Forum >> A jövő Alfái
GT Ɨ|ѯ15-04-2009 19:53:44 // 9592
hááát...ez már csak 50-50%.....:-(
raga15-04-2009 17:05:56 // 9591
Itt a pénzről van szó, nincs annyi pénz az olaszoknak , hogy egy 3.6 V6 ost fejlessznek
és nemtudnak eladni annyit , hogy megtérüljön.
Ez meg már egy kész fejlesztés.
De már nem is biztos, hogy lesz V6unk.
és nemtudnak eladni annyit , hogy megtérüljön.
Ez meg már egy kész fejlesztés.
De már nem is biztos, hogy lesz V6unk.
mesa15-04-2009 15:22:24 // 9590
a 159-esekben Breraban, Spiderben már láthattuk ... :(
GT Ɨ|ѯ15-04-2009 15:20:02 // 9589
hát beépíteni max:-))
NaTo15-04-2009 15:07:41 // 9588
Ehh... nehogy már az amerikai mérnökök mutassák meg az olaszoknak, hogyan kell motort építeni. :(
Kazes☻14-04-2009 20:05:18 // 9586
Nem csodálom, nekem sem. :(
Buksi14-04-2009 18:13:40 // 9585
Nekem valahogy nem gyere be! :-((
gekki14-04-2009 17:39:31 // 9584
ja, most látom h 3.6...
gekki14-04-2009 17:38:17 // 9583
a hengerűrtartalomról mit lehet tudni (gondolom 3.0?)?
Xixo14-04-2009 01:59:09 // 9581
Én csak az ItaliaSpeed-ről ollóztam ide, hátha érdekel valaki (annyi itt a SUV-ozás :) ).
Nomoreinfo.
Nomoreinfo.
GT Ɨ|ѯ13-04-2009 17:42:03 // 9580
jó lesz ez,csak már kézzelfogható lehetne..:-)
ystuc13-04-2009 16:53:00 // 9579
Ez nem kerülhetne be a prototípusok menüpont alá is? Esetleg több képet ha lehetne róla találni, korrekt ismertető lenne. :-)
Buksi13-04-2009 16:48:03 // 9578
Naa, csak beindul a dodlog! :-))
raga13-04-2009 10:37:50 // 9577
Tibe01-04-2009 21:18:47 // 9575
Valszeg már tudjátok de azért beteszem ide is :
"Világújdonságok: az 1,75 literes, 200 lóerős turbós benzinmotor, és a 2,0 literes 170 lóerős dízel
Az Alfa Romeók látványos karosszérialemezei mögött mindig is különleges volt a technikai töltet. A híres „sportszív” erőművek kiemelték, kiemelik az Alfát a konkurenciából. A két legfrissebb újdonság:
- Az 1,75 literes turbós, 200 lóerős benzinmotor, Euro5-ös kibocsátással
Az 1750 köbcentis hengerűrtartalom igazi Alfa unikum. A márka történelmét ismerőknek kedves is ez a szám. Előbb a 60-as évek végén egy felsőkategóriás négyajtós jelent meg ilyen típusszámozással, majd egy sportgép, a híres 1750 GT Veloce kupé. Mindkettőt 118 lóerős csupa könnyűfém szerkezetű négyhengeres hajtotta, teljesítményük a kategória csúcsát jelentette, hiszen éveken át nem szárnyalta túl egyetlen konkurens sem.
- A 2,0 literes, 170 lóerős JTDM közös csöves turbódízel motor, Euro5-ös kibocsátással:
Az itt is használt, de alaposan továbbfejlesztett nagynyomású közös csöves befecskendezés a Fiat csoport és a Bosch gyermeke, s a 90-es évek végén forradalmasította a világ dízelmotor gyártását.
Mindkét erőforrást az FPT (Fiat Powertrain Technologies) gyártja, hatfokozatú kézi kapcsolású váltóval, az újdonságok áprilistól a Bretában, a Spiderben és a 159-esben is megjelennek."
"Világújdonságok: az 1,75 literes, 200 lóerős turbós benzinmotor, és a 2,0 literes 170 lóerős dízel
Az Alfa Romeók látványos karosszérialemezei mögött mindig is különleges volt a technikai töltet. A híres „sportszív” erőművek kiemelték, kiemelik az Alfát a konkurenciából. A két legfrissebb újdonság:
- Az 1,75 literes turbós, 200 lóerős benzinmotor, Euro5-ös kibocsátással
Az 1750 köbcentis hengerűrtartalom igazi Alfa unikum. A márka történelmét ismerőknek kedves is ez a szám. Előbb a 60-as évek végén egy felsőkategóriás négyajtós jelent meg ilyen típusszámozással, majd egy sportgép, a híres 1750 GT Veloce kupé. Mindkettőt 118 lóerős csupa könnyűfém szerkezetű négyhengeres hajtotta, teljesítményük a kategória csúcsát jelentette, hiszen éveken át nem szárnyalta túl egyetlen konkurens sem.
- A 2,0 literes, 170 lóerős JTDM közös csöves turbódízel motor, Euro5-ös kibocsátással:
Az itt is használt, de alaposan továbbfejlesztett nagynyomású közös csöves befecskendezés a Fiat csoport és a Bosch gyermeke, s a 90-es évek végén forradalmasította a világ dízelmotor gyártását.
Mindkét erőforrást az FPT (Fiat Powertrain Technologies) gyártja, hatfokozatú kézi kapcsolású váltóval, az újdonságok áprilistól a Bretában, a Spiderben és a 159-esben is megjelennek."
Buksi01-04-2009 20:48:26 // 9574
Hát nem igazán tetszik! :-((
GT Ɨ|ѯ01-04-2009 12:19:47 // 9573
Azért csurran valami végre..:-)
Xixo01-04-2009 02:19:53 // 9572
Alfa Romeo Sportut - 1997
A Bertone által tervezett 4x4-es SUV modell Sportut néven vonult be az Alfa Romeo prototípusainak sorába. Ha két szóval kellene jellemezni a tanulmányt, azt mondhatnánk: a sportos megjelenés és a praktikum tökéletes egyensúlya. Miután Bertone megálmodta a Fiat alapjaira épülő Enduro-t, figyelme egy olyan terv felé kanyarodott el, mely átmenet a szabadidő-autók és a terepjárók között. Ennek szellemiségében született meg az első SUV (Sport Utility Vechicle) modell. Bertone az akkoriban igen népszerű Alfa Romeo 145-öt vette alapul tervei megvalósításához és egy minden ízében eredeti autót alkotott. Már a név is a modell sportos megjelenésére utal: „Sportut”, ami - a piedmonti dialektus szabad fordításában - „tökéletesen sportosat” jelent.
A modellt az 1997-es Genfi Autószalonon mutatták be, mint a SUV-ok első sorozatgyártásra szánt prototípusát. A Sportut gyakorlatilag mindenütt elboldogul, éppúgy használható városi utakon, mint terepen. Megnézve a Sportut elejét, látni, hogy valamennyi vonala a jellegzetes Alfa scudetto-tól indul ki. A modell erőteljes voltát csak még jobban hangsúlyozza magassága, és a kasztni piros színével erős kontrasztot adó ezüst lökhárító. A szemlélőnek első ránézésre feltűnik a motorháztetőről hosszan kinyúló, az irányjelzőnek is helyet adó visszapillantó tükör, mely jó kilátást biztosít a pilótának. A szintén ebben az évben debütáló 156-os Alfához hasonlóan, ennél a modellnél is a hátsó ajtó ablakkeretébe épített kilincset alkalmazták a tervezők. A modell koncepció voltára csak a hátsó buborékablak, valamint az érdekes megoldású fényszórók utalnak. Ezektől eltekintve a Sportut teljesen hagyományos, sorozatgyártásra alkalmas modell.
A motortérben egy 1970 cm3-es, 16 szelepes benzinmotor dolgozott, mely 6200-as percenkénti fordulatnál 150 lóerőt adott le. A modellbe egy ötsebességes manuális váltót építettek. A Sportut menetteljesítményéről nincsenek pontos adatok.
(italiaSpeed.hu)
A Bertone által tervezett 4x4-es SUV modell Sportut néven vonult be az Alfa Romeo prototípusainak sorába. Ha két szóval kellene jellemezni a tanulmányt, azt mondhatnánk: a sportos megjelenés és a praktikum tökéletes egyensúlya. Miután Bertone megálmodta a Fiat alapjaira épülő Enduro-t, figyelme egy olyan terv felé kanyarodott el, mely átmenet a szabadidő-autók és a terepjárók között. Ennek szellemiségében született meg az első SUV (Sport Utility Vechicle) modell. Bertone az akkoriban igen népszerű Alfa Romeo 145-öt vette alapul tervei megvalósításához és egy minden ízében eredeti autót alkotott. Már a név is a modell sportos megjelenésére utal: „Sportut”, ami - a piedmonti dialektus szabad fordításában - „tökéletesen sportosat” jelent.
A modellt az 1997-es Genfi Autószalonon mutatták be, mint a SUV-ok első sorozatgyártásra szánt prototípusát. A Sportut gyakorlatilag mindenütt elboldogul, éppúgy használható városi utakon, mint terepen. Megnézve a Sportut elejét, látni, hogy valamennyi vonala a jellegzetes Alfa scudetto-tól indul ki. A modell erőteljes voltát csak még jobban hangsúlyozza magassága, és a kasztni piros színével erős kontrasztot adó ezüst lökhárító. A szemlélőnek első ránézésre feltűnik a motorháztetőről hosszan kinyúló, az irányjelzőnek is helyet adó visszapillantó tükör, mely jó kilátást biztosít a pilótának. A szintén ebben az évben debütáló 156-os Alfához hasonlóan, ennél a modellnél is a hátsó ajtó ablakkeretébe épített kilincset alkalmazták a tervezők. A modell koncepció voltára csak a hátsó buborékablak, valamint az érdekes megoldású fényszórók utalnak. Ezektől eltekintve a Sportut teljesen hagyományos, sorozatgyártásra alkalmas modell.
A motortérben egy 1970 cm3-es, 16 szelepes benzinmotor dolgozott, mely 6200-as percenkénti fordulatnál 150 lóerőt adott le. A modellbe egy ötsebességes manuális váltót építettek. A Sportut menetteljesítményéről nincsenek pontos adatok.
(italiaSpeed.hu)
Buksi31-03-2009 22:20:22 // 9571
Nah, szép lenne! :-DDDD
Tibe31-03-2009 22:10:56 // 9570
Chrysler V6-ossal szerelt 159, mi más? :D Na meg Chrysler logójú, Grande Puntók, és 500-asok :D
Buksi31-03-2009 21:20:40 // 9569
Kíváncsi leszek, hogy ebből a "házasságból" mi születik majd! :-))
Tom1231-03-2009 08:36:46 // 9567
"Chrysler sa dohodol s Fiatom na globálnej aliancii
30. marca 2009 19:38
Chrysler, Fiat a Cerberus Capital Management dosiahli dohodu o globálnej aliancii. V pondelok o tom informoval Chrysler. "
Akinek nem lenne világos: Tegnap megegyezett a Fiat és a Chyrsler az együttműködésről...
Továbbá, ha a néhány "vitatott kérdésben" is sikerül megegyezniük, +6 mld dollár állami támogatást kapnak.
30. marca 2009 19:38
Chrysler, Fiat a Cerberus Capital Management dosiahli dohodu o globálnej aliancii. V pondelok o tom informoval Chrysler. "
Akinek nem lenne világos: Tegnap megegyezett a Fiat és a Chyrsler az együttműködésről...
Továbbá, ha a néhány "vitatott kérdésben" is sikerül megegyezniük, +6 mld dollár állami támogatást kapnak.
Buksi27-03-2009 21:11:46 // 9565
Még tart és tartani is fog most már! ;-)))
Kazes☻27-03-2009 20:53:39 // 9564
Ok-ok. Még akkor tart az örömmámor a 155 miatt. :D
Buksi27-03-2009 20:50:07 // 9563
Mindegyik vazze! :-DDD
Kazes☻27-03-2009 20:49:32 // 9562
Szóval inkább az "A", "B", "C"! :D
Kazes☻27-03-2009 20:43:18 // 9560
Nem is olyan rossz, de miért a "B" oszlop, nem a "C" inkább? :)))
Buksi27-03-2009 20:41:33 // 9559
Mik azok a merci lámpák?? A "B" oszlop meg nagyon pözsós! :-( :-)))))
Tom1227-03-2009 20:11:16 // 9558
Ez a kép még akkor is fel fog bukkanni, mikor már a 269-es fog készülni...:-)))
GT Ɨ|ѯ27-03-2009 18:47:46 // 9556
GTPeti26-03-2009 20:05:23 // 9555
Könnyen lehet, hogy Giovanniék éppen ezen fáradoznak. :)
És a Mercedes padlólemezű 169en. :)))
És a Mercedes padlólemezű 169en. :)))
Tibe26-03-2009 14:27:34 // 9554
Chryslernek van olyan váltója csak el kell tőlük kérni :)
GTPeti26-03-2009 13:37:56 // 9553
Persze. Ez egyértelmű. Ha autókat akarnak eladni, technikára is szükség van.
GabCsi26-03-2009 13:30:30 // 9552
Kéne hozzá váltó, ami elbírja :D
GTPeti26-03-2009 13:22:10 // 9551
"2.4-esből is ki tudnak hozni akár 250 lovat. "
Tudának... Háromezerig még presztízs okokból is el kéne végre menniük. Természetesen a 159 lenne a fő "piaca".
Tudának... Háromezerig még presztízs okokból is el kéne végre menniük. Természetesen a 159 lenne a fő "piaca".
Tom1225-03-2009 18:52:09 // 9549
Lehet, hogy ezt még a /Alfa/ vezetőség sem tudja pontosan...:-)
Seriff25-03-2009 18:52:09 // 9548
Annak mi értelme lesz egyébként? :)
2.4-esből is ki tudnak hozni akár 250 lovat.
Egyáltalán mibe teszik majd? Spiderbe? :P
2.4-esből is ki tudnak hozni akár 250 lovat.
Egyáltalán mibe teszik majd? Spiderbe? :P
GTPeti25-03-2009 18:48:25 // 9547
Srácok, tudja vki mikor jön már végre a 3.0 JTDm motor???
Egy cartárs írta, hogy már javában gyártják a leömlőket hozzá (még ha azok nem is Alfába lesznek beépítve).
Egy cartárs írta, hogy már javában gyártják a leömlőket hozzá (még ha azok nem is Alfába lesznek beépítve).
iAntenna19-03-2009 00:09:13 // 9546
reklám szösszenet:
http://www.ibelieveinadv.com/2009/03/alfa-romeo-foetus/
http://www.ibelieveinadv.com/2009/03/alfa-romeo-foetus/
GT Ɨ|ѯ15-03-2009 16:25:19 // 9545
letakargatták rendSN:-)))
Buksi14-03-2009 23:44:57 // 9544
Nyugi, én sem szoktam! :-D
GTPeti14-03-2009 23:11:36 // 9543
Miez MiTo Cellux Edisön??? Álcázásnak elég sovány. :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
406
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?