Forum >> 145-146

Stee14619-03-2007 20:02:12 // 33058
Ezen az injektor tisztítón már én is agyaltam, kíváncsi leszek az eredményre.
beeep14619-03-2007 19:59:57 // 33057
Nálam a folytószelep tisztítás után az alapjárat nőtt meg mint állat, de kb. 10 indítás után nekem is beállt a normálba...
Stee14619-03-2007 19:59:49 // 33056
15607Ft volt a lambda. Hogy milyen volt az nem nagyon érdekelt, megbízom Piriben "ízlésében". Szart nem tesz bele, de feleslegesen drágát sem.
Balage19-03-2007 19:51:50 // 33055
Szia! Mennyiért kaptad meg a lamdát? És milyet?
szasza(SW)19-03-2007 19:50:57 // 33054
Én mikor pucoltam a LMM méröt meg a pillangot utána nekem is le állt párszor be is voltam szarva hogy elcsesztem valamit aztán nekem is megjavult:) Ma reggel beöntötem az inyektor tisztitot a tankba kiváncsi vagyok lesz-e érezhető változás:)
Stee14619-03-2007 19:33:20 // 33053
Sziasztok! Ma voltam Piri mesternél, kipofozni a gépet. Néhány tapasztalat: - a fagyállóm -50fok-ig bírta, mérés szerint. Ennek megörültem, a probléma ott volt hogy valami gagyi volt benne ami megeszi az alu motort. Én mindig csak önötttem hozzá fagyállót, amikor tél elején megmérettem valamelyik benzinkútnál. Szóval ez cserélve lett. Véletlenül vették észre a mesterék, hogy a mociba bevezető hűtővízcsövet a riasztó hangszórója elreszelte. Még nem folyt, de újjnyi átmérőben már csak egy szűzhártya vatagsága volt a cső falának. :) - véletlenül szóba került az akkumlátor, ránéztek a szakik. Az ellenőrző ablak szerint kuka. Na mondom király! :) Némi desz.víz hozzáöntésével sikerült félkuka állapotúra tornászni az ellenőrző ablak szerinti színmércét. :) Szóval hamarosan új akksi kell, de gyenlőre semmi jele a gyengségének. - az LMM olyan koszos volt, mintha kéményben pihent volna évek óta. Tisztítás. - A hátsó fékek 3 éve nyiszorognak. A mester felszabályozta a tárcsákat (bőven benne vannak a méretben) és kicserélte az elégett betéteket. Hazafelé nem nyifogott. - Kb. 1 éve lambda szonda nélkül jártam(lehúztam a csatit), probléma nem volt tapasztalható. Csak mostanában dohogott hidegen, igaz ez már nagyon ideggesítő volt. Szóval ez is csere. - A 38e km.-el ezelőtt berakott Brisk gyertyakészelt ami állítólag 60e-t bír szarrá volt égve. Pontosabban csak a nagyobb gyertyák. Akkor 23e-ért vettem a készletet. Most kicserélte a mester 25e-t kibíró gyertyára, 1600Ft volt darabja. Asszem én ezután inkább 1-1,5 évente cserélek gyertyát olcsón, inkább mint a drága (de mégsem gyári) elégjen kicsivel több idő alatt... Full gyárit nem hiszem hogy megfinanszíroznék. Ezután Piri rányomta a gépet a hibaolvasóra. Bemérte, minden ok. Kitörölte a computerből az eddigi rossz szenzorok mérésadatait (rossz lambda, koszos LMM). Ez azt eredményezte, hogy alapjáraton lefulladt a moci. A mester ezt előtte említette is hogy kb. 10-15 indítás után "ráérez" a computer az új szenzor értékere. Majdnem egész Bp.-ig fulladozott a gép. Érdnél beálltam a tesco parkolóba, hogy párszor leállítsam-beindítsam, hátha hamarabb észhez tér. Szerencsére az első indítás után beállt a gyári állapot. Szóval nagyon elégedett vagyok egy csomó nyűtől megszabadultam és nem is került sokba... Bocs a hosszú hozzászólásért, de hátha tudja valaki használni a tapasztalataimat.
szasza(SW)19-03-2007 18:31:19 // 33052
Nem tudom ,de az én futomüvem elég kemény érezni szoktam a segemen:))
szasza(SW)19-03-2007 18:29:33 // 33051
Most néztem azszem Matteo kolega az!
Seriff19-03-2007 18:25:56 // 33050
Vagy csak a 156 sofőrje volt tapasztalatlan/téligumis stb. ;)
szasza(SW)19-03-2007 18:08:54 // 33049
Sziasztok! Ma megint volt egy kis sprint megint találkoztunk a 156 2.5 V6-al most én voltam elöl, nem volt nagy verseny nagy volt a forgalom. Érdekes kanyarban a TI jóbb volt:)
Vendel19-03-2007 16:55:52 // 33048
OK, ez jó hír. Egy ismerősöm most vett egy Ar-t, és ezért nem vett ilyen motorral. Mondtam neki, hogy ez azért nem annyira nagy hiba, szerintem.
Balage19-03-2007 16:53:31 // 33047
Nekem közel 20K km óta van meg a vez.mód javító készlet. Eddig rendben üzemelt. Néha van egy kis diesel-es hang indításkor, de ez belefér, hiszen van úgy, hogy napokig nem mozdul az autó. Szóval ki kell próbálni mindenképp.
Vendel19-03-2007 16:42:14 // 33046
Nagyon köszi! Akkor megnyugodtam. Szerintetek az jó megoldás? Még nem cseréltem vezmodosítót, így nincs tapasztalatom. de! ha valóban hamar beszarik az új is, akkor inkább maradok ennél a megoldásnál.
dfg (Tanárúr)19-03-2007 16:39:10 // 33045
Ja és nekik van javító szetjük vmi 2500 forintért.
dfg (Tanárúr)19-03-2007 16:38:12 // 33044
Én azt gondolom hogy kulcs forever. Nem elég, hogy jól dolgoznak, még ráadásul nagyon jutányos áron is.
Vendel19-03-2007 16:35:43 // 33043
Hol lehet kapni ilyen szettet. Hol javítják fel? Gondolom ott nekik van. Remélem Kulcson is vállalják ezt.
beeep14619-03-2007 14:57:30 // 33042
Bárcsak lenne olyan gyártó akinek beválik az utángyártott cucca... Vennék rögtön kettőt..., ínségesebb időkre :-.)))
GabCsi19-03-2007 14:54:13 // 33041
Jó a kocsim !!! Végre! Soha semmiből utángyártottat!!!!
Balage19-03-2007 14:04:54 // 33040
Na ez az, nekem a szerelő nettó 32.000 mondott reggel... :-( Bár ő is azt mondta, hogy lehet venni utángyártott univerzálisat, csak × hónap, és újra találkozunk. Szóval azt hiszem muszály lesz.
Laurent19-03-2007 13:47:21 // 33039
Végülis igazad van... :) csak kicsit elvagyok itt a számok birodalmába veszve. Sablont honnan lehet szerezni? Szerintem szervizek nemszívesen adják oda, inkább vigyem oda az autót.
beeep14619-03-2007 13:29:48 // 33038
Kívánom, hogy ne járjatok úgy mint én tavaly nyáron...
dfg (Tanárúr)19-03-2007 13:15:54 // 33037
Szia. 8ezer volt, de valami kínai uiverzális. Piri mester azt mondta az is jó lesz. Kérdés, hogy meddig.
Kau19-03-2007 13:08:15 // 33036
Olvasd el mégegyszer ;)
Laurent19-03-2007 13:00:16 // 33035
25e a szett? Itt nemtúlrég tizenakárhány ezerről volt szó. Valami rugó meg alátét és kész.
Kau19-03-2007 12:38:57 // 33034
Azt nem tudom. A szett kb. 2500Ft + munkadíj. Nem vészes.
Laurent19-03-2007 12:23:06 // 33033
Sablont honnan lehetne szerezni? 10k-t még költenék szettre de többet már nem akarok.
Kau19-03-2007 12:14:37 // 33032
Nekem is 35-öt bírt ki az új vezmód. Pont ezért választottam utána a javítószettet. Kb. 8 ezer van benne. Még nem tapasztaltam dízeles hangot. Kopp-kopp.
Laurent19-03-2007 12:10:31 // 33031
Na igen én is így jártam, nekem még talán 2000 Km-se volt benne és hossz irányba végig volt hasadva az egész. Akkor lecseréltük és azóta az van benne. Az új vezmód meg kb. 35eKm-t bírt ki. Majd kicsit gondolkozok a felni témán mert ez az olajcsere nem volt betervezve az életembe.
GabCsi19-03-2007 12:06:02 // 33030
Hali. Először is bocsi hogy nem küldtem a képet, most viszont feltettem az oldalamra ha még érdekes. Szíjjal kapcsolatba meg csak annyit hogy nekem előszőr szarul rakták össze a vezérlést és 5000km után kukás lett a szíj, ugyhogy óvatosan.
Kau19-03-2007 11:53:17 // 33029
Tárol hibakódot, de attól működik rendesen. Csak azért nem kell szervízbe menni. A légzsák az ami, nem is működik, míg nincs törölve.
Laurent19-03-2007 11:52:37 // 33028
Huhh pont ezt az info-t kaptam mástól is. Akkor most megmentettem magam x összeg kiadásától.
Kau19-03-2007 11:50:14 // 33027
80-ig nem kell aggódni a szíj miatt.
Laurent19-03-2007 11:40:14 // 33026
Most hallottam, hogy a szíjat lehet, hogy nem is kell cserélni. Meddig mehet el egy szíj?
Laurent19-03-2007 10:57:53 // 33025
Ma reggel úgy gondoltam, hogy megnézem már az olajcsere kártyámat mennyi van rajta.....kár volt.... már 1000-el túl léptem a cserét :( kb. 40e van a szíjban is, de görgők csapágyak nem lettek még cserélve, úgyhogy komplett csere lesz ott is. Kb milyen ára van egy ilyen csapágy görgő szíj szett cserének? Csak az a gáz, hogy szíjat nem a jelölős rendszerrel akarok cserélni, hanem sablonnal, de ha már szétszedjük akkor a vezmód felújítót is beletolnék. Csak az az érzésem, hogy amit itt pár sorban leírtam az 45-50eHUF tehát marad a jelölős szíjcsere és a vezmód marad még. Sablont úgyse tudok szerezni.
Balage19-03-2007 09:44:08 // 33024
Igen kell. Épp most jöttem a szerelőtől, nekem is cserés a Fosch. :-( Mennyiért tudtad beszerezni?
zee19-03-2007 09:36:48 // 33023
Ha nem haragszotok akkor még 1x mert nagyon S.O.S. lenne: "Sziasztok! Sürgősbe kellene egy régi fajta első lökös a gépemre,szín mindegy csak ép legyen. Küldj SMS-t vagy csörgess visszahívlak, nincs most netem. Mobil: 70/3291319 Köszi"
dfg (Tanárúr)19-03-2007 08:50:00 // 33022
Sziasztok. nem tudjátok lambda szonda csere után kell hibakódot törölni?
Fonzo18-03-2007 21:33:35 // 33021
Köszi szépen a segítséget át adom!!!!
Föckös18-03-2007 20:00:07 // 33020
én meg ha minden jól megy akkor fél órán belül megyek autózni a kis boxival:-D türelmetlenség...
ystuc18-03-2007 19:56:20 // 33019
Na, én léptem, megyek DVD-zni. Sziasztok, jó éjt!
ystuc18-03-2007 19:55:53 // 33018
Igen, tényleg vicces... :-D
dfg (Tanárúr)18-03-2007 19:54:37 // 33017
Ezekszerint nem rossz!
ystuc18-03-2007 19:52:14 // 33016
Ezt a poént ellőtték az Alfa Hifi topicban is. ;-)
dfg (Tanárúr)18-03-2007 19:50:53 // 33015
vagy egy bankkártya, ami mint tudjuk az egész világot tartalmazza!
ystuc18-03-2007 19:49:51 // 33014
Igen. meg élére állítva egy dzseki is elfér. :-P
dfg (Tanárúr)18-03-2007 19:48:29 // 33013
Még így is simán befér akár egy nagyobb társasjáték doboza is. simán elég a hely. :))))
ystuc18-03-2007 19:48:02 // 33012
Köszi! Ismétlem: Az erölködő mögött, az ülés felöl van szabad tér, oda is lehet pakolni! Szóval nagyobb, mint a GTV-nek. :-P :-)
Föckös18-03-2007 19:44:32 // 33011
na ez komoli!grat hozzá kb pont akkora így a csomagtered, mint a kisZsifinek:-)
dfg (Tanárúr)18-03-2007 19:37:07 // 33010
Ez elég lenéző volt.
ystuc18-03-2007 19:04:17 // 33009
30-as. De nem azért, hanem hogy az illesztési pontokat is pontosan kitaláljam. :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.