Forum >> 145-146
Kau25-02-2007 11:32:01 // 31758
Mennyinél cseréltek olajat? Mindig szűrővel együtt cserélitek?
Kau25-02-2007 11:30:53 // 31757
Pedig jobb lenne, ha feketés lenne ;) Ugyanis az olajban kéne, hogy "lerakódjanak" a koromszemcsék, nem a motorban.
beeep14625-02-2007 11:30:26 // 31756
Az elsők amugy is alig világitanak... :-))))
beeep14625-02-2007 11:28:57 // 31755
Az én olajam sem, ráadásul most még majd' 2k km belecsúszott... :-)))
Kau25-02-2007 11:28:23 // 31754
Hátul 1 rétegben elfogadott, mert nem gátolja a világítást. 2 réteget viszont már nem tolerálnak...
De az első, az más kategória. Szerintem.
Seriff25-02-2007 11:27:08 // 31753
Szerintem az nem kötekedés, hogy megjegyzem, az én olajam nem koromfekete amikor csereérett, de mégcsak nem is feketés.
Atesz!
Nekem van egy csöpp üldözési mániád, de így is lehet teljes boldog életet élni:D
Típushibák vannak. Nem kötekedő Alfások is vannak. Pont.
beeep14625-02-2007 11:25:20 // 31752
Szerintem így, ahogy Ystuc-ék akarták nem megengedett, én nem is így gondoltam. Bár gyakorlatilag a hátsó sem, de Te is meg én is megcsináltuk... :-))) Bár nálam látszik minden lámpa továbbra is hátul...
Kau25-02-2007 11:21:28 // 31751
Első lámpa sötétítése megengedett??? Úgy tudom, csak kiállítási járművekre szabad. Nem tudom, hogy műszakin, vagy kpm-es ellenőrzésnél belekötnek-e.
szasza(SW)25-02-2007 08:41:49 // 31750
Sablon nélkül is ki lehet mérni de csak szakival csináltasd az tudja mennyit és hol mérjen!
dfg (Tanárúr)25-02-2007 08:37:30 // 31749
Van valakinek maragoni gumija?
dfg (Tanárúr)25-02-2007 06:41:28 // 31748
Az nem számít, hogy használtak-e sablont. inkább ellazulhatott valamelyik csavar. vidd el egy szerelőhöz. Lehet ugyanaz is, ha nem akarod megsérteni, de nagyon nézze meg mitől van a hang. A vezérlés nem mászik el magától, de el lehet rakni.
Robi ( Sztanik )25-02-2007 06:14:23 // 31747
Én még nem hallottam olyanról, hogy fémesen reszelő hangja van, mert még nem kopott össze.
Ott valami nem stimmel !!!
Sürgőssen nézesd meg hozzáértő emberrel.
Atesz198725-02-2007 00:15:47 // 31746
Sablon nélkül rakták vissza a vezérműszíjat, bár állítólag vigyázva... Most azt sem tudom az említett ikon mit jelenthet...
granturismo24-02-2007 23:46:00 // 31745
Szia. Ezek nem túl jó hírek. Gyorsan utána kéne nézni, hogy honnan ered ez a zaj. A vezérlés az nem tud csak úgy "elmászni" csak akkor ha valamit nem jól raktak össze vagy pld. a feszítő csavarját nem húzták meg stb... Esetleg selejtes alkatrész került bele és ennyit bírt.
Atesz198724-02-2007 23:35:53 // 31744
Most egy kicsit be vagyok pánikolva... Nem rég volt vezérműszíj, és feszítőgörgő cserém, és riagattatok, hogy elmászhatott a vezérlés. Erre ma menetközben, bizonyos időközönként világított a légzsák melletti ikon, ami asszem a befecskendezésé lehet... Gondolom, még nem kopott be az új görgő, de a vezérlés váltás előtt (4000 alatt, ugye?) élesen fémes reszelő hangja van. Emelett mikor elindítottam ilyen utemes zúgás jött jobb oldalról. :(((((( Baj van, igaz? :((
dfg (Tanárúr)24-02-2007 21:01:01 // 31743
1 Nem értek veled egyet!
2 Nem értek veled egyet!
ystuc24-02-2007 20:43:56 // 31742
Ja, a kinti hőmérséklet... Picit azért parázok ettől a dologtól, nem szeretném, ha az enyém is elrepedne... Inkább keresek valakit, aki szétszedi nekem.
pb_24-02-2007 18:05:47 // 31741
Hajszárító is +teszi, igaz 1 kicsit tovább tart, mint a hőlégfuvó. + 1 kisebb méretű csavarhúzóval közben segíteni a az üvegnek, hogy válljon el a műanyagtól.
Atesz198724-02-2007 18:01:29 // 31740
Pedig igazoltad az elméletem :P :D Nem ám! :)
Benőke24-02-2007 18:00:08 // 31739
Jah lehet benne valami :D
András bácsi24-02-2007 17:54:46 // 31738
ad 1., ez nem igaz, de lehet, hogy te így érzed. :)
ad 2., mindennek van típushibája, csak egyesek mondják, mások nem. Pl. audi alulengőkarok, vw pdtdi motorok stb. :)
András bácsi24-02-2007 17:52:40 // 31737
Most látom, hogy dfg már írta.
Atesz198724-02-2007 17:52:36 // 31736
Benőke! Én itt megtanultam 2 fontos dolgot az Alfásokról:
1. Mindenbe belekötnek. Mindig van valaki, aki nem ért veled egyet. Akkor is, ha axiómákról van szó.
2. Az Alfásoknak soha nincsenek típushibáik. Minden másképp történik az autóikkal, mint ahogy azt a statisztikák mutatják. Ez két féle képpen lehetséges: Vagy az Alfa áldozata egy világméretű összeesküvésnek, vagy mi vagyunk túl szerelmesenk a kis csodáinkba. :)) A lényeg, ha Te beszélsz itt egy várható következményről, szinte biztos, hogy van valaki, aki megcáfolja azt. :)
Nem téged kritizállak Seriff :) Csak msot így eszembe jutott. :)
Tudom, tudom... "Ez hülyeség, mert..." :DDD
András bácsi24-02-2007 17:52:03 // 31735
A fő hiba szerintem a kinti hőmérséklet. Melegben, lakásban célszerű + hőlégfúvóval kell adni a ragascsnak.
Benőke24-02-2007 17:45:57 // 31734
A színárnyalatok boncsolagtásába ne menjünk bele :)
Nem olyan a színe mint 0km után na :)
dfg (Tanárúr)24-02-2007 17:22:20 // 31733
van valakinek A oszlopon műszeregység?
Robi ( Sztanik )24-02-2007 17:08:53 // 31732
GEORGE árult egy komplett lámpát. Pont a baloldalit.
dfg (Tanárúr)24-02-2007 16:59:39 // 31731
Nekem is egy ótószerelő ismerős mondta.
ystuc24-02-2007 16:58:21 // 31730
Nagy ötlet, de sajna az nem volt kéznél. :-)
Atesz198724-02-2007 16:57:18 // 31729
Érdekes, hogy nekem nem tűnt fel... De most hogy mondod, lehet hogy láttam. Na majdm egnézem ;)
dfg (Tanárúr)24-02-2007 16:56:44 // 31728
A fényszórót úgy tudod szétszedni, ha melegíted hőlégfújóval, óvatosan, és akkor szépen lessen elválik az üveg a müanyagtól.
ystuc24-02-2007 16:47:48 // 31727
Na, itt vagyok... Délelött nekiláttunk a lámpasötétítésnek, és 50% az eredmény. Csak az index készült el. Na, de a történet:
Zottya átjött a mi parkolónkba (ez kb 200 méter megtétele), majd nekiláttunk.

Nekiláttunk, hogy szétszedjük a kocsi elejét. Lámpák és indexek kiugrottak.

Itt kapásból eltört 2 csavarom, kicsit összevoltak rohadva. A WD40 sem segített. Az egyik csavarnak annyi, azt majd pótolnom kell, a másikból csak letört egy darab, szerencsére még használható.
Az indexbúrát tapétavágóval szétfeszítettük. Kicsit féltünk, hogy nehogy eltörjön, de szerencsére elég kemény műanyag, így nem volt vele gond. Hasonló módszerrel kezdtük a próbálkozást a fényszóróval is.

Sajnos itt már nem úgy alakultak a dolgok, ahogy akartuk. A négy acélfül eltávolítása nem nagy dolog, könnyen lelehet pattintani (vissza is könnyen megy), a gond nem itt kezdődik. Zottya kezében sajnos megfeszült az üveg, és a bal első lámpa felső sarka kipattant, valamint megrepedt a fényszóró.

Itt jött az, hogy az akciót berekesztjük, de az index már darabokban volt. Úgy döntöttünk, hogy a fényszórót késöbbre halasztjuk. Keresünk egy embert, aki szétszedi, biztos, ami biztos. Meg hát Zottyának szüksége lenne egy balos lámpabúrára. Ha valakinek lenne egy feles búrája, az most sikítson!!! Na, de az indexet befejeztük. Kitakarítottuk, és jöhetett a festés.
3 réteg került rá, de halvány rétegek, nem akartuk, hogy megfollyon. Ezek után szilóval összelettek ragasztva. Majd visszapakoltunk mindent a helyére. Röviden ennyi a történet.

A képek annyira nem adják vissza, de elég jó lett. Ha a lámpa is elkészül, elég ütősen fog kinézni, de ma eddig jutottunk. Amint szétlesz szedve a fényszóró, folytatjuk. :-)
Zottya átjött a mi parkolónkba (ez kb 200 méter megtétele), majd nekiláttunk.

Nekiláttunk, hogy szétszedjük a kocsi elejét. Lámpák és indexek kiugrottak.

Itt kapásból eltört 2 csavarom, kicsit összevoltak rohadva. A WD40 sem segített. Az egyik csavarnak annyi, azt majd pótolnom kell, a másikból csak letört egy darab, szerencsére még használható.
Az indexbúrát tapétavágóval szétfeszítettük. Kicsit féltünk, hogy nehogy eltörjön, de szerencsére elég kemény műanyag, így nem volt vele gond. Hasonló módszerrel kezdtük a próbálkozást a fényszóróval is.

Sajnos itt már nem úgy alakultak a dolgok, ahogy akartuk. A négy acélfül eltávolítása nem nagy dolog, könnyen lelehet pattintani (vissza is könnyen megy), a gond nem itt kezdődik. Zottya kezében sajnos megfeszült az üveg, és a bal első lámpa felső sarka kipattant, valamint megrepedt a fényszóró.

Itt jött az, hogy az akciót berekesztjük, de az index már darabokban volt. Úgy döntöttünk, hogy a fényszórót késöbbre halasztjuk. Keresünk egy embert, aki szétszedi, biztos, ami biztos. Meg hát Zottyának szüksége lenne egy balos lámpabúrára. Ha valakinek lenne egy feles búrája, az most sikítson!!! Na, de az indexet befejeztük. Kitakarítottuk, és jöhetett a festés.



3 réteg került rá, de halvány rétegek, nem akartuk, hogy megfollyon. Ezek után szilóval összelettek ragasztva. Majd visszapakoltunk mindent a helyére. Röviden ennyi a történet.



A képek annyira nem adják vissza, de elég jó lett. Ha a lámpa is elkészül, elég ütősen fog kinézni, de ma eddig jutottunk. Amint szétlesz szedve a fényszóró, folytatjuk. :-)
Seriff24-02-2007 16:26:13 // 31726
Capsed24-02-2007 16:04:11 // 31725
Sok sikert! Remélem még megvan a bolt, nyáron mikor arra autóztam akkor vettem észre! Dombóvártól haladva észak felé bal oldalon lesz a falu elején! Ezt nagyon megjegyeztem!
Atesz198724-02-2007 16:01:47 // 31724
Köszi, ezt még személyesen is le tudom ellenőrizni. :) Thx!
Capsed24-02-2007 15:56:37 // 31723
kocsola vagy iregszemcse, de egy tolnai arany oldalakban tuti benne van!
Seriff24-02-2007 15:48:45 // 31722
Gondoltam, hogy nem azért, mert nem volt jobb dolga vasárnap este;))
Na megyek ótókázok kicsit a Budai hegyekbe:)
Megnézem azt is, ott-e a Baltás:D
szasza(SW)24-02-2007 15:47:02 // 31721
A karter cseréhez lekellett
Seriff24-02-2007 15:44:47 // 31720
Minek szedte le?:DD
szasza(SW)24-02-2007 15:42:17 // 31719
Nálam a motortarto bak leszedésekor már másodszor szakadt ki a menet ami a szerelő szerint a rossz minöségü aluminium miatt van:(
Seriff24-02-2007 15:36:39 // 31718
Hmm, már csak én vagyok itt?:))
Seriff24-02-2007 15:36:17 // 31717
Biztos tartósabb a japó moci, de lelke nem ily' nagy mint az Alfáé:D
Seriff24-02-2007 15:34:37 // 31716
Az én olajam nem szokott koromfekete lenni 10K után.
Seriff24-02-2007 15:33:46 // 31715
Lehet ezzel is úgy kellene bánnod mint a Hondával;))
Seriff24-02-2007 15:32:38 // 31714
Én kitűnően tudok vele "kézifékes kanyart" abszolválni:D
Seriff24-02-2007 15:31:23 // 31713
Elolvastam az összegzést, azzal semmi gondom:
Összességében egy nagyon stabil, sportos autót ismerhettünk meg a 145-ösAlfa Romeóban. Méretei miatt városi használatra ajánlanánk, de autópályán is megállja a helyét. Aki csak vánszorgásra használná, annak nem ajánlanánk az alsó tartományokban gyenge motorja miatt. Előnyként tudható be viszont, hogy nem lopják, valamint alacsony az ára.
Capsed24-02-2007 15:09:41 // 31712
+próbálom megkeresni melyik faluban van!
dfg (Tanárúr)24-02-2007 15:03:50 // 31711
Ja igen, meg lehetett nézni azt az autót. ha megnézed az oldalamon a képet, akkor elmondom, hogy belülről is csini volt. + a motortérben sem volt egy olajfolt sem.
dfg (Tanárúr)24-02-2007 15:02:06 // 31710
mégegyszer. Az a motor tartósabb, mint ez. kész. A kompresszióm nem romlott 2 év alatt, nem ette az olajat (total qartz 10w-40), nem füstölt, és ugyanúgy ment, az elején, mint a végén. És nem azért cseréltem 20k-ként mert így tetszett, hanem mert ez volt előírva. Viszont az igaz, hogy az 5w-40-es olajat ette, mert elsőként azt tettem bele, mikor megvettem.
dfg (Tanárúr)24-02-2007 14:57:15 // 31709
Sajnos semmit sem tudok róla, azon kívül, hogy már én is 170e km-el adtam el. Reélem az alfa-honda talin ott lesz. de megvan a srácnál a számom,biztos hívott vna, ha valami nem stimmel.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
601
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?