Forum >> 145-146
DieselManiaco(NagyVad)22-08-2014 07:51:11 // 135105
Nem olyan nagy kunszt az,kell csinálni egy leszedőt a tanktetőhöz,lekötni a csöveket,kiforgatni a helyéről az egész egységet szétpattintod,szűrő lepattint szösz meg trutyi kifúj,aztán össze,nem olyan komoly szűrő az olyan mint a szúnyogháló:) Igaz Kazes úr?
Kau22-08-2014 07:11:17 // 135104
Várjuk a képeket. Kíváncsi vagyok, hogy mit lehet kezdeni azokkal a szűrőkkel :)
WarbiRunner (Gyuri)21-08-2014 23:29:03 // 135103
Na..király :-) Ha van kedved, be is blogolhatod, tanulságul az utókornak :-) Bár lehet az én hülyeségeimet se olvassa senki :-D
Kau21-08-2014 23:19:12 // 135102
Szerintem csak hangban :) Én semmi pluszt nem éreztem. A hang miatt bebeszélheted, de nem ad plusz lóerőt :)
1pityu38921-08-2014 22:43:27 // 135101
érezhetően folyt a katalizátor? vagy nem nagyon lehet észrevenni csak hangban?
Kau21-08-2014 22:35:29 // 135100
Én pont azért tetettem vissza a katalizátort, mert 3000-es fordulatnál olyan rezonálós, ladás kipufogó hangja volt, ami nem tetszett. És legtöbbet abban a tartományban forgott a motor.
Kau21-08-2014 22:33:14 // 135099
Nekem igen. Korábban csak a reggeli, első indítás után. Most már kb 8-10 óra állás után délután is.
Csaba21-08-2014 22:08:16 // 135098
Nekem minden üzemállapotban jelentkezett, random jelleggel, és a trafó volt a ludas.
Kazes☻21-08-2014 21:42:25 // 135097
Nos Uraim, Tisztelt Cartársak!
Üzemanyag ellátási problémám tegnap sikeresen megoldva... hörpint a kicsike szépen és ezzel arányosan szökken is egyet! :)
Köszönet a hathatós segítségért! Tele volt az összes tankban lévő szűrő, nyílás... szmötyivel. Fényképek is vannak, de sajna egyelőre nem akar a telóm a géppel dumcsizni... Amint sikerült (és érdekel is valakit), jönnek... :)
Persze még nincs vége, újabb problémába ütköztem, de majd ha lesz kép... Kitartás! :)
Üzemanyag ellátási problémám tegnap sikeresen megoldva... hörpint a kicsike szépen és ezzel arányosan szökken is egyet! :)
Köszönet a hathatós segítségért! Tele volt az összes tankban lévő szűrő, nyílás... szmötyivel. Fényképek is vannak, de sajna egyelőre nem akar a telóm a géppel dumcsizni... Amint sikerült (és érdekel is valakit), jönnek... :)
Persze még nincs vége, újabb problémába ütköztem, de majd ha lesz kép... Kitartás! :)
1pityu38921-08-2014 20:17:17 // 135096
Lehet csak nekem fura ez a mély sportos hang,amúgy folyamatos haladásnál nem hangos. 30km-t kocsikáztam vele de erőben fényévekkel jobb,és más,alul is erős,felső fordulaton még nem tudom de holnap kipróbálom.
Totti 14621-08-2014 19:58:44 // 135095
Visszatérve az erötlen problémára, mindenkinek csak úgymond hidegüzembe jelentkezik?
Totti 14621-08-2014 19:55:59 // 135094
145 puffrendszere ugyan azon alapon fekszik.
Nekem bosal dob van hàtul, szintén mélyen duruzsolt, majd
Katalizátor kévétele után 3ezertöl ércesebb lett,s csak picit hangosabb.
Szerinten a te dobot többett enged át mint kellene, talánnem is baj. :D
Nekem bosal dob van hàtul, szintén mélyen duruzsolt, majd
Katalizátor kévétele után 3ezertöl ércesebb lett,s csak picit hangosabb.
Szerinten a te dobot többett enged át mint kellene, talánnem is baj. :D
1pityu38921-08-2014 18:54:36 // 135093
Gyerekek kapott ma a 146-osom egy utángyártott kipufogót,igaz 145-ösre valót sikerült szerezni de a végét megmókolta a mester. a dob zsír uj szépen fel lett rakva,de olyan koppány hangja van alsó fordulaton mély mint ha egy sport dob lenne rajta. felső fordulaton ugyan olyan hangja van mint az összetákolt, nem rávaló dobokkal. kat nincs a mester szerint azért van ilyen mély hangja. egyébként nagyon olcsó szereléssel mindennel 23-mat kért. utángyártott szintén zsír uj katalizátorra 10ropit mondott szereléssel,egyenlőre az még várat magára.
Kau21-08-2014 07:40:35 // 135092
Az alapjárat ingadozás, az más hiba. Azon nagyon sokszor segít, ha az alapjárati motor előtti pillangószelepnél csináltok egy takarítást. Illetve érdemes egy LMM tisztítást is csinálni. Ezek ingyen vannak. ;)
G-Burt20-08-2014 23:17:31 // 135091
Lambda, légtömegmérő, le kell húzni és megnézni, h ha lehúzva nem csinálja, akkor az. Nem mindig dob rá hibakódot.
Az, h indítás után erőtlen, ingadozik az alapjárat, az más hiba, alapjárati szokott lenni, de lehet más is.
Az, h indítás után erőtlen, ingadozik az alapjárat, az más hiba, alapjárati szokott lenni, de lehet más is.
Kiru20-08-2014 21:42:08 // 135090
Sziasztok Cartársak
Egy 145 1.4 TS büszke gazdája vagyok!
Reggel az autóm erőtlen, durrog-csattog, nagyobb gázadásra csak fullad. Ha leállítom és újra indítom, akkor mintha semmi sem történt volna, húznak a ménesek.
Az alapjárat 900-1000 közt ingadozik ha állok lámpánál, de ha megvan neki akkor 700-1400 közt ingadozik, ez akkor szar ha épen parkolok elég szűk helyre.
A kipufogóból büdös erős szag távozik. Ha leveszem a lábam a gázról kb. 50nél akkor motorféknél gurulva, durrogó hang jön ki a kipufogóból, ez eddig ez nem tűnt fel csak kb. 2-3 hete.
Van amikor nyomatékoson húz a motor, de előfordul, hogy hiába padlózom le nincs nyomaték, csak motor visít, de erő nincs!!! Ez akkor gáz nagyon ha éppen egy hondás mögülem kielőz és én nem tudom lealázni mert nincs meg a nyomaték, mert 4000nél megtorpan a motor és nem húznak a ménesek, pedig akkor kéne a legjobban húzón 4000 fölött!
Az az érdekes, hogy télen nem csinálta, tavasszal elkezdte, nyáron abba hagyta, most (kb. 2 hete) megint elkezdte! Talán érzékeny a frontokra vagy az évszak változásokra.
Gépre dugva nem mutat semmi hibát, nincs hibakód és az értékek is megfelelnek...Köszönet a diagnosztikáért Tuningman-nak (Gábornak), aki több órát is rászánt már a diagnosztikára illetve a hiba feltárására.
Amit tudok, hogy a gyertyák kuka, az cserélve lesz. Olvastam, hogy már többen is tapasztaltátok ezt a hibát. Örülnék ha megosztanátok a tapasztalataitokat. Nem szeretnék mindent kicserélni sorba ezért jó volna tudni, hogy ti már miivel próbálkoztatók.
Légtömegmérő, hőgomba, befecskendező szelepek, ac pumpa (távszivattyú), katalizátor???
Egy 145 1.4 TS büszke gazdája vagyok!
Reggel az autóm erőtlen, durrog-csattog, nagyobb gázadásra csak fullad. Ha leállítom és újra indítom, akkor mintha semmi sem történt volna, húznak a ménesek.
Az alapjárat 900-1000 közt ingadozik ha állok lámpánál, de ha megvan neki akkor 700-1400 közt ingadozik, ez akkor szar ha épen parkolok elég szűk helyre.
A kipufogóból büdös erős szag távozik. Ha leveszem a lábam a gázról kb. 50nél akkor motorféknél gurulva, durrogó hang jön ki a kipufogóból, ez eddig ez nem tűnt fel csak kb. 2-3 hete.
Van amikor nyomatékoson húz a motor, de előfordul, hogy hiába padlózom le nincs nyomaték, csak motor visít, de erő nincs!!! Ez akkor gáz nagyon ha éppen egy hondás mögülem kielőz és én nem tudom lealázni mert nincs meg a nyomaték, mert 4000nél megtorpan a motor és nem húznak a ménesek, pedig akkor kéne a legjobban húzón 4000 fölött!
Az az érdekes, hogy télen nem csinálta, tavasszal elkezdte, nyáron abba hagyta, most (kb. 2 hete) megint elkezdte! Talán érzékeny a frontokra vagy az évszak változásokra.
Gépre dugva nem mutat semmi hibát, nincs hibakód és az értékek is megfelelnek...Köszönet a diagnosztikáért Tuningman-nak (Gábornak), aki több órát is rászánt már a diagnosztikára illetve a hiba feltárására.
Amit tudok, hogy a gyertyák kuka, az cserélve lesz. Olvastam, hogy már többen is tapasztaltátok ezt a hibát. Örülnék ha megosztanátok a tapasztalataitokat. Nem szeretnék mindent kicserélni sorba ezért jó volna tudni, hogy ti már miivel próbálkoztatók.
Légtömegmérő, hőgomba, befecskendező szelepek, ac pumpa (távszivattyú), katalizátor???
Xixo20-08-2014 21:22:30 // 135089
Akkor az ott is marad! :)
Kiru20-08-2014 20:53:43 // 135088
Nálam is ez a helyzet, ha megtalálod a megoldást írjál rám!
Béci Ɨ|ѯ20-08-2014 16:02:41 // 135087
Ez mondjuk igaz. :-) És a focihoz is mind értünk. :-) :-)
Ferke20-08-2014 14:30:04 // 135086
Nem. A lökös alatt van a 45-ösön is.
Ferke20-08-2014 14:29:30 // 135085
Mert 10millió olaszakértő és autószerelő országa vagyunk...:)
Ferke20-08-2014 14:27:52 // 135084
Igen, elfér hátul, előre nem szabad a hosszút tenni a rövid helyére, mert beér a csuklóba...
Misi14620-08-2014 10:14:23 // 135083
Nem a spóroláson volt a hangsúly, vagy, hogy melyik a legjobb olaj. Csak szimplán megkérdeztem, hogy ki milyet használ... De inkább hagyjuk a témát. :D
Alien420-08-2014 08:04:52 // 135082
el se kezd. :D elsőre liqui moly, aztán omw bixxolt próbáltam, nem volt rossz, most fucsh van benne.
mások seléniára esküdnek. mellékesen ha olcsó olajat keresel, akkor suzukit vegyél, ha valamin nem szabad spórolni, az a kenés.
mások seléniára esküdnek. mellékesen ha olcsó olajat keresel, akkor suzukit vegyél, ha valamin nem szabad spórolni, az a kenés.
Xixo19-08-2014 22:16:43 // 135081
Ezekre. De lehet, hogy nem, csak feltűnt kocsimosás közben és ha már téma volt itt...
GTVili19-08-2014 17:19:53 // 135079
És minek az oda....?
MIFI19-08-2014 15:41:59 // 135078
Van ilyen fél centis hülyeség ott :))
GTVili19-08-2014 15:22:37 // 135077
Nyomtávszélesítő gyárilag.....?
Martika8319-08-2014 14:31:12 // 135076
Hali. Ha valaki keresne vadi új gyári méretű hátsó rugó párt olcsón: LINK
Ugyanitt bontott boxer benzin-nyomásszabályozó is, meg rengeteg 145 finomság!
Ugyanitt bontott boxer benzin-nyomásszabályozó is, meg rengeteg 145 finomság!
Béci Ɨ|ѯ19-08-2014 13:22:48 // 135075
A Selénia jó. Jó más 10w40-es jó minőségű olaj is, de ezt az olaj témát ne feszegetsd, mert egy véget nem erő vita lesz belőle. :-) Ebben a topicban és a "Milyen a jó olaj?" topicban is már sokszor ki lett tárgyalva, érdemes lehet azokat visszaolvasgatni.
1pityu38919-08-2014 13:22:01 // 135074
nagyon úgy néz ki mintha szellőző lenne! lehetséges,sőtt a kép alapján biztos másképp szellőzik az utastér mint a 146-osban
HaNGyA19-08-2014 12:14:30 // 135073
Szia Mindenki!
Nem tudja valaki a 145-ös kerékcsavarjainak paramétereit?
(Méret, hossz, menetemelkedés, stb.)
Illetve igaz az, hogy a QV és az 1.6 csavarjai között, csak az első tárcsákon lévő nyomtávszélesítő miatt van 5mm hosszkülönbség? És ha igen, akkor az 5mm-rel hosszabb csavar elfér a szimpla hátsó agyban is?
Nem tudja valaki a 145-ös kerékcsavarjainak paramétereit?
(Méret, hossz, menetemelkedés, stb.)
Illetve igaz az, hogy a QV és az 1.6 csavarjai között, csak az első tárcsákon lévő nyomtávszélesítő miatt van 5mm hosszkülönbség? És ha igen, akkor az 5mm-rel hosszabb csavar elfér a szimpla hátsó agyban is?
Misi14619-08-2014 11:38:13 // 135072
Selenián kívül milyen motorolajat használtok? Most az van benne, de ha van más olcsóbb, esetleg jobb alternatíva, akkor lehet, hogy váltok, lassan esedékes az olajcsere.
(146 1.6 TS)
(146 1.6 TS)
MIFI19-08-2014 09:26:29 // 135071
Persze hogy nem illik, nem is szoktam.. :)
Csak 2500-3000 ig olyan "nehezen" veszi a fordulatot.
De megnézem hogy mikor kezd el használható lambda jelet adni :)
Csak 2500-3000 ig olyan "nehezen" veszi a fordulatot.
De megnézem hogy mikor kezd el használható lambda jelet adni :)
Béci Ɨ|ѯ19-08-2014 08:30:09 // 135070
Igen, közben rájöttem én is... :-)
Martin19-08-2014 08:15:35 // 135069
GTVili19-08-2014 08:02:56 // 135068
A gumikéderen kívül van.....tehát nem tudja a szélvédőre nyomni a "meleget".....
Béci Ɨ|ѯ19-08-2014 05:37:46 // 135067
Kazes☻18-08-2014 20:59:17 // 135066
Csak ezért kérdezem: 134964 hsz.
Xixo18-08-2014 20:54:28 // 135065
A 45ön nem az ablak magasságában van a hátsó ajtót felhajtva ez?
WarbiRunner (Gyuri)18-08-2014 17:14:30 // 135064
Ugyan, a Wartburgom is ilyen volt :-) Benzines :-P
Amúgy annál rájöttem a megoldásra, volt egy mechanikus basszantyú, ami a légszűrő doboz előtt volt. Egy csappantyút fordított el egy termosztát, de a karbi is beleszólt vákuummal. Hidegen így a kipuf csonktól szívta a levegőt, így elvileg hamarabb melegedett. Teligázra hidegen is visszafordult a csappantyú a szívócső vákuum hatására. Gyakorlatilag meg padlógázra rángatott egy kört és aztán gyorsított, nagyjából használhatatlan volt az egész. Gondolom az a csappantyú pont elzárta a normális légáramlást. Ledobtam, ledugóztam a vákuumcsonkokat és soha többé nem rángatott.
Csak ötlet, mert újkorában ez is működött, és hasonló volt a jelenség. Hátha az Alfában is van valami hasonló :-)
Amúgy annál rájöttem a megoldásra, volt egy mechanikus basszantyú, ami a légszűrő doboz előtt volt. Egy csappantyút fordított el egy termosztát, de a karbi is beleszólt vákuummal. Hidegen így a kipuf csonktól szívta a levegőt, így elvileg hamarabb melegedett. Teligázra hidegen is visszafordult a csappantyú a szívócső vákuum hatására. Gyakorlatilag meg padlógázra rángatott egy kört és aztán gyorsított, nagyjából használhatatlan volt az egész. Gondolom az a csappantyú pont elzárta a normális légáramlást. Ledobtam, ledugóztam a vákuumcsonkokat és soha többé nem rángatott.
Csak ötlet, mert újkorában ez is működött, és hasonló volt a jelenség. Hátha az Alfában is van valami hasonló :-)
Piritu - 1.000.00018-08-2014 16:41:31 // 135063
Azt nézd meg, hogy mikortól használja a lambda jelét. Hiába jó, amíg nem fűt fel, nem veszi figyelembe az euro2-es motor.
Hideg motort meg amúgy se illik kergetni...
Hideg motort meg amúgy se illik kergetni...
MIFI18-08-2014 13:51:47 // 135062
Igen igazából pont ugyanez a "hiba" jelenség :( egy tartott gázpedál állásnál egyszer csak megindul nekem ez olyan 60fok környéke de az sem mindig annyi.
de amíg ezt nem éri el olyan mintha hegymenetbe menne erőtlen stb...
Lambda, lmm, élő adat, gép szerint jó.
És nem hiszem el hogy ezeknek ilyennek kéne lenniük. Mint Kau is írta hogy amikor még fiatal volt nem csinálta neki:(
de amíg ezt nem éri el olyan mintha hegymenetbe menne erőtlen stb...
Lambda, lmm, élő adat, gép szerint jó.
És nem hiszem el hogy ezeknek ilyennek kéne lenniük. Mint Kau is írta hogy amikor még fiatal volt nem csinálta neki:(
DieselManiaco(NagyVad)18-08-2014 10:47:02 // 135061
az a cső ekkora. mindegyikben
Béci Ɨ|ѯ18-08-2014 05:58:00 // 135060
Én eddig meg voltam győződve arról, hogy ha hideg a motor - tehát nem érte el 70-80 fokot, addig normális, hogy kicsit rángat és erőtlen. Az enyém is ilyen, pedig boxer. Amíg a mutató el nem éri a 50-et, addig gyakorlatilag csak 2000-2500-ig lehet pörgetni, utána már lehet jobban, de nagy gázra akkor is erőtlen marad. Ha elérte a kb. 70 fokot onnantól minden ok. Én ezért szoktam elindulás előtt 1-2 percet melegíteni még nyáron is. És amíg nem éri el a 70-et addig csak óvatosan és nem b@sztatom.
Béci Ɨ|ѯ18-08-2014 05:54:58 // 135059
Rámenni biztos rámegy, de nem lesz szép, mert el fog állni az üléstől. Ha ez jó egy UNO-ra, amiben az üléseknek szinte alig van oldaltartása, akkor hülyén fog kinézni a 145 kagylósított ülésein szerintem.
Jorjie17-08-2014 23:26:55 // 135058
Hát ott elég passzosak a dolgok, mindenképp az anyát kell leműteni onnan. Azt a csövet meg megnézem, hogy a másik motoron rajta van-e ami a garázsban van. Ha rajta van, neked adom.
Kazes☻17-08-2014 23:17:16 // 135057
Milyen néven ismert, tudod? Hogyan keressem a neten, mert eddig nem találtam. :)
Kazes☻17-08-2014 23:16:06 // 135056
Igen, ott... mert egyben szeretném kivenni, és bár eszembe jutott, hogy a csövet levágom róla, de nem tudom, hogy mennyit enged, hogy eléri-e és újra rálehetne-e dugni a csonkra. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
506
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?