Forum >> A jövő Alfái
Xixo13-12-2009 06:22:01 // 12592
Akkor miért nem veszel egy Audit, ha ilyen jók???
Xixo13-12-2009 06:20:02 // 12591
Hát én majdnem összetörtem magam a nyáron, amikor megláttam a kombi dízel jaguárt (így kisbetűvel). Lehet jobbak az eladások, de ha megkérdezel egy Jaguáros (így nagybetűvel), akkor tagadni fogja még a létezését is!
Xixo13-12-2009 06:16:21 // 12590
Amúgy nem tarom kizártnak, hogy a Fiat már az Abarthban gondolkozik, mint sportos márka. Sokkal olcsóbban kijönnek, nagyobb a reklámértéke az alapmodellekre is...
Xixo13-12-2009 06:14:19 // 12589
Csak nem tecc, ha a fejem felett beszélgetsz el rólam egy nyilvános fórumon...
Amúgy meg nem temetem én a márkát, csak legkevésbé se örülnék, ha a dojcsok rátennék a kezüket.
Amúgy meg nem temetem én a márkát, csak legkevésbé se örülnék, ha a dojcsok rátennék a kezüket.
Xixo13-12-2009 06:07:08 // 12588
Ha a Ferrarikba ezentúl Viper motorokat és Dodge technikát raknának, de maradna ugyan olyan szép, akkor is azt mondanád, hogy ez még mindig Ferrari??
Mert az már kurvára nem az lenne, csóri Enzó meg forogna a sírjában...
Mert az már kurvára nem az lenne, csóri Enzó meg forogna a sírjában...
Xixo13-12-2009 06:00:47 // 12587
Ettől még az általános vélekedés a megbízható német tekknikáról szól...
GTPeti12-12-2009 23:20:50 // 12586
"GTpeti meg átcímkézett Passatról ír basszus, ami szintén egy vicc. Mondtam én ilyet, hogy átcímkézett Passat? Ti tényleg ennyire 0 IQ-val rendelkeztek, vagy direkt élvezitek, hogy hülyeségeket lehet írogatni a fórumra?"
1. ÉN írtam, hogy átcímkézett Passat, mert ez a véleményem. (Esetleg, ha megtennéd, hogy körülnézel a VW konszern által gyártott modellek terén, érnének meglepetések.) És máris nem viccnek vennéd.
2. A 0 IQ- és a mondatod másik fele elég modortalanra sikerült.
"Satti tök érthetően leírta, hogy a Lambóból sem lett átcímkézett Passat. Ha akarják, megtartják az Alfát ugyanilyennek, csak tolnak bele egy csomó pénzt. Ez tényleg ennyire baszná a csőrötöket?"
Nem zavarna minket, csak a múltban láttunk elég ellenpéldát, ezért kételkedünk ebben.
"hiszen ami nem olasz, az maga az ördög és a világvége."
A szélsőségek ritkán állják meg a helyüket...
"Nagyon alacsony az a kerítés srácok, de tényleg. Villanypásztort az összes beszűkült látásmódú idióta köré, de tüstént!"
Tehát akinek markáns véleménye van (ami a tiédtől eltérő), az automatikusan idióta. Most már ezt is tudjuk.
Tommi,
"nem hiszem, hogy hátrányára válna az Alfának, ha egy erős, stabíl céghez kerűlne, akik biztosan megtartanák a stílusát a márkának."
Nem válna hátrányára, csak kapna egy bődületes pofont az OLASZ Alfa tradíció.
Az olasz éttermes hasonlathoz: Nem vagyok jövőbelátó, csak a véleményem: Nem sok időbe tellne, hogy a VW bejelentené: "Rájöttek, hogy nem gazdaságos az olaszországi termelés, úgyhogy Wolfsburg veszi át a gyártást."
"Ezzel nem változna semmi: ugyanaz maradna a hely, a szakács, a pincérek, stb... Tudom kicsit hülye példa, de attól, hogy más lesz a tulaj, másnak a pénze van benne, még nem jelenti azt, hogy egyből át is alakítja a saját szájíze szerint."
De. Szigorúan SZVSZ.
Vinnivel vagyok egy véleményen. A VW nem fog csak az Alfának egy RWD-s plattformot kifejleszteni. Nézzük már meg mi van a 3as Coupé ellenfelének szánt A5-ben!! FWD vagy Torsen B (az Alfának ebből C van).
Amúgy, a Chrysler megvásárlása szerintem kifejezetten értelmet ad az Alfa MEGTARTÁSÁNAK.
1. ÉN írtam, hogy átcímkézett Passat, mert ez a véleményem. (Esetleg, ha megtennéd, hogy körülnézel a VW konszern által gyártott modellek terén, érnének meglepetések.) És máris nem viccnek vennéd.
2. A 0 IQ- és a mondatod másik fele elég modortalanra sikerült.
"Satti tök érthetően leírta, hogy a Lambóból sem lett átcímkézett Passat. Ha akarják, megtartják az Alfát ugyanilyennek, csak tolnak bele egy csomó pénzt. Ez tényleg ennyire baszná a csőrötöket?"
Nem zavarna minket, csak a múltban láttunk elég ellenpéldát, ezért kételkedünk ebben.
"hiszen ami nem olasz, az maga az ördög és a világvége."
A szélsőségek ritkán állják meg a helyüket...
"Nagyon alacsony az a kerítés srácok, de tényleg. Villanypásztort az összes beszűkült látásmódú idióta köré, de tüstént!"
Tehát akinek markáns véleménye van (ami a tiédtől eltérő), az automatikusan idióta. Most már ezt is tudjuk.
Tommi,
"nem hiszem, hogy hátrányára válna az Alfának, ha egy erős, stabíl céghez kerűlne, akik biztosan megtartanák a stílusát a márkának."
Nem válna hátrányára, csak kapna egy bődületes pofont az OLASZ Alfa tradíció.
Az olasz éttermes hasonlathoz: Nem vagyok jövőbelátó, csak a véleményem: Nem sok időbe tellne, hogy a VW bejelentené: "Rájöttek, hogy nem gazdaságos az olaszországi termelés, úgyhogy Wolfsburg veszi át a gyártást."
"Ezzel nem változna semmi: ugyanaz maradna a hely, a szakács, a pincérek, stb... Tudom kicsit hülye példa, de attól, hogy más lesz a tulaj, másnak a pénze van benne, még nem jelenti azt, hogy egyből át is alakítja a saját szájíze szerint."
De. Szigorúan SZVSZ.
Vinnivel vagyok egy véleményen. A VW nem fog csak az Alfának egy RWD-s plattformot kifejleszteni. Nézzük már meg mi van a 3as Coupé ellenfelének szánt A5-ben!! FWD vagy Torsen B (az Alfának ebből C van).
Amúgy, a Chrysler megvásárlása szerintem kifejezetten értelmet ad az Alfa MEGTARTÁSÁNAK.
Somez12-12-2009 23:12:47 // 12585
Tehát akkor szerinted olasz autó sofőrje is csak olasz lehet? :-)
Nekem mindegy ki készítette a motort, ha fasza.
Nekem mindegy ki készítette a motort, ha fasza.
Whiteskull12-12-2009 22:25:18 // 12584
Bizony. Azért mert messze vannak, nem biztos, hogy fejletlenek. :)))
Bár a kirakat politikához azért értenek ők is. :))))
Bár a kirakat politikához azért értenek ők is. :))))
WarbiRunner (Gyuri)12-12-2009 22:18:45 // 12583
Grando12-12-2009 22:14:28 // 12582
Vazz, a hiperhajtómű elnyeli a fényt? :DDD
WarbiRunner (Gyuri)12-12-2009 22:07:06 // 12581
Vikking 31112-12-2009 22:06:51 // 12580
Persze, ha a jelenlegi és a közelmúlt kínálatát nézzük, a 156 szerintem verhetetlen. Mindenben.
Persze, lengőkar, meg persze vezmód meg szíjszakadás meg fijatmotor meg mittudomén, de gyönyörű és szinte tökéletes.
Persze, lengőkar, meg persze vezmód meg szíjszakadás meg fijatmotor meg mittudomén, de gyönyörű és szinte tökéletes.
Poló12-12-2009 21:57:10 // 12579
Az nem mostanában lesz. A régivel már nem nagyon lehet mit kezdeni, 15 éves körül van. Kisebb fejlesztések lehet voltak rajta, de az alap már minimum 15 éves. Új fejlesztésébe meg nem lenne kifizetődő belevágni. A nulláról csinálni egy új V6-os mocit, amit alapból nem vesznek annyian mint egy dieselt vagy egy sor4-es benzinest... Nálunk már a hibrideket fejlesztik.
Andy12-12-2009 21:51:45 // 12578
Inkább egy Arese-i V6. :)))
Poló12-12-2009 21:49:33 // 12577
Szerintem is, de a VW-nek még mindig jobbak a benzines motorjai, mint a GM-nek. Ha lenne rá pénzed, vennél új V6-os Alfát most? Tetszik az a motor? Mert nekem nem, akkor már inkább egy FSI vagy TFSI.
Poló12-12-2009 21:47:38 // 12576
Ha jól tudom, akkor a 156-os tervezője (Walter da Silva) most a VW-nek dolgozik. Szerintem nem lenne kérdés, hogy ki tervezné az Alfákat.
WarbiRunner (Gyuri)12-12-2009 21:40:57 // 12575
Az, hogy igazi, vagy nem, onnantól nem is lényeges, hogy nem megkülönböztethetők. Tényleg nem, hidd el, ültem ott Fordban és VW-ben is. Vagy AZ volt, vagy tökéletesen ugyanolyan. Volt meglepő autó több, pl egy PAssat/Jetta kicsiben. Nem, nem Polo volt, hanem miniPassat. De tökéletesen stimmelt minden vonal, minden apró motívum, csak épp viccesen kicsi volt, kicsit olyan Honda Citys alapforma. A Kínai ipar már nem ott tart, mint ahol a mi előítéleteink...
Inter156 (il mascalzone)12-12-2009 21:25:17 // 12574
Bár hogy is van...ez így tünik jónak:-DDD
Mike.12-12-2009 21:14:00 // 12573
Ez sem mindig igaz. :-)
Whiteskull12-12-2009 21:12:49 // 12572
Már pedig ez mostanában sem volt mindig így. :)))))
Mike.12-12-2009 21:11:37 // 12571
Okés, a motor kínálat bővebb, erősebb lenne, de ez nem minden. Mi lesz a külsőségekkel? Eddig az alfa ebben élen járt. ... Bár mostanság nem igazán jött, jön ez sem össze.
kesa12-12-2009 21:10:58 // 12570
Olasz autóba olasz motor való!
Satti12-12-2009 21:07:40 // 12569
Úgy legyen, egészségedre!! :-))
Grando12-12-2009 21:06:46 // 12568
Alfa Visconti:
Porsche Panamera:
A VW konszern megint kihoz (vagy hozott?, nem követem) vmi kísértetiesen hasonlót ahhoz, ami az Alfa tervezőasztalán született. Érdemes még megnézni esetleg a Brera-t és a Scirocco-t oldalról. Nyilván nem egy és ugyanaz. Na csak a koncepció. Ami nálunk eljut a képekig (esetleg az álmainkig), azt ők (vagy ők is) megcsinálják.
Porsche Panamera:
A VW konszern megint kihoz (vagy hozott?, nem követem) vmi kísértetiesen hasonlót ahhoz, ami az Alfa tervezőasztalán született. Érdemes még megnézni esetleg a Brera-t és a Scirocco-t oldalról. Nyilván nem egy és ugyanaz. Na csak a koncepció. Ami nálunk eljut a képekig (esetleg az álmainkig), azt ők (vagy ők is) megcsinálják.
Whiteskull12-12-2009 21:05:41 // 12567
Veled tartok. :)))))
Satti12-12-2009 21:04:38 // 12566
Ennek igazán örülök, végre vmi jó is tőrténik! :-))
Akkor erre most gyúrok egyet! :-))
Akkor erre most gyúrok egyet! :-))
Whiteskull12-12-2009 20:59:59 // 12565
Ritkán értünk egyet. :)))))
De most igen. :))))
De most igen. :))))
Satti12-12-2009 20:57:05 // 12564
Ez így rendben is lenne sztem is
Poló12-12-2009 20:42:49 // 12563
Biztosra venném már most, ha lenne valami a VW és az Alfa között, akkor Győrben is készülnének motorok az Alfába, mivel ha jól tudom, akkor a győri az Audi legnagyobb motorgyára. Készül mindegyik márkának motor, Audi, VW, Porsche, Seat, Skoda. Viszont lenne ennek jó oldala is. Lennének nagy mocis sok lóerős Alfák, biztosan beletennék a 2.0 TFSI-t a közép modellekbe. Ezeknek az erősebbik változata 270 lovat tud, az átlagosak "csak" 200-at. Vannak 3,2-es V6-os kompresszoros mocik. És ha tovább megyek, akkor talán a 166 utódjába kerülhetne V8-as is, esetleg V8 BiTurbo, lenne V6 TDI, esetleg V8 TDI. És a legkomolyabb motort még nem is említettem, R5 TFSI, 340 pacival, amivel a TT RS veri a V8-as R8-at, így visszavettek a teljesítményén, ezért most az R8 a gyorsabb. És olyan szar hangjuk nincs nekik, legalábbis a TT-kben, kicsit sportosra vannak hangolva.
Ha már választani kell, akkor tényleg inkább vegye meg a VW, mint eltűnjön a süllyesztőben. Később tudhat még önállósulni vagy visszavásárolhatja a Fiat vagy megvásárolhatja más, mert a részvények mennek mindenhol.
Ha már választani kell, akkor tényleg inkább vegye meg a VW, mint eltűnjön a süllyesztőben. Később tudhat még önállósulni vagy visszavásárolhatja a Fiat vagy megvásárolhatja más, mert a részvények mennek mindenhol.
Andy12-12-2009 20:37:38 // 12562
Sött a 166 platformot is megvették! Köszi szerintem nem kérem! :)
Poló12-12-2009 20:35:19 // 12561
Gyártanak ők Audit és VW-t is, csináljuk nekik a 2,4-es V6-os MPI motort, ezer éves technika, de ők vevők rá, igaz megy nekik egy kevés újabb moci is. Az Audi náluk olyan néven fut, hogy Nagy Vörös Zászló, kínaiul nem tudom hogy van. Ha jól tudom, ezek sem igazi Audik és VW-k.
WarbiRunner (Gyuri)12-12-2009 20:32:48 // 12560
Azt gondolom tudjátok, hogy a Lancia Lybrát megvették a Kínaiak, és már futják a tesztköröket a csájníz Lybrák! Titokban reménykedek, hogy a 145/46 gyártósort is megveszik, sőt, lehet eretnekség itt leírni, de az E30 Bömöst is megvehetnék, és még van jópár régi klasszikus modell, aminek bizony nem tudnék ellenállni 0 kilométeresen, mégha médincsájna is. Sőt. Lassan minőségben is felnőttek már a mai színvonalhoz...úgyhogy hajrá Kína! :-))
kando.12-12-2009 20:16:19 // 12559
Jah, így is van elég aggódnivaló még :D A saját vasunkért is, akkor meg még ezekért a fiktív ,,kacatokért'' is? :)))
Andy12-12-2009 20:15:01 // 12558
De szvsz ráérünk még aggódni, majd ha aláírják a papírokat! :))
Andy12-12-2009 20:05:48 // 12557
Ha a németek valóban csak a pénzt tolnák bele akkor aláírom, hogy jó buli is lehetne. De tartok tőle, hogy rengeteg raktáron lévő VW alkatrész kerülne beépítésre. És mit ér az egész Alfás külső, ha belül minden VW.
Erre példa volt a Ford-Jaguár házasság.
Remélem erre nem kerül sor. Egy Alfa mindig különbözött minden más típustól, és Mi ezért szeretjük. Nem szeretném ha mondjuk egy Skodával egy lapon említenék! :(
Erre példa volt a Ford-Jaguár házasság.
Remélem erre nem kerül sor. Egy Alfa mindig különbözött minden más típustól, és Mi ezért szeretjük. Nem szeretném ha mondjuk egy Skodával egy lapon említenék! :(
kando.12-12-2009 19:30:51 // 12556
A MiTo-nak még talán bejövős ez, de egy Giuliettának más karaktert kellene /-tt volna adni, az nem olyan ,,kis aranyos'' autó, lehetett volna markánsabb.. Brera-szerűbb :)
Azt se hinnám, hogy ,,ez kell a népnek'', bár fene tudja.. legfeljebb maradok a kockásabb vonalvezetésű alfáknál, aztán kész.. :D
Azt se hinnám, hogy ,,ez kell a népnek'', bár fene tudja.. legfeljebb maradok a kockásabb vonalvezetésű alfáknál, aztán kész.. :D
Mózes12-12-2009 19:28:25 // 12555
Hát remélem,mert szerintem is gáz...
Satti12-12-2009 19:15:59 // 12554
Hasonlóan kevésbé karakteres, mint a MiTo és a Guiletta / Milano / , orra, de ezt találták most ki, ezt kell szeretni. Azt én sem értem, miért nem vitték tovább a 159 / Brera vonalat, azok előlről brutálisak!
kando.12-12-2009 19:09:54 // 12553
Főleg a színén :D
De ezek a mandulaszemek elől valahogy nem bejövősek.. a 159 lámpásai markánsabbak, ezek meg olyanon, mint a manga-animációs szemek amikor esdeklően néznek.
De ezek a mandulaszemek elől valahogy nem bejövősek.. a 159 lámpásai markánsabbak, ezek meg olyanon, mint a manga-animációs szemek amikor esdeklően néznek.
Satti12-12-2009 19:07:28 // 12552
Arra a terepjáróféleségre gondolsz? Az egy kissé korábbban már be volt itt linkelve, nem tudni miféle lesz, de remélhetőleg csiszolnak majd rajta még.
Mózes12-12-2009 18:56:36 // 12551
Hát igen,de sok konkrét ott sincs...
kando.12-12-2009 18:50:28 // 12550
Valamilyen tanulmányautó lehet, de eddig csak a totalcaros cikket olvastam. Öszvérgép, talán a 4-kerékhajtás teszteléséhez :)
De majd valami hozzáértőbb vagy újságíróbb megmondja a tutit :)
De majd valami hozzáértőbb vagy újságíróbb megmondja a tutit :)
Mózes12-12-2009 18:34:08 // 12549
Ciao!
Találtam 3 képet a neten valami Alfáról,nem bírom feltölteni,de a képeim közt megtaláljátok...
Találtam 3 képet a neten valami Alfáról,nem bírom feltölteni,de a képeim közt megtaláljátok...
AdamV612-12-2009 17:30:57 // 12548
ezzel én is egyet értek! ez a bajom nekem is! jó-jó meg szép is a gt-m,de egy családi német kombi lenyomja mert nincs normális motor hozzá! a régi szar elavult v6-os se egy nagy szám...lássuk be!
Tibe12-12-2009 17:28:32 // 12547
Szerintem azért jutott ide az Alfa mert csak megtűrt mostohagyerek volt a Fiatnál. Amióta válságba került a Fiat pláne nem foglalkozott mással csak magával hogy kilábaljon. Lehetett látni az elmúlt évek során hány Alfával kapcsolatos projektet állítottak le mert volt úgymond nála fontosabb Fiattal kapcsolatos projekt.
Tibe12-12-2009 17:24:42 // 12546
Ezen nem tudom mit rágódtok annyit, a napnál is világosabb ha az Alfát megveszi a Népautó konszern akkor német mocik és német hajtáslánc váltók stb... kerül bele. Most is Fiat mocikat használ az Alfa stb...
Somez12-12-2009 17:24:26 // 12545
Tom úgy látszik egy hullámhosszon vagyunk :-)
A Saabot asszem a Köenigsegg meg akarja venni, ami nem lenne rossz nekik.
A Saabot asszem a Köenigsegg meg akarja venni, ami nem lenne rossz nekik.
Somez12-12-2009 17:21:49 // 12544
Öregem te sem érted amit mondok. Nem tanultatok meg általános iskolában olvasni, vagy mi a gond? Nem tök mindegy neked, hogy az Alfának milyen nemzetiségű a tulajdonosa, ha olaszoknál csinálják olaszokkal? Ez is egy lehetőség. Nem kell rögtön arra gondolni, hogy majd Golfokat adnak el Alfa logóval. Persze megvan az esélye annak, hogy ez megtörténik, aminek én sem örülnék. De ez az egész még csak lehetőségek tárháza, és én arra szeretnék rávilágítani, hogy jól is elsülhet a dolog számunkra. Olyan nehéz ezt megérteni, de komolyan?
Tibe12-12-2009 17:16:56 // 12543
Na igen a Lambónál az Ójdival megérkezett a mennyiségi politika is. A Ferka sem véletlenül nem akar több autót gyártani. Az már a minőség rovására menne, nem mellesleg elveszítenék az exkluzívitásukat is ha minden utcán 3 jönne veled szembe. Ez az amit sosem fog elérni sem az Ójdi sem a Bömő gyárthat akármilyen autókat is.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
558
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?