Forum >> A jövő Alfái
Kazes☻01-01-2021 18:59:58 // 23292
Na, ja... ez a kombi mánia... bakkR! Alfredoék hárman vannak, hosszú-hosszú évekig elfértek pl. a Chryslerben, vagy a sima Saabban, ha kellett, akkor tetőboxoztak... aztán a kollégái, cimborái beletunkolták ezt a kombizást és így jött a Mazda 6 kombi. Járkálhatnak a nagy üres doboz verdájukkal, d mindegy is, ők tudják! Otthonra lett egy kis Puntojuk legalább mellé. 😁
VKG231!!! (156+75)01-01-2021 18:47:08 // 23291
Nézd meg az Erőmérő vonatkozó adását, eddig jóval többet tudott 200 lónál az.
Egyébként lesz 250 lovas verzió, ezzel párhuzamosan valóban a névleges 200 lovasra butult az alapverzió állítólag.
Egyébként lesz 250 lovas verzió, ezzel párhuzamosan valóban a névleges 200 lovasra butult az alapverzió állítólag.
Süti15901-01-2021 18:39:10 // 23290
Én azt olvastam, hogy a 200 az 200, de nagyon egyszerű tuningolni.
Piritu - 1.000.00001-01-2021 18:31:09 // 23289
"Fontos a LE az adó miatt, mert 250LE fölött kemény a szorzó náluk." - lehet hogy ezért nem csak 200 lovas a 200 lovasnak mondott Giulia?
Süti15901-01-2021 17:58:19 // 23288
Hozzánk jönnek minden évben karbantartani, 2,3 hétig folyamatosan itt vannak. Ők az én korosztályom 40+ vagy inkább idősebbek, nagyon ritkán jönnek fiatalabbak. Mérnökök és szerelők. A fiatalabbak inkább motoroznak, autó az van. Ami más az itthoni nem Alfás emberek és a velük folytatott beszélgetések között, hogy nem néznek hülyének sem UFO -nak. Leonardo büszkén mutatta a képeket, hogy Svájcban bérelt egy Giulietta QV -ét, és az igen, nagyon tetszett neki. De valami városi kis autója van privátba, mert racionálisan gondolkodik. Beszélgetésbe csatlakozott Michele a BMW -és, és persze rögtön kaptam, hogy ez Ferrari motor. Enzo sztorit tudta, de Busso név nem mondott neki semmit, ezen meglepődtem. Mesélte és mutatta a képeket, hogy volt a Ferrari múzeumban. Kérdeztem tőle, és az első Ferrari ami Alfa Romeo az hogy tetszett? Erre azt mondta nincs kiállítva. Mondtam, de kivan állvitla és megmutattam neki a képet a saját telefonjában, annyit mondott "nem emlékeztem". Biztos voltam magamban mert egyik kollégám volt tavaly és szívtam a vérét, hogy ha akarja látni az első Ferrarit, akkor menjen északábra egyenesen Areséig, de mondta, hogy ki van állítva Maranelloban is és elmondták a sztorit is.
Giuntininek teljesen igaza van BMW és Audi, én még a Mazda CX 3 és 5 és Suzuki Vitarát hallom többször. Michele mutatta a képet a következő kiszemelt BMW -ről. Kérdeztem, miért nem Giulietta?
1- Nincs kombi
2- 200LE kevés 280 sok. A BMW jó mert megbízható, 249LE és még mehet bele a chip.
3- Ahogy Giuntini irta Fontos a LE az adó miatt, mert 250LE fölött kemény a szorzó náluk. És az Alfa erre nem gondol, de a BMW igen.
Giuntininek teljesen igaza van BMW és Audi, én még a Mazda CX 3 és 5 és Suzuki Vitarát hallom többször. Michele mutatta a képet a következő kiszemelt BMW -ről. Kérdeztem, miért nem Giulietta?
1- Nincs kombi
2- 200LE kevés 280 sok. A BMW jó mert megbízható, 249LE és még mehet bele a chip.
3- Ahogy Giuntini irta Fontos a LE az adó miatt, mert 250LE fölött kemény a szorzó náluk. És az Alfa erre nem gondol, de a BMW igen.
Giuntini01-01-2021 17:32:23 // 23287
Egyébként vannak olaszoknál is körök ahol még mindig nagy becsben tartják az Alfát és magát a márkát. Ott sem mindenki hülye és tudatlan. Az inteligensebbe felnéz az Alfára, a Giuliára és a Stelvióra, de sokan nem engedhetik meg maguknak. Soknak Alfája van! A fiatalok körében meg már minden ciki.
Kazes☻01-01-2021 17:31:24 // 23286
Igen, sajna... neki is volt egy CHRYSLER PT Cruiser
PT Cruiser 2.2 CRD szívott vele, de azért szerette a család (anyu+a kislány), aztán egy Saab, azzal még nagyobbat szívott, aztán jött egy Mazda, hogy az utóbbi három verdájukat említsem, de a sorrend nem biztos. Viszont a Chrysleren még én is segítettem valamit bütykölni pár éve és akkor eléggé köpködte Alfredo!
PT Cruiser 2.2 CRD szívott vele, de azért szerette a család (anyu+a kislány), aztán egy Saab, azzal még nagyobbat szívott, aztán jött egy Mazda, hogy az utóbbi három verdájukat említsem, de a sorrend nem biztos. Viszont a Chrysleren még én is segítettem valamit bütykölni pár éve és akkor eléggé köpködte Alfredo!
Giuntini01-01-2021 17:01:24 // 23285
Ha ezt sulykolják beléjük? Az olaszokat már abszolút nem érdekli az autózás! Rég volt mikor meghaltak egy jó autóért! Legalább annak idején Puntokat vetek, de most Yarisokat
Egy valami érdekli őket! Mennyit fogyaszt, mennyi az adója, es A B között vigye el. Akik presztizst keresnek BMW vagy Merci és Audi. De a sajat történelmükkel nincsenek tisztában. 15 évvel ezelőtt az olasz diákokat ki lehetett zavarni a hamburgerrel, ma McDonalds mmeg Starbucks. Szomorú!
Egy valami érdekli őket! Mennyit fogyaszt, mennyi az adója, es A B között vigye el. Akik presztizst keresnek BMW vagy Merci és Audi. De a sajat történelmükkel nincsenek tisztában. 15 évvel ezelőtt az olasz diákokat ki lehetett zavarni a hamburgerrel, ma McDonalds mmeg Starbucks. Szomorú!
Kazes☻01-01-2021 16:08:46 // 23284
Különben rá is kérdeztem, hogy annyi klassz verdát gyártanak, hát miért nem azokkal járnak és sajnos kb. az volt a válasz, hogy majdhogynem ciki, meg a német autók sokkal jobbak, no meg a japánok. 😒 Kicsit finoman azért megfeddtem a fickót! 😜
Kazes☻01-01-2021 16:02:10 // 23283
Sajna én is ezt tapasztaltam, bár csak egy olasz fickót ismerek (de a kollégáiról is ezt mesélte) és a családját és a magyar oldali ágat, de igen... a Ferrari nekik az olasz autó, a többi csak van. És járnak mindenfélével. Az itteni ág is... Peu, Opel stb... az egyikőjüknek volt egy szép Giulietta céges, de elég hamar inkább golf lett helyette. Az olasz srácnak, Alfredonak meg tavaly nyáron egy grill party keretében tartottam kiselőadást az AR-ról, mert érdeklődött (valamelyest ért magyarul) és csodálkozott az Enzo-s résznél, de tetszett neki. Még azon a nyáron el is mentek a Ferrari múzeumba és ellenőrizte is! 😅 De jópofa, bírom! 😁
Süti15901-01-2021 13:30:00 // 23282
Én is dolgozom Olaszokkal, 10 -ből talán egy Alfás, de csak volt, mert már valami mást űz.
Német és Japán Autó pártiak. BMW, Audi, Mazda és Suzuki. Nekik az Olasz autógyártás jelenleg a Ferrari. Giuliettát nem igen nézik sokba inkább a Stelviot.
Pedig nagyon nagy élmény volt látni a múzeumban a kisiskolásokat, ahogy itták az hostess lányok szavait. Úgy tűnik igyekeznek, remélem lesz még Alfa Romeo mire felnőnek.
És egyetértek veled, mai napig a legszebb Alfa a forgalomba a 159/Brera.
Mikor a 159 -em volt az egyáltalán nem hozzáértő emberek gratuláltak az új autóhoz pedig, akkor már 10 éves volt.
Nagyon elaludtak sajnos, nem tudom mi lesz a márkával. Remélem megint tudnak valami csodát tenni, a remény hal meg utoljára.
Már mindenki gyárt hibridet, viszont a Tonale még sehol sincs, csak a hírekben.
Trend a Hibrid SUV, ezt kell gyártani. Tényleg csak a Giulietta a utolsó reményszál.
Az lenne a legjobb, ha a Stellantis gyártana divat autókat, a tömegnek, profitért. Az Alfa megmaradna az autógyártásnál és gyártson autót a nekünk hülyéknek, de nem tudom hogy tudnánk kifizetni.
Német és Japán Autó pártiak. BMW, Audi, Mazda és Suzuki. Nekik az Olasz autógyártás jelenleg a Ferrari. Giuliettát nem igen nézik sokba inkább a Stelviot.
Pedig nagyon nagy élmény volt látni a múzeumban a kisiskolásokat, ahogy itták az hostess lányok szavait. Úgy tűnik igyekeznek, remélem lesz még Alfa Romeo mire felnőnek.
És egyetértek veled, mai napig a legszebb Alfa a forgalomba a 159/Brera.
Mikor a 159 -em volt az egyáltalán nem hozzáértő emberek gratuláltak az új autóhoz pedig, akkor már 10 éves volt.
Nagyon elaludtak sajnos, nem tudom mi lesz a márkával. Remélem megint tudnak valami csodát tenni, a remény hal meg utoljára.
Már mindenki gyárt hibridet, viszont a Tonale még sehol sincs, csak a hírekben.
Trend a Hibrid SUV, ezt kell gyártani. Tényleg csak a Giulietta a utolsó reményszál.
Az lenne a legjobb, ha a Stellantis gyártana divat autókat, a tömegnek, profitért. Az Alfa megmaradna az autógyártásnál és gyártson autót a nekünk hülyéknek, de nem tudom hogy tudnánk kifizetni.
Giuntini01-01-2021 12:44:54 // 23281
Elolvastam végig a cikket, és én is azt mondom, ez tragédia! Sokan a facén Alfás csoportokban tapsikolnak, hogy legalább új típusok jönnek. Nem tudják, hogy mit hordanak össze, sohasem voltak szívből Alfások!
Ami engem a legjobban dühít! Olaszországon kívül gyártanak egy típusát a nemzeti kincsnek. Olasz emberek munkáját fosztják meg, külföldi munkaerőt támogatják, ahelyett hogy a hazait, főleg egy ilyen év után. Pomiglano-ból miért nem viszik a Renegade-t és az 500X-et Tichy-be, és az Alfa marad Olaszországban. Ez a gyár mindig Alfa Romeo volt, jóval a Fiat megvétele előtt. Ezt a gyárat a Sud gyártására építették.
A globalizáció tönkretette az olaszok mentalitását elvett minden nemzeti érzelmet. Én aki velük dolgozom, ezt tapasztalom 20 éve. Nyolcvanas években? Az Alfa Romeo nevét áhítattal mondta ki minden olasz! A 164 (pedig fronthajtásos volt) az autópályák királya volt! Úgy köpi magát szembe az FCA hogy az vérlázító! De ezen csodálkozunk? Külföldiek irányítják a céget! Kifejleszt az Alfa egy világra szóló platformot, és nem tudja eladni az autóit? Helyette jön a PSA, és a Giorgio platformon Pezsók lesznek, felső kategóriás limuzinok, az Alfa meg nem csinál nagyautót? Helyette irány Polonia?
Annak idején az Arnát nem tartották Alfának, meg is bukott! Meg kell érnünk hogy az Arna igazibb Alfa volt, mint az eljővendő modellek?
Egyben nem értek veled egyet!
Nem igaz, hogy 2005-től zuhanás következett! Megint a 159 hibáztatása!! Ne feledd, azt a platformot az Alfa egyedül csinálta neg, a többiek kiszálltak belőle. A mai napig lehet olvasni a tudatlanok kommentjeit a facén, hogy a 159 Insignia. Semmi köze hozzá, a GM kiszállt a projektből, az teljesen más! Sőt a Holden motor az Alfában teljesen más mint a Signum V6-osa!
Az Alfa akkor megcsinálta a világ legszebb sedan és sw karosszériát, a világ legjibb elsőkerék hajtásával, soha nem látott minőségi előrelépéssel. Arról a 159 nem tehetett, hogy az emissziós szabályok megölték a motorokat. Dízelek maradtak (akkoriban a kategória 80%-át ezek a motorok tették ki), csak a megbízhatóságot korlátozó kütyükkel szerelték fel!
A benzines fronton, igen a GM motorok... De jött a Tibi csak későn... A válságról a 159 nem tehetett, 2008-ig jól fogyott a 159! A Giuliából lényegesen kevesebbet adtak el az első években, és nem volt válság. Akkor hol volt a hiba???
Ami engem a legjobban dühít! Olaszországon kívül gyártanak egy típusát a nemzeti kincsnek. Olasz emberek munkáját fosztják meg, külföldi munkaerőt támogatják, ahelyett hogy a hazait, főleg egy ilyen év után. Pomiglano-ból miért nem viszik a Renegade-t és az 500X-et Tichy-be, és az Alfa marad Olaszországban. Ez a gyár mindig Alfa Romeo volt, jóval a Fiat megvétele előtt. Ezt a gyárat a Sud gyártására építették.
A globalizáció tönkretette az olaszok mentalitását elvett minden nemzeti érzelmet. Én aki velük dolgozom, ezt tapasztalom 20 éve. Nyolcvanas években? Az Alfa Romeo nevét áhítattal mondta ki minden olasz! A 164 (pedig fronthajtásos volt) az autópályák királya volt! Úgy köpi magát szembe az FCA hogy az vérlázító! De ezen csodálkozunk? Külföldiek irányítják a céget! Kifejleszt az Alfa egy világra szóló platformot, és nem tudja eladni az autóit? Helyette jön a PSA, és a Giorgio platformon Pezsók lesznek, felső kategóriás limuzinok, az Alfa meg nem csinál nagyautót? Helyette irány Polonia?
Annak idején az Arnát nem tartották Alfának, meg is bukott! Meg kell érnünk hogy az Arna igazibb Alfa volt, mint az eljővendő modellek?
Egyben nem értek veled egyet!
Nem igaz, hogy 2005-től zuhanás következett! Megint a 159 hibáztatása!! Ne feledd, azt a platformot az Alfa egyedül csinálta neg, a többiek kiszálltak belőle. A mai napig lehet olvasni a tudatlanok kommentjeit a facén, hogy a 159 Insignia. Semmi köze hozzá, a GM kiszállt a projektből, az teljesen más! Sőt a Holden motor az Alfában teljesen más mint a Signum V6-osa!
Az Alfa akkor megcsinálta a világ legszebb sedan és sw karosszériát, a világ legjibb elsőkerék hajtásával, soha nem látott minőségi előrelépéssel. Arról a 159 nem tehetett, hogy az emissziós szabályok megölték a motorokat. Dízelek maradtak (akkoriban a kategória 80%-át ezek a motorok tették ki), csak a megbízhatóságot korlátozó kütyükkel szerelték fel!
A benzines fronton, igen a GM motorok... De jött a Tibi csak későn... A válságról a 159 nem tehetett, 2008-ig jól fogyott a 159! A Giuliából lényegesen kevesebbet adtak el az első években, és nem volt válság. Akkor hol volt a hiba???
VKG231!!! (156+75)01-01-2021 11:44:47 // 23280
A gond ez.
De hát módszeresen tették tönkre az Alfát 2005-től kezdődően, nem egy nagy csoda, hogy valóban eljutott ide a dolog. Mindegy, amíg gyártják a Giuliát, addig van mire vágyni :)
De hát módszeresen tették tönkre az Alfát 2005-től kezdődően, nem egy nagy csoda, hogy valóban eljutott ide a dolog. Mindegy, amíg gyártják a Giuliát, addig van mire vágyni :)
Balázs156SW31-12-2020 07:08:51 // 23279
https://www.archyde.com/alfa-romeo-brennero-the-electric-suv-on-a-psa-elettriche-basis/
Kócosw30-12-2020 22:00:09 // 23278
ezektől mast nem varhata az ember. Kontroll, kontroll, meg agyatlanság...
VKG231!!! (156+75)30-12-2020 21:34:15 // 23277
A Stellantis évente tervez új Alfa modellt piacra dobni.
Így 2024-ben új zászlóshajót az 508 alapjain.........
Hisz nincs Giorgio platform.
Jaj de jó lesz az Alfának. :(
Van 4 év Giuliát venni, aztán annyi.
Így 2024-ben új zászlóshajót az 508 alapjain.........
Hisz nincs Giorgio platform.
Jaj de jó lesz az Alfának. :(
Van 4 év Giuliát venni, aztán annyi.
WarbiRunner (Gyuri)29-12-2020 22:36:54 // 23276
Olvass a szép új világról.
VKG231!!! (156+75)29-12-2020 21:42:37 // 23275
Hát ha engem néznek, lesz szemforgatás... :D
A múltkor sikerült egy 11 literes városi fogyasztást összehozni az egykilenccel :D
Képmutatás egy az egyben.
A múltkor sikerült egy 11 literes városi fogyasztást összehozni az egykilenccel :D
Képmutatás egy az egyben.
WarbiRunner (Gyuri)29-12-2020 21:31:00 // 23274
Típusengedély nélkül, zárt pályára :-)
Sajnos megértettem hogy miért is kell a telematic box. Online figyelik majd, hogy mennyit szennyezel. Ezt is Várkonyi Gábor blogjából tudtam meg. Kötelező januártól az erre alkalmas hardver. Aztán jönnek majd a benzines/hibrid botrányok, a szoftverfrissítésekkel butított motorok. Deklarálták az 'okosok' , hogy az eu normát valós használatban akár a motor élettartam rovására is tudni kell. Jó mi? Most még csak adatot gyűjtenek, aztán pár év, talán 5 és szankcionálnak. Az utolsó benzines/dízel autókat hajtjuk, úgy néz ki.
Sajnos megértettem hogy miért is kell a telematic box. Online figyelik majd, hogy mennyit szennyezel. Ezt is Várkonyi Gábor blogjából tudtam meg. Kötelező januártól az erre alkalmas hardver. Aztán jönnek majd a benzines/hibrid botrányok, a szoftverfrissítésekkel butított motorok. Deklarálták az 'okosok' , hogy az eu normát valós használatban akár a motor élettartam rovására is tudni kell. Jó mi? Most még csak adatot gyűjtenek, aztán pár év, talán 5 és szankcionálnak. Az utolsó benzines/dízel autókat hajtjuk, úgy néz ki.
VKG231!!! (156+75)29-12-2020 21:17:59 // 23273
Lehet, hogy lesz belőle Transaxle különkiadás... :D Láncos 2.1 Alfaholics blokkal... :DDD
WarbiRunner (Gyuri)29-12-2020 20:53:52 // 23272
Mármint milyen rendes Alfák? Villanymotorral? Vagy ezerkettes lágy hibriddel? Ennyi volt, ez majdnem biztos. :-(
VKG231!!! (156+75)29-12-2020 20:02:53 // 23271
Persze, csak eddig az Alfa Maserati Ferrari maradt Olaszországban...
Ez egy lengyel elektromos pözsóopel lesz pirosban :D
:(
Ez egy lengyel elektromos pözsóopel lesz pirosban :D
:(
RomeoOne29-12-2020 19:53:24 // 23269
Tonale a C
Giulia/Stelvio a D szegmens.
Amúgy pont lesz.rom, hogy hol gyártják, attól még simán lehet jó olasz autó, az, hogy hol szerelik össze, már majdnem mindegy. Kevésbé lenne olasz, ha csak egy átcímkézett Peugeot lenne, még ha Olaszországban is raknák össze. Aztán a fene tudja, lehet, hogy mindkettő igaz lesz rá, átcímkézett Peugeot lesz Lengyelországban gyártva. (Azért örülök neki, hogy Európában marad, nem viszik el messzire.) Ki tudja, hátha ezek hozzák meg azt a pénzügyi sikert, amire várunk ahhoz, hogy legyen keret rendes Alfák gyártására...
Giulia/Stelvio a D szegmens.
Amúgy pont lesz.rom, hogy hol gyártják, attól még simán lehet jó olasz autó, az, hogy hol szerelik össze, már majdnem mindegy. Kevésbé lenne olasz, ha csak egy átcímkézett Peugeot lenne, még ha Olaszországban is raknák össze. Aztán a fene tudja, lehet, hogy mindkettő igaz lesz rá, átcímkézett Peugeot lesz Lengyelországban gyártva. (Azért örülök neki, hogy Európában marad, nem viszik el messzire.) Ki tudja, hátha ezek hozzák meg azt a pénzügyi sikert, amire várunk ahhoz, hogy legyen keret rendes Alfák gyártására...
VKG231!!! (156+75)29-12-2020 16:37:16 // 23268
Szóval ez az X1 mérete, a Tonale meg mittomén, Juke?? Crossland? 2008? Ilyenek.
VKG231!!! (156+75)29-12-2020 16:35:00 // 23267
Ez a B suv, a Tonale az A lesz. Asszem :D
Ha az új korzát összerakták kb fél év alatt, akkor tuti kígyós emblémával is menni fog valami villanysuv :D
Ha az új korzát összerakták kb fél év alatt, akkor tuti kígyós emblémával is menni fog valami villanysuv :D
WarbiRunner (Gyuri)29-12-2020 16:19:51 // 23266
Már rég elvesztettem a fonalat, hogy mi mekkora, és hogy akarják hívni. Bráner, vagy Tonále? :-) Aztán jövőre sem lesz semmi. Talán 2022-re. Vagy 23-ra. Szerintem mindegy is, ezek már nem nekünk fognak szólni.
VKG231!!! (156+75)29-12-2020 16:00:51 // 23265
Nem Olaszországban gyártják a Brennerot.
Nem elég a CMP platform, az elektromos hajtás, még az otthoni gyártást is kukázzák... ha jól sejtem először 111 év alatt. (Nyilván kivéve a Dél-Amerikai gyártást)
Nem nagyon kell attól félnem, hogy a Brennero lesz az autó, amire vágyni fogok :D
Nem elég a CMP platform, az elektromos hajtás, még az otthoni gyártást is kukázzák... ha jól sejtem először 111 év alatt. (Nyilván kivéve a Dél-Amerikai gyártást)
Nem nagyon kell attól félnem, hogy a Brennero lesz az autó, amire vágyni fogok :D
leopop323-12-2020 16:51:51 // 23264
Illetve még a másik oldaláról nem láttam képet szóval nem tudom hogy tükörlap vagy kamera van ott
leopop323-12-2020 16:50:37 // 23263
Így ahogy van szerintem tökéletes 😁👌
Tommi23-12-2020 16:32:16 // 23262
Szerintem azért nem terjedt még el széles körben, mert szokatlan + nem annyira praktikus. A tükör max koszos lesz, de a kamera kicsit többféle módon válhat használhatatlanná :)
RomeoOne15-12-2020 11:33:34 // 23261
Csak mi értelme? Hol a tükör?
Sztem amúgy sem kéne sztem már így a 2020-ban annyira erőltetni a visszapillantó tükröket, mikor már lehet kamerákat is felszerelni.
Sztem amúgy sem kéne sztem már így a 2020-ban annyira erőltetni a visszapillantó tükröket, mikor már lehet kamerákat is felszerelni.
leopop315-12-2020 08:51:18 // 23260
Ez mondjuk nekem tetszik
GT Ɨ|ѯ15-12-2020 06:46:04 // 23259
Giuntini22-11-2020 22:43:13 // 23258
Az SW-nél a Bose megoldás magyon jó.
Liquid22-11-2020 22:34:36 // 23257
Cuccoltam vele bármit is, de az aranyérem a Gyurié a térkővel :) Én csak betonlapokat vittem. A 156-ot nézve már van esélyem, mert annak a csomagtartóját egyszer teleraktuk hasogatott tüzifával :D
RomeoOne22-11-2020 22:32:09 // 23256
Aki nem akar valamit, az talál kifogást, aki akar valamit, az talál megoldást :D
Kócosw22-11-2020 22:11:59 // 23255
Ahogy liquidet ismerem anno a 159 sedannal költöztetést is vállat 🙃😁
Kazes☻22-11-2020 22:07:45 // 23254
Egy régi citrojénből pakold át! 😜
WarbiRunner (Gyuri)22-11-2020 21:51:45 // 23253
Naná! Térkőhöz tuti, XD
Liquid22-11-2020 21:48:23 // 23252
Persze le kell hajtani, de úgy se egyszerű :) Nembaj, szeretjük :)
WarbiRunner (Gyuri)22-11-2020 21:46:44 // 23251
Ezt mondom, le kell hajtani. A bose hifisnél pedig egy szívás az a mélynyomó, ahogy leszűkíti az amúgy is szűk nyílást. :-) Nem egy pakolós verda, de ez mondjuk látszik is rajta. A Juliska majd megoldja amit kell :-)
Liquid22-11-2020 21:44:00 // 23250
A Q4-gyel vittem a kislányom bicaját úgy hogy Ő is hátul ült az 1/3-on. A 20-as is belefér :)
De amúgy tényleg necces.
Egyszer egy sima egyszemélyes vákummatrac is majdnem kifogott rajta, de aztán valaki megfogta a söröm :D
A két gyerek is ott volt, szóval csak az 1/3-ba lehetett berakni, de ott volt az ülés hátára szerelve az erősítő. Csavarhúzó elő és leszereltem gyorsan az erőlködőt, így épp elfért a matrac.
De amúgy tényleg necces.
Egyszer egy sima egyszemélyes vákummatrac is majdnem kifogott rajta, de aztán valaki megfogta a söröm :D
A két gyerek is ott volt, szóval csak az 1/3-ba lehetett berakni, de ott volt az ülés hátára szerelve az erősítő. Csavarhúzó elő és leszereltem gyorsan az erőlködőt, így épp elfért a matrac.
WarbiRunner (Gyuri)22-11-2020 21:34:01 // 23249
Inkább egy emelőszett kell a 159 alá. Vagy valami hidrós cucc. Szépen lapuljon csak az útra, de ha telecuccoljuk sem ül lejjebb. Ha meg kell, pár centit felemelkedik.
Kazes☻22-11-2020 21:25:13 // 23248
Ne izéééljjj... Neked már mikor elküldtem az ültetőszett linkjét! 🤣
WarbiRunner (Gyuri)22-11-2020 21:18:17 // 23247
Szépek, nem ismertem. Nem vagyok nagy modell gyűjtő :-) De gyönyörű kis műalkotások :-)
WarbiRunner (Gyuri)22-11-2020 20:38:40 // 23246
Ki akarja olyan magasra emelgetni a bicajt? :-) Meg létráról beszállni.. XD
Kazes☻22-11-2020 19:41:20 // 23245
Stelvioba befér minden bicaj is! 😆
VKG231!!! (156+75)22-11-2020 19:10:36 // 23244
Ja! Hát ha egyszer ott van modellválaszték?! :(
VKG231!!! (156+75)22-11-2020 19:09:41 // 23243
Inkább széf... :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
488
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?