Egy úttörő technológia kifejlesztésébe bele is rokkana a Fiat, pláne hogy nem is biztos hogy a hibrid, villany lesz a nyerő. Pl a Toyota nemrég kifarolt a Teslas bizniszből, mert inkább az üzemanyag cella felé mozdulnak..
Amúgy van olyan h Fiat 500e, de tuti hogy abba valami 3rd party rendszer van, diszkont áron a boschól.. :)
Forum >> A jövő Alfái
BeeGee28-08-2014 22:10:13 // 20892
Dömpi (il dottore)28-08-2014 22:07:06 // 20891
Na, most kéne bedobni az anyagom :)
BeeGee28-08-2014 22:00:28 // 20889
Ez a közös platform politika előnye, hogy igen, így tudnak tesztelni eg új típust.
A referencia pontok adottak az alvázon, minden más cserélhető, hangolható, programozható.
Hajtáslánc, futómű pl simán tesztelhető így, szedett vedett bódéval :)
A referencia pontok adottak az alvázon, minden más cserélhető, hangolható, programozható.
Hajtáslánc, futómű pl simán tesztelhető így, szedett vedett bódéval :)
Zsombor28-08-2014 21:04:38 // 20888
Minden ellenkező híreszteléssel ellentétben elég vállalható módon értelmezek írott szöveget. Az általad javasoltak (cím, első bekezdés) együttes értelmezése során a következő szöveget kell górcső alá helyeznünk: "Már utcán tesztelik a Giuliát...Az internetre a napokban felkerült fotók alapján a modell a 952-es kódszámot kapta, a teszteléshez használt jármű pedig egy egészen érdekes hibrid: Jeep kormány, Maserati és Alfa beltéri elemek, Maserati Ghibli külső, valamint ugyanennek a modellnek a némivel csökkentett tengelytávú padlólemeze."
Mi az, hogy a teszteléshez használt jármű? A lelendő vasat belehajtogatták egy másik járműbe, ami kívülről olyan, mint egy Ghibli? Biztos vállalhatatlanul hiányos technikai ismereteim teszik, de tényleg nem értem, mit tesztelnek. A motort? A felfüggesztést? Mindezt egy Ghibli-be csomagolva Jeep kormánnyal? :)
Mi az, hogy a teszteléshez használt jármű? A lelendő vasat belehajtogatták egy másik járműbe, ami kívülről olyan, mint egy Ghibli? Biztos vállalhatatlanul hiányos technikai ismereteim teszik, de tényleg nem értem, mit tesztelnek. A motort? A felfüggesztést? Mindezt egy Ghibli-be csomagolva Jeep kormánnyal? :)
WarbiRunner (Gyuri)28-08-2014 18:26:05 // 20887
Azért na..A 4C technikailag is és design tekintetében is különlegesség. Nem azért teremt presztízst mert "5 van belőle", hanem mert széles közönség ítéli kívánatos, minőségi luxuscikknek. Luxus cikk, mert hiába az egész visszafogott árcédula, ez nem egy tömegtermék, nem sokan fogunk használtan se ilyenhez jutni, nem fog értéke veszetten kallódni a ha.hu-n 10 évesen. Hanem vagyonokat fognak érte kérni.
És azért tartalmaz elég sok innovációt az a gép. Hasonmásnak sem nevezném, és ha már pont a Lotust és az Opelt hozod fel. A Lotus Elise az egy fogalom. Az Opel Speedstert meg nem sokba nézem, nem tartom érdekes autónak. Nem feltétlenül a menetteljesítményken múlik, és tőlem 3l-t is fogyaszthatna, a büdös életben nem kéne Speedster :-) Egy Alfa 4C meg igen, kéne tökmindegy mennyit fogyaszt. ha csak nézegetni, akkor is kéne :-) Ha nem bírnám tankolni, berakatnám a nappaliba. És nem Alfás elfogultság miatt, van Alfa ami nem kéne, mert nem tetszik.
Az iPhone csak azért sem teljesen jó példa, mert az egy kívánatos, minőségérzetet sugalló tömegtermék. Egy magas minőségérzetet nyújtó nem túl high tech de előremutató technikájú alsó közepes autóval lehetne analógiát vonni. Amire mellesleg szüksége volna az Alfának, ez tény. Ám pont itt a baj, itt van a kutya elesve:
az előítéletek ugye...egy Giulia sosem lesz iPhone, inkább BlackBerry. Hiába építenek bármilyen jó autót, nem lesz menő. Mint ahogy hiába jó a BB, szórják ki már lassan ingyen. Pedig jó. Félve próbáltam rá,és most jobbnak tartom az iPhone-nál (nem elméleti síkon, tapasztalatból) attól függetlenül, hogy az utóbbit is egy jó terméknek gondolom. Na de ne nyissunk mobilcsata vitát :-) Remélem hogy nem lesz igazam és ráharapnak a népek a Giulia-ra. Én várom nagyon :-)
És azért tartalmaz elég sok innovációt az a gép. Hasonmásnak sem nevezném, és ha már pont a Lotust és az Opelt hozod fel. A Lotus Elise az egy fogalom. Az Opel Speedstert meg nem sokba nézem, nem tartom érdekes autónak. Nem feltétlenül a menetteljesítményken múlik, és tőlem 3l-t is fogyaszthatna, a büdös életben nem kéne Speedster :-) Egy Alfa 4C meg igen, kéne tökmindegy mennyit fogyaszt. ha csak nézegetni, akkor is kéne :-) Ha nem bírnám tankolni, berakatnám a nappaliba. És nem Alfás elfogultság miatt, van Alfa ami nem kéne, mert nem tetszik.
Az iPhone csak azért sem teljesen jó példa, mert az egy kívánatos, minőségérzetet sugalló tömegtermék. Egy magas minőségérzetet nyújtó nem túl high tech de előremutató technikájú alsó közepes autóval lehetne analógiát vonni. Amire mellesleg szüksége volna az Alfának, ez tény. Ám pont itt a baj, itt van a kutya elesve:
az előítéletek ugye...egy Giulia sosem lesz iPhone, inkább BlackBerry. Hiába építenek bármilyen jó autót, nem lesz menő. Mint ahogy hiába jó a BB, szórják ki már lassan ingyen. Pedig jó. Félve próbáltam rá,és most jobbnak tartom az iPhone-nál (nem elméleti síkon, tapasztalatból) attól függetlenül, hogy az utóbbit is egy jó terméknek gondolom. Na de ne nyissunk mobilcsata vitát :-) Remélem hogy nem lesz igazam és ráharapnak a népek a Giulia-ra. Én várom nagyon :-)
mizooo28-08-2014 18:03:37 // 20886
Ha megnézitek az kesztyűtartó feletti részre van írva, hogy Tipo 952. Ez az 59- esetében a 939. Gondolom ez lesz az új kódja a gépnek. Én mióta ezt a hírt megláttam teljesen izgalmi állapotban vagyok :)
Tedi28-08-2014 17:24:30 // 20885
Anno sem az akksiipar, sem a hibrid technológia nem volt annyira kiforrott, és elterjedt, hogy megérje nagy tömegben gyártani. Most már igen, nem hiába tolja a Toyota, a világ legnagyobb autógyártója állandóan a hibrid modelleket. Meg a Honda, a Lexus, az Infinity. És iszonyú nagy pénzeket kaszálnak vele, ez a marketing része, nagyon ügyesen felépítették.
A 4C azért nem elektromos, mert 1) a Fiatnak nincs ilyen technológiája (az 500-at adják csak elektromos verzióban és csak az USA-ban, veszítenek is pár millát minden eladott darabon), másrészt meg ki látott már full elektromos pályauatót? :))) Még a LaFerrari is csak hibrid hálistennek.
Egyébként szerintem annak, amit írtál a kombinációja a nyerő. Kis fos autó elektromos rendszerrel. A Tesla pedig a 22 ezres eladott darabszámmal még mindig kis szériának számít, ja és mondanom sem kell, hogy nem egy 500-as árában mérik.
A 4C azért nem elektromos, mert 1) a Fiatnak nincs ilyen technológiája (az 500-at adják csak elektromos verzióban és csak az USA-ban, veszítenek is pár millát minden eladott darabon), másrészt meg ki látott már full elektromos pályauatót? :))) Még a LaFerrari is csak hibrid hálistennek.
Egyébként szerintem annak, amit írtál a kombinációja a nyerő. Kis fos autó elektromos rendszerrel. A Tesla pedig a 22 ezres eladott darabszámmal még mindig kis szériának számít, ja és mondanom sem kell, hogy nem egy 500-as árában mérik.
.......................28-08-2014 17:15:43 // 20884
Akkor a 4C miért nem elektromos?
.......................28-08-2014 17:14:28 // 20883
Anno minden autógyártó próbálkozott elektro autóval,
Majd mindenki kis fos könnyű autóban gondolkodott,
Egy sem lett igazán sikeres
Ma a Tesla S a 2 tonnával ?
megy mint állat ,nagy és viszik mint a cukrot
Majd mindenki kis fos könnyű autóban gondolkodott,
Egy sem lett igazán sikeres
Ma a Tesla S a 2 tonnával ?
megy mint állat ,nagy és viszik mint a cukrot
Tedi28-08-2014 17:08:02 // 20882
Papíron. Mindketten tudjuk, hogy az valójában nem az :) És az 500 multijet sem véletlenül 1000 kiló. Mert kibaszott pici. Nem éri meg "úttörő" technikával egy szedánra adaptálni, mert senki nem fizetné meg a fejlesztési költségeket. Olyan kurva drága lenne, hogy egyetlen épeszű ember nem venné meg. És nem is errefelé megy az autóipar, hanem a hibrid és elektromos autók felé.
Tedi28-08-2014 17:02:12 // 20881
Technikailag sok minden lehetséges. De azért maradjunk már két lábbal a földön. Egy ilyen autónak a megépítése 1) totál értelmetlen 2) haszontalan 3) gazdaságilag indokolatlan és megalapozatlan. Ennyi erővel akár kimehetnének Torinóban a Pó partjára, és beleönthetnék azt a valag pénzt a folyóba, amit a kifejlesztésre fordítanának, semmilyen különbség nem lenne. Pénzpazarlás mindkettő.
.......................28-08-2014 17:01:56 // 20880
Az 500 as multijet papíron 3,7 et eszik,1000kg alatt van
Már csak adoptálni kellene egy sedanra ,
Persze úttörő technikával
Már csak adoptálni kellene egy sedanra ,
Persze úttörő technikával
.......................28-08-2014 16:58:40 // 20879
Persze,mi ezen furcsa?
Technikailag kihívás ,de lehetséges
Technikailag kihívás ,de lehetséges
Halesz28-08-2014 16:51:56 // 20878
Aham, és ha ezt megépítenék, 40 milla lenne, és mindenki itt finnyáskodna a topicban, hogy miért nem 5 millóba kerül?
Amúgy remélem azt senki sem gondolja, hogy a 159 utódjának alapára be fog férni 8 milla alá, ugye? Ne legyen igazam...
Amúgy remélem azt senki sem gondolja, hogy a 159 utódjának alapára be fog férni 8 milla alá, ugye? Ne legyen igazam...
Tedi28-08-2014 16:44:46 // 20877
"Mondjuk egy carbon lightweight sedant,3 literes fogyasztással és rendes menetteljesítménnyel
Ja és 5 csillagos biztonsággal,"
Ezen most sírjak, vagy nevessek? :D Vagy máshogyan fogalmazva: ezt most komolyan írod, vagy viccelsz? :)
Ja és 5 csillagos biztonsággal,"
Ezen most sírjak, vagy nevessek? :D Vagy máshogyan fogalmazva: ezt most komolyan írod, vagy viccelsz? :)
Tedi28-08-2014 16:43:20 // 20876
Nem kell ehhez szovjet tudósnak lenni, csak értelmezni kell a címet, illetve az első bekezdést. ;) Illetve még egy adalék: ez az első, kézzel fogható jele annak, hogy nem csak a pofájuk jár, hanem tényleg úton van a 159-es utód.
Tedi28-08-2014 16:41:34 // 20875
Szerintem az égvilágon semmi nem lesz ezekben közös, már ami a formatervet illeti.
.......................28-08-2014 16:22:41 // 20874
Hát én nem nézek fel egy autóra sem azért mert 5 van belőle,
Nem ettől lesz elismerése a márkának,az hogy legyártanak egy autót nem kunszt ,a Kia is megcsinálja,
Ha minden motorsportvetsenyt megnyernének vele,vagy ha olyan elégedett lenne az átlagvásárló,hogy mindenki dícsérné
Mint az iPhone esetében,az preztizs
Szerintem pont valami újat kellene építenie az alfának,
Mondjuk egy carbon lightweight sedant,3 literes fogyasztással és rendes menetteljesítménnyel
Ja és 5 csillagos biztonsággal,
Az teljesítmény lenne,ez a 4C így csak egy Lotus elise ,vagy opel speedster hasonmás
Nem ettől lesz elismerése a márkának,az hogy legyártanak egy autót nem kunszt ,a Kia is megcsinálja,
Ha minden motorsportvetsenyt megnyernének vele,vagy ha olyan elégedett lenne az átlagvásárló,hogy mindenki dícsérné
Mint az iPhone esetében,az preztizs
Szerintem pont valami újat kellene építenie az alfának,
Mondjuk egy carbon lightweight sedant,3 literes fogyasztással és rendes menetteljesítménnyel
Ja és 5 csillagos biztonsággal,
Az teljesítmény lenne,ez a 4C így csak egy Lotus elise ,vagy opel speedster hasonmás
David | Centocinquantanove28-08-2014 16:02:28 // 20873
Naaagy? Nekem egyáltalán nem tűnik nagynak... Vagy ezzel azt akartad mondani, hogy viszont marha ronda? :)
Egyébként énsem értem mitől Julia teszt ez...
Egyébként énsem értem mitől Julia teszt ez...
Zsombor28-08-2014 15:59:26 // 20872
Szovjet tudósok még dolgoznak rajta, hogy miről szól ez a hír :) Maserati kasztnis, Jeep kormányos Alfa. Értem... Illetve mi vaan? :)
mesa28-08-2014 15:19:24 // 20871
Ez a Júlia ebben a formájában inkább nagy, mint szép
Valószínű jó az álca és nem arról van szó, hogy annyira közös le a Maseratival, hogy csak emblémát cserélnek :)
Valószínű jó az álca és nem arról van szó, hogy annyira közös le a Maseratival, hogy csak emblémát cserélnek :)
David | Centocinquantanove28-08-2014 15:06:47 // 20870
Nem a 4C lenne az első autó, ahol nem a profitszerzés a cél... Van még sok más, jellemzően kisszériás gyártások, ahol csupán a presztizsépítés a cél.
És hiába fogy, hiába kapkodják el az első néhány hétben 2 évre előre az összes autót, nem csináltak többet... pont ezért...
És hiába fogy, hiába kapkodják el az első néhány hétben 2 évre előre az összes autót, nem csináltak többet... pont ezért...
GTPeti28-08-2014 14:54:46 // 20869
Ha lenne rá 17 millád, akkor megütne a guta, hogy mire kiszállítják, bemutatták a 6C-t is. :))
Halesz28-08-2014 14:51:46 // 20868
Ha lenne 14 (???), azaz 16-17 millám egy 4C-re, egyáltalán nem bánnám, hogy várni kéne rá 2 évet! :P
:)
:)
VKG231!!! (156+75)28-08-2014 13:22:05 // 20867
Ámen.. :)
Tedi28-08-2014 12:58:52 // 20866
Vonatkoztassunk el a konkrét eladott darabszámtól, de még az árukapcsolástól is. Ez itt hosszútávú játszma. Ennek a hozadéka nem a Giu, vagy a MiTo eladásokban fog kicsúcsosodni elsősorban szerintem, hanem a Giulia eladásokban.
VKG231!!! (156+75)28-08-2014 11:56:00 // 20864
Igen, de azért ahhoz elég hülyének kell lenni, hogy valaki azt higgye, ha 0.9 TwinAir Mito vásárlásra adja a fejét, hogy "Hátnézdmár, ez majdnemnéccé..."
Szóval ehhez azért kellene egy modellpaletta, mert ha valaki rendes Alfát akar venni, akkor csak a 4C marad... MÍg, ha lenne egy rendes szedán normális motorokkal, meg egy felsőközepes cucc, (a jó kompaktunk megvan, már csak az anakronisztikus dolgokat kellene belőle kiirtani, mint pl a négy pixeles egérmozi...) lenne mit eladni a presztízsprojektekkel.
Szóval nagyon jó, hogy van a 4C, nagyon szép, végre itt van, de ebben a formában max azt tudja megmutatni, hogy ilyet tud az Alfa, de nem csinál, mert csak... Ja, és ezt is csak ilyen Mátyáskirályosan csinál, mert hozzájutni nem egyszerű.
Szóval ehhez azért kellene egy modellpaletta, mert ha valaki rendes Alfát akar venni, akkor csak a 4C marad... MÍg, ha lenne egy rendes szedán normális motorokkal, meg egy felsőközepes cucc, (a jó kompaktunk megvan, már csak az anakronisztikus dolgokat kellene belőle kiirtani, mint pl a négy pixeles egérmozi...) lenne mit eladni a presztízsprojektekkel.
Szóval nagyon jó, hogy van a 4C, nagyon szép, végre itt van, de ebben a formában max azt tudja megmutatni, hogy ilyet tud az Alfa, de nem csinál, mert csak... Ja, és ezt is csak ilyen Mátyáskirályosan csinál, mert hozzájutni nem egyszerű.
Tedi28-08-2014 11:38:44 // 20863
Ekkora darabszám nem lepődnék meg azon, ha veszteséges lenne a gyártás. Így viszont irtózatos szopóroller van. Bakker, bemegyek holnap az ABH-hoz, hogy csókolom, kell egy 4C, levágom az asztalra a 14 misit és várjak 2 évet?! Nane. Akkor inkább veszek egy Masert. Szóval ez így nem kosher.
Nem tudom, hogy az Alfának nyereséges-e a 4C gyártása, szerintem az évi darabszám elérése mellett minimálisan az. De itt most kivételesen nem is az a lényeg, hogy önmagában nyereséges-e, hanem, hogy milyen egyéb "nyereségük" keletkezik a 4C által. Szép magyarosan megaszondva :)
Nem tudom, hogy az Alfának nyereséges-e a 4C gyártása, szerintem az évi darabszám elérése mellett minimálisan az. De itt most kivételesen nem is az a lényeg, hogy önmagában nyereséges-e, hanem, hogy milyen egyéb "nyereségük" keletkezik a 4C által. Szép magyarosan megaszondva :)
VKG231!!! (156+75)28-08-2014 11:34:59 // 20862
Egyébként a 4C nyereséges biznisz ennyi eladott darabbal az Alfának? Mert nem árulják drágán...
VKG231!!! (156+75)28-08-2014 11:30:41 // 20861
A magam részéről azt olvastam, hogy ha nagyobb kapacitásúra bővítenék a gyárat, akkor veszteséges lenne, mert annyit viszont nem tudnának belőle gyártani, amennyivel nyereségessé tehetnék.
Más technológia: Venni (vagy a szicíliai maffiával lopatni :D) kell occó i8-akat, szétkapni, átflexelni kicsit azt a padlólemezt, beb.szni egy Maser V8-at, azt haddszaladjon :D
Más technológia: Venni (vagy a szicíliai maffiával lopatni :D) kell occó i8-akat, szétkapni, átflexelni kicsit azt a padlólemezt, beb.szni egy Maser V8-at, azt haddszaladjon :D
Tedi28-08-2014 11:27:03 // 20860
A Spider még kérdéses a 4C-ből amennyire én tudom, a korábban hangoztattot pálya változat, meg erősebb utcai meg fingom sincs, hogy végül megépül-e. A Maser beszállítója, akik az utascellát csinálják már így sem bírják tempóval, két éves várólista van a 4C-re, csodálkoznék, ha emellett bevállalná az Abarth a versenyautót, vagy az Alfa a Spidert. Kivétel persze, ha az alvállalkozó talál valamilyen más, gyorsabb gyártási technológiát.
VKG231!!! (156+75)28-08-2014 11:15:03 // 20859
Ja az előző Veloce-cikkhez még valami: "Az Alfa lényegében ezt a kivitelt szánja a szélesebb közönségnek: a 240 lóerős GTA várhatóan jóval drágább lesz, így évente legfeljebb néhány ezer példány eladására lehet számítani, ugyanakkor a Veloce teljesítménye éppen elég, hogy lépést tarthasson a többi sportos kisautóval."
VKG231!!! (156+75)28-08-2014 11:14:08 // 20858
Nem tudom, én erre emlékeztem, hogy " az olasz cég lemondott a gyártásáról", meg hogy "egyelőre felfüggesztették a típus fejlesztését"...
Illetve az akkor még "Veloce" néven emlegetett tényleg sportváltozatról írták még azt anno, hogy "Meglehetősen nagy űr támadt a MiTo GTA és az azt követő legerősebb modell, a 155 lóerős 1.4 TB között, így az Alfa Romeo új modellváltozat bevetésére készül." Itt.
Ettől még ez az első ez simán félreérthető, a második meg lehet egy cikkíró fantáziája... De a lényeg u.az, a nagy presztízsépítő tervekből lett két modellünk, és az olcsóbb modellek tipikus eladója, a gyári sportváltozat is elfelejtődött.
Ne legyen igazam, de a 4C-ből sem lesz másik változat, ugye a Giuból már kellett volna, ha akarnak GTA-t, más modellre meg még két évig szerintem esély nincs.
Illetve az akkor még "Veloce" néven emlegetett tényleg sportváltozatról írták még azt anno, hogy "Meglehetősen nagy űr támadt a MiTo GTA és az azt követő legerősebb modell, a 155 lóerős 1.4 TB között, így az Alfa Romeo új modellváltozat bevetésére készül." Itt.
Ettől még ez az első ez simán félreérthető, a második meg lehet egy cikkíró fantáziája... De a lényeg u.az, a nagy presztízsépítő tervekből lett két modellünk, és az olcsóbb modellek tipikus eladója, a gyári sportváltozat is elfelejtődött.
Ne legyen igazam, de a 4C-ből sem lesz másik változat, ugye a Giuból már kellett volna, ha akarnak GTA-t, más modellre meg még két évig szerintem esély nincs.
Tedi28-08-2014 10:58:41 // 20857
Volt, igen, az utolsó pillanatig fargták, aztán valami műszaki malőrön elment az egész, meg persze az anyagiakon: azt mutatták ki az elemzések, hogy rohadtul ráfizetéses lenne az egész.
A MiTo GTA csak egy koncepció volt, emlékeim szerint ott fel sem merült az, hogy megvalósítsák.
A MiTo GTA csak egy koncepció volt, emlékeim szerint ott fel sem merült az, hogy megvalósítsák.
VKG231!!! (156+75)28-08-2014 10:32:20 // 20856
(Mondjuk arra nem emlékszem, hogy a Mito GTA-t végül ő kaszálta-e el...)
VKG231!!! (156+75)28-08-2014 10:29:57 // 20855
Kárlhejnckalbfell úr is sok jót tett a márkának igen :D
Ugye valamiért a Nordschleifén is volt egy V8-as 159...
Ugye valamiért a Nordschleifén is volt egy V8-as 159...
Tedi28-08-2014 10:25:26 // 20854
Hát eggen, láttunk már karón varjút. Jöttek a mindenféle műszaki megoldásokat tesztelő kamuautók, aztán a német aszonta, hogy NEIN. És itt most nem a Harald Westerre gondolok :)
VKG231!!! (156+75)28-08-2014 10:06:16 // 20853
Egyébként én Szlovéniában 2 Ghiblit is láttam, meg egy új QP-t... :)
És, hogy on legyen: Ha valami hasonló dobásra készülnek az Alfával is, akkor jó lesz ez, csak abba ne hagyják... Mint már annyiszor.
És, hogy on legyen: Ha valami hasonló dobásra készülnek az Alfával is, akkor jó lesz ez, csak abba ne hagyják... Mint már annyiszor.
Tedi28-08-2014 08:39:20 // 20852
Tök off és ízlésen nem vitatkozunk, de szerintem zseni a Ghibli, imádom a formáját amellett, hogy elismerem, van benne Audi utánérzet. De ettől még szebbnek tartom. Kívül-belül. És ezt talán alátámasztja az is, hogy nagyobb siker, mint azt a Maserati várta, évi 22-25 ezret akarnak eladni belőle, teljes év még nincs, de a bemutató után pár héttel már 2500 rendelésük volt rá. Sajnos ennél pontosabb nem tudok lenni, mert az ACEA nem hozza külön a Maser számait, ahogy a Ferrariét sem a Fiat-csoporton belül. Hogy nem láttál akkor, amikor Olaszországban meg Németországban voltál...hát elég nagyon ezek az országok, a Maserati pedig nem tömegtermék. Az új QP-val meg Ghiblivel Wester szerintem kivételesen jófelé ment el és úgy tűnik, hogy az Alfával is ugyanebbe az irányba megy szerencsére.
Na, csak lett benne ONtopic is :D
Na, csak lett benne ONtopic is :D
.......................28-08-2014 07:57:22 // 20851
Egyetértek,az új Ghibli még az A5 höz sem ér fel designban,
Műszakilag tuti lett,de a fotma nem elég ütős
A nagy patinás olasz designstúdiók meg éhenhalnak....
Kár hogy nem kérdezték meg az amorésokat,hogy mi nem tetszik benne
Műszakilag tuti lett,de a fotma nem elég ütős
A nagy patinás olasz designstúdiók meg éhenhalnak....
Kár hogy nem kérdezték meg az amorésokat,hogy mi nem tetszik benne
.......................28-08-2014 07:46:47 // 20850
A mito megy majd a háztól a helyett lenne más,és ugye alfa nincs
a brera 2 embernek pont ok
a brera 2 embernek pont ok
GTPeti28-08-2014 00:33:21 // 20849
Jó dolog a Ghibli kaszni, mert mindent lehet belőle építeni. Pl. SUV-ot is. :))
GTPeti28-08-2014 00:01:59 // 20848
Ebből max. annyit látni, hogy valamin dolgoznak Giovanniék. :))
quasimoto27-08-2014 21:42:21 // 20847
Hát ez elég komolynak néz ki valóban.
Remélem azért az Alfának csinálnak egy rendes formát mert ez az Audi szerű, de azt harmóniában meg sem közelítő Ghibli méltatlan a Maseratihoz, nem beszélve arról, hogy a Ghibli mindig is 2 ajtós luxuskocsi volt, most pedig egy A4-6 BMW 5 konkurrenst csináltak belőle.
Így kell egy mákát alulpozícionálni.
De mit is varjunk attól az állattól, aki a Lancia Flavia nevet egy amerikában is szarnak tartott Chrysler Sebringre ráteszi. Na, mindegy nem mérgelődöm tovább.
Olaszországban egy db - ot se láttam. Németeknél se, máshol se, nem tudom hol fogy és hogy?
A kerekek vajon miért állnak olyan ócskán? Kicsik is és rossz helyen is vannak...
Mindenesetre egy Maserati alapokon futó hátulkapar Alfa limuzinért szabályosan ölnének a népek. Ilyen kocsi egyszerűen nincs elég a piacon ( BMW3, Merga C, Lexus IS, van még egyáltalán? ) nem csak Európában menne, egész Ázsiában, USA - ban vinnék. Ez olyan ziccer, hogy ép eszű ember ilyet ki nem hagy, kivéve ez a Marchionne aki mindenbe belekap és semmit se fejez be.
Remélem azért az Alfának csinálnak egy rendes formát mert ez az Audi szerű, de azt harmóniában meg sem közelítő Ghibli méltatlan a Maseratihoz, nem beszélve arról, hogy a Ghibli mindig is 2 ajtós luxuskocsi volt, most pedig egy A4-6 BMW 5 konkurrenst csináltak belőle.
Így kell egy mákát alulpozícionálni.
De mit is varjunk attól az állattól, aki a Lancia Flavia nevet egy amerikában is szarnak tartott Chrysler Sebringre ráteszi. Na, mindegy nem mérgelődöm tovább.
Olaszországban egy db - ot se láttam. Németeknél se, máshol se, nem tudom hol fogy és hogy?
A kerekek vajon miért állnak olyan ócskán? Kicsik is és rossz helyen is vannak...
Mindenesetre egy Maserati alapokon futó hátulkapar Alfa limuzinért szabályosan ölnének a népek. Ilyen kocsi egyszerűen nincs elég a piacon ( BMW3, Merga C, Lexus IS, van még egyáltalán? ) nem csak Európában menne, egész Ázsiában, USA - ban vinnék. Ez olyan ziccer, hogy ép eszű ember ilyet ki nem hagy, kivéve ez a Marchionne aki mindenbe belekap és semmit se fejez be.
Tedi27-08-2014 20:46:44 // 20846
Szép kis öszvér a Jeep kormánnyal, vélhetően Chrysler (vagy az is jeep?) belsővel, meg Maser Ghibli külsővel :)
GT Ɨ|ѯ27-08-2014 19:57:45 // 20845
GTPeti24-08-2014 12:57:11 // 20844
Miért, a Brera nem vált be?
.......................24-08-2014 09:04:10 // 20843
De ,ezért nézegetek A5 öt,hiszalfa téren még ígéret sincs nagy utazó coupe ra
Bár megvenni nem fogom,kizárólag bérlés vagy leasing jön szóba
Bár megvenni nem fogom,kizárólag bérlés vagy leasing jön szóba
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
533
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?