Forum >> A jövő Alfái
Xixo13-10-2006 00:00:24 // 1992
Sokat nem fényképeztél a kiállításon...
Tedi12-10-2006 23:59:04 // 1991
Van egy rakás, holnap feltolom őket :)
Halesz12-10-2006 23:56:36 // 1990
Mindössze egy GT-t és egyetlen Brerát láttunk 5 nap alatt :(
count M12-10-2006 23:54:33 // 1989
A városban volt egy pár ilyen méretű hirdetés. :)
Viszont az utakon annál kevesebb Alfa gurult... és azok is a tipikus párizsi állapotban (minden sarka leütve).
Shane12-10-2006 23:52:01 // 1988
Halesz12-10-2006 23:51:15 // 1987
Bobby,
itt találsz jópár fotót :)
Attie12-10-2006 23:45:25 // 1986
Olyanom nix :(
Skype van :)
Xixo12-10-2006 23:45:03 // 1985
Akkor várok!! Köszi
Xixo12-10-2006 23:44:38 // 1984
Csak nem!! Elég bután állna ez a morcos orr egy pici kasztnin.
count M12-10-2006 23:43:01 // 1983
Van. A zilletékesekre várunk hogy feltöltsék őket. :)
count M12-10-2006 23:42:27 // 1982
Ja. Ezen kívűl nincs vele semmi baj, de ez nem a Delta utódja, kár volt visszatérni a névhez.
Halesz12-10-2006 23:42:09 // 1981
Reméljük ebbe a hibába nem esik az Alfa a 149-cel...
Xixo12-10-2006 23:41:08 // 1980
Tényleg! Vannak még képeitek valahol??
Halesz12-10-2006 23:40:38 // 1979
Igen, valahogy túl nagyra vették... Mintha egyterű lenne...
Xixo12-10-2006 23:40:10 // 1978
Tényleg már van az is!!!
Az a jó a fócvágenbe, hogy megterveznek egy "formát" és azt adják el
S-M-L-XL méretben!!!! :-)))))
count M12-10-2006 23:39:32 // 1977
Na, akkor már: amiről nem volt még szó (mert kissé OFF, de nem annyira mint az említett Dövú :P :)), a Lancia Delta HPE. Jójó, de mit is mondjak rá... kissé, hmmm... böszme. :)
Halesz12-10-2006 23:38:48 // 1976
Mostanában az ICQ nincs nagyon használatban... MSN?
Halesz12-10-2006 23:38:19 // 1975
Tudod, a Jettát reklámozzák úgy, hogy adja el a garázsát, mert arra az autóra büszkének kell lenni. Hát nemtom, olyan mint egy összenyomott viziemlős...
Attie12-10-2006 23:38:09 // 1974
Na erről akartalak is kérdezni, csak nem voltál online ICQ-n amikor én.
Halesz12-10-2006 23:37:12 // 1973
Nekem elég volt a Daewoo-Chevrolet WTCC tanulmány is :))) Mondjuk az tetszett egy kicsikét :)
count M12-10-2006 23:36:08 // 1972
Azé' azt a neonzöld izét megnézhettük volna, ha már arra járunk. Mondjuk tök felesleges lett volna. :;
Xixo12-10-2006 23:36:01 // 1971
Így nem vágom. Az melyik is a passzát vagy a bora vagy szedán póló???
Sajnos nekem olyan egyformák..... :-))))
Halesz12-10-2006 23:35:04 // 1970
Alfás szűzlányok! A - nem foglalt - férfi cartársaknál lehet jelentkezni áldozatnak az Amore oltárán :))))))))
Halesz12-10-2006 23:33:26 // 1969
De van! A Phateon, vagy mi :))))))))
Az olyan szép, mindennél jobb, nekem inkább az kéne.
Gófos Jani.
Xixo12-10-2006 23:32:52 // 1968
Köszönjük, hogy feláldoztátok magatokat!!! :-))))))))
Xixo12-10-2006 23:31:50 // 1967
Szép lenne, ha azt is koppintanák!!
Nincs is ilyen kaliberü autója a fócvágenéknek!!!
Halesz12-10-2006 23:28:42 // 1966
:) Én máshogy fogalmaznék:
Több mint két éves munkánk fekszik abban, hogy végre ilyen elsőkézből származó tudósítást írhassunk Nektek!!
Attie12-10-2006 23:21:04 // 1965
Azért már az is mekkora kiváltság, hogy beleülhettetek egy 8C-be! :)))
A pórnépnek még ez is utolérhetetlen álom :)
Tedi12-10-2006 22:51:40 // 1963
najó, de most 8C kaliberű autókra gondoltam :)
Xixo12-10-2006 17:38:09 // 1962
Azért az új ibiza seggén visszaköszön a 145-147!! Legalábbis szerintem...
Tedi12-10-2006 14:13:53 // 1961
Ahogy a cikkben is írtuk, kitöltöttük már a lottószelvényt :)
Tedi12-10-2006 14:13:04 // 1960
Ugyanezt eljátszhatnák a Ferrarival, vagy a McLarennel mégsem teszik. Miért pont az alfával tennék meg? Lehet, hogy a Seat akar lenni az WV csoport Alfája, de kurva messze vannak még attól. Azzal meg lesznek elölrébb, hogy koppintanak egy 8C-t, sőt...De még csak koppintani sem tudnak :)
TarP12-10-2006 14:13:02 // 1959
Alig hiányzik hozzá 30-32milló :)
Tedi12-10-2006 14:11:01 // 1958
Mi kell még? 8Cééééééééééééééééééééééééééééé :)))
Egyébként meg ámen :)
TarP12-10-2006 09:14:38 // 1957
Most azért kell imádkozni, hogy ne másolja le senki.
Mert ami ennyire gyönyörű és drága, azt le fogják copy-zni, rákerül valami Maddza, vagy Séjat jel és olcsó lesz és 100000-eket adnak majd el belőle:(
count M11-10-2006 20:43:57 // 1956
A 8C az Alfa üzenete a világnak: igen, megint itt vagyunk, meg tudjuk csinálni, tudunk egy olyan autót készíteni amit a konkurencia nem; és mindenki erre fog vágyni, de mégsem lehet mindenkié. Azért mert csak. A 8C leginkább a 33 Stradale és a TZ2 utóda, vagy inkább örököse.
A 12.5-37 közötti tartományt gondolom a Brera GTA (illetve a különböző motor-variációk a Brerára) fogja "kitölteni".
Ami szerintem fontosabb, hogy bemutatták a Q2-t - és ezzel remélhetőleg elindul egy olyan folyamat, ami az Alfa Romeo-t visszavezeti a tényleg sportos, tényleg egyedi megoldású és szerkezetű autók felé. A szépség ugye nem kérdés, és a Brera-project keretében már a robosztusság és a megbízhatóság is előtérbe került... mi kell még? :)
Tedi11-10-2006 20:13:03 // 1955
Szerintem bűn lett volna ezt az autót 12-20 millióért kínálni. Sokkal nagyobb kuriózum annál, megérdemli, hogy elkérjenek érte 37 milliót.
TarP11-10-2006 10:06:35 // 1954
Igen fura így, hogy a 30-40 millió körüli range-ban 3-4 autója is található a konszernnek (F430, 4200GT, Gransport, 8C) Viszont a sokkal eladhatóbb 13-26 millós rangeet uralják a kis Posche-k, Merci CLK-k SLK-k, BMW Coupe-k, Audi TT-k...
Nem vagyok egy marketinges, de biztos, hogy másképp csináltam volna.
Ugyanakkor a tradíció értékét elfogadom, tudom, hogy megemeli a cég arculatát és a vásárlók orrát is :)
Atásh11-10-2006 09:53:51 // 1953
Az 500-as szériától persze, hogy nem lesz jobb egy autó, de értékesebb igen! Már az is jó arány lenne, ha az 500 vevőből 100 azért venné meg, mert magas műszaki tartalommal felvértezett formatervezési műremeket lát benne, amit mellesleg qrva jó vezetni, s csak 400-an vennék pusztán a kuriózum miatt. Ezt a 400 embert egyrészt nem is izgatná a 8C, ha olcsóbb lenne, másrészt jót röhögnének rajtunk, hogy ár/érték összehasonlításba bonyolódtunk.
Nagyon remélem, hogy a 8C projekt távlati célja éppen az, hogy lehetővé tegye az általad említett rés betöltését új, némileg szerényebb típusokkal. Ehhez viszont meg kellett mutatniuk, hogy mire képesek, ha kompromisszummentesen alkothatnak.
Remélem továbbá, hogy "lefelé" is vannak terveik, mert a jelenlegi tendencia alapján csak egyre távolodok attól, hogy egyszer új Alfát vehessek.
TarP11-10-2006 09:08:37 // 1952
Kéretik nem kutyázni a világ egyik legszebb coupe autóját, mert szijjelvágok itt mindenkit :)
500-as széria engem nem hat meg. Nehogy azért legyen jobb pl egy Spyker, vagy Königsegg, vagy Pagani egy Ferrari-nál, mert a Ferrariból több van.
Nálam az a kérdés, hogy mit nyújt. A 8C, ha lehet hinni a sajtóanyagoknak, tényleg magasabb technikai színvonal, mint a régi 4200GT, ami most kíván megújulni... állítólag 1400kg körüli tömege van, duplakuplungos félautomatája, és 450lovas, valamint a kasztni szénszálas műanyag, ami alapján tényleg csúcs.
De 37 milló egyben azt is jelenti, hogy ilyenünk sem lesz :(
Jelenleg az Alfák árkategóriában lefednek 4,5millótól 12,5millóig egy réteget, majd jön egy 37 millós autó. Ez nem illik a képbe.
A 8C-nek "szeintem" a 12,5 milló és a 26milló (alap Maserati) közötti rést kellett volna betölteni és akkor nem 500darab lett volna a limit, mert a Porsche-nek sem kell limiteken gondolkodni, hadd tudják megvenni minnél többen.
Xixo10-10-2006 11:38:15 // 1951
Úgy látszik a Fiat is átlépett a Stilon és a Grandéval egy nagyon jó irányba kezdett el haladni!!!
Atásh10-10-2006 11:33:00 // 1950
Sztem a Maserati kínálatból a GranSporttal lehetne esetleg összevetni, az meg, ha jól tudom, 33 milla körül van. Ehhez jön még hozzá, hogy a 8C csak egy szűk 500 fős kör kiváltsága lesz, míg a GT Coupe-t és GranSportot évi többezres darabszámban nyomják, főleg az unatkozó amerikaiaknak. Tulajdonképpen népautó :D
Szóval sztem 37 milla baráti. Sőt, ha azt is megnézzük, hogy egy halálgyenge (388 lovas :P) CL500 is kb ennyi, akkor egyre egyértelműbb, hogy a 8C igen jó vétel (lenne).
Whiteskull10-10-2006 11:25:33 // 1949
Nagyon ott van. :)))))
mesa10-10-2006 11:22:13 // 1948
TarP10-10-2006 10:35:47 // 1947
Ha megnézed, hogy egy Maserati 4200 GT 26milló körüli, akkor 37 elég sok...
Atásh10-10-2006 10:22:41 // 1946
Állat!
(Csak kár, hogy nem a gép hangját tették rá.)
Atásh10-10-2006 10:14:27 // 1945
Véletlenül nem csak ez az egy példány lett olcsóbb, mert összenyaldostátok, -fogdostátok, ...? :))
Egyébként szerintem a 37 milla igen baráti egy ilyen csodáért, amit ráadásul több évtizedes várakozás után vetnek a jónép elé.
Leon09-10-2006 22:28:14 // 1944
Xixo09-10-2006 22:20:49 // 1943
Amúgy hogy lehet így képet beszurni a linkhez???
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
522
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?