Forum >> 145-146

Slowfeet19-05-2006 13:36:56 // 13158
Meg PSA-kat is lehet szívóval venni. 1.9D, de nem ezek csinálnak eladási rekordot.
Buddha19-05-2006 13:26:10 // 13157
...még Punto II-ben is volt szívódízel. :-(
Slowfeet19-05-2006 13:11:12 // 13156
Ja 2000 ccm, 75 ló :) De ha megnézed az alfás fejlesztéseket, a terv akárcsak PSA és mások esetében, hogy a 2000 körüli TD-k 140 ló felett legyenek (1.9 JTDm-180LE lesz 2008-ra). A benzineseket pedig hasonló köbcentis tádékkal helyettesíthetik (1.6 JTDm 120LE). De itt még mindig turbódízelekről beszélünk, és a szívók is fejlődnek (1.6 JTS 135LE). Ráadásul a TD 1.6 örül ha eléri a 200NM nyomatékot vagyis nem annyival mozdonyosabb a benzinesnél, mint egy 1.9 JTD az 1.6 TS-sel összevetve. Én pl vennék dízelt de min. 1.9-est. Benzinben már egy kicsit többet igényelnék. (majd eccer V6 talán). De a dízel azért még mindig nem a sport kategória, hiába erőlködik az audi le mansban, és hiába reklámozza magát a Peugeot, hogy a V6-os biturbó dizel erősebb mint az azonos köbcentis V6 benzin. Ja meg kéne tanulni benzinmotort gyártani (nem véletlen, hogy a PSA autókat a dízelekért veszik!!! És persze....biturbó...tegyék rá a benzinre és menni fog az.
Seriff19-05-2006 13:09:14 // 13155
IZOM:PP Volt szerencsém egy ilyen horvát rendőr elöl meglépni, de szerintem akkor is ment volna, ha nem váltok 2es fölé országúton sem:P
Vega19-05-2006 13:06:19 // 13154
Igazad van...errol az egyrol tudunk...2.0 SDI 70 lo 140 nm pffffffffff :))))))))))
Seriff19-05-2006 13:01:54 // 13153
Hogy ne csinálnának? VW SDI?:P
Vega19-05-2006 13:00:38 // 13152
Hol is laksz pontosan? csak nehogy arrafele setaljak egy csavarhuzoval :)))
Vega19-05-2006 12:57:53 // 13151
Egy dolgot mindig elfelejtetek...a dieselek minden esetben turbok...igy is eppen ,hogy fel tudjak venni a versenyt a szivo benzinesekkel... egy szivo diesel orul ha 70 loeros 2000 ccm korul.....de 30 eve nem is csinalnak szivot... Egy turbo benzinesrol meg hat ne is beszeljunk ugye....amig vilag a vilag a benzines jobb lesz.... es egyebkentis 2T a kiraly....soha nem fogja semmilyen konstrukcio uberelni!!!
Vega19-05-2006 12:52:57 // 13150
a csajoknak tobbnyire maniaja, ezzel nem csak a Te baratnod van igy...elegge antitalentum mindegyik ha vezetesrol van szo...es hat Isten ments ,hogy azt a botot kelljen tologatni ami kijon a foldbol..osszekeveri oket....jobb az automata...:)))
Ékszij19-05-2006 09:21:48 // 13149
Az alapjárati motor kb. mennyibe kerül ?
ystuc19-05-2006 09:08:59 // 13148
Maradjunk annyiban, hogy egy Alfa szériaállapotben is feltűnő! :-)
Ricoe15619-05-2006 08:47:24 // 13147
Csatlakozom!!!! Nekem is egyedi gyári:-)))))
GEORGE19-05-2006 07:16:55 // 13146
Az enyém is vasfelnis télen, igaz 15-ös mert a 14-esnem fér el rajta mert akkora elöl a tárcsafék.
Laurent19-05-2006 06:42:26 // 13145
Sorry de az enyém is vasfelnis! :DD
tom16419-05-2006 01:51:52 // 13144
Az enyém is tök egyedi. Csak ennek HTN-865 rendszáma :-) Söt, a 145/6 talin csak ennek volt 14-es vasfelnije :-(((( Ezen kívül garantálom, hogy sárga marad az oldalindex és piros a hátsó lámpa. Csak egy ilyen, egyedi kocsikat kedvelö csapatban lehet feltünö egy tök gyári gép, mert az összes többi különbözik töle.
GEORGE18-05-2006 23:59:51 // 13143
Változó világot élünk!! :-( :-)
ystuc18-05-2006 23:57:38 // 13142
Na igen... Mi lesz velünk???
zolee14518-05-2006 23:54:35 // 13141
csúnya világ jön: a dízel erősebb takarékosabb és tisztább lesz mint a benzines, az automata meg kevesebbet fogyaszt és jobban gyorsul mint a manuális...
GEORGE18-05-2006 23:52:49 // 13140
Igen az jobb jelző, mert mint mindenhol itt is vannak kivételek.
zolee14518-05-2006 23:51:34 // 13139
a bármelyik helyett inkább használjuk azt a szót hogy a legtöbb.
GEORGE18-05-2006 23:46:23 // 13138
Pedig bármelyik automata töbet eszik egy azonos cm3 kéziváltósnál. Ezt nem mondtad neki?
Thomasz18-05-2006 23:42:42 // 13137
a csajom mániája az automata de alfa nem kell neki:( ,mert ő is azzzal jön ,hogy sokat fogyaszt de meggyőztem ,hogy nem eszik sokat
zolee14518-05-2006 23:36:45 // 13136
megnyugtatlak, nem lesz baja... de lehet hogy igen. Vegyél ótómatást:)))))
Tedi18-05-2006 23:30:49 // 13135
Akkor az péntek délutáni, vagy hétfő reggeli darab lehetett :))) nekem meg volt már sérülve, amikor vettem és csak 1 évvel később egy durvább dörgölésnél maradt csak a szivacson :)
ystuc18-05-2006 23:19:41 // 13134
Annyira nem sürgős. :-) Ha eddig kibírtam nélküle, ez a pár nap már nem számít. :-) Meg amúgy sincs most autóm... Szóval várakozó álláspont van.
Laurent18-05-2006 23:19:07 // 13133
Konyhai hidegzsíroldó, a bogarak meg minden állati szennyeződés dörgölés nélkül egyszerűen lefolyik az autóról. Utánna egy sima öblítő mosás és ragyog. Na mostmár tényleg mentem feküdni mert meló van holnap :)
ystuc18-05-2006 23:18:31 // 13132
Víz is lehozza azt a vékony valamit. Tavaly augusztusban Krisznél a gyorsulásos tali elött mostuk a kocsimat, és a slag leszedte! Csak úgy repült! Pedig nem is volt nagy a nyomás! Érdekes látvány volt. :-)
GEORGE18-05-2006 23:18:05 // 13131
Te már meg is rendelheted, mert neked olyan moci mint a Pumukle cartársé, és neki már bent van!
Thomasz18-05-2006 23:16:17 // 13130
nyugtassatok meg ,hogy nem lesz baja a kicsikémnek,történt ugyanis egy honda alázása közben ,hogy elöbb emeltem a kuplungot és csunya hangja volt a fogaskerekeknek de rögtön kinyomtam a kuplungot... tökre szomorú lettem :( félek ,hogy ártottam neki:(
Tedi18-05-2006 23:16:01 // 13129
A jeleken elöl is meg hátul is van egy fólia, ami valamennyire véd. Nem tudom mennyire erélyes cucc ez a hidegzsíroldó, de ha lemarja a fóliát, akkor rövid időn belül a nap is gyorsabban fakítja, meg az eső is rásegít az eltűntetésben, mosásnál meg csak óvatosan a szivaccsal ;)
ystuc18-05-2006 23:15:32 // 13128
Na, George, nekem is lesz ám toronymerevítőm! :-) Most beszéltem róla Pumuklee kolégával. Megvárom, hogy nálad hogy fér el, aztán benevezek egyre én is, ha minden OK. :-)
Carlos18-05-2006 23:06:48 // 13127
1 nap alatt 12 galamb szarta le a jobb oldalamat. Mármint az autóét. De lehet hogy volt aki többet is bevállalt. De az össz az tizenkettő. Más. Kérem jelentkezzen az, ki már megfordult Szicsiliában, lehetőleg a keleti részén. Kérdéseim lennének hozzá. Bocs a csetért.
GEORGE18-05-2006 22:53:43 // 13126
Gyári újban 5200Ft az első! A hátsó drágább mert az kompletten van a mögötte lévő egységgel eggyütt. A 155-hez 8500Ft volt.
Laurent18-05-2006 22:52:29 // 13125
De az nem egyedi, mert neked is lesz! :)
Laurent18-05-2006 22:51:59 // 13124
uhh de viszont most látom, hogy kb 1 év alatt lekopott a színe az alfa romeó emblémámnak! Ez normális kopás vagy rásegített valami? Én hidegzsíroldóval nyomom le a bogarakat, maradéktalanul lefolynak de a jelet csak nem marja meg, habár ez miatt a tükreimet már újra festettem, de a lökhárítóhoz nem nyúl. (ja az nincs festve) :) De be kellene szerezni 2 jelet. Előre-Hátulra. Drága? Kb. mennyi lehet?
GEORGE18-05-2006 22:49:37 // 13123
Hááát van benne toronymerevítő is nem?? :-))))
Laurent18-05-2006 22:47:34 // 13122
Srácok asszem az enyém full egyedi! Csak nekem van 24 karátos arannyal bevonva az alfa háromszögem és a hátsó feliratok felső fele! :) De még jól is néz ki! :))
ystuc18-05-2006 21:57:29 // 13121
Hát, akkor csak óvatosan! Miért kellett felújítani? Sok km volt benne? Vagy csak úgy...? :-)
szasza(SW)18-05-2006 21:35:22 // 13120
Nekem meg felujitották a motort erre a hátsó motor tartó csavar ki szedte a menetet a motorbol most finoman használom mert nagyon ugrál a motor.De holnap vágunk új menetet bele remélem jó lessz.
Buddha18-05-2006 21:33:24 // 13119
Nincs mit. Ha holnap végzek és sikerül konkrétan megtalálnom a hibát majd megírom! Üdv.
szasza(SW)18-05-2006 21:29:59 // 13118
Köszi a tanácsot.Megprobálom kölcsön alkatrészel kideriteni.
ystuc18-05-2006 21:27:29 // 13117
Még nincs, épül. Hónap végére reményeim szerint a végleges verzió összeáll. Már nagyon várom.
Buddha18-05-2006 21:26:03 // 13116
Épp holnap fogok csinálni egy Bravot, ugyanez a baja!!! Én a hőgombák ellenőrzésével fogom kezdeni, mert lehet, hogy rossz amelyik a motorvezérlőnek adja a jelet. Ha "meleg" motor jelet küld, akkor nem dúsul a keverék és hidegen nem jár a vas. Ez az első kör. Továbbmenve ha nincs meg a hiba: gyertyák, alapjárati motor, lambda szonda. Injectorok a legvégén ha már más nincs, de ez ritka, általában gázos autóknál halnak meg.
szasza(SW)18-05-2006 21:21:14 // 13115
Kész az autód?
szasza(SW)18-05-2006 21:15:55 // 13114
A problémám ,hogy harmadik inditás után van csak alapjáratom hidegen.Az elsö két inditás után le esik az alapjárat és le áll az autó.De minél melegebb az idö anál hamarabb indul.
ystuc18-05-2006 21:12:12 // 13113
Interaktív szerelés! :-)
Buddha18-05-2006 21:11:20 // 13112
Ez volt aztán a gyors válasz! :-)))
Buddha18-05-2006 21:10:29 // 13111
Ha esetleg rossz, akkor hamis értéket küld és a motor nem jár kiegyensúlyozottan! Nem lesz alapjárat, rángat, kihagy, akadozik, stb...
szasza(SW)18-05-2006 21:10:06 // 13110
Ha esetleg rossz van valami észrevehető jele?
Buddha18-05-2006 21:08:04 // 13109
A kipufogógáz tartalmat elemzi és küldi a motorvezérlőnek! Beleszól a keverékképzésbe.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.