Forum >> A jövő Alfái
Kazes☻08-03-2012 23:09:21 // 19242
Kazes☻08-03-2012 15:12:42 // 19241
Tiltólistára velük! :D
Kazes☻08-03-2012 15:11:25 // 19240
Gyönyörű! De már a belsejére is nagyon kíváncsi vagyok. :)))
GT Ɨ|ѯ08-03-2012 15:05:38 // 19238
Pontosabban : ezek is!
Szóra sem érdemes, kéregagyú csürhe.
Szóra sem érdemes, kéregagyú csürhe.
Halesz08-03-2012 14:57:53 // 19237
Bármennyire is van valóságalapja, a Vezess.hu élvezi, ha belerúghat az alfásokba. Kívánom Nekik, hogy soha ne üljenek Alfában :)
Kazes☻08-03-2012 09:28:48 // 19236
Nézz be az Autóvásár topicba, ott is szépen szóló a banda... :(
Andy08-03-2012 09:21:49 // 19235
Ez egy gyökér társaság, nem olvasom már régóta őket. És a véleményükre meg igen magasról teszek! ;)))
Halesz08-03-2012 09:06:09 // 19234
http://www.vezess.hu/genf/alfa_romeo_standja_genfben/35763/
A Vezess.hu valamiért még mindig nagyon fúj az alfásokra... Ezt a cikket minek kellett? Mikor persze igazuk van, mert tényleg siralmas most az helyzet, de azért jól bele kellett rúgniuk az alfákba. Ráadásul azokat a tényeket lehagyták, hogy már fejlesztik a SUV-ot, lesz egy 4C, meg azért a Giuliáról is hallani híreket... Mi is megírtuk, hogy a stand unalmas volt, de azért a tényekről nem feledkeztünk el...
Szóval mintha másért sem született volna ez a cikk, hogy beugassanak..
A Vezess.hu valamiért még mindig nagyon fúj az alfásokra... Ezt a cikket minek kellett? Mikor persze igazuk van, mert tényleg siralmas most az helyzet, de azért jól bele kellett rúgniuk az alfákba. Ráadásul azokat a tényeket lehagyták, hogy már fejlesztik a SUV-ot, lesz egy 4C, meg azért a Giuliáról is hallani híreket... Mi is megírtuk, hogy a stand unalmas volt, de azért a tényekről nem feledkeztünk el...
Szóval mintha másért sem született volna ez a cikk, hogy beugassanak..
Kazes☻04-03-2012 19:26:58 // 19233
Várjuk szeretettel! :)
GTPeti03-03-2012 22:25:49 // 19230
ON: Az AutoBild szerint idén jön a Giulia és jövőre a Giulietta kombi.
Kazes☻20-02-2012 20:02:23 // 19229
Így se szebb! :)
GTPeti20-02-2012 20:00:31 // 19228
Jól, van akkor Astra-d. :))
Kazes☻20-02-2012 19:58:26 // 19227
Ne sértegess engem, hallod-e! :)))
GTPeti20-02-2012 19:55:09 // 19226
Gyanús vagy te nekem. Asztrád-e van? :)
Kazes☻20-02-2012 19:50:15 // 19225
Vágom, azé' van ott 5 db(azaz öt darab) vigyor. :)
GTPeti20-02-2012 19:13:36 // 19224
"De a zopelé csak maradjon a zopelé"
Kapaszkodj, itt egy Fiat motorról beszélünk...
Kapaszkodj, itt egy Fiat motorról beszélünk...
Kazes☻20-02-2012 14:24:02 // 19223
Csakis az Alfába! :)
De a zopelé csak maradjon a zopelé. :)))))
De a zopelé csak maradjon a zopelé. :)))))
GTPeti20-02-2012 13:16:22 // 19222
Nehogymár véletlenül beletegyék a Fiat-nál a Deltán kivül más típusba is a duplaturbós dízelt...
Mert azzal csökkentenék az Opel büszkeségét, amit ugye mindenáron el kell kerülni...
Mert azzal csökkentenék az Opel büszkeségét, amit ugye mindenáron el kell kerülni...
Kazes☻16-02-2012 22:30:12 // 19221
Mint a Diák Sziget, azaz Sziget Fesztivál... :)
GTPeti16-02-2012 22:24:36 // 19220
Több német cégnél dolgoztam, ahol a "veszteséges termék" azt jelentette, hogy kevesebbet kaszált vele a cég... És ez még egy őszintébb "belső szóhasználat" volt. A kívülre irányuló marketing még inkább trükkös...
Kazes☻16-02-2012 22:22:29 // 19219
Szerintem ezt már kicsit rossz irányba terelitek, már egyre elrugaszkodottabbak a példák. :)
vm16-02-2012 22:13:23 // 19218
Mint ahogy a Bosch-ok is minden egyes Veyron-on nagyon komolyat buknak.
zolee14516-02-2012 21:51:33 // 19217
Végülis legóztak, az egyetlen új fejlesztés a dizány volt. Nem is olcsó, és amolyan presztízsépítő dolognak akkor is jó, ha nullára kijött.
Viszont egy elérhető, de sportos autó, amihez azért kell nem kevés fejlesztés már más dolog. Annak a veszteségét el kell vinni a többi modellnek, csakhogy ilyen nincs.
A Focus RS-ről olvastam, még az előző generációról, hogy minden egyes darab veszteséges volt. Pedig elvileg az is legózás, csak éppen egy viszonylag elérhető árat szabtak neki.
Szóval ugye elérhető árú / jó / jáccós autó (ami ilyen formán rtegmodell lesz, vagyis kis darabszám). Na ez a három így együtt nem megy, vagy csak veszteségesen, amit mondjuk arculatépítés címszó alatt bevállal egy gyár, ha teheti. Ha nem akkor meg nem.
Viszont egy elérhető, de sportos autó, amihez azért kell nem kevés fejlesztés már más dolog. Annak a veszteségét el kell vinni a többi modellnek, csakhogy ilyen nincs.
A Focus RS-ről olvastam, még az előző generációról, hogy minden egyes darab veszteséges volt. Pedig elvileg az is legózás, csak éppen egy viszonylag elérhető árat szabtak neki.
Szóval ugye elérhető árú / jó / jáccós autó (ami ilyen formán rtegmodell lesz, vagyis kis darabszám). Na ez a három így együtt nem megy, vagy csak veszteségesen, amit mondjuk arculatépítés címszó alatt bevállal egy gyár, ha teheti. Ha nem akkor meg nem.
vm16-02-2012 21:16:07 // 19216
Tulajdonképpen nekem már a 8C is érthetetlen... Nem mintha nem örülnék neki, de amikor a Fiat érzésem szerint tudatosan sorvasztja a márkát, és konkrétan a túlélés a tét...
Kazes☻16-02-2012 21:01:14 // 19215
És?! Pár évesen már lehet is behozni! :)))
zolee14516-02-2012 13:58:15 // 19214
Van rá igény, hogyne lenne. A mennyiség a kérdés. Vajon Corollából fogy majd több, vagy ebből a sportkocsiból?
A van rá igény és a húzómodell közt pont egy "cég-életbenmaradásnyi" különbség van, még akkor is, ha ez egy igencsak idétlen szó lett.:)
A Toyota mint a világ egyik legnagyobb autógyártója megengedheti magának egy rétegmodell fejlesztését, az Alfa most még nem. Mondjuk fura, hogy pont ebben az időszakban jön a 4C, bár nem is lesz elérhető árú.
A van rá igény és a húzómodell közt pont egy "cég-életbenmaradásnyi" különbség van, még akkor is, ha ez egy igencsak idétlen szó lett.:)
A Toyota mint a világ egyik legnagyobb autógyártója megengedheti magának egy rétegmodell fejlesztését, az Alfa most még nem. Mondjuk fura, hogy pont ebben az időszakban jön a 4C, bár nem is lesz elérhető árú.
Putyesz16-02-2012 13:49:43 // 19213
ebben igazad van...de itt magyarisztánban nem:):)
GTPeti16-02-2012 13:48:07 // 19212
Mo amúgy is kicsi piac. Nyugatabbra viszont, simán kiadnak 40 lepedőt egy játszósautóra. (Pl. Z4-re.)
Putyesz16-02-2012 13:46:19 // 19211
így van....a Karotta is megmondta a Totalcar-on hogy ezt a subarut neki találták ki...kicsi,nem kell 500Le-nek lennie hogy élmény legyen vele autózni....mert asszem 200 körül van,hátsókerékhajtás,sperrdifi.....csak hát 10 milla körül lesz itthon az ára...és így le is tett róla
BeeGee16-02-2012 13:40:42 // 19210
Illetve azt is, hogy mennyire lesz sikeres az említett japán modell. Lesz-e 2. generáció, vagy csendben visszatérnek a megszokott modellpalettához. Vagy a gazdasági válság mennyire drágítja a japcsikat és húzza keresztül a számításukat és mekkora gátat szab az Alfa finanszírozásának..
GTPeti16-02-2012 13:30:47 // 19209
Ezek szerint az Alfa sem halad rossz úton.
Meglátjuk, mikor végre kézzelfogható valóság lesz vmelyik új modelljük. :)
Csak csigatempóban..
Ezt viszont már megláttuk. :)
Meglátjuk, mikor végre kézzelfogható valóság lesz vmelyik új modelljük. :)
Csak csigatempóban..
Ezt viszont már megláttuk. :)
BeeGee16-02-2012 13:27:49 // 19208
Az "elérhető" ár 25.000 fontot takar, itthon inkább lesz 10-11m-et, mint 5.
A 4C 40.000 erurós árát pedig már sokan drágállták, pedig csak egy két millió a különbség. Ennyibe belefér az nagyobb presztízs és a fejlettebb technika.
Ezek szerint az Alfa sem halad rossz úton. Csak csigatempóban.. :)
A 4C 40.000 erurós árát pedig már sokan drágállták, pedig csak egy két millió a különbség. Ennyibe belefér az nagyobb presztízs és a fejlettebb technika.
Ezek szerint az Alfa sem halad rossz úton. Csak csigatempóban.. :)
GTPeti16-02-2012 13:06:01 // 19207
"de ez a hajó már elment.."
Akkor miért fejlesztette ki a Toyota / Subaru azt az új modellt, amely elérhető áron pont az élményautózást szolgálja.
(Persze, egyszerű válaszként mondani, hogy "mert megtehetik". Azonban ez csak féligazság. Azért fejlesztették ki ezt a modellt, mert igény van rá. És, mint profitorientált cég szeretné ezt kielégíteni...)
Akkor miért fejlesztette ki a Toyota / Subaru azt az új modellt, amely elérhető áron pont az élményautózást szolgálja.
(Persze, egyszerű válaszként mondani, hogy "mert megtehetik". Azonban ez csak féligazság. Azért fejlesztették ki ezt a modellt, mert igény van rá. És, mint profitorientált cég szeretné ezt kielégíteni...)
Kazes☻16-02-2012 11:50:57 // 19206
Ferdeszeműt. :)
BeeGee16-02-2012 11:32:38 // 19205
Miért, tudsz ma elérhető áron RWD élményautót vásárolni? :)
Kazes☻16-02-2012 11:22:49 // 19204
Ilyen aspektusban azért már más. Ok. :)
Kazes☻16-02-2012 11:21:34 // 19203
Ez már hosszabb téma és nem is ez a topic. Merthogy ... :)
Kazes☻16-02-2012 11:19:54 // 19202
"de ez a hajó már elment.." - ezt elég sikeresen elhitették sokakkal, úgy látszik. :)
BeeGee16-02-2012 11:19:32 // 19201
Csak ismételni tudom magam :)
Ilyen világban élünk, ebből kell kihozni a legtöbbet..
Ilyen világban élünk, ebből kell kihozni a legtöbbet..
BeeGee16-02-2012 11:18:33 // 19200
Bocs, de :)
"hanem annyi, hogy az Alfa vezetősége elkurvult. Lefeküdtek a piaci igényeknek."
Mindig is kurva volt, mint minden profitorientált cég. Amikor a 8C 2900-at tervezték, mikor az 1900ast, mikor a Giuliát, 156ost, 159est akkor is. De még az Autódelta sem hobbiból reszelgette a versenyautókat, hanem profitért.
Ilyen világban élünk, ebből kell kihozni a legtöbbet..
"hanem annyi, hogy az Alfa vezetősége elkurvult. Lefeküdtek a piaci igényeknek."
Mindig is kurva volt, mint minden profitorientált cég. Amikor a 8C 2900-at tervezték, mikor az 1900ast, mikor a Giuliát, 156ost, 159est akkor is. De még az Autódelta sem hobbiból reszelgette a versenyautókat, hanem profitért.
Ilyen világban élünk, ebből kell kihozni a legtöbbet..
BeeGee16-02-2012 11:13:40 // 19199
Nem személyeskedésnek szántam.
A korábbi bejegyzéseidből az jött át, hogy az egyszerű autózást keresed, amihez hátsókerékhajtás kell, minden csicsa nélkül. Erre reagáltam azt, hogy ez sokunknak tetszene, de ez a hajó már elment..
A korábbi bejegyzéseidből az jött át, hogy az egyszerű autózást keresed, amihez hátsókerékhajtás kell, minden csicsa nélkül. Erre reagáltam azt, hogy ez sokunknak tetszene, de ez a hajó már elment..
NaTo16-02-2012 11:13:36 // 19198
told a cuccomon??? ezt ne mértem.
Kazes☻16-02-2012 11:07:24 // 19197
Oksa! Bár nekem jó lenne mondjuk a told a cuccodon is, csakhogy azt nem tudod dedikálni! :)))
Kazes☻16-02-2012 11:06:09 // 19196
Ezzel meg úgy globálisan az a bajom, hogy trendek vannak, ahogy írod és mellette a lehúzás és még véletlenül sem az ésszerűség. :)
NaTo16-02-2012 11:05:22 // 19195
Kazes! Mostmár tényleg elküldöm azt a cd-t! :)))
NaTo16-02-2012 11:03:51 // 19194
BeeGee ne személyeskedj, nem ismersz!
Nem ragadtam le semmilyen korszaknál...
Nem ragadtam le semmilyen korszaknál...
NaTo16-02-2012 11:01:07 // 19193
Az utolsó mondatodra nem reagálnék.
Csak kiigazításnak : én nem azt akarom, hogy gyártsanak újra Alfettát. Abszolut örülök, hogy fejlődik a technika, bár ezt a motoroknál nem látjuk. Persze ma már nincs karburátor... csak a benzint kéne elfelejteni már. 100 éve ugyan az a technika megy, no persze az olajlobbi... sajnálatos ez is ,de ez van. Nem érdekük, hogy gőzerővel fejlesszék pl a kerékagy motorokat... pedig hát... no de mindegy.
Jók az új Alfák. Inkább abba ülök, mint daciába.
A mondanivalóm lényege nem az új Alfák lehúzása és nem a régi Alfák újramagasztalása, hanem annyi, hogy az Alfa vezetősége elkurvult. Lefeküdtek a piaci igényeknek. Én is szívesen ülök új Alfában, de nem érzek késztetést, hogy vegyek egyet... Talán ez a legfontosabb.
Csak kiigazításnak : én nem azt akarom, hogy gyártsanak újra Alfettát. Abszolut örülök, hogy fejlődik a technika, bár ezt a motoroknál nem látjuk. Persze ma már nincs karburátor... csak a benzint kéne elfelejteni már. 100 éve ugyan az a technika megy, no persze az olajlobbi... sajnálatos ez is ,de ez van. Nem érdekük, hogy gőzerővel fejlesszék pl a kerékagy motorokat... pedig hát... no de mindegy.
Jók az új Alfák. Inkább abba ülök, mint daciába.
A mondanivalóm lényege nem az új Alfák lehúzása és nem a régi Alfák újramagasztalása, hanem annyi, hogy az Alfa vezetősége elkurvult. Lefeküdtek a piaci igényeknek. Én is szívesen ülök új Alfában, de nem érzek késztetést, hogy vegyek egyet... Talán ez a legfontosabb.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
478
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?