Forum >> 145-146

Vega01-05-2006 19:25:20 // 11558
probaltam mar...nem lopta be magat a szivembe :)
Vega01-05-2006 19:24:45 // 11557
szelepek mondjuk fele...ne adj isten dugo teteje...bar az nem jellemzo...szelepvezetok...ilyesmi....szerintem nem lesz veszes! nem dumallak ra semmi penzert..mert ha szarul sul el meg en leszek a bunbak, de ha velem megesik majd egyszer egy ilyen en tuti ,hogy fele annyiert inkabb legyartatok cuccokat mint megvegyem a gyarit.. sot, meg konnyitett, tuning cuccokat is lehet gyartatni ha mar mindenkeppen muszaj :)
101-05-2006 19:23:35 // 11556
O.K. rendben. Nem rábeszélni akarlak, de egyszer próbáld ki a camembert sajtból készültet is egy kis áfony lekvárral.
Vega01-05-2006 19:21:58 // 11555
ahh sima trapista...nalam az a nyero...es rizzsel ha kerhetem ;)
Kozi01-05-2006 19:21:27 // 11554
Ok!Köszönöm a segitségeteket!Holnap minden kiderül,hogy mi szenvedte a legnagyobbat!
101-05-2006 19:06:29 // 11553
Milyen típusúból óhajtja a kedves vendég? Köretenek ajánlhatok sült burgonyát egy kis tartár mártás kíséretében ?)))))
Vega01-05-2006 19:05:06 // 11552
jovan..akkor egy rantott sajt rendelt :))))))
101-05-2006 19:02:46 // 11551
Montaaaam Teeeee! :-)))) Én nem vagyok szakétőőőő :-))) Szakmámat tekintve pedig szakács lennék :-))) Értvevagyok??? :-DDD
Vega01-05-2006 19:02:20 // 11550
azert lehet most tekerni mert mar utat csinalt maganak a dugattyu....TS olyan konstrukcio ,hogy ossze tud akadni a moci...ez van... en azert kegkerdeznek egy jo gepmuhelyet is, hatha jo osszegert csinalnak neked szelepeket....olyan szelepeket amiktol nem kell felni...jo minoseguek...
Vega01-05-2006 19:00:26 // 11549
Ha elszakad a vetmuszij akkor nem jat tovabb a motorod :))) Annyi lehet esetleg ,hoyg reszben csakad...de ha teljesen akkor felejtsd el ,hoyg tovabb jar...a kijelentes ugy ahogy van tok ertelmetlen!!!!!!!
Vega01-05-2006 18:59:01 // 11548
Ugy van...ha szakad akkor hello...lehet kulombseg ,hogy 2 mp alatt kinyomod a kuplungot vayg gurulsz meg 50 metert....de a szelepeid nagy reszetol tuti elbucsuzhatsz...ez kinos..
Buddha01-05-2006 17:11:09 // 11547
...hát igen, minimum ennyit! A hengerfej komplett javítása nálunk kb. 45 ezer szokott lenni, +tömítések, olajcsere, vezszíjszett, munkadíj. 100-120 között lesz a vége ha jobban utánaszámolok.
Kozi01-05-2006 17:04:14 // 11546
Igen,rendes szervizbe lett csinálva.Egyébként szerintem se lett volna szabad hogy ilyen "korán"elszakadjon.Sztem 10000-et még el kellett volna mennie.
Buddha01-05-2006 16:59:10 // 11545
Egy százasból kijön a javítás! Egyébként bármilyen szett került a vezérlésbe kevés neki az a 40-50 ezer kilométer amit elment! Szakemberrel csináltattad?
Kozi01-05-2006 16:42:37 // 11544
Köszönöm! Amint tudok valamit tájékoztatok mindenki!
Kau01-05-2006 16:41:45 // 11543
Drukkolok, hogy olcsón megúszd. Sok szerencsét.
Kozi01-05-2006 16:38:11 // 11542
Uhhh:((( Na fasza! Reméltem hogy "olcsón" meguszom de akkor nem is számitok rá.Majd a végén kiderül minden!
Kau01-05-2006 16:31:02 // 11541
Készülj fel a legrosszabbra, hogy ne érjen csalódás! Nem akarlak elkeseríteni, de, ha meglenne egy százasból, összeteheted a kezed. De elképzelhető, hogy ennek a duplája is kevés lesz.
Kozi01-05-2006 16:28:53 // 11540
Köszi!
101-05-2006 16:28:32 // 11539
Sok szerencsét!
Kozi01-05-2006 16:27:57 // 11538
Ok!Köszi a segiséget!Holnap nekiállunk aztán majd mondom a fejleményeket+az anyagi vonzatát is.
101-05-2006 16:24:48 // 11537
szerleőre=szerelőre :-)
101-05-2006 16:24:25 // 11536
Mivel nem értek hozzá így a szerleőre kell hagyatkoznom...vez.mód. cserének indult, aztán mire eljutottam a szerelőhöz, már ez lett a végkifejlet :-((
Kozi01-05-2006 16:22:55 // 11535
Az fasza!Nem lenne olcsóbb megoldás egy használt fejet rátenni?
Kozi01-05-2006 16:17:50 // 11534
Érdekes a jelenség mert a főtengelyt könnyen lehet tekerni,nem ütközik bele semmibe,de nem hiszem hogy megúsznám szelepcsere nélkül.
101-05-2006 16:16:30 // 11533
Hát ezt mondtam én is :-((( Eddig úgy néz ki, hogy az alkatrészek 150K-ból kijönnek+a munkadíj :-((
Kozi01-05-2006 16:14:59 // 11532
Bassza meg!!!Ez most qrvára hiányzott.:(((
101-05-2006 16:13:21 // 11531
Mivel nem vagyok szerelő, így sok okosat nem tudok mondani, sőt még az enyémet sem láttam. Nálam a motor tovább járt, csak annyi volt a jelenség, hogy bekapcsolt a befecskendezés kontroll lámpája a műszerfalon és persze iszonyat diesel hang :-((
Kau01-05-2006 16:11:46 // 11530
Én úgy tudom, ha elszakad, azonnal kárt okoz. Méghozzá pár százezer forintosat. :((
Kozi01-05-2006 16:11:02 // 11529
Valójában szólt a zene és csak arra lettem figyelmes hogy megállt a motor.Innentől kezdve nem is basztattam mert valahogy éreztem hogy nagy a gond.Szted mennyi az esélye hogy egyben maradtak a szelepek?
101-05-2006 16:08:36 // 11528
Hát az a kérdés, hogy a szakadás és az észlelés (megállás) között mennyi idő telt el? Ez nagyban befolyásolja a szelepek rongálódását...hasonló cipőben járok...nálam úgy néz ki hogy a kipufogó szelepeket kell cserélni.
Kozi01-05-2006 16:05:32 // 11527
Amikor megvettem akkor mindjárt kicseréltem.Akkor volt benne 114000 most pedig 159000.Sztem az volt a baj hogy kibaszott utángyártott vezérlést kapott akkor.:(( most már bánom.Az a legszarabb az egészben hogy a héten hozzák meg a gyárit és most akartam kicserélni.De attól félek hogy le kell emelni róla a fejet és szelepeket kell cserélni.
Kau01-05-2006 16:02:10 // 11526
Ú, vazze. Elárulod mikor volt cserélve és mennyi km-t bírt?
Seriff01-05-2006 16:00:45 // 11525
...legyen
Seriff01-05-2006 16:00:22 // 11524
Egy óráig kaparásztam, csak nagyon erős fénynél látszanak pici kis ragasztódarabok, majd kap egy 3M polírt a hátulja, hogy szép:-)
Grando01-05-2006 15:56:08 // 11523
Apropó típusjelzés:
Kozi01-05-2006 15:53:01 // 11522
Üdv urak! Az a helyzet hogy elszakadt a vezérszijam.Azt szeretném kérdezni hogy vajon hány szelepet vert agyon a dugó?Valaki mondjon valami érdemlegeset!Köszi
Vega01-05-2006 15:49:30 // 11521
jol tetted...en utalom ezeken a hulye tipusjelzeseket...olyan gagyik..le veluk!!!
Kau01-05-2006 15:42:18 // 11520
Nem látszik. Maradt valami nyom utána?
Seriff01-05-2006 15:38:46 // 11519
Mi ez a pangás itten? Egész nap senki sem akar itt kinyilatkoztatni?:O

Tegnap lenyestem a feliratokat a gép hátuljáról:


Így egyszerűbb volt

ilyen lett- garázsból nem akartam kiállni ---> szar minőség:

Kau01-05-2006 15:35:49 // 11518
Mi ez a pangás? Ebben a hónapban még senki nem írt ide. :)
Vega30-04-2006 22:19:32 // 11517
irtam is nemreg ,hogy mennyivel emelkedett a feneke az ulesek es a lomok nelkul..megdobbento...tehat azok mar a multe :) ellesznek a pinyoban is :)
zolee14530-04-2006 19:36:41 // 11516
javítani kell a kg/LE arányt, és ha nem tudsz több lovat szuszakolni a mociba, akkor szerelj le mindent a gépről. Mocitető, sárvédő, lökös, ülések, kárpitok, és a legfontosabb, az átmenődob!!:)) az oldalüvegeket meg ki lehet cserélni fóliára, vagy plexire, pótkerék, emelő, szerszámkészlet kidobandó...
Vega30-04-2006 19:11:50 // 11515
ugy van :))))))))))) Gyerekek...mi itt nem lehetunk okosak...jatszhatunk egy kicsit a hangjaval...tehetunk fel ilyen-olyan dobokat....kivehetjuk az osi ellenseget a katalizatort...ami teszem hozza ma mar nem jarja mert annyira tul vannak meretezve a katalizatorok , hogy alig van folytasuk..nem ugy mint regen... es kesz...mast nem tehetunk..nem lehetunk okosak...60-80 e ft-om meg nincs es ha lenne sem adnek ki azert ,hogy valami magat kipufogosnak nevezo hegesztomunkas "rendszert" farigcsaljon a kocism ala :)))) hat roviden ennyi.. szal , hogy valami nagytudasut idezzek: "ha az is egy sima atmenodob akkor kiveszem a picsaba :)))" mellesleg en nem erteka 4 utemhez csak amennyire minden mas kicsit benzines gyerek is : ))) En a 2 utem szerelmese vagyok ;)
zolee14530-04-2006 18:58:35 // 11514
ez az igazi tuning! Hogy csináljunk az autónknak jó hangot, hogyan javítsunk a gázáramláson, és hogyan csökkentsünk a súlyán... sőt mindezt egy művelettel? A megoldás: "ha az is egy sima atmenodob akkor kiveszem a picsaba :)))" :DDD
Vega30-04-2006 18:21:48 // 11513
ha az is egy sima atmenodob akkor kiveszem a picsaba :))) szerintem gyakorlatilag semmi kulombseg nincs...ha van, elenyeszo a kulombseg!
Kau30-04-2006 18:09:59 // 11512
Ugyanez a helyzet az első középdobbal is. Egyébként akkor veszed észre, hogy mennyit csillapít, ha kiveszed mindkettőt. Úgy hangos. Tehát az egyik kell. De megoszlanak a vélemények, hogy melyik. Nem tudom mekkora különbség lehet a 145 és 146 kipuffrendszerében.
Vega30-04-2006 18:05:48 // 11511
a hatso kozepdobnak semmi ertelme...egy sima atmeno dob...hangcsillapitas a celja..semmi nincs benne...csak a cso korbe van veve hangcsillapito anyaggal...teszem hozza semmit nem csillapit...kiveheti nyugodtan....megsporol legkevesebb 15 kilot :)))))))))
Ricoe15630-04-2006 17:58:33 // 11510
Ha nincs dísztárcsa akkor kicsit puritánabb....alufelnire most nemfutja:(
Kau30-04-2006 17:56:15 // 11509
Ezért jó, ha nincs dísztárcsa. Volt mikor 1.0 bar nyomást mértem a gumiban :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.