Forum >> A jövő Alfái
TarP02-01-2007 09:24:29 // 2442
Ez agyarország. Ha valakinek véletlenül lenne a pénze mellé ízlése is, irígykedünk rá, aztán meg azt mondjuk, hogy "kiröhögjük".
Heh, Természetesen nem mindegy, hogyan teszed fel a kérdést, mert a nők lefordítják maguk nyelvére:
"Ha ilyen autóval akarnak felcsípni, belemennél AZ AUTÓ MIATT?"="Ribanc vagy?"
Erre válaszoltak felháborodott "nem"-et és "kiröhögöm"-öt.
Más választ kaptak volna, ha megkérdezik: Tetszik neked egy pasi, bejön az öltözködése, stílusa, modora... és a 3. randin kiderül, hogy nem furgonnal jött érted, hanem ezzel a 8C rozsdaboglyával. Kiröhögöd?
Ez kb olyan volt, mintha egy férfit kérdeznének meg, hogy lefeküdne-e bármilyen nővel, ha van rajta sok arany, meg gyémántékszer...
Xixo02-01-2007 01:00:08 // 2441
Én is visszamondtam a rendelésemet.... :)))
zolee14502-01-2007 00:57:34 // 2440
Ez visszaadta a hitemet! Ezek szerint nem fogok magányosan meghalni... a nők mégiscsak kedvelik a magam fajta pocakos csórókat!:)))
Xixo02-01-2007 00:43:34 // 2439
Kemények a csajok!! Igazi ostobenkók és még füllentenek is! Senkinek nem kellenek a drágaautós pasik?? Na ne már!! :))
Halesz01-01-2007 19:19:09 // 2438
http://totalcar.hu/magazin/szerelem/alfa8cspider!1
Egy kis olvasnivaló azoknak, akik a főoldalon lévő üzenőfalat nem követik :)
Xixo27-12-2006 10:17:21 // 2437
Nemtom miért, de nekem az kislámpás arc 1000szer jobban tecc, mint a mostani...
Zool26-12-2006 12:35:54 // 2436
A 149 egy nagy talány. Szerintem még a stratégiát sem dolgozták ki. A legtöbb photoshopos kép a C8 lámpáit tette a 147esre. Semmi alfa idegen forma, csak a kombináció vad. Remélem azért ennél többet hoznak ki a formából. Az Italiaspeeden már 2009et is láttam megjelenésre. A Visconti full olasz terv, mellesleg a FIAT GM válás óta folyamatosan potyognak ki a német szakemerek, remélem nem megy a minőség rovására. A Kalbfell nem tudom mennyire volt kulcsember, de személyes exponálása élőben nem volt olyan szerencsés, mint a sajtóban (lealábbis amit videón láttam). A legviccesebb: az alfa főformatervezője német (156 facelift, 147 facelift, 159). Szerintem ha a 166 az elején a mostani formával jön ki meghatározóbb lett volna a paicon. Amikor kijött a kancsal orral nagyon forrott bennem az epe, főleg hogy olyan orrokat hagytak ki, mint a Dardo. 166 egy megszelídített Dardo orral, és a 166 komoly siker lett volna. Pedig az orrán kívül szinte minden jó lenne a 166-oson.
kando.26-12-2006 11:13:32 // 2435
azért a 75, 155, 33, 164 se olyan ,,elfelejtős'' forma :PPP
Satti26-12-2006 11:04:50 // 2434
Az biztos,hogy olyan meghatározó formákat,mint a 156,vagy a 166 nehéz lesz újra tervezni,hiszen ezek még most is igazán szép,időtálló karakterűek,és még pár évig azok is maradnak!
kando.26-12-2006 11:01:41 // 2433
Valami idegen hatalom avatkozik be ott vagy túl sok germánt vettek fel ???
Miért nem lehet a szögletes formákhoz visszanyúlni, ahogy pl. a volvo is tette, pár évvel ezelőtt.. Mikor mindenki kerekdedet akar, dobjanak be egy kicsit szögletesebb de legalább normális dizájnú formát..
Eddig mindig az orr és far volt a meghatározó.. most már nem is tudom...
Satti26-12-2006 10:58:17 // 2432
A 149-ről amit eddig láttam képet,az nem nagyon tetszett,nem kellett volna erőltetni a kerek lámpát,már a 147-nél is a facelift nem sikerűlt olyan jól,az első szériának sokkal karakteresebb az eleje,ez is olyan,mint a 156 facelift hátsó része nagyon el lett baxva,a módosítás előtti sokkal szebb.
kando.26-12-2006 10:55:25 // 2431
Nem értem, mi van ezekkel a design stúdiókkal..
Ami szép és jó formásjú, az kisszériás lesz (8C ami sokkal ütősebb és szebb, mint a Brera...), ami meg utcára kerül, az valahogy ,,gebaszos'' (pl az új 147 -> 149 ?).
Hát hova lett Bertone, Pininfarina és a többek szelleme ???
Satti26-12-2006 10:53:31 // 2430
Tisztára olyan mint a Bentley continental-nak.Valahogy az egész nem jó,olyan,mintha egy teljesen más autóra,rárakták volna az Alfa pajzsot.
kando.26-12-2006 10:50:33 // 2429
A hátsója nem olyan karakteres... túl németes (?) talán...? :-/
Satti26-12-2006 10:47:10 // 2428
Nekem nem igazán tetszik,nem Alfás a stílusa.
GEORGE26-12-2006 06:29:11 // 2427
GEORGE26-12-2006 06:23:49 // 2426
ITT OLVASHATSZ róla bővebben.:-)
2004-ben mutatták be, egyenlőre mint tanulmányautót......
Tedi26-12-2006 00:35:20 // 2425
Ez a Visconti tanulmány, már vagy 3 éves is megvan :)
Whiteskull26-12-2006 00:33:22 // 2424
Hát remélem nem. :)))
Zsé145 Ɨ|ѯ26-12-2006 00:32:07 // 2423
Satti22-12-2006 11:09:23 // 2422
Tul.képpen az olaszok már feltalálták az időutazást,mert megnézték ezeket az autókat,és utána visszamentek az időben,mint Mcfly,és '97-ben rárakták ezt a kilincset a 156-ra,hogy ezek mikre nem képesek!:-))
zolee14522-12-2006 10:31:40 // 2421
A hátsó ajtó kilincset is hogy lemásolta az Alfa! A Seat kitalálta hogy felrakja a c oszlopra, erre rögtön az Alfa is megcsinálta ezt, igaz a 159-esen már nem így van, valszeg nem tudták normálisan megoldani. Bár az is lehet hogy nem a Seatról másolták, hanem az új Civicről.:D
zolee14522-12-2006 10:25:54 // 2420
Erre régebben is azt mondtam és most is azt mondom hogy az Alfa hibája! Jó bornak nem kell cégér....nem a faszt! Ez van, az emberek többsége a reklámot összekeveri a híradóval, és marketingben jobbak a németek.
Satti21-12-2006 12:06:29 // 2419
Igen,ez azért is érdekes,mert ilyen műszerfal,már 40 éve is volt az Alfában:-)
BadBoy21-12-2006 11:48:02 // 2418
Ezt nem hozta fel pôld§nak, csak môg volt ilyen is:
Az Alfa lemásolta a mazda műszerfalát. A csőműszereket. Már 98-ban ilyen volt a 156-ban, a mazda meg 2OO2-től rak ilyet az autóiba. EZek nagyon marhák.
Satti21-12-2006 11:38:21 // 2417
Arról nem is beszélve,hogy az új Audit is Da Silva tervezte.
BadBoy21-12-2006 10:54:12 // 2416
Belekveredtem pár hónapja egy autós beszélgetésbe, ahol el akarták nekem magyarázni, hogy a német autók milyen jók, és az alfa milyen csaló, hogy másol a konkurenciától. A srác azt a kérdést tette fel, hogy hogy lehet az, hogy az Alfa lemásolta a leont. Utána én meg feltettem e kérdést, hogy matematikából hányasa volt, mert ha jól tudom, akkor 2OOO korábban van mint 2OO5, azóta ilyen hülye kérdést nem hallottam a sráctól. A hülye imbecilek azt hiszik, hogy a német gyártókat másolja az alfa. De aztán kérdeztem tudja e ki tervezte a 147-et, és a leont. Hát erre sem tudott válaszolni. Mondtam neki, hogy az Alfa régi tervezője. És szegény megint elcsodálkozott. A hülye elvakult német funok, mindenre azt hiszik, hogy olaszok másolnak, pedig a tényeket nem is tudják.
Halesz21-12-2006 00:13:29 // 2415
Meg van az a 147-es Alfa, ami tökre úgy néz ki, mint annak a szuper Leonnak a hátulja! Szörnyű fantáziátlanok ezek az olaszok!
Xixo20-12-2006 23:44:51 // 2414
Most mit van mit tenni?!?!!
Ők tudnak szépet tervezni!! Ezt el kell fogadnunk és le kell másolnunk, persze annyira sose lehet majd szép egy Alfa, mint az eredeti szeját. Nézd csak meg a 145-öst, hogy milyen silány másolata az ibizának... :)))
zolee14520-12-2006 23:40:16 // 2413
nem jó, mert akkorra már meglesz az új Seat Nemtommi és ha utána jön az Alfa akkor már az fog a Seatra hasonlítani:)))
Xixo20-12-2006 23:32:25 // 2412
Ezt így kéne kihozni, mint ahogy most kinéz!! Nem kell ezen már semmit finomítani, az csak ronthat rajta...
Halesz20-12-2006 23:28:15 // 2411
Szerintem ez szenzációs... :)
A küszöb meg a GT-ről jött :)
Xixo20-12-2006 23:24:45 // 2410
Ugyanez az Amorén!! :))
Nagyon cééép!!! :))))
Whiteskull20-12-2006 10:41:24 // 2409
Azt nem tudom, hogy mi bajuk van a mostani tervezőknek a jó kis körlámpákkal. :)))
Egyébként vállalhatóan néz ki. :)))
TarP20-12-2006 10:39:26 // 2408
Kíváncsi leszek, ilyen lesz-e...
A hátulja nagyon jó!
Meg ne lássa a Mazda, Seat... mert mind lemásolja azonnal!
Zool19-12-2006 21:36:03 // 2407
Új Alfa Junior képek az autoblog.it-en:
http://www.autoblog.it/post/6347/alfa-junior-sara-prodotta-nel-2008-a-mirafiori
Nem hiszem h ilyen lesz, de ez teljesen vállalható lenne...
TarP19-12-2006 08:51:53 // 2406
Nem olyan nagyon OFF, mert pl a 8C a Maserati gyárban készül, tehát tezsvérek vagyunk, tezsvérek! :)
Elég távoli tesó egy hiprmodern álom V12...,de sebaj...
zolee14518-12-2006 23:52:52 // 2404
Hogyne tudnám! Maserati Birdcage
Rumi18-12-2006 22:16:56 // 2402
vazze!
ezt hol fotóztad? :DD
Rumi18-12-2006 22:06:38 // 2401
ahogy elnézem az új alfákat igyekeznek extravagánsra tervezni őket, mindenképpen feltünő jelenségek
Zool18-12-2006 22:02:38 // 2400
Korábban azt mondtam volna hogy ott a 147 GTA, de asszem azt már csak raktárból elfekvőben lehetne szerezni. A Sportos Lancia szerintem reménytelen egyelőre, a hardcore 4 kerekes 200LE feletti meg főleg. Egyelőre örülhetünk ha kijön egy normális Y, a Deltára pedig jobb ha minél többet várunk, mert a tanulmány lapján jobb ha visszatérnek a rajzasztalhoz. Az Alfánál tetszik , hogy látszik rajtuk az odafigyelés.A jelek szerint látják a hibáikat és tesznek ellene. Nehezednek, de ígérik a 159 könnyítést, a Q2 pedig kimondottan a könnyítésre irányuló intézkedés. A GT nem egy nehéztüzérség, és abból volt rendes motor, tehát ha nem családi vasnak kell az A3, még mindig van helyette alternatíva (ráadásul praktikus 3 ajtóval). Ennél könnyebb autónak azonban nem látom értelmét. Azért a HotHatchek többsége nem egy finom autó, a tényleg igényes bömö és A3 meg egy vagyon. A 147 vhol az olcsó hot hatchek és a német presztizsek között van. De szerintem őrült sportos véltozat talán a 149-essel lesz újra, de szerintem az is csak a hírérték miatt. A GTA-ból errefelé láttam párat, de ahhoz képest h a JTD-k itt annyira részei a utcaképnek, mint otthon a Suzukik, azért nem túl jó a GTA aránya...
BF15618-12-2006 20:43:30 // 2399
TarP18-12-2006 15:37:36 // 2398
5.7sec 0-100. Sajnos ez ellen nem vagyunk felfegyverkezve.
TarP18-12-2006 15:35:28 // 2397
Én nem le-luxusozom, hanem fel-luxusozom.
Teljesen rendeben van, hogy többet tudnak eladni a 159-ből, ha nem csak gyönyörű, hanem biztonságos is. De jön még fölé egy még luxusabb 169, alá meg egy középkat lux 149.
Van Lancia Thesis (luxus max), a Lybra szintén az igényességre utazott és jó is arra, amire pozícionálták(apámnak az van.)
Eltörölték a Deltát jópár évre...MIÉRT? Most épül egy egyterű helyette...
Van mini luxus Lancia Y, női autóka.
De egy egész konszern nem engedhet meg magának egyetlen sportos modellt? Ez már túlzás, főleg, ha Olasz konszernről van szó.
Nem akarom én, hogy a 159 legyen más, mint amilyen. Meg a Thesis-t sem... De egyetlen egy olyan autót gyártsanak már végre, amire azt lehet mondani, hogy itt egy ellenfél a Fókusz St-nek, vagy RS-nek...
Gondolom értesz. Régen volt a Delta HF, volt a Dedra integrale, volt a Fiat Coupe, volt az Alfa 146, 147GTA, GTV, 156GTA... Most nem tudok egyet sem mondani... GPunto 1.9MJET a legsportosabb olasz 25millió Ft-ig?? :(
Zool18-12-2006 15:35:09 // 2396
A Delta ügyben egyetértek Teddyvel. Ha ilyesmi lesz, az az utolsó szög a márka koporsójában. Esetleg kis női autók sepcialistájaként még elvegetálhat (mint az Autobianchi). A Fiat az új csinkvével és a Gponttal rátalált önmagára. A Panda és az Idea is egész jó. Az Alfán nagyon látszik a bizonyítási vágy, 94 óta minden modelljén. De a Lancia? Se dicső műlt idézése, se a komoly célok nem látszanak, csak vegetál...
Zool18-12-2006 15:27:22 // 2395
Az A3-massal szemben a 147 szerintem eléggé jól fel van fegyverkezve. A Sportback picit nagyobb, és általában picit jobb is lenne, de a 147es ára kárpótol. Én elsírtam magam a 105LE TDI után, aniyra gyenge volt. Az Alfa gyneglbbik dízele egyszerűen hülyére veri. Mellesleg a 147 újonnan is lényegesen olcsóbb, amit használtan még tovább javít. Szal van jó alfa, ha nem szeretnél ódi A3ast venni...
Zool18-12-2006 15:23:39 // 2394
Szerintem a 159 soványításnál is értelmesebb lenne egy új 156os (értsd 149 lépcsőshátúban). A bömö értékesítési rekordokat döntött a korábbi hármassal, a focus alapú Volvo S40 is szépen fogy, az Alfa követte a divatot a hízással, de szerintem sokaknak semmi szüksége egy ekkora drabális limóra (a családosoknak meg picit kevéssé praktikus). Egyelőre azonban még a 149es startégiája sem dőlt el, nemhogy egy kész modell állna rajtra készen. Sok fog múlni rajta. Ha valóban sikerül méltó utódot találni a 147esnek annak jó tulajdonságait ötvözve a hibák kiküszöbölésével (érstd, dögös/sportos forma, állat kormányzás, feszes futómű, szép beltér, jó motorok + végre nem pozdorja kasztni, és pl egy lépcsősben egy rendes csomagtartó). A 147 sem volt könnyű, sőt, mégsem merné senki nehézkesnek nevezni. Szerintem baromira agilis, és gondolom nem csak a 16 colos Pirelli Pzero miatt.
Zool18-12-2006 15:21:53 // 2393
A 159 elég jól fogy és elég jó autó. A márka célja, hogy minél több újautót adjon el. Ez pedig nem menne pozdorja autókkal, akármilyen sportosak is. Itt 10millás vételárról van szó, plusz minusz 1-2 milla. Kiadnál ennyit egy rossz biztonságú autóért? Hogy győzöd meg az asszonyt, hogy 2-4 évre adósítsátok el magatokat egy olyan kocsiért, amiben az (egylőre még leendő, de mire a hitelt kifizeted már meglévő) gyerekek nem lesznek biztonságban. Ha v.hol tudnának súlyt csökkenteni az nem lenne baj, de egy 4.6m-es autónál ez a súly nem olyan túlzott. Egy saab vagy Lexus sem sokkal könyebb. Ha a 159est luxusautóünak nevezed, vezess egy IS 250est, és meggondolod 2szer is hogy leluxusozd a 159est. Szerintem nem az a célja az Alfának hogy használt hobbiautókat gyártson, hanem hogy az új autók potenciális vevőit meggyőzzék. Erre elég jó a 159es.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
523
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?