Forum >> 145-146
Kazes☻02-09-2015 21:11:16 // 137016
Csere??? Nem javítható?
misike7602-09-2015 20:53:32 // 137015
Hazahozott. Generátor csere lesz.
Xixo02-09-2015 19:29:28 // 137014
Hazavisz, engem egy kisebb használt is hazahozott!
Xixo02-09-2015 19:28:47 // 137013
A melegedésre visszatérve az a fura, mintha régebben nem csinálta volna ezt. De lehet, hogy csak nem emlékszem rá? :) Fene se tudja...
De ahogy látom akkor ez nem egyedi eset!?
De ahogy látom akkor ez nem egyedi eset!?
misike7602-09-2015 13:43:09 // 137012
Köszi, nekem is így rémlett. Veszek egyet a Tescoban, bedobjuk, aztán hátha elvisz hazáig.
WarbiRunner (Gyuri)02-09-2015 13:20:30 // 137011
Xixo02-09-2015 13:00:22 // 137010
Én olyan 40km-t elmentem egy másik akksival, fogyasztók nélkül.
Csavarok passz.
Csavarok passz.
misike7602-09-2015 10:19:22 // 137009
Sziasztok! Már megint segítség kellene. Reggel, menet közben bevillant a töltés lámpa, de pont kiértem lakott területről, lehetett hajtani és akkor nem világított. Mentem vagy 30km-t a köv. faluig, elvettem a gázt, fordulat vissza esett 1600 körülre és akkor megint világított. Aztán kigyulladt az abs, kézifék, bizt.öv stb. minden. Lehuzódtam, leálltam rátettem a gyújtást, diszkréten kattogott valami csöppet, indítottam, de semmi
Gondolom a generátor adta meg magát, meg a végére az aksi is😊.
Most kaptam egy olyan tippet, hogy egy jó aksi hazavinné az autót. Szerintetek is? És mekkora, milyen (jobbos, balos) kell bele? És mekkora kulcsok a cseréhez? Asszem a saruhoz 10es, de nem tudom a lefogatása milyen. Az autó most tőlem 50kmre van, nem tudok kiszaladni megnézni😊
Ja, 146 jtd- ről van szó.
Gondolom a generátor adta meg magát, meg a végére az aksi is😊.
Most kaptam egy olyan tippet, hogy egy jó aksi hazavinné az autót. Szerintetek is? És mekkora, milyen (jobbos, balos) kell bele? És mekkora kulcsok a cseréhez? Asszem a saruhoz 10es, de nem tudom a lefogatása milyen. Az autó most tőlem 50kmre van, nem tudok kiszaladni megnézni😊
Ja, 146 jtd- ről van szó.
AngeloDivina02-09-2015 09:31:47 // 137008
1.4 TS is ilyen...dugóban felmegy, kapcsol a venti...utána a menetszél visszahűti
gubaadam8601-09-2015 16:52:24 // 137007
Nekem ez a lentebbi, tényleg pár mm-es ingadozás van, de nagyon nem ijesztő. Ez a jelenség is főleg dugóban van, ha ömlik a kocsi elejére a meleg a CDTi Vivaróból meg az E39-ből... :)
Kau01-09-2015 16:30:05 // 137006
Nekem mindegy, hogy hegymenet kettesben, vagy araszolás 36 fokban. A hőfok stabil 89 fok. Nem ingadozik sehova. Gondolom, ha jó a termosztát, ennek így kell működnie. De, ha nem forralja a vizet és visszahűl üzemi hőfokra, az szerintem nem gond.
Csak majd érdemes lesz figyelni rá, főleg télen. Ha nem fogja elérni az üzemi hőfokot, érdemes lesz kicseréltetni.
Csak majd érdemes lesz figyelni rá, főleg télen. Ha nem fogja elérni az üzemi hőfokot, érdemes lesz kicseréltetni.
gubaadam8601-09-2015 14:47:14 // 137005
Ilyen amikor eldöntöm, hogy "na most fölveszem a külső hőmérséklet nagyon meleg - motor nagyon hideg és régóta áll kombinációból adódó indítási problémát.". Felejtsd el, ilyenkor tökély.
https://www.youtube.com/watch?v=gSXmneEyQwk&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=gSXmneEyQwk&feature=youtu.be
gubaadam8601-09-2015 13:45:16 // 137004
1.6 TS-nél is, folyamatosan 90 fölött van 2 mm-el, venti kapcsol, alámegy 2 mm-el, venti kikapcsol, fölé megy 2mm-el... :D De ezt csak araszolós tempónál.
Kazes☻01-09-2015 00:41:25 // 137003
Ja-ja... városban is... araszolósan
Xixo01-09-2015 00:17:48 // 137002
Olyan másnál is van, hogy ilyen nagy melegben magasabb fordulaton vagy hegynek felfelé felmegy a víz a 90fok feletti pálcikáig és csak a terhelés után hűl vissza látványosan?
Tovább nem megy soha, talán picit visszább is esik, de nem sokkal. Venti kapcsol, víz van. Jtd.
Tovább nem megy soha, talán picit visszább is esik, de nem sokkal. Venti kapcsol, víz van. Jtd.
Kau29-08-2015 17:39:54 // 136999
Kau29-08-2015 17:39:10 // 136998
Jön a K! :)
Kau29-08-2015 17:38:56 // 136997
Hát, igen. Elég szerencsétlen eset :(
SuPe29-08-2015 17:11:36 // 136996
Az eladó mondta is....azért bíztam benne hogy 500 km után azért nem hagy cserben.(Elvileg még volt hátra 10.000km a csereperiódusig). De a szivattyú meg adta magát.
gubaadam8629-08-2015 15:50:21 // 136995
De akkor ez nem ugyanaz lesz. Na majd megnézem. Ha passzol a Tiéddel, szivesen Neked adom. :)
Kazes☻29-08-2015 15:16:49 // 136994
Én 1.9 TD vagyok. :)
Kau29-08-2015 15:14:52 // 136993
Én is rendeltem, mikor megvettem az Alfát 13 éve :)))
1 órán át kereste a szerelő, h hol lehet. Aztán megtudtam márkaszervizből, h a 99 utáni Alfákban gyárilag nincs, hanem a tankban van szűrő. Utólagosan aki akar, az építhet bele :)
Mondom jó, h lehet kapni alváz és motorszám alapján, katalógusból :)
1 órán át kereste a szerelő, h hol lehet. Aztán megtudtam márkaszervizből, h a 99 utáni Alfákban gyárilag nincs, hanem a tankban van szűrő. Utólagosan aki akar, az építhet bele :)
Mondom jó, h lehet kapni alváz és motorszám alapján, katalógusból :)
gubaadam8629-08-2015 15:13:55 // 136992
145, de nem innen rendeltem, hanem alvazszam alapján hozattam.
Piritu - 1.000.00029-08-2015 14:35:37 // 136991
"Alfa Romeo CF2 8V, 10V, 145, 146, 147, 156, 166" a tied ilyen?
gubaadam8629-08-2015 14:14:16 // 136990
Elvesztettem a fonalat... :D Tehát a 145 1.6 TS-ben van? :D
Kazes☻29-08-2015 13:59:14 // 136989
Van ilye'...! Én nemrég cseréltem. :)
gubaadam8629-08-2015 12:21:44 // 136988
Háde' alváz meg motorkód alapján rendeltem. :D Akkor ha valakinek kell, szóljon, sok hasznát én nem veszem.
gubaadam8629-08-2015 12:19:36 // 136987
:D ?
http://albaalkatresz.hu/szurok-uzemanyagszuro-c-2_3_293_2588.html
http://albaalkatresz.hu/szurok-uzemanyagszuro-c-2_3_293_2588.html
Kazes☻29-08-2015 10:58:36 // 136986
A dízelbe kell, ez az. :)
gubaadam8629-08-2015 09:30:07 // 136985
:D ?
http://albaalkatresz.hu/szurok-uzemanyagszuro-c-2_3_293_2588.html
http://albaalkatresz.hu/szurok-uzemanyagszuro-c-2_3_293_2588.html
Kau29-08-2015 08:56:16 // 136984
Gyárilag nincs külön üzemanyagszűrő a kocsidban.
gubaadam8628-08-2015 22:06:41 // 136983
Elég drága buli. Bontott nem jó? Vannak gyönyörűek, amiket elég tisztíttatni. :)
AngeloDivina28-08-2015 20:34:34 // 136982
Sziasztok! Tudtok ajánlani kárpitost Budapesten ülés felújításra? Szivacs+kárpit csere. Köszi!
V.Tomi.145-146 🍀28-08-2015 19:20:26 // 136981
Sziasztok! Ma olyan gondom lett hogy rá rakom a gyújtást és az üzemanyag visszajelzőnkivül minden el alszik egy másodperc alatt és nemtudok inditani sem, néztem a biztosítékokat de semmi. Nem tudom hol keresem a gondot. Hozzá kell tennem épp rakom össze, a műszerfal ki lett szedve mert klimás lesz, reggel még elindult, késöbb már nem, egyregondolokmikor másodszor akartam inditani nem raktam vissza véletlenül a kilométer visszajelző táblát, mert még összerakás alatt van...2.0 turbo diesel. Segíséget kérnék. Köszi előre is.
gubaadam8628-08-2015 14:20:35 // 136980
Az a durva, hogy ma megvolt az olaj és szűrőcsere (kivéve az üzemanyagszűrőé, de azt is megvettem) és a dadogás megszűnt. Ez a mosható K&N szűrő volt benne. Előidézhetetlenné vált a dadogás és a motorféknél a "pampapapamm". :) Azóta indításnál esik sem vissza a fordulat. Na meglátjuk.
gubaadam8627-08-2015 17:39:57 // 136979
Ha nem titok, mennyiért vetted a kicsikét? A szíj hogy szakadt el? Fordulaton vagy simán indulásnál? Esetleg szimplán menet közben?
Kau27-08-2015 10:39:58 // 136978
Érdemes autóvásárlás után lecserélni a szíjakat, olajat, szűrőket, mert az eladó ilyenekkel már nem szokott foglalkozni...
A vezérlés összerakásához sablon kell. Nagyon kevés szaki tudja jól összerakni anélkül.
A vezérlés összerakásához sablon kell. Nagyon kevés szaki tudja jól összerakni anélkül.
Kau27-08-2015 10:37:34 // 136977
Ilyeneket már mindenki cserélt, de nem segített. Lambda, gyertyák, LMM, trafók, kábelek, alapjárati motor...
aatis27-08-2015 10:23:00 // 136976
Üdv srácok!
Eladóvá vált a 145-ösöm. Használtautóra még nem tettem fel, jobb lenne, ha itt kelne el. :)
Az autó mindennapi használatban van, megkímélt állapotú. Csak Selenia 20K olaj ment bele mindig.
Az autó:
Alfa Romeo 145 Special Edition
1.6 TwinSpark motor, 16 szelep, 120 LE, benzin
2000. augusztus
227.000 km
Felszereltség:
- ABS
- Automata klíma
- Elektromos ablak
- Elektromos tükör
- Vezető- és utasoldali légzsák
- Ködlámpa
- Központi zár
- Könnyűfém felni
- MP3-as fejegység (CD, USB, AUX)
- 6 hangszóró, mélynyomó, erősítő
Érdeklődni lehet a 30/392-4177-es számon.
Iár: 650.000 Ft
(Bocsi a képek minőségéért, de csak gyorsan lefotóztam, hogy legyen kép is a szöveg mellé. Az oldalamon vannak még képek, bár azok nem túl frissek.)

Eladóvá vált a 145-ösöm. Használtautóra még nem tettem fel, jobb lenne, ha itt kelne el. :)
Az autó mindennapi használatban van, megkímélt állapotú. Csak Selenia 20K olaj ment bele mindig.
Az autó:
Alfa Romeo 145 Special Edition
1.6 TwinSpark motor, 16 szelep, 120 LE, benzin
2000. augusztus
227.000 km
Felszereltség:
- ABS
- Automata klíma
- Elektromos ablak
- Elektromos tükör
- Vezető- és utasoldali légzsák
- Ködlámpa
- Központi zár
- Könnyűfém felni
- MP3-as fejegység (CD, USB, AUX)
- 6 hangszóró, mélynyomó, erősítő
Érdeklődni lehet a 30/392-4177-es számon.
Iár: 650.000 Ft
(Bocsi a képek minőségéért, de csak gyorsan lefotóztam, hogy legyen kép is a szöveg mellé. Az oldalamon vannak még képek, bár azok nem túl frissek.)


gubaadam8627-08-2015 08:46:52 // 136975
Fogalmam sincs, ma reggel gyönyörűen indult, nulla dadogás, olyan mintha csak akkor csinálná, ha meleg van és még "hideg" a motor.
Grabó27-08-2015 05:00:53 // 136974
Sziasztok! Szeretnék vásárolni bontott, de jó állapotú szervószivatyút reális áron. Egy 1.6 ts be kellen. Válaszokat privátba várok! Köszi mindenkinek!
SuPe26-08-2015 22:52:25 // 136973


SuPe26-08-2015 21:53:24 // 136972
Lehet lambdaszonda?
gubaadam8626-08-2015 21:12:40 // 136971
Az a helyzet, hogy tippem sincs. 2000-es, 1.6 TS, special edition. Ebből nem tudjuk megmondani?
hg6idn26-08-2015 20:31:01 // 136970
Ezt nem produkálták infóm szerint a Marelli ECUC, a tiedben is Marelli van, vagy Bosch ECU?
Volt egyébként egyszer alapjárati gondom, de azt fojtószelep poti zajosság okozta.
Volt egyébként egyszer alapjárati gondom, de azt fojtószelep poti zajosság okozta.
gubaadam8626-08-2015 20:08:59 // 136969
És az indítás utáni 1-2 mp-es fordulatszámingadozás? Alapjárat alá esik be, picit dadog, aztán beáll.
gubaadam8626-08-2015 14:07:13 // 136968
Ezt még nem próbáltam én sem. Mondjuk mondom, 20-ból egyszer ha így leáll, de tényleg elképzelésem sincs mi okozhatja, elvileg minden rendben van a kicsikével.
WarbiRunner (Gyuri)26-08-2015 13:29:04 // 136967
És ha kétszer teszed gyújtásra, mintha dízelnél kétszer izzítanál? Akkor van változás?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
578
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth