Rendszám: HKL-205
Gyártmány: ALFA ROMEO
Típus: ALFA 146 1.6
Szin: FEKETE
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
Ennyit tudok segíteni:) :D
Forum >> 145-146
mreni01-12-2011 19:41:19 // 126008
springfield (Ɨ|ѯ)01-12-2011 19:33:54 // 126007
..valahogy így oldotta meg csak piciben nem?
http://www.youtube.com/watch?v=rtYETSuWpQU&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=K_2PCNS779w&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=rtYETSuWpQU&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=K_2PCNS779w&feature=related
h-arcos01-12-2011 19:15:35 // 126006
Sziasztok! Tud valaki a HKL-205 rendszámú 146-ról valamit? Enyém volt, de érdekelne a sorsa. Köszi!
Föckös01-12-2011 17:59:46 // 126004
nekem az az emlék, hogy ilyen hibát a carTárSaknak a főtengelyen lévő valami jeladó (vagy holtponti?mittudomén) hibája okozott.
0Balazs01-12-2011 17:57:40 // 126003
Szia. Egy hete vettem a 146osom, 1.6TS mocival. Nekem is ezt csinálja, hogy melegen nem akar indulni. Valami tipp? :(
dfg (Tanárúr)01-12-2011 14:40:54 // 126002
viszont attól a propellertől beszarnék, ha így forogna egy asztal szélén. nem valami biztonságos dolog...
dfg (Tanárúr)01-12-2011 14:37:57 // 126001
na akkor tessék egy hasonló, ami tényleg magától megy :D
és a vezérlése kisértetiesen hasonló a másikéhoz.
és a vezérlése kisértetiesen hasonló a másikéhoz.
Alien401-12-2011 14:17:11 // 126000
jó... bocsi apu, legközelebb gondolkozom :D
amúgy igazad van a kérdéseidet feltéve... :D de akkor is k.va jó :D
ilyen kicsiben nem is lehet építeni működőt értelmes árban... :D
amúgy igazad van a kérdéseidet feltéve... :D de akkor is k.va jó :D
ilyen kicsiben nem is lehet építeni működőt értelmes árban... :D
Pete14501-12-2011 14:07:42 // 125999
Ismét előjött a Téli betegség!
Tegnap irány Szeged útközben megálltunk egy pillanatra és a drága JOLánka úgy döntött , hogy amíg a motor nem hűl vissza legalább 30-35 fokig akkor nem fog elindulni.Indítózol csak forog forog de nem akar elindulni.Viszont amint kicsit visszahűl azonnal indul is és mehetünk tovább. Oké hogy egy autónak is van lelke de ne ő mondja már meg hogy én mikor induljak el újra. Nyáron cseréltem a MAP szenzort és a beszívott levegő hőmérséklet jeladót is. Mi lehet még a baja? Ha így folytatja esküszöm nekiugrok egy kis flex-el és virágos kertet csinálok belőle.
Tegnap irány Szeged útközben megálltunk egy pillanatra és a drága JOLánka úgy döntött , hogy amíg a motor nem hűl vissza legalább 30-35 fokig akkor nem fog elindulni.Indítózol csak forog forog de nem akar elindulni.Viszont amint kicsit visszahűl azonnal indul is és mehetünk tovább. Oké hogy egy autónak is van lelke de ne ő mondja már meg hogy én mikor induljak el újra. Nyáron cseréltem a MAP szenzort és a beszívott levegő hőmérséklet jeladót is. Mi lehet még a baja? Ha így folytatja esküszöm nekiugrok egy kis flex-el és virágos kertet csinálok belőle.
Xixo01-12-2011 13:34:03 // 125998
Jah, az volt a legegyszerűbb.
Ferke01-12-2011 12:09:40 // 125997
Háát azért ezt te sem gondolod komolyan, hogy magától működik belső égésű otto-motorként?!:)))
Fedetlen a szelepfedél...tied működik szelepfedél nélkül? Mondjuk igen, kb 20mp-ig:)))
Ez azért nem ilyen egyszerű, a Te autódban sem így néznek ki a dugattyúk, meg a hajtókarok, mert utóbbiakon van csapágy, ami olajfilmen csúszik, előbbin meg gyűrű, ami kopressziót hoz létre, a felülről vezérlés pedig szabad levegőn van:)))
Ezen kívül nincs hűtése, ergo nem exotermikus, mert nincs számottevő súrlódás:)
Fedetlen a szelepfedél...tied működik szelepfedél nélkül? Mondjuk igen, kb 20mp-ig:)))
Ez azért nem ilyen egyszerű, a Te autódban sem így néznek ki a dugattyúk, meg a hajtókarok, mert utóbbiakon van csapágy, ami olajfilmen csúszik, előbbin meg gyűrű, ami kopressziót hoz létre, a felülről vezérlés pedig szabad levegőn van:)))
Ezen kívül nincs hűtése, ergo nem exotermikus, mert nincs számottevő súrlódás:)
Alien401-12-2011 11:27:51 // 125996
elektronika meg gyertya kellene csak rá végülis... nem?
bár ha nem magától működik... akkor mi forgatja? mert nincs rajta külön hajtás
bár ha nem magától működik... akkor mi forgatja? mert nincs rajta külön hajtás
Ferke01-12-2011 09:10:16 // 125995
A riasztóegységből húztad ki a stekkert végül?
Ferke01-12-2011 09:08:13 // 125994
Először azt hittem, hogy tényleg működőt csinál...az durva lett volna, de ez se semmi:))
Ferke01-12-2011 09:04:51 // 125993
Nem tudom, eddig csak melegen találkoztam ezzel, ha vmelyik tengely nem volt százas, akkor hőtágulásra melegen szorult...
mreni30-11-2011 22:35:05 // 125991
az a lényeg :)
GTPeti30-11-2011 22:32:05 // 125990
Bevásárlóautónak jó lesz. :)
mreni30-11-2011 21:41:03 // 125989
az még nem kell ekkora erőhöz,több meg úgyse lesz :)
GTVili30-11-2011 21:39:32 // 125988
....már csak egy négykerék-hajtást kéne aláfaragni....;-D
mreni30-11-2011 21:37:27 // 125987
majd kiderül mit tud,ezek csak becsült adatok,de viszonyításképp egy 350Z 5.35kg/le ha összejön akkor az enyém 4.7-5.0kg/le
GTVili30-11-2011 21:31:43 // 125986
Pfffff.....;-)
Elég sukár súly-lóerő arány.....
Elég sukár súly-lóerő arány.....
Xixo30-11-2011 21:28:44 // 125985
Na kihúztam a kábeleket belőle... :)
A jelenség a következő: miután beraktam az elemeket és távirányítóval nyitottam az ajtókat, egyszercsak indítózás után megszólalt a riasztó. Össze-vissza nyomkodás után se lett jobb, hát elindultam csipogva. Háromszor végigriaszott, aztán elhallgatott, majd amikor kinyitottam az ajtót, akkor megint elkezdte.
Kérdések:
Hogy kéne ennek normálisan működnie?
Van-e valami trükk, amit csinálni kéne ilyenkor?
Honnan lelhetnék egy olyan kulcsot, amivel kikapcsolhatom a riasztót?
(Gyári riasztóról van szó.)
A jelenség a következő: miután beraktam az elemeket és távirányítóval nyitottam az ajtókat, egyszercsak indítózás után megszólalt a riasztó. Össze-vissza nyomkodás után se lett jobb, hát elindultam csipogva. Háromszor végigriaszott, aztán elhallgatott, majd amikor kinyitottam az ajtót, akkor megint elkezdte.
Kérdések:
Hogy kéne ennek normálisan működnie?
Van-e valami trükk, amit csinálni kéne ilyenkor?
Honnan lelhetnék egy olyan kulcsot, amivel kikapcsolhatom a riasztót?
(Gyári riasztóról van szó.)
mreni30-11-2011 21:27:06 // 125984
menetkészen 1270körül lesz ,versenyre kidobálok belőle 100kilót :)
GTVili30-11-2011 21:25:13 // 125983
Csak 250....? Fúúúúú de gagyííííííí......;-)
Hány kilóra is lesz ez a kéccázötven parpia...?
Hány kilóra is lesz ez a kéccázötven parpia...?
mreni30-11-2011 21:19:51 // 125982
250et tudnia kell(ene),remap után
de ennél többet csiga csere nélkül nem nagyon lehet kihozni belőle.
de ennél többet csiga csere nélkül nem nagyon lehet kihozni belőle.
Alien430-11-2011 21:16:10 // 125981
mennyi paci lesz benne a terveid szerint?
Bazsa14530-11-2011 21:11:32 // 125980
Van :P A hűtő 3/4-ed része elvan kartonozva ....
mreni30-11-2011 21:01:55 // 125979
ok :D
ne irigyelj,ennyit még nem sz@ptam egy kocsival se mint ezzel a ..........:D
ne irigyelj,ennyit még nem sz@ptam egy kocsival se mint ezzel a ..........:D
Alien430-11-2011 20:54:01 // 125978
befűtöm a nyitott udvart... :D
már csak amikor szombaton kivettem meg vissza tettem az ablaktörlőt... hát másnap javíthattam fel az egyik menetet, menetfúróval mert ferdén kapattam a zsibbadt kezemmel vissza... -_-
ott meg még nem bontottam a kocsit... de jó lenne egy 15 foknál melegebb garázs... :/
irigyellek :D meg a kocsid is :D
sőt...igazából utállak :D jó? :D
már csak amikor szombaton kivettem meg vissza tettem az ablaktörlőt... hát másnap javíthattam fel az egyik menetet, menetfúróval mert ferdén kapattam a zsibbadt kezemmel vissza... -_-
ott meg még nem bontottam a kocsit... de jó lenne egy 15 foknál melegebb garázs... :/
irigyellek :D meg a kocsid is :D
sőt...igazából utállak :D jó? :D
mreni30-11-2011 20:42:53 // 125977
én ma befűtöttem kellemes 18fokra a garázst :D így el lehet viselni a hideget :D
Alien430-11-2011 20:41:00 // 125976
na hogy jártam? :D persze, hogy ott ereszt a rendszer ahol cartársnak mondtad, hogy meg kell bontani :D a jó édesbe :D megcsinálom az ablaktörlőt erre meg elfolyik mellette...
sok lehetőség van ott a rohadásra? meg esetleg lecsúszott a csatlakozó, vagy, hogy van ott megoldva a dolog? mindig van valami... főleg hideg :/
sok lehetőség van ott a rohadásra? meg esetleg lecsúszott a csatlakozó, vagy, hogy van ott megoldva a dolog? mindig van valami... főleg hideg :/
mreni30-11-2011 18:17:55 // 125975
ilyen hidegben nekem,kat és középdobok nélkül emelt ü.a nyomással,215ös gumikkal 10-11et evett,úgy hogy nyomkodtam is neki.
Alien430-11-2011 17:44:39 // 125974
1.4 ts 145 úgy kb 8at fogyaszt nekem
Laurent30-11-2011 17:44:05 // 125973
Most igazából azt várom, hogy megint teljesen off legyen és akkor kiderül, hogy mennyi a fogyi. Tudom hideg van meg minden, de azért talán nem kéne 10 lityi fölé mennie. Bár lehet, hogy csak ez egy ábránd :-) Az tuti, hogy a régi 155 2.0 alfánk nem evett ennyit :-)
springfield (Ɨ|ѯ)30-11-2011 17:33:39 // 125972
Próbáld meg a 125935 hozászólásomban leírtakat is. ..én is vettem egy bontottat is és kiderült, hogy magának a mozgató szerkezetnek semmi baja nem volt, csak a korábban leírtakat csináltam meg és minden OK lett. :D
mreni30-11-2011 17:30:12 // 125970
én mindenképp ránéznék,bár az ü.a mutatónak sem lehet hinni :)
Laurent30-11-2011 17:24:00 // 125969
És a legjobb, hogy asszony elment telefon nélkül, aztán ha útközben kifogy akkor, mehetek máshova is :-).
Laurent30-11-2011 17:22:35 // 125968
Amikor nézték az új lambdát, akkor minden érték jó volt. Direkt megnézettem egyből berakás után. Akkor villamosságis?
mreni30-11-2011 17:21:11 // 125967
egy diag nem csak a kódolvasásból áll,nézni kéne az élő adatokat,lambda érték,hőfokok stb
lehet pl a hömérséklet érzékelőd szar és dúsítja a keveréket,ezért eszik sokat.
lehet pl a hömérséklet érzékelőd szar és dúsítja a keveréket,ezért eszik sokat.
Laurent30-11-2011 17:18:41 // 125966
Voltam korábban villamosságis havernál, de semmi hibakód nincs tárolva, semmi hiba nem látszik. Vagy valami mást nézessek?
mreni30-11-2011 17:16:10 // 125964
csináljatok egy diagot
Laurent30-11-2011 17:09:02 // 125963
Úgy gondoltam, hogy sokallom az autó (146 1.6 TS) 15 lityis hideg idős fogyasztását, ezért elmentem egy ismerős autószakihoz. Rádugta a kipuffra a kütyüjét és a gép szerint a lambdaszonda 0.3xxxxx érték helyett 7.xxxxx értéket mutatott. Közölte, hogy ez a szonda kuka. Volt egy másik szondám, beraktuk, az értékek egyből jók lettek. Na mondom megnézem, mennyit fogyaszt így a vas, ezért kifogyasztottam, majd raktam bele 10 lityi benzint. Hát nem tudom, eddig 50 km-t mentem el vele és eléggé fekszik a mutató és szinte kiég az üzemanyag visszajelző. Véleményem szerint még talán 10-15 km-t megyek el vele.
Nem sok ez a fogyasztás még mindig? Esetleg cseréljem a légtömegmérőt?
Régebben azért nem ennyiből jártam vele.
Nem sok ez a fogyasztás még mindig? Esetleg cseréljem a légtömegmérőt?
Régebben azért nem ennyiből jártam vele.
0Balazs30-11-2011 17:05:54 // 125962
Szia! Nekem van több intelligens akkumulátortöltőm modellezéshez, azokkal szoktam az autó akksit is tölteni, az 14,7V-ig tolja fel. Beállítom, hogy 12V-os akksi, és magától nyomja amíg teli nem lesz.
Alien430-11-2011 16:22:46 // 125960
Alien430-11-2011 16:20:54 // 125959
enyémben is 2 van
http://www.alfaamore.hu/files/forum/00060/00060124.jpg
http://www.alfaamore.hu/files/forum/00060/00060124.jpg
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
634
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?