Forum >> 145-146

zekedani14-02-2007 16:49:37 // 30608
Egy elméleti kérdést szeretnék feltenni nektek. Ti mit választanátok a két alternatíva közül? 1. Fekete 145 QV 2000-es évjárat 119000 km + bőrbelső. 2. Piros 145 QV 1999-es évjárat 89500 km. Mielőtt megkérditek, NEM veszek új autót. Ez csak játék a gondolatokkal.
Seriff14-02-2007 16:45:32 // 30607
Az 205/55R16 ;)
zekedani14-02-2007 16:14:40 // 30606
Csak nem azokat is angliából akarod hazahozni?
beeep14614-02-2007 15:58:27 // 30605
De.. :-)))))))))))))) Vedd meg a kerekeket gumi nélkül, és vegyél rá való gumikat.. :-) Miről van szó egyébként?
Thomacski14-02-2007 15:51:06 // 30604
Szoval akkor nem voksolnatok eme kerekek mellett.Pedig jol neznek ki nagyon dehat ha beleerne akkor nem tudok mit tenni.
beeep14614-02-2007 15:46:51 // 30603
Jól sejted, ez a 156-nak váltómérete.
Seriff14-02-2007 13:03:45 // 30602
Urak! 205/50R16os gumi jól sejtem, hogy nem fér be 145ös alá?
Seriff14-02-2007 13:00:11 // 30601
Ez csúnya szerintem!
zekedani14-02-2007 12:13:53 // 30600
Ez igaz. Mondjuk ez azért egy nagyobb darab. Talán ebből is adódhat, hogy többér küldik el hozzánk. De a 60 Euro akkor is sok. A kis modellautókat olyan 8-10 Euro körüli áron küldik. Bár nem lehet összehasonlítani a kettőt.
szasza(SW)14-02-2007 12:03:09 // 30599
Szia! Az ebaynél ez már csak így van sok jó dolog van de gyakran a szállitás drágább mint maga a cuc általábban többet érdemes rendelni úgy visszajön valamennyi a szállitási költségböl:)
zekedani14-02-2007 11:59:01 // 30598
Sziasztok! Nézegettem az ebay-t és találtam egy koptatócsíkot ismét. Gondoltam benevezek rá. Azt is írja, hogy 145-re fel lehet tenni, erre basszus többe kerül a hazahozatal, mint maga a cucc. Íme. Bár mondjuk VW-hez írják, de valahogy az én autómra is fel lehetne aplikálni. Üdv: dani
szasza(SW)14-02-2007 11:43:27 // 30597
Nekem azt monta aki gyártota a dobót egy ismertös volt ezt már nem kell cserélni annyit bir. A gyári van egyben mármint a három dob ha gyárit vagy utángyártotat raksz az úgyan úgy egyben lesz ha külön cseréled valamelyik dobot mindenkép vágni kell vagy átalakitatni mert ez egy résznek számit nézd meg akár a bárdi oldalán:)
beeep14614-02-2007 11:35:43 // 30596
"...odamész felrakatsz valamit, aztán ha nem jön be, akkor visszamész és vissza alakítatod..." Igazad van, és ha tudnám, hogy az adott szaki jól fogja végezni a munkáját (mert visszacsinálni nem lehet ha egyszer szétvágtad, de jól összehegeszteni igen), akkor simán kiszedetném egypár napos próbára..
beeep14614-02-2007 11:32:55 // 30595
Aha, akkor a kérdés eldőlni látszik... A rozsdamentes anyag az meddig roszdamentes? 2-3 évig? Mert azért a kipufgáz, kondenzvíz...stb, nem egyszerű hatások.. :-))
Stee14614-02-2007 11:32:35 // 30594
Én eddig ahányszor voltam kipuff.-osnál mindig hegesztették a dobokat, anélkül, hogy kérdezték volna a bilincselés lehetőségét. Gondolom ha full gyári cuccot cserélsz kompletten full gyárira akkor lehetségesek ilyen bilincselések. De ha gyáritól eltérőt akarsz kialakítani akkor szerintem a hegesztés marad. Én úgy látom ezt az egész kipuff dolgot, hogy odamész felrakatsz valamit, aztán ha nem jön be, akkor visszamész és vissza alakítatod. Valamilyen szinten kicsit lutri a dolog...
szasza(SW)14-02-2007 11:15:58 // 30593
Gyakorlatilag úgy lehet kapni,hogy a hátsó háróm dob egy résznek számit tehát egyben van nincs köztük bontási lehetöség mindenkép vágni hegeszteni kell.Vagy átalakitani bilincsesre nekem a leghátsó azaz a vég már bilincsel van bár a véget nem kell cserélnem már mert rozsdamentes anyagból van .
Balage14-02-2007 10:41:42 // 30592
Háát alapból is úgy kezdik, hogy ketté flexelik az egész autót! :-PPP
beeep14614-02-2007 10:40:23 // 30591
Eszembe jutott még valami az ominózus hátsó dob előtti középdob kivételével kapcsolatban, és asszem ezen kérdésemre adott válaszok alapján fogok dönteni.. :-) Szóval: Ez a középdob hogyan van rögzítve? Bilincses? Ha kikerül hogyan pótolják a helyét? Gondolom egy csővel, de hogyan? Hegesztik? Vagy bilinccsel? A lényeg az lenne, hogy ha kiszedetem, és 2 nap után úgy érzem, hogy nekem túl hangos lett, akkor szét kell majd flexelni az egészet, vagy könnyen vissza lehet tenni a középdobot?
Selmak14-02-2007 10:38:50 // 30590
Dfg miből csináltad s tepsit motor alá?
beeep14614-02-2007 05:51:40 // 30589
A 7x17 stimmel, az ET is nagyduzzogva (az enyém ET38-as, nem ért még bele sehova, de az igaz, hogy 1 évben 2 alkalommal utaznak hátul is, a csomagtartóban sincs egy táskánál több súly soha), 4x100 csak excenteres csavarral fog felmenni mert a gyári lyukosztás 4x98, de minden gumisnál kapható készlet (erre is volt már itt pozitív és negatív tapasztalat is), viszont a 205/45R17 méret nem OK, mert nem váltóméret. Ide a 205/40R17 méret lenne a jó. Ha mégis a 205/45-ös menne fel (nagyobb lesz a jerék átmérő), akkor az ET37-el én nagy eséllyel fogadnék, hogy nagyon sokszor bele fog érni valahova... :-)
Thomacski14-02-2007 02:33:37 // 30588
Hali!Szerintetek egy ilyen kerek ilyen gumikkal felmenne a 145om-re?Faragas nelkul persze.(OZ 7x17" ET 37 felni 4x100-as, 205/45-ös Fulda gumikkal.)
Seriff13-02-2007 23:20:22 // 30587
Köszi, megkaptam:)
Seriff13-02-2007 23:19:59 // 30586
Hmm, dolgozom az ügyön, elképzelések vannak;)
szasza(SW)13-02-2007 22:00:07 // 30585
Kiprobáltam kipuf nélkül garázsban ahoz képest tök csendes csak családi autónak föleg úgy hogy a legkisebb gyerköc egyés fél éves aki általában utazáskor aludni szokot az autóban ahoz mindenkép hangosnak mondható:)
sty13-02-2007 21:49:14 // 30584
biztos hogy a kipufogód mássabb,én nem akartam nagyon brutálist
szasza(SW)13-02-2007 21:33:59 // 30583
Nekem is az van ráírva 146 akkor a kipufogó túl hangos vagy a szigetelés hiányzik:D
sty13-02-2007 21:28:02 // 30582
nem ,egyáltalán nem zavaró 130-ál elhagyod a hangját,meg a 146-osak elég jól qle vannak szigetelve
KisP13-02-2007 21:12:09 // 30581
figyu,ezt akarom én is csinálni,hogy középdobot ki és raknék egy sportdobot hátra.Kérdésem,hogy nagyobb tempónál, pl. autópályán nem hangos így?Városba kis tempónál lehet hangja,:)
beeep14613-02-2007 21:11:15 // 30580
Nem mondod... Na mindegy, akkor marad az eredeti terv.
sty13-02-2007 20:55:35 // 30579
nekem hátul sport dob van a középsöt már rég kikukáztam igy sokkal jobb a hangja mély öblös és apszolut nem zavaró,na jó az enyém boxer,és aki eddig hallotta az mind dicsérte,30-40-nél 5.-ben meg olyan a hangja mint egy harlynak
dfg (Tanárúr)13-02-2007 20:30:33 // 30578
persze semmi nem látszik belőle, de nem is az a lényeg.
szasza(SW)13-02-2007 19:59:28 // 30577
Elöröl jó néz ki ! gratula ügyes vagy!:)
dfg (Tanárúr)13-02-2007 19:50:42 // 30576
Sajnos a konzolról készített képeket nem tudom levarázsolni valami miatt a telómról.
dfg (Tanárúr)13-02-2007 19:49:43 // 30575
Valami ilyesmi:

ystuc13-02-2007 19:24:24 // 30573
Lényeg, hogy neked van... :-)
sty13-02-2007 19:22:30 // 30572
srácok ha már a folytásrol eset szó a 8 v 1. 6 boxernek kell a folytás vagy jobban megy nélküle,valaki próbálta már?
dfg (Tanárúr)13-02-2007 16:24:07 // 30571
haspajzs fenn, és nem zörög!!! De ne haragudjatok srácok, de mégeggyet anyámnak sem! 7-szer(hét) szedtem le, mire jó lett. és az utolsó rajzot valamikor a harmadik utámn csináltam.egyszerűen túl nagy meló!
dfg (Tanárúr)13-02-2007 16:22:02 // 30570
megvannak a fotók. este küldöm.
dfg (Tanárúr)13-02-2007 16:21:34 // 30569
a hondámban volt vagy 10 végdob, de legjobb mindig csak a gyári volt, jözépdob nélkül.....
zekedani13-02-2007 15:13:57 // 30568
Hello Seriff! Láttam, hogy gumit keresel. Ez azt jelenti, hogy megvannak a felnik az autóra?
Seriff13-02-2007 13:31:13 // 30567
Van olyan motor, ahol a gyári fojtással lesz ideális a teljesítmény, és utólagos -fojtási elemek kidobálásával, nem lehet a teljesítményt növelni, vannak persze olyan (erős, túros vasak) ahol ezzel akár 10%os teljesítménynövekedést lehet elérni ripsz-ropsz:)
szasza(SW)13-02-2007 13:25:51 // 30566
Én ezt a folytás dolgot se értem valaki azt monja kell a motornak akkor mért szedik ki?Nekem a katalizátoron kivül nem igazán van mi folytson a hang már megvan a hangsebességhet de hol a sebesség?:)
Seriff13-02-2007 13:21:04 // 30565
Na igen, csak ugye én is jártam kat. nélkül, ismerem a nem kedvelt hangokat, és ha esetleg valakinek van sportkatalizátorral is ilyenjellegű ladsáhang tapasztalata, akkor nem rakom be!
Kau13-02-2007 13:19:38 // 30564
Jaa. Akkor egy próbát megér, ha ingyen van ;)
Seriff13-02-2007 13:17:53 // 30563
Csak azért kérdezem, mert nekem van egy itthon, amit Pacotól kaptam ajándékba, mert 2literig ajánlott és neki nagyobb a tüdeje.
Kau13-02-2007 13:16:32 // 30562
Nem tudom mennyit érhet ez nekünk. Én nyomtam 2 évig katalizátor nélkül is, mire rájöttem, hogy tök mindegy, hogy bent van-e. Kérdeztem Pirit is annak idején, hogy, hogy jobb? Azt mondta, mikor már üzemi hőfokon van, nem igazán ront a teljesítményen. Jófajta a miénk.
Kau13-02-2007 13:13:45 // 30561
Egyébként érdekes ez a hangzás. Először csak szolidan kezdi az ember, utána egy kicsi ez, egy kicsi az... :))
Seriff13-02-2007 13:12:41 // 30560
A sportkatalizátorról mi a véleményed?
Kau13-02-2007 13:07:37 // 30559
Gyakorlatilag mindegy. Ha csak az egyik középdobot veszed ki, akkor méllyebb morgósabb hangot kapsz, de nem lesz üvöltő. Ahhoz két dob hiánya kell. Illetve a hangzást lehet befolyásolni a hátsó dobbal. Három féle hangzást különböztetnek meg. Az 1-es az picit méllyebb, mint a gyári. A 2-es az már erőteljesebb hangzású. A 3-ast a versenysportban használják. Közúton nem ajánlott, ha nem akarsz ideges szomszédokat :)) És ezeket a hátsó sportdobokat lehet még fokozni a középdobok hiányával. Nekem is volt nyáron nyitott rendszer, mint Georgenak. Ez kb. addig tartott, míg hazaértem Janóéktól Romhányba. Másnap visszatetettem egy középdobot. 130-nál már búgott a fejem hosszabb távon. Rövid távon nagyon jó :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.