Forum >> 145-146
Axl Trans17-11-2009 09:37:23 // 102858
Ez csak a parkolási séma.
117-11-2009 09:05:59 // 102857
Ez csak egy hevenyészett, sematikus rajz róla :-))) Ettől sokkal bonyolultabb, amit mi férfiak soha sem fogunk megérteni :-DDDDDDDDDD
istvan17-11-2009 08:34:21 // 102856
Föckös17-11-2009 08:26:51 // 102855
a hiba az én készülékemben van...
:-S
majd bent a melóban, ha jut rá idő
:-S
majd bent a melóban, ha jut rá idő
istvan17-11-2009 08:24:27 // 102854
pedig nálam végig megy a video meg gondolom selmak-nál is meg nem is tudom ki nézte még annál is ment.
Föckös17-11-2009 08:17:21 // 102853
várjáámáá émmég meg sem tudtam nézni rendesen...
pedig jópofának tűnt az eleje, de kb 2pecnél megállt.
pedig volt itt gázolaj is, meg az akksi is műkszik, nemértem...
:-)))
pedig jópofának tűnt az eleje, de kb 2pecnél megállt.
pedig volt itt gázolaj is, meg az akksi is műkszik, nemértem...
:-)))
Selmak17-11-2009 07:32:02 // 102852
A nagy diesel motorok mindig is közvetlen befecskendezésüek voltak. Az kamrás dieselek jóval később kezdtek el terjedni, aminek oka a személyutóknál alkalmazott alacsony befecskendezési nyomás és az abból következő szar porlasztás következményeinek kiküszöbölése volt.
Nohab GM diesel motorja már akkor PD volt amikor a VW még fel se találta a spanyolviaszt. A közösnyomócsöves befecsi is a nagy dieselmotorok sajátja volt, csak mechanikus vezérléssel.
Nohab GM diesel motorja már akkor PD volt amikor a VW még fel se találta a spanyolviaszt. A közösnyomócsöves befecsi is a nagy dieselmotorok sajátja volt, csak mechanikus vezérléssel.
istvan17-11-2009 07:02:07 // 102851
Igen, és mikori a video és melyik autónak a dugattyúja és a nyugaton mikor is vezették be a közvetlen befecskendezést? :)
WIK_14616-11-2009 23:20:29 // 102850
sziasztok! Ma áttoltuk műszakin a kocsit, 35ezerbe fájt nekem, mondjuk jogosan, mert meg van repedve a szélvédő, mondták hogy jobb hátsó lengéscsillapító nagyon ramaty, fékeket mérni sem lehetett, és a biztonsági öv sem műxik rendesen, szóval, lesz mit költenem a kocsira, ezenkívül még hűtőt is kell cserélnem. Tippelni sem merek mindez mennyiből fog kijönni majd nekem.
MIFI16-11-2009 21:13:19 // 102849
Ilyet még nem halottam h váltó szám alapján rendelnek:) Felénk inkább alvázszám vagy motorszám:) Úgy h passz hol lehet ilyen szám
WarbiRunner (Gyuri)16-11-2009 19:40:21 // 102848
Jaja! Kíváncsi lennék a JTD-ben milyen van...bár annyira a sajátomat legalábbis nem szeretném látni, mert az sok jót nem jelent...
Tetszett, amit a dízelek bemelegítéséről mondott. Ilyen egyszerűen sehol nem hallottam még. Mindenki fordulatszámokat mond, pedig csak fül kell hozzá :-)))
Tetszett, amit a dízelek bemelegítéséről mondott. Ilyen egyszerűen sehol nem hallottam még. Mindenki fordulatszámokat mond, pedig csak fül kell hozzá :-)))
Zsolee16-11-2009 19:39:51 // 102847
Sziasztok!
145 1,4 boxer kuplung tárcsa szett.
Éredklődés van....Le kaptam a váltót,mert kuplung tárcsa csere van...na de a váltóra az van írva B469 na de azt mondják keressek rajta "C" vel kezdődőt és akkor pontossan tudják milyen tárcsa kell meg kinyomócsapágy..kérdem én hol találom a C-vel kezdődő számot?..valaki?
előre is kösz!
145 1,4 boxer kuplung tárcsa szett.
Éredklődés van....Le kaptam a váltót,mert kuplung tárcsa csere van...na de a váltóra az van írva B469 na de azt mondják keressek rajta "C" vel kezdődőt és akkor pontossan tudják milyen tárcsa kell meg kinyomócsapágy..kérdem én hol találom a C-vel kezdődő számot?..valaki?
előre is kösz!
Selmak16-11-2009 19:19:33 // 102846
Közvetlenbefecskendezéses dieselekre jelemző a forma. Égéstér gyakorlatilag a dugatyúban van. Az alakja meg attól függ hogy porlasztócsúcsok milyen irányban porlasztanak.
istvan16-11-2009 18:01:24 // 102845
Nemtudom figyelitek-e, hogy milyen alakú kiképzésű dugattyúk vannak a képeken a videoba.
WarbiRunner (Gyuri)16-11-2009 14:32:35 // 102844
Ez tetszik :-)
Selmak16-11-2009 13:48:00 // 102843
Semmi, pontosabban a turbónyomás van csak szabályozva. Dieselnél nem mennyiségi hanem minőségi szabályzás van. A teljes
Föckös16-11-2009 13:29:55 // 102842
noénnemtom, csak azt, h tényleg nincs pillangó hatás :-)
ezért nem fékezi le:-)
ezért nem fékezi le:-)
istvan16-11-2009 13:00:59 // 102841
http://saybor.tar.hu/diesel.avi
dfg (Tanárúr)16-11-2009 12:50:09 // 102840
sosem volt dieselem, inkább ti nevessetek rajtam, mint egy idegen. akkor mi szabályozza a levegőmennyiséget?
istvan16-11-2009 12:38:52 // 102839
dizelbe nincs pillangószelep
dfg (Tanárúr)16-11-2009 12:30:23 // 102838
Miért is nem ér semmit? hisz ha megfelelő nagy a turbonyomás, akkor a pillangószelep elzárásakor a torlónyomás lassíthatja a csigát, ezért ezt nem ártana a szabadba elengedni. kicsit laikus vagyok a benzines, és a diesel turbós rendszerek különbségeiben, azt hallottam, hogy nem egyezik meg a hőterhelés.
WarbiRunner (Gyuri)16-11-2009 11:32:33 // 102837
Aszondod? Akkor lefúvó lefújva. :-)
Néztem az ATC oldalán JTD 105 görbét, ígéretes...
Néztem az ATC oldalán JTD 105 görbét, ígéretes...
Föckös16-11-2009 09:38:37 // 102836
Dízelnél nem ér sokat lefúvó, vagyis csak kamu lefúvó van hozzá, olyan prsztvakítás dolog ez. Elég lenne neked egy csippelés is, megdöbbennél, h mennyit dob rajta.
Föckös16-11-2009 09:36:29 // 102835
Te bazze ez jóóól néz ki, így első blikkre!
:-) bár minden kárpitos ilyen minőségű munkát adna ki a kezei közül...
:-) bár minden kárpitos ilyen minőségű munkát adna ki a kezei közül...
András bácsi16-11-2009 09:34:31 // 102834
Bizonyára van. :)
dpetrenyi16-11-2009 09:33:43 // 102833
Sziasztok!
Nincsen véletlenül valakinek egy facelift előtti 2.0 ti fékolaj tartálya fölöslegben??? nekem az a pici kéne!
Üdv
Nincsen véletlenül valakinek egy facelift előtti 2.0 ti fékolaj tartálya fölöslegben??? nekem az a pici kéne!
Üdv
pb_16-11-2009 09:05:02 // 102832
Jól látom, hogy 1 plexilapot vágtál ki, majd abba ragasztottad be a számlapokat?
pb_16-11-2009 09:03:08 // 102831
Ezért kell, hogy +felelő legyen az áramlás.
Firkász16-11-2009 08:08:06 // 102830
Selmak16-11-2009 07:04:42 // 102829
Igen általában csökken a kenőfilm tartóssága a viszkozitás csökkenésével ami meg hőmérsékletfüggő.
pb_16-11-2009 00:01:35 // 102828
Cserélj termosztátot, vagy kartonpapír.)
pb_16-11-2009 00:00:49 // 102827
1 kis közük, azért van 1máshoz. A többfokozatú kenőolajak viszkozitása is változik, a viszkozítása, persze nem annyit, mint az 1fokozatüé.
Kristyon15-11-2009 22:48:45 // 102826
Ok köszönöm az infót, egyenlőre ez ilyen gyors megoldás volt...
Willy15-11-2009 22:33:37 // 102825
Hali!
Néztem a képeket a műveletről. Zöld fagyállót raktál bele?
Az valószínű nem volt nyerő ötlet, mert nem biztos hogy alumíniumbarát.
Mindenképpen alubarát fagyálló kell bele mert az nem kezdi ki a vízhűtőt. Általában a piros fagyállók ilyenek meg néhány kék.
Néztem a képeket a műveletről. Zöld fagyállót raktál bele?
Az valószínű nem volt nyerő ötlet, mert nem biztos hogy alumíniumbarát.
Mindenképpen alubarát fagyálló kell bele mert az nem kezdi ki a vízhűtőt. Általában a piros fagyállók ilyenek meg néhány kék.
onager7315-11-2009 22:31:50 // 102824
Elvittem szerelőhöz a vasat mert ki kellene már végre cserélni a kormányművön a gumiharmónikát. Elkezdte emelni a csápossal, bazi nagy csattanás de az autó nem mozog nem a kaszni rogyott be.
Mire a szerelő: ez nem volt szép hang. Utána megállapítottuk h tök szívás kicserélni a gumit a kormányművön. Azt a csattanást elfelejtettük kivizsgálni. Hazafelé már kopogott is valami de nagyon. Másnap alámásztam, eltörött a stabilizátor rúd kitámasztója kb középen. ezt hogyan csinálta hát nemtudom. pont egyszerre emelte az első tengelyt és ettől nem kapott nagy terhelést. passz...
szerencsére filléres cucc és még énis ki tudom cserélni fél óra alatt.
Mire a szerelő: ez nem volt szép hang. Utána megállapítottuk h tök szívás kicserélni a gumit a kormányművön. Azt a csattanást elfelejtettük kivizsgálni. Hazafelé már kopogott is valami de nagyon. Másnap alámásztam, eltörött a stabilizátor rúd kitámasztója kb középen. ezt hogyan csinálta hát nemtudom. pont egyszerre emelte az első tengelyt és ettől nem kapott nagy terhelést. passz...
szerencsére filléres cucc és még énis ki tudom cserélni fél óra alatt.
szasza(SW)15-11-2009 22:23:28 // 102823
Az ajtók egyformák,biztos!
Szabeee15-11-2009 22:19:27 // 102822
meg lehet csinálni azt, hogy egy törött TI-ből beletenni a miénkbe a két hátsó elektromos ablakemelőt?
Szabeee15-11-2009 22:07:20 // 102820
a TI-ben alap volt a 4 elektromos ablak?
WarbiRunner (Gyuri)15-11-2009 22:00:33 // 102819
Hát vagy úgy :-) vagy van a használtautón egy faszányos Maserati V8 evo....az de kéne :-)))
De a 146 megmarad. Ha meg marad, akkor kap csippet, meg valami sportkatalizátort, vagy vascsövet vagy ilyesmi. Aztán egy lefúvó se lenne rossz, meg egy nagyobb cooler.... :-)
Persze előbb kéne rá 4 felni, 4 új gumi, xenon...régóta tervezgetem ezeket, de amíg egy kormánygömbfej/lengőkarcsapágy cseréhez is 1 hónapig kell várni, hogy le tudjam tenni a kocsit végre 1-2 napra, hát ki tudja mikor lesz ebből valami...
De a 146 megmarad. Ha meg marad, akkor kap csippet, meg valami sportkatalizátort, vagy vascsövet vagy ilyesmi. Aztán egy lefúvó se lenne rossz, meg egy nagyobb cooler.... :-)
Persze előbb kéne rá 4 felni, 4 új gumi, xenon...régóta tervezgetem ezeket, de amíg egy kormánygömbfej/lengőkarcsapágy cseréhez is 1 hónapig kell várni, hogy le tudjam tenni a kocsit végre 1-2 napra, hát ki tudja mikor lesz ebből valami...
dfg (Tanárúr)15-11-2009 20:17:14 // 102818
elírtad....
Vegyen egy V6TB-t, és csippeljen...
na valahogy így :D
Vegyen egy V6TB-t, és csippeljen...
na valahogy így :D
DELFIN15-11-2009 20:01:21 // 102817
Sziasztok ! volt már valakinek olyan tapasztalata, hogy a 145-be a jobb hátsó kerék hol verte be a vizet az ajtó és a kerékÍv közötti részbe, és hogy kerül ki onnan az a kb 3liter viz amit elinduláskor, és megálláskor hallok lötykölődni?????? köszi a válaszokat!
Kristyon15-11-2009 19:59:50 // 102816
Üdv Urak!
Ma kitakarítottam a hűtő rendszert, mondjuk főleg csak a kiegyenlítő tartályt, a többi csak öblítésre került, de úgy néz ki egyenlőre elég volt neki, most frankón hamar bemelegszik és tartja az üzemi hőfokot :)
raktam pár képet is a blogba...
Ma kitakarítottam a hűtő rendszert, mondjuk főleg csak a kiegyenlítő tartályt, a többi csak öblítésre került, de úgy néz ki egyenlőre elég volt neki, most frankón hamar bemelegszik és tartja az üzemi hőfokot :)
raktam pár képet is a blogba...
Vikking 31115-11-2009 19:51:19 // 102815
Úgy teszek :)))
Sőőt :) Nagyon is! :) Miazhogy :D
Csak ha nem melegszik be... :) Akkor hiába várok :D :P
Sőőt :) Nagyon is! :) Miazhogy :D
Csak ha nem melegszik be... :) Akkor hiába várok :D :P
Selmak15-11-2009 19:33:09 // 102814
Kenés meg a viszkozitás két külön dolog. Ásványi érában az alacsonyabb viszkozitású olaj rosszabb kenőképességet is jelentett. Vastag ésékony olajak, téli és nyári olaj. Manapság az másodfajú kenőanyagok korában a viszkozitásnak és kenőképességnek nem sok köze van egymáshaoz.
WarbiRunner (Gyuri)15-11-2009 19:33:03 // 102813
...ezért nem tudja eldönteni, hogy csippeljen, vagy vegyen egy V6-ot... vagy mindkettő, ebben a sorrendben? :-)))
pb_15-11-2009 19:12:02 // 102812
Ha nem ideális a viszkozítás, akkor a kenés sem az.
Selmak15-11-2009 18:55:03 // 102811
Lehet hogy nem ideállis még a viszkozitása az olajnak, de szivatyúzhatósága és kenőképessége már megfelelő és nem kell félni hogy szárazra kerülne a surlódó felület.
pb_15-11-2009 17:56:19 // 102810
Ne a nagyobb fogyasztás miatt aggódjál, hanem az anyagfogyás miatt.)
pb_15-11-2009 17:54:39 // 102809
50 fokos motor nem üzemmeleg. 1 motor akkor üzemmeleg, ha víz 80, 90 fokos, az olaj pedig 90, 100. Várd + szépen míg bemelexik a motor, aztán forgassad.))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
523
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?