Forum >> 145-146

Kau12-05-2006 21:29:59 // 12658
Ha tud valaki olyat szerezni, mint amilyen nekem van fent gyári, 1! darabra igényt tartanék. Pótkeréknek kéne.

Stee14612-05-2006 21:28:50 // 12657
Apósom nekem is hozott volna németből, használtat. De inkább lemondtam, tuti hogy olyat hozott volna ami vagy nem tetszik vagy nem jó rá... Az enyém se volt drága 45 volt a négy db gumi nélkül. Szereléssel alufelni csavarokkal, gumival így is 100+ volt a vége...
Laurent12-05-2006 21:27:30 // 12656
Én csak olyan előre bejelentős aki akar eljövős talira gondoltam mert itt helyben is vannak páran akik részt vennének ilyenen, más Alfával de sopron nem itt van és arra sokan sajnálják pénzt, köztük én is a 16K-t
Stee14612-05-2006 21:24:55 // 12655
Az időpont egyeztetés sem lesz egyszerű. Mostanában nagyon sok tali van, mégha nem is csak a 145/46 szekciónak.
Laurent12-05-2006 21:23:09 // 12654
Nem nagyon akarok alufelnizni, de barátnőm apja mondta hogy 100EUR ért 4-et hoz Italy honból gatya gumival.
Laurent12-05-2006 21:21:42 // 12653
A Topic talit meg úgy képzeltem el, hogy érkezés délelőtt, elintézem a központba a parkolót, hogy a miénk legyen, kibérelni a szakmaközit étkezés céljára, pörköltfőzés, rendőri felvezetéssel városnézés, meg ha kell polgárőri autófelügyelet! :) önköltséges alapon szerintem kb fejenként 1eFt betakarja! Alkoholról meg nem kell gondoskodni mert nincs rá igény, tehát szálás sem kell. Így már csak az időpontot kell leegyztetni....szerintem....
Stee14612-05-2006 21:20:01 // 12652
Nekem is az a méret volt első évben. Nem volt vele semmi gáz. Majd egyszer beindítod az alufelni projectet és lesz nagyobb.
szasza(SW)12-05-2006 21:18:42 // 12651
oké átcserélem 195/50-re. Köszi
Stee14612-05-2006 21:16:38 // 12650
Ezt nem hiszem el! Ez nagyon király! Igérem rám mindenképp számíthatsz kóstolás ügyben!!!
Laurent12-05-2006 21:16:35 // 12649
nekem 4db 185/60 R14 Falken ZE512 van rajta eddig tetszik....de.......
Laurent12-05-2006 21:15:19 // 12648
számold ki vagy mérdd meg a gumi külső ármérőjét és szerintem megkapod a választ! A méreteket tudod mi mit jelent?
Stee14612-05-2006 21:14:01 // 12647
Bocs de ze így sehogy sem jó. A gyári méret elvileg 195/55 R15 vagy 185/60 R14. Vegyesen meg eleve gáz. Inkább legyen akkor már 195/50 R15 mind. A 185/60 R15 nagyon kakukktojás!
Laurent12-05-2006 21:13:49 // 12646
De én már mindent megterveztem majd nyáron rendezek egy topic talit!
Laurent12-05-2006 21:13:07 // 12645
Nyitva van de sok sok szeretettel várlak titeket mivel Városalapítók napja lesz a hétvégén, koncertek meg stb. és lesz ilyen borászati sátor téma is és ott fogjuk képviselni a Vízhányó Pincészet-et. Rendezünk akkor egy röktönzött borkóstolót is! :)
Stee14612-05-2006 21:12:01 // 12644
Vazzeg tök jó lenne egy lassú jassz kört menni a városban a három 146-al egyszerre!
Laurent12-05-2006 21:10:04 // 12643
Az új Cartars, nemrég szerezte be a gépet Italy földről, valami idős tagé volt 1.4TS Jr.


Persze egyből pajtiztak! :) De rajtakaptam a kis hamist az ismerkedésen!
Stee14612-05-2006 21:09:04 // 12642
Bevizsgálhatjuk a Rosso-t! Ha nyitva van szombaton...
szasza(SW)12-05-2006 21:08:19 // 12641
Volna egy olyan problémám,hogy elég sürün leér az autó elej. Elöl 195/50R15 ös gumi hátúl 185/60 r15 gumi van.Lehet ha átcserélem 195/50 re a hátulját akkor emelkedik az eleje.
Stee14612-05-2006 21:07:51 // 12640
Jövő héten megyek! Elvileg már péntek este otthon leszek. Csak vasárnap jövünk vissza, persze lesz családozás ezerrel, de pl. szombt délelőtt beleférne pár óra.
Laurent12-05-2006 21:05:40 // 12639
Erre felé mikor jössz? Van itt is 2 új kollega helyben, csak nincs net hozzáférésük és a Buzuki szalonnál van egy szép 146 Rosso kitéve be kellene vizsgálni!
Stee14612-05-2006 21:03:49 // 12638
Én is benéztem! :)
zolee14512-05-2006 21:03:43 // 12637
jelenleg senki nincs a 145&146 topicban. Kérem a sípoló hang után hagyjon üzenetet. :)
szasza(SW)12-05-2006 21:00:03 // 12635
Sziasztok! Van valaki a vonalban?
Vega12-05-2006 19:19:23 // 12634
Latod ezt nem tudom...a magas reztartalmu betetek nyikorognak alandoan....es azok tobbnyire olcso janos fajtak! Lehet egyaltalan olyat kapni ma meg amiben azbeszt van, legyen az barmi?
ystuc12-05-2006 19:13:19 // 12633
De szilikont ne használjatok! Az gáz hosszú távon!
Stee14612-05-2006 18:52:45 // 12632
szvsz bármilyen műszerfalápoló megteszi a müanyag részekre. A textil borításokra fog. sincs mit kellene használni. :) Ha már itt tartunk... :) Én tartok a kesztyűtartóba egy kis ecsetet, portalanítás céljából. (from100ft-os bót) Ha jól be van kenve a műszerfal és a müanyag részek áploló szerrel akkor a por nem tapad rá. Erős dohányos révén hamar porolódik a kocsi. Ilyenkor csak előveszem az ecsetet és nyitott ajtónál lesöprögetem vele a port a müanyag cumókról. A legapróbb réseket is ki tudom vele tisztítani. Unalmas várakozáskor 5 perc alatt patyolatnak látszik a müszerfal! :)
Seriff12-05-2006 18:49:15 // 12631
Az azbesztmentes fékbetét nyikorog nem? Legalább nem szennyezi mérgező anyaggal a környzetet.
Stee14612-05-2006 18:43:21 // 12630
LOL! :)))))))))))
Vega12-05-2006 18:37:59 // 12629
Ja egyebkent a Mintex betetek nagyon jonak tunnek...csak ajanlani tudom!!!!!! Az elso nyereg Bendix nevre hallgat...legalabbis ennyi van beleutve...jo robosztul, eros, nagy darab...fasza... Valamelyikotok irta ,hoyg ment mar 10000 km-t a betetek csereje utan es meg mindig nyikorog....ez azert van mert ocska fekbeteteket vett...sok benne a rez.... na tenyleg eltuntem!
zolee14512-05-2006 18:34:51 // 12628
"Megfogadván tanácsotokat, mégiscsak jómagam nyalom ki belül egy cserkófa árnyékában a Szentemet." Azért az ilyen hsz-ekhez majd tegyük ki a 18-as karikát. Egyébként igazad van, vannak dolgok amiket nem szabad külsősre bízni. :DDD
Vega12-05-2006 18:34:25 // 12627
Na kicsereltuk az osszes betetet...es a 2 hatso tarcsat...a hatso nyergek ahogy Bandi utalt is ra iszonyat szivatosak...plane , hogy az egyiken meg porvedo tomitest is kellett cserelni...aki tudja ,hogy mi az es hol van az most erti miert nyavogok miatta :))) Faszul van megoldva a hatso fek...ez teny es valo... Elso fekek brutal jok....ilyen kis fing autora ekkora fekeket...a 164-esen joforman fele ekkora van... A szivacs, hogy ugyan ugy feloldalas maradt a fek...mar csak arra tudunk gondolni ,hogy a jobb oldal levegos....valamelyik nap ez lesz a feladat...legtelenitunk.... Na irany akad...nem kicsit ocsmanyul nezek ki...ami a kormom alatt van 3 napig ott is marad mert kimoshatatlan :)))
Vega12-05-2006 18:30:45 // 12626
Halesz! Ezt a kipufogosdit felejtsd el...kikaphatsz kozeprol 1-2 dobot ,hogy kicsit jobban szuszogjon es annyi...szebb lesz a hangja es sanyi! Katalizatorok regen voltak olyanok ,hogy folytottak...ott a 3.0 V6 a 12 szelepes...katalizatorral 184 anelkul 192 lovas volt...ma mar tulmeretezettek..nem folytanak semmit.... Ha az egesz rendszer lecserelese szamit valamit akkor valoszinuleg ilyen kis motoroknak alig beszelhetunk 3-4 lorol...es tekintve ,hogy 100 rongy korul van egy komplett rendszert....hat nem tudom..en kihagyom... Olvastam egy supersprint tuningrol...valami sportkocsi ala tettek uj rendszert...tobb szaz lovas volt a gep...es ha az emlekezetem nem csal 9 loval tudott tobbet az uj rendszerrel... Johet nekem itt barmilyen tuningmatyi...ez igy van es kesz...ha optimalizalod a mocit tehat megchipelteted akkor valoszinuleg tobbet fog jelenteni de amig a gyari vezerlest hasznalod olyan szivosort es kipufogot raksz ra amilyet akarsz...ha egyszer ugyan annyi benzint fog befecskendezni a vezerlesed... ,,en nem eroltetned, nem fektetnek bele tul sok penzt...
Carlos12-05-2006 15:26:02 // 12625
Szervusztok. Megfogadván tanácsotokat, mégiscsak jómagam nyalom ki belül egy cserkófa árnyékában a Szentemet. Node mivel. Mely szer ajánlható ehhez a roppant kényes műszerfalhoz,stb.? .-) S hol tudnám beszerezni...
Seriff12-05-2006 13:50:29 // 12624
Hehe, tényleg:-) Most már ezt is tudom.
beeep14612-05-2006 13:48:46 // 12623
Aha, éppen ezértmegy kifele... :-))

Nézd meg az első esetet:

GEORGE12-05-2006 13:25:23 // 12622
A legjobb megoldás mikor különválasztanak 2 hengert és azt viszik végig tehát 2 csöves rendszered lesz. Nekem volt fen egy nyitott rendszer az Alfámon. Semenyivel sem ment vele jobban, de a fülede rendesn csengett mikor kiszáltál a gépből, úgyhogy vettem rá gyárit inkább.
GEORGE12-05-2006 13:20:23 // 12621
35-38 közé van írva az ajánlott méret. Én az ET38-ból leszedettem 2mm-t így most ET40 lett.
GEORGE12-05-2006 13:19:29 // 12620
Igen elég csúnyán belefog érni a sárvédőbe! ET 35-38 közt válasstál!!!
Slowfeet12-05-2006 13:16:29 // 12619
ET 38 a gyári nem?
Seriff12-05-2006 13:09:33 // 12618
Az ET30 a gyárihoz képest nem befelé "tolódik"? Csökken a távolság a felfogatástól,nem?
beeep14612-05-2006 12:55:26 // 12616
Az ET30-as kifelé tolódik el, és ezzel szvsz lehet gond. Az ET38 az a méret ami még itt többünknek is gond nélkül fut 16" méretben. Az ET35 nem a gyári méret egyébként.
Yoda_14612-05-2006 12:44:57 // 12615
Ez nem volt egy bonyolult kérdés. Azt hiszem ET35-ös a gyári, nem tudom az ET30-as melyik irányba tolódik el. A sárvédő fele, vagy befelé. Mekkora a külömbség a két méret között?
Slowfeet12-05-2006 12:36:58 // 12614
Na ezt a kérdést nem értem! ????????
Yoda_14612-05-2006 12:17:06 // 12613
Sziasztok! Felni ügybe tud valaki segíteni? Az ET30-as középvonala merre tolódik el? Esetleg beleérhet a sárvédőbe?
Balage12-05-2006 12:09:05 // 12612
Legyen 2.5V6Ti DTM?
Halesz12-05-2006 11:53:34 // 12611
Inkább a Q4-esek turbós motorja?
Slowfeet12-05-2006 11:44:34 // 12610
Meg ha már motor átépítés, akkor egy V6TB kéne a 146 orrába :)))
Slowfeet12-05-2006 11:43:01 // 12609
Persze, de annak más a karaktere....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.