Forum >> 145-146
0Balazs18-12-2011 20:18:53 // 126558
DFG azt mondta hogy egy alfaszerelő szerint inkább az olajszűrőnél lévő vizes hőcserélőnél szokott összemenni a víz az olajjal.... és azt én is meg tudom nézni.... ha az jó akkor hengerfej...
Ferke18-12-2011 19:59:55 // 126557
ezt nem teljesen ertem...ez egy egyertelmu hengerfejesseg...szerintem kar masban gondolkozni....
0Balazs18-12-2011 18:56:23 // 126556
El bizony.... de az még semmi. A baj utáni napon néztem az olajat a nivo pálcán, nem tűnt másnak... tegnap előtt eljutottam addig, hogy leengedjem a hűtőlevet, az sem tűnt olajosnak... gondoltam akkor csak simán felforrt, úgyhogy ma leszereltem a termosztátot. Fazékba beleb****tam fel a konyhába a gázra. 85foknál szépen elkezdett nyitni. Na mondom, akkor ez is jó. Gondoltam akkor megnézem az olajat alulról is, a leengedő csavarnál. Tekerem ki, jött kb 10 csepp zöld hűtőfolyadék, majd a tejeskávé :(
Utána nem nem kicsi anyázás.... Eddig jutottam ma, holnap megpróbálom megnézni az olajszűrőnél lévő vizes hőcserélőt, hogy az a hibás a történtekért vajon... Ha igen akkor öröm és boldogság lesz, ha nem akkor hengerfejet kell leszedetni gondolom. Az már kevésbé jó....
Utána nem nem kicsi anyázás.... Eddig jutottam ma, holnap megpróbálom megnézni az olajszűrőnél lévő vizes hőcserélőt, hogy az a hibás a történtekért vajon... Ha igen akkor öröm és boldogság lesz, ha nem akkor hengerfejet kell leszedetni gondolom. Az már kevésbé jó....
Axl Trans18-12-2011 17:51:24 // 126555
Köszönöm. Nem, az enyém rendben van, csak szebb lenne. Akkor ez már csak tavasszal...
dfg (Tanárúr)18-12-2011 15:42:13 // 126554
ugye ha úgy jártál, mint balázs, akkor kiveszed, lezárod a kivezetéseket, felöntöd brigéciollal, aztán felrázod, mint krisztus a vargát, és kiöntöd a taknyot. kb 3-4 ismétlés.
ezután csinálsz erős trisó oldatot, és áztatod benne egy éjszakát, majd jó erősen átöblíted.
(innentől jöhet a sima tisztítás)
aztán ha ezzel megvagy, és már csak a fala van elszineződve, akkor teszel bele kvarchomokot, felöntöd vízzel 3/4-ig, és aztán megrázod, mint buzi a faszát, és addig ismétled, amíg a belseje olyan nem lesz, mint az új.
namost ezek után nagyon ki kell öblíteni, mert nem hiszem, hogy a motornak jót tenne a homok.
ezután csinálsz erős trisó oldatot, és áztatod benne egy éjszakát, majd jó erősen átöblíted.
(innentől jöhet a sima tisztítás)
aztán ha ezzel megvagy, és már csak a fala van elszineződve, akkor teszel bele kvarchomokot, felöntöd vízzel 3/4-ig, és aztán megrázod, mint buzi a faszát, és addig ismétled, amíg a belseje olyan nem lesz, mint az új.
namost ezek után nagyon ki kell öblíteni, mert nem hiszem, hogy a motornak jót tenne a homok.
Axl Trans18-12-2011 14:22:05 // 126553
Hogyan? Már csak optikai szempontból is jó lenne!
dfg (Tanárúr)18-12-2011 14:06:30 // 126552
elrepedt? mert kimosni ki lehet gyönyörűen,
dfg (Tanárúr)18-12-2011 14:02:33 // 126551
HEJ!!! a berényi taliról a képeket tessék már fellökni!!!
G-Burt17-12-2011 21:09:24 // 126550
milyen plusz toldat?
mreni17-12-2011 20:29:19 // 126549
semmi,mi lenne? :)
Tyler17-12-2011 20:03:26 // 126548
hmm valaki meg tudja mondani, hogy a + toldaton kívül van a még különbség a lengéscsillapítók meg rugók között?? (hirdetésem és az enyém között); mreninek mi lett az autójával?
0Balazs17-12-2011 14:54:43 // 126547
Valakinek nincs egy felesleges tágulási tartálya?
springfield (Ɨ|ѯ)17-12-2011 07:24:07 // 126546
Mint írtam részemről zárva! Elnézést ha félreértetted a hsz-omat. Nekem nem célom, hogy szítsam a tüzet és a vitát! ..nem azért vagyok itt. Csupán tapasztalatokat írtam le, hátha valakinek hasznos lehet.
Zé.
..ez a Te véleményed, és tapasztalatod. Természetesen elfogadom. Én elértem a célom, mert jobb lett a fékem, és nem érdekel, hogy amiatt hogy tácsás-e vagy dob.. (lehet hogy a fékbetét és tárcsa típus párosítás miatt) tök mindegy, a lényeg hogy hamarabb megáll a szekér ha kell :D
Zé.
..ez a Te véleményed, és tapasztalatod. Természetesen elfogadom. Én elértem a célom, mert jobb lett a fékem, és nem érdekel, hogy amiatt hogy tácsás-e vagy dob.. (lehet hogy a fékbetét és tárcsa típus párosítás miatt) tök mindegy, a lényeg hogy hamarabb megáll a szekér ha kell :D
G-Burt17-12-2011 00:21:51 // 126545
vezmód mikor volt cserélve?
pb_16-12-2011 22:38:36 // 126544
Nekem nem egészen ez jött le a hszedből(nem a normálisan +csinálnira gondolok)
Ebben 1etértünk.)
Ebben 1etértünk.)
Alien416-12-2011 22:17:07 // 126543
alfa...audi :D
ha a kocsim fogyasztásmérőjére hallgatnék :D este otthagyom teli tankon, reggel nyitásbók 3/4 tankon van hobbiból :D aztán össze kapja magát, de na :D
próbáld ki egy tankra a 3E-es váltást, nekem bevált, alapból magas a fogyid ha jól emlékszem, de lehet h kicsit jobb lesz
jó lenne, nem azért mert nekem nagyobb lenne tőle a f@rk@m, hanem miattad
/és nem vagyok szaki, csak segíteni akarok/ :D
2 lököttnek, ha fight lesz, akkor videonapló jár :D
vagy nyomjatok le 400as spritet h melyikőtök nyer :D
persze no car :D
ha a kocsim fogyasztásmérőjére hallgatnék :D este otthagyom teli tankon, reggel nyitásbók 3/4 tankon van hobbiból :D aztán össze kapja magát, de na :D
próbáld ki egy tankra a 3E-es váltást, nekem bevált, alapból magas a fogyid ha jól emlékszem, de lehet h kicsit jobb lesz
jó lenne, nem azért mert nekem nagyobb lenne tőle a f@rk@m, hanem miattad
/és nem vagyok szaki, csak segíteni akarok/ :D
2 lököttnek, ha fight lesz, akkor videonapló jár :D
vagy nyomjatok le 400as spritet h melyikőtök nyer :D
persze no car :D
BalintDkny16-12-2011 20:56:51 // 126542
de nekem a hidrotőkéim rosszak, vagy rosszalkodnak. bár most olvastam tc-n, hogy egy kis fékfolyadékkal járatás megoldHATja a problémát, persze csak ha nem szar a hidrotőke, szóval kövi olajcserénél lehet, hogy bepróbálok egy ilyet. bár szerintem nem csak csattog, hanem szar is, de én lennék a legboldogabb, ha megjavítaná.
ma hazafelé szórakoztam ezzel a fogyis dologgal, (2005ös A3-as) 50el 4esben 4,5liter körül mutatott, direkt sokáig mentem nyílegyenes úton, hogy beálljon szépen, mert ugye ezek picit késlekedve mutatják az értéket, majd szimplán gázelvétel nélkül,(hogy biztos ugyan olyan pedálállásról beszéljünk) átraktam 5.-be, ahol meg kb 3,4liter körül mutatott ezután... de a kövi tankolásnál kipróbálom az alfán, hogy 3ezer körül váltok el, és úgy hogy fogyaszt.
ma hazafelé szórakoztam ezzel a fogyis dologgal, (2005ös A3-as) 50el 4esben 4,5liter körül mutatott, direkt sokáig mentem nyílegyenes úton, hogy beálljon szépen, mert ugye ezek picit késlekedve mutatják az értéket, majd szimplán gázelvétel nélkül,(hogy biztos ugyan olyan pedálállásról beszéljünk) átraktam 5.-be, ahol meg kb 3,4liter körül mutatott ezután... de a kövi tankolásnál kipróbálom az alfán, hogy 3ezer körül váltok el, és úgy hogy fogyaszt.
Zé.16-12-2011 20:30:07 // 126541
Ne haragudj, de nem megbántani akarlak, de ez szócséplés, ahogy pb írta. Nem egy dob-, és tárcsafékes alfával találkoztam már éltem során, és azt kell mondjam semmi, de semmi különbség nincs közöttük. Ez természetesen hátulra értendő, nem szóbeszéd, hanem gyakorlati tapasztalat.:) Persze lehet vele jógázni, mindenkinek szíve joga. Illetve el kellene gondolkozni azon is,hogy a fékhatást mivel lehet növelni, nem dob tárcsásítása az elsődleges módja ennek.:P
Az írás vége úgy általában mindeninek válasz.:)
Az írás vége úgy általában mindeninek válasz.:)
springfield (Ɨ|ѯ)16-12-2011 20:27:56 // 126540
"ezt pont te és pont tőlem, pont itt a baszogatós topikban????"
ez nagyon nagy!! :DDDD
Ne vitatkozzatok már itt senki sem azért van! A családban amúgy is legyen béke!
ez nagyon nagy!! :DDDD
Ne vitatkozzatok már itt senki sem azért van! A családban amúgy is legyen béke!
Xixo16-12-2011 20:26:43 // 126539
Például kezdje nagyberűvel a mondatokat?
pffff... :-)
pffff... :-)
Föckös16-12-2011 20:18:03 // 126538
nyugi urak, nem lesz cirkusz, inkább lenyelem a békát, idióta vagyok azt ennyi.
tudom hol a helyem, csak kussolok a háttérben, hiszen nekem már nincs is olyan autóm, ami miatt írhatnék ide.
Vikking cartárssal majd valószínüleg egy személyes találkozó alkalmával intelligens módon rendezzük nézeteltéréseinket.
tudom hol a helyem, csak kussolok a háttérben, hiszen nekem már nincs is olyan autóm, ami miatt írhatnék ide.
Vikking cartárssal majd valószínüleg egy személyes találkozó alkalmával intelligens módon rendezzük nézeteltéréseinket.
G-Burt16-12-2011 20:13:59 // 126537
Vikking 31116-12-2011 20:12:28 // 126536
:DDDDDDDDDDD
idióta
idióta
Föckös16-12-2011 20:09:48 // 126535
(De most ezzel pb ellen is szólsz! :D Vagy mindegy, csak ellenkezni lehessen egy picit? :P )
neem ezzel nem kötöttél belém, szerinted nem!
be is fejezhetjük a kontaktust, marhára nem fok síni.
tavaly berényben rohadtul bunkó voltál velem, és utána ezért bocsánatot is kértél.
de azért nem volt ciki felhívni később termosztátos kérdésekben, te nagytudású.
hatalmas tapasztalatod ellenére engem hívtál fel.
nehéz lesz lehiggadni bazdmeg, ha utána meg fenyegetőzöl.
aki provokált, az pont te vagy bazdmeg.
Ne fenyegetőzz, én sem fogok.
neem ezzel nem kötöttél belém, szerinted nem!
be is fejezhetjük a kontaktust, marhára nem fok síni.
tavaly berényben rohadtul bunkó voltál velem, és utána ezért bocsánatot is kértél.
de azért nem volt ciki felhívni később termosztátos kérdésekben, te nagytudású.
hatalmas tapasztalatod ellenére engem hívtál fel.
nehéz lesz lehiggadni bazdmeg, ha utána meg fenyegetőzöl.
aki provokált, az pont te vagy bazdmeg.
Ne fenyegetőzz, én sem fogok.
G-Burt16-12-2011 20:06:16 // 126534
Azon már ment múltkor a vita, lerágott csont:D Szerintem agip, mobil1, shell helix
Alien416-12-2011 20:04:23 // 126533
ha most van az a "most" akkor 3 nap múlva fog szólni a modi h most fejezzük be :D
a többibe bele sem megyek :D
ménem az olajon vitatkoztok? :D
a többibe bele sem megyek :D
ménem az olajon vitatkoztok? :D
Vikking 31116-12-2011 19:50:35 // 126532
nem, nem kötök beléd.
csak én is vezettem már négytárcsás 146-ot, semmivel nem volt jobb. ;)
te nézel le engem, erre itt pattogsz? nemá... :)
amúgy ja, voltak ötleteim, de rájöttem, hogy tök fölösleges. kicsi, kényelmetlen, ráz mint az istennyila... :D sokat eszik, és csak még többet fog... mire erőltessem? :D
ha meg szerinted a 284-es, 305-ös, 330-as fék a "hallottam" kategória, akkor miért azzal adták az erősebb modelleket? :D a 16v első nyerget meg hátra tényleg csak hallottam, illetve olvastam, de biztos a kurva anyámat :D
sosem volt fogalmad arról, hogy én mit tapasztaltam, ahogy a barátodnak sem. erre itt durrogsz-tok? pfffffffffffff.... tudod mit mond erre a barátod? hogy ülj le egyes..... ;)
ezzel befejeztem a veled való kontaktust, igyál valamit, higgadj le és nekem ne bazmegolj, mert még csúnyát találok mondani. aztán még a végén tényleg kiprovokáljátok a barátoddal, hogy 1-1 legyen, ahogy emlegettük a berényi talin.
csak én is vezettem már négytárcsás 146-ot, semmivel nem volt jobb. ;)
te nézel le engem, erre itt pattogsz? nemá... :)
amúgy ja, voltak ötleteim, de rájöttem, hogy tök fölösleges. kicsi, kényelmetlen, ráz mint az istennyila... :D sokat eszik, és csak még többet fog... mire erőltessem? :D
ha meg szerinted a 284-es, 305-ös, 330-as fék a "hallottam" kategória, akkor miért azzal adták az erősebb modelleket? :D a 16v első nyerget meg hátra tényleg csak hallottam, illetve olvastam, de biztos a kurva anyámat :D
sosem volt fogalmad arról, hogy én mit tapasztaltam, ahogy a barátodnak sem. erre itt durrogsz-tok? pfffffffffffff.... tudod mit mond erre a barátod? hogy ülj le egyes..... ;)
ezzel befejeztem a veled való kontaktust, igyál valamit, higgadj le és nekem ne bazmegolj, mert még csúnyát találok mondani. aztán még a végén tényleg kiprovokáljátok a barátoddal, hogy 1-1 legyen, ahogy emlegettük a berényi talin.
Föckös16-12-2011 19:40:21 // 126531
ezt pont te és pont tőlem, pont itt a baszogatós topikban????
nem azért írtam ezeket, h ellenkezzek bárkivel is bazmeg, hanem azért mert tény
az is, hogy amikor megvetted a boxid, akkor a realitástól, meg a pénztárcádtól messze lévő ötleteid voltak, de most már kiokosodtál nem is picit, hiszen "hallottad" hogy pl 16v nyereg kell hátra és akkor jó lesz.
vezettél már ilyet?
de szerinted nem érdemes rákölteni az autóra...
( azt írtam már, h neked milyen ötleteid voltak?)
szerintem az "ezt meg azt hallottam" típusú dolgokat hagyjuk, mert azok nem feltétlenül értékes információk.
Gyuri amit írt az valós tapasztalat, meg az is amit én írtam.
te meg most megharaptál bazmeg
jól tudod, hogy nem álltam, és nem is fogok senki oldalára állni bizonyos ellentétekben, erre belém kötsz?
nem azért írtam ezeket, h ellenkezzek bárkivel is bazmeg, hanem azért mert tény
az is, hogy amikor megvetted a boxid, akkor a realitástól, meg a pénztárcádtól messze lévő ötleteid voltak, de most már kiokosodtál nem is picit, hiszen "hallottad" hogy pl 16v nyereg kell hátra és akkor jó lesz.
vezettél már ilyet?
de szerinted nem érdemes rákölteni az autóra...
( azt írtam már, h neked milyen ötleteid voltak?)
szerintem az "ezt meg azt hallottam" típusú dolgokat hagyjuk, mert azok nem feltétlenül értékes információk.
Gyuri amit írt az valós tapasztalat, meg az is amit én írtam.
te meg most megharaptál bazmeg
jól tudod, hogy nem álltam, és nem is fogok senki oldalára állni bizonyos ellentétekben, erre belém kötsz?
Vikking 31116-12-2011 19:24:36 // 126530
(De most ezzel pb ellen is szólsz! :D Vagy mindegy, csak ellenkezni lehessen egy picit? :P )
Vikking 31116-12-2011 19:21:35 // 126529
Elkelt :D
Vikking 31116-12-2011 19:21:05 // 126528
Na látod, én mindent elhiszek :D Mindenkinek :P
Föckös16-12-2011 19:05:50 // 126527
azért rémlik régről ilyen "tizenhatvésítés" ötlete, meg ilyesmi tőled!
így nézve az is felesleges ötlet, ha "csak" egy 300 ezer ft-os autóról van szó nem?
na nem kötekedni akarok, de nekem volt két boxim, egy 4tárcsás abs-el, meg egy hátul dobfékes, zongorázni lehetett a különbséget! ja a tárcsás javára...
(mindkettőnek teljesen munkahengerektől a tárcsa/betét dob/pofa cseréig mindene fel lett újítva)
szerintem ha valakinek van rá pénze, meg kedve, akkor nyugodtan tegyen bele jobb, hatékonyabb féket, na meg persze bármi mást, az nem baj, ha valaki picit jobbat akar az autójából kihozni, mint amit az tud sztem :-)
így nézve az is felesleges ötlet, ha "csak" egy 300 ezer ft-os autóról van szó nem?
na nem kötekedni akarok, de nekem volt két boxim, egy 4tárcsás abs-el, meg egy hátul dobfékes, zongorázni lehetett a különbséget! ja a tárcsás javára...
(mindkettőnek teljesen munkahengerektől a tárcsa/betét dob/pofa cseréig mindene fel lett újítva)
szerintem ha valakinek van rá pénze, meg kedve, akkor nyugodtan tegyen bele jobb, hatékonyabb féket, na meg persze bármi mást, az nem baj, ha valaki picit jobbat akar az autójából kihozni, mint amit az tud sztem :-)
springfield (Ɨ|ѯ)16-12-2011 18:11:21 // 126526
..egyedül te vélted ezt szócséplésnek..
Az első szempont a fékhatás növelése volt aztán jött az esztétika, mert ha már csináljuk akkor legyen normálisan megcsinálva nem?
..részemről lezárva, mindenkinek szíve joga, hogy kinek mit hisz el és kitől milyen tanácsot fogad meg. Az ÉPÍTŐ jellegű kritikát továbbra is elfogadom. :D
Az első szempont a fékhatás növelése volt aztán jött az esztétika, mert ha már csináljuk akkor legyen normálisan megcsinálva nem?
..részemről lezárva, mindenkinek szíve joga, hogy kinek mit hisz el és kitől milyen tanácsot fogad meg. Az ÉPÍTŐ jellegű kritikát továbbra is elfogadom. :D
G-Burt16-12-2011 17:45:35 // 126525
azért nem kell lebecsülni az elöl telitárcsás darabokat, azok is elég jók tudnak lenni, csak egyszer kell nekiállni és megcsinálni rendesen. (így zárójelben megjegyezném, h az elöl-hátul telitárcsás megközelíti az elöl hűtött, hátul teli verziót) Hátul a dobfék meg azért szar, mert széthullik egy idő után, vagy a munkahenger fossa el magát.
pb_16-12-2011 17:42:11 // 126524
De nem ez volt a lényeg.
Vikking 31116-12-2011 17:41:18 // 126523
Vegyétek - vigyétek!
A gumi max játszani, de ennyiért a lemezfelni is megéri szerintem. Meg a csodálatos dísztárcsa, amit eredetileg a 155-höz adtak... :DDD
Ennyiért senki ne várjon csodát, de a lemezfelgen egy kis festés után szerintem tisztességesen kicentrírozva új lenne :)
A gumi max játszani, de ennyiért a lemezfelni is megéri szerintem. Meg a csodálatos dísztárcsa, amit eredetileg a 155-höz adtak... :DDD
Ennyiért senki ne várjon csodát, de a lemezfelgen egy kis festés után szerintem tisztességesen kicentrírozva új lenne :)
WarbiRunner (Gyuri)16-12-2011 17:35:52 // 126522
Nem írta meg a frankót sem, itt egy társalgás megy arról, hogy melyik fék a jobb adott autótípushoz (145/146). Ami számomra kiderült: a boxinál a tárcsafékes változat sem nagy truváj (info by Vikking), valamint hogy az elöl hűtött, hátul teli tárcsa lényegesen jobb mint az elöl teli tárcsa, hátul dob összeállítás (saját tapasztalat és többek véleménye). Hogy mitől jobb, az más kérdés. Ha a TD lene a mindennapi autóm pályára is, mindenképp cserélném a fékrendszerét olyanra, mint ami a JTD alatt van, annyira drasztikus a különbség...és nem egyedi hendikepp, Imi barátom Mareája is elöl telitárcsa, hátul dob rendszerű volt, szintén elég gyenge fékkel...
mreni16-12-2011 17:23:27 // 126520
dobfékre gondoltam :) csak ez lemaradt az írásból
G-Burt16-12-2011 17:21:31 // 126519
sőt, még a tseken is, az 55ön is, a gtvn is meg még pár lancián meg fiaton is:) annyi, h a nyereg más, az újjab fajta alumínium, a régi fajta vas. A tárcsa meg 240es
Jorjie16-12-2011 17:10:36 // 126518
Az én TD-m hátul is tárcsás ('99-es), az offosom volt dobos hátul. Úgyhogy amikor meglett újra kellett tanulni fékezni :-)))
mreni16-12-2011 17:09:24 // 126517
Elolvastam és ahogy néztem azonos a hátsó fék a boxikon és a TD-n is.
Ferke16-12-2011 17:01:27 // 126516
Naja, ellenben leirta a frankot!:-) Es szerintem jelen esetben fontosabb, hogy nem megy be megint x db ember az erdobe es kezd komlett atalakitasokba...meg mindig azt mondom, hogy a kollegak technologiailag torteno megvezetese nagyobb gaz, mint a helyesiras.Es en ezt mar buntetnem itt...:-P
mreni16-12-2011 17:00:53 // 126515
Szerintem én is hanyagolom egy időre a fórumot,nincs kedvem ehhez.
0Balazs16-12-2011 16:26:12 // 126514
Támogatom.
dfg (Tanárúr)16-12-2011 15:58:42 // 126513
légy szíves továbbra is ragaszkodj a szép magyar anyanyelvünk helyesírási szabályaihoz. köszönjük.
Vikking 31116-12-2011 15:54:59 // 126512
tudtommal az 1.6nak nem. A 16vnél lehet.
Én elhiszem ezt Neked, sőt, tudom is, de hidd el, ezen a téren a boxereknél nem sok a különbség...:)
Én elhiszem ezt Neked, sőt, tudom is, de hidd el, ezen a téren a boxereknél nem sok a különbség...:)
Vikking 31116-12-2011 15:53:12 // 126511
és ha figyelmesen elolvasod, én nem az egyszerű tárcsásításról beszélek, hanem a 284es fék (tehát csonkállvány csere) előre, 17 16v első nyereg hátra akcióról, ami viszont valóban sokat rövidít a féktávon, de az nem két fillér.
pb_16-12-2011 15:52:41 // 126510
Olvasd L még 1x a lenti összehasonlítást.)
pb_16-12-2011 15:45:33 // 126509
Ez Tny, hogy szebben mutat 1 pirosra mázolt nyereg, 1 fúrt/mart tárcsával és 1 ízléses felnivel.) De akkor ezt kell leírni, és nincs felesleges szócséplés a placebo6ásokról.))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
719
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?