:-)
Xixo09-10-2009 03:31:45 // 11497
Szerintem meg pont fordítva van.
Épp hogy a Challanger meg a Viper alfásítása lenne a szégyen. Egy sportautó márkának hogy állna már, ha egy az egyben átvenné ezeket?? Áááá... Még módosításokkal se!!
Max a nagy motorokat fejlesztgethetnénk tőlük, de szerintem azt se fogják erőltetni, mert annak már eddig is lett volna alapja házon belül is (Ferka, Maserati).
Ellenben a nagy böszme SUV-okat meg pont át kéne venni tőlük. Mert arra most biztos nem lesz pénz, hogy sajátot fejlesztjünk a nulláról. Igény meg valszeg lenne rá, így elég kézenfekvő, hogy egy ilyen téren nagymúltú gyár alapjaira építsük fel a miénket. (Mondjuk személy szerint én nem bánom, hogy még nem álltunk be a SUVos sorba -a Porsche is mekkora gyalázat már-, de valszeg a piac megkövetelheti ezt is és ha ilyen olcsón megúsznánk...)
Épp hogy a Challanger meg a Viper alfásítása lenne a szégyen. Egy sportautó márkának hogy állna már, ha egy az egyben átvenné ezeket?? Áááá... Még módosításokkal se!!
Max a nagy motorokat fejlesztgethetnénk tőlük, de szerintem azt se fogják erőltetni, mert annak már eddig is lett volna alapja házon belül is (Ferka, Maserati).
Ellenben a nagy böszme SUV-okat meg pont át kéne venni tőlük. Mert arra most biztos nem lesz pénz, hogy sajátot fejlesztjünk a nulláról. Igény meg valszeg lenne rá, így elég kézenfekvő, hogy egy ilyen téren nagymúltú gyár alapjaira építsük fel a miénket. (Mondjuk személy szerint én nem bánom, hogy még nem álltunk be a SUVos sorba -a Porsche is mekkora gyalázat már-, de valszeg a piac megkövetelheti ezt is és ha ilyen olcsón megúsznánk...)
Vikking 31108-10-2009 13:34:22 // 11496
Hát azért megnézném hogy mennyire ámulnál el egy Challengerben, akármelyik aláfhoz képest (akár GTA is lehet felőlem...).
A futóművet már nem csak akkor hangolják át, ha más márkaként is kiadják (ilyeneket sokat látni amerikában pedig), hanem már akkor is, ha európába hozzák. Ettől kezdve valszleg jóval sportosabb lenne az alfa mint eleddig.
Mondom ezt úgy hogy kevés ismeretem van a modellpalettáról, de annyira még Marchionne-ék sem hülyék, hogy alfa logóval kiadják az ottani szar suv-jaikat, amikre itt sem igény nincs, sem pedig haszon nem származna belőlük... (Ottani összeszerelés = szar belső minőség, tele fos minőségű műanyagokkal - ez pedig abból adódik hogy ott az az igény. Ezeken sokat kéne javítani ahhoz, hogy Alfa lehessen bármelyik ottani autó. Főleg azért, mert mostanra sikerült elérnie az Alfának azt, hogy a belső minősége vetekszik egy ódiével, bömösével, stb-vel. Ennyire nem hülyék az olaszok, hogy ezt a nehezen felépített érzetet lerombolnák egy pillanat alatt...)
Hát ez az engednek vagy sem.... Majd ha ők mentenek meg minket, akkor szólhatnak bele hogy mi mit akarunk... A Dodge-ot eddig itt a kutya sem vette, ha Alfaként árulnák, az csak nekik lehetne nyereség, nekünk semmiképpen sem! Ez nyilvánvaló. Úgyhogy hadd legyenek már feltételeink :DDD
A futóművet már nem csak akkor hangolják át, ha más márkaként is kiadják (ilyeneket sokat látni amerikában pedig), hanem már akkor is, ha európába hozzák. Ettől kezdve valszleg jóval sportosabb lenne az alfa mint eleddig.
Mondom ezt úgy hogy kevés ismeretem van a modellpalettáról, de annyira még Marchionne-ék sem hülyék, hogy alfa logóval kiadják az ottani szar suv-jaikat, amikre itt sem igény nincs, sem pedig haszon nem származna belőlük... (Ottani összeszerelés = szar belső minőség, tele fos minőségű műanyagokkal - ez pedig abból adódik hogy ott az az igény. Ezeken sokat kéne javítani ahhoz, hogy Alfa lehessen bármelyik ottani autó. Főleg azért, mert mostanra sikerült elérnie az Alfának azt, hogy a belső minősége vetekszik egy ódiével, bömösével, stb-vel. Ennyire nem hülyék az olaszok, hogy ezt a nehezen felépített érzetet lerombolnák egy pillanat alatt...)
Hát ez az engednek vagy sem.... Majd ha ők mentenek meg minket, akkor szólhatnak bele hogy mi mit akarunk... A Dodge-ot eddig itt a kutya sem vette, ha Alfaként árulnák, az csak nekik lehetne nyereség, nekünk semmiképpen sem! Ez nyilvánvaló. Úgyhogy hadd legyenek már feltételeink :DDD
ystuc08-10-2009 13:14:43 // 11495
Amíg nem tehetem meg azt, hogy 2 autót tartsak fent, addig ez sajnos kivitelezhetetlen. Többek közt ezért sem maradt meg a 146-os, a legnagyobb sajnálatomra. Álmom, hogy egyszer legyen majd egy veterán minősítésű Nuova Giuliettám, de ez távolabbi terv. Persze még évekig megmarad a 156-os, de ha egyszer eljön az ideje, hogy cseréljek, ki tudja mi lesz? Csak bízom benne, hogy az Alfa továbbra is a szívem közepén maradhat, és a Dodge-ok nem fogják megtörni a lelkesedésemet. Viszont várjuk meg, hogy mi sül ki a dologból! De fenntartásaim azért vannak...
Kazes☻08-10-2009 12:58:43 // 11494
A szerelemnek nem kell véget érnie, legfeljebb nem veszel újabb "olyan" Alfát, mint ahogy az említett "csapat" sem tért ki a hitéből, viszont maradt a régi vasaknál. :)
Persze teljesen megértelek, mert én sem szeretnék 'wahon R- Agila' féle párosítást látni "nálunk".
Persze teljesen megértelek, mert én sem szeretnék 'wahon R- Agila' féle párosítást látni "nálunk".
bilon08-10-2009 11:31:10 // 11493
a tradíció fontos.
a lancia el fog tűnni, hacsak nem veszik meg.
szerintem az amerikaiak nem fognak beleszólni. a kérdés az, hogy mennyire tudják majd alfásítani azokat a modelleket, amiket ide szánnak.
ha sikerül, akkor jól is kijöhet belőle a konszern. hisz most az alfa rétegautó.
lassan a fiat is. nincs trendi SUV, nincs igazi családi vas. kicsi a modellpaletta.
ha ezzel sikerül befoltozni a lyukakat, akkor lehet jó...
nekem az nem tetszene, ha megjelenne egy challenger egy sima alfa logóval...de ha formailag alfásítják tőlem jöhet...
a lancia el fog tűnni, hacsak nem veszik meg.
szerintem az amerikaiak nem fognak beleszólni. a kérdés az, hogy mennyire tudják majd alfásítani azokat a modelleket, amiket ide szánnak.
ha sikerül, akkor jól is kijöhet belőle a konszern. hisz most az alfa rétegautó.
lassan a fiat is. nincs trendi SUV, nincs igazi családi vas. kicsi a modellpaletta.
ha ezzel sikerül befoltozni a lyukakat, akkor lehet jó...
nekem az nem tetszene, ha megjelenne egy challenger egy sima alfa logóval...de ha formailag alfásítják tőlem jöhet...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
477
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?