Bakelyt30-06-2009 11:27:08 //
97018
Udvozlok mindenkit,
tud valaki olyan felnit mint ami a kepen lathato?
Remelem nem gond Ferko hogy a te autodat raktam be, de nagyon tetszenek ezek a tipusu felnik, esetleg te nem valnal meg toluk ?

Ferko30-06-2009 11:22:11 //
97017
Azért nem írtam le, mert nem gyakori a dolog. Miótaa vezérlés ki vancserélve nem is nagyon volt ilyen.:-DDDD
Egyébként érdekes, hogy bizonyoshőmérsékleten csinálta ezt és csak akkor, ha állt vagy 8 órát az autó. Hidegben semmi, kicsit melegebb párásabb időban volt jellemző.:-)
Benőke30-06-2009 11:17:05 //
97016
Ezt nem írtad le a hirdetésben :D
Enyémnek tök mindegy csak ne legyen vizezve :) AGIP nál tankolok rendszeresen :)
Benőke30-06-2009 11:16:17 //
97015
2500-3000 fordulat alatt és fölött is vagy csak alatta?
Ferko30-06-2009 11:10:02 //
97014
szia!:-)
Hol tankolsz? MIlyen benyát raksz bele?
Nekem a shellt és a molt nem szereti, csak az OMV-t imádja. Elős indításnál van ez a ledadogos csak? Másoldjűra már pöccröff?
Kaci30-06-2009 11:06:02 //
97013
Sziasztok!
Mitől lehet: 145 1,4 TS indítás után nehezen, dadogva pörög föl a motor és erőtlen is! Lamdaszonda, légtömegmérő cserélve...
Előre is köszi!
Milyen márkájú tömítést használsz?
Ferko30-06-2009 10:56:06 //
97010
Aham, értem.:-)))
Benőke30-06-2009 10:55:25 //
97009
Jól számolt :o(
209 ló az köbö 152kw
10 éves esetén 240HUF/Kw
Luxus adó miatt 125 és 175kw között duplázódik a díj..
(152x 240) * 2 az durván 73k :o( idén ez még 30k volt...
Ferko30-06-2009 10:49:44 //
97008
Nekem 36720 jön ki. Most már tényleg érdekel, hogy hogyan számoltad ki?:-)
Ferko30-06-2009 10:47:52 //
97007
TAnár Úr! Valamit elszámoltál a példádban. Nekem sokkal kevesebb értékek jönnek ki.
Ferko30-06-2009 10:44:54 //
97006
Persze persze:-D
Ferko30-06-2009 10:39:40 //
97004
Megveszem és majd eladom Neked:-DDDD
Föckös30-06-2009 10:38:07 //
97003
bmeeeg! legalább valami kéép, vagy vmi!
öccsééém.
Ferko30-06-2009 10:37:58 //
97002
Hogy kell érteni azt, hogy a megvásárlástól számított első 3 naptári év? Nem a gyártástól?
Föckös30-06-2009 10:37:24 //
97001
khmkhmBÉNA!khmkhm
akinek nem inge...
Benőke30-06-2009 10:36:41 //
97000
Nem tom mi lesz 18 -án de verjed :D
Ferko30-06-2009 10:36:11 //
96999
Gratula Kához.:-))
nem kell, leverem 18-án :)
Benőke30-06-2009 10:33:14 //
96997
Akkor klicitáljatok egymásra :D
pb_30-06-2009 10:32:54 //
96996
Csak ebben az a legszörnyűbb, hogy az így beszedett + pénzek is Ltűnnek/síbolódnak/herdálódnak. De az autós társadalmat mindig lehet basztatni ilyenekkel.((((
Ferko30-06-2009 10:32:36 //
96995
Veri nájsz.
mert az a kocsi nekem kell ;)
Bagee30-06-2009 10:31:43 //
96993
na ez az ami nem rajtunk múlik szal tuti ez lesz és kész :D
Ferko30-06-2009 10:31:09 //
96992
Pfúúúú, eznem hangzik jól. Na de ezt még el is kell fogadni.
Benőke30-06-2009 10:30:00 //
96991
Most mér akarod lebeszélni? :o)
magyarul egy 99es V6TB éves súlyadója 72K, eddig meg volt 30K...
Bagee30-06-2009 10:28:46 //
96989
jaja na ezt kerestem.. ez alapján elég durva lesz!!! főleg a te esetedben :)
pb_30-06-2009 10:27:22 //
96988
Boxer + turbo, akár 5 helyen csapágyazva, sztem az Lég bíztató jövőkép lenne.))
láttad az új súlyadó tervezetet?
Növekszik a gépjárműadó jövőre:
A teljesítményarányos adó mértéke a következőképp változik 2010-ben: az
autó megvásárlásától számított első 3 naptári évben 300 helyett 345, 4-7
éves korig 260 helyett 300, 8-11 éves korig 200 helyett 240, 12-15 éves
korig 160 helyett 185, 16 év felett pedig 120 helyett 140 forintot kell
majd fizetni a motor névleges teljesítményének minden kilowattja után, ha
elfogadják a törvénytervezetet. Ezen felül a nagyobb teljesítményű autók
esetében belép a vagyonadó szorzója. 125 kW-nál (168 lóerőnél) erősebb
autók esetén a teljesítményadó kétszeresét, 175 kW (235 lóerő) felett a
2,5-szörösét, 200 kW (268 lóerő) felett pedig a háromszorosát kellene
kifizetni.
Gyakorlati példákat nézve: egy három évnél fiatalabb, 93 lóerős, azaz 68
kW-os Suzuki Swift után 20 400 helyett 23 460 forintot kell majd fizetni
évente, azaz az emelkedés érezhető, de azért nincs szó nagyságrendi
változásról. Nem úgy a 125 kW feletti kategóriában: egy 180 lóerős (132
kW), újabb autó esetében azonban 39 600-ról 91 080 forintra, egy 240 lóerős
(176 kW) modellnél 52 800-ról 151 800 forintra emelkedik az adó mértéke,
egy 280 lóerős (205 kW) autó után pedig 61 500 helyett 212 175 forintot
kell majd befizetni a közös kasszába évente.
pb_30-06-2009 10:25:45 //
96986
A szívónál, jó az 2-3nak is.)
Ferko30-06-2009 10:25:13 //
96985
Gecöö, az 271 Le minimum.:-D
Ferko30-06-2009 10:24:05 //
96984
Jajmáán az a súlyadó. Lesz kb 5-10ezerrel egyévben több. Egy hónapra lebontva az nem sok. :-DD De még ha 15-tel az is kibírható.
A tankolás már egy sokkal sarkallatosabb kérdés.:-DDDD
sajna a boxer a múlt. a jövőképbe nem fér bele :)
az én jövőképemben több van, mint 4 henger. :D
Ferko30-06-2009 10:22:35 //
96982
cumm forevöööööör:-DDDDD
pb_30-06-2009 10:22:25 //
96981
Papa, inkább vezekelj, az jobban megy!DDDD
Ferko30-06-2009 10:22:02 //
96980
Véhaboxer.:-DDDD Csak úgy.:-DDDDDD
Vártam eme kérdést már. Nos megnyugtathatom (vagy akár borzolhatom a kedélyeket), hogy megmaradok a 145/146 Bandánál (attól fögetlenül, hogy majd ismerekedem a nagyvad topicban is:-D). Nem autófüggő a barátság, amit érzek az itteni alkesz Banda iránt.:-DDDDD
chip. 20-30 + lóért nem kell szétbontani semmit, csak az ATC-nek odadobni kis zsetonyt... írnak egy új progit a cuccnak, azt kész. Na ez az, ami a turbós gépnél 30-40%(?) is lehet, szívó motornál pedig 7-9%...
Bagee30-06-2009 10:20:09 //
96978
most hogy emelik a súlyadót... :D:D
én most vettem bicajt hogy spóróljak :D:D:D
pb_30-06-2009 10:20:02 //
96977
Inkább a délvidéki boxer hang ad az Mbernek.DD
Föckös30-06-2009 10:19:05 //
96976
na hagyjatok leltározni.
Föckös30-06-2009 10:18:42 //
96975
erősen fokozható, kissebb beavatkozás nélkül!
(csipppptunying)
Ferko30-06-2009 10:18:10 //
96974
Hogy érted ezt töki, hogy fokozható a 209 LE?:-)
Az érvek mindenképp tt mellett szólnak.:-D
Föckös30-06-2009 10:17:16 //
96973
akkómán nem fogsz fórumozni itten?
és mi lesz a nicknév?
VéhatFerko?
:-)
Ferko30-06-2009 10:17:00 //
96972
Még dódozok, ezenk kívül el is kellene adnom a 146-ot.:-D
én a 2,5 helyett mindenképp turbósat venném meg. a 3.0 már megfontolandó, de abba gondolj bele, hogy az fix 220 ló körül van, amit nem nagyon tudsz fokozni. a túrós meg 209-ről indul, és fokozható kényelmesen...
viszont a 3.0 kényelmesebben vezethető szerintem, és ha jól tudom komolyabb fékrendszere van.
+ tt mániákusságát ismerve a kocsi tuti nagyon rendben van... még én is elgondolkodtam rajta... a végcél úgyis hathenger, csak mondjuk még nem most.
Szerintem már indulj is :))))))
Ferko30-06-2009 10:15:56 //
96969
Lehet, hogy kimegyek egyszer csak tt-he és megskubizom a vasat.Itt lakik egy köpésre tőlünk. plusz ismeri az autóm volt tulaját is.:-DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.