Forum >> Adok-veszek
Kamile12-08-2007 22:13:36 // 9752
Ahogy leírtam a 9729-ben úgy megmarad a két millám akkor nekem mesélhetnek mást is ;)
Kamile12-08-2007 22:10:16 // 9751
Tudod engem meg az bosszant, hogy voltak gyanús nem korrekt üzletek, pl amiket említettél! És erre itt a jó lehetőség ami 100%-os és hiába mert az emberek 90%-a szkeptikus, de nem baj mert megtalálom azt a 10-et :)
Amúgy tutira mondom ez nem az a szexárdi féle dolog!
Egyrészt mert most raktálk őssze (szóval nem hallhattad EZT másfél éve) az ügyvédek volt vámosok volt adóhivatalosok egy volt rendőrkapitány, 7 góré van, tudják a dolgukat értenek hozzá és komolyan mondom, hogy 22.én érdemes lenne meghalgatni.
Amúgy tutira mondom ez nem az a szexárdi féle dolog!
Egyrészt mert most raktálk őssze (szóval nem hallhattad EZT másfél éve) az ügyvédek volt vámosok volt adóhivatalosok egy volt rendőrkapitány, 7 góré van, tudják a dolgukat értenek hozzá és komolyan mondom, hogy 22.én érdemes lenne meghalgatni.
ribipeti12-08-2007 22:09:10 // 9750
Ezt is már kitapasztaltam: mikor elindultál, nem vártad meg, míg fetölt a szivattyú. A fékezésekkori visszaváltásokkal leesik a nyomás valszeg és azt nem tudja újra felépíteni. Mindegy most milyen. A lényeg úgyis az, hogy majd jó legyen. :))))
Csöri12-08-2007 22:05:32 // 9749
Nekem melegen is csinálta sőt kanyarokban vagy fékezéskor is kivillant a lámpa. Lehet, hogy olajszint próbléma is van ott. Na de majd telefon leügyezzük.
ribipeti12-08-2007 21:55:58 // 9748
Ha bemelegszik a motortér és azzal együtt a selespeed hidraulika olaj azután már szokott váltani. Szóval a szivattyú a gyanúsított részemről is.
Csöri12-08-2007 21:49:57 // 9747
Annak örülök.:))
Csöri12-08-2007 21:48:45 // 9746
Tegnap amúgy megpróbáltam és nálam is csinálta azt, hogy 2.-ból nem akar 3.-ba kapcsolni. Ilyenkor csipog meg villog a váltószimbolum. Szerintem szivattyús lesz.
ribipeti12-08-2007 21:35:22 // 9745
De ha sikerül, akkor egy szép eredménnyel leszel/leszünk gazdagabbak. :)
ribipeti12-08-2007 21:34:22 // 9744
Nagyon pöpec, teljesen frankó lett. Mint az új 5ezer km-es kocsik általában. :)))
A németekkel holnap találkozom, aztán postán feladom azt a selespeed szivattyút is. Vagy max elviszem. Még nem tudom.
A németekkel holnap találkozom, aztán postán feladom azt a selespeed szivattyút is. Vagy max elviszem. Még nem tudom.
Erhard 242 (Pure Energy)12-08-2007 21:28:44 // 9743
Ugye :)
Mike.12-08-2007 21:25:43 // 9742
Szerintem is kicsit gyanús ez a dolog.
Én már felnőttem és nem hiszek a mesékben! :-)))
Én már felnőttem és nem hiszek a mesékben! :-)))
Erhard 242 (Pure Energy)12-08-2007 21:23:34 // 9741
az sem nem rossz :))
Csöri12-08-2007 21:21:49 // 9740
A váltó az a szép feladat.:))
Erhard 242 (Pure Energy)12-08-2007 21:19:32 // 9739
szép feladat az :))
Csöri12-08-2007 21:05:59 // 9738
Milyen lett a 147?
ribipeti12-08-2007 21:01:48 // 9737
Hát meg, mert leadtam a kocsit Csörinél, és most nem hajtom. :)))))))))
De várhatóan meg fog. Illetve addig küzdök, amíg ki nem nyírom a futóműzajokat. :))
De várhatóan meg fog. Illetve addig küzdök, amíg ki nem nyírom a futóműzajokat. :))
Erhard 242 (Pure Energy)12-08-2007 20:40:24 // 9736
Köszi de nincs rá időm, dolgozni kell :))
Különben meg ismerem a sztorit már bemutatták...kezdődött a csináljunk céget Szlovákiában, aztén csinéljunk céget az USA-ban, utána jött a tartósbérlet stb....
Szerintem senki nem ért egyett a regadóval sem meg sok minden mással...de az más fórum
Kopogás megszünt neked?
Különben meg ismerem a sztorit már bemutatták...kezdődött a csináljunk céget Szlovákiában, aztén csinéljunk céget az USA-ban, utána jött a tartósbérlet stb....
Szerintem senki nem ért egyett a regadóval sem meg sok minden mással...de az más fórum
Kopogás megszünt neked?
ribipeti12-08-2007 20:31:59 // 9735
erhard,
akkor javaslom, menj el te is erre a 22-ei talira, hogy ott kapj választ a kérdéseidre.
Amúgy én nem tartom korrektnek állambácsi hozzáállását. Amíg ilyen pénzlenyúlós a hozzáállás föntről, addig nem szívesen fizetek pénzt azért, amit nem tartok jogosnak. Értsd itt a regadó igazságtalanságát.
akkor javaslom, menj el te is erre a 22-ei talira, hogy ott kapj választ a kérdéseidre.
Amúgy én nem tartom korrektnek állambácsi hozzáállását. Amíg ilyen pénzlenyúlós a hozzáállás föntről, addig nem szívesen fizetek pénzt azért, amit nem tartok jogosnak. Értsd itt a regadó igazságtalanságát.
András bácsi12-08-2007 20:15:31 // 9734
Nme, még a régi.
Erhard 242 (Pure Energy)12-08-2007 16:15:35 // 9733
Sajnos szerintem egyről beszélünk, de tényleg járd körbe a dolgot én már megtettem, nem azért írom, mert éppen bal lábbal keltem fel...
Szerinted ha nálunk nyugatra ezt levédték törvényekkel, akkor nálunk nem fogják? Szerinted állam bácsi el akar esni évi több milliárd regadóról?
S nem a többieket akarom félre vezetni, csak megosztani a tapasztalatokat, de mielőtt valamit el kezdesz ajánlani járd körbe rendesen...
Szerinted ha nálunk nyugatra ezt levédték törvényekkel, akkor nálunk nem fogják? Szerinted állam bácsi el akar esni évi több milliárd regadóról?
S nem a többieket akarom félre vezetni, csak megosztani a tapasztalatokat, de mielőtt valamit el kezdesz ajánlani járd körbe rendesen...
Kamile12-08-2007 15:23:06 // 9732
Kérlek, itt a többiek félrevezetésének elkerülése végett tisztázzuk le, hogy mi nem egyről beszélünk!
Amit te mondasz az a szexárdi dolgot én nem ismerem, nem tudom mit és hogyan csináltak de itt szó sincs 1000euróról és havi 100 eurós biztosításról!!!
Útadórol nem tudok, de holnap de. feltelefonálok a központba (ami pesten van) és megkérdezem!
Amit te mondasz az a szexárdi dolgot én nem ismerem, nem tudom mit és hogyan csináltak de itt szó sincs 1000euróról és havi 100 eurós biztosításról!!!
Útadórol nem tudok, de holnap de. feltelefonálok a központba (ami pesten van) és megkérdezem!
GEORGE12-08-2007 15:22:04 // 9731
Azért nem árt alaposan körbejárni a dolgokat.
Nekem ennek nagyon olyan szaga van, hogy át leszel Qrva........
Fontold meg nagyon, sorra dölnek be az ehhez hasonló ajánlatokkal előrukkoló cégek.....
Nekem ennek nagyon olyan szaga van, hogy át leszel Qrva........
Fontold meg nagyon, sorra dölnek be az ehhez hasonló ajánlatokkal előrukkoló cégek.....
Erhard 242 (Pure Energy)12-08-2007 13:59:46 // 9730
látom az a szexárdi cég téged is nagyon beindított :)))
Erhard 242 (Pure Energy)12-08-2007 13:58:47 // 9729
jah akkor azt is olvastad, hogy akkor kapod meg a nagy kedvezményt, ha min 50% az önrész ugye?
aztán hozzáadod a havi 100 euró biztosítást, plusz átvételkor ki kell menned és 1000 eurót lerakni az asztalra, plusz 60 hónap után maradványértéken meg lehet venni az autót...jah és tévedtem az útadóban, mert nem be fogják vezetni, ha nem már rajta vannak...
aztán hozzáadod a havi 100 euró biztosítást, plusz átvételkor ki kell menned és 1000 eurót lerakni az asztalra, plusz 60 hónap után maradványértéken meg lehet venni az autót...jah és tévedtem az útadóban, mert nem be fogják vezetni, ha nem már rajta vannak...
Kamile12-08-2007 13:27:36 // 9728
Egyben igazad van, ha nagyobb értékű az autő akkor többet meg tudsz spórolni, pl egy 1éves OFF A6-os ON ami itthon 13milió azt kintről azzal a felszereléssel és motorral meg lehet úszni 10-esből regdíj nélkül ami még +1milkó! A csórók, mint én is nem tudják zsebből kicsengetni ahogy itt a tagok 90%-a sem! Ha lehet választani akkor nem szeretnék 30%-os kamatokat fizetni itthon hitelre felvett kocsira.
Az én példám: 159 1.9m-et szeretnék, itthon 5,5 kint 17000euró, hoppá az csak 4 milla, belevágok ebbe a németes dologba és az 5 év alatt kerül nekem kb 4,7-be!!!
Ithon 5,5 + 30-40%-os éves kamat! tehát ha felvennék 3,5-őt akkor 4,5 lenne a hitel(akkor még keveset mondtam).
Következményképp itthon a 2milla kp-m elveszne!!!! mert kintről 4,7 egybe itthon csak a maradék hitel 4,5 :) (amit be sem tudnák vállalni még 5 évre sem!)
Az én példám: 159 1.9m-et szeretnék, itthon 5,5 kint 17000euró, hoppá az csak 4 milla, belevágok ebbe a németes dologba és az 5 év alatt kerül nekem kb 4,7-be!!!
Ithon 5,5 + 30-40%-os éves kamat! tehát ha felvennék 3,5-őt akkor 4,5 lenne a hitel(akkor még keveset mondtam).
Következményképp itthon a 2milla kp-m elveszne!!!! mert kintről 4,7 egybe itthon csak a maradék hitel 4,5 :) (amit be sem tudnák vállalni még 5 évre sem!)
Erhard 242 (Pure Energy)12-08-2007 11:54:54 // 9727
ezzel az "üggyel" már találkoztam másfél éve :)))
kezd hasonlítani az "ingyéautó"-hoz.... :)))
sőt még a táblázatom is meg van hozzá, amin lehet ezeket az autókat rendelni amiből ponnt az jött le, hogy ha 10-15millás autót fizetsz be akkor nyersz vmit pénzben, de az 5millás autó szarabb áron jön ki :)))
kezd hasonlítani az "ingyéautó"-hoz.... :)))
sőt még a táblázatom is meg van hozzá, amin lehet ezeket az autókat rendelni amiből ponnt az jött le, hogy ha 10-15millás autót fizetsz be akkor nyersz vmit pénzben, de az 5millás autó szarabb áron jön ki :)))
Speed12-08-2007 11:53:58 // 9726
Ez teljesen midegy. Mármint a tipus/évjárat. Ehhez még jön 350 korona műszaki vizsga. Nekem az adóm 334 korona negyed évre, a biztosítás 1850 korona fél évrre. Ha nem sport autónak számítana, akkor 600 lenne a fél éves biztosítása.
Kamile12-08-2007 11:29:06 // 9725
1. az autót bérled ,nincs korlátozás a bérlésre Magyarországon!!!! Ügyvéddel kértek állásfoglalást a választ felolvasták az egyik tájékoztatón!
2. a biztosítókat versenyeztették és lásd mivel flottát üzemeltet a német cég kedvezőbb ajánlatot kaptak kint mint nálunk!
3.betolhatod egy német kereskedésbe , ha nem tropa az autó a maradvány érték többszörösét is megkaphatod!!!!!
v. behozod és ha még lesz regadó kifizeted ,/ami elhanyagolható összeg lesz!/ minimális az eséje ,hogy az UNIO engedi még aregadót! v. tovább bérled jelképes 1 euróért!!
4.nincs nálunk ilyen törvény! sok mindent akarnak! a tényekkel kel foglalkozni
azt is akarják,hogy 160 km/h-nál gyorsabban száguldó autót ne gyártsanak!!!!!!!!!!! :D
5.BÉRLED az autót ! /vedd meg kp-re azt hogy magyarázod meg ???????????????/
A lényeg 22.én megyek fel ez ügyben pestre találkozhatnánk! Ott lesz a kollégám is aki vágja az egészet és a cég vezetői! Bármilyen kérdésre megkapod a válaszod!
2. a biztosítókat versenyeztették és lásd mivel flottát üzemeltet a német cég kedvezőbb ajánlatot kaptak kint mint nálunk!
3.betolhatod egy német kereskedésbe , ha nem tropa az autó a maradvány érték többszörösét is megkaphatod!!!!!
v. behozod és ha még lesz regadó kifizeted ,/ami elhanyagolható összeg lesz!/ minimális az eséje ,hogy az UNIO engedi még aregadót! v. tovább bérled jelképes 1 euróért!!
4.nincs nálunk ilyen törvény! sok mindent akarnak! a tényekkel kel foglalkozni
azt is akarják,hogy 160 km/h-nál gyorsabban száguldó autót ne gyártsanak!!!!!!!!!!! :D
5.BÉRLED az autót ! /vedd meg kp-re azt hogy magyarázod meg ???????????????/
A lényeg 22.én megyek fel ez ügyben pestre találkozhatnánk! Ott lesz a kollégám is aki vágja az egészet és a cég vezetői! Bármilyen kérdésre megkapod a válaszod!
Wickey12-08-2007 11:06:25 // 9724
Ha igen, megyek egy kupac cuccért :-)
Wickey12-08-2007 11:05:49 // 9723
csumi. Faceliftes a belseje?
András bácsi12-08-2007 09:02:22 // 9722
Vettem egy 156 SW-t olajkályhát bontásra. A motor-váltó kivételével a maradék cuccokra zömmel nincs szükségem, ha valakinek igénye volna, szóljon. (A kaszni Qka. )
Wickey12-08-2007 08:53:47 // 9721
én a Hertz-től béreltem német rendszámú autót, egy büdös szót nem szólt a rebiszes amikor elkapott az M1-M7 közös szakaszán a rendszámra. Pedig aztán semmilyen papírt nem tudtam a kezébe adni a német Briefen kívül (aki látott már olyat: kábé úgy néz ki mint egy szelet vécépapír :DD)
Erhard 242 (Pure Energy)12-08-2007 08:05:13 // 9720
nényány buktató csak van...
1.
Miszerint van egy olyan törvény magyarországon, hogy magyar állampolgár 30napnál tovább külföldi rendszámú autót nem vezethet...
2.
Németeknél egy dolog nagyon drága azaz a biztosítás. Ahány lóerő annyi euró havonta..könnyű kiszámolni az én kis 115lóerős paripám havi 115 euró, az évente 350000ft...
3.
amiről Te beszélsz az a tartós bérlet...a végén mt csinálsz az autóval, ha megveszed kinek adsz el agy német rendszámos autót?
4.
Németországban ponnt ezek a dolgok miatt már réges régen hozztak egy törvényt, hogy a külföldi rendszámos autóknak külön útadót kell fizetni (nem keveset), ha x-időt kinnt tartózkodnak...ezt akarják most itt is bevezetni!!!
5.
Ha nem tartós bérletben hozod be, ha nem kinnti céggel takarózol akkor arra is van egy törvény, oda kell az adót fizetni ahol egy évben több, mint 183 napot tartózkodsz, de persze ha itthon van bejelentett állásod magyarázd meg nekik... ha meg nincs bejelentett állásod, akkor meg a "pech"-nek magyarázd meg mit miből vettél....
1.
Miszerint van egy olyan törvény magyarországon, hogy magyar állampolgár 30napnál tovább külföldi rendszámú autót nem vezethet...
2.
Németeknél egy dolog nagyon drága azaz a biztosítás. Ahány lóerő annyi euró havonta..könnyű kiszámolni az én kis 115lóerős paripám havi 115 euró, az évente 350000ft...
3.
amiről Te beszélsz az a tartós bérlet...a végén mt csinálsz az autóval, ha megveszed kinek adsz el agy német rendszámos autót?
4.
Németországban ponnt ezek a dolgok miatt már réges régen hozztak egy törvényt, hogy a külföldi rendszámos autóknak külön útadót kell fizetni (nem keveset), ha x-időt kinnt tartózkodnak...ezt akarják most itt is bevezetni!!!
5.
Ha nem tartós bérletben hozod be, ha nem kinnti céggel takarózol akkor arra is van egy törvény, oda kell az adót fizetni ahol egy évben több, mint 183 napot tartózkodsz, de persze ha itthon van bejelentett állásod magyarázd meg nekik... ha meg nincs bejelentett állásod, akkor meg a "pech"-nek magyarázd meg mit miből vettél....
ribipeti12-08-2007 07:36:22 // 9719
És ez motortól-évjárattól függetlenül ugyanannyi? Nálatrok valahogy értik, hogy "sok kicsi sokra megy". Nálunk erre még várni kell.
Kamile12-08-2007 06:49:11 // 9718
Igazából ott mész "bérelt" autóval ahol akarsz! Sóval ilyen módon nincsenek határok.
Cs.Alfa11-08-2007 21:25:21 // 9717
Szia!
Nem csesznek meg itthon a német rendszámért?
Nem csesznek meg itthon a német rendszámért?
Speed11-08-2007 18:40:23 // 9716
Nálunk, ha németektől hozom át a gépet 2500 korona a regdíj, ami kb 69 ezer forint. Azért tényleg felháborító ami otthon megy.
Kamile11-08-2007 18:25:12 // 9715
Sziasztok!
Szomorúan olvasom ezt a cikket, hát ha így kellene GT-hez jutnom akkor soha nem lenne!!! Hogy én valaha is több mint két millát fizessek a kormánynak HÁT NEM!
MEGVAN A KISKAPU!
Tehát akkor ismételés az anyám tudása:
Germán fivéreinknél sincs hiány a 3.2-es GT-ből. Egy árban és futásteljesítményben hasonlót kerestem, mint a svájci kollegája, sikerült is találni egyet. 2004 októberi, 56.000 km van benne és 18000 Euróért (4.500.000 Ft) az enyém.
A költségek tételesen a következők:
Regadó: 1.934.890 Ft
A környezetvédelmi igazolólap vagy plakett kiadásának díja: 1.180 Ft
Mérés: 5.730 Ft
Integrált műszaki vizsga: 7.200 Ft
Műszaki adatlap kiadása: 1.190 Ft
Érvényesítő címke kiadási díja: 420 Ft
Átírás eljárási díja: 12.000 Ft
Vagyonosodási illeték: 79.475 Ft
Ideiglenes rendszám kiadása: 10.000 Ft
Állandó, normál rendszám kiadása: 6.500 Ft
Ideiglenes forgalmi engedély kiadása: 2.360 Ft
Állandó forgalmi engedély kiadása: 6.000 Ft
Jármű törzskönyv kiadása: 6.000 Ft
Összesen: 2.072.945 Ft
Az autó vételárával együtt: 6.572.945 Ft
Nézzük mit is lehet tenni:
Magyar cég segítt a behozatalban (bővebben emailban válaszolok).
Német partner megkeresi a kért modelt az általunk kalibrált motorral, színnel, felszereltséggel...
Németországban fizetjük a biztosítást (kb annyi mint ithon a drágábbak).
Német rendszám marad a kocsin.
A német partnerhez van bejegyezve az autó és mi "béreljük" avagy úgy nézne ki mint itthon a szolgálati autónk, csak nem kell menetlevelet írni.
Akinek nincs sok pénze: Az autót 20-30%-befizetésével el lehet hozni és 3-5 évig lehet törleszteni, sokkal jobb feltételekkel mint itthon! NINCS kamat , csak kezelési költség!!!!! ami 0,27-0,32 % /hó!!!!!! Ugye nem kell mondanom, hogy itthon 16%-40% éves kamatok vannak!
Akinek sok pénze van: Megvásárolja kint az autót 98%-ért és a maradék 2%-ot törleszti 5 évig :)
Cégautóként nem kell fizetni áfát!
A lejáratkor (3 vagy 5 év múlva) 5-8%-os maradványértékért kiváltod az autót és eldöntheted, hogy kint németországban adod el, vagy behozod és magyarra iratod a kocsidat! 5 év mulva nem lesz vagy az autó árának pár%-a lessz a regadó (ha úgy fogják hívni egyáltalán).
Németországban az átírási költségek, új rendszám és az éves lóerő adó van amit ugyan úgy meg kell fizetnünk mit ha ott cserélne gazdát. Ez egy normál autónál 400 euró körül van.
Tehát Magyarországon fizetendők:
A költségek tételesen a következők:
Regadó: 0 Ft
A környezetvédelmi igazolólap vagy plakett kiadásának díja: 0 Ft
Mérés: 0 Ft
Integrált műszaki vizsga: 0 Ft
Műszaki adatlap kiadása: 0 Ft
Érvényesítő címke kiadási díja: 0Ft
Átírás eljárási díja: 0 Ft
Vagyonosodási illeték: 0 Ft
Ideiglenes rendszám kiadása: 0 Ft
Állandó, normál rendszám kiadása: 0 Ft
Ideiglenes forgalmi engedély kiadása: 0 Ft
Állandó forgalmi engedély kiadása: 0 Ft
Jármű törzskönyv kiadása: 0 Ft
Összesen: 0 Ft
Egy dolog van mo-n amit kell fizetni az pedig a CASCO az Alianznál ami egy átlag kocsinál 7-8ezer forint!
Az autó vételárával együtt: önerő 20% hitel 80% a végén 5% kiváltási díj
Itthon ha hitelre veszed az autó 140-150%-ba kerül%
Ha kintről hozod be és magyarosítod akkor meg a regdíj órjási!
Bárkinek bármilyen kérdése van vegye fel velem a kapcsolatot, eléréseim az adatlapomon! Vagy közvetlenül: sales@komlosi.hu
Most Aug 20.-án jön egy kamionnyi autó, tehát aki nem hiszi annak meg is tudom mutatni, hogy egy működő dologról van szó!
Leszögezem! Ez teljesen korrekt eljárás, nincs buktató!
Szomorúan olvasom ezt a cikket, hát ha így kellene GT-hez jutnom akkor soha nem lenne!!! Hogy én valaha is több mint két millát fizessek a kormánynak HÁT NEM!
MEGVAN A KISKAPU!
Tehát akkor ismételés az anyám tudása:
Germán fivéreinknél sincs hiány a 3.2-es GT-ből. Egy árban és futásteljesítményben hasonlót kerestem, mint a svájci kollegája, sikerült is találni egyet. 2004 októberi, 56.000 km van benne és 18000 Euróért (4.500.000 Ft) az enyém.
A költségek tételesen a következők:
Regadó: 1.934.890 Ft
A környezetvédelmi igazolólap vagy plakett kiadásának díja: 1.180 Ft
Mérés: 5.730 Ft
Integrált műszaki vizsga: 7.200 Ft
Műszaki adatlap kiadása: 1.190 Ft
Érvényesítő címke kiadási díja: 420 Ft
Átírás eljárási díja: 12.000 Ft
Vagyonosodási illeték: 79.475 Ft
Ideiglenes rendszám kiadása: 10.000 Ft
Állandó, normál rendszám kiadása: 6.500 Ft
Ideiglenes forgalmi engedély kiadása: 2.360 Ft
Állandó forgalmi engedély kiadása: 6.000 Ft
Jármű törzskönyv kiadása: 6.000 Ft
Összesen: 2.072.945 Ft
Az autó vételárával együtt: 6.572.945 Ft
Nézzük mit is lehet tenni:
Magyar cég segítt a behozatalban (bővebben emailban válaszolok).
Német partner megkeresi a kért modelt az általunk kalibrált motorral, színnel, felszereltséggel...
Németországban fizetjük a biztosítást (kb annyi mint ithon a drágábbak).
Német rendszám marad a kocsin.
A német partnerhez van bejegyezve az autó és mi "béreljük" avagy úgy nézne ki mint itthon a szolgálati autónk, csak nem kell menetlevelet írni.
Akinek nincs sok pénze: Az autót 20-30%-befizetésével el lehet hozni és 3-5 évig lehet törleszteni, sokkal jobb feltételekkel mint itthon! NINCS kamat , csak kezelési költség!!!!! ami 0,27-0,32 % /hó!!!!!! Ugye nem kell mondanom, hogy itthon 16%-40% éves kamatok vannak!
Akinek sok pénze van: Megvásárolja kint az autót 98%-ért és a maradék 2%-ot törleszti 5 évig :)
Cégautóként nem kell fizetni áfát!
A lejáratkor (3 vagy 5 év múlva) 5-8%-os maradványértékért kiváltod az autót és eldöntheted, hogy kint németországban adod el, vagy behozod és magyarra iratod a kocsidat! 5 év mulva nem lesz vagy az autó árának pár%-a lessz a regadó (ha úgy fogják hívni egyáltalán).
Németországban az átírási költségek, új rendszám és az éves lóerő adó van amit ugyan úgy meg kell fizetnünk mit ha ott cserélne gazdát. Ez egy normál autónál 400 euró körül van.
Tehát Magyarországon fizetendők:
A költségek tételesen a következők:
Regadó: 0 Ft
A környezetvédelmi igazolólap vagy plakett kiadásának díja: 0 Ft
Mérés: 0 Ft
Integrált műszaki vizsga: 0 Ft
Műszaki adatlap kiadása: 0 Ft
Érvényesítő címke kiadási díja: 0Ft
Átírás eljárási díja: 0 Ft
Vagyonosodási illeték: 0 Ft
Ideiglenes rendszám kiadása: 0 Ft
Állandó, normál rendszám kiadása: 0 Ft
Ideiglenes forgalmi engedély kiadása: 0 Ft
Állandó forgalmi engedély kiadása: 0 Ft
Jármű törzskönyv kiadása: 0 Ft
Összesen: 0 Ft
Egy dolog van mo-n amit kell fizetni az pedig a CASCO az Alianznál ami egy átlag kocsinál 7-8ezer forint!
Az autó vételárával együtt: önerő 20% hitel 80% a végén 5% kiváltási díj
Itthon ha hitelre veszed az autó 140-150%-ba kerül%
Ha kintről hozod be és magyarosítod akkor meg a regdíj órjási!
Bárkinek bármilyen kérdése van vegye fel velem a kapcsolatot, eléréseim az adatlapomon! Vagy közvetlenül: sales@komlosi.hu
Most Aug 20.-án jön egy kamionnyi autó, tehát aki nem hiszi annak meg is tudom mutatni, hogy egy működő dologról van szó!
Leszögezem! Ez teljesen korrekt eljárás, nincs buktató!
GEORGE11-08-2007 18:20:59 // 9714
Az Alfákhoz nálunk sem kapni szinte semmilyen spoilert....szükös a kinálat e téren nálunk is.
Speed11-08-2007 18:20:56 // 9713
Nem a tuning a gond, hanem az Alfa. Nem igazán népszerű itt. A gyorsulásról meg nem tudok. Ahhoz elég halvérüek. Néha egy-két fiatal próbálkozik velem, de ennyi. Viszonta Sturup racewayre bármikor be lehet menni ha nincs rendezvény.
Tedi11-08-2007 18:17:18 // 9712
A svédeket ennyire hidegen hagyja az autótuning? Akkor ott nincsenek mindenféle cicavágenek, meg éjszakai illegális gyorsulás sem? :)
Speed11-08-2007 18:11:06 // 9711
A másik lehetőség ha át kompzok némethonba, 2000 koronáért, ami magyar Forintban 55 ezer.
Speed11-08-2007 18:08:31 // 9710
Csak hogy itt nincs nagyon ojjan. Szinte semmi nincs itt ami tuning. Minden Dániából jön be, de csak a hídpénz 500 korona.
Speed11-08-2007 18:07:14 // 9709
Tudom, mi ez. :) Azért keresek.
Jata11-08-2007 17:58:37 // 9708
Bármellik tuningbótba kapsz ojat!
Gábor(figi75)11-08-2007 17:55:31 // 9707
Koptató!:-)
Speed11-08-2007 17:53:11 // 9706
Tedi10-08-2007 22:11:22 // 9705
Köszi :)
És a javítást is köszi, azonnal javítom!
És a javítást is köszi, azonnal javítom!
csocsi10-08-2007 22:03:13 // 9704
Nekem is ezt mondták menet közben.
KORYY10-08-2007 21:56:11 // 9703
akkor a gtv6 biztosan nem olyan, tehát többe is kerül :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
569
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?