Forum >> A jövő Alfái

Vikking 31116-01-2010 21:01:03 // 13242
Mi azon érthetetlen, hogy oké, hogy poén, de én még poénból sem mondtam ilyet? (S nem véletlenül......... )

HE?!
Ferko16-01-2010 21:00:14 // 13241
Konkrétan egyet sem, mert én itt befejeztem.

(13217 hsz még1szer) Ha Ő ezek után sértésnek vesz mindent........
Youri16-01-2010 20:58:19 // 13240
Én el is kezdem az elsővel.......

Mit tesztek velem??:-DD
Youri16-01-2010 20:56:55 // 13239
Srácok srácok......

Mennyi páleszt kell innunk,h ennek vége legyen??:-DD
Vikking 31116-01-2010 20:55:45 // 13238
Én nem sértegettelek téged egy fél tized másodpercig sem. Te mióta nem értettem veled egyet, ezt csinálod.
Ettől kezdve mit csináljak?

Az adatlapomat nem törlöm mégegyszer, többet ér a belefeccölt munka annál.


Amúgy sem én mondtam hogy jóakkorsosetöbbetnemszólokhozzád, hanem te. Ettől kezdve nem tudom, hogy melyik madár mondja melyik másiknak hogy a koponyája űrmérete nem enyhén eltúlzott.
Ferko16-01-2010 20:53:19 // 13237
Eszméletelen, hogy még mindig nem érted. Hozzáteszem, hogy a 8C nekem is bejön, mint ahogy ezknek hangot is adtam már nem egyszer.
Ferko16-01-2010 20:52:27 // 13236
Ha szerinted ez a megoldás akkor ha valakivel nem értesz egyet, akkor az érdekes. Dehát a te dolgod mint azt tudjuk.

Nem egyszer kerültem már vitába itt az Amoren másokkal és végül nem ez lett a vége, mert én nem olyan vagyok. Persze vannak akik a saját adatlapjukat törölik.

És holnaptól minden alfa legalább 900 lóerős lesz és brera orrú mert az úgy jó. ja és 550 kilós.
Ezzel a mondatoddal ismerted be igazán, hogy fingod sincs arról, hogy miről is dumáltam itt. Nem baj, majd kinövöd.
Vikking 31116-01-2010 20:49:18 // 13235
Ja és fúj 8c :)
Vikking 31116-01-2010 20:48:59 // 13234
Ahogy gondolod.
Ha szerinted ez a megoldás akkor ha valakivel nem értesz egyet, akkor az érdekes. Dehát a te dolgod mint azt tudjuk.

És holnaptól minden alfa legalább 900 lóerős lesz és brera orrú mert az úgy jó. ja és 550 kilós.
Ferko16-01-2010 20:48:46 // 13233
Én kérek elnézést. Remélem, hogy egyszer az életben majd képes leszel nekem megbocsájtani.
Ferko16-01-2010 20:46:52 // 13232
Ööööö.....................nem én kezdtem az okoskodást.

De én itt be is fejezem a Veled való kommunikációt és mélységes elnézést kérek mert ilyen tudatlan vagyok és nagy köszönetet adok Neked azért, mert felnyitottad a szememet. Hogy nekem ezek a dolgok miért nem jutottak eszembe? Nos magam sem értem. De itt vagy Te és megmagyarázod nekem a dolgokat. Ájjjjj, de mázlista is vagyok emiatt.
Végezetül örülök annak, hogy megértetted, hogy mit is akarok mondani Neked.
Vikking 31116-01-2010 20:42:44 // 13231
Csak arra gondoltam, hogy nem látni az Amoren sem, meg találkozókon sem itthon :)

Ósztriában lehet, hogy gyakoribb. Arrafelé azért gyakoribbak a rendesen cucializált ótóóók :)))
Vikking 31116-01-2010 20:41:06 // 13230
Oké. De ettől még én nem mondtam SEMMI ilyet. Ugyebár. Ez a helyzet.
Ferko16-01-2010 20:39:49 // 13229
13217 hsz.
Vikking 31116-01-2010 20:39:47 // 13228
Baromkodás. De jó volt :DDDD
GTPeti16-01-2010 20:39:24 // 13227
Hűazannyát de megindult a topic! :)))


Vikking101 ('45+'56:), "A GT-ben meg azért nincs V6, mert areseben befejezték a V6 gyártást, a Holden V6 pedig nem lett volna egyszerűen beszerelhető. Amíg volt, addig sem kapkodtak érte ám. Itt Gödöllőn van egy 3.2 V6-os GT, de igazából máshol nem is nagyon láttam még"

Attól még hogy Gödöllőn csak 1db háromkettes GT van, attól még a "Bécsi út végén" akad belőle jónéhány.

BeeGee, a veszélyeztetnét úgy kell érteni, ahogy Ferko is értette. Ha a GT-t is lehetne rendelni pl. 2.4-es MJet-tel, sokkal többen választanák azt a 159 helyett. Pénzes (német/svájci/belga/stb.) fiataloknak bőven elég 2 ajtó, ráadásul a GT könnyebb is. Ez a fajta modellpolitika nem egy új dolog az Alfánál... (Ahogy cartárs említette a BMW-nél még a legkisebb modellhez is lehet 3.0-ás dízelt rendelni... Na meg a legkisebb modell is RWD-s, de ez egy másik flame témája. :)
Ferko16-01-2010 20:38:57 // 13226
Hülyülés. Szétoffoltuk a topicot rendesen.:-D
Vikking 31116-01-2010 20:38:52 // 13225
Na ki? A szomszéd mariska néni...


NA de egyre hülyébb lesz.:-))))))))))))))))))))
Vikking 31116-01-2010 20:37:40 // 13224
Nem Te mondtad, hogy az egy rakat kaki?
De. Az. És ha gyengébb lenne még 20 lóval, még rosszabb lenne :) Ugyebár :)


Szerintem nincs lehetetlen.
LEhetetlen nincs, persze. Sőt, járhatnánk még mindig lovaskocsival ha tudtuk volna elég sokáig fejleszteni, igaz? :)

Neked lehet.
Szerintem másnak is elég jó, ugyanis az fogy a legjobban az összes Alfa közül...


Eddig miért nem tettek? Itt erről volt szó, nem arról, hogy most miért nem?
Eddig miért nem tettek? Mert nincs piaca. Ez a helyzet.
A váltó kérdés meg... Jó, csináljanak. De "sürgegyorsan"! :) Kéne - kéne - kéne. Van? Nincs. Tehát kéne? Kéne. Itt tartunk. Pénzt a Mitoba öltek, meg valszleg a Giuliettába, nem is keveset. A 159-est meg úgy gondolták, hogy akkor maradjon így, majd csak lesz valahogy. Hát lett. Amúgy a 2.4 JTD 200 lóval semmi másban nincs... Például. Csoda, hogy azt még gyártásban tartják.

Miért lett szar? Nem kellett volna eddig eljutni.
Szar azért lett, mert ötcsillagos törésteszt kellett a népnek. Mi más baja van a 159-nek ezen kívül?!?! Semmi. Csak a súlya. De az nagyon.

Ki beszélt itt a fogyasztásról? Megint csak azt mondom, hogy nincs lehetetlen. Fejleszteni kell és akkor lesz erősebb moci. BMW, AUDI meg tudta csinálni, mi mért nem?
Ferko, értsd már meg, a fejlesztéshez pénz kell. A pénzt meg nálunk egy az egyben elvitte a kisebb kategória, bömöséknél nem. Ezen mit nem értesz?


Jaja, csak fejlődni kellett volna vele. Nem is azt mondtam, hogy a 70 év felettieknek kell az elismerése. Pont az ellenkezőjét próbáltam volna sugallni.

A fejlődés meg 1985-ben megállt az Alfánál egyesek szerint. Vagy mondjuk legkésőbb az SZ-nél 90-ben... Egyszerűen a kritikán aluli megítélés folyományaként az emberek nem vették az Alfákat, így már a Fiat is megunta hogy pénznyelőként működik, nem adott pénzt a fejlesztésre, és főként nem nagy és erős autók fejlesztésére, amik a mi márkajelzésünkkel nem fogynának, más márkajelzéssel pedig még akár profitot is termelnek.

Egyébként erős autót kiadni sose volt rentábilis.

Egyetlen út........pffffff MOdnok egy kisautót példának, ami kúrva jól nézett ki, és nem MiTo orró. Fiat Punto II 3 ajtós változatban.

Jó, ezzel az erővel mondom, jól nézett ki a lovaskocsi is, csak azóta változtak az igények. Az miért felfoghatatlan, hogy a gyalogosok biztonsága miatt kell ilyen mags orr?
Fontosabb néhány Euro NCAP pont, mint az, hogy alacsony legyen az orr. De ez nem csak az alfáknál van így, nézz körül!!!!!!!!!!!!

Egyetlen út. . .Csak hogy értsd miről ugatok bázz.
A gyártók kihoznak egy-egy tanulmányautót, aminek a vonalai alapot jelentenek a jövőbeni autókhoz. Az Alfának kellett egy alap forma. A Brerat már elcsépelték néhány százszor, a 8C pedig a világ legszebb autója lett.

Úgy gondolták, hogy akkor ez TALÁN jó lesz alapnak. Csak vannak más igények is mint az, hogy egy pillanat alatt lekaszálja az emberek lábát egy autó.


Végezetül:Jézusom. Te tényleg nem vágod, hogy mit írtam. Így aztán érdemes Veled vitába szállni!

Ezvan. Bocs. Ha nem érdemes, akkor ne szállj. De eddig nem tudtad hogy hülye vagyok?
Youri16-01-2010 20:35:56 // 13223
Hülyülés v észosztás????
Ferko16-01-2010 20:33:18 // 13222
Fárasztó lesz.:-)
Youri16-01-2010 20:28:45 // 13221
Ez absz. igaz viszont!! Legalább MI egymás közt legyünk "megértőek" !!!!!!!!!!!
Youri16-01-2010 20:27:38 // 13220
Én csak Vik gondolatát közvetítettem.....A 45/46ról nem nyilatkozom,mert kb 1 hete nem nagyon olvastam semmit......De lehet h visszaolvasok :-D
Ferko16-01-2010 20:26:01 // 13219
Hagyál már Te is. MI volt valamelyik nap a 145/146-ban? Akkor azt is komolyan lehetne venni.
Tom1216-01-2010 20:25:50 // 13218
Nem pont arra céloztam, hanem még a lejjebb említett M3-as vetélytársra... "Gyárilag" biztos össze lehetett volna hozni megbízható/bb/ 300 - 400 lovat, de sajnos az sem most lesz... /belátható időn belül/
Ferko16-01-2010 20:25:09 // 13217
Ha a 13192 hszre gondolsz, akkor Neked kellene tudni a legjobban, hogy nem komoly. Magyarázkodni nem fogok, de annyi vérszívás után, amit szoktunk egymással csinálni Neked tudni kellene.
Youri16-01-2010 20:24:22 // 13216
Jaaaa,és én ártatlan vagyok :-D
Youri16-01-2010 20:24:02 // 13215
13192
Youri16-01-2010 20:23:29 // 13214
Csak rázod a pofonfát???? Ejjjjjnye bejnye!:-DD
Ferko16-01-2010 20:23:22 // 13213
Ki hülyézett le???????? Áruld már el!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Youri16-01-2010 20:22:57 // 13212
Már annak se vagyok jó......Ez már a véééég :-DD
Ferko16-01-2010 20:22:40 // 13211
10-11-12 millióért ott van most is a 159 V6. 14-ért meg a Brera. Pont most néztem.
Nem Te mondtad, hogy az egy rakat kaki?

Az aresei V6-ot már nem lehetett hová erősíteni!
Szerintem nincs lehetetlen.

Ha tehetném megvenném a Mito QV-t, mert baromira jó autó. Ezerszer jobb mint bármi más 170 ló körüli gép.

Neked lehet.

A Breraba és a 159-be azért nem tesznek már erősebb motort, mert hamarosan vége a gyártásnak. Akkor minek?
Eddig miért nem tettek? Itt erről volt szó, nem arról, hogy most miért nem?

Arról nem beszélve, hogy a 2.4 JTD-ket is azért nem erősítik tovább, mert nincs alá váltónk! Évek óta. A 210 lóerős 2.4 JTD is csak 400 nm, többet nem bírna ki alatta a váltó.
Csináljanak hozzá váltót. Vagy jöhetnek a V6-ok, V8-ak.

Ne haragudj Ferko, gondold végig. Ha 260 lóerő nem elég a 159-be, akkor 210-230 elég lenne?

Nem haragszom. Nem Te mondtad, hogy az egy rakat kaki? Ismét csak ezt kérdezem.

Szarból nem lehet várat építeni.
Miért lett szar? Nem kellett volna eddig eljutni.

Akármilyen motort rakhattak volna az aresei gyárból (másfélszeres költségen...) bele a 159-be, az se enne kevesebbet és FŐLEG nem menne jobban mint a jelenlegiek. Akkor minek tartsák fenn a gyárat?
Ki beszélt itt a fogyasztásról? Megint csak azt mondom, hogy nincs lehetetlen. Fejleszteni kell és akkor lesz erősebb moci. BMW, AUDI meg tudta csinálni, mi mért nem?

...de azért azóta változott egy hangyafasznyit a világ. Nem 70 és a halál közt kell pozitív elismerést bírni, hanem mondjuk 20-50-ig.

Jaja, csak fejlődni kellett volna vele. Nem is azt mondtam, hogy a 70 év felettieknek kell az elismerése. Pont az ellenkezőjét próbáltam volna sugallni.

Az elmúlt 30 - 40 évben csak rombolták a presztízsét a gyárnak, valszleg tudatosan.
Na ezt nem kellett volna hagyni!

Szóval kicsit nézz körül a nyugdíjasok körén kívül máshol is :DD
Jézusom. Te tényleg nem vágod, hogy mit írtam. Így aztán érdemes Veled vitába szállni!

. Meg kinek? A bmw-nek van piaca egy M sorozat kiadására, a Mergának ott az AMG, a Lexus IS-F sem szar, dehát héj... Nekik megéri.
Valószínű, hogy a gyárban is így gondolkodnak mit Te. Ilyen hozzáállással nem is lehet fent maradni a piacon. Hogy lehet ilyet írni, hogy kinek? Verseny van basszus. Versenyezni kell.
És most mondom el utoljára, hogy NEM A MOSTANRÓL VAN SZÓ! Ennél világosabban már nem tudom Neked elmondani.

Ez volt az egyetlen egy út!!!! Semmi más.
LOL:-D Azért még mindig meg tudsz nevettetni. Mégis honnan veszed, hogy ez volt az egyetlen út? Csak nem ott dolgozol szabadidődben? Ennél nagyobb baromságot még nem hallottam, már ne is haragudj.:-) Egyetlen út........pffffff MOdnok egy kisautót példának, ami kúrva jól nézett ki, és nem MiTo orró. Fiat Punto II 3 ajtós változatban. No de ezzel nem azt akarom mondani, hogy ezt kellett volna rátenni, hanem csak azt, hogy van más út is.
Vikking 31116-01-2010 20:15:34 // 13210
Tessék?! :O Nem mentél el kocsmába?! Hát milyen alkoholista vagy ? :DDD
Vikking 31116-01-2010 20:15:32 // 13209
Ja, a sok kuncsaft mi? :D
Youri16-01-2010 20:14:54 // 13208
Bazzzzzz,még a kocsmába se mentem el......

Öregszem??:-DD
Youri16-01-2010 20:14:26 // 13207
Pfff,csak túl fáradt vagyok még a hülyüléshez is.......
Vikking 31116-01-2010 20:13:56 // 13206
:DDDDDDDD HElyes... :DDD A másik szolnoki nélkül má nem vagy olyan kemény miii?! :D
Youri16-01-2010 20:13:25 // 13205
Na,pont ezért :-DDDD
Vikking 31116-01-2010 20:09:04 // 13204
Amúgy annak a megbízhatóságára kíváncsi lennék... Igazából :)
Tom1216-01-2010 20:07:58 // 13203
...hát nem is alfa eredetű. :-) ...csak példa volt, de mondjuk, Autodeltáéknak is sikerült felnyomni a V6-ost 320 lóra, kis fúrás - faragással meg 400-ra /3.7-re "átfúrt"/. Szerintem volt még abban a 3.2-esben tartalék, csak "foglalkozni kellett volna vele", de ez már a múlté...
Vikking 31116-01-2010 20:06:53 // 13202
Mééé, Te is kaphatsz bázzegggg :D Kopaszkáám :DDDD
Youri16-01-2010 20:05:48 // 13201
Uhhhhhh,ebből kiszáltam........( :-D )
Vikking 31116-01-2010 20:04:18 // 13200
Nem erről van szó, de a véleménykülönbség miatt még viccből se hülyézlek le. Illetve ha nincs véleménykülönbség, akkor persze lehet, de ha van, az úgy picikét más szvsz.
Ferko16-01-2010 20:03:01 // 13199
Nyugodtság van. Ott volt a szmájli. De átcsaphatunk véresen komolyba is, ha gondolod.
Vikking 31116-01-2010 20:02:14 // 13198
Hűbm :D

Szóval én sem mondtam rád semmi dehonesztálót.
Youri16-01-2010 19:59:52 // 13197
Majd jól leb@ssssszuk Ferkomát!!:-D
Vikking 31116-01-2010 19:58:04 // 13196
Jó, hát azért ha ellentmondásba keveredünk nem biztos hogy így kéne kezdeni. Én sem mondtad rám semmi dehonesztálót..........................
Ferko16-01-2010 19:56:46 // 13195
Hát jeh, és már megint kezdi.:-D
Vikking 31116-01-2010 19:53:48 // 13194
Itt nem csak rólam van szó. VAn aki adna érte nyugodt lehetsz, de átmegy akonkurenciához, mert ott van bika motor.
10-11-12 millióért ott van most is a 159 V6. 14-ért meg a Brera. Pont most néztem.


Mert sze4rinted az aresei V6 megmardt volna ott annál a teljesítméánynél, ahol anno volt?:-)
Az aresei V6-ot már nem lehetett hová erősíteni! És kb tizedennyi pénzből ráhúzták a 3.2-re a saját hengerfejet, meg a kipufogót, meg megcsinálták az 1.9 2.2 JTS-eket kiemelkedően jó teljesítménnyel.
Az aresei V6-ok egyébként mind ugyanaz a blokk volt, a régi 2.5 V6 156 lóerős hegyezgetése. Már elérték a határokat.

Akkor vedd meg. Nekem nem kellene ha utánam vágnák sem.:-)

Ha tehetném megvenném a Mito QV-t, mert baromira jó autó. Ezerszer jobb mint bármi más 170 ló körüli gép.


A Breraba és a 159-be azért nem tesznek már erősebb motort, mert hamarosan vége a gyártásnak. Akkor minek? Arról nem beszélve, hogy a 2.4 JTD-ket is azért nem erősítik tovább, mert nincs alá váltónk! Évek óta. A 210 lóerős 2.4 JTD is csak 400 nm, többet nem bírna ki alatta a váltó.

MIért nem volt 2.0 V6 TB, 2.5 V6, 3.0 V6? Ezek a motorok sajna eltűntek. Pedig a GT-be, 159-be mehettek volna simán.
Ne haragudj Ferko, gondold végig. Ha 260 lóerő nem elég a 159-be, akkor 210-230 elég lenne? Vagy 192 darabonként másfélszeres gyártási költségen mint az ugyanolyan erős 2.2?! Komolyan, minek? 200 lóerős motorunk már van, TBI-nek hívják. 185-190 lovasunk is. 250+ lóerősünk is. Tehát, hol van az aresei motorok helye? Én nem látom.


Szarból nem lehet várat építeni. Akármilyen motort rakhattak volna az aresei gyárból (másfélszeres költségen...) bele a 159-be, az se enne kevesebbet és FŐLEG nem menne jobban mint a jelenlegiek. Akkor minek tartsák fenn a gyárat?

Az, hogy nem csak Mo létezik, az nyilvánvaló, de máshol sem kellett annyira, mint mondjuk egy M3... Vagy M5.

Vikk! Ha valakinek akkor az Alfának volt presztízse. Idősebbektől igen jól esik, amikor azt hallom, hogy "Alfa Romeod van? Az igen, tudsz élni" Volt presztízs nem is kicsi anno. (BMW-ről hány nótában énekelnek amúgy?:-DDDD)

Lehet, hogy 70 éve volt presztízse az Alfának bázz, Rejtő is írt pár könyvében az Alfákról (14 karátos az konkrétan arról szól ugye), de azért azóta változott egy hangyafasznyit a világ. Nem 70 és a halál közt kell pozitív elismerést bírni, hanem mondjuk 20-50-ig. Ott pedig mik a példák? A szétrohadó Sprint, 33, 75, Giulietta vonal, az állítólag elektromoshibás szar 156-147-166, satöbbi.

Persze, 1938-ban a 8C 2300 B Lungo a világ legjobb és legszebb autója volt, de azért azóta eltelt már pár perc. Az elmúlt 30 - 40 évben csak rombolták a presztízsét a gyárnak, valszleg tudatosan.
Még ha nem is igazi hírekkel meg pletykákkal...
Szóval kicsit nézz körül a nyugdíjasok körén kívül máshol is :DD


Ugye most érzed, hogy ellentmondásba kevered saját Magad? Az előbb arról írsz, hogy nem kell nagy motor, most meg arről, hogy a konkurenciának van; amiről én is beszélek.:-)

Nem hinném, hogy ellentmondásba keveredtem, mert egy szóval nem mondtam, hogy nem lenne helye bikább motoroknak, de ott a kérdés, hogy minek? Így, konkrétan. Meg kinek? A bmw-nek van piaca egy M sorozat kiadására, a Mergának ott az AMG, a Lexus IS-F sem szar, dehát héj... Nekik megéri.
Itt most a hasamra ütök, de kéne x millió ajró ahhoz hogy mondjuk egy V8-ast a Maseratiból beletegyenek a 159-be GTA néven, vagy ráhúzzanak két túrót a 3.2 V6-ra. Megtérülni a tizede nem fog, ahhoz kevés a fanatikus. 8C-ből elkelt 500, de csak, mert abból 500 kelHETETT el.


Na ná, hogy nem, hiszen bűűűűn ronda szegény. Nem 159 orr kellett volna rá, hanem valami hasonló.
Na, akkor meséld el, milyen orr kellett volna a Mitora? Legyen csak két lámpa a 159-ről és legyenek felhúzva? Bázz, mint a Kulka János szemöldöke? Ez volt az egyetlen egy út!!!! Semmi más.

Arról nem beszélve, hogy a Brera tanulmány orrát tényleg eladták már előtte 6 helyen. Nem lett volna "kicsit" elcsépelt?

156 FL, 166FL, 147FL, mind ugyanaz a nézés mint a Brera tanulmányé. Annyi különbség meg a 8C meg a Mito közt is van mint ezek között...
Youri16-01-2010 19:52:15 // 13193
Azzal sajna nem lehet mit kezdeni :-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.