Forum >> A jövő Alfái

GTPeti28-05-2012 20:46:56 // 19442
Ezek milyen hagyományos vonalakról beszélnek??
GTVili28-05-2012 20:43:04 // 19441
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2012/05/28/ilyen_az_ha_egy_torok_alfat_tervez/
TSiga ( I am the TSIG)28-05-2012 13:14:07 // 19440
Erről írták anno a TC-n, hogy lehet unalmasan szerpentinezni egy SLK55 AMG-ben és lehet muslincás fogsorral élvezkedni ugyanott egy MX5-be.
smog28-05-2012 08:51:36 // 19439
mármint ez az egés mazda téma...
smog28-05-2012 08:46:22 // 19438
pff...
BeeGee28-05-2012 00:19:17 // 19437
Egy kabrio nem a LErol szol, de igazabol a LE is semmitmondo adat onmagaban. 250le is lehet keves, 150 is lehet sok, ha keves sulyt cipel. Minel kevesbe vagy elszigetelve a kornyezettol,annal nagyobb elmeny az autozas, ezert jo cucc egy Barcsi vagy egy MX5.
.......................27-05-2012 20:21:06 // 19436
nem sok LE ős kabriót a Nők vesznek,annak pedig a Mito jó alap lenne
kemény kabró pedig nem 1,4 es ,hanem min 250Ló

nekem sose volt vonzó az MX 5,túl gyenge ahhoz ..
GTPeti27-05-2012 19:44:21 // 19435
Értem ezt a Gulietta CC dolgot.
Viszont... Továbbra is tartom: Szerintem sokkal több értelme van egy RWD-s vászontetős low-cost roadsternek mint egy CC nek. Mivel sportosabb lehet.
(Jó-jó egy Barchetta, de valahogy ha élményautóra gondoltunk még a maga idejében sem az ugrott be.)
BeeGee27-05-2012 19:35:18 // 19434
Ha tényleg a Duettottantát építenék meg, az sem biztos, hogy 30K-s kabrió lenne. És akkor még mindig nincs 2+2 üléses kabriójuk, dízelmocival, esetleg divatos kemény tetővel. Ennyiért egy Giulietta CC-t tudok elképzelni.
GTPeti27-05-2012 19:22:21 // 19433
Én látok benne rációt. A 4C 50ezer eurós ára helyett, ha 30ért tudnak kínálni, egy RWD-s kis kabriót (1.4 TBI-vel), arra lehet szerintem kereslet.
BeeGee27-05-2012 18:25:40 // 19432
Én ezt az egész hírt kacsának gondolom.
Egyáltalán nem tűnik logikus lépésnek egy másik élménykabrió kifejlesztése, idegen anyagból a 4C mellett. Márpedig az már 100%-os. Az mellett maximum egy konzum-kabrió férhet el, azt pedig a Giuliettából vagy a 159 utódjából érdemes építeni. Illetve, ahogy mondod, ott roskad egy csomó technika a Chryslernél, felesleges a japánokkal is fejlesztésbe fogni.
zolee14527-05-2012 13:52:19 // 19431
Árnyékra ugrottál, mert én pont nem azok közé tartozom akik az rwd mindenhatóságát hirdetik.:)

Ugyanakkor bár nem vezettem még MX5-öt, de nem azt szokták mondani róla, hogy unalmas. A mai autók nem attól unalmasak (tisztelet a kivételnek) mert gyengék, hanem azért mert nehezek. Egy könnyű autóba elég egy 150-200 ló közötti motor, persze nem ez M3 E92 ellen, hanem az unalom ellen.
.......................27-05-2012 13:47:57 // 19430
Na meg a mazda ponyvás is,azt se vesz senki Mo on
.......................27-05-2012 13:46:38 // 19429
Kis erő +hátsókerékhajtás=unalmas autó amiben nics hely
Nem tudom az embereknek mi bajuk a fronthajtással
A FIat barchetta tök jó kis roadster,azt kellene megcsinálni mito alapra
És lenne akkor egy kabrió is a kínálatban

.. Ha meg bmw verö gépet akarnak oda a 200 ló is kevés lesz,oda kell a kraft..
Ahhoz az amik 3,7 ese kell min. 300 loval
Szerintem..
zolee14527-05-2012 11:21:32 // 19428
Vagy éppen az Alfa egy lehetőségekhez mérten olcsó móka-roadstert akar, és ezt nehéz lenne egy tizenmilliós autó műszaki alapjaira megépíteni. Azért egy olasz külsejű 1.8 turbós MX5 nem tűnik szar koncepciónak. Bár az már inkább a Honda S2000 ellenfele lenne, és nem az MX5 kategória, szóval a cikkben írt kisköbcentis valószínűleg az 1.4.
GTPeti26-05-2012 21:20:28 // 19427
Eszembe jutott valami ezzel a Mazda Romeo-val kapcsolatban. Nem csak, hogy van egy csomó Chrysler cucca most a Fiat-nak, hanem ott van az SLK (Crossfire) plattform is. Spec. arra is nyugodtan építhettek volna egy jó kis roadstert. Van egy olyan érzésem, hogy itt tényleg arról van szó, hogy a Mazda nagyon szorult helyzetben van és tettek egy visszautasíthatatlan ajánlatott, csak hogy gyárthassanak és egy keveset kereshessenek vele.
GTPeti24-05-2012 23:48:12 // 19426
21:38 óta már tudom. B)
Grando24-05-2012 23:00:40 // 19425
Hmmm... Vas Népe. Komoly pedigré.
Kazes☻24-05-2012 22:41:05 // 19424
Azt hiszem apuci miatt. :)
zolee14524-05-2012 21:37:24 // 19423
Na ezt nem is tudtam, de rákerestem. Íme:)
GTPeti24-05-2012 20:49:01 // 19422
Egyébként Winklert Kulcsár Szabolcsnak hívják hivatalosan. Nem tudom a történetet, miért nem úgy nevezik a "közéletben".
Erhard 242 (Pure Energy)24-05-2012 19:59:23 // 19421
meg az alkatrész áraikról sem bár az csak öröm és bódogtág :P
Erhard 242 (Pure Energy)24-05-2012 19:57:25 // 19420
azért azok sem mennek el a világ végéig .... azokra is viszik az alkatrészt az új dejzel mazdákról meg ne is beszéljünk
Fater (Norbi)24-05-2012 19:45:42 // 19419
Néhány cégautót már igen, de a mazdát még nem. Így csak a cikkre hagyatkozhatom:(
Fater (Norbi)24-05-2012 19:39:04 // 19417
Mivel a fukusimai baleset szóba került, ezért atomerőműben dolgozóként csak annyit tennék hozzá:
- a teljes erőmű az usa sivatagában használt erőmű 1 az 1-ben átvett változata volt és ezért voltak az üzemzavari elektromos ellátást biztosító generátorok és gázolaj tartályok a föld alatt. Ha normál magasságban illetve a helyi viszonyokra tervezve teszik, akkor nincs miről ma anekdotákat regélni...

Mindenki eszik pl. tengerben fogott tonhalat nem? Megnézi egyáltalán valaki mennyi ólmot tartalmaz a hal húsa? Mivel a szervezetében feldúsul és gyakran eléri (szennyezettebb vizekben) meg is haladja az egészségügyi határértéket...
Fater (Norbi)24-05-2012 19:26:28 // 19416
Sziasztok!

Örülnék, ha az alfából is ilyen kedvel autó lenne, mint a kifutó Mazda6-os. Mindenesetre pl.a mai cégautók között ezt a legélvezetesebb vezetni. Teszt

A jövő autói közül szerintem ez elég dinamizmust sugároz (nem fukusimai nézetben) - Íme a leendő Rx-8
Vikking 31124-05-2012 18:40:03 // 19415
Inkább az szerintem is... már csak a szombathelyi kötödés okán is...
Grando24-05-2012 18:13:17 // 19414
Vki azt merte mondani, hogy a Winkler zsidó. Pedig sztem inkább német. A Bazsó meg tót. Mint én félig. Ahogy József Attila apja félig román volt. (...vagy talán egészen az).
Vihar a biliben. :DDD
Kazes☻24-05-2012 17:23:01 // 19413
Tyűűű..., miről maradtam le?! :)
Tedi24-05-2012 16:10:21 // 19412
Mivel a fórumon tilos mindenféle faji, vallási, vagy egyéb alapú diszkriminatív megnyilvánulás, ezért töröltem a hozzászólásodat.
Ha kérhetem,a jövőben tartózkodj az Amorén a hasonló megnyilvánulásoktól! A következő esetben 1 napos kitiltást kapsz.

És ez most hivatalos figyelmeztetés volt.
Jimmi T.24-05-2012 16:02:54 // 19411
Egyet értek. Nem ide való. Pontosabban sehova se való.
GTPeti24-05-2012 13:35:11 // 19410
Szerintem az Amore nem az a fórum, ahol ilyen következtetéseket kéne posztolni.
Vikking 31124-05-2012 11:37:11 // 19409
Lehet, hogy más gond volt ott, nem az, hogy zsidó-e a winkler...
De ne menjünk ebbe bele.

Érdekes módon az eddigi összes alfás népítéletemet kitették, pedig a 33-masról eléggé lehúzósat írtam. (Mivel a konkrét példány egy fos volt...)
Vikking 31124-05-2012 11:32:59 // 19408
Hirtelen csak ilyen ADAC statisztika van, de az élen van a Madzag3, a Madzag6, a (volt) előmedve, vagyis Premacy...

Oké, hogy nem friss, de az Alfa attól még sehol sincs...
Vikking 31124-05-2012 11:28:34 // 19407
Jól van... :DDDDDD


Nézegesd az átlagokat itt.. a népítéleten.
Azt hiszem, mindannyian örülnénk, hogyha az Alfák ilyen számokat hoznának... Szinte mind 8 fölötti.

Az MX-5 a világ legjobb roadstere. Mindenki szerint. Ha az új Spider annyira jó lesz, mint az mx-5, akkor a két hátsó lábát összeteheti minden Alfa fanatikus.

Lehet, hogy végre újra arról fog szólni az Alfa Romeo, amiről kell és nem tankokat építenek?? Nem hinném, hogy baj lenne.
Nézz meg egy Duetto Spidert. AZ roadster.
.......................24-05-2012 11:21:11 // 19406
volt már neked Mazda?
ezt azért megcáfolnám
Vikking 31124-05-2012 11:12:48 // 19405
Oké, de ennek mi a fene köze van ahhoz, hogy SUGÁROZ? :DDD

Amúgy nézd meg a huszonéves 626-okat, 323-makat, a világ végéig elmennek, csak benzin legyen bennük...
Vikking 31124-05-2012 11:10:08 // 19404
Akkor nagy szerencse, hogy nem forgalmazzák amerikában az Alfát...

Meg, hogy utoljára ukrajnában is a záporjóskát gyártották... :D



Hidd el, nagyobb gond a Mazda veszteségességénél az, hogy nem mennek az árral és folyamatosan olyan technológiákkal kísérleteznek, amikkel más nem.


MELLESLEG a világ legnagyobb darabszámban eladott roadstere az mx-5 biztos, mert senki se tudja, hogy SUUUGÁÁÁROOOOOOZ......................................
.......................24-05-2012 11:09:36 // 19403
Egyébként pont a héten ültem a Mazda szalonban majdnem mindegyik modellükben,
nagyon ,nagyon hanyag a beltér ,mindenfelé elálló müanyagok ,egyenetlen hézagok

szóval egyébként is egy Fos a Mazda,
aki megveszi az meg is érdemli,mert beveszi a marketing maszlagot,hogy a Japán autók jók
.......................24-05-2012 11:06:43 // 19402
a legtöbb Amerikainak ez jut eszébe,
minthogy èn sem vennék autót Ukrajnából(Csernobil)
Vikking 31124-05-2012 11:03:40 // 19401
Annak gratulálok, akinek ez jut először eszébe erről...

Csak elmondanám, hogy a Mazda gyár ráadásul Hirosimában van... Akkor 60 éve minden autójuk sugároz és senki nem veszi őket???
.......................24-05-2012 11:00:46 // 19400
Mazda ,ugyan már ,Japán
majd ez is sugározni fog mint fukusima
Ez fog a vásárlóknak egyböl az eszébe jutni,és nem fogják venni

Nem értem az AR miért vállal ekkora kocázatokat?
Buksi24-05-2012 10:55:09 // 19399
Én személy szerint kíváncsian várom! :)
GTPeti23-05-2012 22:02:05 // 19398
Be. B)
Kazes☻23-05-2012 21:58:32 // 19397
Mi vaaan? De azé' benéztél...?! :)
GTPeti23-05-2012 21:51:04 // 19396
Miért, a Giuliáról, sem a 159 topicban beszélgetünk. ;)

Én amúgy nem tartom vészesnek ezt a hírt. Egy klassz kis kocsi állítólag az MX5. Bár a formavilága nem Alfa-szintű. De majd most... B)
Kazes☻23-05-2012 21:47:37 // 19395
Akko' építsen rá fiatot. :)
GT Ɨ|ѯ23-05-2012 19:44:28 // 19394
Üzletileg bejön:-)

A FIAT-nak
Kazes☻23-05-2012 15:36:07 // 19393
Spider topic. :(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.