Forum >> 145-146

Laurent20-03-2007 12:58:01 // 33108
Nekem vannak elhasznált féktárcsáim! Ha kell valakinek. Nem akarok nyomtávot szélesítni.
Pedr020-03-2007 12:56:34 // 33107
Nekem pont akkor vált aktuálissá a féktárcsa csere is amikor beszereztem ezeket a felniket, így a leszedett régi féktárcsákból csináltattam meg a nyomtávszélesítőket. De lehet kapni is. Néztem is, de elég horror áron vannak. Csak azért mert le vannak fujva egy kis festékkel, nem biztos hogy 4-5X annyit kell érte fizetni...
GEORGE20-03-2007 12:51:27 // 33106
Az utca áldozatai topicból emeltem át. » Tommaso 147 2007-03-20 11:35:44 // 10164 hsz-ét. Ez talán ide illik alegjobban,gondolom sokan tankolnak a minimálisnál jóval magasabb oktánszámú benzint,hogy szakítson a gép! Hááátt.... A motorelektronika finomhangolása nélkül etanolt tankolva tehát ne várjunk teljesítménynövekedést egyetlen utcai autótól se - éppúgy, ahogy a százoktános hiperszuper marketingbenzinek pszichológiai hatása is jelentősebb a mérhető teljesítménynövekedésnél." Totalcar
GEORGE20-03-2007 12:33:57 // 33105
A nyomtávszélesítő és a tehermentesitő 2 különböző dolog.
GEORGE20-03-2007 12:32:55 // 33104
Ez a munkahenger nincs kapcsolatban a motor indithatóságával. Mindenképen ott keresd a hibát ahol utoljára matattál. A munkaheger vonzáskörzetében nézd át a kábeleket nem sértettél meg valamit, nem csúszott-e szét egy csatlakozó.......stb stb... Az injektor és kulcs szimbolum úgyen nem világit?
Jorjie20-03-2007 11:43:31 // 33103
Vagyis tehermentesítő.
Jorjie20-03-2007 11:41:55 // 33102
Nyomtávszélesítő: létezik vagy esztergáltatni kell?
Pedr020-03-2007 10:31:16 // 33101
Simán megoldható. Nekem is a nyári alufelni 4X100-as (asszem opel vagy VW). Nincsen vele semmi bajom, igaz kellett hozzá gyártanom nyomtávszélesítőt mert a felni belesúrolt a féknyeregbe. Kúpos fejű csavart veszel hozzá és arra figyelj, hogy amikor szorítod meg akkor mindig a szembelévőket húzd egymás után. Így jobban központosítva lesz. Csak azért írom ide ezt mert ezt normál, mérethelyes felniknél is így kellene, de a gumisok 50%-a szarik rá és szépen körbe húzza meg a csavarokat...
Pedr020-03-2007 10:21:51 // 33100
Szevasztok CarTársak! Az utolsó reményem ebben a fórumban van, ugyhogy ne okozzatok csalódást! :) Tegnapi nap folyamán kicseréltem a kuplung munkahengeremet. Rendesen feltöltöttem olajjal, lelégtelenítettem. Aztán gondoltam megyek vele egy próbakört. Indítom, forgatja, de nem kapja el. Azt a jelenséget produkálta amikor a fedélzeti számítógép kap valami hibakódot aztán nem engedi a motort elindulni. Hát gondoltam no problemo, tolunk egy resetet a számítógépnek (akkuról a saruk le, üresen ráindítok, saruk vissza). Ez már többször bevált. Azonban ebben az esetben nem. Többször is megcsináltam ezt a műveletet, de az eredmény változatlan maradt. Két dologra tudok gondolni: - Az egyik az hogy a munkahenger cseréjekor valamire még pluszban oda kell figyelni, amit én elmulasztottam, ezért a számítógép most letiltja az indítást. - a másik, hogy megsértettem valami vezetéket és ezért valahol valami szakadás van és ezért hibakódot tol minden esetben a számítógépnek. Hozzá kell tennem hogy a vezetékeket nagyjából átnéztem és sértetlennek tűnnek. Esetleg a végponti csatlakozóknál lehet még valami gixer. (igen, benzin van a kocsiban, félig van a tank :) ) Esetleg valami, a munkahenger cseréjétől teljesen független probléma, ami éppen ebben az időpillanatban jött elő? Ezt kétlem... Kérlek titeket, hogy ha valaki találkozott már a TwinSpark motoros 145-ösöknél ehhez hasonló problémával az vázolja fel nekem a saját megoldását! Én már kifogytam az ötletekből. Bármilyen agyament ötletet, megoldást szivesen fogadok. Köszönet
Cs.Alfa20-03-2007 08:31:57 // 33099
Sziasztok! Eladó az oldalamon lévő 146-os! Jó gazdit keresk neki!!!
GEORGE20-03-2007 08:29:45 // 33098
Sajnos itt is átb@sszák az embert .... :-((
beeep14620-03-2007 08:16:39 // 33097
Zsiványok ezek mind, csak az a kérdés melyik mennyire... :-))))
GEORGE20-03-2007 08:12:26 // 33096
persze álltalánosítani nem kell. Én Bp 2 helyen, Szekszárdon és Dunaföldváron tankolok a Shellnél. Eddig semmi gondom nem volt velük.
dfg (Tanárúr)20-03-2007 08:06:06 // 33095
Szia. csak simán az egyik itteni autósboltban rendektem egy gyári emblémát. 6500 HUF volt.
beeep14620-03-2007 08:03:27 // 33094
Szerintem általánosítani nem jó, de itt nálunk Nyíregyházán talán egy shell kútról hallottam ahol normális az üzemanyag minősége... :-( Saját tapasztalat szerint viszont 2 kútnál több alkalommal is kritikán alulian szar minőségű benzint tankoltam...
GEORGE20-03-2007 07:43:50 // 33093
Mi a bajod a Shell üzemanyaggal? Én esetek 80% azt tankolom.
GEORGE20-03-2007 07:42:44 // 33092
Én takoltam már ilyent, de nálam nem érezni semmit se! Egyébként nem is értem mitől lenne jobb? Öszetett dolog az üzemanyag ellátás.......
GEORGE20-03-2007 07:36:36 // 33091
4x98-as az Alfa osztóköre. Az ugynevezett önbeállófejű csavarral simán és gond nélkül rögzithető. Viszont arra ugyelj, hogy a tehermentesitő is meg legyen.
Robi ( Sztanik )20-03-2007 06:04:14 // 33090
Láttam az oldaladon, cseréltél már AR emblémát. Hol vetted ?
dfg (Tanárúr)20-03-2007 05:56:42 // 33087
Hát a logika szerint az 1.7-nek hosszabb kell hogy legyen a váltója, de nemhiszem, hogy jelentős lenne a különbség. De érdezdd Granturismo cartársat, ő biztosan tudja.
Bea...19-03-2007 22:16:43 // 33086
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni aki ért a 145-ös váltóihoz. Az 1.7-es 145-ösbe hoszabb a váltó mint az 1.6-osba vagy esetleg rövidebb? Mert az ePer szerint más a kódja! Előre is kössz a helpet.
szasza(SW)19-03-2007 21:38:22 // 33085
Én azt montam folyamatosan nem jó használni nem azt hogy egyáltalán nem,de folyamatosan nem kell a motort pucolni ezért érdemes keverni
szasza(SW)19-03-2007 21:34:10 // 33084
Azért ajánlják mert tisztit ebböl arra lehet következtetni hogy oldja az olajat meg egyébb dolgokat tehát az saját adalékát is nem?Kenés hol marad ne hasonlicsad ösze az F1-es ferrarival ott 1-2 menet után kukázák a motort:)
Jorjie19-03-2007 21:30:35 // 33083
Ezt most találtam. Ha már volt, akkor bocsi! Alfa vs. Tipo
ystuc19-03-2007 21:28:28 // 33082
Igen, ilyen speckó kerékőrt is lehet venni. Nekem is van. ;-)
Balage19-03-2007 21:26:32 // 33081
Ez azért érdekes lenne. Gondolj bele.. csak úgy jó a 100-as, ha higítod 95-el? Akkor ennyiből elég lenne 97-es oktánszámot előállítani és mindenkinek jobb lenne.
Jorjie19-03-2007 21:18:30 // 33080
Kerékőrt is tudok feltenni vajh'?
Robi ( Sztanik )19-03-2007 21:07:18 // 33079
Erről még nem hallottam. De lehet benne valami.
szasza(SW)19-03-2007 21:05:20 // 33078
Erre rá van irva max 5000 kilométerenként ismételhető,ha a 100-ast használod folyamatosan az nem egészséges max ha kevered 95-el ezt shell kutas mondta
Robi ( Sztanik )19-03-2007 21:02:13 // 33077
Csak a Shell 100-asra mondom hogy tuti.
Robi ( Sztanik )19-03-2007 21:00:39 // 33076
5000 Km- óta nem használok mást. Hogy mennyit eszik belőle a kocsim, azt meg nem írom le, mert úgysem hiszitek el.
szasza(SW)19-03-2007 20:59:48 // 33075
10 liternél többet pucol 50 nem? a shell üzemanyag olyan tuti akkor mért tankol egyre kevesebb Alfás a shellnél?
Robi ( Sztanik )19-03-2007 20:58:24 // 33074
Én próbáltam már azt is. Jobban mondva valami komolyabb márkájút, mert Nekem 2500Ft volt. Sok különbséget nem vettem észre. Ellenben a 100-as. Húz mint állat, és kevesebbet is eszik belőle.
Robi ( Sztanik )19-03-2007 20:55:59 // 33073
Ember ! Csak a különbözetet számold ! :-))) 98-as 260 Ft 100-as 310 Ft 70 Ft*10=700. És ez egy brutal jó anyag.
szasza(SW)19-03-2007 20:51:56 // 33072
Kerozin 70-90 százalék!
szasza(SW)19-03-2007 20:50:35 // 33071
Számolj utána ez 1000ft volt 10 lityi 100-as az kicsit huzosabb ,és ez elég egy teli tankhoz:)
Robi ( Sztanik )19-03-2007 20:47:58 // 33070
Szerintem 10 liter Shell 100-as is megtette volna. Ha elolvasod a papírját, akkor láthatod, hogy oktánszám növelő adalékok vannak benne.
Stee14619-03-2007 20:42:17 // 33069
A vez.mód javítókészlettel csak az a probléma, hogy van olyan tipusú vez.mód amibe a javító készletből csak a rugót lehet belerakni. Az enyém is ilyen sajnos, tavaly piri csak az erősebb rugót tudta bele tenni, mert régi tipusú. Ezzel is elmegy egy darabig(nekem eddig 15e-t és most kezd kattogni), de nem olyan tuti mintha tényleg "fel lenne újítva".
Robi ( Sztanik )19-03-2007 20:41:35 // 33068
Egyébként mozgókúpos csavar a neve. De nevezik osztókörmódosítós csavarnak is.
Robi ( Sztanik )19-03-2007 20:40:19 // 33067
Oda-vissza működik. 600-650 Ft/db és gumisoknál lehet beszerezni. De ha pesti vagy, akkor a NORAUTO-nál 3000Ft-ért kapsz egy dobozzal, ami 20 Db-t tartalmaz.
ystuc19-03-2007 20:32:46 // 33066
Az én kocsimon is 4x100-as felni van. Szóval megoldható excentrikus csavarokkal.
Jorjie19-03-2007 20:29:16 // 33065
Ok. És köszi!
Stee14619-03-2007 20:13:00 // 33064
Mindenképp, de csak megbízható vagy nagynevű szakihoz menj. Ők biztosan tudni fogják mi a pálya.
Stee14619-03-2007 20:09:50 // 33063
Nekem is mutogatta legutóbbi ottjártamkor a rossz utángyártott lambdákat a szerelő. Azt mondta nem jók semmire. Azóta lehet hogy talált olyat (olyan szériát) ami jól muzsikál...
Jorjie19-03-2007 20:09:20 // 33062
Köszi! Gondolom gumisnál érdemes kérdezősködni felőle.
Stee14619-03-2007 20:07:11 // 33061
Excenter csavar kell hozzá. Egyébként ezzel simán felmegy.
Balage19-03-2007 20:06:59 // 33060
Aha. Akkor valószínüleg te is utángyártott univerzálisat kaptál... Meg mondom őszintén én sem vagyok a malacpersely ellensége, de itt már többen is leírták, hogy sajnos csak a gyári Fosch alkatrészekkel igazi az autó. Egy gyári lambda szonda ára pedig 32.000 + áfa.... :-(((
Jorjie19-03-2007 20:05:22 // 33059
Sziasztok! Volt szó arról valamikor, hogy valami speckó csavarral meg lehet oldani a 4x98 vs. 4x100 problémát. A kérdésem, hogy "merre" tudunk csalni, azaz a 4x100-as kerék megy fel az Alfára, vagy a 4x98 megy fel egy offra. A lényeg, hogy van 4x100 osztókörű felnim és fel szeretném varázsolni. Szerintetek megoldható?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.