Forum >> A jövő Alfái
GEORGE10-03-2008 10:20:02 // 7242
No lám csak ott bujkál már az 3,0 V6 JTD :-)
Benőke10-03-2008 10:10:07 // 7241
GT Ɨ|ѯ07-03-2008 16:39:21 // 7240
Nem ( is ) csoda 1ébként:-))))
Zool07-03-2008 11:25:39 // 7239
Máshol is akadnak türelmetlen emberek...
http://www.autoblog.it/post/12953/nuovi-render-della-alfa-junior
http://www.autoblog.it/post/12953/nuovi-render-della-alfa-junior
Tibe06-03-2008 19:43:13 // 7238
:))) Kissé sarkítva, de van benne igazság amit mondasz.
Georgee06-03-2008 19:15:36 // 7237
Nem is rossz így a Bravo.Lehet én is veszek rá egy ilyen scudettos cuccot aztán akkor lesz egy Tjet-em meg egy Alfám is.Sirááály!
GT Ɨ|ѯ06-03-2008 18:16:58 // 7236
van benne igazság:-))))
a 33-ast,55-öst,146-ost a mai napig nem lehet megúnni:-)))
pl
a 33-ast,55-öst,146-ost a mai napig nem lehet megúnni:-)))
pl
Tom1205-03-2008 12:57:30 // 7235
Nézegettem ezeket a legújabb "valósághű" Mito kreációkat, de a színén kívül nem látok semmi "megindítót" benne, amit több éven keresztül nem tudnék megunni. Egy szó jutott eszembe róla - sablonos, mint egy "bármilyen" autó /remélem, ez csak a Photoshop virtuóz érdeme :-)/. DE, valahogy még mindig úgy érzem, hogy a lényeg a bőr alatt van.;-) Lehet még ebből kis vadóc "izgalmas vonalakkal"...
...ha igazam lesz, gratula a gyáriaknak a tökéletes félrevezetésért.;-)
...ha igazam lesz, gratula a gyáriaknak a tökéletes félrevezetésért.;-)
GT Ɨ|ѯ04-03-2008 17:45:52 // 7234
A nagytestvér diktál,ennyi:-))))
Satti04-03-2008 15:03:05 // 7233
Nem volt szándékos, csak hírtelen ez jutott eszembe:-)))
zolee14504-03-2008 14:59:05 // 7232
Politikus? Ne sértegess...:D
Satti04-03-2008 14:57:43 // 7231
Vazze, nem vagy te politikus, olyan jól félre tudod magyarázni a dolgokat!:-))
zolee14504-03-2008 14:56:27 // 7230
"tudtam, hogy erre valaki rá fog repülni :)"
A töködre?:O :D Ejnye Satti...:D
A töködre?:O :D Ejnye Satti...:D
Satti04-03-2008 14:26:20 // 7229
Csak a megszokás hatalma, a labdát azt le kell csapni, egyszerűen kívánja!:-))
Tedi04-03-2008 14:23:14 // 7228
Így legyen ötösöm a lottón...:) tudtam, hogy erre valaki rá fog repülni :)
Satti04-03-2008 14:21:56 // 7227
Akkor kérdezd meg nyugodtan a tököd!:-)
Tedi04-03-2008 14:21:14 // 7226
Végülis igen, de nekem pont emiatt nem jön be annyira. Nemtom konkrétan megindokolni, de nem. Olyan szétesett, vagy tököm tudja :)
Tedi04-03-2008 14:18:08 // 7225
Igen, ezt én is jobban preferálnám. De akkor 84-ben a befőttnek kellett volna eltennie a nagymamát :))
zolee14504-03-2008 14:16:46 // 7224
Ibiza vonalrajz
Itt azért nem esnek hanyatt tőle. Nem biztos, hogy a tanulmány felé fog közelíteni a végleges.
Itt azért nem esnek hanyatt tőle. Nem biztos, hogy a tanulmány felé fog közelíteni a végleges.
mesa04-03-2008 14:12:15 // 7223
ezzel nekem sincs bajom! :)
Csak lehetne fordítva a megjelenési sorrend. Előbb egy Alfa, aztán az unokatesó...
Csak lehetne fordítva a megjelenési sorrend. Előbb egy Alfa, aztán az unokatesó...
mesa04-03-2008 14:11:10 // 7222
??? Szerintem hasonlít a hátulja a Bravoéra, csak élekkel vasalva
Tedi04-03-2008 14:09:03 // 7221
De ez 1984 óta így megy :) Ettől függetlenül még tényleg szomorú, de azért van pár Alfa, aminél abszolút nem érdekel, hogy Fiat származék. A 145, a GTV meg a 147 pl ilyen. Attól, hogy van benne Fiat cucc rendesen, még egy nagyon jó kis modell, Alfaként.
count M04-03-2008 14:06:49 // 7220
Jaaaaa hogy úgy! Értem :)
Tedi04-03-2008 14:05:14 // 7219
Dögös? Hát nemtom. Nem vagyok egy konzervatív ember, sőt, de nekem az Ibiza tanulmány inkább furcsa, mint dögös. Az elej még csak hagyján, a lámpák pl nagyon is tetszenek, de a segge az olyan el..aszott.
mesa04-03-2008 14:02:17 // 7218
Igen, lehet nem jött ét az ironia, amit annak szántam :))
Tehát a valóság az amit most tendenciaként látunk, hogy a FIAT megcsinál valamit, amit aztán Alfának is 'álcáznak' :((
Most jelentek meg képek a leendő Ibizáról. Elszomorító, hogy milyen dögös, és nem Alfa! :o
Tehát a valóság az amit most tendenciaként látunk, hogy a FIAT megcsinál valamit, amit aztán Alfának is 'álcáznak' :((
Most jelentek meg képek a leendő Ibizáról. Elszomorító, hogy milyen dögös, és nem Alfa! :o
Tedi04-03-2008 14:00:30 // 7217
Az 1.9-es dízel duplaturbósa lehet, amiről még 2 éve irogattam valamit.
count M04-03-2008 13:59:54 // 7216
Hülyeséget mondtam. Nem szomorú, hiszen ez már régen így volt, pl. Tipo-145. :) Ez a világ rendje, na. :)
mesa04-03-2008 13:59:32 // 7215
Futómű szinte biztosan ugyanaz lesz. (lásd Bravo/Brava vs 145/146) Legfeljebb a rugózás hangolása lesz más.
Itt is mociról lehet szó. Ugyanis ami egy átlag Bravohoz képest más ? Az orr kiképzés!!! Ezen rajta van a szokásos scudetto, és alul egy intercooler(?) van elhelyezve.
Annyira Alfa orr, hogy álcából egy Bravo lámpát tapasztottak a bőrözésen felül, hogy kevésbé legyen felismerhető.
Így az én tippem : valami (dupla?)turbo motort tesztelnek, ami majd a 149-ben debütál!
Itt is mociról lehet szó. Ugyanis ami egy átlag Bravohoz képest más ? Az orr kiképzés!!! Ezen rajta van a szokásos scudetto, és alul egy intercooler(?) van elhelyezve.
Annyira Alfa orr, hogy álcából egy Bravo lámpát tapasztottak a bőrözésen felül, hogy kevésbé legyen felismerhető.
Így az én tippem : valami (dupla?)turbo motort tesztelnek, ami majd a 149-ben debütál!
count M04-03-2008 13:57:59 // 7214
Nem teljesen, mert "Oldalról, hátulról egy az egyben Fiat Bravonak van álcázva.", és ebbe "kötöttem bele" :) hogy nem, ez egy Fiat Bravo, aminek részben 149 eleje van. :)
Valamiért nekem nem állt össze a fejemben hogy ennyire a Bravora fog épülni a dolog, de végül is logikus (GPunto - Mito). És persze valahol szomorú is, annak ellenére, hogy a Bravo nem annyira rossz autó...
Valamiért nekem nem állt össze a fejemben hogy ennyire a Bravora fog épülni a dolog, de végül is logikus (GPunto - Mito). És persze valahol szomorú is, annak ellenére, hogy a Bravo nem annyira rossz autó...
Tedi04-03-2008 13:55:12 // 7213
...és NEM ugyanaz lesz a kettő.
Tedi04-03-2008 13:54:39 // 7212
nyilván lesznek olyan technikai megoldások, amiket le kell tesztelni, de nem kell nagy dolgokra gondolni. Alkatrészek, meg ilyen apróságok. Meg én a felfüggesztésre tippelek meg, ha ugyan be tudták hegeszteni egy Bravoba és ugyanaz lesz a kettő.
mesa04-03-2008 13:51:48 // 7211
Ezt mondtam én is.
De akkor egyezzünk meg, mik azok a bizonyos megoldások ?
Mert a hajtáslánc, a padlólemez, a motorok 100%-ban ugyanazok lesznek...
ami változik az csak a külső/belső dizájn, Azt meg nem kell tesztelni :))
Volt egy spy fotó egy S-type Jagról, aminek az eleje az új Jaguáré. Minden más ugyanaz. Így álcázták az új motort, és a kocsi orrát is csak azért tették fel a régi szekrényre, mert az új moci új hűtését tesztelték. Az is ilyen hibrid megoldás volt :))
De akkor egyezzünk meg, mik azok a bizonyos megoldások ?
Mert a hajtáslánc, a padlólemez, a motorok 100%-ban ugyanazok lesznek...
ami változik az csak a külső/belső dizájn, Azt meg nem kell tesztelni :))
Volt egy spy fotó egy S-type Jagról, aminek az eleje az új Jaguáré. Minden más ugyanaz. Így álcázták az új motort, és a kocsi orrát is csak azért tették fel a régi szekrényre, mert az új moci új hűtését tesztelték. Az is ilyen hibrid megoldás volt :))
mesa04-03-2008 13:47:57 // 7210
Ez tök egyértelmű, hogy fékezgetős kamu diffizár.
A második idézeted értelmezése pedig, hogy ezt a kamu diffizárat kettős keresztlengőkaros felfüggesztés mellett adják. Semmi több. csak ennyi.
Ebben semmi turpisság nincs, csak az amit mindenki tud, hogy kettős lengőkar van a 159-ben. (A 145/46-ban pl. McPherson van.)
Te elvesztél a nyelvi fordulatokban "tengelyhez kapcsolják", ami simán félre fordítás. A Q4 esetében csak arra akarnak rávilágítani, hogy a hátsó tengelyhez is tartozik ez a szoftveres kamu diffizár. Talán a "kapcsolják" helyett a "kapcsolódik", vagy a "tartozik" helyesebb lett volna (linked to).
És akkor lezárhatjuk a témát azzal, hogy bizony parasztvakítás van, semmiféle Ferrari fejlesztette hiper-szuper diffi nem kerül be.
Ócska marketing-fogás.
A második idézeted értelmezése pedig, hogy ezt a kamu diffizárat kettős keresztlengőkaros felfüggesztés mellett adják. Semmi több. csak ennyi.
Ebben semmi turpisság nincs, csak az amit mindenki tud, hogy kettős lengőkar van a 159-ben. (A 145/46-ban pl. McPherson van.)
Te elvesztél a nyelvi fordulatokban "tengelyhez kapcsolják", ami simán félre fordítás. A Q4 esetében csak arra akarnak rávilágítani, hogy a hátsó tengelyhez is tartozik ez a szoftveres kamu diffizár. Talán a "kapcsolják" helyett a "kapcsolódik", vagy a "tartozik" helyesebb lett volna (linked to).
És akkor lezárhatjuk a témát azzal, hogy bizony parasztvakítás van, semmiféle Ferrari fejlesztette hiper-szuper diffi nem kerül be.
Ócska marketing-fogás.
zolee14504-03-2008 12:07:55 // 7209
Na ebből ki mit olvas ki? Elektronikus Q2
"Az elektronikus Q2 rendszer alapja az ESP irányítása alatt álló fékrendszer. Működése nagyon hasonlít egy részlegesen önzáró differenciálműhöz (mint például a Q2 nevű mechanikus Torsen differenciálmű)"
"Az elektronikus Q2 az első kettős keresztlengőkaros felfüggesztéshez kapcsolódik, ami együttesen kiemelkedően hatékony és sportos vezethetőséget garantál."
Ha az első idézetet olvassuk akkor a jól ismert kamu-difizár ugrik be.
De akkor mi kapcsolódik a futóműhöz (második idézet)? Ha egy sima fékezgetős cucc akkor az gyakorlatilag csak szoftver kérdése. Minden hidraulikus cucc adott, jeladók adottak.
Vagy csak a cikk szerzőjének nem tiszta valami? Vagy én értek félre valamit? Mondjuk én biztos nem értem félre, ugyanis egyáltalán nem értem.:D
Ha valaki eddig értené akkor most végképp összezavarodhat: "A 4x4-es modellekben az elektronikus Q2-t a hátsó tengelyhez kapcsolják, ami még tovább fokozza a Q4 által biztosított, széles körben elismert könnyű vezethetőséget, és még sportosabb érzetet kelt."
A fékezgetős "difizárat" nem tengelyhez kapcsolják, az mind a 4 kereket fékezgeti egy 4x4-es autóban (Merci ML, vagy BMW X5), és ez is szoftveres megoldás.
Vagy csak túlzottan reménykedem a Ferrari-féle E-diff-ben?:))
"Az elektronikus Q2 rendszer alapja az ESP irányítása alatt álló fékrendszer. Működése nagyon hasonlít egy részlegesen önzáró differenciálműhöz (mint például a Q2 nevű mechanikus Torsen differenciálmű)"
"Az elektronikus Q2 az első kettős keresztlengőkaros felfüggesztéshez kapcsolódik, ami együttesen kiemelkedően hatékony és sportos vezethetőséget garantál."
Ha az első idézetet olvassuk akkor a jól ismert kamu-difizár ugrik be.
De akkor mi kapcsolódik a futóműhöz (második idézet)? Ha egy sima fékezgetős cucc akkor az gyakorlatilag csak szoftver kérdése. Minden hidraulikus cucc adott, jeladók adottak.
Vagy csak a cikk szerzőjének nem tiszta valami? Vagy én értek félre valamit? Mondjuk én biztos nem értem félre, ugyanis egyáltalán nem értem.:D
Ha valaki eddig értené akkor most végképp összezavarodhat: "A 4x4-es modellekben az elektronikus Q2-t a hátsó tengelyhez kapcsolják, ami még tovább fokozza a Q4 által biztosított, széles körben elismert könnyű vezethetőséget, és még sportosabb érzetet kelt."
A fékezgetős "difizárat" nem tengelyhez kapcsolják, az mind a 4 kereket fékezgeti egy 4x4-es autóban (Merci ML, vagy BMW X5), és ez is szoftveres megoldás.
Vagy csak túlzottan reménykedem a Ferrari-féle E-diff-ben?:))
count M04-03-2008 12:04:52 // 7208
Ezen a képen jobban látszik.
count M04-03-2008 12:01:05 // 7207
Mert ez egy Bravo. :) Ebben a kocsiban csak a 149 bizonyos megoldásait tesztelik (asszem első felfüggesztés, első lámpák meg ilyesmi), de amúgy ez egy echte Bravo. Pontosabban egy hibrid. :)
Tedi04-03-2008 11:55:42 // 7206
Hát papíron a Mini ellenfelének szánják, de a GPunto padlólemezésre építették fel. Meg van még egy rakás dolog, ami onnan jött, de ez egy másik beszélgetés tárgya :)
Tedi04-03-2008 11:51:44 // 7205
Már csak azért is, mert a többi honlap nem ír semmit a Mito genfi szerepléséről, illetve a genfi szalon hivatalos oldalán sem szerepel a Mito, csak a 8C Spider.
Tedi04-03-2008 11:48:47 // 7204
Hát nemtom, szerintem az A5 megint segghülye :) ABeleírják az újdonságok közé a Juniort, aztán a linkre kattintva, a cikkben meg önmagukat cáfolják, már a leadben, mi szerint március közepén lesz a bemutató, egészen pontosan 18-án.
Szóval szerintem ez kamu.
Szóval szerintem ez kamu.
mesa04-03-2008 10:24:24 // 7203
Ez annyira jól néz ki, hogy egészen biztosan sosem lesz belőle autó :o
Bár, így voltam a Breraval is annak idején. És közben meg lett Brera is, 8C is egyszerre :))
Bár, így voltam a Breraval is annak idején. És közben meg lett Brera is, 8C is egyszerre :))
Shane04-03-2008 10:20:33 // 7202
2008. március 04., kedd - [08:30]
Elkezdődött - Genf 2008
A Genfi Autószalon bemutatói
Junior
8C spider
159 modellfrissítés
Brera és Spider modellfrissítés
Most akkor lesz Mito bemutató, vagy nem lesz?
Elkezdődött - Genf 2008
A Genfi Autószalon bemutatói
Junior
8C spider
159 modellfrissítés
Brera és Spider modellfrissítés
Most akkor lesz Mito bemutató, vagy nem lesz?
mesa04-03-2008 09:36:39 // 7200
Főleg, hogy most már tudjuk, jövő ilyenkor lesz a 149 premierje! :)
Ami lehet, hogy nem is 149 lesz, mert a 156 után is azt hittük 157 lesz de nem :))
Ami lehet, hogy nem is 149 lesz, mert a 156 után is azt hittük 157 lesz de nem :))
GEORGE04-03-2008 09:25:11 // 7199
Vazeee percenként változik a helyzet, ugylátom :-)
mesa04-03-2008 09:23:42 // 7198
El vagy maradva, Mitonak fogják ugyanis hívni! :))
GEORGE04-03-2008 09:16:10 // 7197
Hallottátok, hogy lesz új kis Alfa? Asszem juniornak fogják hívni!
Mit szóltok hozzá? :-)
Mit szóltok hozzá? :-)
mesa04-03-2008 08:45:39 // 7196
Végül is A jövő Alfáiról esetében miről másról beszéljünk, mint hogy milyen lesz ? :o
Igazad van. Minek is beszélgetni egyáltalán? Zárjuk le az összes topikot ! :P :))
Igazad van. Minek is beszélgetni egyáltalán? Zárjuk le az összes topikot ! :P :))
Giorgio04-03-2008 01:52:54 // 7195
Bazz, én nemtom mit kell ennyit rágódni ezen a "milyen lesz ha olyan lesz, mint amit én látok, ha jól látom, hogy épp olyan" dolgon...
Tök mindegy...majd kiderül....csessze meg.
lesz, így is-úgy is....ez tuti....naná, há' mer' ALFA!!
Én kérek elnézést.
Tök mindegy...majd kiderül....csessze meg.
lesz, így is-úgy is....ez tuti....naná, há' mer' ALFA!!
Én kérek elnézést.
zolee14504-03-2008 00:42:06 // 7194
Mondjuk ha mondták is, hogy nem lesz 5 ajtós akkor tárgytalan...inkább csak elmélkedés.:)
Na szóval: az a kérdés, hogy a Fiat mint konszern gondolkodik, vagy az a cél, hogy a márkák önállóan is életképesek legyenek? Ha összességében akarja a piacot lefedni akkor tényleg nem kell 5 ajtós. Végülis akkor sem kell, ha a Mitot egy olyasmi gépnek szánják mint annak idején volt pl. a Honda CRX. Ahhoz viszont túl családi autó. 5 ajtóshoz meg túl sportos.:)
Kezdem elveszíteni a fonalat...majd meglátjuk mi lesz a vége.:)
Na szóval: az a kérdés, hogy a Fiat mint konszern gondolkodik, vagy az a cél, hogy a márkák önállóan is életképesek legyenek? Ha összességében akarja a piacot lefedni akkor tényleg nem kell 5 ajtós. Végülis akkor sem kell, ha a Mitot egy olyasmi gépnek szánják mint annak idején volt pl. a Honda CRX. Ahhoz viszont túl családi autó. 5 ajtóshoz meg túl sportos.:)
Kezdem elveszíteni a fonalat...majd meglátjuk mi lesz a vége.:)
mesa03-03-2008 22:42:08 // 7193
És amiről beszéltünk, nem vicc!
Itt az Alfa 149 kémfotón!!!
Oldalról, hátulról egy az egyben Fiat Bravonak van álcázva. Végül is, arra épül ... csak más lesz az orra, a fara meg a belseje. De kívűlről nagyon hasonló lesz.
Nekem ez olyan tűzoltásnak tűnik. Gyorsan összedobnak valamit a 2009 elejei debütálásra
Itt az Alfa 149 kémfotón!!!
Oldalról, hátulról egy az egyben Fiat Bravonak van álcázva. Végül is, arra épül ... csak más lesz az orra, a fara meg a belseje. De kívűlről nagyon hasonló lesz.
Nekem ez olyan tűzoltásnak tűnik. Gyorsan összedobnak valamit a 2009 elejei debütálásra
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
583
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?