Forum >> 147
Alfa GT-Csaba25-04-2013 08:14:54 // 51282
Ha neked is lett volna olyan fekete 156 -os alfád amibe gyárilag nem volt klíma pedig 2001 12.havi volt ,hozzá szoktál volna :-)!!
Kareszka198425-04-2013 06:54:44 // 51281
akkor ti meg nem hajtottatok 1.1-es puntot hegyvideken klimaval :D na annal van difi...vagy allsz a hidegben, vagy mesz a melegben :D
Ricsi 14725-04-2013 00:01:10 // 51280
Én nem nagyon veszem észre, hogy vissza esne valamit is az autó teljesítő képessége bekapcsolt klímánál! De, hogy nekem menni fog sokat az tuti, ezért az egyért utáltam az előző autómat, hogy nem volt benne klíma, nagyon nem bírom a meleget, meg az ember csak agresszívabb lesz ha pluszba föl a feje legalábbis én így vagyok vele :D
hering*dani24-04-2013 22:31:54 // 51279
vagy ablak le én nem is nagyon szeretem használni csak nagyobb utakon kapcsoloom be!
Csabo2224-04-2013 22:26:33 // 51278
Én már azt is éreztem, mikor új csapágy került a kompresszor szijtárcsájára. De ez akkor is csak egy 120 lovas gép... és nem jtd 120 ló, ahol lényegesen több a nyomaték.
Hozzáteszem kb 2 hét óta tegnap, meg ma inditottam be, és mentem vele 100 m-t. Kötik be itthon a szennyviz csatornát és átálltam a szomszédba emiatt :) amúgy keróval közlekedek. szal a 120 ló is bőven elég ha úgy vesszük :D
Hozzáteszem kb 2 hét óta tegnap, meg ma inditottam be, és mentem vele 100 m-t. Kötik be itthon a szennyviz csatornát és átálltam a szomszédba emiatt :) amúgy keróval közlekedek. szal a 120 ló is bőven elég ha úgy vesszük :D
Alfa GT-Csaba24-04-2013 22:14:06 // 51277
Nem!de akkor is érezni a különbséget gyorsulásnál,ha be van kapcsolva vagy ha nincs!
hering*dani24-04-2013 22:09:31 // 51276
Én nálam semmi különbség nincs mikor bekapcsolom nem ránt meg semmi..fordulatszám sem változik semit és teljesítmáynben sem nagyon észrevehető. Viszont a céges gépben ott leesik a fordulatszám ha bekacsolom.
Csabo2224-04-2013 22:05:00 // 51275
Azért a 150 lovas JTD-t közel se fogja úgy vissza, mint a 120 lovas TS-t ;)
Alfa GT-Csaba24-04-2013 21:31:39 // 51274
persze mert a motort egy kicsit megfogja a kompresszor amikor bekapcsol,ezért van alapjáraton remegő érzés ,és nem is megy úgy a kocsi.
147jtd24-04-2013 21:12:57 // 51273
most hogy már ilyen melegek vannak megy a klíma a kocsiban és azt vettem, észre hogy néha beremeg az egész autó, nem vészes, de eddig ilyet nam tapasztaltam, sajnos nem volt időm felnyitni a motorháztetőt, de mintha akkor lenne, mikor a klíma hűtő ventije bekapcsol, mert ma álltam pirosnál, elkezdett rázni, majd 1 perc mulva abbahagyta.
találkozott már valaki ilyennel?
találkozott már valaki ilyennel?
Grando24-04-2013 13:32:15 // 51272
Talán akkor járunk közel az igazsághoz, ha azt mondjuk, hogy igényes szerkezet, ami gyorsan megbosszulja, ha elhanyagolják vagy ha hülyék kezébe kerül. Nekem nincs ilyenem egyébként, de a megfelelő topicban olvasgathatsz róla, illetve kérdezhetsz, ha komolyabban érdekel.
(A topic címe továbbra se tévesszen meg, a Selespeed nem automata váltó, hanem egy automatizált kézi váltó. Viszont nemrég, a topicok nevének/témájának önkényes és néhány esetben irracionális megváltoztatásakor ezt is inkább rosszul hagyták, mert jó az úgy. :DD )
(A topic címe továbbra se tévesszen meg, a Selespeed nem automata váltó, hanem egy automatizált kézi váltó. Viszont nemrég, a topicok nevének/témájának önkényes és néhány esetben irracionális megváltoztatásakor ezt is inkább rosszul hagyták, mert jó az úgy. :DD )
frusciante24-04-2013 13:08:15 // 51271
Ezek alapján még tetszene is a selespeed, de mennyire költséges ha bele kell nyúlnod? Vannak vmi széria hibái? Havernak 2 éve van meg ő 1x se költött rá, de szinte alig használja...
frusciante24-04-2013 13:04:44 // 51270
Azt elhiszem! :D
Én eddig egy 156 2,0ts selespeedet vezettem az még kormányon lévő gombokkal váltott... az is nagyon bejött és már régóta nézegetem a hahu-t hogy 147be találjak egy jobb állapotú 2,0-st de eddig inkább csak manuált kerestem, abból meg naon riitkán kerül fel egy egy darab(az is inkább osztár széthajtott darab) a selektől meg féltem (félek)(ugyan haver 56-osába se nyúlt eddig a váltóhoz és nem is rántgat neki, meg nincs semmi baja, de ő éves szintet 10-15 ezret rak a kocsiba én meg több mint a dupláját... ) jó jó ez a 120 paci, de most már jó lenne egy kicsit több! :D
Én eddig egy 156 2,0ts selespeedet vezettem az még kormányon lévő gombokkal váltott... az is nagyon bejött és már régóta nézegetem a hahu-t hogy 147be találjak egy jobb állapotú 2,0-st de eddig inkább csak manuált kerestem, abból meg naon riitkán kerül fel egy egy darab(az is inkább osztár széthajtott darab) a selektől meg féltem (félek)(ugyan haver 56-osába se nyúlt eddig a váltóhoz és nem is rántgat neki, meg nincs semmi baja, de ő éves szintet 10-15 ezret rak a kocsiba én meg több mint a dupláját... ) jó jó ez a 120 paci, de most már jó lenne egy kicsit több! :D
Bambinoo24-04-2013 11:35:07 // 51269
nekem 2.0 selespeedem van és hidd el, hogy hozza az átlagot :)
Grando24-04-2013 08:46:03 // 51268
Mert a Selespeed nem klasszikus automata váltó. Tök más rendszer. :))
frusciante24-04-2013 08:35:48 // 51267
http://www.youtube.com/watch?v=xr9ssYSIcdI
egyenlőre ezt a 2 kancsó talán bulgárt találtam itt ugyan 56ok mennek, de 1,8 manual megy a 2,0 sele ellen... mé' nem mentem ki korábban Alfa gyorsulásra... :(
egyenlőre ezt a 2 kancsó talán bulgárt találtam itt ugyan 56ok mennek, de 1,8 manual megy a 2,0 sele ellen... mé' nem mentem ki korábban Alfa gyorsulásra... :(
frusciante24-04-2013 08:22:19 // 51266
Hogy van az, h akármilyen márkát nézek, az automata gyorsulása mindig lassabb 1,2 tizeddel, itt meg a gyári szerint a 2,0 ts selespeed ugyanúgy gyorsul, mint a manual? szívesen megnéznék egy ilyen gyorsulást... rá is nézek tubera hátha vki rakott fel ilyet...
Haro23-04-2013 23:02:51 // 51265
1.9 JTD 8 szelepes van 105 és 115 LE-vel!
1.9 MJET 16 szelepes van 140 és 150 lovas
2.4 MJET is létezik!!!!!!!!
1.9 MJET 16 szelepes van 140 és 150 lovas
2.4 MJET is létezik!!!!!!!!
Ricsi 14723-04-2013 22:53:58 // 51264
Nekem minden működik, nem is ír ki semmi hibát, csak ha be akarom kapcsolni akkor nem kapcsol be, aztán ha újra indítom akkor már jó, érdekes na meg kicsit idegesítő is, mikor azt hiszem hogy bekapcsoltam aztán leveszem a gázról a lábam és meglepődök, hogy mért kezdtem el lassulni :S :D
Alfa GT-Csaba23-04-2013 22:22:42 // 51263
Nekem olyankor csinálta azt ,amikor vészüzembe állt és letiltotta a turbót és a tempómattotde újra inditás után ismét volt minden,
Ricsi 14723-04-2013 21:53:42 // 51262
Nektek is szokott olyat csinálni az autó, hogy az egyik indításnál be lehet kapcsolni a tempomatot de a következő inditásnál már nem lehet bekapcsolni csak úgy ha újra van indítva az autó, ez orvosolható vagy hozzá tartozik az Alfa érzéshez :D? Amúgy egy újabb 147-el bővült kis városom Alfa létszáma, ennek részben örülök részben nem, azért nem mert azért is néztem ki magamnak anno az Alfát mert nem minden második szembejövő autó Alfa, igaz mióta megvettem azóta 3 vagy 4 új Alfa került ide de ennek örülök is, mondjuk szerintem azt nem tudják, hogy mért villogtatok nekik :D de most már a 147-ből is van 5 darab úgyhogy ez itt annyira már nem poén, ezért úgy érzem, hogy le kell cserélnem 159-esre abból nincs itt egyse :D de a 166 közelebb áll a szívemhez, meg az ára is :D Ha tovább fajul a helyzet mindenképpen meg kell lépnem a cserét :D
hering*dani23-04-2013 20:57:53 // 51261
Nem nagyon gyorsulgatok vele egyszer mértem akor 8.9mp volt de 15 felnivel 185/65, nyári gumi érezhetően viszaveszz picit, de a 9.6os gyári adat biztosan megvalosítható:)
hering*dani23-04-2013 20:49:35 // 51260
Az 1,9 jtd facelift elött: 8 szelep 116 le(de voltak azt hiszem 100lőerőre butitott verziok is), 16 szelep 140 le
És a 2005 utániak: 8 szelepes 120le ilyen az enyém és 16 szelepes 150 le. A kettő között menetbeli különbséget én nem éreztem nagyon . Annyi hogy a 16 szelepes 6 sebességes!
És a 2005 utániak: 8 szelepes 120le ilyen az enyém és 16 szelepes 150 le. A kettő között menetbeli különbséget én nem éreztem nagyon . Annyi hogy a 16 szelepes 6 sebességes!
Alfa GT-Csaba23-04-2013 20:04:22 // 51259
Tudom hogy nem volt,de 156 os rengeteg volt!
Grando23-04-2013 19:47:56 // 51258
Nem is tudtam, hogy volt 2.4-es 147. :D
Alfa GT-Csaba23-04-2013 19:32:34 // 51257
Nekem 8 körül tudja a 100 at :-)!!
Gegee23-04-2013 19:32:20 // 51256
Nem mind1, hogy FL előtti vagy utáni! Könyved igaz az FL előtti dízelekre.
Alfa GT-Csaba23-04-2013 19:29:12 // 51255
Itt van elöttem a gyári könyv .A sima 1,9jtd 115 lovasnak ír 10,5 mp-t a 2,4 jtd 9,5 mp-t
Grando23-04-2013 19:24:07 // 51254
Alfa GT-Csaba23-04-2013 19:20:05 // 51253
ja,a 16 szelepes a 8 szelep csak 105 le
Alfa GT-Csaba23-04-2013 19:19:34 // 51252
Én úgy tudom hogy az 1,9 jtd 115 lovas volt .
Alfa GT-Csaba23-04-2013 19:18:35 // 51251
akkor az 1,9 Mjet 150 loval mennyi idő alatt!!??
0Balazs23-04-2013 19:14:21 // 51250
ja. akkor ott van a kutya elásva, hogy az amore 9.1et írt. Neked hogy 120 lovas? chip? vagy van 120as verzió is?
hering*dani23-04-2013 18:29:34 // 51249
Nekem 9 alatt futja a 0-100at a valóságban az 1,9jtd 120 le.
Alfa GT-Csaba23-04-2013 17:52:20 // 51248
Az 1,9 Jtd 0-100ra 10,5 mp könyv szerint
frusciante23-04-2013 16:30:21 // 51247
köszi az infót! Még 20km és jön a vezérlés csere de úgy tervezem, hogy módosítót is cserélek, meg megnézetem a hidrotőkéket, és ha már szét lesz borítva a moci elgondolkodok ezen is. Persze megbeszélem a szerelőmmel is, de addig is ha vki találkozott már ilyennel az írhatna róla nagyon megköszönném!
0Balazs23-04-2013 11:24:15 // 51246
Hali!
Az hogy lehet, hogy itt amoren a JTD 9.1 alatt van százon és 105 ló (papír szerint) míg a JTDm 9.5 alatt van és 150LE?
Az hogy lehet, hogy itt amoren a JTD 9.1 alatt van százon és 105 ló (papír szerint) míg a JTDm 9.5 alatt van és 150LE?
Csabo2222-04-2013 15:46:16 // 51245
Ciao
Anno mikor még bevizsgálóztam, csináltam egy kocsit a Kulcson levő Alfás szaki 1ik emberének. Persze elcsevegtünk az Alfákról, és ő mondta, h a 2.0 veztengelyét teszik az 1.6-ba és növekszik a teljesitmény. Mástól is halottam már, h "állitólag" 2.0 tengelye van az 1.6ban. Kicsit kétkedve fogadtam a dolgot. Tény, h pl a C&B gyárt tuning veztengelyeket, ami nagyobb erőt hoz, de a legjobb lenne megkérdezni olyat, aki már módositotta eképp a hengerfejet.
Lehet majd énis fontolóra veszek később 1 teljesitmény tuningot (talán 1 kompresszort), mert úgy fest a 147es nem csak 7 évet, de sokkal többet fog nálam tölteni :)
Anno mikor még bevizsgálóztam, csináltam egy kocsit a Kulcson levő Alfás szaki 1ik emberének. Persze elcsevegtünk az Alfákról, és ő mondta, h a 2.0 veztengelyét teszik az 1.6-ba és növekszik a teljesitmény. Mástól is halottam már, h "állitólag" 2.0 tengelye van az 1.6ban. Kicsit kétkedve fogadtam a dolgot. Tény, h pl a C&B gyárt tuning veztengelyeket, ami nagyobb erőt hoz, de a legjobb lenne megkérdezni olyat, aki már módositotta eképp a hengerfejet.
Lehet majd énis fontolóra veszek később 1 teljesitmény tuningot (talán 1 kompresszort), mert úgy fest a 147es nem csak 7 évet, de sokkal többet fog nálam tölteni :)
frusciante22-04-2013 12:05:59 // 51244
-Alfa Romeo Twin Spark 1.4 - 1.6 - 1.8 - 2.0 motorhoz bontott hengerfej eladó. Kivéve 105 lóerős 1.6! 17.000 Ft
-1.8 - 2.0 vezérmű tengely is van! 1.6-ba építve teljesítmény növekedés várható! 12.000 ft, párban
??? Ennek mi a valóságtartalma??? Mármint a 2. sornak? Adok-veszekből másoltam ki... teljesítménynövekedés, vagy inkább kuka várható?
-1.8 - 2.0 vezérmű tengely is van! 1.6-ba építve teljesítmény növekedés várható! 12.000 ft, párban
??? Ennek mi a valóságtartalma??? Mármint a 2. sornak? Adok-veszekből másoltam ki... teljesítménynövekedés, vagy inkább kuka várható?
hering*dani21-04-2013 21:59:08 // 51243
télen pihen a gép uyghogy a sótól nem kell félteni:)
GTPeti21-04-2013 21:08:13 // 51242
Így van. Amit ráadásul nem galvanizáltak, hogy törne le az összes gazdaságis keze... B)
Alfa GT-Csaba21-04-2013 20:52:06 // 51241
az a baj hogy a víz meg a só hamar tönkre teszi ezt a sztaniol papir vékony lemezt!
hering*dani21-04-2013 20:48:31 // 51240
Na azért még ennyire nem vészes a helyzet:)
Alfa GT-Csaba21-04-2013 20:31:03 // 51239
Próbáld ki csak nehogy meglepődj ha x év múlva az egyik emelésnél az emelő bemegy az utastérbe!
krisz-TI-an21-04-2013 16:07:58 // 51238
Sziasztok!
Eltömödött a vízlevezető a tetőablaknál. Tudja valaki, hogy kell kifújatni vagy kipucolni?
Ja és még mindig kellene bal fényszórómosó.
Köszi!
Eltömödött a vízlevezető a tetőablaknál. Tudja valaki, hogy kell kifújatni vagy kipucolni?
Ja és még mindig kellene bal fényszórómosó.
Köszi!
hering*dani21-04-2013 15:58:32 // 51237
Ha így hagyom és 4-5év mulva kap egy teljes alvázvédelmet (persze ha még nálam lesz) akkor mivan? Gondolom addig nem rohad el...?
hering*dani21-04-2013 13:23:49 // 51236
te melyik fajtát használtad?
Gegee21-04-2013 13:13:23 // 51235
Ártani nem árt. Viszont azért előtte alkoholos cuccal nem árt ha letörlöd, hogy ne maradjon szennyeződés. (Amennyire lehet)
hering*dani21-04-2013 12:16:43 // 51234
Ha így rányomom az alvázvédőt az baj? Nem kezd el alatta rozsdásodni majd?
hering*dani21-04-2013 11:54:29 // 51233
nekem meg kilátszik a fém is!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
520
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?