Forum >> A jövő Alfái

Tedi18-01-2010 15:33:27 // 13292
Ötletes reklám gyanánt íme egy, a gázos MiTo reklámja.
Putyesz18-01-2010 15:27:13 // 13291
szerintem is...meg most nem nagyon akarják még megmutatni teljes egészében,hisz még hónap van genfig.....
WarbiRunner (Gyuri)18-01-2010 15:25:05 // 13290
Az lehet...reméljük akkor, hogy nem ezt látjuk viszont a tv-ben :-))) Egy jó, ötletes reklám sok autót elad..
Tibe18-01-2010 15:21:17 // 13289
Lássunk tisztán, jelenleg és a következő jó pár évben az Alfa csak egy megtűrt sokadik lesz a Fiat csoporton belül, szal ne várjunk csodát. Nem fognak túl sok pénzt ölni a márkába csak amit nagyon muszály.... Ezt nagyon mutatja hogy a 100-adik évfordulóra sem készülnek semmi nagy durranásra. Sajnos ez van, veszteséges a márka és így ahogy bánnak vele az is fog maradni....
count M18-01-2010 15:18:09 // 13288
Nem hiszem hogy ez TV-spot lenne, inkább valami belsős cucc, pl. sajtóbemutatókra felvezetésnek vagy ilyesmi...
WarbiRunner (Gyuri)18-01-2010 15:15:53 // 13287
Háát..elvonatkoztatva az autó formájától. Ez a reklám 10 éve lehet elment volna egynek. Ebben nem sok ötlet van. Nekem ez jön át:
"nesztek itt egy autó - mondja a belső hang (hát hülye vagyok én?) - jó nagy a csomagtere, meg dájnamik lájnja is van..de tudjátok, ez nem AZ a dájnamiklájn, hanem egy másik..vagy harmadik...mindegy, nekünk is van és kész. Kicsit álmos vagyok még, ezért csak pislogok, szerencse, hogy a belső hang megmondja a frankót, mer' látni aztán semmit nem látok...legfeljebb dájnamiklájnokat. Lehet ki kéne törölni a csipát, és szétnézni, mert qvára nem stimmel itt valami."
Ennyi a 100. évforduló, hogy a feliratban a nagy csomagtartó után megemlítik? Vicces...
Tibe18-01-2010 15:01:12 // 13286
:)) Lássuk be messze nem annyira ütős mint pl. a 159-es volt a 156-os után. De persze meg kell nézni élőben is.
bilon18-01-2010 14:46:56 // 13285
nekem is ez jutott elsőre eszembe...de a végére azért kivilágosodik..de nem nagyon mutatják egyben :D:D:D:D:D:D:D:D
Tibe18-01-2010 14:36:47 // 13284
Ha rosszmájú lennék akkor mondhatnám hogy nem merték világosban mutatni az autót annyira "furcsára" sikerült az orra :P :)
bilon18-01-2010 13:59:55 // 13283
Ferko18-01-2010 13:43:55 // 13282
Jeeeeeaaah.:-DDD Röptűűűűz a dicsőséges.:-)))))
Grando18-01-2010 13:34:25 // 13281

Hehehe. Az öreg... :DDD
mesa18-01-2010 13:24:55 // 13280
Hm. a 156 1997-ben jelent meg. Emlékszel te egyáltalán, milyen (kocka) autókat gyártott akkoriban a spanyol gyártó ?
Mellé lehetett volna tenni bármilyen SEAT-ot, mert semmi hasonlóság nem volt közöttük. Sőt a 156 semmire sem hasonlított, és akkor még a Mazda 6 sem hasonlított a 156-osra, mert nem is létezett. Egyzserűen korszakalkotó volt a kocsi, nem véletlen kapott meg minden díjat, ami számít.
WarbiRunner (Gyuri)18-01-2010 12:34:59 // 13279
Pikachu a szigorú :-)

Cgo18-01-2010 12:29:35 // 13278
mit varsz olyan vilagban, ahol mar bevasarlokocsiba dobaljuk az uj autot :)
Kazes☻18-01-2010 12:00:30 // 13277
Szerintem kár ezt így nézned és ismételgetned. Ezen autók közül még mindig az Alfa Giulietta a legszebb. Korábban a 156 mellé is tettél ilyesmi autókat, pl. egy seat-ot? :)))
Somez18-01-2010 11:51:12 // 13276
Nem tudjátok ti, mi a szép!
Szerintem ez a Giuliettás kép egy Lockheed SR-71 Blackbird, vagy egy atomtengeralattjáró. Nekem nagyon bejön. Le lehet majd szigorítani vele mindenkit az utakról. A hátulja is nagyon tuti.

WarbiRunner (Gyuri)18-01-2010 11:44:15 // 13275
Ez király :-))) És sajnos igaz ...
Ferko18-01-2010 11:25:32 // 13274
Nekem sem jön be, de majd bővebbet akkor tudok mondani, ha élőben láttam.:-) De eddig én sem vagyok elragadtatva.:-)
Kau18-01-2010 11:18:34 // 13273
Korszakalkotó design :)))
Cgo18-01-2010 10:58:33 // 13272
ebbol a szogbol ronda. a lampa tul nagy a felnihez kepest is es a scudettohoz kepest is.
Ferko18-01-2010 10:43:06 // 13271
A és a C fel van cserélve, nemde?:-)
Ferko18-01-2010 10:40:59 // 13270
Nah melyiket basszintottam el.:-D
Ferko18-01-2010 10:40:30 // 13269
Élőben majd kiderül. Kiváncsi leszek nagyon rá.
mesa18-01-2010 10:39:17 // 13268
Nem nyert! :)))
mesa18-01-2010 10:38:17 // 13267
Talán mert ennek nincs krómkarikája .. de aztán lehet a tojásdad forma is jobban áll neki
Ferko18-01-2010 10:38:12 // 13266
A - Mazda

B - Alfa 149

C - Opel

D - Hyundai
Ferko18-01-2010 10:36:40 // 13265
Én azt néztem, hogy egy fokkal már jobb, mint a MiTo-é. HA kijön egyszer a 166 utódja, akkor annak még jól is állhat.:-)
mesa18-01-2010 10:31:54 // 13264
Emékeztető - Kompakt kvíz:
Cgo18-01-2010 10:29:04 // 13263
ajjjj ezek a ronda nagy szemek
mesa18-01-2010 10:25:33 // 13262
Oldalról pedig egyáltalán senki meg nem mondja, hogy ez egy Alfa
Rumi18-01-2010 10:22:52 // 13261
az orra markans es elesen elkulonul a kategoriatarsaktol, de a hatulja kicsit kommersz es inkabb beleolvad a mai autok tomegebe.
ettol meg persze nem csunya, de mig elolrol a laikus is ravagja ez egy alfa, hatulrol biztosan nem
mesa18-01-2010 10:03:33 // 13260
a MiTonál férfiasabbnak tűnik. Talán inkább ezt kellett volna a 8C Competizione mellé állítani ...
Somez17-01-2010 18:45:26 // 13259
Ez gyilkos!
Tom1217-01-2010 13:26:06 // 13258
Ez a szín sokkal jobban áll neki, mint a fehér.:-)
Vikking 31117-01-2010 09:44:04 // 13257
Na erről pl fogalmam sem volt. Így azért vészes....... Asszem.
13717-01-2010 09:33:52 // 13256
Az alfaowneron páran megmérték az autójukat, és nyugodtan hozzáadhatsz 100-200 kiló pluszt a 159-es hivatalos súlyához, felszereltségtől függően. 2.4 jtdm pl. 1770 kiló volt. Ehhez jön az, hogy a régebbi 2.4es motorok rendre 185 LE-t nyomnak csak, sajnos ez látszott remappelők, és a boxosok teljesítményméréseiből.
Ferko17-01-2010 09:18:09 // 13255
Most már nagyon kíváncsi vagyok rá élőben is.:-)
Ferko17-01-2010 09:13:06 // 13254
Egyetértek!:-)
GTPeti17-01-2010 05:25:34 // 13253
"Nehogy már a váltó akadályozzon egy autógyártó céget, hogy milyen erős kocsit csináljon. Ha mindig csak azt használnák fel, ami van, akkor mindig csak ugyanaz a típus jönne ki "

Pontosan így látom én is. A ZF és a Getrag nagyon szívesen állnának az Alfa rendelkezésére váltóügyben...

Automata téren sem hiszem hogy a japán (?) beszállító ne lenne képes 400< Nm-est gyártani.

És most lehet jönni azzal, hogy mindez pénz... Így is van. De ha ilyeneken múlik hogy versenyképes maradjon az Alfa, akkor az elég sokat megér(ne) SZVSZ.
Kazes☻17-01-2010 00:16:00 // 13252
Egy kis tesztvezetéssel egybekötve. :)))
koz16-01-2010 23:38:36 // 13251
Nagyon megnézném már élőben...
koz16-01-2010 23:36:59 // 13250
Kéne már egyet sörözni.
Kazes☻16-01-2010 23:27:50 // 13249
Óóó, óóó! Szép kis Giulietta! És jól látom, hogy hátul két kéménye van? Vajon milyen motorral vagyon így? :)
Vikking 31116-01-2010 23:13:05 // 13248
Na pont ezaz, hogy relatív a súly is. De ezt is leírtam már előtte. Hogy a bömösnél meg az ódinál meg a mergánál viszont ott van a lehetőség nagy motorral kérni a vasat. Itt meg hiába kérjük, mert azzal sem fickós az állítások szerint.

(Egyébként ha szigorúan vesszük, azért a 320 D már jelentősen erősebb lett az 1.9 JTD-nél :( )
Belga16-01-2010 23:09:33 // 13247
Kompressz úr16-01-2010 23:09:24 // 13246
Ha a 316 3er 1425 kg-mal nem nehéz, akkor a 159 1430 kg-mal miért nehéz? Ha a 320d 1505 kg-mal nem nehéz, akkor a 159 1.9 jtdm 1525 kg-mal miért nehéz?
És meglepő módon az audinál és a csillagos c-nél is hasonló súlyadatokat lehet találni.
Vikking 31116-01-2010 21:47:33 // 13245
Ja. Kieg: Nem tudom, hogy a gyári csippel hogy változik a gar, de gondolom, hogy változik...
Vikking 31116-01-2010 21:46:44 // 13244
Igen, szerintem is borzasztó gáz az, hogy nincs váltó az erősebb dízelek alá, de ez nagyon régóta téma már... :( Pl van gyári chip is a 159 2.4-hez, ami 240/480-ra húzza fel a teljesítményt... Szóval sztem még bőven vannak benne tartalékok.


Amúgy meg igény lehet, hogy lenne rá, de megtérülni szerintem akkor sem tudna. Valószínűleg a GTA-k sem térültek meg, azért nincs utód...

Amúgy meg ja, sztem is max ez lehet a megoldás :DDD
Kau16-01-2010 21:41:35 // 13243
Amore, chips, kóla :)))

Egy-két megjegyzést tennék hozzá. Nem kell, hogy válaszoljatok :)))

Nehogy már a váltó akadályozzon egy autógyártó céget, hogy milyen erős kocsit csináljon. Ha mindig csak azt használnák fel, ami van, akkor mindig csak ugyanaz a típus jönne ki :)
A 8C-ből csináltak egy limitált szériát, amire csak előjegyzéssel lehetett hozzá jutni. Vagy még úgy sem. Nem hiszem el, hogy nincs igény erős Alfára! És itt nem a 260 lóerős CSÚCSmodellünkről beszélek. Lehet, hogy Magyarországon alig pár db-ot vesznek belőle, de a gazdagabb államokban nem olyan elvek alapján döntenek, mint nálunk. De nem is kell elmenni a 3.2 felé. Elég sok Subaru rohangál itthon is. 280 Le. És fogy rendesen a 3-400 lovas német autókból is. Nem mindenki a 320 forintos benzinártól fél. Pontosabban akik megengedhetik, azok pont leszarják. Viszont ha a lámpánál a GT, 159, 166, stb, mellé áll egy bömös vagy ilyesmi, ne is próbáljon versenyezni, mert beég! És lehet mondani, hogy minek a verseny?
Ha van pénzed egy erős autót megvenni, az menjen is! Ez a férfiúi hiúság megvan bennünk. Most mivel tolnátok el egy EVO VIII mellett? Megmondom. Inkább semmivel. Majd szólunk Hadadának :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.