Forum >> 145-146

zolee14519-05-2006 18:25:21 // 13208
honda??? nem mazda?:) arról hallottál, hoy újabban wankel-diesellel kísérleteznek? nam hiszem, hogy a mazda...valaki. 100LE/liter környékén vannak, de röhelyes fogyasztással
Vega19-05-2006 17:23:04 // 13207
Wankel mint mar mondtam csodas talalmany....ma mar az Rx8-as mazdakban levo wankelek egesz jo cuccok...jo a fogyasztasuk, nagyon jo a teljesitmenyuk...van is gyorsasagi OB-n rx-8 kupa magyarorszagon..2 baratom is ott versenyzik... elotte az rx7-es mazdakban volt wankel...15 litert szivtak...ami a 140 lo koruli teljesitmenyhez nem volt eppen elfogadhato...de a hond anem tagitott...erolteti a wankelt es hat nem is veletlen....a wankel jo!!!
BeeGee19-05-2006 16:55:43 // 13205
Aki dolgozik, az hibázik is. Ha ő cserélte, akkor őt. (mintha nem tudnám, h ő cserélte :) )
zee19-05-2006 16:54:59 // 13204
Wankelről egy kis anyag: ITT Pl: wankel Trabant Lada versenygép 654ccm 6000-es fordulaton 140 LE !!!!
Carlos19-05-2006 16:54:42 // 13203
Szamosit? 1hónapos alfásként? tesó...
BeeGee19-05-2006 16:53:37 // 13202
Akkor aza baj, hogy túl sürű az olaj!!! Ha most lett kicserélve, akkor kérdezd meg emberedet, hogy mit rontott el!
Carlos19-05-2006 16:51:18 // 13201
Természetesen tele extraszűz olívaolajjal. A motor meg cakkumpakkal most lett kicserélve. Lásd alább.
Carlos19-05-2006 16:49:38 // 13200
Szal kocsival állok föléd, hogyaza!
Carlos19-05-2006 16:48:09 // 13199
Akkor majd felédállok s végigkísérheted az útját. Mármint kocsival .-) Tesó...
BeeGee19-05-2006 16:47:25 // 13198
Vagy gyengül a szivattyú és nem tudja végigtolni a csövön a vizet. Amúgy víz van a tartályban? :)
BeeGee19-05-2006 16:45:41 // 13197
Lehet, hogy valahol megtörik a cső, tesó :)
Carlos19-05-2006 15:47:14 // 13196
Kösz Vega, azért a víz útját majd végigkísérem. .-)
Vega19-05-2006 15:43:20 // 13195
Hat passz...az enyem el van ganyolva...gyakorlatilag nem is fuj semmit :) Kocsi ala nem tolja a vizet? Nekem a cso torott es csak eppen ,hogy hatra megy egy keves wasser..a tobbit kinyomja a kocsi ala ahol torott a cso... egyekent meg passzolom a kerdest :))
Vega19-05-2006 15:41:10 // 13194
Hmm....ez valami bulvarszarsag lehetett :))) 2T mocik amik NAGYON ki vannak hegyezve 130 fok korul uzemelnek igazan jol...de 90 fokon is vigan elmennek... Gondoljatok bele anno a moto GP-n ugye volt az 500-as kategoria...180 lo folott voltak...ami literre szamolva 350 looooooo....na ha ezek a motorok csak a 30%-at hoztak volna mint amennyit tudnak is....a vilag vegere is elvisznek...semmi hotermeles..semmi egyeb....es siman annyit tudnanak meg igy 1/3 teljesitmenyen is mint egy 4T turbo!!!!!!!!!
Carlos19-05-2006 15:39:16 // 13193
A "Szart" már egyszer kitudtam piszkálni belőle a leendő anyósom varrótű(j)ével. A motor most lett cserélve. De még így is csak úgy kb 12centiset pisilget az üvegre. Lehet hogy nem csak egy felszínes "szar" van a nyíláson? Szívjam ki? .-) csak nehogy bevigyenek...
Vega19-05-2006 15:38:18 // 13192
Azt nem tudom...a 2T meg emlekeim szerint par eve engedelyezett volt...wankelrol nem tudok semmit csak annyit ,hogy azt is mehetett v alamikor...
Vega19-05-2006 15:37:24 // 13191
Azaz igazsag ,hoyg a 2T palyara valo...sok szep elonye van...de aszem felelotlenseg volna reszemrol az a kijelentes ,hogy utcai hasznalatra felvehetne a versenyt ugy alles zuzammen mindent figyelembe veve a negyutemuekkel...igy hat a 2T kivaltsaga marad a mienk benzinbuzike :)))
Vega19-05-2006 15:33:06 // 13190
Hat a motort tekintve eleg csak a szagolgatas.....a puncira vonatkozoan meg hat no comment :))))))))))
Slowfeet19-05-2006 15:31:59 // 13189
Állítólag a nagy teljesítmény miatt rettenetes hőhatások okoznának gondot...nem értek hozzá, csak azt irom amire emlékszem, hogy olvastam. Tehát az extrém, több száz fokos hőmérséklet miatt, nem lehet a hagyományos ötvözetekből blokkot készíteni, a kerámia, meg drága ötvözetek, meg mittoménmi drágította volna meg. Mondjuk a konstrukcióról csak annyit írtak, hogy 2T, de hogy konkrétan min dologozott pl a BMW, arról persze már semmi részlet, vagy csak nem emlékszem.
zolee14519-05-2006 15:31:55 // 13188
wankelt ha jól tudom 93-ban már biztso nem használhattál, de szerintem előtte sem nagyon, mivel meghatározták, hogy hány hengeres lehet, ezzel ki is zárták a wankelt.
Vega19-05-2006 15:31:50 // 13187
Hat kivulrol nem tod tuvel kipiszkalni a szart belole? Egyebkent a hatso ajto muanyag burkolata le...2 takarolemez van a ket oldalon..azok alatt van a csavar...aztan patentok is vannak...nem eltorni mikor lefeszited a burkolatot... utana 2 darab emlekeim szerint talan 6-os.. talan 7-es imbusszal van az egesz szerkezet felfogatva.....kivulrol ra kell segiteni, kicsit be kell utogetni mert maskulonben nem jon ki az egesz cucc.... de ha kiveszed sem leszel vele kozelebb...hiszen az ablakmoso nyilasa az szetszedes nelkul is kivulrol lathato.....
119-05-2006 15:31:31 // 13186
Ja ja! Annak idején még javában "virágzott" a trabi, meg a varnyú, amikor ha jól emléxem a Ford csinált kísérleti kétüteműt.....mér akkor verte az izmosabb sportautókat, csak egyértelműen veszteséges lett volna véglegesre fejleszteniük egy akár nagyobb köbcentis motort a hétköznapokra. Így lefújták a további kutatásokat-fejlesztéseket....
zolee14519-05-2006 15:29:46 // 13185
"es a puncieval vetekszik az illata...na persze csak ha jo olajjal jaratod :) Kell ennel tobb? ;)" Abban az esetben nem, ha csak szagolgatni szereted.:)))
Vega19-05-2006 15:28:03 // 13184
Hatasfok??? Nem a hatasfok az nem cool :)) A loero es loketterfogat arany a cool, ilyen szempontbol cool a hatasfok.... Gyartas nem tudom miert olyan ejj de draga...a 2T ezerszer egyszerubb felepitesu dolog mint egy negyutemu...joval kevesebb mozgo alkatresszel es egyebekkel....nem is ertem miert irtak ez amit mondtal.... Karosanyag meg egy katalizatorral ertelem szeruen jol megoldhato... Pl dieselekben meg a mai napig futnak 2 utemu diesel motorok...20-30 eve eleg sokat gyartottak de ezt senki nem tudja...szerintem meg azt sem ,hogy dieselben is van 2 utemu :)) 2T-nek a fenntartasa lenne draga...mindig a melle kevert olaj megdobna az uzemeltetest...fogyasztast meg nem tudom ,hogy le lehetne e szoritani annyira ,hogy megerje...de ez mar a teljesitmeny rovasara is menne.. F1-ben par evvel ezelottig meg lehetett volna 2T-vel meni..hogy ma mi a szabaly azt nem tudom....annyi votl a kikotes , hogy talan 2000 ccm-es lehet a 2T moci...a lenyeg ,hogy akar F1-ben is mehettel volna vele...sot, wankel motorok is hasznalhatok voltak...de hat a wankel az egy teljesen mas tortenet..nem lehet osszehasonlitani a 2 konstrukciot...bar meg kell vallani a wankel egy csodas talalmany!
Carlos19-05-2006 15:24:59 // 13183
Bocs az OFFért. A hátső ablakmosó-prüszkölőmnek a nyílásai eldugultak, sztem. Nagyon szánalmas amit csinál. Tehát, kitisztításához hogy tudnék hozzáférni? Az ajtó műanyag-doboza leszedendő s csak úgy tudom szétszedni?
Vega19-05-2006 15:22:18 // 13182
mondom en ,hogy 2T a kiraly :)))))))) nem hisztek nekem :))) sokat eszik...iszonyat ereje van...es hat belegondolva iszonyat nyomateka is...pedig nem jellemzo...de 2000 ccm-bol a 350-400 Nm azert nem rossz :)) es a puncieval vetekszik az illata...na persze csak ha jo olajjal jaratod :) Kell ennel tobb? ;)
Slowfeet19-05-2006 15:19:43 // 13181
Maserati naná hogy... Úgy tíz éve lehetett arról olvasni, hogy több autógyár, kísérletezik 2T-vel, ami a hatásfok miatt cool, és állítólag a károsanyag kibocsátás is megoldott, csak a gyártási költségek katasztrófálisak, és senkinek sem kell egy 3-as BMW, ami a motor miatt kerül 30-40 millióba. Aztán ezek a hírek el is haltak...
zolee14519-05-2006 15:17:03 // 13180
ja, huszonezres fordulatú gokart motor...:)))
Vega19-05-2006 15:15:41 // 13179
Persze, tuti kiraly...de valoban a mazerati egy kis lofasz manufaktura...nem valoszinu ,hogy ott kerdes lesz valaha is....de nezzunk akar egy ferrarit is...nem sok ferrari fog 500 lovas diesel mocikkal szaladgalni... de hozok en neked olyan 2T-t ami kb. aranyosan nezve 20x annyit fogyaszt mint a mazerati es 2x olyat gyorsul szazra...es meg csak nem is turbo :)))))))))) teszem hozza a mazerati a szivem csucske :))))
Vega19-05-2006 15:11:27 // 13178
Lehuzod....inditasz....mesz vele...ha nem valtozik akkor leallito, visszadug...LTM megtalalod...a muszerfalon a befecskendezo ikonja majd egni fog...no para...ha visszadugtad akkor elalszik.....menj vele majd egy kicsit...tobbszor probald inditsd majd el...tehat tapasztald ki ,hogy valtozik e valami vagy sem.. lambdanak a csatlakozojat nem tudom hol ban...azaz tudom de csak a 155 lovas verzional... a tied meg a regebbi mint az enyem...ha van manualod nezd meg benne.... vagy nem tudja valaki ,hogy a 2.0 TS-nek hol a lambda csatlakozoja a motorterben? a 150 lovas verzionak..
Slowfeet19-05-2006 15:01:39 // 13177
Ja, csak mi most hétköznapi autókról beszélünk. A maserati sosem lesz olyan márka, ahol a dízel-benzin kérdés felmerül, és más hasonló manufaktúrák sem.
Otto19-05-2006 14:59:15 // 13176
HSZ 13158
Slowfeet19-05-2006 14:57:06 // 13175
Ez most hogy jön ide? :)
Otto19-05-2006 14:54:31 // 13174
Skacok! Ültetek már Maserati Biturboba?Az akkorát megy,hogy az álmotokba sem kívánjátok dizelt!Az étvágy mellékes, azt pótolja a hangja!
szasza(SW)19-05-2006 14:46:56 // 13173
Inditsam és utána huzam le vagy firditva.Mert rádumáltál megnézem.
Vega19-05-2006 14:42:17 // 13172
Hat 2 csatlakozot le tudtal volna huzni akarmennyire meg vagy vuduzva :)))))
Slowfeet19-05-2006 14:37:33 // 13171
YSTUC! Találtam neked valót! küszöbök meg rondaságok is
szasza(SW)19-05-2006 14:17:05 // 13170
Én olyan szerencsés vagyok ,amit veszek újat(bármit) az is beszarik.Ezek után merjek hozzá nyulni?
Vega19-05-2006 14:12:54 // 13169
De ezeket magad is megnezhetted volna....de ahogy erzed :)
szasza(SW)19-05-2006 14:09:07 // 13168
Csak holnap tudom megnézni a dolgokat mert a szerelöm mindig halogat nála viszont van kölcsön alkatrész .De holnap rálépek a tö....-re ha nem lessz kész.
Buddha19-05-2006 14:07:44 // 13167
:-)))
Buddha19-05-2006 14:06:13 // 13166
Estefelé jelentkezem. Pá
Vega19-05-2006 14:05:41 // 13165
ja, szar ugy lenne ha olajcserere vinne a viszermutetes belabacsit :))) vagy kivine a kocsi alol az agytalat :)))))))
szasza(SW)19-05-2006 14:03:55 // 13164
akkor sok sikert hozzá.
zolee14519-05-2006 14:03:25 // 13163
csak nehogy összekeverd hogy éppen hol vagy...:)))
Vega19-05-2006 14:02:10 // 13162
Szasza...mit csinaltal meg eddig abbol amit mondtunk? mire mi volt a reakcio?
Buddha19-05-2006 14:01:47 // 13161
Még nem, most fogom kezdeni! Délelőtt egy kórházban dolgozom, csak délután változom szerelővé! :-)
szasza(SW)19-05-2006 13:59:07 // 13160
Sziasztok,jó napot mindenkinek! Buddha jutottál valamire a Bravoval?
Laurent19-05-2006 13:44:38 // 13159
Eu pici péz nagy mutatvány, elég olcsón magvan, ha valakit érdekel utánna járok működik-e még a téma! Arany, Platina, Chrom felvitele fém felületekre. Elektrolízissel.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.