Forum >> A jövő Alfái
Satti15-10-2009 19:44:39 // 11592
A V8 az V8, ott nincs kérdés, csak csoda jó érzés! :-)
GT Ɨ|ѯ15-10-2009 19:35:50 // 11591
az a hang azért 1 csoda...:-)
Kazes☻15-10-2009 19:23:04 // 11590
Az is jó ha nincs jobb, mert azé' a Montrealban is szépen dohog a nyolcas. :)))
147Smz15-10-2009 19:14:49 // 11589
Kell a fenének a V8, elő a multiaires V6TB-vel!
GT Ɨ|ѯ15-10-2009 18:36:31 // 11588
jó lesz az a véhat is!:-)
Benőke15-10-2009 12:40:43 // 11587
Selmak15-10-2009 11:47:29 // 11586
Hemi motorok Chryslernél mennek sülyesztőbe, jön helyette a pentastar multi air technológiával.
Satti15-10-2009 11:47:28 // 11585
Bocsi, nem láttam, ez egy mai cikk és gondoltam megosztom a topic lakókkal. :-)
WarbiRunner (Gyuri)15-10-2009 11:42:47 // 11584
"Ha vékony réteg vagyunk, akkor viszont hadd lehessen olyan hogy a kínaiak legyártanak nekünk kívánságra 5-6 új 75-öst, GTV6-ost, satöbbiiit.. Lécciiiii :)))))"
Ez a vékonyréteg duma eleve jó, de a kínaiakat te rá nem veszed, hogy kívánságra 5-6 autót legyártanak. Ez náluk úgy megy, hogy rendelsz 1000-ret mintának, aztán ha okés, jön hajóval 500.000 db. Márkajelzés nélkül persze, hogy rátehesd a sajátod.
Aminek én ma értelmét látnám (és ha egyszer lesz rá pénzem megcsinálom) csinálni egy restaurátor/utánépítő műhelyet és ráállni olyan rétegmodellekre, ami még nem extrém ritkaság, jól használható mindennapi autó, de már klasszikus, vagy azzá fog válni hamar. E30-as bimmertől az Alfa 75, GTV -n keresztül a Fiat Coupe Turboig, de akár egy Uno Turbot, vagy Calibrát. Jópénzért újjal egyenértékű autók. És szigorúan gyári állapotra, tuning nélkül.
Ez a vékonyréteg duma eleve jó, de a kínaiakat te rá nem veszed, hogy kívánságra 5-6 autót legyártanak. Ez náluk úgy megy, hogy rendelsz 1000-ret mintának, aztán ha okés, jön hajóval 500.000 db. Márkajelzés nélkül persze, hogy rátehesd a sajátod.
Aminek én ma értelmét látnám (és ha egyszer lesz rá pénzem megcsinálom) csinálni egy restaurátor/utánépítő műhelyet és ráállni olyan rétegmodellekre, ami még nem extrém ritkaság, jól használható mindennapi autó, de már klasszikus, vagy azzá fog válni hamar. E30-as bimmertől az Alfa 75, GTV -n keresztül a Fiat Coupe Turboig, de akár egy Uno Turbot, vagy Calibrát. Jópénzért újjal egyenértékű autók. És szigorúan gyári állapotra, tuning nélkül.
Phon15-10-2009 11:38:14 // 11583
igen szerintem sincs értelme nem bezsévle arrol,h egy jó alfa V6 sok egyéb v8 motorral is megállja a helyét...meg nem a 166 eladásaiból él meg az alfa...de azért egy igazi alfa v8 hangja megmozgatná a kicsi szivem:)
TarP15-10-2009 10:56:38 // 11582
Érthető is, ha nem lesz V8, mert bár logikusnak tünne két db 1.4-esből egy 2.8V8-ast faragni, de őszintén tegye fel a kezét, aki 18-20millió Ft-ért megvenné.
Így valószínűleg elég lesz a 240lovas 1750, meg max afölött egy 300 ló körüli V6 majd, ha majd.
A V8-as területet meghagyják a Maserati-Ferrari csapatnak, szerintem.
Így valószínűleg elég lesz a 240lovas 1750, meg max afölött egy 300 ló körüli V6 majd, ha majd.
A V8-as területet meghagyják a Maserati-Ferrari csapatnak, szerintem.
Grando15-10-2009 10:48:33 // 11581
Minálunk az Alfődön eztet híjják downsizingnak. :DDD ;)))
GTPeti15-10-2009 10:19:59 // 11580
"nagyon afelé halad a világ, hogy csökkentik a motorok hengerűrtartalmát"
Ezzel nagyon egybevág ez:
"Úgy hallani, az Alfa Romeo egy kis hengerűrtartalmú, turbófeltöltős nyolchengeresen dolgozik, amely a cég következő nagykocsijába kerülhet be."
Ne felejtsük el, hogy az amcsiknál még mindig a V8 a varázsszó. Még akkor is ha csak 3 literes.
Ezzel nagyon egybevág ez:
"Úgy hallani, az Alfa Romeo egy kis hengerűrtartalmú, turbófeltöltős nyolchengeresen dolgozik, amely a cég következő nagykocsijába kerülhet be."
Ne felejtsük el, hogy az amcsiknál még mindig a V8 a varázsszó. Még akkor is ha csak 3 literes.
Tedi15-10-2009 10:09:10 // 11579
Szerintem is. De szerintem ez a hajó már elment, soha nem lesz már V8-as Alfában, nagyon afelé halad a világ, hogy csökkentik a motorok hengerűrtartalmát a károsanyag-kibocsátás miatt...evvan :S
Buksi15-10-2009 10:07:52 // 11578
Pedig milyen jó lenne, ha jönnénak a V8-asok! :-)
Tedi15-10-2009 09:40:00 // 11577
Tegnap este óta kint van a cáfolat a főoldalon :P :)
Kazes☻14-10-2009 14:44:40 // 11575
Egy ilyenben én is benne lennék. :)))
mesa14-10-2009 10:31:16 // 11574
Nem azért, de ez tök ugyanaz a gyári kiszivárogtatott kép :))
Ami módosult:
- piros
- MiTo Veloce felnik (asszem)
- csillogás az üvegeken
- múzeumi háttér
Ennyit az újságírók megjegyzéséről, hogy ez valószínű egy számítógépes grafika, meg hogy EZ áll a legközelebb a valósághoz :P :DDD
Ami módosult:
- piros
- MiTo Veloce felnik (asszem)
- csillogás az üvegeken
- múzeumi háttér
Ennyit az újságírók megjegyzéséről, hogy ez valószínű egy számítógépes grafika, meg hogy EZ áll a legközelebb a valósághoz :P :DDD
TarP14-10-2009 09:17:19 // 11573
Alakul! Jöhet hozzám tesztelésre az 1750Ti.
Asse baj, ha Multiair és nem 200, hanem 240 ló :)
Asse baj, ha Multiair és nem 200, hanem 240 ló :)
Satti14-10-2009 08:44:56 // 11572
Így már egész elfogadhatóan néz ki.
Ilyen lesz az Alfa Romeo Milano klikk
Valószínűleg a képen ez egy extrább kivitel.
Ilyen lesz az Alfa Romeo Milano klikk
Valószínűleg a képen ez egy extrább kivitel.
GTPeti13-10-2009 19:31:21 // 11571
Ezen mi az érdekes? MIndegyik autó(kategória) hízik modellváltásról modellváltásra. :)
Vikking 31113-10-2009 19:28:38 // 11570
Egyébként az érdekes az, hogy a régi Qporte (még ami talán Biturbo néven is futott) az nem volt egy nagyon nagy autó. Csak a vágottsárvédőjű lett nagy autó...
GTPeti13-10-2009 19:24:37 // 11569
A Masernek én hiszek, mert a főnökük nyilatkozta ezt. (Mivel látják, hogy a kis Jag-ot is viszik, mint a cukrot.)
Vikking 31113-10-2009 19:21:44 // 11568
Maserben nem annyira hiszek, mondanak azok is mindent...
A osztály meg hááát... Meglássuk :) Németeknek se örülnék..
A osztály meg hááát... Meglássuk :) Németeknek se örülnék..
GTPeti13-10-2009 19:18:53 // 11567
Kis adalalék a spekulációkhoz (belnéztem a friss újságokba):
A köv. A-Klasse hátsókerekes lesz. (És alacsonyabb, sportosabb, stb. Semmi köze nem lesz a köv. B-osztályhoz.) Ennyit a Mito, stb. sportosságához.
A Maserati hamarosan kihoz egy Quattroporténál kisebb 4 ajtós szedánt.
A köv. A-Klasse hátsókerekes lesz. (És alacsonyabb, sportosabb, stb. Semmi köze nem lesz a köv. B-osztályhoz.) Ennyit a Mito, stb. sportosságához.
A Maserati hamarosan kihoz egy Quattroporténál kisebb 4 ajtós szedánt.
GT Ɨ|ѯ12-10-2009 17:33:31 // 11566
a Fiat csoportnál / gyártási technológiájával / már az:-)
Vikking 31112-10-2009 15:41:34 // 11565
Tööörténeeeleeeeem? :P Na ne sértegess :PPP A Subaru egész jól elvan velük :P Meg valami porse is :DDDD
GT Ɨ|ѯ12-10-2009 13:12:09 // 11564
boxer már történelem,de a túrókat szétvariál6nák:-DDD
Vikking 31112-10-2009 12:32:44 // 11563
Pl 8 hengeres Boxerek tömegével turbóval? :DDD
GT Ɨ|ѯ12-10-2009 12:22:38 // 11562
lehet,hogy jön még majd ott valami más is..:-)
Vikking 31112-10-2009 12:21:15 // 11561
Jön a Milano, a 8C GTA, meg esetleg a MITO GTA... Jobb esetben, lehet hogy még a Mitoból sem lesz GTA.
PEsszimista vagyok vagy sem, sajnos nagyon fogyóban van a remény... És nem csak a külső okok miatt. Nekünk a dizájnra kell adnunk. Kit érdekel minden más? Legyen szép, és legyen átlag feletti a dinamikája. Olcsón. Na most ezek közül a 159 egyet teljesít, a MiTo is egyet, a Milano meg lehet hogy egyet sem fog külső szemlélődők számára?! Háde értemén hogy villanymozdony de mi hajtsa'?!
PEsszimista vagyok vagy sem, sajnos nagyon fogyóban van a remény... És nem csak a külső okok miatt. Nekünk a dizájnra kell adnunk. Kit érdekel minden más? Legyen szép, és legyen átlag feletti a dinamikája. Olcsón. Na most ezek közül a 159 egyet teljesít, a MiTo is egyet, a Milano meg lehet hogy egyet sem fog külső szemlélődők számára?! Háde értemén hogy villanymozdony de mi hajtsa'?!
Vikking 31112-10-2009 12:15:38 // 11560
Nemnem, félre ne érts, nem leszóltam a milanot... Ha úgy hangzott akkor hülyeségeket beszélek:P
Csak azt mondtam, hogy sajnos ha megnézed az új lexus tanulmányt vagy az új opel fasztmát, akkor kísértetiesen hasonlít, mintha csak átmatricázva lenne.
Szerintem igazából ez a gond, amúgy nekem tetszik, tényleg. Csak annyira újhullámos, hogy az összes kompakt így fog kinézni 5-8 éven belül.... Aminek meg annyira nem örülünk :)
Ha vékony réteg vagyunk, akkor viszont hadd lehessen olyan hogy a kínaiak legyártanak nekünk kívánságra 5-6 új 75-öst, GTV6-ost, satöbbiiiit.. Lécciiiii :)))))
Csak azt mondtam, hogy sajnos ha megnézed az új lexus tanulmányt vagy az új opel fasztmát, akkor kísértetiesen hasonlít, mintha csak átmatricázva lenne.
Szerintem igazából ez a gond, amúgy nekem tetszik, tényleg. Csak annyira újhullámos, hogy az összes kompakt így fog kinézni 5-8 éven belül.... Aminek meg annyira nem örülünk :)
Ha vékony réteg vagyunk, akkor viszont hadd lehessen olyan hogy a kínaiak legyártanak nekünk kívánságra 5-6 új 75-öst, GTV6-ost, satöbbiiiit.. Lécciiiii :)))))
TarP12-10-2009 09:44:02 // 11559
Én, én észérvek alapján vettem a GTV V6TB-t. :)
A: Azt nem értem, hogy ha még nem láttuk a Milanot, akkor miért is írjuk le? Előbb nézzük má' meg élőben. Utána kipróbáljuk az 1750TBi-vel és utána jól lehúzzuk, ha azt érdemli, de addig nemá.
B: Sajnos az ellen nem tehetsz semmit, hogy Ázsia el fogja tiporni Európa autógyártását. Az emberek nem a maradandó értékek és a tradíció után mennek, sőt, a szépség sem igazán cél. Modern legyen és mondják rá, hogy nincs vele sose gond. Ennyi kell. Mi pedig "réteg" vagyunk, vékony réteg.
A: Azt nem értem, hogy ha még nem láttuk a Milanot, akkor miért is írjuk le? Előbb nézzük má' meg élőben. Utána kipróbáljuk az 1750TBi-vel és utána jól lehúzzuk, ha azt érdemli, de addig nemá.
B: Sajnos az ellen nem tehetsz semmit, hogy Ázsia el fogja tiporni Európa autógyártását. Az emberek nem a maradandó értékek és a tradíció után mennek, sőt, a szépség sem igazán cél. Modern legyen és mondják rá, hogy nincs vele sose gond. Ennyi kell. Mi pedig "réteg" vagyunk, vékony réteg.
GT Ɨ|ѯ12-10-2009 07:44:07 // 11558
nem ily xar és nem is lesz ily xar a helyzet,pesszimista vagy vazz:-)
jövőre nagy durranások lesznek
/ remélem /
jövőre nagy durranások lesznek
/ remélem /
Tom1211-10-2009 13:50:10 // 11557
Akkor bejön a "tőke", amiből aztán lehet variálni könnyű, gyors, olcsó sportkocsival is...;-))
Én minden esetre szorítok nekik.:-)
Én minden esetre szorítok nekik.:-)
Vikking 31111-10-2009 11:20:12 // 11556
:DDD
Mi lesz? Apokalipszis, a négy lovassal, kérlek, az lesz!
:DDDDD
Egyébként meg pont most írták le előttem, hogy kívülállóknak általában tetszik a Mito. Ha a Milanoval is így lesznek, akkor nincs itt gond :)
Mi lesz? Apokalipszis, a négy lovassal, kérlek, az lesz!
:DDDDD
Egyébként meg pont most írták le előttem, hogy kívülállóknak általában tetszik a Mito. Ha a Milanoval is így lesznek, akkor nincs itt gond :)
Tom1210-10-2009 21:13:28 // 11555
Akkor most mi lesz...? /:-I
:-)
Remélem olvassák a "mániások" topicjait és tanulnak belőle.:-)
:-)
Remélem olvassák a "mániások" topicjait és tanulnak belőle.:-)
Vikking 31110-10-2009 20:57:28 // 11554
Igen igen...
Csakhogy és deviszont (gyönyörű két szó... Főleg így együtt... :P ) az Alfa rengeteget költött és költ is arra hogy a 159-es ne érződjön egy szétesős, belülről zajos, stb-stb konstrukciónak, a minőségérzetről nem is beszélve. Nem vezettem még Legacy-t, valszleg kitűnő a minőségérzet, de lehet, hogy ami japánban természetes, azt olaszországban több munkával - pénzzel, energiával tudja elérni az Alfa.
A kiharcolt 5 csillagos töréstesztről meg a böszme súlyról ami szintén a nenyekeregjen neessenszét legyen nagyon összerakva érzet egyik folyománya (pl ha jól emlékszem, még régebben írták, hogy a középkategóriában a 159-nek van a legvastagabb ablaküvege mindenhol, a csendesség végett...) nem is beszélve.
Szóval soktényezős ez a dolog. És a Subaru is rétegautó.
Emúgy:
Nem tudom, hogy milyen jövőt képzelnek el alfáék a középkategóriában, de ha a Giulia is csúszik mint ahogy az Amoren olvasgatni lehet, akkor szerintem nem sok esélye lesz a 159-nek. Vagy, ha a Giuliát elrontják... Akkor nem tudom még mennyi idő lesz visszatérni a helyesebb ösvényre, mert egy laza fészlifttől a Mito sem lesz elfogadhatóbb, meg a Milano sem. (Ami egyébként csont ugyanolyan mint mondjuk egy új opelasztra vagy az új kislekszus vagy majd jön az újgóf...........)
Szóval a dizájnnal nagyon ügyesen kell bánniuk mert elbukhat rajta a márka. Szerintem.
Talán még sosevolt olyan, hogy az Alfák ne elsősorban a dizájnjukkal hódítottak volna, szerintem a Milanonál eléri ezt a színvonalat az Alfa. Akárhogy is szeretjük, azért a képek alapján nem lesz akkora durranás mint pl egy 156 vagy 159 vagy 147 vagy mondjuk 145 a maga idejében. Illetve messzebb megyek: egy sablonra készült az összes új kompakttal.
Ha pedig belemegyünk a sablonok követésébe, nagyon hamar elsüllyedhetünk, egy csont veszteséges céget sem az olasz állam sem a Fiat nem fog akarni megmenteni. Pedig ha a dizájn és a sportosság nem lesz erény, akkor a minőségérzettel hiába operálunk, az Alfa Romeo érzés nem erről szól! Legyen a Lancia túlárazva, legyenek azok olyanok mint egy tank, engem ne akarjon egy Alfa burokba zárni és a gyenge és sokat fogyasztó motorjaival valamint a böszme súlyával meg a rondaságával megnyerni...
Nem fog sikerülni. És nem csak engem nem.
Ha azt akarok, veszek mergát, ódit, lekszust anyámkínját. Ha bemegyek egy Alfa szalonba én azt várom hogy a) essen le az állam a dizájntól, b) menjen úgy az autó mint egy ökör ha már kiadok érte adott esetben 9-10-12 milliót c) NINCS.
Szerintem ezek a reális elvárások egy olyan márkától ami az elmúlt 99 évben a belső érzésekre alapozott. Nehogymár elvárjuk hogy az Alfát úgy becsüljék mint egy béjembét. Nem fogják. Mert akkor is "szarolasz" lesz. Viszont ha mellé gyönyörű és megy mint az ökör... Akkor azért más a helyzet. Be kell látni, hogy nekünk nem azt kell bizonyítani hogy milyen jó 8C formaterv- átültetéseket tudunk csinálni 5percenként, hanem azt, hogy a mi autóink a legszebbek és a legjobbak.
Eddig nem kellett bizonyítani... De az elkövetkezendő 5-10-15 évben eljön az az idő mikor már nem lesz elég az, hogy _MI_ védjük az Alfákat. A márkának törődnie kéne saját magával, és a SPORTOS imidzs hangsúlyozásával. Milyen dolog hogy egy Delta simán versenytársa árban egy Mitonak miközben jóval nagyobb? Hánehogymáááá.....
Ja és ehhez kapcsolódóan egy utolsó gondolat:
Hány itteni tag vett ÉSZÉRVEK alapján Alfát?! Szerintem elég kevés.
Csakhogy és deviszont (gyönyörű két szó... Főleg így együtt... :P ) az Alfa rengeteget költött és költ is arra hogy a 159-es ne érződjön egy szétesős, belülről zajos, stb-stb konstrukciónak, a minőségérzetről nem is beszélve. Nem vezettem még Legacy-t, valszleg kitűnő a minőségérzet, de lehet, hogy ami japánban természetes, azt olaszországban több munkával - pénzzel, energiával tudja elérni az Alfa.
A kiharcolt 5 csillagos töréstesztről meg a böszme súlyról ami szintén a nenyekeregjen neessenszét legyen nagyon összerakva érzet egyik folyománya (pl ha jól emlékszem, még régebben írták, hogy a középkategóriában a 159-nek van a legvastagabb ablaküvege mindenhol, a csendesség végett...) nem is beszélve.
Szóval soktényezős ez a dolog. És a Subaru is rétegautó.
Emúgy:
Nem tudom, hogy milyen jövőt képzelnek el alfáék a középkategóriában, de ha a Giulia is csúszik mint ahogy az Amoren olvasgatni lehet, akkor szerintem nem sok esélye lesz a 159-nek. Vagy, ha a Giuliát elrontják... Akkor nem tudom még mennyi idő lesz visszatérni a helyesebb ösvényre, mert egy laza fészlifttől a Mito sem lesz elfogadhatóbb, meg a Milano sem. (Ami egyébként csont ugyanolyan mint mondjuk egy új opelasztra vagy az új kislekszus vagy majd jön az újgóf...........)
Szóval a dizájnnal nagyon ügyesen kell bánniuk mert elbukhat rajta a márka. Szerintem.
Talán még sosevolt olyan, hogy az Alfák ne elsősorban a dizájnjukkal hódítottak volna, szerintem a Milanonál eléri ezt a színvonalat az Alfa. Akárhogy is szeretjük, azért a képek alapján nem lesz akkora durranás mint pl egy 156 vagy 159 vagy 147 vagy mondjuk 145 a maga idejében. Illetve messzebb megyek: egy sablonra készült az összes új kompakttal.
Ha pedig belemegyünk a sablonok követésébe, nagyon hamar elsüllyedhetünk, egy csont veszteséges céget sem az olasz állam sem a Fiat nem fog akarni megmenteni. Pedig ha a dizájn és a sportosság nem lesz erény, akkor a minőségérzettel hiába operálunk, az Alfa Romeo érzés nem erről szól! Legyen a Lancia túlárazva, legyenek azok olyanok mint egy tank, engem ne akarjon egy Alfa burokba zárni és a gyenge és sokat fogyasztó motorjaival valamint a böszme súlyával meg a rondaságával megnyerni...
Nem fog sikerülni. És nem csak engem nem.
Ha azt akarok, veszek mergát, ódit, lekszust anyámkínját. Ha bemegyek egy Alfa szalonba én azt várom hogy a) essen le az állam a dizájntól, b) menjen úgy az autó mint egy ökör ha már kiadok érte adott esetben 9-10-12 milliót c) NINCS.
Szerintem ezek a reális elvárások egy olyan márkától ami az elmúlt 99 évben a belső érzésekre alapozott. Nehogymár elvárjuk hogy az Alfát úgy becsüljék mint egy béjembét. Nem fogják. Mert akkor is "szarolasz" lesz. Viszont ha mellé gyönyörű és megy mint az ökör... Akkor azért más a helyzet. Be kell látni, hogy nekünk nem azt kell bizonyítani hogy milyen jó 8C formaterv- átültetéseket tudunk csinálni 5percenként, hanem azt, hogy a mi autóink a legszebbek és a legjobbak.
Eddig nem kellett bizonyítani... De az elkövetkezendő 5-10-15 évben eljön az az idő mikor már nem lesz elég az, hogy _MI_ védjük az Alfákat. A márkának törődnie kéne saját magával, és a SPORTOS imidzs hangsúlyozásával. Milyen dolog hogy egy Delta simán versenytársa árban egy Mitonak miközben jóval nagyobb? Hánehogymáááá.....
Ja és ehhez kapcsolódóan egy utolsó gondolat:
Hány itteni tag vett ÉSZÉRVEK alapján Alfát?! Szerintem elég kevés.
Tom1210-10-2009 14:05:35 // 11553
"A gyár tudomásul vehetné végre, hogy rétegautót gyárt. Olyanoknak, akik nem sírnak a hűtött könyöktámasz, elektromos deréktámasz, és pohártartók után. Nekik szép,elegáns harciszekér kell ami csak a vezetésről szól. Az utas csak kényszerű plusz súly."
Szerintem is.:-))) ...csak kb. attól tartanak, hogy abból nem lehet megélni, ezért "egyensúlyoznak" a sportosság és a kényelem / biztonság között. Attól tartok, ha bejön "Amerika", akkor méginkább a második kettőst fogják nyomni... :-/
Szerintem is.:-))) ...csak kb. attól tartanak, hogy abból nem lehet megélni, ezért "egyensúlyoznak" a sportosság és a kényelem / biztonság között. Attól tartok, ha bejön "Amerika", akkor méginkább a második kettőst fogják nyomni... :-/
WarbiRunner (Gyuri)10-10-2009 13:47:40 // 11552
Hát nem tudom, kicsit sokallom a 159 árát. Legszebbnek legszebb, de ma többet számít a felszereltség, mint a szépség. És akárhogyis, egy 1.9-es 159 árából kijön egy Subaru Legacy 2.0 boxer dízel nagyon magas felszereltséggel. Amin mellesleg nem bux annyit amint kitoltad a szalonból, mert legendásan jó konstrukció. Jó, nem szép, ez tény, de melyik az a vevőréteg, akinek több millája van csak az esztétikumra?
És akkor még nem is néztük meg, hogy a boxer dízel biony jobban teljesít, és kevesebbet eszik, mint a kisebbik m-jet.
Ha pedig a dizájnból leadnak, ne adja az ég krájzlereket fognak felpajzsozni, itt a kutyának nem fog kelleni az Alfa. A gyár tudomásul vehetné végre, hogy rétegautót gyárt. Olyanoknak, akik nem sírnak a hűtött könyöktámasz, elektromos deréktámasz, és pohártartók után. Nekik szép,elegáns harciszekér kell ami csak a vezetésről szól. Az utas csak kényszerű plusz súly :-)
És akkor még nem is néztük meg, hogy a boxer dízel biony jobban teljesít, és kevesebbet eszik, mint a kisebbik m-jet.
Ha pedig a dizájnból leadnak, ne adja az ég krájzlereket fognak felpajzsozni, itt a kutyának nem fog kelleni az Alfa. A gyár tudomásul vehetné végre, hogy rétegautót gyárt. Olyanoknak, akik nem sírnak a hűtött könyöktámasz, elektromos deréktámasz, és pohártartók után. Nekik szép,elegáns harciszekér kell ami csak a vezetésről szól. Az utas csak kényszerű plusz súly :-)
Tom1210-10-2009 11:23:47 // 11551
Egyébként az is bejött a gyárnak MiTo-val kapcsolatban, hogy különleges, "egyedi" autót sikerült összehozni. Magasan kitűnik az átlagból, ha pl. csak úgy meglátsz egyet a forgalomban. Gondolom, nem csak nekem tűnik így, mert még nem találkoztam olyan emberrel, akinek nem tetszett volna, a "notorikus Alfásoknál" már jobban megoszlik a vélemény...:-))
Vikking 31110-10-2009 10:28:35 // 11550
Hát igen, ha drága ÉS szar autókat árulnának Alfa néven akkor az nagyon alávetné az Alfa "presztízsét" (mint tudjuk, ilyen nincs még mindig...). A 159 legalább jobb autó mint a 3-mas vagy az a4-es....
Tom1210-10-2009 10:26:23 // 11549
Örülök, hogy nem ilyen lesz.:-)
Tom1210-10-2009 10:25:31 // 11548
Ebből is látszik, hogy nem egyszerű ügy ez, nem csak annyiból áll, hogy "csík lámpa", vagy "gülü szem"...:-)))
Vikking 31110-10-2009 09:26:35 // 11547
Iften mentf! Hifen befédhi...
Ja nem is.... :DDDDD
Szóval: Meglátjuk mit hoz a sors, de egy Alfás pártnak nem hiszem hogy kormányzóereje lenne :D
Ja nem is.... :DDDDD
Szóval: Meglátjuk mit hoz a sors, de egy Alfás pártnak nem hiszem hogy kormányzóereje lenne :D
Xixo09-10-2009 23:01:52 // 11546
Politikai pályára készülsz? :))
Vikking 31109-10-2009 22:04:06 // 11545
Ja... Sehogy :DDD De félrebeszélni azt tudok :P
Grando09-10-2009 21:22:49 // 11544
Nem mindegy? Külsőre kb. annyira cizellált. :DDD ;))
Xixo09-10-2009 20:09:28 // 11543
Ez most hogy jön ide? :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
583
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?