elírtad....
Vegyen egy V6TB-t, és csippeljen... 
na valahogy így :D
	Forum >> 145-146
dfg (Tanárúr)15-11-2009 20:17:14 // 102818
	
DELFIN15-11-2009 20:01:21 // 102817
	Sziasztok ! volt már valakinek olyan tapasztalata, hogy a 145-be a jobb hátsó kerék hol verte be a vizet az ajtó és a kerékÍv közötti részbe, és hogy kerül ki onnan az a kb 3liter viz amit elinduláskor, és megálláskor hallok lötykölődni?????? köszi a válaszokat!
	
Kristyon15-11-2009 19:59:50 // 102816
	Üdv Urak!
Ma kitakarítottam a hűtő rendszert, mondjuk főleg csak a kiegyenlítő tartályt, a többi csak öblítésre került, de úgy néz ki egyenlőre elég volt neki, most frankón hamar bemelegszik és tartja az üzemi hőfokot :)
raktam pár képet is a blogba...
	
Ma kitakarítottam a hűtő rendszert, mondjuk főleg csak a kiegyenlítő tartályt, a többi csak öblítésre került, de úgy néz ki egyenlőre elég volt neki, most frankón hamar bemelegszik és tartja az üzemi hőfokot :)
raktam pár képet is a blogba...
Vikking 31115-11-2009 19:51:19 // 102815
	Úgy teszek :))) 
Sőőt :) Nagyon is! :) Miazhogy :D
Csak ha nem melegszik be... :) Akkor hiába várok :D :P
	
Sőőt :) Nagyon is! :) Miazhogy :D
Csak ha nem melegszik be... :) Akkor hiába várok :D :P
Selmak15-11-2009 19:33:09 // 102814
	Kenés meg a viszkozitás két külön dolog.  Ásványi érában az alacsonyabb viszkozitású olaj rosszabb kenőképességet is jelentett. Vastag ésékony olajak, téli és nyári olaj. Manapság az másodfajú kenőanyagok korában a viszkozitásnak és kenőképességnek nem sok köze van egymáshaoz.
	
WarbiRunner (Gyuri)15-11-2009 19:33:03 // 102813
	...ezért nem tudja eldönteni, hogy csippeljen, vagy vegyen egy V6-ot... vagy mindkettő, ebben a sorrendben? :-)))
	
pb_15-11-2009 19:12:02 // 102812
	Ha nem ideális a viszkozítás, akkor a kenés sem az.
	
Selmak15-11-2009 18:55:03 // 102811
	Lehet hogy nem ideállis még a viszkozitása az olajnak, de szivatyúzhatósága és kenőképessége már megfelelő és nem kell félni hogy szárazra kerülne a surlódó felület.
	
pb_15-11-2009 17:56:19 // 102810
	Ne a nagyobb fogyasztás miatt aggódjál, hanem az anyagfogyás miatt.)
	
pb_15-11-2009 17:54:39 // 102809
	50 fokos motor nem üzemmeleg. 1 motor akkor üzemmeleg, ha víz 80, 90 fokos, az olaj pedig 90, 100. Várd + szépen míg bemelexik a motor, aztán forgassad.))
	
pb_15-11-2009 17:51:31 // 102808
	100 fokosnál, + még inkább nincs.)  40, 50 fokos olajnál még nem ideális a viszkozítási érték.
	
pb_15-11-2009 17:47:31 // 102807
	Tedd azt!)
Na igen, ezt már a Mágus is +mondta.D
	
Na igen, ezt már a Mágus is +mondta.D
Selmak15-11-2009 16:48:57 // 102806
	Dusabb keverék miatt viszont többet fog kajolni.
	
Vikking 31115-11-2009 16:15:51 // 102805
	Jó ez szerintem most kevésbé kivitelezhető :)))))) 
Viszont ha van kenés és nem kopik jobban a motor, akkor ... ?
	
Viszont ha van kenés és nem kopik jobban a motor, akkor ... ?
Selmak15-11-2009 16:14:52 // 102804
	Az hogy 50 fokos motornál a keverék nem dusabb e az csak a injector map részletes tanulmányozása után lehetne kimondani.
	
Vikking 31115-11-2009 16:14:05 // 102803
	Illetve térjünk a lényegre : ez alapján 50 fok környékén már lehet forgatni normálisan elviekben?!
	
Vikking 31115-11-2009 16:10:36 // 102802
	Éppen azért mondom... :) 
Mert elvileg ha már üzemmeleg a motor, akkor a keverék sem dúsabb... És ha 50 fokosan már normális a kenés, akkor a motornak üzemmelegnek kéne lennie (?!?!)...
	
Mert elvileg ha már üzemmeleg a motor, akkor a keverék sem dúsabb... És ha 50 fokosan már normális a kenés, akkor a motornak üzemmelegnek kéne lennie (?!?!)...
Selmak15-11-2009 16:08:19 // 102801
	Túlfogyasztást többek között a dúsabb keverék is okoz nem csak nagyobb surlódás.
	
Vikking 31115-11-2009 16:07:31 // 102800
	Erre kíváncsi lennék hogy igaz-é! Mert ez azt jelentené, hogy 50 fokosan már üzemmelegnek számít a motor?! És elvileg akkor nem jelentkezne túlfogyasztás sem, jól gondolom? 
Én csak kíváncsiskodom, hogy ez igaz-e :)))
	
Én csak kíváncsiskodom, hogy ez igaz-e :)))
Selmak15-11-2009 16:02:22 // 102799
	SZVSZ 40-50 fokos olajnál már nincs kenési gond, csak amíg hideg és nehezen szivatyúzható akkor kell óvatosabban bánni a fordulattal.
	
Vikking 31115-11-2009 15:56:31 // 102798
	Na akkor lehet hogy meglesem... :) 
Elhiszem, hogy használod ... :P Tudom, az elavult teknikát állandóan hegeszteni kell... :DDD
	
Elhiszem, hogy használod ... :P Tudom, az elavult teknikát állandóan hegeszteni kell... :DDD
Dévid15-11-2009 15:26:36 // 102797
	Magyarul ír, csak az egyszerűsített betűkészletet használja. Szerintem olvasható. :)
	
pb_15-11-2009 14:56:27 // 102796
	Ez még nem is olyan veszélyes.))
	
147Smz15-11-2009 14:00:13 // 102795
	Basszus, érdekelne a téma, de nem tudom elolvasni pb_ kommentjeit. Magyar nyelven ír egyáltalán, vagy mivan?
	
pb_15-11-2009 13:16:50 // 102794
	Ne hobby változatot vedd +.D Én is vettem már ott 10es kulcsot, teljesen jó, pedig nálam az ilyenek kapják az ívet rendesen.) Amúgy, +, ha csillag villát veszel, akkor még a csavar fejét sem fogod Lnyalni.
	
Vikking 31115-11-2009 13:05:09 // 102793
	Teganp egy órát rohangásztam körbe - körbe a városban, de sehol sem találtam nyitva boltot :D Úgyhogy lehet hogy marad a tecsó... :) De az meg kevésbé jó minőségű. Amikor két kézzel meg bírom tekerni a villáskulcsot a hossztengelye körül, akkor az azért nem valami nagy eresztés :DDD
	
pb_15-11-2009 13:03:38 // 102792
	Nade, ha víz nem üzemmeleg, ami ugye szintén átjárja a motort, akkor az olaj miért lenne az?)
Keresd +, vagy ugorj L valamelyik gazdaságos üzletbe, és vegyél.))
	
Keresd +, vagy ugorj L valamelyik gazdaságos üzletbe, és vegyél.))
Vikking 31115-11-2009 12:47:00 // 102791
	Hát csak azért melegedhetne fel az olaj, mert annak azért több köze van az ottan történt dolgokhoz... Aztán idővel lehet hogy melegszik, míg a vasszer nem. De lehet, hogy igazad van :) 
Meg kéne keresnem A 10-es kulcsot és betenni azt a rohadt kartont... :D
	
Meg kéne keresnem A 10-es kulcsot és betenni azt a rohadt kartont... :D
pb_15-11-2009 12:44:02 // 102790
	Mert nem az, az 1.leges lényeg, hogy milyen hőmérsékletú az olaj.)
Te, ha víz nem melexik fel, akkor az olaj mitől melegedne fel?)) Amúgy az olaj sokkal lasabban éri L az üzemi hőfokot.
	
Te, ha víz nem melexik fel, akkor az olaj mitől melegedne fel?)) Amúgy az olaj sokkal lasabban éri L az üzemi hőfokot.
Vikking 31115-11-2009 11:33:25 // 102789
	Miért? :DDD
De most komolyan... :) Én szeretnék bele, nagyon :)
Amúgy pl ilyenkor sem tudom eldönteni hogy merjem-e 2500 fölé forgatni vagy sem, mert attól hogy a víz hideg, az olaj már lehet üzemmeleg... Na mindegy...
	
De most komolyan... :) Én szeretnék bele, nagyon :)
Amúgy pl ilyenkor sem tudom eldönteni hogy merjem-e 2500 fölé forgatni vagy sem, mert attól hogy a víz hideg, az olaj már lehet üzemmeleg... Na mindegy...
Bilux15-11-2009 09:03:30 // 102788
	1,4 TS be melyik cikkszámú bosch lambdaszonda jó? Láng autón van több is.
Köszi. Mert nem mentem 100km fullig volt tankolva és az első osztásnál vagyok a szintmérőn...
	
Köszi. Mert nem mentem 100km fullig volt tankolva és az első osztásnál vagyok a szintmérőn...
dfg (Tanárúr)15-11-2009 06:35:19 // 102787
	Hát mert te nem nyomod ki a szemét minden alkalommal, mikor beleülsz a kocsiba... nem úgy mint warbi, akinek hiányzik a jól megszokott teljesítmény a golfmotoros állatból.. :DDDDD
	
pb_14-11-2009 22:50:38 // 102786
	Jaja, általában így szokás.
	
pb_14-11-2009 22:49:35 // 102785
	Nem olajhőfok kell bele.
	
Selmak14-11-2009 22:36:41 // 102784
	Komplett kerékcsapágy készlet (pontosabban a bal elsőt még nem cseréltem), összes szilent, kormány gömfejek, meg szerintem a valamelyik féltengelyem se 100-s de lógni nem lóg. A kuplung és kettőstömegű viszont nálam még gyári.
	
WarbiRunner (Gyuri)14-11-2009 21:59:24 // 102783
	Ne vegyél komolyan, csak piszkálódok :-))
Amúgy az enyémből is 7 és fél évesen távozott a gyári, decemberben lesz 2 éves a csere, szintén Behr.
Írhatnál blogot, hogy tudjam előre, mit kell javítanom az autón, többminden is hasonlóan jött már elő, mint a tieden :-))
	
Amúgy az enyémből is 7 és fél évesen távozott a gyári, decemberben lesz 2 éves a csere, szintén Behr.
Írhatnál blogot, hogy tudjam előre, mit kell javítanom az autón, többminden is hasonlóan jött már elő, mint a tieden :-))
147Smz14-11-2009 21:12:29 // 102782
	Tudom én, hogy bemelegszik. Én viszont meg szoktam várni a fűtéssel a 90 fokot, hogy hamarabb bemelegedjen a motor és kevesebb ideig legyen kedvezőtlen körülmények között terhelve.
	
Selmak14-11-2009 20:51:29 // 102781
	10 múlt. Még nem volt 8 éves mikor megzakkant a termosztátja.
	
Vikking 31114-11-2009 20:14:27 // 102780
	Na mondjuk így már vanértelme :DDDDDD 
Émmeg egy nyamvadt olajhőmérőt se rakok be... Pedig az kéne ám, nagyon! :)
	
Émmeg egy nyamvadt olajhőmérőt se rakok be... Pedig az kéne ám, nagyon! :)
pb_14-11-2009 20:02:26 // 102778
	Reméljük a legjobbakat.)
	
Kristyon14-11-2009 20:02:16 // 102777
	Szét fogom szedni az biztos :)
	
Kristyon14-11-2009 20:01:12 // 102776
	Remélem a takarítással majd nekem is megoldódik ez a probléma és nagyon sokáig jó lesz majd ez a része :), mert azért most lenne még mit csinálni az autón, és ez már igazán nem hiányzott...
	
pb_14-11-2009 19:59:34 // 102775
	Ha van indíttatásod rá, és éedekel is, akkor érdemes szétszedni.
	
pb_14-11-2009 19:55:25 // 102774
	Hát ja, ez már néhány évet lehúzott beépítve.)
	
WarbiRunner (Gyuri)14-11-2009 19:54:41 // 102773
	Azt hogy csináltad? nincs is 11 éves a kocsid :-D
	
WarbiRunner (Gyuri)14-11-2009 19:49:55 // 102772
	Mér' nem logikus? Átereszt a termosztátod. Nem a kinyitással van baj, hanem, hogy nem tud 100%-ig lezárni. így folyamatosan adja le a hőt a hűtőn. Nekem a dízel se hűl vissza 90-ről akármit csinálok és akárhányezer mínusz fok van. A bemelegedése se függ a fűtéstől igazán (plusz van elektromos fűtőpatron a rendszerben, hála az égnek :-)))).
	
Kristyon14-11-2009 19:47:53 // 102771
	Értem, akkor annak most nem állok neki ;)
	
Kristyon14-11-2009 19:47:06 // 102770
	
	
pb_14-11-2009 19:41:03 // 102769
	A peremezést kell csak "Ltünteni" hozzá.) De ugye az összerakás már bajos.
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
4
		Guests4
402
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
 - 156
 - AlfaCity
 - International Alfa Rome...
 - 159
 - Chat
 - Boxer fanatics
 - 147
 - Polish Alfisti
 - Českí Alfisti
 
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
 - When will Alfa return in your opinion to the US?
 - How did you find AlfaAmore.com?
 
Members
New members
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 


