Forum >> 145-146
WarbiRunner (Gyuri)21-12-2010 23:15:48 // 115908
A választ minden bizonnyal tudod, legalábbis ha érted és értelmezted amit írtam fölösleges X? (keresztkérdés :-)) volt.
Axl Trans21-12-2010 23:14:44 // 115907
Sajnos én sosem tudtam különbséget tenni a nyomatékcsúcs és a nyomatékkulcs között.
mreni21-12-2010 22:02:01 // 115906
Pontosan mire gondolsz?
pb_21-12-2010 22:00:05 // 115905
Nem ezen múlik.
pb_21-12-2010 21:43:21 // 115903
Akkor is ragaszkodál a nyomatékcsúcshoz tartozó fordszám(körülihez), 1 benzines motor, max nyomatékát 4ks fordulaton adja le, de 2ks fordulaton már tudja a max nyomatéka több 90%t?
GTVili21-12-2010 20:02:10 // 115902
Sziasztok!
Szükségem lenne egy darab,komplett gyújtótrafóra. CF 1-es,1.8-2.0TS motorhoz.A vezérlés oldali,szélső hengerem egyik gyertyája nem működik rendesen,mert a pipa és a trafó csatlakozása odavan.....
Adnék érte egy KOMPLETT SOR CF 3-as gyújtótrafót! Ami kiváló állapotnak örvend...
Szükségem lenne egy darab,komplett gyújtótrafóra. CF 1-es,1.8-2.0TS motorhoz.A vezérlés oldali,szélső hengerem egyik gyertyája nem működik rendesen,mert a pipa és a trafó csatlakozása odavan.....
Adnék érte egy KOMPLETT SOR CF 3-as gyújtótrafót! Ami kiváló állapotnak örvend...
Pete14521-12-2010 19:58:22 // 115901
Hát azért köszike!
Beszéltem a szerelő mesteremmel közben és azt mondta úgy is van egy ping-pong party-k a két ünnep között és akkor szétkapjuk hogy ránézzünk.
Beszéltem a szerelő mesteremmel közben és azt mondta úgy is van egy ping-pong party-k a két ünnep között és akkor szétkapjuk hogy ránézzünk.
mreni21-12-2010 19:39:06 // 115900
Nekem gyanus hogy valami ilyesmi lehet a gond,de láttam már olyat is,hogy "felvizesedett" a fékolaj...
Pete14521-12-2010 19:37:28 // 115899
Nem tudom próbáltam megnézni de nem jött össze az eső és a sok retek miatt!
mreni21-12-2010 19:28:26 // 115898
nincs kiszakadva a munkahenger porvédője?
Pete14521-12-2010 19:24:47 // 115897
Értem de mitől lehetett?
mreni21-12-2010 18:09:02 // 115896
Ezt magyaráztam neki én is:))
Mostanában sokat "játszok" ezekkel a diagnosztikai cuccokkal,menetközben tudja mutatni a számított motorterhelést,illetve némelyik a valós terhelést is,ezen nagyon jól látszik az amit leírtál,viszont benzinest szerintem sincs értelme nyomatékcsúcs körül használni pl TS ha nem tévedek 4700körül volt a maximumom,szemben a mostani motorommal.
Itt a nyomatékgörbém,viszonylag egyenletes:)

Mostanában sokat "játszok" ezekkel a diagnosztikai cuccokkal,menetközben tudja mutatni a számított motorterhelést,illetve némelyik a valós terhelést is,ezen nagyon jól látszik az amit leírtál,viszont benzinest szerintem sincs értelme nyomatékcsúcs körül használni pl TS ha nem tévedek 4700körül volt a maximumom,szemben a mostani motorommal.
Itt a nyomatékgörbém,viszonylag egyenletes:)

Bazsa14521-12-2010 17:49:06 // 115895
De talán lassabban hűl ki és kevésbé éri a hideg menetszél ?!
Driver21-12-2010 17:41:35 // 115894
reggel valószínűleg azért volt meleg, mert a tárcsa és a betét összeért. ez délutánra elmúlt és akkor már nem forrósodott fel
WarbiRunner (Gyuri)21-12-2010 17:10:34 // 115893
Fedélzeti comppal néztük meg a dízel Focusnál legutóbb. Hiába kínoznánk 1500-as fordulaton, nem lenne értelme. 1750-nél volt minden körülmények közt a legjobb a fogyasztása, 2000 körül nyomatékcsúcs. 1700 alá engedve növekszik a pillanatnyi fogyi, nem beszélve arról, hogy árt is a motornak. Benzinesnél én ugyanígy a nyomatékcsúcshoz igazodnék, egyszerűen azért, mer ott a legjobb a hatásfoka a motornak. Egy dolog ugyanis a fordulatonként beszívott levegő és a hozzá öntözött benzin adag, de ennek az egész körfolyamatnak van egy nem állandó (töltéscsere) hatásfoka. Ami igencsak függ többekközt a vezérműtengelytől. Legjobban ehhez úgy tudsz igazodni, hogy feltételezed hogy nyomatékcsúcson a legjobb a hatásfok. Ez alá ha valamivel leengeded a fordulatot (akár érzésből), akkor optimalizáltad a romló hatásfok és fordulat miatt csökkenő benzinadag összefüggést.
Sokat elmond egy autó nyomatékgörbéje is arról, hogy hogy érdemes autózni vele, hol érdemes váltani.
Sokat elmond egy autó nyomatékgörbéje is arról, hogy hogy érdemes autózni vele, hol érdemes váltani.
Pete14521-12-2010 16:46:46 // 115892
Sziasztok!
Egy kis segítség kéne!MA reggelre befogott a bal első tárcsafék!Nem volt még ilyen.Mitől lehet és mit javasoltok?Alíg mentem a kocsival 3-4 km-t a városban és meglehetősen felmelegedett a tárcsa.Viszont amikor hazafelé jöttem akkor már nem forrósodott annyira át mint reggel(10:00-kor)Hazafelé 12-kor jöttem.Lehet hogy befagyott volna valami???
Egy kis segítség kéne!MA reggelre befogott a bal első tárcsafék!Nem volt még ilyen.Mitől lehet és mit javasoltok?Alíg mentem a kocsival 3-4 km-t a városban és meglehetősen felmelegedett a tárcsa.Viszont amikor hazafelé jöttem akkor már nem forrósodott annyira át mint reggel(10:00-kor)Hazafelé 12-kor jöttem.Lehet hogy befagyott volna valami???
pb_21-12-2010 15:42:38 // 115891
Azt kamuzta, hogy antibiotikumot szed.)))
pb_21-12-2010 15:40:47 // 115890
Ki volt az, Papa?)))
Mást is rosszul szoktál csinálni.D
Mást is rosszul szoktál csinálni.D
mreni21-12-2010 13:08:49 // 115889
Megérkezett a motorvezérlőm az immo eltávolítás után,nagy köszönet érte tzoli155 cartásrnak:)
Axl Trans21-12-2010 11:08:45 // 115888
Úgy könnyebb rajzolni:D
Ferke21-12-2010 10:32:02 // 115887
Háát az nagyonnnagyvolt:) És hogy letagadta, hogy elesett:DDD
Föckös21-12-2010 09:57:39 // 115886
:-)
hülyék.
nem tudom ki jött vissza minden egyes brúzolás után havas térdekkel...
vagy térdelve kell brúzolni a hóban?
mert akkor én rosszul csináltam.
hülyék.
nem tudom ki jött vissza minden egyes brúzolás után havas térdekkel...
vagy térdelve kell brúzolni a hóban?
mert akkor én rosszul csináltam.
Ferke21-12-2010 08:21:42 // 115885
Jaaa:) Az mondjuk megértem, ha még tisztul a szervezete a szombati móka után:)))
pb_21-12-2010 08:01:27 // 115884
Csak hányni volt.DD
Ferke21-12-2010 07:56:24 // 115883
Naa, Te már fent vagy? Durvul a kapitalizmus, vagy mivan?:))
Föckös21-12-2010 07:54:35 // 115882
azután még hatékony lehet ha bekened egy picit rántotthússal is :-)))
pb_20-12-2010 23:23:24 // 115881
Azért nem mind1.) 1-1 padlózás szinte semmit sem számít rendes mérésnél.
G-Burt20-12-2010 23:14:29 // 115880
Kizárólag galambpostával és gondolkozom még egy festhető szilón isXD
mreni20-12-2010 23:09:55 // 115879
oké,küldhetem?xD :D:D
G-Burt20-12-2010 23:09:02 // 115878
kinyomjuk szilóval oszt' jóvan:D
mreni20-12-2010 23:09:00 // 115877
Tökmindegy milyen fokozatban van ilyen fordulaton,padlózni meg amúgy sem célszerű ha a fogyasztásra játszunk:)
mreni20-12-2010 23:07:02 // 115876
nekem csak TS-hez van:S
G-Burt20-12-2010 23:03:49 // 115875
Na a mai nap se telt eseménytelenül. A próbakör után (hajnali fél három) most beszart az önindító, természetesen akkor, amikor minden össze van rakva:) Sírjak vagy nevessek?
Ugyanitt boxer önindítót keresek, sürgős lenne.
Ugyanitt boxer önindítót keresek, sürgős lenne.
Föckös20-12-2010 23:02:46 // 115874
te is megjöttél barátom?
látjátok? a sör mindent megold:-)
én most tele vagyok szeretettel...
:-D
látjátok? a sör mindent megold:-)
én most tele vagyok szeretettel...
:-D
Ferko20-12-2010 22:47:21 // 115873
pfffffff.......
pb_20-12-2010 22:47:15 // 115872
Nyilván 1,5-1,7ks fordulatról nem célszerű 5ben padlózni.)
pb_20-12-2010 22:38:40 // 115871
Ngedd alá, az az igazi móka, úgy autózni vele.)
Föckös20-12-2010 22:38:05 // 115870
kapja be a fogaskerék :-)
mreni20-12-2010 22:37:02 // 115869
Dehogynem:)
1500as fordulatról minden BENZINES autónak sz@rul esik gyorsítani:)
1500as fordulatról minden BENZINES autónak sz@rul esik gyorsítani:)
Vikking 31120-12-2010 22:36:32 // 115868
kabberohaggymeg :DDDDDDDDDDD
Föckös20-12-2010 22:36:07 // 115867
olyan jó látni, hogy baráti a hangulat most:-)
pb_20-12-2010 22:35:19 // 115866
Ha nem bánsz durván a gázzal, akkor nem.)
pb_20-12-2010 22:33:10 // 115865
Ne vedelj annyit, vatte!DD
Vikking 31120-12-2010 22:29:54 // 115864
2 sör fél sör... 3 sör 1 sör de egy sör nem sör. Ilyen az élet :D
pb_20-12-2010 22:28:18 // 115863
Papa, sztem nem stimmelnek a számok.
Föckös20-12-2010 22:24:29 // 115862
háezzabaj bszod...
egy sör nem sör:-)
egy sör nem sör:-)
Vikking 31120-12-2010 22:17:49 // 115861
:) Van, amikor nem. Illetve persze többet mint alapjáraton, de a boxert én hiába hagyom max 2500-as fordulaton. Maximum szenved.
pb_20-12-2010 22:16:17 // 115860
Az a baj, hogy sokat matekozol.))
mreni20-12-2010 22:12:52 // 115859
a túl alacsony fordulat is magas fogyasztást eredményez... az aranyközép a megoldás itt is:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
590
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?