Jah, ezzel az írásmóddal:
Mi.To
Fura...
Ez az 5 ajtós dolog...ezen meglepődtem. Szerintem faszság. Mmint nem a tény, ha annal lehet nevezni, hanem 5 ajtós autót csinálni belőle.
A párizsi dolog szintén meglepő :) Hülyék ezek. Eddig az volt a "hivatalos", hogy június, de volt, aki márc 18-ra rakta. Hát ezek után bázz ember legyen a talpán, aki ebben a homályban képes tapogatózni...
Forum >> A jövő Alfái
Tedi13-03-2008 21:40:35 // 7251
TarP13-03-2008 08:43:27 // 7250
Annyiból jobb a név, mint a Junior, hogy az kicsit behatárolja a célközönséget.
Meg a Cagiva motorgyárnak volt egy MITO nevü sportos, de olcsó motorja pár éve, az Olaszok még biztosan emélkeznek rá.
Egyébként jó név, mert a mítosz szót is magában sejteti.
Motorokról: Elég jó választék lesz, 105-230 lóig, bár ha az 1.4T tud a Fiat GPuntóban 180 lovat, akkor itt miért kell az 1.8T hozzá? Persze lehet, hogy az 1.4T-nek kicsit sok a 180ló, túl kell pörgetni és az Alfa, mint túraautó központú cég, inkább a nyugodtabb, nyomatékosabb 1.8T-re bízza az autóját.
Meg a Cagiva motorgyárnak volt egy MITO nevü sportos, de olcsó motorja pár éve, az Olaszok még biztosan emélkeznek rá.
Egyébként jó név, mert a mítosz szót is magában sejteti.
Motorokról: Elég jó választék lesz, 105-230 lóig, bár ha az 1.4T tud a Fiat GPuntóban 180 lovat, akkor itt miért kell az 1.8T hozzá? Persze lehet, hogy az 1.4T-nek kicsit sok a 180ló, túl kell pörgetni és az Alfa, mint túraautó központú cég, inkább a nyugodtabb, nyomatékosabb 1.8T-re bízza az autóját.
mesa13-03-2008 00:56:16 // 7249
Hivatalos: Alfa Romeo MiTo
Milano - Torino városok nevéből, mert hogy egy AR (Milano), amit a FIAT (Torino) gyárt ... Ez van. Elég hülye magyarázat, de ezt találták ki.
Tények:
- 3 és 5 ajtós verzió biztosan lesz, esetleg kabrió és kombi verzió is napvilágot láthat
- megkapja a zsír új 1.8T motort, 180 és 230 lóerővel
- 1.4T és 1.9 JTD motor is lesz választható, különböző teljesítményekkel
- az őszi Párizsi Autoshown lesz a premierje, 10 500 GBP ártól indul, és 2009-től lehet hozzá jutni
(Szerintem 1.6 JTD is lesz)
Milano - Torino városok nevéből, mert hogy egy AR (Milano), amit a FIAT (Torino) gyárt ... Ez van. Elég hülye magyarázat, de ezt találták ki.
Tények:
- 3 és 5 ajtós verzió biztosan lesz, esetleg kabrió és kombi verzió is napvilágot láthat
- megkapja a zsír új 1.8T motort, 180 és 230 lóerővel
- 1.4T és 1.9 JTD motor is lesz választható, különböző teljesítményekkel
- az őszi Párizsi Autoshown lesz a premierje, 10 500 GBP ártól indul, és 2009-től lehet hozzá jutni
(Szerintem 1.6 JTD is lesz)
13712-03-2008 18:23:45 // 7248
Mire kijön 250 lóerővel, addigra az 1.9-es 190, a 2.4-es 230 lóerős lesz. Megéri majd ilyet venni.
GT Ɨ|ѯ12-03-2008 09:33:20 // 7247
Nemsokára a benzineseké ( ismét ) a jövő!:-DD
koz11-03-2008 10:04:48 // 7246
De a kamionból szopottat szereti! :)
TarP11-03-2008 09:07:44 // 7245
Hö, mire meglesz, 800Ft lesz egy liter gázolaj, ez meg nem szerrti a Mekdonácos kumprisütő olajat :)
Putyesz10-03-2008 19:20:59 // 7244
ez az,végre lesz v6 dízel:)!500Nm,ááááááááááááá kell nekem!!!!!:):):):)
Benőke10-03-2008 10:43:46 // 7243
Kicsit késve bár de törve nem :o)
GEORGE10-03-2008 10:20:02 // 7242
No lám csak ott bujkál már az 3,0 V6 JTD :-)
Benőke10-03-2008 10:10:07 // 7241
GT Ɨ|ѯ07-03-2008 16:39:21 // 7240
Nem ( is ) csoda 1ébként:-))))
Zool07-03-2008 11:25:39 // 7239
Máshol is akadnak türelmetlen emberek...
http://www.autoblog.it/post/12953/nuovi-render-della-alfa-junior
http://www.autoblog.it/post/12953/nuovi-render-della-alfa-junior
Tibe06-03-2008 19:43:13 // 7238
:))) Kissé sarkítva, de van benne igazság amit mondasz.
Georgee06-03-2008 19:15:36 // 7237
Nem is rossz így a Bravo.Lehet én is veszek rá egy ilyen scudettos cuccot aztán akkor lesz egy Tjet-em meg egy Alfám is.Sirááály!
GT Ɨ|ѯ06-03-2008 18:16:58 // 7236
van benne igazság:-))))
a 33-ast,55-öst,146-ost a mai napig nem lehet megúnni:-)))
pl
a 33-ast,55-öst,146-ost a mai napig nem lehet megúnni:-)))
pl
Tom1205-03-2008 12:57:30 // 7235
Nézegettem ezeket a legújabb "valósághű" Mito kreációkat, de a színén kívül nem látok semmi "megindítót" benne, amit több éven keresztül nem tudnék megunni. Egy szó jutott eszembe róla - sablonos, mint egy "bármilyen" autó /remélem, ez csak a Photoshop virtuóz érdeme :-)/. DE, valahogy még mindig úgy érzem, hogy a lényeg a bőr alatt van.;-) Lehet még ebből kis vadóc "izgalmas vonalakkal"...
...ha igazam lesz, gratula a gyáriaknak a tökéletes félrevezetésért.;-)
...ha igazam lesz, gratula a gyáriaknak a tökéletes félrevezetésért.;-)
GT Ɨ|ѯ04-03-2008 17:45:52 // 7234
A nagytestvér diktál,ennyi:-))))
Satti04-03-2008 15:03:05 // 7233
Nem volt szándékos, csak hírtelen ez jutott eszembe:-)))
zolee14504-03-2008 14:59:05 // 7232
Politikus? Ne sértegess...:D
Satti04-03-2008 14:57:43 // 7231
Vazze, nem vagy te politikus, olyan jól félre tudod magyarázni a dolgokat!:-))
zolee14504-03-2008 14:56:27 // 7230
"tudtam, hogy erre valaki rá fog repülni :)"
A töködre?:O :D Ejnye Satti...:D
A töködre?:O :D Ejnye Satti...:D
Satti04-03-2008 14:26:20 // 7229
Csak a megszokás hatalma, a labdát azt le kell csapni, egyszerűen kívánja!:-))
Tedi04-03-2008 14:23:14 // 7228
Így legyen ötösöm a lottón...:) tudtam, hogy erre valaki rá fog repülni :)
Satti04-03-2008 14:21:56 // 7227
Akkor kérdezd meg nyugodtan a tököd!:-)
Tedi04-03-2008 14:21:14 // 7226
Végülis igen, de nekem pont emiatt nem jön be annyira. Nemtom konkrétan megindokolni, de nem. Olyan szétesett, vagy tököm tudja :)
Tedi04-03-2008 14:18:08 // 7225
Igen, ezt én is jobban preferálnám. De akkor 84-ben a befőttnek kellett volna eltennie a nagymamát :))
zolee14504-03-2008 14:16:46 // 7224
Ibiza vonalrajz
Itt azért nem esnek hanyatt tőle. Nem biztos, hogy a tanulmány felé fog közelíteni a végleges.
Itt azért nem esnek hanyatt tőle. Nem biztos, hogy a tanulmány felé fog közelíteni a végleges.
mesa04-03-2008 14:12:15 // 7223
ezzel nekem sincs bajom! :)
Csak lehetne fordítva a megjelenési sorrend. Előbb egy Alfa, aztán az unokatesó...
Csak lehetne fordítva a megjelenési sorrend. Előbb egy Alfa, aztán az unokatesó...
mesa04-03-2008 14:11:10 // 7222
??? Szerintem hasonlít a hátulja a Bravoéra, csak élekkel vasalva
Tedi04-03-2008 14:09:03 // 7221
De ez 1984 óta így megy :) Ettől függetlenül még tényleg szomorú, de azért van pár Alfa, aminél abszolút nem érdekel, hogy Fiat származék. A 145, a GTV meg a 147 pl ilyen. Attól, hogy van benne Fiat cucc rendesen, még egy nagyon jó kis modell, Alfaként.
count M04-03-2008 14:06:49 // 7220
Jaaaaa hogy úgy! Értem :)
Tedi04-03-2008 14:05:14 // 7219
Dögös? Hát nemtom. Nem vagyok egy konzervatív ember, sőt, de nekem az Ibiza tanulmány inkább furcsa, mint dögös. Az elej még csak hagyján, a lámpák pl nagyon is tetszenek, de a segge az olyan el..aszott.
mesa04-03-2008 14:02:17 // 7218
Igen, lehet nem jött ét az ironia, amit annak szántam :))
Tehát a valóság az amit most tendenciaként látunk, hogy a FIAT megcsinál valamit, amit aztán Alfának is 'álcáznak' :((
Most jelentek meg képek a leendő Ibizáról. Elszomorító, hogy milyen dögös, és nem Alfa! :o
Tehát a valóság az amit most tendenciaként látunk, hogy a FIAT megcsinál valamit, amit aztán Alfának is 'álcáznak' :((
Most jelentek meg képek a leendő Ibizáról. Elszomorító, hogy milyen dögös, és nem Alfa! :o
Tedi04-03-2008 14:00:30 // 7217
Az 1.9-es dízel duplaturbósa lehet, amiről még 2 éve irogattam valamit.
count M04-03-2008 13:59:54 // 7216
Hülyeséget mondtam. Nem szomorú, hiszen ez már régen így volt, pl. Tipo-145. :) Ez a világ rendje, na. :)
mesa04-03-2008 13:59:32 // 7215
Futómű szinte biztosan ugyanaz lesz. (lásd Bravo/Brava vs 145/146) Legfeljebb a rugózás hangolása lesz más.
Itt is mociról lehet szó. Ugyanis ami egy átlag Bravohoz képest más ? Az orr kiképzés!!! Ezen rajta van a szokásos scudetto, és alul egy intercooler(?) van elhelyezve.
Annyira Alfa orr, hogy álcából egy Bravo lámpát tapasztottak a bőrözésen felül, hogy kevésbé legyen felismerhető.
Így az én tippem : valami (dupla?)turbo motort tesztelnek, ami majd a 149-ben debütál!
Itt is mociról lehet szó. Ugyanis ami egy átlag Bravohoz képest más ? Az orr kiképzés!!! Ezen rajta van a szokásos scudetto, és alul egy intercooler(?) van elhelyezve.
Annyira Alfa orr, hogy álcából egy Bravo lámpát tapasztottak a bőrözésen felül, hogy kevésbé legyen felismerhető.
Így az én tippem : valami (dupla?)turbo motort tesztelnek, ami majd a 149-ben debütál!
count M04-03-2008 13:57:59 // 7214
Nem teljesen, mert "Oldalról, hátulról egy az egyben Fiat Bravonak van álcázva.", és ebbe "kötöttem bele" :) hogy nem, ez egy Fiat Bravo, aminek részben 149 eleje van. :)
Valamiért nekem nem állt össze a fejemben hogy ennyire a Bravora fog épülni a dolog, de végül is logikus (GPunto - Mito). És persze valahol szomorú is, annak ellenére, hogy a Bravo nem annyira rossz autó...
Valamiért nekem nem állt össze a fejemben hogy ennyire a Bravora fog épülni a dolog, de végül is logikus (GPunto - Mito). És persze valahol szomorú is, annak ellenére, hogy a Bravo nem annyira rossz autó...
Tedi04-03-2008 13:55:12 // 7213
...és NEM ugyanaz lesz a kettő.
Tedi04-03-2008 13:54:39 // 7212
nyilván lesznek olyan technikai megoldások, amiket le kell tesztelni, de nem kell nagy dolgokra gondolni. Alkatrészek, meg ilyen apróságok. Meg én a felfüggesztésre tippelek meg, ha ugyan be tudták hegeszteni egy Bravoba és ugyanaz lesz a kettő.
mesa04-03-2008 13:51:48 // 7211
Ezt mondtam én is.
De akkor egyezzünk meg, mik azok a bizonyos megoldások ?
Mert a hajtáslánc, a padlólemez, a motorok 100%-ban ugyanazok lesznek...
ami változik az csak a külső/belső dizájn, Azt meg nem kell tesztelni :))
Volt egy spy fotó egy S-type Jagról, aminek az eleje az új Jaguáré. Minden más ugyanaz. Így álcázták az új motort, és a kocsi orrát is csak azért tették fel a régi szekrényre, mert az új moci új hűtését tesztelték. Az is ilyen hibrid megoldás volt :))
De akkor egyezzünk meg, mik azok a bizonyos megoldások ?
Mert a hajtáslánc, a padlólemez, a motorok 100%-ban ugyanazok lesznek...
ami változik az csak a külső/belső dizájn, Azt meg nem kell tesztelni :))
Volt egy spy fotó egy S-type Jagról, aminek az eleje az új Jaguáré. Minden más ugyanaz. Így álcázták az új motort, és a kocsi orrát is csak azért tették fel a régi szekrényre, mert az új moci új hűtését tesztelték. Az is ilyen hibrid megoldás volt :))
mesa04-03-2008 13:47:57 // 7210
Ez tök egyértelmű, hogy fékezgetős kamu diffizár.
A második idézeted értelmezése pedig, hogy ezt a kamu diffizárat kettős keresztlengőkaros felfüggesztés mellett adják. Semmi több. csak ennyi.
Ebben semmi turpisság nincs, csak az amit mindenki tud, hogy kettős lengőkar van a 159-ben. (A 145/46-ban pl. McPherson van.)
Te elvesztél a nyelvi fordulatokban "tengelyhez kapcsolják", ami simán félre fordítás. A Q4 esetében csak arra akarnak rávilágítani, hogy a hátsó tengelyhez is tartozik ez a szoftveres kamu diffizár. Talán a "kapcsolják" helyett a "kapcsolódik", vagy a "tartozik" helyesebb lett volna (linked to).
És akkor lezárhatjuk a témát azzal, hogy bizony parasztvakítás van, semmiféle Ferrari fejlesztette hiper-szuper diffi nem kerül be.
Ócska marketing-fogás.
A második idézeted értelmezése pedig, hogy ezt a kamu diffizárat kettős keresztlengőkaros felfüggesztés mellett adják. Semmi több. csak ennyi.
Ebben semmi turpisság nincs, csak az amit mindenki tud, hogy kettős lengőkar van a 159-ben. (A 145/46-ban pl. McPherson van.)
Te elvesztél a nyelvi fordulatokban "tengelyhez kapcsolják", ami simán félre fordítás. A Q4 esetében csak arra akarnak rávilágítani, hogy a hátsó tengelyhez is tartozik ez a szoftveres kamu diffizár. Talán a "kapcsolják" helyett a "kapcsolódik", vagy a "tartozik" helyesebb lett volna (linked to).
És akkor lezárhatjuk a témát azzal, hogy bizony parasztvakítás van, semmiféle Ferrari fejlesztette hiper-szuper diffi nem kerül be.
Ócska marketing-fogás.
zolee14504-03-2008 12:07:55 // 7209
Na ebből ki mit olvas ki? Elektronikus Q2
"Az elektronikus Q2 rendszer alapja az ESP irányítása alatt álló fékrendszer. Működése nagyon hasonlít egy részlegesen önzáró differenciálműhöz (mint például a Q2 nevű mechanikus Torsen differenciálmű)"
"Az elektronikus Q2 az első kettős keresztlengőkaros felfüggesztéshez kapcsolódik, ami együttesen kiemelkedően hatékony és sportos vezethetőséget garantál."
Ha az első idézetet olvassuk akkor a jól ismert kamu-difizár ugrik be.
De akkor mi kapcsolódik a futóműhöz (második idézet)? Ha egy sima fékezgetős cucc akkor az gyakorlatilag csak szoftver kérdése. Minden hidraulikus cucc adott, jeladók adottak.
Vagy csak a cikk szerzőjének nem tiszta valami? Vagy én értek félre valamit? Mondjuk én biztos nem értem félre, ugyanis egyáltalán nem értem.:D
Ha valaki eddig értené akkor most végképp összezavarodhat: "A 4x4-es modellekben az elektronikus Q2-t a hátsó tengelyhez kapcsolják, ami még tovább fokozza a Q4 által biztosított, széles körben elismert könnyű vezethetőséget, és még sportosabb érzetet kelt."
A fékezgetős "difizárat" nem tengelyhez kapcsolják, az mind a 4 kereket fékezgeti egy 4x4-es autóban (Merci ML, vagy BMW X5), és ez is szoftveres megoldás.
Vagy csak túlzottan reménykedem a Ferrari-féle E-diff-ben?:))
"Az elektronikus Q2 rendszer alapja az ESP irányítása alatt álló fékrendszer. Működése nagyon hasonlít egy részlegesen önzáró differenciálműhöz (mint például a Q2 nevű mechanikus Torsen differenciálmű)"
"Az elektronikus Q2 az első kettős keresztlengőkaros felfüggesztéshez kapcsolódik, ami együttesen kiemelkedően hatékony és sportos vezethetőséget garantál."
Ha az első idézetet olvassuk akkor a jól ismert kamu-difizár ugrik be.
De akkor mi kapcsolódik a futóműhöz (második idézet)? Ha egy sima fékezgetős cucc akkor az gyakorlatilag csak szoftver kérdése. Minden hidraulikus cucc adott, jeladók adottak.
Vagy csak a cikk szerzőjének nem tiszta valami? Vagy én értek félre valamit? Mondjuk én biztos nem értem félre, ugyanis egyáltalán nem értem.:D
Ha valaki eddig értené akkor most végképp összezavarodhat: "A 4x4-es modellekben az elektronikus Q2-t a hátsó tengelyhez kapcsolják, ami még tovább fokozza a Q4 által biztosított, széles körben elismert könnyű vezethetőséget, és még sportosabb érzetet kelt."
A fékezgetős "difizárat" nem tengelyhez kapcsolják, az mind a 4 kereket fékezgeti egy 4x4-es autóban (Merci ML, vagy BMW X5), és ez is szoftveres megoldás.
Vagy csak túlzottan reménykedem a Ferrari-féle E-diff-ben?:))
count M04-03-2008 12:04:52 // 7208
Ezen a képen jobban látszik.
count M04-03-2008 12:01:05 // 7207
Mert ez egy Bravo. :) Ebben a kocsiban csak a 149 bizonyos megoldásait tesztelik (asszem első felfüggesztés, első lámpák meg ilyesmi), de amúgy ez egy echte Bravo. Pontosabban egy hibrid. :)
Tedi04-03-2008 11:55:42 // 7206
Hát papíron a Mini ellenfelének szánják, de a GPunto padlólemezésre építették fel. Meg van még egy rakás dolog, ami onnan jött, de ez egy másik beszélgetés tárgya :)
Tedi04-03-2008 11:51:44 // 7205
Már csak azért is, mert a többi honlap nem ír semmit a Mito genfi szerepléséről, illetve a genfi szalon hivatalos oldalán sem szerepel a Mito, csak a 8C Spider.
Tedi04-03-2008 11:48:47 // 7204
Hát nemtom, szerintem az A5 megint segghülye :) ABeleírják az újdonságok közé a Juniort, aztán a linkre kattintva, a cikkben meg önmagukat cáfolják, már a leadben, mi szerint március közepén lesz a bemutató, egészen pontosan 18-án.
Szóval szerintem ez kamu.
Szóval szerintem ez kamu.
mesa04-03-2008 10:24:24 // 7203
Ez annyira jól néz ki, hogy egészen biztosan sosem lesz belőle autó :o
Bár, így voltam a Breraval is annak idején. És közben meg lett Brera is, 8C is egyszerre :))
Bár, így voltam a Breraval is annak idején. És közben meg lett Brera is, 8C is egyszerre :))
Shane04-03-2008 10:20:33 // 7202
2008. március 04., kedd - [08:30]
Elkezdődött - Genf 2008
A Genfi Autószalon bemutatói
Junior
8C spider
159 modellfrissítés
Brera és Spider modellfrissítés
Most akkor lesz Mito bemutató, vagy nem lesz?
Elkezdődött - Genf 2008
A Genfi Autószalon bemutatói
Junior
8C spider
159 modellfrissítés
Brera és Spider modellfrissítés
Most akkor lesz Mito bemutató, vagy nem lesz?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
664
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas