Forum >> 145-146
T.29-10-2013 22:46:30 // 133205
Nekem a Punto csinálta. 98-assal nem. Sz@r a benzin.
H@nß29-10-2013 20:04:47 // 133203
Hali!
Nekem is csörög kb 2 hete de csak 1500-3000 között (aztán már nem hallom :D )
Ha házak között megyek akkor olyan mintha kifújna a kipufogó elől , idegesítő csörgő hang.
Olvasgattam a neten és ezt találta Toyota fórumon:
"Alapjáraton ill, alacsony fordulaton terhelve hallani lehet a szelepek hangját. mit lehet csinálni?
Mondanám, hogy lehet hogy nem tökéletes a kopogásérzékelőd, és a gyújtásod csörög be emiatt - de ilyesmi alapjáraton nem szokott jelentkezni
(alacsony fordulaton, gázadáskor viszont tipikusan - a tiéddel azonos motorral szerelt Carinánk is csinálta néha)."
Ezért kerestem én is a kopogásérzékelőt ma....
Persze lehet, hogy nagy hülyeséget találtam.....majd kiderül.
Nekem is csörög kb 2 hete de csak 1500-3000 között (aztán már nem hallom :D )
Ha házak között megyek akkor olyan mintha kifújna a kipufogó elől , idegesítő csörgő hang.
Olvasgattam a neten és ezt találta Toyota fórumon:
"Alapjáraton ill, alacsony fordulaton terhelve hallani lehet a szelepek hangját. mit lehet csinálni?
Mondanám, hogy lehet hogy nem tökéletes a kopogásérzékelőd, és a gyújtásod csörög be emiatt - de ilyesmi alapjáraton nem szokott jelentkezni
(alacsony fordulaton, gázadáskor viszont tipikusan - a tiéddel azonos motorral szerelt Carinánk is csinálta néha)."
Ezért kerestem én is a kopogásérzékelőt ma....
Persze lehet, hogy nagy hülyeséget találtam.....majd kiderül.
Benz29-10-2013 19:48:02 // 133202
Üdv !!
Végre kicseréltük a vezmódot, nagyon szép hangja lett, de viszont ez a csörgés megmaradt.... gyorsításkor, 2000- 3000 ig, de csak meleg motornál... Hidrotőke okozhat ilyen tünetet? vagy van valakinek valami tippje?
Végre kicseréltük a vezmódot, nagyon szép hangja lett, de viszont ez a csörgés megmaradt.... gyorsításkor, 2000- 3000 ig, de csak meleg motornál... Hidrotőke okozhat ilyen tünetet? vagy van valakinek valami tippje?
TIbor29-10-2013 18:21:52 // 133201
Igazán nincs mit.
H@nß29-10-2013 18:00:25 // 133200
Köszönöm szépen!
TIbor29-10-2013 17:50:49 // 133199
Szia ! kopogásérzékelőt a szívócsonk alatt találod jól eldugott helyen a motorblokkon,a 2-3 kép pedig a vezmódod "vezérlője".
H@nß29-10-2013 17:35:13 // 133198
Sziasztok!
Meg tudná mondani nekem valaki, hogy a kopogásérzékelőt 1.4 TS motornál merre találom?
Kép szerint 6/7 de ott nincs.
Illetve lenne még egy kérdésem:
2. képen ami be van karikázva (Inlet Manifold Air Control Valve 71736025) [szívócsonk levegő ellenőrző szelep] mi a szerepe ill működése?
Szelepfedél tömítésnél eleresztette az olajat, azon a részen látszik is, hogy olajos.
Az előbb említett szelep pedig belülről a 3. képen.
Előre is köszönöm!
Meg tudná mondani nekem valaki, hogy a kopogásérzékelőt 1.4 TS motornál merre találom?
Kép szerint 6/7 de ott nincs.
Illetve lenne még egy kérdésem:
2. képen ami be van karikázva (Inlet Manifold Air Control Valve 71736025) [szívócsonk levegő ellenőrző szelep] mi a szerepe ill működése?
Szelepfedél tömítésnél eleresztette az olajat, azon a részen látszik is, hogy olajos.
Az előbb említett szelep pedig belülről a 3. képen.
Előre is köszönöm!
IZT28-10-2013 21:52:24 // 133197
Köszönöm segítséget G-Burt megnézem :)
G-Burt28-10-2013 21:43:44 // 133196
főtengely jeladó, motor hátulján, szívósor alatt
IZT28-10-2013 21:30:51 // 133195
Üdv Mindenkinek!
Már fent vagyok egy ideje de ritkán kérek itt segítséget mert általában sikerül megoldani de most hatalmas nagy gondban vagyok amire mások se találják a megoldást!
Kicsit hosszabb útra mentem így teletank esetén nyomta bele plusz spurit majd 2 napra rá lefulladozott az autó! Először azt hittem szervo mert igen kevés olaj van benne és terheli a fordulatszámot ha üresbe rakom -azt hiszem nem felejtettem el vezetni hogy a kuplung probléma lenne, meg akkor nem írnék ennyit - majd 3-4000 es fordulaton 110 es tempóba is úgy ahogy van leállt megint a kocsi menetközbe az M0 son nagyon "szórakoztató" pillanatok következtek míg nem visszatettem 4 be és újra elindult!
Feszültség ingadozásra tippeltem vagy a gyertyákra mert már régen volt cserélve és el is vittem az eddig jól bevált szerelőmhöz ahol rögtön rátették diagnosztikára az meg egyértelműen jeladó hibát írt viszont mert az ottani vezeték volt szar annak csatlakozója!
Lerendelte de én beletettem egy nagyobb relét az ezzel kapcsolatos hálózathoz és utána újra mérés vagy diagnosztika és sehol semmi probléma!
Azonban váratlanul cserben hagy leáll lefullad eltűnik minden csak úgy menet közben és csak 20-30 perc után éled újra! Persze nem behatárolható az időintervallum se szóval nagyon idegesítő mert váratlanul érint és nem tud vele semmit se csinálni!
Igaz kis városban élek ahol nem erre a márkára specializálódott szerelők élnek épp ezért is kérném a segítségeteket!
Persze ha elolvastátok amit megköszönök előre is nem beszélve a segítségről ha van ötletek!!! :(
Köszönettel:
Ádám
Már fent vagyok egy ideje de ritkán kérek itt segítséget mert általában sikerül megoldani de most hatalmas nagy gondban vagyok amire mások se találják a megoldást!
Kicsit hosszabb útra mentem így teletank esetén nyomta bele plusz spurit majd 2 napra rá lefulladozott az autó! Először azt hittem szervo mert igen kevés olaj van benne és terheli a fordulatszámot ha üresbe rakom -azt hiszem nem felejtettem el vezetni hogy a kuplung probléma lenne, meg akkor nem írnék ennyit - majd 3-4000 es fordulaton 110 es tempóba is úgy ahogy van leállt megint a kocsi menetközbe az M0 son nagyon "szórakoztató" pillanatok következtek míg nem visszatettem 4 be és újra elindult!
Feszültség ingadozásra tippeltem vagy a gyertyákra mert már régen volt cserélve és el is vittem az eddig jól bevált szerelőmhöz ahol rögtön rátették diagnosztikára az meg egyértelműen jeladó hibát írt viszont mert az ottani vezeték volt szar annak csatlakozója!
Lerendelte de én beletettem egy nagyobb relét az ezzel kapcsolatos hálózathoz és utána újra mérés vagy diagnosztika és sehol semmi probléma!
Azonban váratlanul cserben hagy leáll lefullad eltűnik minden csak úgy menet közben és csak 20-30 perc után éled újra! Persze nem behatárolható az időintervallum se szóval nagyon idegesítő mert váratlanul érint és nem tud vele semmit se csinálni!
Igaz kis városban élek ahol nem erre a márkára specializálódott szerelők élnek épp ezért is kérném a segítségeteket!
Persze ha elolvastátok amit megköszönök előre is nem beszélve a segítségről ha van ötletek!!! :(
Köszönettel:
Ádám
DieselManiaco(NagyVad)28-10-2013 19:24:53 // 133194
öntsd ki a csomit betonnal:D egyébiránt a szoci időkben közkedvelt "zsákbuza" is megfelel:D
Tomi14528-10-2013 16:10:42 // 133193
Akkor most ruházzak be egy pár zsák cementre?! XD
DieselManiaco(NagyVad)28-10-2013 06:09:57 // 133192
igen a súly a titok,ahol a 45-öt megvezeti a nyomvályú,ott faternak a 64-et nem.és az is 2 mázsával nehezebb..
DieselManiaco(NagyVad)28-10-2013 06:08:06 // 133191
szóval érted,én élből máshogy látom a dolgokat:D(baj van az emeleten):D
csak abba gondolj bele hogy az én td-ért 250-eket kínálgattak amikor 330-ra volt feltéve,mindez telefonban,szóval ha eljönnek akkor le akarják valószínűleg nyomni 200-ra...most ne viccelj már,nehogy már annyiért odaadjam,akkor inkább elbontom vagy bármi.akkor egy jtd-ért mire fel kérünk 650-700-at? Persze tudom én hogy a TD-hez képest:
-modernebb motor
-dinamikusabb
-ha faceliftes akkor szebb is
-szebb a hangja(van aki így vesz autót)
és akkor ennyi?
negatív:
-hazai gázolaj-injektorok,magasnyomású pumpa
-kettőstömegű
és ugye abban a korban vannak hogy kidobták őket kinnt mert lassan csak költeni kell rájuk pl egy lendkerékre vagy valamire.
ehhez képest a td:
pozitív:
-nincs kettőstömegű
-nincs cr rendszer
-ugyanúgy elvan 5,5-ből ha gyári
-ugyanúgy elvisz mindenhova,és haza is hoz,tény hogy lassabban
-olcsóbb motoralkatrészek
negatív:
-lassabb
-traktorhangú ha valakinek ez számít...
és általában mint egy rendes fiat motorból valahonnan mindig elkezd szivárogni a motorolaj:D
szóval nekem ez a különbség ezzel a felszereltséggel egy gokartnál nem ér meg + 400ezret.a gokartot nem rosszból mondom,csak ugye tudjuk milyen ha összehasonlítjuk egy nagyvaddal...akár 64 akár 66
csak abba gondolj bele hogy az én td-ért 250-eket kínálgattak amikor 330-ra volt feltéve,mindez telefonban,szóval ha eljönnek akkor le akarják valószínűleg nyomni 200-ra...most ne viccelj már,nehogy már annyiért odaadjam,akkor inkább elbontom vagy bármi.akkor egy jtd-ért mire fel kérünk 650-700-at? Persze tudom én hogy a TD-hez képest:
-modernebb motor
-dinamikusabb
-ha faceliftes akkor szebb is
-szebb a hangja(van aki így vesz autót)
és akkor ennyi?
negatív:
-hazai gázolaj-injektorok,magasnyomású pumpa
-kettőstömegű
és ugye abban a korban vannak hogy kidobták őket kinnt mert lassan csak költeni kell rájuk pl egy lendkerékre vagy valamire.
ehhez képest a td:
pozitív:
-nincs kettőstömegű
-nincs cr rendszer
-ugyanúgy elvan 5,5-ből ha gyári
-ugyanúgy elvisz mindenhova,és haza is hoz,tény hogy lassabban
-olcsóbb motoralkatrészek
negatív:
-lassabb
-traktorhangú ha valakinek ez számít...
és általában mint egy rendes fiat motorból valahonnan mindig elkezd szivárogni a motorolaj:D
szóval nekem ez a különbség ezzel a felszereltséggel egy gokartnál nem ér meg + 400ezret.a gokartot nem rosszból mondom,csak ugye tudjuk milyen ha összehasonlítjuk egy nagyvaddal...akár 64 akár 66
Axl Trans27-10-2013 23:16:34 // 133190
A + 250 kiló:)
Tomi14527-10-2013 22:00:06 // 133189
Sziasztok!
Miért van az hogy 1-2 fővel elhúz nyomvályús úton a verda de 5 fővel semmi gond nincs vele?
Miért van az hogy 1-2 fővel elhúz nyomvályús úton a verda de 5 fővel semmi gond nincs vele?
Xixo27-10-2013 21:26:48 // 133188
No meg azért nem mindenki hengerfejezik az út szélén, neki még az is egy jókora plusz kiadás, főleg ha talál egy megbízható alfás szakit... :)
DieselManiaco(NagyVad)27-10-2013 06:57:28 // 133187
hát igen lehet hogy megy rá.én annyira nem tartok az ilyenektől az én 45-met hengerfejesen vettük az eladó háza előtt dec 21.-én hengerfejeztük,az út szélén a parkoló autók sorában:D nahh jó persze az ilyen bohóckodásokat nem lehet összehasonlítani egy injektor garnitúra csere összegével,ez igaz.
DieselManiaco(NagyVad)27-10-2013 06:54:31 // 133186
jahh a kombi marea egy nagyon jó autó,haver is azt vett 21 évesen picit csodálkoztam is,de tényleg franló,van benne hely:D
Xixo26-10-2013 23:37:48 // 133185
No de az mitől jobb, mint a 45-46? Méretre gondolod?
Xixo26-10-2013 23:36:30 // 133184
Jah, más kategória az biztos. De ennyi pénzért valószínűleg a 66oson meg a Kappán még többet kell majd reszelni, hiszen azok se fiatalabbak (meg itt is olvasni ezt-azt). Én valahogy félnék picit tőlük, de ez lehet, hogy csak az én hülyeségem... :) Az meg tényleg csak ízlés dolga, hogy ez kell-e valakinek vagy az olcsóbb üzemeltetés. Nekünk az utóbbi számított most, no meg így legalább maradt pénz az első szervizre meg pár apróságra is.
A Bravo-Brava-Marea meg szerintem kb egy kategória a 45el...
A Bravo-Brava-Marea meg szerintem kb egy kategória a 45el...
Robesz726-10-2013 23:15:27 // 133183
Sziasztok! Lenne egy kérdésem: eddig én azt hittem, hogy az 1.6 boxerben a két vezérmű tengely ugyan olyan. Rosszul gondolom? Nekem van 2 db, az egyiken 15-ös szám van, a másikon 16-os... ez mit jelent? Valamint a bütykök mérete hátulról előre a jobb oldalin (ha a kocsiból nézzük) 37,4 37 37 37,4 .. ezen van a 16-os szám, a másik, a balos 36,5 37 37 36,2... ezen van a 15-ös szám. Ebben tud nekem valaki segíteni?
DieselManiaco(NagyVad)26-10-2013 21:52:00 // 133182
ízlés dolga ez,nem azt mondom jó egy 45 jtd is max 450-ért de akkor legyen tipp-topp,amúgy Kappa JTD,vagy egy Peti által említett maris,bravo jtd,vagy bármi ami olasz és dízel,akár egy VM-et is bevállalnék de csak normális tulajtól.de egy bravo-a-45 kategóriáért ne kelljen már 600-650-et egy fizetni...mert hogy egy viszonylag jól felextrázott kappáért elkérnek egy fél métert azt megértem,de Te is tudod hogy azzal egy 45 jtd nem egy kávéház hiába hogy alfa.
GTPeti26-10-2013 20:13:59 // 133181
Milyen félig off? Ha pl. egy Marea JTD, az egy kiváló választás.
Xixo26-10-2013 20:08:49 // 133180
És ha a költségoldalról nézem? :) (No csak mert most ez volt nálunk a fő szempont. Ezért nem is lett Alfa, hanem egy féligoff...)
DieselManiaco(NagyVad)26-10-2013 15:59:17 // 133179
mondjuk egy 166 JTD egy sima 10 szelepes. már ha a kényelmi oldalát nézem.
Sityu25-10-2013 14:15:59 // 133178
Uraim! Kuplung pedált munkahengerrel összekötő gumicsapágy cserére van valami okos megoldás? Sajna a gumi elhalálozott és maradt egy jó 5cm holtjáték a pedálban.. Ha nem muszály, nem cserélném az egészet.
T.25-10-2013 11:42:39 // 133177
Az enyém órája és a computer km. állása között olvasó műszertől függően 4-8 ezer km. az eltérés. Ennyi adódhat gumiméret különbségből is. Eddig ami kijött belőle az mind ricambi originale volt. Úgyhogy lehet valós a km.
WarbiRunner (Gyuri)24-10-2013 22:49:30 // 133176
Egyszerű pedig. Újonnan prémium dízel autót nem évi 10km-re vesz az ember. Általában. 20-30e-rel évente lehet nyugodtan számolni. Vannak persze azok a bizonyos szerencsés esetek, amit a mobile.de-n elvétve találni, és meg is kérik az árát. Amiből itthon Dunát lehet rekeszteni, és úgylátszik itt is megkérik az árát...csak itt az illúziónak :-)
Tomi14524-10-2013 22:19:24 // 133175
Elvileg a 156-os vagy a 147-es teleszkópok jo bele.
Xixo24-10-2013 19:25:08 // 133174
Na de akkor mi ér meg 5-6 kilót? Ugyan már nem aktuális a dolog és nem is jtd lett, de kíváncsi vagyok! :)
aatis24-10-2013 19:10:30 // 133173
Most hogy közeleg a tél, azon gondolkodom hogy venni kellene egy autótakarót a kocsira, hogy ne fagyjon be az ablak és az ajtó. :) Van valakinek tapasztalata ilyen takaróval?
A Lidlben most van is akcióban 4500 ft-ért. Elvileg megfelelő a méret 440x175x120cm (h/sz/m), bár szélességben 2-2 cm marad mindkét oldalon. De gumis az alja, így elvileg ki lehet valamennyire húzni, hogy a tükrökön át tudjam emelni.
A Lidlben most van is akcióban 4500 ft-ért. Elvileg megfelelő a méret 440x175x120cm (h/sz/m), bár szélességben 2-2 cm marad mindkét oldalon. De gumis az alja, így elvileg ki lehet valamennyire húzni, hogy a tükrökön át tudjam emelni.
Clone24-10-2013 18:30:02 // 133172
Hát az eléggé :)
Axl Trans24-10-2013 17:41:04 // 133171
Gyuri, megint a lényegre tapintottál. Én nem nagyon találtam külföldi oldalakon 200 ezer km alatti példányt, de inkább a 300 ezer futott km-hez közelítenek. Ami valóban keveset futott, annak nagyon húzós ára van (hazai zsebnek).
Ferke24-10-2013 14:09:08 // 133170
Iszonyat jól megfogalmaztad, ami már pár hónapja motoszkál bennem:D Tény, hogy a jtd motorral egy ilyen autó kb nulla ft fenntartási költséggel bír, de olyan árakon mozognak, mintha ezt kompenzálni volna szükséges, mindenáron:))
CzR24-10-2013 14:01:36 // 133168
Valaki aki megcsinálta a motorháztetőt gázosra az mutatna egy közeli képet róla? Illetve hogy mekkora teleszkópra van szükség, 1 elég-e stb:) Köszönöm!
Dokika24-10-2013 12:31:46 // 133167
0.28V elég halott? Most mértem meg :)
DieselManiaco(NagyVad)24-10-2013 12:23:33 // 133166
én már ezt mondtam előbb akkor lehurrogtak itt,hogy miért mondom azt hogy egy 45 jtd nem ér hat kilót....
WarbiRunner (Gyuri)24-10-2013 09:24:17 // 133165
Nem néz ki rosszul a gép. Az M-es rendszámból sejthető, hogy nem rég hozták be az országba, a km innentől kérdőjeles. Ettől még lehet jó állapotú, gyárinak tűnik mindene. Nekem a mostani 145/46 jtd felhozatallal egy fenntartásom van. Nem tudom, hogy kult autó lett így észrevétlenül , vagy mitől, de valahogy elkezdett az ára felfelé kúszni az irreális tartományba.
Mintha ezek az árak annak a pár embernek szólnának, aki pont ilyen autót keres ebben az országban. Mert amúgy nem hiszem hogy ekkora slágercikk :-)
Mintha ezek az árak annak a pár embernek szólnának, aki pont ilyen autót keres ebben az országban. Mert amúgy nem hiszem hogy ekkora slágercikk :-)
Axl Trans24-10-2013 01:12:36 // 133164
Én most váltottam 205-ről 195-re. Nekem 3 cm-t ül. Jó gátlóval, legyen az gyári vagy "sport" a 195 nem ér bele. Viszont 205-el jobban úton volt... Az oldalamon találsz képeket, még a 205-sel. Viszont, hogy a Zendernek mekkora az ET-je azt nem tudom, de valaki itt biztos tudja.
Clone23-10-2013 20:02:07 // 133163
Szerintem csak simán meghalt az aksid, Januárban ugyan így jártam.
Zoli198023-10-2013 19:32:47 // 133162
T.23-10-2013 19:24:08 // 133161
Gumiméret ahogy írtad. Ami nyáron volt alatta az 7x15 et 35 volt 195/55-el, de néha beleért hátul. Ráadásul most már -3.5-4cm mínuszban vagyok.
Axl Trans23-10-2013 18:34:10 // 133160
El. Persze függ attól is, mekkora gumit akarsz rá. 195/55 v. 205/50 a realitás, 205-ösnél, ha sokan vagytok hátul, vagy meg vagytok pakolva, bukkanóknál beleérhet. Kell egy kemény gátló is.:)
Dokika23-10-2013 16:25:27 // 133159
Töltés nem segített. Ajtóban lévő ledek világítanak, de azoknak nem sok feszkó kell... A kulcs I. állásában semmi reakció. Ajtók se nyílnak.
Megpróbáltuk betolni, de semmi reakció. Olyan hangja volt minha a dugattyúk fel le jártak volna a hengerben...
Akkor a csajok kinyírták az akksit vagy valami más is lehet a háttérben?
Megpróbáltuk betolni, de semmi reakció. Olyan hangja volt minha a dugattyúk fel le jártak volna a hengerben...
Akkor a csajok kinyírták az akksit vagy valami más is lehet a háttérben?
T.23-10-2013 14:54:55 // 133158
Hali. Meg tudja mondani valaki, hogy 7x15-ös felni 30-as et-vel elfér e a 46 alatt? Köszönöm.
Steve Valentine23-10-2013 14:45:56 // 133157
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni...
Egy újdonsült 145 1.6 TS tulajdonos vagyok. :)
Minek köszönhető az autó indítás utáni lefulladása? Általában csak akkor csinálja ha áll fél-1 napot, amúgy nem, de ha indítás után gázt adok magához tér és nem fullad le... ?
Az alapjárat is ingadozik néha...
Előre is köszönöm a segítséget!
A segítségeteket szeretném kérni...
Egy újdonsült 145 1.6 TS tulajdonos vagyok. :)
Minek köszönhető az autó indítás utáni lefulladása? Általában csak akkor csinálja ha áll fél-1 napot, amúgy nem, de ha indítás után gázt adok magához tér és nem fullad le... ?
Az alapjárat is ingadozik néha...
Előre is köszönöm a segítséget!
Krisz8522-10-2013 18:10:37 // 133156
Helló szépet mindenkinek!! van itt olyan aki tudja hogyan lehet kimérni hogy van e vezetékszakadásom a diag kábelen?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
472
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?