Forum >> A jövő Alfái
Satti16-06-2009 13:57:26 // 9942
Ezekből a képekből sokat nem lehet levenni, mert eléggé el van torzítva az autó, persze direkt, der ami kivehető, az sajnos sok jót nem ígér, de azért még bízakodni azt lehet.
Vikking 31116-06-2009 13:52:48 // 9941
No, Alfáék olvasgatják az Amoret :DDDD
Kémfotókon az Alfa 147-es utódja
Talpig fóliába csomagolva ugyan, de már nyilvánosan tesztelik a Milano néven emlegetett kompakt négyajtóst.
A gyáriak lazasága persze érthető: a 147-es utódját még az idén bemutatják, így nyilván nem véletlen, hogy a fotósok orra előtt hagyták a próbapéldányok egyikét: muszáj, hogy beszéljenek a típusról, és ez a legbiztosabb módszer. A részletekből persze nem látszik túl sok, de a gömbölyded alapforma így is kivehető. Láthatóan a MiTo stílusát követik az új típussal, bár felfedezhető néhány egyedi vonás, például az első lámpák szilvamag-formája.
Bár korábban olyan pletykák kaptak szárnyra, amelyek szerint a Fiat új padlólemezt fejlesztett a típus számára, most úgy tűnik, itt is a Fiat Bravo és a Lancia Delta alapjául szolgáló C-Evo jelzésű platformot használják fel. Így nyilván gyorsabb lehetett a fejlesztés, ami a cégcsoport számára igencsak lényeges szempont lehetett, hisz a 147-es már kilenc éve van piacon, és egyre kevésbé állja a sarat a korszerűbb kompaktokkal szemben. Több mint valószínű, hogy a motorválaszték is a korábban már megismert 1,6, 1,9 és 2 literes dízelekből, illetve 1,4 és 1,8 literes turbós benzinesekből áll majd, bár egyes források szerint elég helyet hagytak a motorházban egy V6-os beépítésére, ha a típust Amerikában is be kellene vetni.
A Milano bemutatója a szeptemberi Frankfurti Autószalonra várható, és a Fiat vezetői korábban azt ígérték, hogy a forgalmazás is beindulhat még az idei év utolsó negyedében. Egyes feltételezések szerint azonban nem csak Olaszországban gyártják majd a típust: ez lehet az egyik első Alfa, amely 2010 vége felé a Chrysler valamelyik üzemében is gyártásba kerülhet.
Na és akkor jöjjenek a képek :)
(Bocsi, hogy kicsit szélesebbek, mint az oldal, de így egyszerűbb.)
No, hát MiTo pofa, Mito far, szerintem nem jó.
Elbaszták.
Jessz.
Kémfotókon az Alfa 147-es utódja
Talpig fóliába csomagolva ugyan, de már nyilvánosan tesztelik a Milano néven emlegetett kompakt négyajtóst.
A gyáriak lazasága persze érthető: a 147-es utódját még az idén bemutatják, így nyilván nem véletlen, hogy a fotósok orra előtt hagyták a próbapéldányok egyikét: muszáj, hogy beszéljenek a típusról, és ez a legbiztosabb módszer. A részletekből persze nem látszik túl sok, de a gömbölyded alapforma így is kivehető. Láthatóan a MiTo stílusát követik az új típussal, bár felfedezhető néhány egyedi vonás, például az első lámpák szilvamag-formája.
Bár korábban olyan pletykák kaptak szárnyra, amelyek szerint a Fiat új padlólemezt fejlesztett a típus számára, most úgy tűnik, itt is a Fiat Bravo és a Lancia Delta alapjául szolgáló C-Evo jelzésű platformot használják fel. Így nyilván gyorsabb lehetett a fejlesztés, ami a cégcsoport számára igencsak lényeges szempont lehetett, hisz a 147-es már kilenc éve van piacon, és egyre kevésbé állja a sarat a korszerűbb kompaktokkal szemben. Több mint valószínű, hogy a motorválaszték is a korábban már megismert 1,6, 1,9 és 2 literes dízelekből, illetve 1,4 és 1,8 literes turbós benzinesekből áll majd, bár egyes források szerint elég helyet hagytak a motorházban egy V6-os beépítésére, ha a típust Amerikában is be kellene vetni.
A Milano bemutatója a szeptemberi Frankfurti Autószalonra várható, és a Fiat vezetői korábban azt ígérték, hogy a forgalmazás is beindulhat még az idei év utolsó negyedében. Egyes feltételezések szerint azonban nem csak Olaszországban gyártják majd a típust: ez lehet az egyik első Alfa, amely 2010 vége felé a Chrysler valamelyik üzemében is gyártásba kerülhet.
Na és akkor jöjjenek a képek :)
(Bocsi, hogy kicsit szélesebbek, mint az oldal, de így egyszerűbb.)
No, hát MiTo pofa, Mito far, szerintem nem jó.
Elbaszták.
Jessz.
Buksi16-06-2009 13:44:38 // 9940
Mintha egy kicsit bandzsa lenne! :-D
GTPeti16-06-2009 10:45:34 // 9939
...ebben viszont lehet vmi:
Buksi16-06-2009 09:11:06 // 9937
Nehogy elkezdj itt nekem pityeregni! :-DDDD
Menni lehet már vele és ez a lényeg! ;-))
Menni lehet már vele és ez a lényeg! ;-))
koz16-06-2009 06:46:00 // 9936
Na így kéne az én autómat is integrálésítani.
GT Ɨ|ѯ16-06-2009 05:46:56 // 9935
bakker,akkor még nincs kész:-(
GTPeti15-06-2009 21:39:41 // 9934
Ha lesz Q4 az jó. Szépen kiszedjük az első kerekek féltengelyeit, összeheggesztünk egy-két fogaskereket a diffiben, átírjuk az ESP programját és meg is van a 2009-es driftautónk.
GTPeti15-06-2009 21:25:13 // 9933
Ezt írja a hivatalos szócső a 149-ről:
Alfa Milano (149) / Code-name 940 (launch January)
Engines: 1.4 T-Jet Multiair (135bhp, 165bhp) and 1.8 T-Jet (235bhp, 265bhp twin-turbo) petrol; 1.6 (120bhp) and 2.0 (170bhp, 220bhp twin-stage turbo) Multijet II diesel. Upgraded Compact (C-Evo) platform with new McPherson strut front/multilink rear suspension. FWD and Q4, Active Roll Control. Design: Centro Stile Alfa Romeo. 5-door C-segment hatchback. 435cm x 180cm x 143cm (L x W x H), wheelbase 263cm.
Alfa Milano (149) / Code-name 940 (launch January)
Engines: 1.4 T-Jet Multiair (135bhp, 165bhp) and 1.8 T-Jet (235bhp, 265bhp twin-turbo) petrol; 1.6 (120bhp) and 2.0 (170bhp, 220bhp twin-stage turbo) Multijet II diesel. Upgraded Compact (C-Evo) platform with new McPherson strut front/multilink rear suspension. FWD and Q4, Active Roll Control. Design: Centro Stile Alfa Romeo. 5-door C-segment hatchback. 435cm x 180cm x 143cm (L x W x H), wheelbase 263cm.
Buksi15-06-2009 20:58:10 // 9932
Bakker már vagy ezerszer írtam, hogy kész van, műszaki is meg van! Egy-két dolog vissza van még, de már szépen gurul! Blogot is írtam már! ;-)))))))))))))
GT Ɨ|ѯ15-06-2009 14:56:47 // 9931
autód kész van végre?:-)
Buksi15-06-2009 14:42:00 // 9930
Ahogy érzed! :-)))
GT Ɨ|ѯ15-06-2009 14:22:01 // 9929
inkább progresszív:-)
Buksi15-06-2009 14:06:49 // 9928
Hm, ez érdekes! :-)
Benőke15-06-2009 13:51:16 // 9927
GT Ɨ|ѯ11-06-2009 20:33:44 // 9926
pedig 1:43-ban rácuppanék:-)
GTPeti11-06-2009 18:17:22 // 9925
OK. Megvilágosodtam. Most már értem mire gondoltál. És igen! Tényleg van benne vmi. De oldalról sokkal sokkal szebb a Kamal!
Cgo11-06-2009 18:14:09 // 9924
az lehet, de ha a kamal scudettojat megforditod es picit behunyod a szemed, akkor copy paste ;)
GTPeti11-06-2009 10:37:29 // 9923
OK, elolvastam. Nem fogadnék rá egy nagyobb összegben, hogy ebből valaha lesz vmi...
(Kicsiben sem. :)
(Kicsiben sem. :)
GT Ɨ|ѯ11-06-2009 09:21:35 // 9922
a kép ahonnan van ott volt pár szó róla:-)
GTPeti10-06-2009 16:42:43 // 9921
GTPeti10-06-2009 16:39:26 // 9920
GTPeti10-06-2009 16:20:32 // 9919
Én a Tribeca-t nem találom vmi eltalált arányúnak. Szemben a Kamal-lal.
mesa10-06-2009 16:07:20 // 9918
Így lehet, hiszen Zapatinas oda ment tervezőmérnöknek...
Cgo10-06-2009 13:19:38 // 9917
szerintem a Kamal mar evek ota piacon van, csak Subaru Tribeca a neve. Mondjuk par dolgot jot osszeronditottak, hogy huek legyenek a Subaru arculatahoz, de nem tudok masra gondolni, mint a Kamalra akarhanyszor meglatom
GTPeti10-06-2009 12:23:20 // 9916
Mire alapozod, hogy jön jövőre egy Alfa emblémás muscle car???
Viccnek jó, de erről aztán tényleg nem volt még semmi pletyka sem. Az arculatba sem illik és a válság közepén eladható sem lenne. (SZVSZ megalapozatlan álmodozás ez.)
Viccnek jó, de erről aztán tényleg nem volt még semmi pletyka sem. Az arculatba sem illik és a válság közepén eladható sem lenne. (SZVSZ megalapozatlan álmodozás ez.)
NGC09-06-2009 20:42:49 // 9914
akkor ezért hasonlított rá ennyire -.-
:DD
:DD
GTPeti09-06-2009 20:34:25 // 9913
Az "amcsi" gépről írtam!!
Nem a Kamal-ról.
Nem a Kamal-ról.
Buksi09-06-2009 20:17:43 // 9912
Nekem nem annyira! :-( :-))
GT Ɨ|ѯ09-06-2009 20:04:00 // 9911
Mivelhogy ez a Kamal:-D
GT Ɨ|ѯ09-06-2009 20:03:33 // 9910
pedig jön jövőre!:-)
NGC09-06-2009 19:55:02 // 9909
kicsit olyan, mint a Kamal, de nem rossz.
GTPeti09-06-2009 19:42:41 // 9908
Számomra az elképzelhetetlen... sőt az őrült eszmefuttatás kategóriába esik ez a piros alfalogós mcsi gép...
Buksi08-06-2009 19:34:01 // 9906
Nekem is bejövős! ;-)
GT Ɨ|ѯ08-06-2009 19:23:33 // 9905
kicsit mustangos,de tecc:-)
Buksi08-06-2009 19:22:51 // 9904
Meg szerencsére! ;-)))))
Buksi08-06-2009 19:13:24 // 9902
Nna, az a nagyobbk baj! :-DD
Kazes☻08-06-2009 18:01:06 // 9900
Eeeez mááár voooooolt! :)))
GT Ɨ|ѯ08-06-2009 17:58:17 // 9899
berlina race car 2010:-)
Kazes☻08-06-2009 17:58:13 // 9898
Akkor ne légy lusta, nyomasd vazzzzzzz!!! :))))))))))))))
Buksi08-06-2009 16:45:12 // 9896
Egy piros X-re mit lehet fantáziálni?? :-DD
GTPeti08-06-2009 16:44:33 // 9895
Jajj máá! Ennyi fantáziátok sincsen! :))
Kazes☻08-06-2009 16:14:36 // 9893
Én itt nem látok semmit. :(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
5
Guests5
467
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?