Forum >> A jövő Alfái
GabCsi05-07-2009 17:35:26 // 10151
Basszus az a műszerfal .... ááá...
Bati05-07-2009 17:29:52 // 10150
Tedi05-07-2009 16:49:40 // 10149
Előszériás darabról van szó, ne felejtsük el.
LeZo05-07-2009 14:43:27 // 10148
... arányaiban nagyjából ugye tudjuk mekkora egy kerék, egy felni akkor az én szememnek az a "valami" mindennek látszik csak nem szélesnek....
Sajnálnám ha az autótervezők csak "ennyire tudnak rajzolni" mert ez kicsit kevés. Vagy akár ronda:)
Sajnálnám ha az autótervezők csak "ennyire tudnak rajzolni" mert ez kicsit kevés. Vagy akár ronda:)
Etel05-07-2009 12:45:21 // 10147
Ja, az meg a masik, hogy a ledsoros lampak sztem tok utanzasok.
Az Audi kitalalta,akkor mar hagyjak meg neki, az Alfanak amugyis egyediseg a vedjegye, akkor meg mit kell az Auditol koppintani.:(
Az Audi kitalalta,akkor mar hagyjak meg neki, az Alfanak amugyis egyediseg a vedjegye, akkor meg mit kell az Auditol koppintani.:(
Etel05-07-2009 12:43:17 // 10146
Nem tetszenek a laaaaaaaaaaaaampaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!:(
GT Ɨ|ѯ05-07-2009 09:08:02 // 10145
Sokat már én sem várok tőlük:-)))
Marad a gyöngyszem
Marad a gyöngyszem
13704-07-2009 20:26:04 // 10144
Nem tudom eldönteni, hogy a rondát, vagy a jellegtelent lássam benne. A saját padlólemez sztem marketinges kis túlzás, valószínűleg ugyanazt kapja, mint a Delta, hosszított C-evot. Így persze el lehet mondani, hogy nem Bravo.
Satti04-07-2009 10:51:50 // 10143
Nagy valószínűség szerint követi a trendet és egy felnagyított MiTo lesz ez, ami nem egy szerencsés dolog. Akkor már inkább egy új Lancia Delta, az legalább nagyon szép.
Kau04-07-2009 10:43:07 // 10142
Ez tiszta MiTo :(((
Az a kiskocsi kilóg a sorból, nagyon gyenge design, azzal a békaszemekkel...
Még bízok benne, hogy az összkép jobb lesz a Milánónál, de már sokat nem várok ettől sem. Úgy nézem gyűjteni kell turbós 159-esre :))
Az a kiskocsi kilóg a sorból, nagyon gyenge design, azzal a békaszemekkel...
Még bízok benne, hogy az összkép jobb lesz a Milánónál, de már sokat nem várok ettől sem. Úgy nézem gyűjteni kell turbós 159-esre :))
Tedi04-07-2009 10:05:46 // 10141
Nem tudod, az nekem is fura, hogy nincs ott. Monnyuk nem nagy szám, mert elég kicsi, még a 156-osénál is kissebb. Majd nézd meg élőben az egész autót, aztán kivi leszek a véleményedre. A MiTóval ugyanez volt. Szidtad, mint a bokrot, aztán a legnagyobb fanja lettél :DD
Grando04-07-2009 08:26:17 // 10140
Sztem is ráérsz még azzal... :DDD
GT Ɨ|ѯ04-07-2009 05:43:18 // 10139
nem túl biztató:-)
Whiteskull04-07-2009 02:04:23 // 10138
Ezek szerint még nem kell megváltoztatnom az új alfákról alkotott véleményem. :)))))
Tibe04-07-2009 01:18:46 // 10137
Hmm így elsőre nem is tudom :) Élőben kellene látni.... :)
mesa04-07-2009 01:09:09 // 10136

mesa04-07-2009 01:08:32 // 10135
De hová tűnt a ködlámpa??? Azt hittem csak a Mi autónknál feláras az ilyesmi...:(
Nem csúnya, de nem is szép. Megosztó forma.
A mandula lámpája a régi C5-ösére hasonlít :

Nem csúnya, de nem is szép. Megosztó forma.
A mandula lámpája a régi C5-ösére hasonlít :

GT Ɨ|ѯ03-07-2009 19:25:09 // 10134
háááát.....:-)
MiTo erőteljesen......
MiTo erőteljesen......
Vikking 31103-07-2009 17:04:52 // 10133
Nekemteccik :) Ha jó is lesz (azaz menni fog mint a disznó), akkor nagyon tetszeni is fog :DDD
Tedi03-07-2009 17:02:46 // 10132
Egy kicsit csalóka, a motortér mintha hosszabb lett volna...de az most annyira nem játszik.
Vikking 31103-07-2009 17:02:19 // 10131
/Azt mondjuk hozzátenném, hogy perpill egy MiTo is tetszik, de hát én már csak ilyen perverz vagyok... :D/
Vikking 31103-07-2009 17:01:50 // 10130
Not bad :) Szvsz.
Tedi03-07-2009 16:35:25 // 10129
Vki kiszivárogtatott egy fotót egy fehér Milanoról, egy fékpadon terpeszt. Hölgyek és Urak: ez a Milano arca!
GTVili02-07-2009 22:18:04 // 10128
Erősebb...de nagyobb is......3,2 260LE......3,6 280LE.......
mesa02-07-2009 22:10:44 // 10127
Si, Italia forza !!!


Kazes☻02-07-2009 20:58:19 // 10126
"mert lerasszistázna még valaki" - neeemiiiis :)))
BeeGee02-07-2009 16:09:53 // 10125
Diplomatikusan megfogalmazva így fest a szar autó definíciója európai szemmel :)
mesa02-07-2009 15:36:17 // 10124
Nyilván csak azt veszik át, ami jobb vica-versa.
a Jeep futoművénél pl. nehezebb jobbat tervezni terepre... És a Kamalhoz pont kéne! ;-)
Azért az általános szarozással óvatosabb lennék! Attól, hogy az USA piacra szánt járgányok bólogatósak, nem azért van feltétlen, mert szar a futóművük, hanem más a célközönség komfortigénye! ;-)
Ellenben az összeszerelési minőségük általánosságban véve csapnivaló. De erről nem mondok semmit, mert lerasszistázna még valaki :))
a Jeep futoművénél pl. nehezebb jobbat tervezni terepre... És a Kamalhoz pont kéne! ;-)
Azért az általános szarozással óvatosabb lennék! Attól, hogy az USA piacra szánt járgányok bólogatósak, nem azért van feltétlen, mert szar a futóművük, hanem más a célközönség komfortigénye! ;-)
Ellenben az összeszerelési minőségük általánosságban véve csapnivaló. De erről nem mondok semmit, mert lerasszistázna még valaki :))
GTPeti02-07-2009 13:16:12 // 10123
És ha feltöltik, akkor válik aktuálissá az Offos topicba betett kép. :)
Selmak02-07-2009 11:03:29 // 10122
Azért az új Chrysler V6-t nem nevezném ósdi V6-nak. Alapból erősebb mint a fiat által átdolgozott GM V6 és akkor még nem is töltötték fel.
Tedi02-07-2009 10:57:54 // 10121
Hát a futóműtől én azért tartanék. Van az Alfának egy tökéletes, bmw-t verő futóműve a 159 alatt, nem gondolom, hogy ezen annyit lehetne spórolni, hogy egy az egyben átveszik a sokkal szarabbat.
De hát ezek ugye csak találgatások, kiváncsi leszek a Cravero, vagy a Marchionne mit fog erről a jövőbben elkottyintani.
De hát ezek ugye csak találgatások, kiváncsi leszek a Cravero, vagy a Marchionne mit fog erről a jövőbben elkottyintani.
Tedi02-07-2009 10:55:42 // 10120
Az nekem is :) De hát abból se lett semmi, lehet közben rájöttek, hogy kicsivel nagyobb érdeksérelemmel járna, mint azt először gondolták. Vagy csak szimplán baromi drága lett volna.
WarbiRunner (Gyuri)02-07-2009 10:30:59 // 10119
Csak amerikai futóművet ne...A padlólemez, vagy maga a kasztni kicsit átdolgozva jó lehet, a RWD jó lehet, a motorok kuka,váltók kuka, futómű kuka. Azért jobban tetszett az a hír, miszerint a Maseratival közös padlólemezre épül a 169...
mesa02-07-2009 10:30:51 // 10118
Attól nem kell tartanod, hogy emblémacserével megoldanák a dolgot, ez csak a japó-német fan totálkárogósok fricskája, agyszüleménye! :)
Egyértelmű, hogy csak a hajtáslánc lesz megosztva. Ebbe meg ugye hozzá tartozik a padlólemez, tiszta sor. Nincs probléma, robosztus futóművek, hátsókerék hajtással.
A motor sem probléma. Hidd el Teddy, van a polcukon pár jó öblös motor, amit nem tudtak már beszerelni semmibe, mert annyira smucig módon adták a kocsikat a buta lakosaiknak, hogy mindegy volt mit adnak a bódéba, nem állítottak fel új gyártósorokat.
De aki nyomon követte a fejlesztéseket, az értesülhetett róla, hogy volt ott is fejlesztés - legjobb lesz megszerezni a lekapcsolható hengersoros V-mocikat, meg az elektromos kütyüket, amire egy AR-nak sosem lenne pénze kifejleszteni.
A MultiAir pedig bármilyen hengerfejre felcsavarható, ez benne a szép! :)
Ami sokkal zavaróbb, hogy pl a TBi motoros Alfáknak NINCS HANGJA. Pedig annak még semmi köze az amikhoz :(
Egyértelmű, hogy csak a hajtáslánc lesz megosztva. Ebbe meg ugye hozzá tartozik a padlólemez, tiszta sor. Nincs probléma, robosztus futóművek, hátsókerék hajtással.
A motor sem probléma. Hidd el Teddy, van a polcukon pár jó öblös motor, amit nem tudtak már beszerelni semmibe, mert annyira smucig módon adták a kocsikat a buta lakosaiknak, hogy mindegy volt mit adnak a bódéba, nem állítottak fel új gyártósorokat.
De aki nyomon követte a fejlesztéseket, az értesülhetett róla, hogy volt ott is fejlesztés - legjobb lesz megszerezni a lekapcsolható hengersoros V-mocikat, meg az elektromos kütyüket, amire egy AR-nak sosem lenne pénze kifejleszteni.
A MultiAir pedig bármilyen hengerfejre felcsavarható, ez benne a szép! :)
Ami sokkal zavaróbb, hogy pl a TBi motoros Alfáknak NINCS HANGJA. Pedig annak még semmi köze az amikhoz :(
Tedi02-07-2009 10:08:03 // 10117
De most két különböző dologról beszélünk már :) Ha padlólemezekről, hajtásláncról van szó, nekem sincs kifogásom. Motorok már neccesek, és a Fiat sem azért ölt milliókat a MultiAirbe, hogy aztán kiszórja őket a kukába. Láttuk már, hogy mi történik, ha máshonnan szerzünk motort, én nem kísérleteznék.
Tedi02-07-2009 10:05:55 // 10116
Gondolod, hogy megállnának csak a hajtásláncban? Ha igen, akkor ok. De már bocsi, de egy Dodge meg egy Alfa ég és föld, már csak filozófiában is. A Doge-ot leszarom, felőlem akár fel is számolhatják, a Chargeren meg a bezintemető Viperen kívül egyéb maradandót nem nagyon alkottak. Ellenben attól kimondottak tartok, hogy tényleg képesek ilyen ami hulladékokat idehozni Alfa jellel.
mesa02-07-2009 09:55:47 // 10115
De ott van még potenciál:
lehet minőségi, jó AR terepjárónk a Jeepből:

a Chrysler 200C jó alapja lehetne a 159 utód Guiliának, RWD-vel:


A 300C a 169 utódnak való, de ott van még a PT Cruiser, óriási kisbuszok, brutál pick-upok, EV autó, egy rakat tanulmányautó, amire már nem jutott pénz... és persze a Viper is! Szerintem korlátlanok a lehetőségek Ki kell aknázni, és gyönyörű Alfákat gyártani,minden igényt kielégítve
lehet minőségi, jó AR terepjárónk a Jeepből:

a Chrysler 200C jó alapja lehetne a 159 utód Guiliának, RWD-vel:


A 300C a 169 utódnak való, de ott van még a PT Cruiser, óriási kisbuszok, brutál pick-upok, EV autó, egy rakat tanulmányautó, amire már nem jutott pénz... és persze a Viper is! Szerintem korlátlanok a lehetőségek Ki kell aknázni, és gyönyörű Alfákat gyártani,minden igényt kielégítve
NGC02-07-2009 09:42:53 // 10114
nekem is kéne egy super bee :PP
mesa02-07-2009 09:41:42 // 10113
Tedi02-07-2009 09:08:11 // 10112
Akkor is, nehogymá Alfa szalonban áruljanak kocka ótvar Dodge-okat Alfa emblémával! Egyszer már csinált ilyet az Alfa, úgy hívták, hogy Arna, olyan bukta és rusnya autó lett belőle, amit a mai napig minden újságíró a top10 elbaszott autók kategóriájában az első 5-ben emleget. Szerintem ez most nem hiányzik egyikőjüknek sem.
mesa02-07-2009 08:28:08 // 10111
Megjegyzés: az Alfa 1910 óta létezik. A Dodge pedig 1900 óta :))
raga01-07-2009 23:27:49 // 10110
GTPeti01-07-2009 21:09:39 // 10109
Nektek meg van Sergio száma, a múltkor is nála vendégeskedtetek, amikor a kertiparti végén a garázsba hívott Titeket és megmutatta a Milano-t. Sztem beszéljetek vele ezügyben. :)
Halesz01-07-2009 21:06:06 // 10108
Jajj neeeee ez mekkora hülyeség lenne. Nehogy már egy 100 éves márka rátegye az emblémáját egy Dodge-ra!!!!
GTPeti01-07-2009 21:00:33 // 10107
RWD-t!!!!!!!!!!!!!!! :)
BeeGee01-07-2009 20:58:47 // 10106
Max padlólemez.
Nem hiszem hogy más egyébre szüksége volna a Fiatnak abból a sz@rkupacból. Dizájnt? Ósdi V mocikat? Ósdi diesel motorokat? Ósdi váltókat? Kopogós műanyagkárpitokat?
Legalábbis remélem :)
Nem hiszem hogy más egyébre szüksége volna a Fiatnak abból a sz@rkupacból. Dizájnt? Ósdi V mocikat? Ósdi diesel motorokat? Ósdi váltókat? Kopogós műanyagkárpitokat?
Legalábbis remélem :)
Benőke01-07-2009 16:29:12 // 10103
Tedi01-07-2009 08:42:15 // 10102
Pont azt az egyetlen MiTós fotót? :) Hát lelked rajta :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
564
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas



