Forum >> 145-146
GEORGE12-05-2006 00:34:37 // 12557
bizony nem! :-)
Te melyikkel lennél elégedett?? .-D
Kau12-05-2006 00:29:01 // 12556
Nem mindegy. 201 méteren, vagy 100km/h-ra? :)
GEORGE12-05-2006 00:00:13 // 12555
igen ezeket csak 40ezere ajánlják!
Slowfeet11-05-2006 23:51:57 // 12554
Én hülye meg nem mértem meg mod. előtt :)))) De a 11 mp biztos meglett volna
Vega11-05-2006 23:46:50 // 12553
Ezt igazabol csak a jo oreg stopper mondhatna meg tutira :)
Slowfeet11-05-2006 23:43:28 // 12552
Szűrőnél azért van annyi különbség, legalábbis nálam, hogy nem bizonytalanodik annyit 2500 alatt sem.
Vega11-05-2006 23:37:20 // 12551
Azt mondjak turbonal nem elhanyagolhato.....szivonal szerintem igen....en annyit tapasztaltam a direkt es gyari szurovel kapcsolatban ,hogy nem annyira jellegzetes a 3000 koruli lyuk...de felul semmi kulombseg..."szebb" a hangja...ennyi...
Vega11-05-2006 23:34:53 // 12550
Aki megveszi meg is erdemli!
András bácsi11-05-2006 23:34:30 // 12549
Ez ugyanolyan, mint a sportszűrő. Az is olyan jelentéktelen. Bár most lehet, hogy mégis visszadobom: a pályán mintha azzal jobban gyorsult volna hatodikban 4000 felett. Bár lehet, hogy csak a levegő volt melegebb.
Vega11-05-2006 23:33:24 // 12548
Akkor addig kell vele menni amig nem jelentkeznek fos gyertyara utalo jelek...aztan szvsz!
Vega11-05-2006 23:32:20 // 12547
Persze ,hogy nem...a nem platinat adjak annyiert...azt hittem a 25 ezres verziod nem platina....de igy mar tiszta!
András bácsi11-05-2006 23:31:38 // 12546
Ne nagyon látni rajta semmit.
András bácsi11-05-2006 23:30:55 // 12545
Ezresért nem adnak platinát.
András bácsi11-05-2006 23:30:16 // 12544
Ez a motor szvsz nálunk elmegy még 60-80e-et, addig nem akarok már a vezérléshez hozzányúlni. Ezért nem kell az a felújítókészlet.
Ebbe most gyári, meg SKF cucc megy bele.
Slowfeet11-05-2006 23:29:31 // 12543
Mégis árulják a népnek a 8-10 ezer forintos "sport" gyertyákat! Muahahahaha
Vega11-05-2006 23:26:51 // 12542
Hat ketlem ,hogy egy gyertyatol barminemu kulombseget lehetne erzekelni...
Mondjon barki marmit....ezt az egyet nem fogom elhinni...csak mert ketutemben nagyon otthon vagyok...es ott ha 0,5%-al jobb mar valami azt egybol latni fogod...
mi nemtunk mindenfajta gyertyaval...persze a hoertekuk azonos volt...es semmi kulombseget nem tapasztalsz...pedig a gyertya itt fontos tenyezo...karburalas szempontjabol sokat elarul ,hogy dus vagy szegeny a kevereked...meg persze meg ezer mas dolog..
ha ott nem tapasztaltunk semmi kulombseget akkor utcai 4T-nel sem fogsz...ezt garantalom...
elettertamuk lehet mas...de ennyi..
Vega11-05-2006 23:22:31 // 12541
Ja :))))
Szamlan nincs rajta? Vegulis mind1....;)
GEORGE11-05-2006 23:21:59 // 12540
Üdv !
Az olcobb Gyertya az nem platina, csak azért olcsóbb.
Sokan mondják itt, hogy nem is olyan jó:-(
Eddig nekem 10ezer van benne elötte se mnet jobban, most se.
Én különbséget nem tapasztalatam vele!
Vega11-05-2006 23:21:58 // 12539
De az a platina? Mert ezek szerint 2 fajta van belole...
A nem platinara bardinal is 1000 ft/darad atlagaron van...40.000 km-kent cseret irnak ra...
Nem mintha aktualis volna...bar fingom nincs mikori a gyertya..sosem neztuk meg meg....alapjarat jo....fogyasztas jo...semmi nem utal meg ilyen szepontbol a gyertyacserere....majd kikapok egyet..megnezem mar milyen allapotban vannak...
Slowfeet11-05-2006 23:20:12 // 12538
Vazeg, most szereljem ki??? :))) Nem tom, Elaforgnál vettem.
Vega11-05-2006 23:18:56 // 12537
Attol fugg....2 fele van amit eddig lattam...az egyiknel ranezesre sokkal tobb lehetoseg van...a masiknal max +4-4,5 fokot lehet meg a 10-12 fokon felul kicsikarni! A masik konstrukcio szimpatikusabb ilyen szempontbol....
De miert nem felujitasz? Ha jo aron jutsz hozza akkor ne tedd...de nekem meg mindig az a velemenyem ,hogy felujitokeszlet!!!!!!
András bácsi11-05-2006 23:17:54 // 12536
De pl az íbéjen is 99 Euro sofort.
András bácsi11-05-2006 23:17:02 // 12535
Meg kell nézni hol veszed. :)
András bácsi11-05-2006 23:15:54 // 12534
Persze úgy előferdül. Ezek a "nagynevű" itthoni csippes cégek pl.
Vega11-05-2006 23:15:37 // 12533
na akkor ezek szerint itt van a kutya elasva....
mi a szama azoknak az NGK-knak?
Vega11-05-2006 23:14:46 // 12532
Ez esetben tokeletes az NGK is...csak tobbnyire a 25 jo 50-nek is :) aztan ezert kutat az ember olcsobb gyertyak utan...
Vega11-05-2006 23:13:30 // 12531
Persze...ez tiszta sor...valoszinuleg elbeszeltunk egymas mellett :)
De ha valamilyen apropobol szoftveresen elallitjak mondjuk elogyujtasod...es persze mind ezt rosszul akkor a csorges vagy kopogasos eges siman elofordulhat....vagy tevedek?
mondjuk ahogy irtam is ezek a dolgok amiket slowfeet mondott egyertelmuen fos benzinrol arulkodnak...
es megnyugtatasul mondom ,hogy a nemeteknel is lehet ilyen benzint tankolni...1.8 ford mondeno...sok cuccot szallitottunk vele...de lepte a 180-at....hazafele tankoltunk bele egy szamomra ismeretlen nevu kuton...normalis, szep kut volt...rendes shoppal...csorgott tole szerencsetlen es az istennek sem ment tobbet 140-nel...kb 20 litert fogyasztott....
András bácsi11-05-2006 23:10:38 // 12530
Kell még használt vez.mód szétbelezni? Lassan lesz egy.
Slowfeet11-05-2006 23:09:22 // 12529
Igen de kétféle garnitúrát gyárt a bosch is meg az ngk is. Nekem utóbbi van és télleg csak 20K a 8 gyertya de csak 50 ezret bír. A 100 ezres garnitúra még mindig 50 felett van, gondolom ezek a platina darabok
András bácsi11-05-2006 23:08:39 // 12528
A 16V-s motorokba nem tudom, hogy ez a két cég gyárt-e. Mért nem jó a NGK? Illetve most vettem a Zasszonyéba gyári csomagolásút valamivel több, mint 25e-ért.
Vega11-05-2006 23:06:46 // 12527
Bardi katalogus szerint a platina NGK-k 5000-6000/ darab korul vannak..ezt tudtuk eddig is....
De boscht 1000 forint korulre irja az egyiket legalabbis...aszem a nagyot...a kicsiknek nincs aruk....
hat ha csak 3000-et mennek el aszem ez akkor is eleg korrekt...
champion van meg 20 rugo korul kompletten...L+K kft.-nel kerdeztem meg 3 napja..
András bácsi11-05-2006 23:06:34 // 12526
Persze a csippelés állít a gyújtáson is. De az egy előre megírt program a csippen, amihez üza, fordulat, terhelés értékek stb. tartoznak. Jelen helyzetben a gyújtással annyit tudsz megállapítani, hogy van, vagy nincs.
Slowfeet11-05-2006 23:05:17 // 12525
Na egyébiránt ma időnként szarrá röhögtem magam. Volt időm és tuningcégek oldalait olvasgattam. A normálisabbja leírja, hogy szívó benzinesnél a chippelés max összehangol és kiegyensúlyozza a motor működését.
Aztán jöttek a Magnum és társai oldalak. Hogy ők megmérik nekem, aztán chippelik, sőt adnak 30 ezerér olyan sportlambda szondát meg tunung boxot, hogy csak rákötöm a motronicra aztán 20 százalék gyorsulásnövekedés és 15 százalék végsebességnvekedés!!!!! Az akkor 20 km/h + vagyis kiakadna a km órám: Muhahahahahaha
Vega11-05-2006 23:02:15 // 12524
Jaja ez egy ilyen dolog...
most nezem a textar meg ennel is dragabb... 10-20%-al...
Mas!
TS gyerta!
Boschbol vagy Berubol milyen gyertya kell a TS-be?
Vega11-05-2006 22:59:25 // 12523
Ezt Bandi ezek szerint joban tudja!
Pedig meggyozodesem ,hogy chipelesnel is allitanak az elogyujtason...
Elso korben maradjuk a szar benzinnel...irany egy normalis kut es boven tankolj ra, hogy a nagyobb resz legyen rendes benya....szerintem el fog mulni a csorges...
Slowfeet11-05-2006 22:54:55 // 12522
Jól van vega, akkor most van gyujtasállítás vagy nincs????
Neked a QV-n kétféle vezérlés lehet, az egyik ugyqanaz mint az enyém: Motronic 1.5.5, ha ezen nem lehet, akkor?
András bácsi11-05-2006 22:54:47 // 12521
Volt már megrepedt Brembom is. :(
Egyébként meg az új alkatrész mindig szép. Tök mindegy milyen, de nem rozsdás és koszos. Mindenesetre nem volt olcsó. Én a 166-ra vettem a 310-es festett Brembokat 14.900/db-ért. Egy-másfél éve. És mint tudjuk az infláció nem több évi 5-6%-nál. :))
Vega11-05-2006 22:48:51 // 12520
Na azert....az csoppet olcso volna...mondom ha kell valami tessek szolni...ennel olcsobban ugy sem szerzed be sehol..kiveve ha valami fasza kapcsolatod van...
Vega11-05-2006 22:47:12 // 12519
Ja, befagyni befagy..ez teny es valo...bar a kezifekre nem sok panaszom van...
QH...hat ez izlesek es pofonok...En nem lattam meg hasznaltan..mondjuk brembot sem..tehat ilyen szempontbol nem tudok leszurni semmi kovetkeztetest....
Angol ceg 170 orszagban vannak jelen.....auditol a nissanig mindenbe gyartanak....most legy okos domokos ahogy mondani szokas...ranezesre nagyon jo munkanak tunik....bar koztunk legyen szolva egy hatso fektarcsan sokmindent nem lehet elbaszni...
itt nem erdemes sporolni ,hogy 5 vagy 6 ezer....lofasz...ez volt ebbol az apropobol vettem ezt...
majd irom a tapasztalatokat....
Slowfeet11-05-2006 22:43:49 // 12518
Bocs, nem jó Bravora való....bezzeg suzuki stifthez van 6800-ér is :((((
Slowfeet11-05-2006 22:35:21 // 12517
Én 1.6-ra találtam Brembo Bmax tárcsát 9 ezerér. Most nem tudom hol de ha akarod megkeresem.
András bácsi11-05-2006 22:34:42 // 12516
Bocs, de Motronicon nincs gyújtásállításra lehetőség. A csörgés mondjuk lehet attól amit írtál: szar benzin.
András bácsi11-05-2006 22:32:03 // 12515
Össze szokott rohadni a kézifék kilincsmechanikája. És ahhoz nincs utángyártott tömítés. Aztán befagy akkor is, ha minden franccal be van áztatva. A kézifékje nem fog rendesen. Lábféknek jó, de naggggyon utálok hátul féket csinálni.
A QH szerintem gyenge minőség, legalábbis amit láttam és hallottam gyakorlatban. Inkább arra jó, ha valaki olcsón akar új alkatrészt, de meg sem közelíti a gyári minőséget. Fékben mondjuk az öreguraknak ajánlható.
Akkor már olcsóbból ott a Breco, ami Brembo leánycég. De pl. hátra 145-re a Jurid tárcsa 6xxx volt, a QH meg 5xxx, és egész más a kettő referenciája.
Slowfeet11-05-2006 22:30:55 // 12514
Vazeg ezt hogy raktam össze.....tehát a papírgyár mellett van a kút!
Slowfeet11-05-2006 22:29:48 // 12513
Na akkor. Tuti nem lelazult műanyag. 14 éve vezetek, volt már 9 autóm eddig. Tudom milyen ez a csörgés.....(ráadásul 120-as skodán tanultam :))))
Szóval ez tipikusan az amikor nyomatékszegényen beletaposol és főleg terhelésnél (emelkedő) ad egy, háááát nem épp dízeles, inkább láncos hangot. Most akkor nagyon nagy gáz ez? Vagy szombat reggel Seleniára menet tankoljam meg racsing benyával?
Valóban tankoltam olcsó kúton....Dunaújvárosban a papyrmágy mellett van egy kis magánkút (AGIP elvileg, de nem elemeztem a benyát), mert a környéken nem volr 295-nél olcsóbb anyag. 20 lityit nyomtam a gépbe. A hang azóta jelentkezett (ma, esetleg tegnap).
Ha azt mondjátok nagy a gáz akkor holnap ugrasztok valakit. Gondolom egy gyújtás álítás nem tart órákig.
Vega11-05-2006 22:21:40 // 12512
Ezt a betetet meg a cromara meg a Y10-esre is irjak...gyakorlatilag minden mindenbe elmegy :)))
Fater mikor szetkapta a hatso feket o is szidta...Mi a baj azzal a Lucassal? fog rendesen az a lenyeg....girling meg ha jol tudom csak a gumitomiteseket adja hozza...cserelnem is kellett az egyiket...egy lofasznyi gumitomites 2000 e ft...laza....
QH-val mi a bajod?
András bácsi11-05-2006 22:03:26 // 12511
A hátsó fék szinte minden fiat-csoportoson azonos. (és arra a coll nem igaz)
155/tempre/dedra/tipo egy, 145/6/coupe/brava/o kettő, stb. És mind azzal a köcsög Girling/lucas hátsó nyereggel. :(
A 2000-esek féknyerge miatt a minimális felniméret is 15 coll. Viszont jobban is fog. :)
A QH tárcsát jól meggondoltad?
Vega11-05-2006 21:58:07 // 12510
azt nem tudtam...itt csak a rajz alapjan mondtam...mm-ben van megadva....
Vega11-05-2006 21:57:16 // 12509
megneztem....pl a fektarcsa hatulra ugyan annyi mint a QV-ra
de pl elolre a hutott tarcsa 9800 a 1.6-ra es 13000 a QV-ra...QH marka..
Brembo 1.6-ra 13000 ft.....AKCIOSan van QV-re brembo 15500 ...
ezekbol meg lejon a 15% ha kell...
tehat az 1.6 elso tarcsaja mas mint a QV-nak...es innentol kezdve a fekbetet is...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
503
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?