Nem. Arról van szó, hogy a minimum súlyt mondjuk 1100 kg-ban határozzák meg és azt el lehet érni mindkettővel. Ugyanakkor a BMW-vel a konstrukcióból adódó súlytöbbletet nem cipeltették, mivel a súly mindenki számára egységes volt. A BMW máshol spórolt többet mint a többiek, hogy beépíthesse a kardánt. Ezzel csak az rwd előnye volt meg, a többletsúlya nem.
Láttam már amikor ugyanez a kanyarvétel meglepődöttséget csalt a gyanútlananyu arcára.
Nem az a kérdés, hogy jó-e vele néha állatkodni, hanem az, hogy a mindennapos használatra van-e értelme ennyire nyüszögni az rwd miatt, és ennyire lehúzni egy márkát csak azért, mert nem gyárt rwd autókat?
Forum >> A jövő Alfái
zolee14529-10-2009 19:29:29 // 11742
Atesz198729-10-2009 18:34:00 // 11741
Azért, hogy lehessen vele közlekedni :)
KGBMAN29-10-2009 18:11:21 // 11740
Itt pont arról van szó, hogy az amúgy is kardánnal rendelkező BMW kapjon még +40 kilót.. Magyarul dupla többlet. Személy szerint szeretem mindkét márkát. Alfa a hobbi verda, BMW a családi. És azért néha jó állatkodni azzal az rwd-vel, hidd el.. Egy fos nap után mosolyt csal az arcodra egy szépen, csúsztatott ívben bevett kanyar.. :)
zolee14529-10-2009 17:59:29 // 11739
Ehhez képest a BMW az xDrive rendszernél pont azt hangsúlyozta, hogy az első keréknél is azonos hosszúságú féltengelyt alkalmaznak (állítólag ezt nem olyan egyszerű ám megoldani), ezért nincs hajtási befolyás. Vagy a BMW tudja rosszul vagy te.:))
Én sem értettem, hogy miért kapjanak plusz súlyt a BMW-k, de aztán rájöttem, hogy teljesen logikus. Versenyautónál meg van határozva a minimum súly, azt mindenki tudja hozni.
De nézzük ugyanazt az autót első és hátsókerék hajtással. Van köztük egy marha nagy különbség: a kardántengely.
RWD-nek előnye a jobb tapadás rajtnál, hátránya a plusz súly. Na ez a hátrány tűnt el a minimum súllyal, hiszen a kardán súlyát elspórolták máshonnan.
Én sem értettem, hogy miért kapjanak plusz súlyt a BMW-k, de aztán rájöttem, hogy teljesen logikus. Versenyautónál meg van határozva a minimum súly, azt mindenki tudja hozni.
De nézzük ugyanazt az autót első és hátsókerék hajtással. Van köztük egy marha nagy különbség: a kardántengely.
RWD-nek előnye a jobb tapadás rajtnál, hátránya a plusz súly. Na ez a hátrány tűnt el a minimum súllyal, hiszen a kardán súlyát elspórolták máshonnan.
KGBMAN29-10-2009 17:07:11 // 11738
Lehet, hogy presztizs, de néha azért szívesen szórakoznék néha egy kicsit kilincsel előre ott, ahol ezt ki is tudom próbálni. No nem a városban, hanem nyugodt területen ahol nem tehetek kárt senkiben. Az autó pedig bírná, a kraft megvan hozzá benne.
GTPeti29-10-2009 15:38:14 // 11737
A hsz.-szel teljesmértékben egyetértek.
(És mennyire klassz marketingkampányt lehetne abból kikerekíteni, hogy Alfa+tradíció és hogy most mennyire visszatérnek a gyökerekhez (modern formában)...)
(És mennyire klassz marketingkampányt lehetne abból kikerekíteni, hogy Alfa+tradíció és hogy most mennyire visszatérnek a gyökerekhez (modern formában)...)
mesa29-10-2009 15:34:00 // 11736
Jut eszembe : nekem nincs smemi problémám az FWD-vel, megvannak az előnyei,de azt mondják, a prémium kategóriában csak RWD autók számítanak. Tehát a gyárnak presztizs-kérdés kell hogy legyen a visszatérés!!!
mesa29-10-2009 15:30:57 // 11735
150 lóerős RWD autó a hétköznapokon teljességgel biztonságos, ellenben ha az idő engedi, kellemes élményeket is ad
De mivel ez a jövő Alfái topik, maximum a közeljövő felső középkategóriás Alfáiban jelenhet meg (Chrysler alapokon)
De mivel ez a jövő Alfái topik, maximum a közeljövő felső középkategóriás Alfáiban jelenhet meg (Chrysler alapokon)
mesa29-10-2009 15:26:24 // 11734
Na most nem kötekedésből mondom de sok minden van az írásodban, ami kiegészítést kíván ;-)
Egy részről nem azért csavarja, rángatja az FWD a kezedben a kormányt, mert nem egyforma hosszúságúak a féltengelyek. ilyen alapon csak a Subaru tudna vezethető autót gyártani ,-) Arról van szó, hogy az FWD autóknál a helyszűke (meg a spórolás) miatt MacPherson felfüggesztést használnak leginkább, ahol a lengőkaron kívül csak egy flexi ponton van megfogva a szerkezet. Így amikor nagy erőt kell átadni az útfelületnek, de az kétoldali kerekek ahogy eltérő mértékben el-el forognak, akkor az egész felfüggesztést előre-hátra ráncigálják, ami következményeképp a kezedben merőleges irányú erőknek köszönhetően elforog a kormánykerék.
Ezt vagy önzáró diffivel, vagy prosztó elektronikus (fékezős) difivel egy picit tudják enyhíteni.
Ma már a Focus fejlesztői kitaláltak valami külön megtámasztást ilyen esetre, de a jobb autókon kettős keresztlengőkar is befér a költségvetésbe :))
WTCC : pont nagyon rossz példát hoztál fel, ott -és gyorsulási versenyeken is ugyanúgy- az RWD autók óriási előnyben vannak ! Minden egyes rajtnál 3-4 autónyi előnyt autóztak ki a Bimmerek, teljesen mindegy volt, hogy milyen időjárási körülmények között. Erre találták ki, hogy az RWD-sek kapjanak plusz súlyt. (Erre persze a BMW-sek meg mondták hogy akkor a többiek is kapjanak plusz súlyt, mert ők meg szekvenciális váltót használnak .. de ez egy végtelen történet :) )
A 156 Thompsonnal meg csak akkor verte meg a BMW-ket amikor azokon 40+ súly is volt, ez hozzátartozik a tényekhez, de valóban az öt éves 156 (kettős keresztlengőkarral) simán nyert! ,-)
Egy részről nem azért csavarja, rángatja az FWD a kezedben a kormányt, mert nem egyforma hosszúságúak a féltengelyek. ilyen alapon csak a Subaru tudna vezethető autót gyártani ,-) Arról van szó, hogy az FWD autóknál a helyszűke (meg a spórolás) miatt MacPherson felfüggesztést használnak leginkább, ahol a lengőkaron kívül csak egy flexi ponton van megfogva a szerkezet. Így amikor nagy erőt kell átadni az útfelületnek, de az kétoldali kerekek ahogy eltérő mértékben el-el forognak, akkor az egész felfüggesztést előre-hátra ráncigálják, ami következményeképp a kezedben merőleges irányú erőknek köszönhetően elforog a kormánykerék.
Ezt vagy önzáró diffivel, vagy prosztó elektronikus (fékezős) difivel egy picit tudják enyhíteni.
Ma már a Focus fejlesztői kitaláltak valami külön megtámasztást ilyen esetre, de a jobb autókon kettős keresztlengőkar is befér a költségvetésbe :))
WTCC : pont nagyon rossz példát hoztál fel, ott -és gyorsulási versenyeken is ugyanúgy- az RWD autók óriási előnyben vannak ! Minden egyes rajtnál 3-4 autónyi előnyt autóztak ki a Bimmerek, teljesen mindegy volt, hogy milyen időjárási körülmények között. Erre találták ki, hogy az RWD-sek kapjanak plusz súlyt. (Erre persze a BMW-sek meg mondták hogy akkor a többiek is kapjanak plusz súlyt, mert ők meg szekvenciális váltót használnak .. de ez egy végtelen történet :) )
A 156 Thompsonnal meg csak akkor verte meg a BMW-ket amikor azokon 40+ súly is volt, ez hozzátartozik a tényekhez, de valóban az öt éves 156 (kettős keresztlengőkarral) simán nyert! ,-)
zolee14529-10-2009 14:51:44 // 11733
Az alapáras biztonsági extra okés, csakhogy azért kell bele, mert az átlag autós csúszós úton meghalna benne. Szóval megteremtik az életveszélyt, aztán azt megszüntetik, és verik a mellüket, hogy alapáras az összes hárombetűs. Ez olyan mint a védelmi pénz. Erre mondom azt, hogy ne akarjön megölni, és akkor nem lesz szükség arra, hogy megvédjen.:)))
Utcai autónál ehhez azért nem olyan sok köze van a nyomatéknak. Egyszerűen a kasztni hátralendül gyorsításkor (vagyis inkább a tehetetlensége miatt később iramodik a kerekek után:D) ezért ül be a hátulja, és ezért csökken a az első keréken a terhelés.
Ezért szokták a motort az első tengely elé rakni fwd-nél, és ezért kerülhet rwd-nél az első tengely mögé.
Értelmes futóművel, meg mondjuk önzáró difivel simán megoldható, hogy sportos legyen egy fwd, de erről majd a q2-vel rendelkező cartársak mesélnek. Ha csak a WTCC-t nézzük nem is olyan régen a 156-os agyonverte a BMW-t, most meg épp a Seat teszi ezt, szóval versenypályán sem egyértelmű előny az rwd.
A gyorsulási autónál (Top Fuel kategória) az egyensúlyt a kipufogó teremti meg (rakéta elv). Ha valami műszaki hiba van, pl kihagy a motor akkor emelkedik meg az eleje, egyrészt a nyomaték miatt, másrészt meg a hátsó szárny miatt. Nem magamtól vagyok ilyen okos, asszem a NatGeo-n volt egy műsor erről.
Utcai autónál ehhez azért nem olyan sok köze van a nyomatéknak. Egyszerűen a kasztni hátralendül gyorsításkor (vagyis inkább a tehetetlensége miatt később iramodik a kerekek után:D) ezért ül be a hátulja, és ezért csökken a az első keréken a terhelés.
Ezért szokták a motort az első tengely elé rakni fwd-nél, és ezért kerülhet rwd-nél az első tengely mögé.
Értelmes futóművel, meg mondjuk önzáró difivel simán megoldható, hogy sportos legyen egy fwd, de erről majd a q2-vel rendelkező cartársak mesélnek. Ha csak a WTCC-t nézzük nem is olyan régen a 156-os agyonverte a BMW-t, most meg épp a Seat teszi ezt, szóval versenypályán sem egyértelmű előny az rwd.
A gyorsulási autónál (Top Fuel kategória) az egyensúlyt a kipufogó teremti meg (rakéta elv). Ha valami műszaki hiba van, pl kihagy a motor akkor emelkedik meg az eleje, egyrészt a nyomaték miatt, másrészt meg a hátsó szárny miatt. Nem magamtól vagyok ilyen okos, asszem a NatGeo-n volt egy műsor erről.
Kazes☻29-10-2009 14:11:30 // 11732
Sajnos igazat kell, hogy adjak neked részemről legalábbis, csak valahogy én nem érzem olyan jól magam fronthajtásúban, bár nem kanyarodok vele én sem kilinccsel előre, de valahogy mégiscsak jobb a hátúlkaparós. :)))
Kacorka29-10-2009 13:50:10 // 11731
Sztem ez az egész hátsókerék téma kissé túl van misztifikálva. Én úgy érzem, hogy 200 ló alatt inkább csak presztizsértéke van. Egyszerűen hozzátartozik a sportos feelinghez a tradiciók miatt. Legalábbis én elég ritkán látok az utakon kilinccsel előre közlekedni hátsókerekes autókat.
Ettől függetlenül marhára vágynék egy állatkodós transaxle alfára, leginkább egy szénné hegyezett nord motorral vagy V6-tal. Na ott tényleg dukál a hátsókerékhajtás.
Ettől függetlenül marhára vágynék egy állatkodós transaxle alfára, leginkább egy szénné hegyezett nord motorral vagy V6-tal. Na ott tényleg dukál a hátsókerékhajtás.
GTPeti29-10-2009 13:38:10 // 11730
Ez csak egy példa volt. Igazad van, nem csak ezen múlik a sportos imidzs, ez csak egy (opcionális) összetevője. Egy másik mondjuk a motorválaszték. És egy harmadik az egyedi forma.
TarP29-10-2009 13:10:21 // 11729
Hali,
A legkisebb hajtási vesztesége az elsőkerék hajtásnak van, így az bizonyos szempontból (EGYRE FONTOSABB SZEMPONT!!!) a legjobb döntés.
Így ebben a kis-alsó és közép kategóriában rendben van az első hajtás. 300 lóerőig simán bevállalnám az elsőt. Afölött pedig jönnek a Maseratik, Ferrarik, amiknél megvan a hátsóhajtás. Valójában a Maseratinak kellene lefelé nyitnia, azaz kisebb, BMW 335ci, Mercedec 350 C..CL.. ECoupe és JAG X-Type 3.0... ellen indítható négyajtóst gyártania, mert a Maseratinak megvan erre a presztízse.
Az Alfa legnagyobb célközönsége szerintem a 147-156-Milano-159-GT területen mozog és nem is venne meg egy 15-16 milliós 300 ló körüli Alfát. El kell ismerni, hogy 150-200 ( 5-9 millióFt) ló között adhatóak el igazán a gyár termékei.
Az összkereket meg opcióként árulnám, ha valaki hegyoldalban lakik, vagy sokat jár erdőben, csúszkálós utakon...
A legkisebb hajtási vesztesége az elsőkerék hajtásnak van, így az bizonyos szempontból (EGYRE FONTOSABB SZEMPONT!!!) a legjobb döntés.
Így ebben a kis-alsó és közép kategóriában rendben van az első hajtás. 300 lóerőig simán bevállalnám az elsőt. Afölött pedig jönnek a Maseratik, Ferrarik, amiknél megvan a hátsóhajtás. Valójában a Maseratinak kellene lefelé nyitnia, azaz kisebb, BMW 335ci, Mercedec 350 C..CL.. ECoupe és JAG X-Type 3.0... ellen indítható négyajtóst gyártania, mert a Maseratinak megvan erre a presztízse.
Az Alfa legnagyobb célközönsége szerintem a 147-156-Milano-159-GT területen mozog és nem is venne meg egy 15-16 milliós 300 ló körüli Alfát. El kell ismerni, hogy 150-200 ( 5-9 millióFt) ló között adhatóak el igazán a gyár termékei.
Az összkereket meg opcióként árulnám, ha valaki hegyoldalban lakik, vagy sokat jár erdőben, csúszkálós utakon...
Tedi29-10-2009 13:07:19 // 11728
Na azér a ló túlsó oldalára se essünk át :) A kategóriájában csak a BMW-nek van hátsókerék-meghajtása. Nem hiszem, hogy csak ezen múlik a sportos imidzs, mert akkor az Alfának 1983-óta harangoztak.
Tedi29-10-2009 13:05:06 // 11727
Csakhogy ők kevesebben vannak és nehezebben átcsábíthatók...szerintem
KGBMAN29-10-2009 13:04:06 // 11726
Hát a Spiderben is van akkora forgatónyomaték, hogy induláskor egy rendes padlónál megcsavarja azt a kormányt alaposan. És nem vagyok benne biztos, hogy a 30 kilós néni bírna vele. De lehet csak az enyém szar.
Az alapárú biztonsági maximum meg jó ötlet, hiszen semmi sem olyan értékes nekem, mint vezetőnek, mint az hogy élve megmaradjak ha valami történik. És ha ezt alapból kínálod a népnek, akkor örül neki.
Arról se feledkezzen meg az ember, hogy rwd-nél ráül a hajtott kerékre a kaszni, míg az fwd-nél kissé megkönnyebbül a hajtott kerék. Ez annak köszönhető, hogy a hajtás tengelyén nem csak a kerék fejt ki hatást az útra, hanem a kölcsönhatásnak megfelelően visszafelé is. Nem csak a kereket próbálja a forgás megmozgatni, hanem a tapadási súrlódásnak megfelelően a kerék is az egész kasznit, nyilván jóval csekélyebb mértékben, de azért láthatóan, mert a rugókat és gátlókat enyhe (vagy éppen komolyabb nyomatéknál durvább) mértékben összenyomja. Ezért van az, hogy ha nincs kitámasztva egy rwd dragster, akkor felágaskodik az orra. Szal néha jól jönne az az extra tapadás, vagy az az awd.
Az alapárú biztonsági maximum meg jó ötlet, hiszen semmi sem olyan értékes nekem, mint vezetőnek, mint az hogy élve megmaradjak ha valami történik. És ha ezt alapból kínálod a népnek, akkor örül neki.
Arról se feledkezzen meg az ember, hogy rwd-nél ráül a hajtott kerékre a kaszni, míg az fwd-nél kissé megkönnyebbül a hajtott kerék. Ez annak köszönhető, hogy a hajtás tengelyén nem csak a kerék fejt ki hatást az útra, hanem a kölcsönhatásnak megfelelően visszafelé is. Nem csak a kereket próbálja a forgás megmozgatni, hanem a tapadási súrlódásnak megfelelően a kerék is az egész kasznit, nyilván jóval csekélyebb mértékben, de azért láthatóan, mert a rugókat és gátlókat enyhe (vagy éppen komolyabb nyomatéknál durvább) mértékben összenyomja. Ezért van az, hogy ha nincs kitámasztva egy rwd dragster, akkor felágaskodik az orra. Szal néha jól jönne az az extra tapadás, vagy az az awd.
zolee14529-10-2009 11:18:23 // 11725
Akkor kapja ki a kezedből, ha láma módon van megcsinálva (pl Saab 900), és az egyik féltengely hosszabb mint a másik. Ilyenkor tudja valamelyest félrehúzni a kormányt. Nem kikapja a kezedből, csak félrehúzza. Ezt úgy szemléltették, hogy valami reptéren mentek 60-70 körül, majd elengedte a pali a kormányt és lepadlózta. Na ekkor ment el az elengedett kormány kb 1-2 centit.
Ennek igazából a komfort miatt van jelentőssége, mert simán meg lehet tartani, egy 30 kilós nőnek sem okoz gondot, csak állítólág hülye érzés.
Mindig is azt mondtam, hogy van azért annak oka, hogy a BMW-ben majdhogynem a szélvédő is extralistás, ugyanakkor a vezetést segítő (értsd: meghalást hátráltató) elektronikák alapárasak. Már a 316-osban is...
Ha hátsókerekes az autó akkor lehet vele állatkodni, aminek ugyan értelme nincsen, de a lényeg, hogy megtehetnéd.
Szerintem (de ez csak egy vélemény) az Alfa eredeti elképzelése tökéletes volt, miszerint 200 ló alatt fwd, 200 ló fölött awd.
Ennek igazából a komfort miatt van jelentőssége, mert simán meg lehet tartani, egy 30 kilós nőnek sem okoz gondot, csak állítólág hülye érzés.
Mindig is azt mondtam, hogy van azért annak oka, hogy a BMW-ben majdhogynem a szélvédő is extralistás, ugyanakkor a vezetést segítő (értsd: meghalást hátráltató) elektronikák alapárasak. Már a 316-osban is...
Ha hátsókerekes az autó akkor lehet vele állatkodni, aminek ugyan értelme nincsen, de a lényeg, hogy megtehetnéd.
Szerintem (de ez csak egy vélemény) az Alfa eredeti elképzelése tökéletes volt, miszerint 200 ló alatt fwd, 200 ló fölött awd.
Satti29-10-2009 08:54:28 // 11724
Az egyes BMW az az. :-)
Somez29-10-2009 07:27:57 // 11723
Világosítsatok fel plz, hogy a hátsókerék hajtás miért jobb az elsőnél :-)
Tényleg nem tudom... Amit tudok, hogy kb 200 lóerő körül már az első kerékhajtású autó kikapja a kezedből a kormányt és nem tudja jól átvinni az útra az erőt. Viszont állítólag biztonságosabb a hátsókerekesnél. Jól tudom?
Tényleg nem tudom... Amit tudok, hogy kb 200 lóerő körül már az első kerékhajtású autó kikapja a kezedből a kormányt és nem tudja jól átvinni az útra az erőt. Viszont állítólag biztonságosabb a hátsókerekesnél. Jól tudom?
GEORGE29-10-2009 03:20:55 // 11722
Utólag nem ér becsempészni a nem szót :-))))))))))))))))))))))))))))
zolee14529-10-2009 00:54:46 // 11721
Megteszed a kedvemért, hogy elolvasod mégegyszer?
GTPeti29-10-2009 00:15:17 // 11720
Amúgy, ha a Milano hátsókerekes lenne, legalább kitűnne valamivel a tegnapelőtti Alfás kvízben látható egyéb autók közül...
GTPeti29-10-2009 00:07:36 // 11719
Nem.
De, akkor tényleg ellenfele lenne pl. egy 1-es BMW-nek. Így viszont kb. annyira, amennyire egy Golf. Mind tudjuk, hogy nem mi vagyunk a fő vásárlók.
De, akkor tényleg ellenfele lenne pl. egy 1-es BMW-nek. Így viszont kb. annyira, amennyire egy Golf. Mind tudjuk, hogy nem mi vagyunk a fő vásárlók.
KGBMAN28-10-2009 23:49:09 // 11718
Hóban nem robogózok és -20 fokban sem. Olyankor jön a BKV.. Ezúton is köszönöm az önzetlen és ingyenes segítségüket :DDDDDDD
Bár az ellenőrök ezt a nézetet nem osztják, de velük ritkán kerülök kontaktusba és olyankor is általában elkerülnek. Biztos a homlokomra van írva, hogy "nem nyert, menj szépen tovább".
Ráadásul munkahely-otthon táv kb 10-15 perc busszal. Akkor szerinted előveszem a féltve őrzött autóm a zárt udvarból, hogy a felvonulási téren valami kannibál nekimenjen vagy rányissák az ajtót? Egész nap paráznék miatta. Van ahová kocsival járok, de az nem a belváros és ott dedikált parkolóm van az ügyfél udvarában.
Bár az ellenőrök ezt a nézetet nem osztják, de velük ritkán kerülök kontaktusba és olyankor is általában elkerülnek. Biztos a homlokomra van írva, hogy "nem nyert, menj szépen tovább".
Ráadásul munkahely-otthon táv kb 10-15 perc busszal. Akkor szerinted előveszem a féltve őrzött autóm a zárt udvarból, hogy a felvonulási téren valami kannibál nekimenjen vagy rányissák az ajtót? Egész nap paráznék miatta. Van ahová kocsival járok, de az nem a belváros és ott dedikált parkolóm van az ügyfél udvarában.
GEORGE28-10-2009 23:40:23 // 11717
Robogó még csak csak, de BKV?? Akkor már inkáb gyalog..........:-)
KGBMAN28-10-2009 23:39:08 // 11716
Ott biztosan.. De az ember nem is mindennapos használatra újít be egy Spidert szerintem. Itt pesten nem is lenne célszerű. Napi használatra ott a robogó meg a BKV. :)
GEORGE28-10-2009 23:33:49 // 11714
A mindennapokban szinte mindegy, hogy hátsó vagy elsőkerék hajtás van....
GEORGE28-10-2009 23:32:28 // 11713
Téged is csak ezt tart vissza egy új Alfa vásárlásától??? :-)
KGBMAN28-10-2009 23:31:38 // 11712
Ezek szerint. :)
Én is értékelném a hátsó vagy összkereket a Spiderben. Mellesleg ha a Spider anno hátsókerékkel jött volna ki szvsz sokkal többet el lehetett volna adni belőle. Ráadásul durva konkurenciát támasztott volna a Boxter/Z3/Z4/MX5 társaságnak.
Én is értékelném a hátsó vagy összkereket a Spiderben. Mellesleg ha a Spider anno hátsókerékkel jött volna ki szvsz sokkal többet el lehetett volna adni belőle. Ráadásul durva konkurenciát támasztott volna a Boxter/Z3/Z4/MX5 társaságnak.
KGBMAN28-10-2009 23:27:35 // 11711
A 159/Brera/Spider nekem nagyon bejön. Kissé visszatérést látok benne a régi Zagato kabrió/kupé formavilág elejéhez, ami jó. Magasan a legszebb alfa amit piacra dobtak az utóbbi időben a 3 lámpás orral és azzal a szép hátsóval. Már csak egy GTA kéne belőle összkerékkel, ha már hátsó nincs.
zolee14528-10-2009 23:20:24 // 11710
Csak nekem nem hiányzik egy kompakt autóba a hátsókerékhajtás?
Whiteskull28-10-2009 23:06:27 // 11709
Ezt elismerem. :))))
GEORGE28-10-2009 22:57:23 // 11708
Ettől nehezen fog fellendülni az Alfa gyár :-)))
Whiteskull28-10-2009 22:29:09 // 11707
Ha most nem is, de 5-6-10 év múlva feltétlen. :)))
GEORGE28-10-2009 22:28:04 // 11706
Figyú peti.
Többen morogják, hogy miért nincs újból hátsókerekes alfa.....ha most kidobnák a Milánót hátulkaparósba, akkor akik morogtak, mind vennének egyet-egyet???
Többen morogják, hogy miért nincs újból hátsókerekes alfa.....ha most kidobnák a Milánót hátulkaparósba, akkor akik morogtak, mind vennének egyet-egyet???
zolee14528-10-2009 22:07:29 // 11705
Nekem a 156 a fészlift után tetszik. Van akinek az előző. Ez máris megosztás.:)
Amúgy a megosztást nem arra mondtam, hogy ami megosztó az szép, csak azt mondtam, hogy egyedi.
Amúgy a megosztást nem arra mondtam, hogy ami megosztó az szép, csak azt mondtam, hogy egyedi.
GTPeti28-10-2009 21:43:32 // 11704
Agyalás? Az jó. Hogy elcsesznek újabb 6-7 évet az viszont nem annyira. (SZVSZ sokkal többe kerül nekik.)
GEORGE28-10-2009 21:39:03 // 11703
A Milanóba már inkább helye lenne a hátulkaparós megoldásnak.......
nekünk kint azt mondták, hogy agyalás van a hátulkaparós hajtáshoz való visszatéréshez....
nekünk kint azt mondták, hogy agyalás van a hátulkaparós hajtáshoz való visszatéréshez....
GTPeti28-10-2009 21:35:43 // 11702
OK, legyen.
De a Milano-nál már tényleg szükség lett volna rá. Ennyit a sportos értékekről.
De a Milano-nál már tényleg szükség lett volna rá. Ennyit a sportos értékekről.
GEORGE28-10-2009 21:32:14 // 11701
Ebben a méretben ugymond senkinek sem hiányzik a hátsókerék hajtás.
Anúgy meg elég élvezetes így első keréken is a MiTo :-)))
Anúgy meg elég élvezetes így első keréken is a MiTo :-)))
GTPeti28-10-2009 21:20:00 // 11700
Nem adok kitérő választ: Egynek sem.
Éppen ezért lett volna hiánypótló. Másrészről a következő A-Klasse jóval kisebb lesz, mint a mostani és RWD-s lesz. (Tudom... most azzal jöttök majd, hogy hisszük-ha látjuk és igaz is.)
Éppen ezért lett volna hiánypótló. Másrészről a következő A-Klasse jóval kisebb lesz, mint a mostani és RWD-s lesz. (Tudom... most azzal jöttök majd, hogy hisszük-ha látjuk és igaz is.)
koz28-10-2009 21:18:36 // 11699
uhh, én csak a 11690-re írtam ezt az rwd-t...
GEORGE28-10-2009 21:14:48 // 11698
Egy pillanat....gondolkodj-unk.
A MiTo kategóriájában hány db autónak van hátsókerekes hajtása???
A MiTo kategóriájában hány db autónak van hátsókerekes hajtása???
GTPeti28-10-2009 21:12:27 // 11697
Zolee,
tényleg fanyalogtak egyesek a 159 kapcsán.
Emiatt csináltam egy "nem reprezentatív" felmérést a 156 topicban.
Egy kérdés volt:
"Elképzelhetőnek tartod-e, hogy a következő autód 159 legyen?"
Kb. 95%-os volt az igenek aránya. Szóval fanyalgás van, de azért mégis komálják a népek a 159/Brera típusokat.
Most még komálják, ha meg kihoznak majd az olaszok egy bambanézésű sportkombit, majd vissza is sírják az '59-et!
tényleg fanyalogtak egyesek a 159 kapcsán.
Emiatt csináltam egy "nem reprezentatív" felmérést a 156 topicban.
Egy kérdés volt:
"Elképzelhetőnek tartod-e, hogy a következő autód 159 legyen?"
Kb. 95%-os volt az igenek aránya. Szóval fanyalgás van, de azért mégis komálják a népek a 159/Brera típusokat.
Most még komálják, ha meg kihoznak majd az olaszok egy bambanézésű sportkombit, majd vissza is sírják az '59-et!
GTPeti28-10-2009 21:09:07 // 11696
Milyen igaz!
De álljon meg a menet! Tényleg muszáj most így hirtelen megváltoztatni a megcélzott réteget? Ennyire? Na nee!! Inkább a hátulkaparós propeller-fanok és 125i vásárlókat kellett volna megcélozni.
De álljon meg a menet! Tényleg muszáj most így hirtelen megváltoztatni a megcélzott réteget? Ennyire? Na nee!! Inkább a hátulkaparós propeller-fanok és 125i vásárlókat kellett volna megcélozni.
Tedi28-10-2009 18:53:39 // 11695
Hogy a seggdugaszok meg plázapicsák, akiknek részben csinálták az autót ne csavarodjanak fel az első fára :)
koz28-10-2009 18:50:06 // 11694
A MiTo miért nem rwd?
bilon28-10-2009 18:49:20 // 11693
az hogy valami megosztó, az nem biztos, hogy szép...
a 156 nem volt megosztó...a multipla igen. melyik a szép?
a 156 nem volt megosztó...a multipla igen. melyik a szép?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
535
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?