koz!
A mai világban már gyakorlatilag egyik "kisebb" autógyár sem engedheti meg magának azt a luxust, hogy független legyen, lásd pl az angolokat: Rolls, Bentley, Aston, Land Rover, stb... vagy a svédeket: a Volvo a Fordé (asszem), a Saab pedig a GM-é. Ezek is egyrészt relatíve kisebb márkák (mármint eladási számokban), másrészt nekem személy szerint a különcség és egyediség egyik megtestesítője a Saab és hiába gyártanak drága/különleges autókat, akkor is kellett melléjük-mögéjük egy tőkeerős mamut.
A Subaru sem "csak úgy" Subaru, hanem a Fuji Heavy Industries egyik cége a csoporton belül.
Persze, tök jó lenne, ha az Alfa ontaná az új típusokat, ha lenne egy csomó pénz fejlesztésre, reklámra, stb... De ha ezt úgy akarná, hogy esetleg kiszáll a Fiatból, akkor a jelenleginél is nehezebb helyzetben kellene helyt állnia a piacon és saját maga alatt vágná a fát.
Szerintem:)
Forum >> A jövő Alfái
Tommi28-02-2008 13:25:52 // 7042
Tedi28-02-2008 11:48:23 // 7040
100 százalék, hogy nem Genfben lesz a premier. Most kaptam meg a genfi Alfák listáját és a Junior nem szerepel benne. 2 hét van genfig, ha ott mutatnák be, már rég bejelentették volna. Szerintem van még ott min dolgozni, a merketingre gondolok elsősorban. Lsd: a név sem biztos még.
koz28-02-2008 11:03:06 // 7039
Ha kikerül a fiat kezei közül, én nem fogok rinyálni, hanem majd izgulok, hogy egyedül talpon tudjon maradni, és gyártson igazi Alfa Romeokat. Technikai csodákkal és érzelmekkel, stílussal megtömve. Egy világos, és szerethető koncepció mentén. Pont, mint anno. Akkor az sem zavarna, ha tele lenne a világ Alfákkal, mert az max. azt jelentené, hogy sok ember nőtt föl az Alfához, és jobb lett a világ. Ha eltűnik, hát eltűnik, majd egyszer valaki feltámasztja (vagy nem).
A közeli, vagy távoli jövőben várható energiaválságra is inkább várnék az Alfától válaszokat, mint a fiattól. Ha nem lenne a fiat, lehet, hogy már rég hibridek lennének az Alfák. Persze dupla gyertyával!
És akkor nem lenne junior se, és nem kéne görcsölnünk rajta, hogy valahogy megszeressünk egy grande puntot, aminek scudetto van az elején.
Én arra szavazok, hogy valami legyen már.
Mindezek egy mezei magyar (új autó vásárlásra évtizedekig esélytelen) proligyerek magánvéleményei, elfogadni természetesen nem kell, csak ha már itt van ez a topik, és tele van töréstesztekkel, hát gondoltam beírom én is a magamét.
Én egyébként akkor sem viszontsajnállak, tiltja a vallásom. :)
A közeli, vagy távoli jövőben várható energiaválságra is inkább várnék az Alfától válaszokat, mint a fiattól. Ha nem lenne a fiat, lehet, hogy már rég hibridek lennének az Alfák. Persze dupla gyertyával!
És akkor nem lenne junior se, és nem kéne görcsölnünk rajta, hogy valahogy megszeressünk egy grande puntot, aminek scudetto van az elején.
Én arra szavazok, hogy valami legyen már.
Mindezek egy mezei magyar (új autó vásárlásra évtizedekig esélytelen) proligyerek magánvéleményei, elfogadni természetesen nem kell, csak ha már itt van ez a topik, és tele van töréstesztekkel, hát gondoltam beírom én is a magamét.
Én egyébként akkor sem viszontsajnállak, tiltja a vallásom. :)
mesa28-02-2008 10:53:56 // 7038
Osztom. Genfben lesz a premiéer. Ezen már nincs mit dolgozni.
Gyakorlatilag fél éve ami a gyárból kijött fotó arról az ezüst kocsiról, már azon is látszott, hogy full kész a gép.
Kérdezzük meg GEORGE-ot, a letakart autó teste erősen emlékeztetett-e egy focilabdára vagy talán Grande Puntora :)))
Gyakorlatilag fél éve ami a gyárból kijött fotó arról az ezüst kocsiról, már azon is látszott, hogy full kész a gép.
Kérdezzük meg GEORGE-ot, a letakart autó teste erősen emlékeztetett-e egy focilabdára vagy talán Grande Puntora :)))
Vinnie28-02-2008 10:47:09 // 7037
Szerintem bemutatják Genfben. Erre következtetek az egyre több késznek tünő autóról készült kémfotók miatt. Meg különben is, meddig húznák még a bemutatót? Nem elég Genfbe egy premier. Lásd. 8C spider.
Zool28-02-2008 10:40:37 // 7036
A képek alapján a civicé talán még szebb is, engem kicsit a 146 kormányának sziluettjére emlékeztet mai szerintem nagy visszalépés lenne a 147 után. Ráadásul haonlóan nagy is. Meg talán mellőzni lehetett volna a kormányoszlopról a kulcsot. Ezt már a 159ben elegánsan megoldották. Nekem egyre inkább az jön le, hogy a GM utána FIat nem szán olyan komoly szerepet az Alfának. Lehet hogy a GM nélkül már most is Croma-alapú 159lenne?
mesa28-02-2008 10:38:21 // 7035
Igen, ebben veled teljes mértékben egyet értek! :)
Zool28-02-2008 10:32:39 // 7034
Én azt nem értem, hogy ezt miért ne lehetne bemutatni Genfben... Lassan kezd sok lenni a körítés. Az infromatikában jártas emberek jól ismerhetik azt a szabályt, hogy a valószínűtlenül sok időhúzással jövő projektekben valami nagy gixer van.
mesa28-02-2008 10:32:05 // 7033
Szerintem van ajtókeret, és a kormányon az acsúnya szürke műanyag csak egy rátét, hogy fedje a véglegest.
Ettől függetlenűl ez az utóbbi 2 hónapban a világon megjelent modellek közül a harmadik, ami az UFO Civic kormányküllőjét másolja. :o
Ettől függetlenűl ez az utóbbi 2 hónapban a világon megjelent modellek közül a harmadik, ami az UFO Civic kormányküllőjét másolja. :o
Zool28-02-2008 10:28:48 // 7032
Akkor sajnállak. Ha majd becsődöl az alfa akkor mert elavult lélekvesztőket gyárt lehet rinyálni.
Véleményem szerint megint mindeki a saját igényeit akarja a Juniorra vetíteni, de szerintem nem konkurálhat egy új autó a használt 10éves autókkal (árban vagy súlyban), komoly biztonasági normákat kell teljesíteni, amit egy öreg alfának vagy egy Civinek elnézünk, de ha komoly pénzt kérnak, akkor azért más a helyzet.
Viszont a képek alapján nem olyan necces a helyzet. A látható elemek alapján úgy tűnik, hogy rendesen átdolgozták a Puntó karosszériáját Mivel le van takarva a műszefal nagy része, még azt sem vehetjük biztosra, hogy tényleg a 159 műszerborítása lessz benne. De ha az, akkor sem hoszem hogy nagy baj lenne belőle (mesa majd mindjárt rámcáfol), szerintem azért nagyon fontos, hogy a Gpuntóra minél kevésbé emlékeztessen (és itt egyetértek mesa sziluettre vonakozó kritikájával). Ennél a kormánynál a 159es alapkormánya is szebb. Legalább a 147 alapmarkolatát rátehetnék, kezdenek hasonlítani a midnen xart felárért adó bömöhöz.
A formáról meg annyit, hogy ez eredetileg egy mini ellenfél lenne, azaz feszes, sportos futómű, és lapos kasztni (és üléshelyzet), szerintem nem az ablaknélküli ajtó lenne ennek a kulcsmotívuma. De ez nem GTV utód és nem is tesco-gazdaságos belépő modell, a mini a legjobb példa, hogy kis autó nem feltétlenül az olcsósága miatt fogy, hanem egyszerűen nem kell nagyobb a tulajnak (többek között azért, mert arra van nagyobb).
Véleményem szerint megint mindeki a saját igényeit akarja a Juniorra vetíteni, de szerintem nem konkurálhat egy új autó a használt 10éves autókkal (árban vagy súlyban), komoly biztonasági normákat kell teljesíteni, amit egy öreg alfának vagy egy Civinek elnézünk, de ha komoly pénzt kérnak, akkor azért más a helyzet.
Viszont a képek alapján nem olyan necces a helyzet. A látható elemek alapján úgy tűnik, hogy rendesen átdolgozták a Puntó karosszériáját Mivel le van takarva a műszefal nagy része, még azt sem vehetjük biztosra, hogy tényleg a 159 műszerborítása lessz benne. De ha az, akkor sem hoszem hogy nagy baj lenne belőle (mesa majd mindjárt rámcáfol), szerintem azért nagyon fontos, hogy a Gpuntóra minél kevésbé emlékeztessen (és itt egyetértek mesa sziluettre vonakozó kritikájával). Ennél a kormánynál a 159es alapkormánya is szebb. Legalább a 147 alapmarkolatát rátehetnék, kezdenek hasonlítani a midnen xart felárért adó bömöhöz.
A formáról meg annyit, hogy ez eredetileg egy mini ellenfél lenne, azaz feszes, sportos futómű, és lapos kasztni (és üléshelyzet), szerintem nem az ablaknélküli ajtó lenne ennek a kulcsmotívuma. De ez nem GTV utód és nem is tesco-gazdaságos belépő modell, a mini a legjobb példa, hogy kis autó nem feltétlenül az olcsósága miatt fogy, hanem egyszerűen nem kell nagyobb a tulajnak (többek között azért, mert arra van nagyobb).
mesa28-02-2008 01:50:33 // 7030
öööö. Eljött az igazság pilanata!
Ez a kocsi se nem laposabb, se nem szélesebb, hanem pont takkra akkora mint a Grande Punto! :(
És ezekkel a pincsi lámpákkal, 159 tükrökkel olyan bamba a GP mellett.
Ha most jönnének ki egyszerre, a vezetőség helyében megcserélném a FIAT és az AR logot a két kocsin :o
Más.
MY2008 Spider
Ez a kocsi se nem laposabb, se nem szélesebb, hanem pont takkra akkora mint a Grande Punto! :(
És ezekkel a pincsi lámpákkal, 159 tükrökkel olyan bamba a GP mellett.
Ha most jönnének ki egyszerre, a vezetőség helyében megcserélném a FIAT és az AR logot a két kocsin :o
Más.
MY2008 Spider
Tedi27-02-2008 23:38:58 // 7029
No, van egy rakás új kép a Junirról és ebből fakadóan plusz infók a Junirról, ami Mito :)
Kövezzetek meg, de minél többet nézem ezeket a fotókat, annál jobban tetszik :) Kivétel persze van, a kipuff, a váltó környéke továbbra is broáf.
Kövezzetek meg, de minél többet nézem ezeket a fotókat, annál jobban tetszik :) Kivétel persze van, a kipuff, a váltó környéke továbbra is broáf.
Georgee27-02-2008 22:43:26 // 7028
Ez miatt nem kell aggódnod,nem lesz az tutti.Legalábbis itt Magyarisztánban nem.
zolee14527-02-2008 21:16:31 // 7027
Bezzeg most: hetente 3 Alfa, amiből egy villog...mert mérnek.:D (oké, igaz, sarkítottam:D)
zolee14527-02-2008 21:14:53 // 7026
"Azért béemvéből jóval több futkos az utakon mint Alfából...."
Pont ezt mondtam. Az a mennyiség még nem tenné tömegautóvá az Alfát.
"De hogy jobban értsd nem akarok annyit látni belöle mint a swiftből"
Ez nagyon nem fenyeget.:))
Azért nem csak fekete és fehér létezik. Ebből az árkategóriából is lehet sokat eladni (viszonylag sokat), de az még mindig nem Swift lesz. Van középút.
Pont ezt mondtam. Az a mennyiség még nem tenné tömegautóvá az Alfát.
"De hogy jobban értsd nem akarok annyit látni belöle mint a swiftből"
Ez nagyon nem fenyeget.:))
Azért nem csak fekete és fehér létezik. Ebből az árkategóriából is lehet sokat eladni (viszonylag sokat), de az még mindig nem Swift lesz. Van középút.
koz27-02-2008 21:14:36 // 7025
Szembevillogás már ciki lenne, és az nekem hiányozna.
GEORGE27-02-2008 21:04:46 // 7023
Azért béemvéből jóval több futkos az utakon mint Alfából....
Én nem szeretnék minden utcasarkon 4 Alfát látni......főleg azonos típusból, és azonos színből...ez alól kivételek az Alfa találkozók :-)
Evvel nem azt mondom, hogy félévente csak egy autót adjanak el....
De hogy jobban értsd nem akarok annyit látni belöle mint a swiftből vagy opelastrából...........értem? vagy mondjak másik példát? :-)
Én nem szeretnék minden utcasarkon 4 Alfát látni......főleg azonos típusból, és azonos színből...ez alól kivételek az Alfa találkozók :-)
Evvel nem azt mondom, hogy félévente csak egy autót adjanak el....
De hogy jobban értsd nem akarok annyit látni belöle mint a swiftből vagy opelastrából...........értem? vagy mondjak másik példát? :-)
koz27-02-2008 21:01:35 // 7022
Adjanak el sokat, csak ne itt a Balkánon, hanem arrébb.
zolee14527-02-2008 18:57:15 // 7021
Mit nevezünk tömegautónak? Pl elég sok BMW-t adnak el (kategóriához képest), de tömegautónak nem nevezném. Annyi Alfa elférne az utakon mint BMW, és talán jutna pénz fejleszteni.:)
koz27-02-2008 18:50:05 // 7020
Mi szemüvegesek tartsunk össze! :))))
GEORGE27-02-2008 18:47:18 // 7019
buta vagy nem buta, én nem szeretném ha tömeg autóvá válna az Alfa Romeo.
koz27-02-2008 18:46:20 // 7018
Én nem szeretném, ha az Alfa tömegautó lenne. Lehet sajnálni. :)
Vikking 31127-02-2008 18:44:17 // 7017
Hát nem tudom, pont nem úgy nő a GTA-k görbéje mint a JTS-é... Sztem pedig az Alfánál a GTA motor valahol egy etalon kell hogy legyen, szal legalább a karakterisztikát ahhoz igazítanák, ha tudnák...
zolee14527-02-2008 18:41:32 // 7016
Majd jönnek a nálam szakértőbbek és jól lehülyéznek azért amit írok, de szerintem a nyomatékgörbe pont nem a blokk érdeme, legalábbis nem nagyobb részben.
Leginkább vezérlés kérdése. Nem véletlen, hogy a változó szelepvezérlésű motoroknál sokkal egyenesebb az a görbe, így a fordulatszám növekedésével a teljesítmény jó meredeken megy felfelé. Meg mondjuk elektronika.
Persze a hengerfej lehetőségeit biztosan befolyásolják a blokk adottságai.
Leginkább vezérlés kérdése. Nem véletlen, hogy a változó szelepvezérlésű motoroknál sokkal egyenesebb az a görbe, így a fordulatszám növekedésével a teljesítmény jó meredeken megy felfelé. Meg mondjuk elektronika.
Persze a hengerfej lehetőségeit biztosan befolyásolják a blokk adottságai.
zolee14527-02-2008 18:35:45 // 7015
Felesleges, és szerintem nem is tesszük. Mindenki tudja, hogy milyen állapotban van az Alfa, viszont gyártunk hozzá magyarázatot, ráadásul ez a magyarázat még jó és logikus is.:) Megkockáztatom, hogyha lenne pénz szarásig akkor is csak egy kicsivel gyorsabban haladnának a dolgok.
zolee14527-02-2008 18:33:14 // 7014
Frászt!:D
Tudom mit írtál, csak arra írtam, hogy egy ideje fut a kupé műszaki alapja (az 1-es sorozat) így nem nehéz az új karosszéria változathoz egyből minden motort piacra dobni.:)
Tudom mit írtál, csak arra írtam, hogy egy ideje fut a kupé műszaki alapja (az 1-es sorozat) így nem nehéz az új karosszéria változathoz egyből minden motort piacra dobni.:)
zolee14527-02-2008 18:29:55 // 7013
"Nem tudom ki az aki ilyen ökörséggel, jön hogy ne legyen több alfa az utakon, de tudom sajnálni..."
Sok olyat olvastam már az AA-n, hogy jobb is, hogy nem tömegcikk az Alfa, ne is legyen ilyen minden hülyének.
Amúgy szerintem is butaság ez a szemlélet.
Sok olyat olvastam már az AA-n, hogy jobb is, hogy nem tömegcikk az Alfa, ne is legyen ilyen minden hülyének.
Amúgy szerintem is butaság ez a szemlélet.
Vikking 31127-02-2008 17:35:51 // 7012
Itt az ideje... Az a holden blokk nagyon szar :S Nézd meg a nyomatékgörbéjét egy GTA-éval összehasonlítva... Szánalmas... Az pedig a blokk "érdeme", nem az Alfa Romeoé...
Zool27-02-2008 16:22:45 // 7011
Tudom, de ezt általában példának írtam, mivel sokan szívjuk a fogunkat, hogy hol késik a JTTD. A hozzászólásokná viszotn nem lehet több ekőzményt is belinkelni. Az viszont tény, hogy a JTTD-t egydül bevető Saabnak nincs 2.4es dízele... . Az ikerturbós dízel kijött a 123ban, de nem hiszem hogy akkora eladási tétel lenne az 1es kupé, hogy sokfelé kellene darabolni. Amúgy a Tii nem csak koncepció? Nekem is utána kellet nézni a gúglin, hogy mi a szösz...
mesa27-02-2008 16:21:20 // 7010
Persze abban igazatok van, hogy lassan kell csepegtetni a dolgokat, marketing szempontból :)
De a másik oldal is érthető, mert jól érzékelteti a fejlesztői potenciált, hogy MINDEN variácót is képesek egyszerre piacra dobni.
Szerintem felesleges áltatnunk magunkat, hogy az AR csak húzza az időt. Sokkal valószínűbb, hogy nagyobb a gond, mint hittük.
De a másik oldal is érthető, mert jól érzékelteti a fejlesztői potenciált, hogy MINDEN variácót is képesek egyszerre piacra dobni.
Szerintem felesleges áltatnunk magunkat, hogy az AR csak húzza az időt. Sokkal valószínűbb, hogy nagyobb a gond, mint hittük.
mesa27-02-2008 16:06:56 // 7009
Figyelmetlen vagy! :D
Én ezt írtam pontosan:
Azért az 1er Coupe idejében kidobták a TIi-t is, vagy mondhatnám a 135-öt.
Nem pedig azt, hogy az 1er idejében hozták ki a TIi-t vagy a 135-öst. Nagyon nagy különbség! ;-)
Én ezt írtam pontosan:
Azért az 1er Coupe idejében kidobták a TIi-t is, vagy mondhatnám a 135-öt.
Nem pedig azt, hogy az 1er idejében hozták ki a TIi-t vagy a 135-öst. Nagyon nagy különbség! ;-)
Zool27-02-2008 15:34:25 // 7008
Érdekes módon a 3asban és az 5ösben most sincs ikerturbós dízel (pedig most kaptak új motorokat). Szerintem még őket is zavarná, ha a lebutított 3.0-s 325d eladásait megnyirbálná. Szerintem az Alfát még jobban fenyeget, mert a 2.4es nem sok midnent tud felmutatni ellene (+10-20LE, szebb hang, kontra valszeg rossabb Co2 kibocsátás, több hiba (érdemes beolvasni az egyik 159 tulaj blogjába) és durva regadó)
Zool27-02-2008 15:09:28 // 7007
Nem tudom ki az aki ilyen ökörséggel, jön hogy ne legyen több alfa az utakon, de tudom sajnálni...
Pont a bömö fejlesztette tökélyre azt a módszert, hogy szinte motoronként és felszereltségenként hozza ki az új változatokat. A 3as lépcsős, kombi, kupé és CC egyaránt bő félées késéssel jött ki. Meg először a drágább modellek aztán a 318-asok.
Enek két oka is van:
1. marketing, azaz folyamatosan szereplni a hírekben fizetett hirdetések nélkül is
2. semmi értelme annak, hogy a vevők megrohamozzák a kereskedőket, majd csalódva elmenjenek látva a 6-12 hónapos várakozást. A gyártási kapacitáshoz kell hangolni a keresletet. Ez nem csak egy modellre igaz, de az egész palettára (ezért kelle több versenyképes modell a 159 alá).
Az sajna igaz, hogy a beígért dolgok sem jönnek. Se 159 crosswagon (pedig az sem nayg munka, csak lehet hogy félnek a 156CW buktájának megsimétlődésétől, nem mintha annyi Allroad quattrót látnék az utakon), se ikerturbó. Nem is a hiánya a baj, hanem hogy be volt igérve. Azt a látszatot keltik, hogy valami nem stimmel...
Pont a bömö fejlesztette tökélyre azt a módszert, hogy szinte motoronként és felszereltségenként hozza ki az új változatokat. A 3as lépcsős, kombi, kupé és CC egyaránt bő félées késéssel jött ki. Meg először a drágább modellek aztán a 318-asok.
Enek két oka is van:
1. marketing, azaz folyamatosan szereplni a hírekben fizetett hirdetések nélkül is
2. semmi értelme annak, hogy a vevők megrohamozzák a kereskedőket, majd csalódva elmenjenek látva a 6-12 hónapos várakozást. A gyártási kapacitáshoz kell hangolni a keresletet. Ez nem csak egy modellre igaz, de az egész palettára (ezért kelle több versenyképes modell a 159 alá).
Az sajna igaz, hogy a beígért dolgok sem jönnek. Se 159 crosswagon (pedig az sem nayg munka, csak lehet hogy félnek a 156CW buktájának megsimétlődésétől, nem mintha annyi Allroad quattrót látnék az utakon), se ikerturbó. Nem is a hiánya a baj, hanem hogy be volt igérve. Azt a látszatot keltik, hogy valami nem stimmel...
zolee14527-02-2008 14:49:23 // 7006
Az 1-es 2004-ben mutatkozott be, és 2007 végén már meg is jött az 1-es kupé mindenféle motorral.:)
Tényleg gyorsan kidobják a nagyobb motoros verziókat is, ez tény.
De!:))
Náluk sem minden egyszerre kerül bemutatásra, ráadásul nem is érdekük ez. A lényeg, hogy a teljes modellciklus alatt legyen miről írni az adott típussal kapcsolatban, vagyis az érdeklődés fenntartása is cél.
Tényleg gyorsan kidobják a nagyobb motoros verziókat is, ez tény.
De!:))
Náluk sem minden egyszerre kerül bemutatásra, ráadásul nem is érdekük ez. A lényeg, hogy a teljes modellciklus alatt legyen miről írni az adott típussal kapcsolatban, vagyis az érdeklődés fenntartása is cél.
mesa27-02-2008 14:35:52 // 7005
Ezekben a dolgokban igazat adok neked.
De! :)))
Azért az 1er Coupe idejében kidobták a TIi-t is, vagy mondhatnám a 135-öt.
És még csak nem is Ferrari árban, mert kb. 10 misi magyar kamatsáveltoláseltörölt Forintban!
De! :)))
Azért az 1er Coupe idejében kidobták a TIi-t is, vagy mondhatnám a 135-öt.
És még csak nem is Ferrari árban, mert kb. 10 misi magyar kamatsáveltoláseltörölt Forintban!
zolee14527-02-2008 14:31:41 // 7004
Tény, hogy gyorsabbak (pénz) de azért nem rögtön. 1-3 év eltelik az M verziókig. Ha belegondolsz ez logikus is. Bemutatják az új típust az egy hír. Függetlenül attól, hogy mondjuk 3 fajta motorral lehet megvenni, vagy a komplett paletta egyből elérhető.
Ezután minden évben (vagy évente 2-3 alkalommal) csapnak egy kis hírverést: egy új diesel moci, egy turbós benzines, egy új váltó, kombi, kabrió, M, stb.
A baj az, hogy az Alfa állandó késésben van, de ez magyarázható az anyagi helyzettel. Igaz ez a magyarázat nem érdekli a piacot.
Persze az is fura, hogy irigyeljük a BMW-t, mert jól fogy és így van miből fejleszteni, és fel sem merül, hogy "tömegcikké válik".
Ha az Alfánál látjuk a törekvést az eladások növelésére akkor siránkozunk, hogy elég ennyi Alfa az utakra, ne legyen ilyen mindenkinek, ne csináljanak Suzuki Swiftet belőle.:)
Persze megoldható, hogy kis darabszám fusson az utakon és mégis a legújabb technika legyen az autóban, de gondolom senki nem szeretné ha Ferrari árban lehetne Alfát venni. Sőt, ahogy így olvasgatom az élenjáró technika és a kis darabszám mellé a legalacsonyabb árat is szeretnénk.:))
Ezután minden évben (vagy évente 2-3 alkalommal) csapnak egy kis hírverést: egy új diesel moci, egy turbós benzines, egy új váltó, kombi, kabrió, M, stb.
A baj az, hogy az Alfa állandó késésben van, de ez magyarázható az anyagi helyzettel. Igaz ez a magyarázat nem érdekli a piacot.
Persze az is fura, hogy irigyeljük a BMW-t, mert jól fogy és így van miből fejleszteni, és fel sem merül, hogy "tömegcikké válik".
Ha az Alfánál látjuk a törekvést az eladások növelésére akkor siránkozunk, hogy elég ennyi Alfa az utakra, ne legyen ilyen mindenkinek, ne csináljanak Suzuki Swiftet belőle.:)
Persze megoldható, hogy kis darabszám fusson az utakon és mégis a legújabb technika legyen az autóban, de gondolom senki nem szeretné ha Ferrari árban lehetne Alfát venni. Sőt, ahogy így olvasgatom az élenjáró technika és a kis darabszám mellé a legalacsonyabb árat is szeretnénk.:))
Tedi27-02-2008 14:30:25 // 7003
Hát egen...Alfáéknál asszem 96-ban volt utoljára olyan, hogy kapásból volt csúcsverzió is a 145/46 bemutatásakor.
Ők tudják...
Ők tudják...
mesa27-02-2008 14:10:09 // 7002
Csak önmagukhoz képest. A bajorok minden új modellhez rögtön adják a csúcsot is :(
Tedi27-02-2008 12:00:51 // 7001
Nem tudom, állítólag sokan fikázták, hogy gyengusz, meg szerintem nem tudnak hozzá fejleszteni. A Fiat PowerTrainnel közösen teljesen új mocikat akarnak csinálni a faceliftre és kidobják a GM blokkokat.
Egyébként a GTA verzió szerintem még nincs későn, emlékezz vissza, a 156-hoz, 147-hez is az első faceliftnél jöttek ki a csúcsverzióval.
Egyébként a GTA verzió szerintem még nincs későn, emlékezz vissza, a 156-hoz, 147-hez is az első faceliftnél jöttek ki a csúcsverzióval.
mesa27-02-2008 11:49:28 // 7000
??? De miért? Mi a baj a Holden blokkal ? :o
Tedi27-02-2008 11:42:21 // 6999
Valami olyasmit csiripelnek a madarak, hogy saját készítésű 3.2 blokkot csinálnak a faceliftre, ami jövőre lesz. Ha twin turbót nem is, de egy turbót szerintem simán ráakaszthatnak, látva, hogy hol tart a konkurencia.
mesa27-02-2008 11:39:08 // 6998
Úgy tünik ... :( Mondjuk ha lenne 3.0 V6 Twin Turbos kivietlben ... De nincs még egy 'mezítlábas' GTA sem.
BeeGee27-02-2008 11:24:53 // 6997
Ez sztem a Brera sikereségétől fog függi. Jelen állás szerint szerintem nem lesz hosszú életű típus.
mesa27-02-2008 11:04:14 // 6996
Szerintem akkor már lenne. Mivel az új Bravo az Stilo padlólemez. Az meg már egy évtizede lassan hogy megvan ...
BeeGee27-02-2008 10:42:39 // 6995
A Fiat coupe, a GTV, a 155, tempra az fiat tipo, csak átöltöztetve :)
Ha lesz fiat kupé, az nem kötelezi h legyen GTV is sztem. Max a kúpé épül majd puno agy bravo/149 padlólemezre.
Ha lesz fiat kupé, az nem kötelezi h legyen GTV is sztem. Max a kúpé épül majd puno agy bravo/149 padlólemezre.
mesa27-02-2008 10:27:24 // 6994
A GTV az FIAT Coupe, átöltöztetve. Ha lesz újra FIAT Coupe, akkor lesz GTV is, szerintem.
BeeGee26-02-2008 23:00:01 // 6993
Ez az egyik "kedvenc témám" :)
Logikus a gondolatod. De nekem ez a mese jobban tetszik:
kb 1950 től kezdődött az a szokás alfáéknál, hogy kihoznak egy berlinát (1900) és abból csinálnak egy kabriót és egy kúpét (spider és sprint). Ha végig veszed a berlina vonalat, 90%ban megvolt mindegyiknek a párja (Giulia Sprint, 1750 GTV, Alfetta GT, stb.) A 75ös és a Giulietta Nouva kakukktojás. A 155ös kúpéja tehát az én nézetemben GTV. A 156osé a GT, a 159esé a brera. Ha megnézed ezek műszaki alapjait - mindegyiket a sajátjával, és hozzáadod az időszaki tényezőket (új tulaj, nehéz gazdaság) valamint a középkategória változásait akkor kijön ez a teória.
Gt és Brera párhuzamos futtatását pont a kategória megváltozása engedte meg. Ugynabban a kategóriában két különböző karakterű autó született.
Logikus a gondolatod. De nekem ez a mese jobban tetszik:
kb 1950 től kezdődött az a szokás alfáéknál, hogy kihoznak egy berlinát (1900) és abból csinálnak egy kabriót és egy kúpét (spider és sprint). Ha végig veszed a berlina vonalat, 90%ban megvolt mindegyiknek a párja (Giulia Sprint, 1750 GTV, Alfetta GT, stb.) A 75ös és a Giulietta Nouva kakukktojás. A 155ös kúpéja tehát az én nézetemben GTV. A 156osé a GT, a 159esé a brera. Ha megnézed ezek műszaki alapjait - mindegyiket a sajátjával, és hozzáadod az időszaki tényezőket (új tulaj, nehéz gazdaság) valamint a középkategória változásait akkor kijön ez a teória.
Gt és Brera párhuzamos futtatását pont a kategória megváltozása engedte meg. Ugynabban a kategóriában két különböző karakterű autó született.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
490
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?